wymiana glowicy

Znaleziono około 296 wyników dla: wymiana glowicy
Podstawowa forma zapytania: wymiana głowica
  • Wymiana glowicy w CD

    Glowica laserowa w moim odtwarzaczu Sherwood CD-1000 wymaga wymiany w związku z tym pytam czy wystarczy sama wymiana na nową o tym samym symbolu czy tez niezbędne są jakieś regulacje.

    Inne Serwis witekk   15 Kwi 2003 14:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1487
  • Wymiana glowicy w tv

    Kiedys poruszalaem na forum temat zmiany czestotliwosci nadawania w TV kablowej Multimedia (LODZ) Odpisaliscie ze wymiana glowicy jest to operacja raczej prosta ale powstal inny problem. Pytanie: Obecnie w TV FUNAI TV2100A MK6 znajduje sie glowica o symbolu ENV-79838F2 na jaki midel wymienic aby wszystko...

    TV Serwis maros   21 Lip 2003 19:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1084
  • junost 402 B - wymiana glowicy

    chyba chodzi ci o zamiane glowicy na pelne pasmo OLDBOY czesciowo odpowiedzial a reszta to czysta analiza dostepnych napiec pasm plus reszty sygnalow co masz rozstroic? IF sygnal? temat jest rozwojowy oczywiscie i raczej w ramach tematu dla poczatkujacych

    TV Serwis killer   08 Lis 2003 03:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1349
  • elemis wymiana glowicy zeby kablowka !!!!

    J :idea: aka trzeba zastosowac glowice w elemisie (szyba z produ) zeby wszystkie programy z kablowki dzialaly i gdzie mozna taka glowice kupic

    TV Serwis rtomek   14 Sty 2004 19:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 938
  • Goldstar CKT-9742 wymiana glowicy?

    witam dzis zakupilem nowa glowice (30zl) z hyperband i dzis ją przelutowalem, i... wszytko dziala, mam w koncu wszystkie programy z kablowki :wink: nawet nie musialem nic regulowac z napieciem na glowicy bo praktycznie wymienilem SHARPA na SHARPA tyle ze nowszego, pozdrawiam i dzieki za naprowadzenie

    TV Serwis SirLEO   23 Mar 2004 23:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1108
  • Anitech M51 G/DK - wymiana glowicy

    Witam. TV po podlaczeniu kablowki "nie widzi" czesci programow i zastanawiam sie nad wymiana glowicy. Nie posiadam go obecnie na warsztacie jak i nie mam do niego schematu dlatego nie podaje modelu glowicy. Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu.

    Początkujący Serwisanci zabex   18 Paź 2005 12:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 903
  • Yamaha s550 wymiana glowicy - bład

    Witam. Zakupiłem i obserwuje takie same objawy jak w poście Szukając typu napędu na wymianę posiłkowałem się tym postem gdyż cała operacja wymiany w/g opisu postu zakończyła się sukcesem. Rożnica może jedynie jest to ze model który z w/w użytkownikiem zamontowaliśmy to SF-HD62 a nie SF-HD60...

    DVD/VCR/Kamery Początkujący trkokesz   16 Sie 2011 15:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1612
  • dysk wd 80gb wymiana glowicy

    Według mnie elektronika musi być jak najbardziej z takiego samego. Głowice, nie wiem, nie spotkałem się z wymianą głowic w domowych warunkach, ale podejrzewam że romu w takim przypadku nie musisz wymieniać.

    Komputery Co kupić? serwisor   21 Lis 2011 09:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2776
  • Wymiana glowicy - czy sie da

    Czy sie da wymienic cos takiego (bez kombinacji): [url=]Link na cos takiego: [url=]Link

    Systemy Grzewcze Serwis Galnospoke   06 Lis 2013 09:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1053
  • Seagate Barracuda 2TB - Wymiana glowicy dysku w celu odzyskania danych

    Witam, Minelo troche czasu odkad tu bylem, ale powiedzialem ze dodam wiadomosc jak zdiagnozuje, wiec oto odpowiedz na moje pytanie, na ktore nie uzyskalem odpowiedzi. "Pytanie: Czy przy wymianie glowicy dysku, drugi dysk musi miec taki sam model i firmware, czy wystarczy tylko jak model bedzie zachowany? Znalazlem...

    Naprawa HDD i odzysk danych pawdzik   31 Maj 2017 19:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 996
  • zmiana glowicy w tunerze

    Mam pytanie - czy jest mozliwa wymiana glowicy satelitarnej w tunerze Skymax DX23 / DX24 - na inna - stosowana w tunerach skymax ale np. DX22??? czy po wymianie samej glowicy trzeba cos robic czy berdzie to dzialac od reki ??? pozdrawiam

    SAT Serwis m4olo   22 Cze 2005 20:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 608
  • Technics RS-B605 - jaka głowica? Wymiana, typ, regulacja.

    Ten model posiada glowice uniwersalna o oznaczeniu: SJH99 Ponizej service manual: Wymiana glowicy wiaze sie z wykonaniem pelnej regulacji parametrow elektrycznych toru odczyt - zapis a takze regulacjami toru przesuwu tasmy ( regulacja wysokosci i skosu ustawienia glowicy uniwersalnej ) Czy...

    Audio Początkujący 398216 Usunięty   28 Cze 2017 20:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 717
  • poszukuje odpowiednika glowicy tecc2949vg28b

    Cześć! Chciałbym zasięgnąć porady w związku z wymianą glowicy. Orginalna z telewizora to TECC2949VG28B.Czy może ktoś orientuję się czy, ktoraś z głowic oferowanych przez firmę CYBOR TECH poszłaby bez zmiany trybu serwisowego? Montowałem tuner tecc0949pg35a zamiast orginalnej i ta nie działa napewno. Czekam...

