Po demontażu widzę coś takiego jak na drugim zdjęciu. Czerwony kołnierz z cyferkami. Co to może być ? czy to też należy zdemontować ? To jest regulator nastawy wstępnej. Nie należy próbować go demontować.
Właśnie nie bardzo, żaden z podanych przez Ciebie nie ma zintegrowanego termostatu.
Kapanie z zaworu po próbie odkręcania głowicy termostatycznej oznacza. że zawór, nie głowica jest do wymiany. Sprawny zawór, nawet po zdjęciu głowicy nie ma prawa przeciekać.
To jest termostat. Element nie naprawialny. Tylko wymiana na nowy.
Na 80% uszczelka pod głowicą.
Armadon silnik 1,8 Rovera to nie do konca to samo co 1,4. Tam występują problemy z przegrzaniem, krzywieniem głowicy i bloku oraz osiadaniem tulei w bloku, wymagana jest wymiana szpilek oraz magistrali olejowej na nowy typ oraz przerobienie termostatu żeby uniknąć problemów w przyszłości. To że ty głowicę "przepolerowałeś" nie oznacza że naprawiłeś...
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
W głowicy może być śrubka mosiężna na imbus do odpowietrzania lub jak jest czujnik temperatury wkręcony do głowicy wysoko to można nim odpowietrzyć. Może błąd jest we wskazaniach temperatury? Czy turbina jest chłodzona cieczą?
Dobrze trochę będę musiał połazić i poszukać na zamiankę z termostatem.
... nie zabserwowałam nic poza dymieniem z rury wydechowej, olej nie wzrasta nie widać zadnego "majonezu" Prosze o pomoc :cry: Usterek może być wiele, prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, a w najgorszym przypadku popękana głowica. Wymiana termostatu to tylko półśrodek, a przyczyną był termostat który się zaciął, przegrzał się silnik i uszczelka lub...
No u mnie są połamane te zęby a jak wloze ten termostat i potem krociec to nie przekrecać kroćcem w głowicy tylko mocno wcisnąć i śruby? 🙂
Termostat masz w obudowie pompy wody. Dostęp od dołu auta. Element nr 12 na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/3271056700_1... Termowłącznik ma 3 przewody - stały plus - czerwony, pierwszy bieg wentylatora - czerwono-biały oraz drugi bieg - czerwono-czarny. Trzeba z mostkować czerwony z czerwono-białym lub czerwono-czarnym. Gdy nie...
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
Witam, Mam pytanie odnośnie obudowy termostatu , cieknie w okolicach śruby idącej głowicy do wymiany może być obudowa , uszczelka czy też termostat?
Na początek zmień czujnik temperatury (at)agnieszka72 Nie padaj duchem :!: zacznij może tak jak zasugerował kolega, to najmniej dotkliwa finansowo wymiana. Jeżeli ten test zawiedzie, kolejny termostat, pompa wody następna. Przegrzanie silnika może skutkować uszkodzeniem uszczelki pod głowicą. Jeżeli wymiana czujnika temperatury i termostatu nie przyniesie...
Na początek zmień termostat. Przypuszczam że nie robiłeś próby szczelności głowicy bo taka ewentualność też może być że jest pęknięta. Możesz podjechac do jakiegoś warsztatu niech zrobią Ci test CO2 gdyby było coś nie tak jeszcze z głowicą to wyjdzie. Ale myśle ze wymiana termostatu rozwiąże sprawe
Ten cienki wężyk co idzie do zbiornika wyrównawczego jest drożny? Jak była ściągana głowica to ktoś patrzał jak wygląda blok na dole - czy nie ma tam jakiegoś szlamu czy syfu? Skoro jest termostat z grzałką to temperatura jego otwarcia jest wyższa niż standardowego. Grzałka jest po to by go otworzyć wcześniej jeżeli sterownik uzna to za stosowne. W...
Zobacz na końcu przewodu odpływowego płynu chłodzącego ze zbiorniczka przelewowego, przy połączeniu do głowicy silnike. Prawdopodobnie przy aparacie zapłonowym.
