A czy zrobiłeś przegląd silnika - sprawdzenie świec, może ich wymiana, sprawdzenie czy gniazda świec są czyste; dalej jak wygląda filtr powietrza. Z czujników to jeszcze jest ważny przepływomierz, może zespół przepustnicy, jeśli masz elektroniczną.
Jak już wyhodowałeś grzyba to wymiana filtra nie wystarczy. Poczytaj tematy o odgrzybianiu, np http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
A z telefonów nie da się porządnie pisać? Ale nie o tym mowa. Wymiana tych elementów nie zaszkodzi, dodałbym jeszcze filtr powietrza. Lecz zapewne nie rozwiąże problemu, kiedy wymieniane były te elementy? Auto osłabło czy po prostu od zawsze braku mu mocy ?
Total Ineo ECS 5W30 i wymiana co 12-15 tyś km i będzie git. Tak chyba zrobię :) Właśnie uczyniłem coś takiego w sobotę. Ja mam osłonę pod silnikiem i z tym trochę dłubania. Ale chyba Berlingo też może mieć coś takiego. Firmowo oczywiście zalecany Total Ineo 5W30. Jasne że można użyć oleju każdej firmy o własnościach 5W30 ale w związku z filtrem spalin...
Naprawione. Przyczyną były nieszczelności przy filtrze paliwa. Wymiana uszczelek pomogła w 100%. Co ciekawe auto nie dość, ze samo zwiększało obroty silnika to miało również problemy z odpalaniem. Wszystko to przez zasysanie powietrza.
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Witam, filtr powietrza wymieniałem ok. 6 tys. km pemu, sprawdzałem teraz filtr oraz dolot powietrza do filtra, wszysto ładnie i pięknie, ale auto jak było słabe tak jest nadal... Czy może to być wina katalizatora?? - mam przejechane 74 000 km przebiegu.
Filtry zostały wymienione, od powietrza,oleju,i filtr kabinowy. A ten błąd to ma wiele pod sobą usterek, ale to nie jest problem bo jak się podłączy komputer to się okaże co boli to auto. A olej w skrzyni- wymiana- to teraz "pestka". Dzięki "romuald-f" !
A więc jestem po diagnostyce i oto takie mam błędy stałe: -Zasilanie czujnika pedału przyspieszenia -Ciśnienie powietrza dolotowego -Różnica ciśnień na filtrze cząstek stałych napięcie zasilania zbyt niskie -Sygnał różnicy ciśnień wydechu filtr cząstek stałych przepełniony Wymieniłem cały pedał i niby działa ale dziś podczas jazdy znów wywaliło depolution...
przeczyściłem filtr paliwa, niby troszkę lepiej, ale i tak ta samo się dzieje. zastanawiam się czy ta złączka co łączy czujnik paliwa przy baku, morze ona dobrze nie trzyma i równocześnie ciągnie paliwo i troszkę powietrza i idą bąbelki do filtra a później do pompy?? i przez to przy większych obrotach tak się dzieje ,bo wtedy potrzebuje więcej paliwa...
Ostatnio były wymieniane lub naprawiane: - elektrozawór turbiny; - regeneracja wtrysków; - wymiana wszelkich filtrów; -sprawdzenie przepływomierza; - FAP się regeneruje prawidłowo; Mam pewne podejrzenie, że może nie domyka się EGR - brak jednak kodu błędu. Wiem , że w tym pojeździe samo zaślepienie nic nie da bo oprogramowanie dalej go widzi" Nie próbowałem...
Wracam po dłuższym czasie, by "wyprostować" co nieco co tu napisałem. Kupiłem ten drugi tranzystor - trochę to trwało, bo jak jako tako dmuchało, to nie chciało mi się znów wymontowywać schowka itd - tymbardziej, że zima była w pełni. Drugi model tranzystora zakupiony czekał na lepsze czasy. Niedawno wziąłem się za robotę. Tranzystor wymieniłem i......
Dolny wylot już jest zatkany, dziś wieczorkiem zamontuje zbiorniczek w samochodzie. Chciałem wymienić filtr powietrza i zauważyłem pewną śrubę która się jak by odkręciła... na zdjęciach widać o co mi chodzi.. czy ktoś wiedział coś podobnego? wcześniej tego w silniku nie było, ta jedna wyraźnie jest wyżej niż cała reszta... czy jestem w stanie sam to...
No i dokopałem się do tej nieszczęsnej dmuchawy. Okazało się że uparcie szukałem jej w zespole nagrzewnicy, a ona siedziała sobie zupełnie osobno. Dzięki Ci Cynio333, gdyby nie twoja podpowiedź to bym jej jeszcze długo szukał. Najpierw musimy odkręcić i zdjąć ramiona wycieraczek, a następnie osłonę podszybia. http://obrazki.elektroda.pl/9365806300_1...
witam. Koledzy mam podobny problem. Autko to citroen c3 . Brak dmuchawy.Znalazlem ten regulator obrotow sa dwa grube przewody na ktorych jest napiecie 14volt po dodpaleniu. i nastepna kostka i cztery przewody: 2 grube czerwony +14 a czarnuy nie ma napiecia wcale. i sa tam dwa cienki na jednym 14 volt a na drugim 7 volt. Witam. Ponieważ kolega znalazł...
Witam. Citroen Xsara ii 1.4 benzyna bez LPG 57 kw. 2002r. Nie jestem jakimś znawcą ale postaram się jak najdokładniej problem opisac. Więc jak w temacie podjeżdżam pod dość stromą górę na biegu 2 bardzo ładnie przyspiesza dobija do 3000 obrotów wrzucam 3 i bum obroty spadają co jest normalne po zmianie biegu po czym powoli stopniowo w dół poniżej 500...
