Kolego da sie na pewno tylko z prawej strony trzeba zdjac zabezpieczenie wlozyc reke przytrzyac widelki
Witam. Trzeba rozkręcić drzwi, innej opcji nie ma . Pozdrawiam maniek475.
Tak jak na zdjęciu socketa, zatrzaski są na górnej i solnej krawędzi. Tu gdzie narysowałeś strzałki jest jeden zatrzask.
Proszę o pomoc w wymianie dźwigni stopki w maszynie do szycia . https://obrazki.elektroda.pl/5792756800_...
witam powie ci tak jak masz troche smykałki do mechaniki to poradzisz sobie bez problemu poodpinaj linki i przewody odkrec pokrywe i powoli ją podnieś reszte sam rozkminisz robiłem to kilka razy nic nie przestawisz. powodzenia życze
Trzeba rozpołowic silnik. Rozkręcić śruby i wyjąć zabezpieczenie.
gdy woda z kominka przepływa przez bojler słychać takie przelewanie się wody Ogólnie woda do bojlera powinna wpływać bezgłośnie. Niektórzy instalatorzy nie zwracają uwagi na oznaczenia na bojlerze lub w DTR w jakiej pozycji powinien on pracować i pionowe bojlery montują poziomo lub mylą doprowadzenia wody i doprowadzają wodę do końcówki która służy...
Częstą przyczyną "luźnej dźwigni" bywa wytarcie jej wałka i otworu w korpusie obudowy tylnego mostu. Doraźnie pomaga wymiana dźwigni na nową, ale najlepiej naprawić również korpus, wstawiając metalową tuleję w zużyty otwór.
Mam nadzieję że wymiana spowoduje sprawniejsze ruchy przy zachowaniu precyzji (o ile można to tak nazwać sterując dźwigniami na zaworach). Wymiana spowoduje szybsze ruchy (o ile silnik da radę), ale precyzja spadnie.
Jeśli wodziki nie są mocno wytarte to pomaga wymiana jednocześnie dźwigni i kopułki.Co do napawania to kolega ma rację to dobre rozwiązanie. Gorzej będzie to oszlifować( 1. mało miejsca 2. opiłki i materiał ścierny będzie sypał się do środka) . Jeśli potrafisz dobrze spawać to da radę bez szlifowania. Jeśli dźwignia "wyskoczy" to nie trzeba całkowicie...
Jak sie nie da naprawić polecam zapomnieć o tym pseudo automacie. W bardzo prosty sposób można go przerobić na manuala i tez problemy sie kończą. Strona mechaniczna jest praktycznie banalna. Wymiana lewarka dźwigni zmiany biegów, cięgna, oraz wymiana podstawy pedałów hamulca i sprzęgła. Później tylko mała przeróbka instalacji elektrycznej i przeprogramowanie...
Panowie. Łapiecie się za słówka . A w przypadku braku pewnych fragmentów detalu i potrzeby ich uzupełnienia O tym też nie było mowy ;-) Poza tym , najefektowniejsze hamowanie jest na przednie koło , choć zgodzę się z tezą , że wymiana na nową dźwignię może okazać się najtańszą opcją ( choć niewiadomo jakie "cudo" ma Autor tematu ) ;-)
Pasować będzie ale to nie tylko wymiana skrzyni, to także dźwignia biegów ale też i pedały.
Jak autor zlecał wymianę linek to lepiej niech sam nie regeneruje zacisków. Wymiana linek w porównaniu do regeneracji zacisku to pikuś.
Dzięki, za odpowiedzi tak jak myślałem tylko wymiana.
Te wkładki są wsuwane w drzwi, trzeba po prostu mocno pociągnąć/zastosować jakąś dźwignię.
Siema, mam problem z biegami w SX 85 2007 r. To znaczy, wszystkie chodzą należycie, nie wypadają i dobrze wchodzą, ale nóżka zmiany biegów nie odbija. To znaczy, że np. wbijając dwójkę, muszę delikatnie cofnąć dźwignię w dół i dopiero wbijać trójkę. Miał ktoś kiedyś taki problem i wie, jak go rozwiązać? Dodam, że wymiana sprężynki nie pomogła.
Ośkowanie to wymiana osiek mechanizmu na grubsze tak by dźwignie nie miały luzów bocznych.