    TV Serwis rroman   12 Maj 2005 21:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1053
  • Wymiana głowicy ceramicznej w baterii umywalkowej

    Nie ma znaczenia pozycja zaworu. Wazna jest srednica uszczelki i srednica gniazda na nia, oraz dlugosc glowicy. Jesli bedzie za krotka to nie uszczelni sie z gniazdem i mimo ze otworki zaworu (glowicy) beda zamkniete, to woda bedzie przelewala sie przez ta nieszczelnosc. Dodano po 1 Wstaw zdjecia...

    Systemy Grzewcze Serwis lukasski125   01 Sty 2018 12:34 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 23640
  • Wymiana uszczelki pod głowicą golf II td

    z doswiadczenia to dodam ze oprocz glowicy mozesz miec pekniety blok- najczesciej peka w w okolicy 9 sruby glowcy, czyli prawy tylny bok patrzac od przodu samochodu- idzie tam blisko siebie kanal wodny z olejowym i blok jest b.cienki=>lubi peknac! sama wymiana uszczelki pod glowica nie jest trudna ani...

    Samochody Mechanika ociz   02 Sty 2009 21:06 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 22981
  • Peugeot 206 - wymiana paska rozrządu

    Owik, Nie denerwuj sie. Mlodzi ludzie maja tendencje wierzyc swiecie we wszystko, co napisane w madrych ksiazkach i znacznie mniej daja wiary starym prykom. ZZdzisiuu, Jesli ktos ci zaproponuje taka "wymiane paska w poltorej godziny", to rob w tyl zwrot i szukaj prawdziwego mechanika. Nie chodzi...

    Samochody Mechanika 766630   07 Lut 2010 10:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 32529
  • Rover 414 - Wymiana uszczelki pod głowicą, jaką kupić.

    Witam, muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, ale chciałem się dowiedzieć jaką uszczelkę kupić<wraz z resztą uszczelniaczy>. Na allegro jest kilka zestawów, chyba większość jest takich samych, ale być może ktoś z Was wymieniał i wie które są najlepsze. Samochód to Rover 414 1.4 103KM 1998r Oto...

    Samochody Mechanika kamilczubacki   14 Gru 2014 18:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 729
  • JVC C-210EE - wymiana głowicy na hyperband.

    ehh, na plytce wybierania kanalow powysychaly wszystkie elektrolity, odbilo sie to na filtracji napiecia warikapowego (stad ten gwizd i paski na obrazie) Podstroliem ladnie to co wczesniej rozregulowalem i jest ok zarowno na starej jak i na nowej gowicy poza TVP1 i TVP2, ktorych wogole nie da...

    TV Serwis WojtasJD   21 Sty 2002 00:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3876
  • Hiperband jakie wyjścia? Wymiana głowicy.

    witam mam taki problem otorz chcialem wymienic sobie w wideo glowice na hiperbanda ale niepasuje rozstaw nuzek a pozatym na hiperbandzie(GDC ET-3D3-EW)niema oznaczen nozek wyjsciowych i nigdzie niemoge znalesc na necie opisu tej glowicy moze ktos wie jakie sa oznaczenia z gory dzieki za pomoc w orginalnej...

    Początkujący Serwisanci wmak   20 Mar 2005 23:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2021
  • TV Hema 2000, brak fonii, wymiana filtra pomoże?

    Witam jak w temacie TV Hema 2000 musialem , dlatego ze glos byl ale zagluszany . owinolem kabelek z rymi na koncentryk, ktury wychodzi z glowicy na antene. Glos mam czsciuyki jak krysztal na kablowej TV oraz na ant siatkowej Dodano po 9 skrucilem do minimum glos syczal dalej,a rymi zamontowane...

    Początkujący Serwisanci radekrpisz   19 Sty 2008 12:29 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1113
  • WD 80 GB wymiana elektroniki

    kolego Arku, zgadza sie, masz racje ale powiedz mi prosze jak sie ma sprawa z doborem sprawnej glowicy? czy w moim przypadku musze kupic identyczny dysk o symbolu WD800BB-00JHC0 Date: 08 OCT 2006 - żeby miec gwarancje ze bedzie wspolgrac ? Czy np. glowica z wersji WD800BB-00JHA0 bedzie dobra? Posiadam...

    Naprawa HDD i odzysk danych VoodooPL   12 Maj 2010 21:52 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4840
  • hdd seagate momentus - zmiana elektorniki mozliwe ze nawet glowicy

    No to mamy przyczynę usterki. Od tego trzeba było zacząć. Przestań męczyć dysk, bo z wysokim prawdopodobieństwem możesz zapiłować talerze. Na wymianę elektroniki nie trać czasu ani pieniędzy - nie ma sensu podmieniać jednej sprawnej (wątpię, że się uszkodziła przy upadku) elektroniki na drugą. Do roboty...

    Naprawa HDD i odzysk danych kaleron   11 Gru 2014 12:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 741
  • Daewoo DMQ-2195TXT - montaz glowicy z HB

    witam serdecznie wszystkich ! praktycznie od dziesieciu lat, poza drobnymi wyjatkami w postaci naprawy domowego sprzetu, nie zajmuje sie juz zawodowo serwisowaniem RTV. wczoraj otrzymalem w prezencie od ojca, 8 letniego Daewoo 2195. dzisiaj zapragnalem poustawiac nieco kanalow, i spotkala mnie przykra...

    TV Serwis andrews   21 Gru 2003 11:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1441
  • Problem z instalacja gazowa po wymianie uszczelki glowicy

    Gdzie jeżdżę do gazownika: DREAM XXI, na wymianę filtrów gazowych do warsztatu gdzie instalacja była zakładana, poza tym gazownik nie chce mnie widzieć dopóki instalacja działa bezproblemowo, a na razie tak działa. PRINS, po problemach na gwarancji (z reduktorem), sprawę wziąłem we własne ręce - wyczyściłem...