Wie wiem tylko co z tym termostatem
Zamykasz te zawory Jak można zamknąć zawór dolotowy jeżeli nie trzyma ani głowica termostatyczna ani nie pomogła wymiana wkładki zaworu dolotowego. Jeżeli masz przyłącze pod grzejnikiem (brak zdjęcia) to może coś się da zrobić ale byłbym ostrożny aby nie zalać mieszkania
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
Wątpię, czy do takiego zaworu dobierze się głowicę, która by pasowała do termostatu. Ta na zdjęciu wygląda mi na głowicę do kranu nad wannę (czy umywalke, zlewozmywak), a nie od zaworu grzejnikowego.
Skoro nie ma termostatu i się gotuje to bardzo prawdopodobne za głowica Kolego czy musowe jest montowanie tego termostatu? Czy wystarczy wymiana samej uszczelki?
Gdy termostat jest otwarty to mogą wystąpić takie niedogrzania właśnie, ogólnie termostat powinien być zamontowany gdzieś przy głowicy dokładnie gdzie to musisz rozeznać, wymiana jest prosta i tania także możesz samemu próbować, dużego problemu z tym nie ma.
może i śmieszne ale jak wymienić Spuścić płyn, wymontować, zamontować, nalać płynu. gdzie go szukać Przy głowicy. Jak otworzysz pokrywę silnika to go zobaczysz.
Głowica to nie jest problem - musiały być frezowane gniazda zaworów i szlifowane przylgi na zaworach , tańszy sposób naprawiania głowicy jak nowe części - kiedyś nie można było kupić nowych , jak tuleje były zarośnięte to cały silnik też - można wyczyścić kwasem solnym odpowiednio rozcieńczonym na pracującym silniku z wyjętym termostatem , NIE UŻYWAĆ...
Mam kilka istotnych (dla mnie) pytań: 1. Ile oleju Ci brał? Czy oprócz brania oleju remont dotyczył innych (i jakich?) usterek silnika? 2. Jaki był przebieg tego silnika? 3. Czy w zakres tego remontu (rozumiem, że remont objął tylko regenerację głowicy, bez tłoków, pierścieni itd) weszła wymiana pompy oleju, pompy wody, termostatu? 8-O Witam, 1. Ile...
Czyli najlepszym wyjściem sprawdzenia owego problemu jest założenie ponowne uszczelki pod głowicą?
:?: Witam mam problem co do układu chłodzenia. Został przegrzany silnik. Naprawy wymiana termostatu i obudowy, planowanie głowicy i wymiana uszczelki, sprawdzenie pompy wody i chłodnicy wszystko ok. A problem polega na tym że wywala mi ciągle płyn z układu chłodzenia przez zbiorniczek wyrównawczy, już nie wiem gdzie szukać czy to może być wina tulei...
Nie wiadomo tak naprawdę jak wpięty jest ten reduktor od LPG. Bo może tworzy się jakiś wajpas. Powiedz jeszcze czy taka sytuacja zaistniała po zamontowaniu LPG? czy dopiero po jakimś czasie. Nagrzewnice warto przepłukać.. nie zaszkodzi to jej a może jedynie pomóc.. jak koledzy wskazują może po latach stać się nie drożna.. zakamieniona.. a tym samym...
Przemo chodzi o to czy np. rozrząd należy wymnienić na nowy skoro ten ma około 20 tyś ... ew co mogło spowodować to przeskoczenie .. bo auto normalnie odpalone po czasie zgasło i tyle no i czy ta cena nie za wysoka .... oto co niby musi zrobić .. Witam przesyłam zakres napraw laguny demontaż i montaż głowicy naprawa głowicy czyli plnowanie wymiana zaworów...
Jeżeli już wymiana termostatu nie pomoże, to może być wina pękniętej głowicy(a takie rzeczy się zdarzają, mogą to być liczne mikropęknięcia!). Czy płynu ubywa z układu i trzeba go stale uzupełniać, czy nie ubywa ?? Pozdrawiam>>
Wymiana uszczelki pod głowicą, problem znikł. Znikł również problem gaśnięcia zimnego silnika na mrozie po wysprzęgleniu. Pozdrawiam
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Witam, Mój problem jest taki iż po przejechaniu 2 km mam już 95 stopni przy temp na dworze 0 stopni, dodam iz temperatura nie chce spaść. Wymieniłam: - uszczelka pod głowicą -kable -uszczelniłam układ -wymiana termostatu -wymiana pompy -wymiana jakiś czujników -wymieniłam płyn na nowy Wszystko co mogło być przyczyną wymienione a samochód dalej się grzeje...