Przestawiła się dźwignia(ta krótka) na osi napędowej silnika wycieraczek. Jak wycieraczki zatrzymają się, poluzuj nakrętkę mocującą dźwignię do osi silnika, zjedź wycieraczkami w dół szyby i dokręć nakrętkę. Może być, że wycieraczki przymarzły do szyby i ścięło wielowpust na dźwigni lub osi silnika, wtedy tylko wymiana uszkodzonego elementu.
Rączkę zawsze można zdjąć, a lżej się zamyka - otwiera zawór. "większa dźwignia". Pozdrawiam
Zalewasz skrzynię olejem, wachlujesz dźwignią PRND, sprawdzasz stan oleju i dolewasz do wymaganego poziomu(całość na odpalonym silniku)
Na szybko to trzeba sprawdzić styki przekaźnika omomierzem przełączając tą pomarańczowa dźwignie oraz styki start stop.
Minał już ponad rok... dawno to zrobiłem. Aby poinformować o tym na forum i zamknąć temat to już za leniwy byłeś.
Wymiana regulatora napięcia wymiana wiązki sprawdź dźwignie przyspieszenia na 100 masz elektroniczna i jak koledzy pisali. Sprawdź ustawienia ECU na kompie. Miałem coś podobnego wymiana wiązki była. Wymiana pompki i filtra paliwa też.
Osobiście miałem przypadek że pasek przeskoczyl w takim silniku, polamalo dźwignię zaworowe. Pokrywa w górę i zobaczysz. Impreza dużo tańsza niż wymiana silnika.
Witam, Właśnie w rozpaczy po mojej drukarce trafiłem tu i bingo. Mam ten sam problem. Rozebrałem mechanizm i widać iż wałek na którym osadzony jest zespół (czarna dźwignia) z czerwonym kółkiem jak wyżej jest wyrobiony(pościnane radełkowane wyżłobienia). Z tego co się znam na mechanice to nie da się tego prosto naprawić. Wymiana wałka i zespołu dźwigni...
A przypadkiem tłoczek pompy nie jest troszkę wciśnięty? Możesz spróbować dokonać ruchu przeciwnego do wciskania, niejako wyciągnij tę dźwignię. Jeśli i to nie pomoże, to coś z pompą musi być grubo nie tak.
Witam, czy to jednak byla plyta? Mam podobny problem i nawet wymiana elektromagnesu nic nie pomogla :(
Nie było mierzone natomiast były wykonane testy sterowania i okazuje się że jest nieszczelność w układzie podciśnienia. Gruszka nie trzyma pozycji powoli opada. I tutaj pewnie istnieje problem w poniedziałek dalsze działanie, wymiana gruszki. Dźwignia która steruje kierownicami pracuje bez żadnych zacięć czy oporów
Element, o który pytasz, to odśrodkowy regulator obrotów. Dźwignia opiera się o górny kołnierz regulatora. Prowadnice zaworów w Tecumsehu są wymienne, zawory również. Na rysunku jest pokazane położenie dźwigni względem regulatora. http://obrazki.elektroda.net/5_125022801...
Witaj, te czujniki posiadają regulacje. Spróbuj wyciągnąć dźwignię ile się da, po czym włóż ją z powrotem na miejsce.
Witam. Muszę wymienić w obu skrzyniach uszczelniacze na dźwigni sterowania. Pytanie do użytkowników którzy zajmowali sie już tymi skrzyniami czy podczas "rozpoławiania" trzeba na coś szczególnie uważać. tzn czy coś może sie wysypać z części którą będziemy unosić.
Sprawdzę, gdzieś jeszcze mam prawdziwą żarówkę 100W :) Każda żarówka musi się zaświecić. Spróbuj to kilkakrotnie przełaczając dźwignią ciśnieniowego. Oczywiście bezpieczeństwo przede wszystkim.
Są już luzy na mechanizmie (dźwigniach pod szybą). Gdy silnik ma obroty, napięcie większe, jakoś ta "opóźniona" daje radę uciec przed "zdrową", na wolnych obrotach i mniejszym napięciu - nie. Wymiana mechanizmu.
Witam, Ty widzisz manetkę gazu na tym zdjęciu?
Nie wiem czy ci to pomoże, ale u mnie ERROR50 wyskakiwał przy mechanicznym blokowaniu się mechanizmu w zmieniarce CDX P25. Po naciśnięciu zmiany płyty zmieniarka blokowała się słychać było "mieszanie" w mechaniźmie a potem wyskakiwał ERROR50. Pomógł demontaż i wymiana jednej dźwigni.