    Samochody Instalacje Gazowe gimak   29 Mar 2009 19:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2327
  • dokrecanie glowicy w T4 2,5tdi

    Konieczna wymiana śrub na nowe, a jeżeli zostawiasz stare to twoje ryzyko.

    Samochody Mechanika Anonymous   03 Maj 2010 21:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3260
  • Hitachi HDT721010SLA360- usterka glowicy?

    Witam, w moim przypadku wymiana glowic pomogła. Po odpaleniu dysku natychmiast skopiowałem dane na inny nośnik. Dodam iż po takiej operacji,naprawiony dysk bedzie działać ale nie bedzie on stabilny i predzej czy pózniej sie posypie. Dyski raz otwarte będą miały znacznie mniejsza żywotność. Pozdrawiam!

    Naprawa HDD i odzysk danych kosiasty   28 Kwi 2012 16:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1795
  • Dysk po upadku na parkiet - zablokowane ramie glowicy?

    Szukasz, czy da się naprawić elektronikę we własnym zakresie - zwarte transile, popalone ścieżki, itp. Jeśli któryś układ scalony, procesor czy pamięć są spalone - wtedy wymiana elektroniki - to zależy już tylko od dysku - niektóre wymagają wymiany jakiś pamięci, niektóre mają jakieś zapisy własne na...

    Naprawa HDD i odzysk danych Ture11   07 Sty 2013 21:12 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 7215
  • Nissan sunny - Nie zapala po zmianie uszczelki glowicy

    Rozrząd ustawiony jest prawidłowo według znaków , zastanawia mniee jedna rzecz , a mianowicie że przed wymianą uszczelki pojawiła mi sie woda nad tłokiem i pare razy zblokowało mi silnik przy kręceniu , i nie wiem czy czasem się coś nie uszkodziło .

    Samochody Początkujący Boryczka1994   16 Sie 2013 17:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1566
  • Brother DCP-115C - Nie drukuje na czarno pomimo czyszczenia glowicy

    Regeneracja nic tu nie da, miałem kilka takich przypadków. Wymiana nieopłacalna.

    Drukarki, ksero Początkujący Rafal328   21 Maj 2015 17:55 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1524
  • wymiana uszczelniaczy zaworów, Astra F silnik x16sz

    Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :) niby lepiej zdemontowac glowice..ale koszt z demontazem glowicy jest znacznie wyzszy niz tylko zdjecie pokrywy...

    Samochody Mechanika cobraa   07 Sie 2005 12:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8061
  • Philips 3010---czy wymiana głowicy w tunerze

    Watpie zeby wymiana biosu byla prosta chcby samo kasowanie kosci ultra filetem :D. A co do wymiany glowicy to nie wiem do konca czy wymiana samej glowicy wystarczy czy lepiej ja wymienic z calym ukladem Pozdr...

    SAT Serwis saviet   30 Sie 2005 08:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2200
  • Wymiana głowicy

    Po zamianie glowicy, muszi wszystko ruszycz samo, jerzeli to niejest glowica z sintezatorem, bo wtedy w tych staroczach morze bycz rurznie :? Powodzenia

    TV Serwis Rubinh   22 Cze 2004 06:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1264
  • Mądrości na temat Radmorów - wymiana informacji

    wszystko zalezy od stopnia "laicyzmu". jesli nie odrozniasz glowicy ukf od reszty, nie umiesz sie poslugiwac miernikiem czy lutownica- to sa to wyrazne wskazania do oddania sprzetu fachowcowi :)

    Jakie Nagłośnienie do Domu tomaszo   23 Mar 2006 17:38 Odpowiedzi: 1864    Wyświetleń: 303282
  • wymiana klocków ham. w cinquecento

    Tak to chyba ta ksiazke naprawde tumany pisaly , nie chodzi mi o sposob rozbiorki bo i tak mozna ez zrobic ale fachowo to sie zmienia drogi kolego klocki i toczy sie tarcze jezeli min technologiczne na to pozwala jezeli nie to sie daje nowe tarcze. Wiesz te ksiazki sa pisane przez magistrow i inzynierow...

    Samochody Elektryka i elektronika emilg1   17 Sty 2005 20:02 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 10943
  • Uszczelka pod glowicą wymiana

    Znajac francuskie koncerny samochodowe glowica jest pewnie przykrecona srubami o ciekawej glowce i wymaga specjalnego klucza. Jesli walek rozrzadu jest w glowicy to nie musisz ustawiac zaworow ale jedno jest pewne ze trzeba miec jakies pojecie o rozrzadzie bo trzeba go rozebrac a pozniej zle zlozony...

    Samochody Elektryka i elektronika Pre100n   19 Kwi 2005 10:27 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 50681
  • Problem z wymianą głowicy

    nigdy tego nie robilem ale do glowicy nie wiem czy w twoim przychodzi sda i scl mysle ze ukladzik w niej z kwarcem musi byc taki sam .

    TV Serwis europejczyk   06 Maj 2005 20:42 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1244
  • Octavia, wymiana rozrządu, ciężkie palenie, przepływomierz

    jezeli rozrzad zostal przestawiony to beda problemy.1 tlok od rozrzadu powinien byc ustawiony w gornej pozycji zgodnie ze znakiem na kole zamachowym i obudowie silnika zawory na glowicy na 1 w pozycji zamkniete wtedy mozesz zalozyc pasek rozrzadu ,pompe najlepiej ustawiac na przyrzadzie..