Objaw jak na uszczelkę pod głowicą,ale ja bym zaczął od pompy wody.
To wszystko co było robione Wym. Łączników stabilizatora Wym. Amortyzatorów przód Wym. Klocków hamulcowych Wym. Tarczy hamulcowej Wym. Szczęk hamulcowych tył Centralny zamek Uszczelnienie silnika z demontażem głowicy Regeneracja rozrusznika Wym. Uszczelniacza wału Wymiana termostatu Wymiana paska napędu tuleje
Fiat uno 2002 r. Silnik z fiat Tempra 1.6 8v 90KM przerobiony na gaźnik Witam, nie lubię korzystać z usług mechaników, ale jestem zmuszony do tego. Bo pod blokiem sobie sam nie wyciągnę głowicy i sam nie splanuję, dlatego już wolę poszukać kogoś zaufanego kogo polecacie. Ogółem silnik ma prawie 30 lat i remontować go już raczej nigdy nie będę. Ale wszystkie...
Dzień dobry, Mam problem z wymianą głowicy termostatu w kaloryferze. W momencie odkrecania nakrętki (pierścień za glowica) cieknie woda. Sama głowica nie działa również. Krecac nia w lewo bądź w prawo słychać przeskakiwanie mechanizmu, a "odkrecajac" głowicę odkreca się też nakretka o ktorej wspomniałem na początku w wyniku czego cieknie woda. Daje...
Co prawda wymaga zasilania https://allegro.pl/oferta/termostat-poko... Inna opcja to po prostu wymiana głowic termostatycznych https://sklep.delta.poznan.pl/?page=shop...
Cześć, szukam pomocy gdzie tylko się da, koszta remontu rosną, a efektu nadal nie widać, ale do rzeczy. Posiadam Audi 80 B3 2.0, problem dotyczy ciągle zapowietrzającego się układu chłodzenia na rozgrzanym silniku (na zimnym jest ok) Objawy - nagrzewnica zawsze grzeje bardzo dobrze (nowa) - chłodnica nagrzewa się równomiernie i również jest gorąca (jest...
Pytanie na początku powinno być - mieszkanie, czy dom? Bo jeśli mieszkanie, to "termostaty" na grzejnikach są niepotrzebne, wystarczy zawory zostawić w pozycji "MAX" i zwykły sterownik pokojowy. Jeśli dom, to termostaty i sterownik pogodowy, bo do ogrzania będą różne strefy komfortu.
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Masz kolego założony termostat? Twój opis pasuje do objawów braku termostatu w obiegu. A głowica cóż, porównywałeś z inną? Zawsze możesz zamienić z pierwszą i obserwować. a co termostat ma wspólnego z przegrzewaniem się jednej głowicy?????? Pisać , żeby zaistnieć?????? Dodano po 2 Wymiana głowicy, na nową i problem jak narazie chyba rozwiązany, zobaczymy...
Nie wiem czemu ale podczas jazdy gaśnie i jedynym sposobem aby go odpalić jest spuszczenie powietrza z filtra paliwowego. Demontaż wtryskiwaczy z głowicy, czyszczenie gniazd, wymiana kompletu uszczelniaczy pompowtrysków, poprawny montaż z ustawieniem, i na koniec wymiana termostatu na filtrze paliwa (ten czarny element z dwoma wężami blokowany metalowym...
Kupiłem ostatnio e46 z silnikiem m52. Kupiłem jako z uszkodzona uszczelka głowicy. Tak zdiagnozowal jakiś warsztat. Naprawa zajęła 30 minut. Wymian termostatu plus wymiana zbiorniczka który pękł od ciśnienia. Silnik chodzi idealnie
Witam A już tak długo walczysz ? Bo moim skromnym zdaniem wymiana termostatu to nic nie dała . Miałeś wyciek , dopieściłeś temperaturą głowicę ,potem pewno źle odpowietrzyłeś układ i dlatego teraz masz skutki . Co do uszczelki ,w tym przypadku to pewności , że jest dobra to bym nie był .