Skrzynia DQW, która jest zamontowana to prawidłowa skrzynia. To ten sam numer katalogowy co skrzynia DKF. To , że w systemie są inne oznaczenie silnika I skrzyni może być powodem rocznika auta i nieprecyzyjnego systemu. Generalnie silniki i skrzynie mają te same parametry. Może problem leży w łapie, dźwigni sprzęgła.
Jeśli ci w rozdzielaczach na dźwigniach cieknie to wymiana uszczelek w tym miejscu powinna pomóc I jeszcze jedno leją mi 2 siłowniki na uszczelnieniu. Jak można temu zapobieć? Wymienić uszczelnienia na nowe...
Hamulec jest po to, żeby hamować, a nie po to, żeby nie mieć luzu na dźwigni. A co jeśli regulator nie zadziała (a skorodowany i niesmarowany ma taką szansę) i to, co kolega proponuje? Zwolniony ręczny nie powinien blokować bębna, a zaciągnięcie na trzeci/czwarty klik powinno zablokować koła. Istotne jest wstępne symetryczne ustawienie siły hamowania...
W wyłacznikach kompaktowych i w niektórych instalacyjnych po zadziałaniu wyzwalacza nadmiarowego czy zwarciowego dźwignia przechodzi do pozycji poziomej. Jest to sygnalizacja, że zadzialał wyzwalacz a nie został on wylączony ręcznie. Po takim wyzwoleniu należy dźwignię "zresetować" w dół i załączyć. Jeżeli u Ciebie nie chce pozostac w położeniu górnym...
Wymiana linki od dźwigni ręcznego do lewego bębna pomogła. Linka przechodziła przez taką prowadnice w tylnej belce i tam była mocno pordzewiała i miała pozrywany teflon. Dziękuje wszystkim za rady.
Odbezpieczasz coolerka (przeważnie dwie dźwignie) tak aby go poluzować. Odginasz delikatnie każdy zatrzask z coolera (plastiki łączące). Płaski śrubokręt będzie ok. Zdejmujesz całość (uważaj bo czasek procek przykleja się i wychodzi z płyty). Zakładasz nowe chłodzenie i zapezpieczasz (znowu dźwignie).
Kolego, jeżeli nie możesz ruszyć gołymi rękoma zbiornika, to zaciśnij pasek na zbiorniku albo wilgotną ścierkę i zrób coś w rodzaju dźwigni aby ruszyć.
Chodzi o zdemontowanie dźwigni z wałka zmiany biegów? Śrubę musisz wyjąć całkowicie (wałek posiada podtoczenie na śrubę). następnie rozginasz klemę w miejscu przecięcia. Możliwe że w tym przypadku mały ściągacz lub młotek bezwładnościowy by się przydał. Przy montażu dźwigni zmiany biegów należy zwrócić uwagę na mocne dokręcenie śruby. Oczywiście śruba...
Wymiana elektromagnesu pomogła. Dziękuję fifek :) pozdrawiam
Na dole za konsolą dźwigni biegów są dwie śruby.
Problem rozwiązany - ucięliśmy linkę o 0,5 cm. Wszystkie biegi sprawne, dźwignia chodzi lekko i płynnie.
Witam. Bicie koła musisz zlikwidować. Możliwe że na wale jest wybite wtedy będziesz musiał frezować czop wału (jest taki specjalny frez ręczny do tej operacji). Bo jeżeli jest wyrobiony to koło będzie się obracać o jakiś kąt na wale no i ustawienie rozrządu może się samo zmieniać. Po likwidacji bicia jeżeli dalej napinacz "chlapie" to musisz wymień...
Z tyłu skrzyni jest pozycjoner (okrągły element) i z nim masz problem, jak lubisz dłubać to go rozbierz, poczyść styki i podziała jeszcze trochę, jak nie to wymiana na nowy. Ma kręcić na P/N bez hamulca, hamulec jest potrzebny do odblokowania dźwigni wybieraka.
może jest jakiś patent żeby to odblokować. Ja używam do tego zwykłego noża kuchennego/stołowego. (Najlepiej cienki, ale na tyle wytrzymały aby się nie złamał) 1.Wsadź ostrożnie, ostrze noża między baterie a ten plastik/ haczyk który ją trzyma/zabezpiecza przed wypadnięciem z obudowy. 2. Nożem zastosuj, delikatną dźwignie między baterią a plastikiem-...