    Samochody Elektryka i elektronika HENIEK 1   27 Lip 2005 20:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9582
  • Epson 3000 wymiana zasychających głowic

    Zapewne masz zapchane rurki w pompie albo i nawet sama tacke (ta z gabka), wymyj pompe i przedmuchaj strzykawka wszystkie rurki i sprawdz rezultaty. Dodatkowo sprawdz stan filterkow w glowicy, czy nie maja zadnych syfow i czy atrament jest w nich rowno do polowy nalany.

    Drukarki, ksero Profesjonalne kołti   03 Lut 2010 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5112
  • Polonez wymiana linki licznika

    Oki nie bede smarowal ale z glowicy musialem usunac spalony grafitowy smar fakt ze na tamtej uszczelce niebylo zadnego silikonu a 1 cylinder od strony kabiny przy zaworach swiecy byl zalany ewidentnie chlodziwem a pierwszy od strony lamp leko skorodowany tez tez przy zaworach i swiecy pewnie go zalalo...

    Samochody Elektryka i elektronika demosen   16 Mar 2006 21:17 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 6155
  • Epson stylus color 3000 wymiana głowicy

    Potrzebny jest program zeby ustawic napiecia glowicy.

    Drukarki, ksero Profesjonalne bico   17 Sie 2014 18:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2556
  • Passat VR6 2.8 AAA wymiana pierścieni i panewek jakie ?

    Z tym peknieciem rozgrzanego silnika to jakas lipa -owszem vr6 maja tendencje do przegrzewania ale dotyczy to glowicy , konstruktorzy to dostrzegli i jakos od poczatku lat 90 montuja do tych silnikow dodatkowa elektryczna pompe wody ktora po wylaczeniu silnika jeszcze przez jakis czas podtrzymuje cyrkulacje...

    Samochody Mechanika robokop   23 Kwi 2008 06:02 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 16270
  • Nagrywarka Swisscom Bluewin TV300 - wymiana dysku

    Korzystam z kablówki vectra i i przy przelaczaniu kanałów jest błysk zakłócajacy. Ogolnie spprzęt jest super. Trochę sie grzeje , ale rozwiazanie tego problemu jest w trakcie. Mimo że nie znam dostepnych języków, myślę że wszyskie polecenia opanowałem. Obraz z glowicy nagrywarki mam nawet lepszy niż...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis oldboy   01 Maj 2008 19:53 Odpowiedzi: 395    Wyświetleń: 107196
  • Siena- regulacja zaworow a wymiana uszczelki pod glowica

    nie ma to nic wspolnego.przecierz caly mechanizm rozrzadu jest zamontowany na glowicy.dobrze ustawic kola pasowe! i w droge.niektorzy mechanicy tw.ze po kazdym wyjeciu glowica powinna byc "planowana"ale to juz sa naciagacze.

    Samochody Mechanika gromleon   08 Lut 2009 14:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2812
  • Opel Astra 1.4 ośmio z. wymiana głowicy na 1.6 czy można??

    uszczelka od 1.4 po przyłożeniu do glowicy 1.6 pasuje wiec wydaje mi sie ze bedzie dobrze ale wszystko okaże sie jutro

    Samochody Początkujący Kossa144   10 Gru 2009 22:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3514
  • Audi A6 V6 2,5 Tdi - wymiana i ustawienie walkow rozrzadu

    Witam. Ustawienie wałków w jednej glowicy - wyciecia na wałkach (tam gdzie sie je blokuje przy zmianie rozrzadu) musza sie znajdowac w poziomie do plaszczyzny głowicy. W tej samej pozycji blokuje sie wałki (blokadami, mozna zrobic samemu) do składania paska rozrzadu. Wał blokuje sie przez otwór z...

    Samochody Mechanika donkichote84   04 Maj 2013 20:47 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 108563
  • Wymiana głowicy w sony fh 414

    Poszukaj oryginalnej glowicy z tamtego okresu pracujacej na wysokim UKFie, po co te zabawy jak nie doprowadzisz by sie wstrajal scisle w pasmo. Popytaj w znajomych serwisach czy nie maja starej wiezy Sony na czesci np. z serii tych malych HCD-H61/51/71/450/490/55 und viele viele .Wrzucalem taka glowiczke...

    Audio Początkujący ralf13526   17 Lut 2011 21:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2568
  • Wymiana sondy czujnika pojemnościowego

    Tylko ze w glowicy sondy masz elektronike, w tym problem. A czulość takiego układu to 10 ÷ 50 pF. i dziala na czestotliwosci 50 MHz. Policz sobie kondensator powietrzny złożony z dwóch prętów kilkunastocentymetrowej długości . Elektronika straciła czułość to pewne, bo na zbliżenie ręki o 5 cm powinien...

    Automatyka Przemysłowa bolek   12 Mar 2012 20:44 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2175
  • Wymiana układu rozrzadu Audi A4 2,5TDI rok 2002 Automatyczna skrzynia biegow

    gore wiem jak ustawic to nie problem -blokada pompy -Korek otworzyc i na 3 cylindrze bedzie widac znak OT - z tylu na glowicach trzeba zalozyc blokady - tylko zostaje ustawienie walu korbowego KON240 - ty piszesz o walkach rozrzadu a mnie chodzi o wal korbowy i pozycje tlokow w stosunku do...

    Samochody Mechanika mota88gb   07 Lut 2012 23:44 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4084
  • Renault Trafic 2.0dci 115km - wymiana wtrysków

    moja ma 750tys i jest z 2008r :P i tez padly wtryski... ktos wie jak je wyciagnac nie rozbierajac glowicy bo nie chca wyjsc za chiny...