Miałeś odpowietrzony układ (odpowietrznik na głowicy)? Te Peugeoty mają wadliwe pompy cieczy. Często ciekną, a że są nierozbieralne (klejone) to w grę wchodzi tylko wymiana na nową. Nie ukręcił się napęd? Sprawdź czy termostat zaczyna się otwierać przy 65°C. Nie było wydmuchu uszczelki pod głowicą? Chłodnica nie jest zamulona, ma właściwy przepływ powietrza...
Odkupuje temat. Jak wymienić taki zawór manualny na głowicę termostatyczną? Da się to zrobić ściągając tę plastikową białą gałkę i zamieniając ją na termostat? Czy niezbędne jest spuszczenie wody i wymiana całego zaworu na zupełnie inny?
Przerabiałem bardzo podobny temat w Vectrze B więc mogę coś dodać od siebie, może coś Ci pomoże w tym dylemacie bo ja miałem tak samo. Ja zdecydowałem się na remont silnika i wyszło to ostatecznie nieciekawie. Remont samej głowicy (planowanie, wymiana zaworów, szlifowanie gniazd, uszczelniacze, 2 popychacze) wyniósł mnie jakieś 3-4 lata temu z tego...
Witam Miałem taki sam problem z temperaturą silnika jak opisujecie że skakała na czerwone pole potem komputer odcinał 2 gary i lipa do dzisiaj nie poradził se z tym mój mechanik, lecz znalazł jeden nietypowy sposób zaraz opisze. W warsztacie próbowali 1 miesiąc z tym walczy zakres robót poniżej wykonany : -podpinany komputer nic nie wykazało -wymiana...
Witam, zmagam się z problemem w swojej skodzinie, tzn. podczas jazdy czuć, choć nie zawsze bardzo delikatne szarpanie budą, coś jakby przyduszanie silnika, auto czasem jest strasznie niemrawe, takie mułowate wręcz. Na I-III biegu ciągnie całkiem ładnie, natomiast od 50 km/h ma problem z przyspieszeniem i wkręceniem się na wyższe obroty. Z rzeczy, które...
Witam!Od pewnego czasu mam problem z grzejącym się silnikiem.Wszelkie zabiegi nie pomogły(wymiana termostatu, pompy , chlodnicy).Pozostaje demontaż głowicy -planowanie itd.Chcę to zrobić we własnym zakresie , ale problem jest w drogich narzędziach do blokowania wału, wałków rozrządu , oraz regulacji wanosa.Czy jest jakaś inna możliwość wykonania tej...
Wymiana kaloryferów nie jest potrzebna. Co do zaworów, to te termostatyczne montuje się w miejsce dotychczasowych - zwykłych (chyba przy grzejnikach były jakieś zawory). Trzeba zwrócić uwagę na wielkość (średnicę) - na ogół są 1/2'' (ale niekiedy spotyka się inne, np 3/4'' czy 3/8'') oraz długość (Danfoss produkuje krótsze i dłuższe (jeśli się wymienia...
Moim zdaniem tak duża strata ciepła na parowniku nie jest możliwa!! przy dobrze działającym termostacie!(pewnie termostat padł)-no i może być zamulona nagrzewnica ?Na początek sprawdź termostat i poinformuj nas!!- wtedy pozostanie Ci naprawa/wymiana nagrzewnicy,uszczelki pod głowicą lub pompy wody -przyczyn może być kilka!!
Jeśli to silnik 1.6CVH to jest on w aluminiowej cześci przykręconej do głowicy przy aparacie zapłonowym. Trzeba odkrecić 3 śruby. Końcówki węży najlepiej podnieść powyżej lustra cieczy, powinno przestać cieknąć.