To, co jest pod palnikiem (paleniskiem), to jest zespół gazowy, właśnie PG-4. PG-4 jest na jedną dźwignię (PG-3 miał dwie). Zespół gazowy obejmuje też tę część stożkową (aluminiową), która jest nad tą dużą nakrętką dopiero ta mosiężna nakrętka należy do palnika. Ponieważ wymiana zespołu gazowego jest ingerencją w układ gazowy piecyka, powinien to zamontować...
Jeśli słyszysz, że dźwięk wiercenia w zamku to znaczy, że sam zamek jest mechanicznie uszkodzony. Tylko wymiana. Spróbuj naciskać otwieranie i poruszać dźwignią a druga osoba w tym czasie niech dociska klapę jakby chciała ją zamknąć. Jeśli to nie pomoże radzę skorzystać z fachowca. Będzie taniej.
Dla czego się nie nadaje ? Może mi ktoś powie dlaczego ja nie mam tej jednej dźwigni co narysowałem ? :(
A kto to wie ? Jesteś jedyną osobą która widziała jak to wygląda po zdjęciu bębna. Wtedy trzeba było oceniać. Jak cylinderek nie trzyma to może trzymac lekko linka albo dźwignia ręcznego.
Jeśli nie ma końcówek jako części zamiennych, to nie. Fachowiec od linek może by coś dorobił, ale on ma różne końcówki, a ty nie. Mogłyby być nakręcane, albo przyspawane. [url=https://www.google.pl/search?client...
Lameruniu, idą dwa kableki bo jeden idzie na elektrozawór wolnych obrotów a drugi na zestyk krańcówki na dźwigni przepustnicy. Gaźnik w EL z katalizatorem tak miał. Dodatkowo koło modułu był zamontowany sterownik elektrozaworu. To forum już jest dziadowskie.
witam, masz uszkodzony mechanizm samoczynnego wyłaczania kierunku, niestety prawdopodobnie czeka Cie wymiana , koszt wyłacznika jak w serwisie to hmmm, hehe ale spróbuj na alegro lub w zamienniku poszukaj, trzeba zdemontować obudowe kierownicy , kierownicę i wtedy zobaczysz co sie stało, pewnie jakiś plastyk pęknął, i tyle ,pozdrawiam
Witam. Problem z biegami rozwiązany. Uszkodzony był przełącznik przy dźwigni biegów. Wymiana załatwiła sprawę. Na wyświetlaczu pojawiły się nowe błędy: EBS 03201-07 EBS 03519-00 wyświetla również "czas na serwis" i zużyte okładziny. Czy te błędy mogą być skutkiem zużytych klocków?? POZDRAWIAM
Poradziłem sobie. Jeśli ktoś miałby analogiczny problem, to u mnie wyglądało to tak: -zdjąłem całą szynę, po której jeździ wózek. Trzyma się w sumie na 4 śrubach, więc chwila roboty -wypiąłem łańcuch od tyłu, czyli nie od strony centralki. Wystarczy kluczem nasadowym poluzować śrubę, a następnie przekręcić o 90 blaszkę trzymającą łańcuch -wykręciłem...
Sprawdź zawór przekaźnikowy hamulca ręcznego na tylnym moście i zawór Europa, z tego zaworu są wyjścia na przyczepę. Wszystkie te zawory są połączone z dźwignią ręcznego, odłączaj pokolei i sprawdzaj czy nie syczy z dźwigni hamulca ręcznego.
Skok pedału sprzęgła 127 + -5 mm .Regulacja na lince przy dźwigni wyłączania .Jak nie pomoże -wymiana.
Pod dźwignią hamulca ręcznego jest nakrętka i tam się reguluje
Wymiana serwa nic nie da. Raczej odkręć zdejmij dźwignię i przedstaw dźwignię na serwie. Wstaw zdjęcie połączenia serwa z kamerą.
Czy orientuje się ktoś, czy jak jest ta dźwignia na górze dystrybutora i jest tam mikrowłącznik, czy on powinien być wciśnięty? Bo u mnie poruszam tą dźwignią z sprężynką i ten mikrowłącznik nie włącza się za skarby świata.