Weź przewód 2,5mm kwadrat długości około 1,5 metra podłącz do plusa a drugim końcem dotykaj do świec żarowych(miejsce gdzie zakładane są końcówki), jeśli iskrzy świece są dobre, jeśli nie są spalone. W C5 kontrolka świec zaczyna działać poniżej 3stopni przy -30 zapala się na całe 6 sekund. Jeśli świece są dobre to wymień filtr paliwa (raz na 20000Km...
(...) nic to nie pomoglo(moze na chwile). Przy tym takze wlacza sie odrazu wentylator chlodnicy niewazne czy silnik zimny czy cieply. Teraz moje pytanie czy ktos mial podobny problem? Lub gdzie zaczac szukac usterki. Rozrzad pokrywa sie ze znakami tj blokakady wchodza na swoje miejsce. Dodano po 1 1. Tryb awaryjny: Twój Citroën C3 wchodzi w tryb awaryjny,...
mi sie wydaje ze kolega cooltygryskek naczytal sie jakiegos forum i probuje zaskoczyc swoja wiedza... 1) niebieskie spaliny- paliwo, niespelnione AFR 2) czarny - spala olej, niespelnione afr 3) bialy dym- woda, turbodefekt olej w TD,TDi sa normalna rzeczą aczkolwiek nie noryczną. Jak są ślady oleju to bez paniki ze turbo sie sypie.. zreszta kolega sztomel...
Wymiana zakończona sukcesem a pod spodem zamieszczam instrukcje której ja nie miałem bo nie mogłem żadnej znaleźć a może się komuś przydać 1. ustawić koła na wprost i wyjmująćkluczyk ze stacyjki żeby kierownica się zblokowała( wiadomo czemu taśma od poduszki) 2. odkręcić nakrętkę na 13 klucz przy pedałach z kolumny kierowniczej wyciągnąć śrubę i zsunąć...
Witam, jako że to jest mój pierwszy samochód, którego kupiłem za własne pieniądze po 2 miesiącach użytkowania zaczeły sie dziwne rzeczy dziać z moją cytrynką. 93` 1.4 + lpg (na śrube), nie wiem jakiej generacji, bo sie poprostu nie znam. 1. Po odpaleniu silnik chodzi, po czym trzęsie sie pada. Dopiero jak chce pojechać to musze go trzymać non stop na...
Witam, Auto citroen c3 2008 rok 1.4 16v benzyna z gazem. Borykam się z problemem szarpania w zakresie od 2.5 tys do 4 tys na benzynie (mniejsze szarpanie) i na gazie (wieksze szarpanie) w aucie. Problem występuje na zimnym silniku, a wraz ze wzrostem temperatury szarpanie jest mniejsze, ustaje/jest niewyczuwalne po przejechaniu 20 km. Auto moc ma, przyspiesza...
Witam. 1. Planowo nie. 2. Tylko świece (info w.zał). 3. W.zał (pompa wody nie jest napędzana paskiem rozrządu). 4. W.zał. 5. W.zał (nie wymienia się - w razie potrzeby uzupełnia). 6. W. zał (np. czynnik chłodzący, filtr paliwa, powietrza). W zał. wykaz co i kiedy wymieniać, sprawdzać - dla silnika 1.8i (XU7JB (LFX)) PS: Oparłem się na Citroenie Berlingo,...
Citroen Jumper 2002r. 2.2HDI. Przebieg ±250 tyś km. Gdy silnik ostygnie nie można go uruchomić kręcąc rozrusznikiem, natomiast "na popych" zapala od razu. Nie dymi, ma swoją moc, rozpędza auto bez problemów, zużycie paliwa w normie. Silnik po pierwszym uruchomieniu i wyłączeniu można bez problemu uruchomić "z kluczyka". Najgorzej jest rano, zwłaszcza...
Witam Przechodzę to samo tylko z Citroenem ax 1,1. monowtrysk bosch. Oprócz MAP sensora i zaworu EGR których u mnie niema wymieniałem wszystko. Obroty wieszały się na gazie ok. 3200 i zauważyłem że silnik krokowy podąża za przepustnicą i tam zostaje. Nie pomagała regulacja potencjometru przepustnicy (jak masz fabrycznie nie ruszaj). Pomogło wymiana...
Problem rozwiązał remont którego dokonałem z kolegą, najpierw zaczęliśmy od wymiany paska klinowego, napinacza, rolki, koła pasowego, potem cały rozrząd(co ciekawe był jeszcze oryginalny PSA, przy wymianie na liczniku 118 tys. km , poduszek pod silnikiem bo szarpało, amortyzatorów, tarcz i klocków, przy okazji przeczyściliśmy zaworek podciśnieniowy...
Dzień dobry, Zwracam się do Was z prośbą o pomoc i nakierowanie na potencjalną przyczynę usterki. Niedawno kupiłem auto Citroen C5 II z silnikiem 2,2 HDI 133 KM ze skrzynią automatyczną 4HP20. Auto od początku charakteryzowało się brakiem odpowiedniej mocy. Na zimnym silniku dymiło trochę na biało. Oddałem go do warsztatu w celu wykonania kompleksowego...
Przepływ może spadać jak recyrkulacja się załącza. Trzeba mieć coś pewnego, a tu widzę nic nie zmierzone na pewno, tylko wymian na pałę. Czy to silnik z mokrym filtrem spalin? Czy ma filter w ogóle i czujnik różnicowy pod spodem?
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
wymiana filtr citroen powietrza citroen filtr powietrza filtr powietrza wymiana
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 samsung rv511 windows różnice attiny atmega
zelmer aquawelt zelmer aquawelt
Kontrolka ładowania nie działa w John Deere 5720 Błąd E60 w pralce Hanseatic - przyczyny i rozwiązania