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Cześć, straciłem głowicę termostatyczną i mam taki niecodzienny, chyba dość stary gwint: średnica zewnętrzna ok. 30mm średnica wewnętrzna ok. 29mm skok ponad 2,3 - 2,5mm odległość do iglicy ok. 4mm Przeglądnąłem sobie oferty i znalazłem jedynie głowice M30 x 2 ze złą odległością do iglicy. Wymiana zaworu dopiero wchodzi w grę po sezonie grzewczym. Wstępnie...
Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia ale prawdopodobnie masz przedmuch pod głowica lub pęknięcie głowicy. Jeśli m52b25 to najczęściej w okolicach szóstego cylindra Dodano po 1 A stało się to przed wymiana termostatu czy po?
Pompa może być i nowa, pytanie czy duży obieg masz? Od tego zacznijmy. Wentylator na krótko chodzi? Coś się poprawia, jak go włączysz "na chama"? Głowica albo uszczelka, źle zrobione albo źle sprawdzone. Korek raczej nie ma nic do rzeczy...Nie może tak być, że bez termostatu w układzie się gotuje. To raczej przedmuchy w układ a nie zapowietrzenie......
Witam, koledzy nie działa mi głowica Termostat "Uni LD" 7-28 C, 0* 1-5, z czujnikiem cieczowym, biały. Objaw jest taki zawór zakręcony a grzejnik gorący. Moje pytanie jest takie czy wymiana tej głowicy załatwi sprawę. A może przedtem sprawdzić jakoś tą głowicę. Jestem laikiem i prodszę o poradę, może zastosować inną głowicę, za wszelkie rady z góry...
(at)BANANvanDYK napisał Jeśli można dodać w temacie wody i płynu, to praca silnika wyłącznie na płynie! Bo jeśli ktoś powie że na wodzie może chodzić... To się potem okazuje że: - Pompa wody do wymiany bo przecieka (pewnie powie że nawet oryginał długo nie wytrzyma). - Termostat do wymiany. - Uszczelki i węże do wymiany bo twarde lub się pokruszyły....
Mam nadzieje, że okaże się, że to uszczelka a nie głowica bo wymiana głowicy to koszt będzie na pewno większy. Jutro będę może coś już wiedział. Tylko dziwi mnie, że autem byłem w stanie przejechać do warsztatu 2 km a po wymianie termostatu auto nie chce nawet odpalić- mechanik powiedział, że to dla tego, że ciśnienie w cylindrach spada.
Panowie to może coś ciekawszego. Renault megane 1.9 dti 1997r . silnik słabo sie nagrzewa a jak już się go uda dogrzać (tylko na wysokich obrotach) to po włączeniu nawiewu wenętrznego temperatura obniża się do ok 65 stopni. Trzy razy wymieniony termostat ostatni fabryczny, wymieniony czujnik temperatury, wymiana płynu chłodniczego plus czyszczenie układu....
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
mam auto opel corsa 1.4. rok produkcji 2011, od około miesiąca mam problem - wyrzuca płyn ze zbiornika wyrównawczego, wymieniono termostat, nie pomogło, tak samo jak wymiana pompy wody. Mechanik zrobił test z dwutlenkiem węgla - głowica ma być sprawna, a problem nadal jest - wyrzuca płyn po przejechaniu kilku km. Osoby, które miały podobny problem proszę...
U mnie pomogła wymiana uszczelniaczy popychaczy zaworów. Niewielki koszt naprawy. Co u Ciebie było powodem wymiany termostatu? Może uszkodzony termostat spowodował zagotowanie "wody" i przedmuchało Ci uszczelkę pod głowicą. Nawet niewielka ilość płynu z układu chłodzenia dostająca się do cylindrów (komory spalania) powoduje wydostawania się z rury kłębów...
Naprawy nie sądzę, ale jest możliwe że danfoss będzie bardziej żywotny i dłużej dostępny jeżeli chodzi o wymianę głowicy albo samego zaworu.
Właśnie chodzi o to ,że reduktor się nie mrozi bo temperatura mu oscyluje początek jazdy 80st daje pełnego buta to zejdzie mu najwyżej do 60st tylko mrozi się filtr listwa. Zasilanie reduktora płynem mam bezpośrednio z króćca z termostatu także mam najwyższą temperaturę z głowicy a termostat sprawny na 1000% Mnie się wydaje ,że ten reduktor ma małą...