Witam serdecznie. Naprawa się nie uda bo wyciera się plastik od dźwigni. Wymiana jest bardzo łatwa a na szrocie zakup też nie zrujnuje Ciebie. Pod kołem kierownicy masz dwie zaślepki na obudowie. Odkręcasz dwa wkręty i wyciągasz górę obudowy. Widzisz wtedy następne dwa wkręty i odkręcasz dół. W przełączniku z boku naciskasz dwa języczki i wysuwasz go....
Nie jestem przekonany, czy w moim też jest wyłącznik krańcowy. Raczej musi być. Jeśli nie mechaniczno elektryczny (switch) to fotoelektryczny (fotokomórka). Rozebrałem częściowo mechanizm ale nic takiego nie znalazłem. Bo przeważnie są "ukryte" z racji na małą awaryjność są po prostu schowane - czasem pod osłoną przekładni napędu tacki. Najczęściej...
Ten kołnierz jest niestety integralną częścią zbiornika.Oczywiście jest tez ta obejma 523 jak na pdf-ie ale jest umieszczona na środku zbiornika. Do wyjęcia krzyżaka trzeba będzie użyć sporej siły i obawiam się o zdeformowanie zbiornika.Przydało by się do tego jakies narzędzie dźwignia czy coś.
Nie - moduł jest montowany oczywiście w środku unifonu, ale dźwignia regulacyjna wystaje na zewnątrz w dolnej części aparatu i umożliwia wspomnianą regulacje po przestawieniu w odpowiednią pozycję w każdej chwili (bez żadnego rozbierania obudowy). Czy u sąsiadów również słychać zamiast dzwonka elektronicznego z domofonu takie brzęczenie?
Źle się stało. Mogłaś się odezwać, gdy pokrywa była zdjęta :cry: Odłączyć od sieci , następnie w szczeliny dźwigni mikrowyłącznika napsikać ,,Kontact Cleanera", albo strzykawka z igłą trochę alkoholu propylowego. i parę razy ponaciskać energicznie dźwignię. Odczekać chwilę, włączyć zasilanie i naciskając dźwignię wkrętakiem sprawdzić działanie.
"Duży prąd upływu instalacji zwiększa próg zadzialania wyłącznika różnicowoprądowego" Przecież im nie zwiększył tylko zmniejszył prąd progowy. Sam kombinowałem właśnie z takim "podrasowaniem RCD", poprzez celowo wprowadzony upływ . Zrezygnowałem z tego, bo zwiększenie czułości RCD poniżej 30mA niczego nie daje. Nigdzie nie jest określone,jaki prąd...
360 to wiecej jak 500 kg to nie podniesie ja mialem taki przyklad ze na zimnym oleju powoli nawet podnosil siewnik ze zbozem 300 kg zboza po rozgrzaniu loleju pustego nie dawal rady podniesc wymiana pompy olejowej poprawila sytuacje i jest ok
Witam. Po paru sezonach znów mam problem z tym podgrzewaczem. Zespół wodny nie załącza łączników. Wyczyściłem cały zespół wodny usunąłem sitko. Z tego co zauważyłem to "iglica" zespołu wodnego pracuje przy odkręconej wodzie ale niema siły uruchomić dziwni łączników. Próbowałem śrubokrętem odepchać dźwignie to iglica zespołu wodnego się wysunęła ale...
Ile warstw papieru ? jakie ustawienie odległości głowicy od wałka(dźwignia na karetce ) ?
Prawdopodobnie w momencie gdy dźwignia idzie na maxa do góry, wciągasz linkę razem z pancerzem. Sprawdź miejsca w których pancerz linki się kończy i wchodzi do karoserii. Może też to być wspornik, który się rozgiął i czasami pancerz wpada do środka i stąd te objawy.
A czy ten "niby wadliwy napinacz" miał widoczne uszkodzenia tj. wyłamana blokada, przetarcia na tloku Zacinanie się .. cokolwiek Może jakimś dziwnym trafem ten napinacz nie jest zasilany w dostateczną ilość oleju, to znaczy kanał olejowy w głowicy nie w pełni drożny Sprawdzić by trzeba było sprężonym powietrzem Może być też po prostu coś źle poskładane....
Wprawdzie nie znam tego samochodu ale radziłbym przeczytać instrukcję użytkowania. Być może że jest tak jak u mnie czyli ustawienie ramion do pozycji obsługowej dźwignią uruchamiania. A nawet znalazłem na str 224.
