Nie pamiętam czy to dotyczyło MZ-tek, ale po tak długim staniu simeringi na wale traciły sprężystość i tłok nie zasysał paliwa ze skrzyni. To że po kielichu pod świecę pracuje oznacza że nie masz paliwa. Czeka cię wymiana uszczelniaczy na wale.
Przyczyną bicia podczas przyspieszania są najczęściej zużyte przeguby wewnętrzne. Wymiana półosi nic nie dała bo zostawiłeś stary kielich w skrzyni. Wyczyść dokładnie wnętrze kielicha i zobacz czy nie wygniotły się tam dołki w miejscu kontaktu z pierścieniami krzyżaka.
Wał musisz wyszarpać z pomiędzy skrzyni a mostu. Strzałkami zaznaczony masz pierścień który musisz rozszerzyć żeby rozpołowić wał. Najważniejsze żebyś zaznaczył sobie np. punktakiem wszystkie współpracujące ze sobą elementy (wewnętrzny i zewnętrzny wielowypust,koszyk z kulkami) i potem dokładnie tak samo złożył. Problemem może też być dokładne i szczelne...
Czyli to jest na pierścieniu tylko?? Brechą jak podważę między kielichem, a skrzynią biegów?
lewa - prawa ta od strony pasażera :) czyli powiada kolega że trzeba kompletną półoś zdemontować od samej skrzyni aż po przegub zewnętrzny łącznie z kielichem
Ja mam doswiadczenie i powiem że u mnie golf III tak się pocił właśnie minimalnie i nadgorliwość jest niedobra.Remont skrzyni kosztował mnie 900 zł tak mnie wpieprzył mechanik i dalej leje a na dodatek nie wchodzą biegi.Niby wymiana uszczelniaczy kosztuje ok 200zł juz z uszczelniaczami ale jak coś spieprzą to masakra.Np.litr oleju do tej skrzyni kosztuje...
Tak więc, wymieniłem łożyska na przodzie (wrzuciłem nowe FAG, okazało się, że stare się rozleciały po 70 tys.), wraz z przegubami zewnętrznymi i krzyżakami mając nadzieję, że to załatwi sprawę dziwnego tłuczenia od strony skrzyni. Niestety po zamontowaniu wszystkiego tłuczenie pozostało. Części wymieniał mi mechanik bo ja nie miałem na to czasu. Wchodzę...
nie pamiętam chyba śruba m10 wkręcasz ją w miejsce śruby od przegubu tak głęboko aż opiera się o skrzynie i dalej kręcisz aż zacznie kielich wychodzić i tyle.
trzeba wyjac skrzynie i od strony sprzegła w obudowie odkrecic pokrywke (kolo wałka sprzegłowego po lewej str. ) i wymontowac tarczki i zz\łozyc nowe skrecic i przeprowadzic wprowadzanie sprzegła i skrzyni Koło wałka sprzęgłowego jest po środku, a wałek pośredni z hamulcem jest po prawej stronie skrzyni. Skrzynie trzeba postawić pionowo, kielichem...
Czyli jeżeli wymienię docisk, tarczę i łożysko jest nadzieja, że będzie wszystko ok? (docisk mam nowy, sprzęgło też (niestety z zwykłego fiata, ale jest nowe), łożysko załatwię. Łożyska były robione na wakacje, przeguby sprawdzone (lewy został wymieniony, choć jeszcze troszkę by pojeździł, ale co tam) Półosie są w dobrym stanie, mechanizm różnicowy...
No fakt,jeśli zmierzyć od podpory do zwrotnicy to obie półosie będą równe Bardzo rzadko są równe. Jeśli chodzi o podpory to nie są dla równego tarcia,ale dla zmniejszenia rezonansu długiej półosi. Nawet ciężarek stabilizujący nie jest złotym środkiem,bo przy obciążeniu pręt się skręca i szarpie kielichem. Rura też ma swoje plusy i minusy. Co do przednionapędówek...
(at)SebA 76PL Zapomnij w trójce że na dwójce osiągniesz setke. Góra 80. Mieliśmy od 2000 roku gdzieś do 2011 trójkę z tym silnikiem z 1994 roku. Nie był wcale taki pancerny. Palił mi tyle co koledze 1.4 w tej samej budzie. Miał przy zakupie jakoś 140000 przelotu. Był jak nowy. Totalna seria. Co do usterek to zdarzały się ale to wina raczej osprzętu....
Witam. silnik 15w40-9l skrzynia Utto 10w30 lub 10w40 tani orlen,jasol,rivenol/ droższy fuchs-28l przedni napęd 80w90-6l Filtry: powietrze-C 16 334+CF 930 silnik-W 936/4 paliwo-WK 13 001 kabina-C 48 140 hydraulika-H 1263/1 Jedna wajcha obsługuje dwa wyjścia hydr. zakres pracy przód/tył/środek(neutral) Jedno wyjście jest to hydr. hamulec. http://obrazki.elektroda.pl/8446174000_1...
W odpowiedzi do kolegi MALUMA może i w wiekszości tylko to jest mankamentem ale w mojej przy stanie 51 tyś zdechło: tylnie zawieszenie padły amortyzatory, przednie sprężyny od amortyzatorów, katalizator,( nie wspominam o dwukrotnje wymianie sond), tułaniu sie po zakładach i serisach i zszarpane nerwy. Jak ja się ciesze że pogoniłem ten samochód. :D...
wymiana kielicha wymiary kielicha wymiana skrzyni matiz
zgrzyt renault liniowy regulator napięcia projekt wykrywac metali
diagram schemat service manual
Słabe hamulce tylnej osi w Daewoo Lanos 1.5 SE Schemat elektryczny wózka platformowego EP011