W ostatnim czasie coś robiłeś z tym silnikiem? Wymiana oleju, płynu chłodzącego? Może być tak że padła Ci uszczelka pod głowicą. Ale to musisz do mechanika podjechać aby Ci to sprawdził. Jakby się nagrzał to bym obstawiał termostat ale skoro nawet się nie zagrzeje może być uszczelka. Jednak to jedna z teorii.
Witam jakieś pół roku temu kupiłem BMW z padniętą uszczelką Objawy to: Po czterech przejechanych kilometrach silnik miał już 100 stopni a chłodnica zimna wymiana pompy i termostatu nie pomogła W zbiorniczku płynu chłodzoncego znajdował się olej Postanowiłem zdjąć głowicę I odać ją do planowania i sprawdzenia na szczelność po odebraniu i zamontowaniu...
Witam, Pacjent dwu litrowy PT Cruiser. Był już w trzech warsztatach, teraz moja kolej :p Fura grzeje się dymi na niebiesko i słabnie po nagrzaniu. Klient pokazał mi faktury co było robione mianowicie: - wymiana termostatu - wymiana wentylatora - sprawdzenie chłodnicy - szczególowe sprawdzenie głowicy, planowanie. (Głowice robili dwa razy w jednym i...
Witam, Czy udało się rozwiązać problem zalożycielowi wątku? Pytam bo mam podobny problem, a wszystko co znalazłem na forach w tym wymiana chłodnicy, nagrzewnicy, termostatu, pompy wody nie dają skutku. Silnik po wymianie UPG, planowaniu głowicy, wentylator się zalacza zawsze na 2 biegu, na pierwszym nie zawsze( samochód z klimą). Czujnik temperatury...
Skorzystałem z porady nighthawk89. Odkręciłem ten mały dławik i iglica wyszła. Trochę wody zacznie kapać jeśli iglicą sie rusza albo się przekrzywi. Podczas wkręcania dławik ponownie wpychał iglice do środka. więc po ponownym wykręceniu dławika oczyściłem nieco iglicę bardzo drobnym papierem ściernym ( chyba 800 to był ) oraz pilnikiem iglakiem delikatnie...
Witam Panowie. Proponuję odgrzanie tematu jeszcze raz. Audi A3 silnik 1,6 BFQ - termostat nie otwiera a w zasadzie nie wtedy kiedy trzeba. Opiszę od czego się zaczęło. Poprzedni właściciel dał do naprawy auto w sensie uszczelki pod głowicą. Z tą świadomością kupiłem to auto wiedząc o błędzie w komputerze dotyczącym uszkodzenia grzałki termostatu. Doszedłem...
Przed chwilą sprawdziłem jeszcze włącznik termiczny wczepiony w instalację przy aucie. Podgrzałem go palnikiem, wentylator się ładnie załączył. No "sprawdzenie" zadziałało, ale nigdy bym się nie odważył sprawdzać czujnika który ma pracować w płynie podgrzewać palnikiem, bo mimo wszystko może ulec uszkodzeniu, temperatura palnika (ognia) jest kilkukrotnie...
Miałem to samo wymieniłem korek termostat nawet Nowe przewody aż w koncu zrobiłem test na CO2 w układzie i wyszła uszczelka pod głowicą koszt zrobienia auta Plus od razu wymiana paska rozrządu akurat mniewyniosło 950 zl i śmiga jak rakieta teraz aha przy okazji będzie problem z ogrzewaniem wnętrza przy uszczelce znam to auto na wylot wrazie co pomogę...
Witam! Najlepiej wziąć ją ze sobą do jakiegoś sklepu zajmującego się systemami grzewczymi. Ogólnie rzecz ujmując to bezproblemowo mając nowy termostat samemu można go wymienić. Jest nakręcany. Tobie pękła sama głowica czy zawór? Proszę o zdjęcie wnętrza a nie samej obudowy zewnętrznej. Możliwe, że będę w stanie pomóc. Jeśli mnie pamięć nie myli to danfos...