    Samochody Początkujący Przemo9826   17 Maj 2012 17:12 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 25570
  • Kino LG HT902 - wymiana lasera DL5FS

    Rezystor 1.2K miedzy pin 4 i 8 glowicy ( lub na plycie glownej ) i wszystko jest OK ( przynajmniej u mnie :) )

    DVD/VCR/Kamery Początkujący dj_kicu   04 Mar 2015 06:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5969
  • Citroen Xantia 1.8 benz - wymiana zbiorniczka wyrównawczego

    Jest to sruba glowicy. Pierwsza z tylu silnika od strony rozrzadu ma oryginalnie podkladke dystansowa o grubosci ok. 20 mm. Ktos zastapil ja nakretka, ale zbyt niska (na oko), wiec moze byc niespodzianka w postaci uszkodzonego gwintu w bloku, lub nawet uszkodzonego bloku.

    Samochody Początkujący kaczorekbw   22 Maj 2012 12:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4170
  • DVD Easytouch et 601 - schemat (wymiana tranzystorów)

    Regulacja potencjometrow na glowicy pomogła,dvd chodzi idealnie czyta wszystkie płyty,byc moze długo nie pochodzi ale jest uzywane jest sporadycznie.Laser do wymiany.Zamykam temat.Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i sugestie.

    Początkujący Naprawy Krzysiek.pliki   23 Sie 2012 14:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1416
  • Honda CBX 550 - głowica, wymiana uszczelniaczy zaworów.

    Nie jest mozliwe wyjecie glowicy bez wyjecia silnika. Łancucha sie nie rozpina tylko wyjmuje walki rozrzadu i potem wyjmuje glowice. Przy okazji zrob docieranie wszystkich zaworow, oczywiscie wszystkie uszczelki "Top end" do wymiany na nowe

    Motocykle, Motorowery cyborg39   06 Wrz 2012 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1260
  • PEUGEOT 807 - wymiana silnika hdi 128KM na 133 KM

    Prosta kalkulacja wyjecie 4 wtryskiwaczy to koszt ok 800 pln + dzwigienki ok 16 x 49 pln to kolejne 784 pln nowy rozrzad 400 pln , przy peugeocie 807 dojcie do głowicy est naprawde trudne więc nie ominie mnie podniesienie glowicy aby byla pewność ze zawory są dobre - kolejne 100 pln uszczelka ok 100...

    Samochody Mechanika konrad_biala   09 Sty 2014 09:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4008
  • mondeo mk3 2.0 TDCI 130 KM - korbowód rozwalił blok wymiana silnika

    Nie wiem czy będzie pasował, ale na pewno nie polecam kupowanie samego dołu. Jak kupić to tylko kompletny słupek bez osprzętu. Skoro wyszła korba bokiem to juz wcześniej w układzie były opiłki etc i lepiej nie zakładać takiej glowicy. A suma będzie zblizona bo odpadnie planowanie uszczelki etc.

    Samochody Początkujący szymitsu21   20 Lut 2014 19:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1755
  • BMW E39 535i - Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

    Trzeba zdjac wszystko co u gory. Mozna to zrobic bez zdejmowania glowicy podpierajac zawor sprezonym powietrzem. Jednak gora zaworu musi byc goła

    Samochody Mechanika Don de Leon   15 Cze 2014 16:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2838
  • Audi 100 c4 AVANT 2.0 16v 140-wymiana pierścieni

    Jak zniknęła po paru godzinach to daj im spokój. Po dłuższym zastanowieniu podjałem decyzję, że złożę sama głowicę. W sumie i tak jeździłem na oleju 15w40 więc nie jest on tak docieralny jak syntetyk czy nafta wiec po regeneracji glowicy i wymianie uszczelek niepowinno byc problemow. ps. Silnik...

    Samochody Początkujący speed1209   09 Lip 2014 08:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 897
  • SANYO MW-170 LO - Wymiana pasków magnetofonu, strojenie radia.

    Uklad LA 1260 to nie jest uklad od glowicy tylko od p.cz. ukf.

    Audio Początkujący Hetzer   01 Lut 2015 12:41 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2787
  • Vw golf 3 MK3 Tdi 110 KM - Układ podciśnienia ( wymiana przewodów serwa)

    Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem...

    Samochody Początkujący promo211   14 Cze 2016 12:58 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 9900
  • Brother J6920DW - Wymiana głowicy drukującej

    Złożyłem idealnie ale niestety "nowa " glowica okazala się taka co czarnego nie puszcza koloru. Sprzedający zapomniał o tym wspomnieć pisząc że jest 100% sprawna. Dziś próba na kolejnej "sprawnej" glowicy.

    Drukarki, ksero FAQ wkexe   10 Paź 2018 22:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 414
  • suzuki liana 1,6 rok 2003 - wymiana uszczelki pod głowicą

    Łańcuchy wytrzymują ok 200 tyś km. Pompa wody, olej to minimum przy robieniu głowicy. Rozrząd jeśli ma więcej niż połowę czasookresu wymiany. Nie jest to naciaganie tylko i tak będzie to rozbierane przy robieniu glowicy. Za to powinno być taniej niż suma normalnych cen wymiany rozrządu i robienia głowicy...

    Samochody Początkujący sigwa18   30 Wrz 2018 10:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 75
  • Wymiana tasmy od glowicy HP Officejet k80

    Czy do wymiany tasmy od glowicy trzeba rozkrecac cala drukarke.Jak to praktycznie szybko mozna zrobic.Szukalem w internecie SERVIS MANUAL i nie znalazlem

    Drukarki, ksero Początkujący wladek83   07 Cze 2008 20:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1459
  • mercedes vito 110d wymiana uszczelki glowicy

    witam mam mercedesa vito 110d niestety uszkodzonego a dokladnie dmucha spaliny do wody , mam podejzenie ze to moze byc uszczelka pod glowica ( w najleprzym wypadku oczywiscie ) i wziolem sie za jej demontaz i pojawil sie problem mianowicie taki ze nie mam bladego pojecia ja wyciagnac sworzen lub prowadnice...