Powinna tam być sprężynka. Sam zespół przełącznika nie jest drogi, można go nabyć w serwisie Gorenje, z czym w Ożarowie nie powinno być problemu, przecież Gorenje ma tam swoją siedzibę. Wymiana polega na odkręceniu jednej śrubki i wysunięciu zespołu wyłączników po wcześniejszym uwolnieniu przewodów z opasek. Żeby nie narobić sobie za dużo roboty, najłatwiej...
Teoretycznie różnica tylko w sposobie osadzenia taśmy w gnieździe, w praktyce nie wiadomo, czy grubość taśmy będzie odpowiednia dla nowego gniazda. Znaczy jak sprawdzałem to taśma pasuje. Jedynie właśnie klamra (dźwignia) zaciskowa jest po drugiej stronie. Raster ten sam, ilość pinów ta sama.
Albo NIe zostało odpowietrzone, albo Źle. Ręcznie dźwignia przy siłowniku idzie w obie strony? To patrz wyżej. :)
Teraz jestem coraz bardziej zorientowany w działaniu tego mechanizmu. Na początek wymieniam okładki cierne gdyż po doświadczalnym usunięciu starych prawy talerzyk wykonuje nawet od jednego do trzech jałowych obrotów odwijając taśmę wewnątrz kasety. Osobną sprawą jest dobranie odpowiedniego materiału na okładki. Potem zabiorę się za główną dźwignie gdy...
Dobrze a co poradzić, gdy okaże się że same te plastikowe przyciski są dobre, tylko uszkodzi się ten na płycie głównej? Nie ma takiej opcji i najpierw uszkadza się ta dźwignia plastikowa, którą można bez problemu, ale z głową naprawić tak jak na foto. Przycisk można również sprawdzić i ewentualnie w razie potrzeby wymienić :D https://obrazki.elektroda.pl/8184988800_...
Punto sprzedane. Na początku października kupiłem Skodę Felicie za 1800zł z LPG. Obecnie przejechałem nią 5100km i nie miałem żadnych niespodzianek, które spowodowałyby bym nie mógł dalej jechać. Wymieniłem: - przednią szybę, bo była pęknięta (230zł z wymianą) - prawy, gumowy przewód hamulcowy, bo za późno chwytał hamulec i za późno puszczał (26zł+wymiana)...
Czyli mam rozumieć że ten zasilacz tego nie dźwignie czy tak? Nawet przy takiej zabawie jaką zasugerowałem?
Nic się nie robi dodatkowo, w przypadku tyłu tarczowego z ręcznym pamiętać tylko trzeba, żeby nie ruszać dźwigni ręcznego przed napompowaniem hamulców i ustawieniem się klocków. Dobrze jest też przegonić auto, żeby przed diagnozą hamulców klocki dopasowały się trochę do tarcz. W przypadku nowych tracz i klocków praktycznie od razu powinno być ok.
Jeżeli jest mechanizm samo regulujący luz linki(w dźwigni)to pewnie się rozpadł i tylko wymiana pomoże.Czynność prosta skuteczność usunięcia usterki 100%
Naprawiałem ogromne ilości tych magnet. To w takim razie w jaki sposób naprawiałeś, skoro taka prosta sprawa jak wymiana rolki (lub całej dźwigni z rolką) stanowi problem? Nie chcę tu nikogo pouczać. Po prostu uważam, ze wszyscy doradzają Autorowi, a ten nawet nie odróżnia rolki od wałka... a jak puszę Więcej pokory, tym bardziej, że to TY potrzebujesz...
Regulacja niebieską wajchą przy kasecie daje jakieś rezultaty? Możesz spróbować z regulacją prowadnicy,dźwignia pod przednią obudową
Dźwignia przy uchwycie nad cylindrem , trzeba ją mocno pociągnąc do tyłu. Jeżeli łańcuch jest zablokowany i nie można go przesunąc ręką to pewnie hamulec jeżeli lekko chodzi w prowadnicy to zębatka napędzająca łańcuch ,koszt około 30 zet. Oczywiście zakładam że łańcuch był odpowiednio napięty i nie spadł z zębatki. Wszystko do zrobienia we własnym zakresie
na tych zdjęciach nie szczególnie widać aby koło było bardzo wytarte a jak się maszyna zachowuje po przestawieniu pozycji igły na środkową pozycję i włączeniu zygzaka ? na tych zdjęciach dźwignia igły jest w skrajnej prawej pozycji
Dzień dobry składam pc ( sam po raz pierwszy wiem , wiem .... ) na płycie AM4 + Ryzen 5 5600 gdy procesor jest w sokecie zgodnie z ∆ i się dopasował do soketu gdy próbuję przekręcić dźwignię to napotykałem opór znaczny lekko przechylając. Dalej nie ryzykowałem, nie chcę powyginać pinów procesora? Proszę o odpowiedź czy to płyta uszkodzony soket ( wada...