Uszczelka pod głowicę do Matiza zaproponowana i często gęsto sprzedawana w sklepie motoryzacyjnym (koszt 60 pare zł), bez reklamacji tak jak u mnie. najtańsza 32 zł kosztowała. Głowica - remont 270 zł: Planowanie, uszczelniacze, wymiana wszystkich prowadnic zaworowych, 4 zaworów (2 zostały orginalne) i do tego szlifowanie wszystkich gniazd zaworowych....
Tak silnik mam ten sam. Wymieniałem też czujnik temp płynu chłodniczego który załącza się przy 95st.. ale kiedy on sie załącza to na zegarze wskaźnik temp wyjeżdża poza czerwone pole i teoretycznie jest wtedy 95st. Walczę z tym od dłuższego czasu. Wentylator sie załącza. 95 st to jest 1 bieg (na zegarze czerwone) drugi bieg ma się załączyć kilka st...
Witam. Problem tego typu vw T5 2004 1.9 105koni ucieka płyn z chłodnicy niewiadomo gdzie był sprawdzona głowicą nie idzie w układ ani w spaliny wymieniony korek zbiorniczka termostat czujnik na chłodnicy wentylatory się nie zakańczając chodź sprawdzone na krótko sprawdzane co jeszcze może być powodem? Na dywanikach i w innych miejscach niema żadnych...
Witam, leci mi płyn chłodniczy z pod uszczelki w koło termostatu. Uszczelka w miejscu w którym jest termostat rozdzieliła się na dwie częsci i strasznie leci woda. Moje pytanie, czy trzeba wymieniać uszczelkę pod głowicą? Czy można to w jakiś sposób uszczelnić od środka, tak aby było dobrze i samochód normalnie chodził ?
co chodzi o wyrzucanie płynu to u mojego kolegi w sharanie zaczęło się tak dziać po dolaniu innego płynu.W układzie brakowało ze 2 setki i dolał shela i zaczęło go wyrzucać właśnie przy dużej szybkości to na trasie dolał wody ,oczywiście gorzej wyrzucało.też kombinował z termostatem i pompką. Ale pomogła wymiana płynu i przepłukał instalację.Jak ręką...
Głowica była planowana. Osobiście odbierałem. Założony nowy termostat. Wszystko sprawne. Pytanie, czy z praktycznej strony blok może mieć odchyłki płaszczyzny i to powoduje problem. Dodano po 1 Głowica była planowana. Osobiście odbierałem. Założony nowy termostat. Wszystko sprawne. Pytanie, czy z praktycznej strony blok może mieć odchyłki płaszczyzny...
Jak żyję to jeszcze ŻADNEGO układu chłodniczego nie odpowietrzałem przy pomocy jakiś zaworków. Silniki Peugeota miały odpowietrzniki na głowicy (plastikowej obudowie termostatu) oraz odpowietrznik na przewodzie nagrzewnicy, samochody z lat 1985–2000. W nowszych samochodach stosuje się już układ wężyków odpowietrzających i układu nie trzeba odpowietrzać...
Witam. Spotkała mnie ostatnio wymiana uszczelki pokrywy głowicy w Seicento 899 z 98 roku. Wszystko było ok do czsu kiedy przykręcajac spowrotem termostat pękł on niemal na pół. Na szczescie na złomie dostałem taki i zamontowałem juz bez zadnych atrakcji. Przy podłączaniu orurowania \wszystko sprawdziłem kilka razy więc powinno byc ok. Auto jednak zachowuje...
powiem tak na pasku są znaki i na każdym kole tez są wypustki na te znaki przyszły blokady ale nie były potrzebne bo składałem bez blokad bez mazaków tylko na znaki i jest zrobione ale niestety ta wymiana towarzyszyła grzaniu się i wymianie pompy wody oraz termostatu razem z blokadami doszedł tester na obecność spalin i wynik pozytywny przez 2lata posiadania...
Witam, zmagam się z ubytkiem płynu chłodniczego od wielu wielu lat, przez ten okres (3-4lata) wymieniłem wszystko co możliwe: chłodnica wody, węże od termostatu do parownika i inne (mam lpg), czujniki wszystkie co możliwe od temperatur, termostat i jego obudowa, chłodniczkę oleju komplet z oringami, chłodnica klimy też wymieniona. Sprawdzałem uszczelkę...