    Samochody Mechanika wopor   07 Lip 2012 22:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 10272
  • A6 Audi 1.8 t AWT 20V awaria glowicy,wymiana na inny symbol

    Witam rm23.Tak, okazalo sie ze zgubilem jedna cyfre.Jest to numer 058103373 a na koncu jest albo zero albo O albo Q.Taki numer jest na mojej glowicy.Na allegro dwa zaklady oferuja nowe glowice do Audi 1.8T,na ktorych jest dokladnie ten sam numer jaki widnieje na mojej glowicy.Jest tam rowniez informacja...

    Samochody Początkujący rys00   06 Cze 2011 13:20 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 8517
  • Bmw e46 318 1.9 - Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania glowicy

    Czy przerabial ktoś temat wymiany uszczelniaczy zaworowych w silniku m43tu b19 bez zdejmowania glowicy? Auto troche kopci jakby niebiesko. Chciałbym to zrobić bez zdejmowania glowicy.

    Samochody Mechanika grala1   06 Gru 2015 10:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1308
  • passat b5 - wymiana krocca glowicy

    mam pytanie co do wymiany krocca glowicy silnik 1,8 adr.dostep do srub jest zeby odkrecic od glowicy ale dalej laczy sie dwoma srubami z ta metalowa rurka co idzie wzdluz glowicy i jedna jesy od spodu ze nie ma dojscia,,pomoze ktos ja ja wykrecic?krociec u mnie jest tego typu co ma dwa wejscia na dwa...

    Samochody Początkujący Daro122   09 Wrz 2018 09:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 108
  • Canon MG5350 - zapychająca się głowica QY6-0080 i drożność układu ink absorber

    Na wstepie chcialbym serdecznie podziekowac koledze SLUGA WSI za Jego fachowe porady umieszczone na forum. Chociaz korzystalem z nich anonimowo (jeszcze przed rejestracja na forum), to dzieki Niemu udalo mi sie doprowadzic niezywa drukarke do stanu jako-takiej uzywalnosci. Problem jednak powrocil z...

    Drukarki, ksero Początkujący michna14   22 Mar 2017 19:51 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4656
  • Multivan T5 174PS - Usterka Pompowtryskiwacza,nierowna praca,diesel w oleju sil

    Witam szanownych forumowiczow. Rozpoczne od opisu calego problemu ktory niby zostal usuniety... Zakupilem Multivana T5 z roku 2004 z silnikiem 2,5 TDI 174 PS w tamtym roku w Sierpniu Niby wszystko bylo ok ale przy kontroli oleju okazalo sie ze jest go ponad norme duzo za duzo,po wymianie oleju okazalo...

    Samochody Mechanika kombinator1980   17 Maj 2013 13:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4878
  • Magnetowid SLV 416EE

    Zgadza sie! wymiana glowicy rozwiazuje probemy z nagrywaniem. A propos czy wiecie dlaczego po wymianie glowicy w w/w magnetowidzie (na DZR-21R) na poczatku nagrania sa takie kolorowe mazaje ktore znikaja po okolo 10-15 sekundach ( po prostu schodza z gory na dol)?Czyszczenie glowicy nie przynosi efektu...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Erazor   13 Mar 2003 08:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1854
  • Philips VR6185 - sciaga tasme

    Mechanizm ustawilem oscyloskopem. Panewki capsatana raczej w porzadku (czuc b.lekkie bicie, minimalne) widzialem gorsze i i bylo wszystko ok. W tej chwili efekt jest taki ze na nowych nie zuzytych tasmach obraz jest w porzadku (czasami trzeba dostroic trackingiem). Zas na zuzytych widac zjawsiko gonienia...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis mirek2   13 Lis 2004 11:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1497
  • zapchane głowice w igłowych OKI

    Jesli masz wybite lub wylamane igly to pomoze tylko wymiana glowicy. Natomiast przelozenie glowicy z innej drukarki pozwoli Ci na wyjasnienie problemu czy wina lezy po stronie glowicy czy tez nie.

    Drukarki, ksero Profesjonalne rsikon   03 Gru 2004 13:48 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4038
  • Epson Stylus C20SX "drukuje biale kartki" !!!

    ale nie powiedziane, ze poprzedni wlasciciel nie czyscil jej, jak uzyl wody to po glowicy. nalej plyn na recznik papierowy i postaw na niem glowice i zostaw ja na kilka godzin np. na noc, albo najedz glowica na recznik nasaczony plynem, jak drukarka jest zlozona. sprawdz kabel czy dobrze wpieles i bezpiecznik...

    Drukarki, ksero Profesjonalne majster256   31 Paź 2006 23:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6999
  • Drukarki Epson (mity czy prawda)

    to nie jest zadne nieporozumienie...mialem swojego czasu Epson Stylus Color 200...po pierwszych wakacjach (nie drukowalem nic...) ledwo przywrocilem do zycia glowice...beznadziejna sprawa bo glowica jest razem z pojemnikiem na tusz...wiec kazdorazowo potrzebna byla wymiana glowicy + tuszu....jednak co...

    Drukarki, ksero Profesjonalne picia22   18 Maj 2005 19:01 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 4545
  • Sony KV-M1420D problemy z fonia po przestrojeniu

    tak fonia przed wymiana glowicy byla ok po wymianie dzwiek slychac ale i szum na wszystkich kanalach na niektorych szum jest taki ze nie mozna zrozumiec mowy co do uszkodzenia przy wymianie glowicy to raczej nie moglo sie nic uszkodzic lutowac potrafie czy moze to byc wina glowicy moge ja zareklamowac...