Wypaczała się trójkątna, biała dźwignia z dwoma zębatkami(pomiędzy prawym,a lewym talerzykiem).Wymiana jest prosta-jeden zatrzask.
VIPER555, wyczuwam sceptycyzm. Odkręciłem tak już kilka sprzęgieł także nie może być mowy, że miałem szczęścia więcej jak rozumu. Nie użyłem ani młotka ani rury ani wyciągarki ani innych cudów. Tylko dźwignia i oczkowa siedemnastka. Mogę zrobić foto story jeśli jesteście zainteresowani.
Prawdopodobnie rozsypał się mechanizm obsługujący dźwignię przysłony (raczej wymiana), lub silnik napędu migawki kończy żywot ( na pewno wymiana). Nie dziw się cenom za wymianę tych elementów, rzeczywiście ceny części w tym wypadku wysokie nie są (silnik) tylko że żeby go wymienić trzeba rozebrać dokładnie cały aparat, ale 300zł to rzeczywiście sporo...
Witam Posiadam magnetofon Unitra MDS 418 i chciałbym w nim wymienić rolkę dociskową ponieważ trochę za szybko odtwarza nagrania tyle że nie mogę nigdzie znaleźć do tego modelu części i chciałbym zapytać czy będzie pasować od MDS442 oraz jak to się wymienia, samą rolkę czy dźwignią ?
Patrzę, kolego Popak , patrzę. Przełącznik ma 2 stany stabilne ON-ON, dlatego nazywa się przełącznikiem. Jego styki są zawsze zwarte w zależności od kierunku pochylenia dźwigni - środkowy pin jest zawsze zwarty z jednym bocznym, po przestawieniu w drugą pozycję środkowy jest ciągle zwarty z drugim skrajnym. Autor potrzebuje łącznika chwilowego - naciska...
U mnie trzeszczało tylko wtedy, kiedy siła występowała nagle, na przykład kiedy po wymianie klocków nie „powachlowałem” dźwignią przy zacisku aby skasować luz na samoregulatorze i dźwignia dochodziła do ogranicznika. Moim zdaniem, jeśli zaciąga przy 720N to się nie przejmować, ponad 1000N to naprawdę dużo jest.
U mnie problemem był uszczelniacz na dużym tłoku. Jest cały z gumy i lewarek byl przeciążony, w rezultacie go przecięło dlatego opuszczał. Zestawy są w internecie. Jeżeli masz skamet to jest jeden rodzaj uszczelnień. Co do podnoszenia dźwigni, zaworek zwrotny musi być w idealnym stanie
Nie jest czasem przy dźwigni zmiany biegów??
Tak kolego, nie da się inaczej wyciągnąć napędu, trzeba zrobić trzy rzeczy: - odkręcić zębate koło napędowe - odkręcić te dwie śruby mocujące napęd (nie są do końca z gwintem i na nich pracuje blokowanie napędu listwa-koło zębate - cały napęd) - odkręcić dźwignię rozblokowania napędu No i oczywiście odpiąć okablowanie od napędu. Silnika też nie wymienisz...
Dzień dobry. Na początek proponuję sprawdzić dystans, odległość głowicy od wałka. Może jest za bardzo odsunięta? Regulacja za pomocą dźwigni z lewej strony karetki. Po drugie zdemontować i obejrzeć czoło głowicy. Jeśli złamana jest igła to jest to do zobaczenia nie uzbrojonym, zdrowym okiem. Wtedy wymiana głowicy. Jeśli regulacja za pomocą dźwigni nie...
wymiana dźwigni sprzęgła blokada dźwigni ramię dźwigni
silnik dymić biały klakson motocykl voyager przewód paliwa
kosiarka akumulatorowa kosiarka akumulatorowa
Kody błędów ładowarki mikroprocesorowej MW 6A Makita HR2631FT - brak udaru, przyczyny i rozwiązania