Kaloryfer jest dosyć długi, więc ideałem byłoby podłączenie "na krzyż" (czyli powrót po przekątnej w stosunku do zasilania), ale przy takim podłaczeniu jak na zdjęciu, też powinien działac. Objawy mogą wskazywać na niedostateczny przepływ czynnika grzwczgo w stosunku do wielkości i mocy grzejnka (kaloryfery aluminiowe łatwiej oddajaciepło niż żeliwne)....
Moja przygoda z tym Lidl'owym termostatem zakończyła się definitywną rezygnacją z jego usług. Aby wymienić baterie, byłem zmuszony odstawić co sezon narożnikowe biurko. Zawór mam od strony narożnika i wymiana "po omacku" od dołu mnie zwyczajnie irytowała. Poza tym zawór jest hałaśliwy. Wywierciłem dziurę w tyle dykty biurka narożnego i kręcę klasyczną...
Witam wszystkich, może ktoś będzie miał wiedzę na temat, który mnie już dobija. Tak więc pacjent: Mini Cooper 1.6 benzyna w LPG. Auto po uzupełnieniu płynu chłodniczego, odpowietrzeniu działa bez zarzutu, wiatrak się załącza, nie gotuje się, ale po zgaszeniu silnika w powolnym tępię znika płyn z układu. Co najlepsze, nie widać, gdzie może być wyciek....
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
A ten zawór zwrotny to to dużo daje ? To nie zawór zwrotny, tylko "powrotny", z możliwością regulacji przepływu. I jest sens wymieniać te stalowe grzejniki na takie panelowe bez wymiany całej instalacji czy to dłuższa polemika ? Wymiana grzejników na inne nie spowoduje, że nagle będziesz płacił połowę dotychczasowych kosztów za opał. No tak jakiś drastycznych...
To masz nieszczelność w układzie chłodzenia, sprawdź czy nagrzewnica nie cieknie. A może uszczelka pod głowicą puściła. Istnieje również możliwość że nagrzewnica jest zamulona. Co do termostatu to może się zaciął, sprawdź czy jak rozgrzewa to przewody od chłodnicy robią się ciepłe. Jeżeli tak to otwarty jest duży obieg.
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
Sumarycznie od zalania w piątek zrobił 1200-1250 km. To co wyżej opisane, było niecałe 500. Wczoraj zdemontowałem nastawnik egr, wyczyściłem go. Sam zawór (brak dostępu z zewnątrz) chodzi lekko. Wyrzuciłem zaślepkę. Wyczyszczony nastawnik zaczął sterować zaworem i silnik już nie gaśnie od razu po odpaleniu. Błędy niestety nadal walą, więc coś z precyzją...
Witam. W styczniu tego roku miałem robioną uszczelke pod głowicą. Planowanie głowicy, sprawdzanie szczelności, docieranie zaworów, wymiana prowadnic oraz uszczelniaczy. Wszystko chodziło dobrze aż na początku sierpinia zaczęlo ubywać płynu. Niby płyn uciekał koło króćca od nagrzewnicy, dociągnąłem obiemke ale problem nie ustał. Zbagatelizowałem sprawe...
Witam,Chrysler Voyager 2012, 3.6 benzyna Problem ze skokami temperatury,generalnie wahania są o ok 5-7 stopni,bez znaczenia czy miasto czy trasa, np 98-103,co kilka sekund rośnie i spada. Chlodnica,czujnik temperatury, pompa wody,termostat- wymienione,ostatnio zrobiona uszczelka pod głowicą, a problem dalej jest,ciągle skoki 92-98, potem szybsza jazda...
montaż głowicy termostatu regulacja głowicy termostatu wymiana termostatu
sekcja linkera wsady flash blaupunkt rozdzielenie sygnału dekodera vectra
weintek fatek kosiarka akumulatorowa
Górna część lodówki nie chłodzi - przyczyny i rozwiązania Maksymalne ciśnienie doładowania Scania 164 480