    Początkujący Serwisanci chomikaaa   10 Lis 2005 22:12 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2357
  • Panasonic TC-2671EE - głowica z hyperbandem

    :arrow: MICHU wymiana glowicy to banalnie prosta sprawa wylutuj stara idz z nia do sklepu i kupa taka sama tylko chyper band jesli podczas strojenia w menu masz pasek lub cos podobnego to glowica jest sterowana napieciam czyli jak wolisz analogowa jest jednak drugie ale jesli kanal wklepuje sie recznie...

    TV Serwis michu   04 Sty 2003 14:48 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1643
  • sony KV-M2141D

    Witam. Mam nastepujacy problem z tym tv obraz z tunera na pasmie VH bardzo mocno zasniezony (bez kolorow szum w glosniku) w pasmie U brak jakichkolwiek kanalow (tv nie znajduje zadnego kanalu). Pierwszym krokiem byla wymiana glowicy jednak bez rezultatu napiecia na glowicy prawidlowe. Porosze o pomoc...

    TV Serwis Szeryf   18 Wrz 2003 21:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1403
  • Akai VS-425 błędny zapis.

    witam. wyczysc dobrze glowice jak nie pomoze to moze byc objaw wytartych cewek na glowicy,ale przed wymiana glowicy wymienilbym elka w zasilaczu(czesem pomaga w innych typach magnetowi.)

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis mieszko I   29 Sty 2004 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1001
  • Tani walkman - szumy

    1. silnik wprowadza zaklocenia ktore przez szyne zasilania dostaja sie do przzedwzmacniacza, nalezy starannie odtlumic zasilanie przedwzmacniacza zasilajac go przez filtr FDP 2. Z reguly te tanie sprzety maja prosty dwustopniowy wzmacniacz tranzystorowy ktory jest byle jak zaprojektowany, (czytaj:...

    Audio Serwis clansman5   22 Mar 2004 13:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1137
  • Goldstar CF-28C26X - "nietrzymanie" nastaw program

    Radze wymienić głowice.... i po kłopocie.... nie zgodze sie z toba poniewaz jesli bedzie mial walniety tor zasilania przestrajajacy UHF to i nowa glowice po jakims czasie szlag trafi i bedzie to samo.Juz nie raz spotkalerm takie cudenka na swoim stole, a poza tym koszt naprawy toru strojenia UHF...

    Początkujący Serwisanci Karol 1   31 Paź 2004 15:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 750
  • Zasilanie kamery SONY CCD-F 330E

    W rezultacie po wymianie elek w module" Video" uzyskalem kolor "biale kreseczki to efekt uszkodzonej glowicy(widac to pod lupa) naprawa dalsza za zgoda klienta(wymiana glowicy)i wymiane elek w module kamery(widac obraz z kamery ,jest OSD.linie po wlaczeniu sa na poczatku pofaldowane obraz nie do konca...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis darek-stasiak   30 Lis 2004 21:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2208
  • OT Ametyst 1012 - brak wzji

    Witam, juz jestem, sytuacja jest nadal taka jak pisal kolega solek. Od razu chcialem zapytac czy jest mozliwosc podniesienia pasma glowicy, chodzi mi o cos w stylu konwertera (jak w radiu), ew. wymiana glowicy, mam glowice z neptuna.

    Elektronika Retro aktyp   21 Gru 2007 20:33 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2397
  • Magnetofon Deck M3016usterka płytka diód start, zapis ,pauza

    Mam mały problem dostałem Magnetofon Deck M3016 unitry , wymieniłem głowice odtwarzającą bo byla bardzo "podpiłowana" po wymianie jej po załączeniu tylko do sieci w slychawkach slychac szmery o roznym poziomie glosności a na wskaźnikach wysterowania nawet zapalaja sie wszystkie diody bez odtwarzania...

    Audio Początkujący marian1981.02   01 Lut 2009 21:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 834
  • Sony CDX S22 - brak radia (odbioru stacji).

    Witam Moje radio Sony CDX S-22 od jakiegos czasu nie lapie wogole zadnej stacji radiowej. Mozna szukac lub ustawic dana czestotliwosc a w glosnikach cisza. Zero szumu zero grania stacji radiowej. CD dziala bezproblemowo. Radio ma juz okolo 10lat wiec moze glowica padnieta. Dodam ze radio juz rozkrecilem...

    Radia Samochodowe Początkujący mendozek666   14 Lip 2016 17:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2079
  • Canon Pixma G3400 - zbyt duża ilość wydruków

    Witam, od roku czasu byłem szczęśliwym posiadaczem drukarki Canon Pixma g3400. Drukarka została zakupiona w sieci sklepów Saturn, oczywiście z 24 miesięczną gwarancją. Ponieważ drukuję sporo ilość dokumentów w serwisie powiedzieli że gwarancja obejmuje tylko 30tyś. wydruków, jeśli powyżej muszę zapłacić...

    Drukarki, ksero Początkujący mariusz-r   12 Lis 2018 13:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 45
  • TV philips. Obraz bardzo zaśnieżony. Głowica, czułość.

    magnetowid przez euro ,niestety nie moge podac modelu bo nie pamietam a jestem w pracy:) Dodano po 2 to co pozostaje wymiana glowicy czy wymiana tranzystora jak oczywiscie jest to mozliwe? Dodano po 4 a jeszcze jedno jak tv troche pochodzi jakies 15min to obraz sie robi znacznie lepszy.

    Początkujący Serwisanci damian katowice   15 Wrz 2007 19:04 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 975
  • Denon dcd-590 rytmiczne "cykanie"

    Wymiana glowicy laserowej u mnie nie pomogla. Dodatkowo, przy wlaczonej pauzie slychac cykanie lasera, ale tak jakby zbyt czeste. Nie pamietam czy przed wymiana tez tak bylo. Znajomy zasugerowal mi ze to moze byc problem natury mechanicznej - nieodpowiednia odleglosc lasera od plyty. Jezeli ktos...

