Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
W tym kluczyku transponder to ten scalak koło anteny tzw id48 PCB. Jeżeli chcesz go zamienić na zwykły rurkowy id48 ( prekodowany pod VW) musisz wylutowac antenę.
jak masz stary kluczyk na podczerwień to chyba przychodzą cr2016 2 szt co do kodowania no cóż anomalia się zdarzają mnie samemu zdarzało się że wypadły 2 piloty na 10
Nie ma sensu wymieniać odbiornika w podsufitce, trzeba i tak zakodować wszystko bo nie odpalisz.
Witam Przymierzam się do zakupu samochodu Skoda Octavia z 2002 roku 2.0 benzyna 115KM do którego są dwa kluczyki, ale tylko jeden otwiera auto "na odległość". Sprzedawca twierdzi że trzeba wymienić baterię i będzie OK, moje pytanie do Was jest takie czy ten kluczyk czasem się nie rozkodował/rozkoduje po wymianie baterii i jak to jest z immobilizerem...
Można Dodano po 18 Oczywiście,taki ,od C14NZ
Kup obudowę i śmiało wymieniaj - przyciski na płytce też wymień na nowe.
W tym moim kluczyku jednoczęściowym takiego elementu nie ma. Tak ma być, czy to może jest wlutowane w płytkę? Corsa D nie ma osobnej "pestki immobilisera" wszystko jest w elektronice klucza .... PS . kod immo kupisz po vinie w ASO lub jakiś ogarnięty elektronik wyciągnie (odczyta ) z jakiegoś sterownika (ecm,bcm,radio itp )
DME może zostać.
Skoro masz zaworek kodowy to go wywal i zaloz 12v zawor gaszenia.
To jest tylko pilot do alarmu, więc sam musisz się zastanowić czy warto. Samo wlutowanie trymerka nic nie da, bo trzeba go jeszcze ustawić. Bawiłem się tak kiedyś z kluczykiem od Pasata i powiem Ci szkoda czasu.
Problem udało się rozwiązać poprzez ponowne wgranie oprogramowania do kluczyka i dorobienie drugiego. Przed wysłaniem kluczyków do ko zakodowania kupiłem zestaw (kluczyk, stacyjka, rygiel oraz komputer silnika-E290). Po zamontowaniu okazało się że chodzi wszystko tzn. centralny zamek zamykał i otwierał, odryglowywał blokadę kierownicy, odblokowywał...
Twój pin to 2159 Pozdr.
Przepustnica jak by była brudna to by się wieszały obroty. A u ciebie jest ich brak sprubuj podkręcić trochę ale tylko puł obrotu i zobacz co się dzieje małymi krokami Czym kolega chce kręcić w tej przepustnicy ?! https://obrazki.elektroda.pl/9125240000_...
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
A nie zapala się czasem kontrolka pomarańczowa auto z kluczykiem?
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Kod PIN (immobilisera) powinieneś dostać razem z "parką" BSI/sterownik. Jak nie dostałeś to niedobrze bo potem nawet głupia wymiana kluczyka narazi cię na koszty odtworzenia kodu z BSI. Natomiast do telekodowania obecności w samochodzie klimatyzacji i innych dupereli ten kod nie będzie potrzebny. Zrobi to każdy lepszy elektryk zajmujący się citroenami/peugeotami...
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
Wyrzucilem immo z płytki i poki co wszystko chodzi z pestka w pilocie.Obawiam sie jedynie braku ładowania akumulatorka w pilocie ale to bede kontrolował.Zostaje jedno wyjscie ,kupic kluczyk z wkładka do stacyjki i zeby byl na pestke tylko jak je odróżnic ?
Pilot można zaprogramować tylko przy użyciu programu diagnostycznego np. VCDS, VCP i inne
Twój kod to P0203 i internet mówi że trzeci wtryskiwacz. Wpisz sobie ten kod w google. U mnie auto z kluczykiem (Vectra C) oznacza przegląd typu wymiana oleju, a check (ikona silnika) problemy.
Wymiana kluczyka na drugi. Problem z immobilizerem.
Witam. Stary temat ale metodą prób i błędów doszedłem jak to się robi. Kluczyk w stacyjke ,przekręcamy na zapłon i dusimy przycisk aż zacznie migać zielona kontrolka w lusterku, puszczamy przycisk i wyjmujemy kluczyk. Sprawdzone na dwóch autach.
Doprecyzujmy coś: zamykasz a zamek ponownie otwiera czy na odwrót?
U chińczyka takie są.
Tak jak piszą poprzednicy, stacyjki bym nie dotykał - jest wszystko git. Twój kłopot to klucz, i na tym się skupiaj. Jeżeli masz aktualnie klucz tzw. dużą czarną rybkę, sprawa dorobienia nowego klucza, bez wymontu stacyjki z samochodu powinna zająć nie więcej niż 20-30 minut i masz nowy działający klucz. Jednak to są koszty. Nowy czysty klucz to od...
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Jeśli błędu nie da się skasować, to może warto byłoby sprawdzić na innym kluczyku, może wymiana cewki przy stacyjce, może zaprogramowanie innego kluczyka. Moim zdaniem najpierw ten problem rozwiązać, a potem zabrać się za resztę. Pozdrawiam
Nie trzeba kupować z kluczykiem i całą resztą. Po zamontowaniu nie odpali,trzeba immo ogarnać.