    Audio Początkujący Dosiaczek84   25 Sty 2017 15:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1965
  • ratujcie !SONY KV25T1K brak III pasma

    TV trafil do mnie po burzy uszkodzona byla glowica niestety wymiana glowicy nic nie pomogla podejrzewalem opcje serwisowe ale nic nie wskoralem ,podstawilem pamiec 24E32 (smd) bez rezultatu. RATUJCIE KLIENT JUZ NIE CHCE CZEKAC A WPAKOWALEM W TO TROCHE KASY!!!

    TV Serwis mars212   04 Paź 2005 23:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1595
  • Grundig P50-242 CUC2400

    Mam problem z tym odbiornikiem. Po Wlaczniudo sieci Tv nagrzewa sie przez pewnien czas. Fonia jest prawidlowa brak obrazu na ekranie widac poziome cienkie bilae paski oddalone od siebie okolo 2-3 cm. Wymienilem wiekszosc elektrolitow podstawialem plytke dekodera kolorow. Pomiar oscyloskopem wykazal ze...

    TV Serwis Emilus20   30 Lis 2002 20:21 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1732
  • Da sie przerobić telewizor żeby odbierał pasmo hiperband

    Konieczna jest wymiana glowicy

    TV Serwis dlojek   04 Mar 2003 19:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1290
  • RMS817!!!

    na elektrodzie zawsze mozna polegac, czego nieraz doswiadczylem :) wiec na temat :czym to sie rozni od 816 i 820? bo do tych schemat jest na elektrodzie. czy roznica polega na kosmetyce zewnetrznej, czy elektrycznie czyms sie rozni? no i najwazniejsze: moze ktos ma sciage jak przestroic ukf, bo konwerter...

    Audio Serwis h jaworski   06 Mar 2003 11:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1513
  • Sharp - odbiera tylko UHF

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Wymiana glowicy na oryginalna rozwiazala moj problem. Wszystkie pasma odbieraja prawidlowo Pozdrawiam

    TV Serwis marig   09 Mar 2003 23:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1857
  • Sharp cv 3745h (GY) ?

    dzieki tak zawartosc pamieci rozwiazuje moj problem w 100 % (tel. z Anglii wymiana glowicy ale brak odzewu ze strony procka ).......... wiec jesli mozna to prosilbym o przeslanie na poczte pozdrawiam i z gory dziekuje

    TV Serwis Jarecki.fm   22 Mar 2003 18:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 997
  • Kamera SONY Hi8

    Witajcie! Gdzie mozna zakupic dysk wizyjny do kamery SONY Hi8 CCD-TRV89E Pal ??? Ile moze kosztowac naprawa (wymiana glowicy) kamery w serwisie (orientacyjnie +/-) Pozdrawiam

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis kss213   10 Cze 2003 14:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1331
  • Sony w NTSC

    Odpowiedz nie jest prosta.Musisz sprawdzic na jakich ukladach jest wykonany ten tv.Wtedy mozna bedzie cos wiecej powiedziec.Jesli to tv ze stanow wqykonany tylko dla ntsc to moze byc zasilacz do przerobki .prawdopodobnie czeka cie wymiana glowicy ,p.cz,fonii,ukladow synchro a nie tylko dekodera.Wtedy...

    TV Serwis Zdzichu   22 Lip 2003 14:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1070
  • "Wyładowania"w Siesta 3A

    Sprawdz oscyloskopem napięcia zasilające p.cz i głowicę wymień elki w p.cz głowicy bym nie podejzewał bo mialem już raz popdobny(prawie taki sam ) przypadek w otake i wymiana glowicy nie pomogła.

    TV Serwis Zbigniew Zieliński   19 Lis 2003 13:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1423
  • M 9108 szumy

    hehe tez sie zmagam z moim magnetofonem m9115 tylko ze ja zaczelem od kuchni:)tranzystorki wymienilem i no powiedzmy dalo cos:) nie jest tak zle hehehe wymienilem kondensatory jeszcze lepiej:) ale powiedzcie mi czy faktycznie wymiana glowicy daje tak duzo??hmmm bo chyba juz tylko to zostalo mi do wymiany. Mam...

    Audio Serwis jaro41   22 Gru 2003 06:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1035
  • TV samsung ck-5051A odstraja sie

    odbiornik po kilku sekundach odstraja sie od zaprogramoanej stacji,napiecie na stabilizatorze 33V prawidlowe, napiecie AFT bez sygnalu z anteny ok.6V, wymiana glowicy na nowa nie spowodowala poprawy prosze o podpowiedz!

    TV Serwis Mario B   16 Lut 2004 15:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1212
  • tv i pasmo

    wymiana glowicy nie wchodzi w gre. wlasniciciel powiedzial, ze nie da nikomu rozebrac TV:) wiec tylko cos zewnetrznego ?

    TV Serwis DWAserwis   06 Kwi 2004 13:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 717
  • Tensai TVR-502 CO JEST GRANE??

    witam potwierdzam opinie kolegi ,wyczysc dobrze glowice wizyjna i bedzie git. chyba ze tasma byla zniszczona i uszkodzila cewki na dysku wizyjnym to wtedy wymiana glowicy.

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis milosz26   06 Maj 2004 15:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 938
  • Prosze o pomoc z d-box c

    Heh wzrok mam ok :) Nadal twierdze ze zapominasz o bardzo waznej rzeczy. Moze wymiana glowicy z cala plytka jak to nazywasz przejdzie w dbox2 produkcji Sagema ale napewno nie w nokiach dbox1 i dbox2. Philipsa nie mialem nigdy w rekach ale sadze ze jest podobnie jak w Noki. W Nokii dbox1 ze by poprawnie...

    SAT Serwis burritos   28 Gru 2006 08:48 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2136
Mouser  Szukaj w 5mln produktów