Ostatnio miałem taki przypadek w skodzie octavia, pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej pod maską
Witaj,zajmujesz się jeszcze kodowaniem kart?
Ale pytanie czy w starej stacyjce nie ma jakiegoś modułu? jakiegoś czujnika do imobilajzera? do tego transpordera który przeloże? Jest tzw. ''pętla'' immo, zamontowana na szczycie wkładki stacyjki. Właściwie to widać ją przy wkładaniu klucza, jest to ten czarny plastik wokół widocznej metalowej części wkładki. Można ją przełożyć do nowej wkładki, jest...
Moim zdaniem kołek blokujący grot wytarł się i dlatego grot się wysunął. Trzeba rozebrać pilota, włożyć grot, cienkim imbusem spróbować dokręcić kołek. Jak grot nadal będzie się wysuwał, kupić akcesoryjną obudowę pilota i z niej wziąć sam kołek (albo dopasować ze szpargałów). Jeżeli kołek coś tam trzyma, ale jest nadmierny luz, można myśleć o innych...
zapewne wyminana stacyjki pomoże a z alarmem to uwaga bo niektóre alarmy mają takie coś jak masz słabe aku i chcesz odpalić samochód to włącza sie alarm (a tak na marginesie to niemasz drugiej pary kluczyków do tej omegi; jak kluczyka miespalił się mocno to ślusaż dorobi go) pozdarawiam;)
Tak to wszystko działa . Tylko pilot nie działa mi , zamykanie z guzika w kluczykach czy otwierania nie działa .
A zaprogramowanie na nowo mobilizera-kluczyka +wymiana baterii w kluczyku o ile jest.
Szukaj 95160, tylko jeśli nie wiesz co przełożyć to się zastanawiam jak przełożysz?
Komplet do odpalenia masz kluczyk stacyjka rygiel body ECU.
Mam problem z kluczykiem do Mercedesa W169. Stara bateria trzymała kilka lat, aż się wyczerpała. Nowa (Duracell) trzymała miesiąc. Kolejna (tez Duracell) 2 dni. Czym może to być spowodowane?
Popytaj na szrocie ,tam kupisz zamek z pasującym kluczykiem
1J0 959 753 DA
Typu baterii nie pamiętam, a rozprogramuje Ci się tylko pilot, immobiliser pozostanie. Potem tylko sekwencja kodowania pilota i już.
Wymiana kluczyka na drugi pomogła tzn. drugi zapasowy kluczyk działa bardzo dobrze. W czym zatem może być problem z pierwszym kluczykiem skoro jak piszecie"nie mógł się rozkodować" ?
Dzięki za info co do zamka. Jesteś w stanie powiedzieć, jak wygląda sprawa zamek - kluczyk ? Zamek na kluczyk jest osobnym elementem, czy wymieniając zamek z siłownikiem, też tracimy możliwość otwierania drzwi z dotychczasowego kluczyka ? Wymiana zamka nie wiąze się z nowym kluczykiem .
jak będziessz miał pin i zakodujesz kluczyki to odpali ci i zgasnie będziesz musiał vagiem nauczyć sterownik silnika immo ściągaj z niego pin a resz te na PW ci powiem jak
..i jak, wymieniłeś baterię? Ile lat używałeś poprzednią baterię?
Witam, Mam peugeota 306 Sedan rok 1994. Od dłuższego czasu nie mogę otwierać auta z pilota na podczerwień (była próba naprawy - nieudana). Teraz przy otwieraniu auta z kluczyka, zamek sie zacina, muszę trochę powalczyć z zamkiem, aż sie uda. Centralka działa. Pomyślałem sobie, że fajnie by było przywrócić stan, aby otwierać z pilota i z kluczyka. Według...
BMW E36 1993 rok. 3 drzwi nie działają W jakim sensie? Np. nie otwierają się z kluczyka?
Zamykam temat.
Uszkodzone sprzęgiełko "płetwy" wkładki kluczyka zamka drzwi. http://obrazki.elektroda.pl/6943441400_1...
Nie musisz nic robić z immobilizerem.
Sam odczyt to odczyt, klocków w passacie już nie wymienisz bez komputera. Podstawowe adaptacje muszą być. Adaptacja przepustnicy, wymiana klocków, kodowanie kluczyka, wymiana oleju czy rest przeglądów, elektroniczny ręczny i wiele innych. Za 200zł bym sobie głowy nie zawracał. Dorzuć kilka groszy i kup V-SCAN VAG5053 ITS .
Dzień dobry, mam uszkodzony kluczyk w mini (wylany akumulator, nie działa centralny, sam samochód odpala) Czy jeśli kupię nowy wkład i przelutuje te dwa scalaki to powinien zadziałać, czy najlepiej oddać do programowania? https://obrazki.elektroda.pl/1248708500_...
Witam serdecznie Pacjent : Daewoo kalos. Problem: Mianowicie kilka dni temu padł mi zamek centralny. Myślałem że to wina baterii w kluczyku ,więc postanowiłem ją wymienić. Niestety nic to nie dało, i stąd moje pytanie czy: Da się samemu zakodować kluczyk , czy Niestety trzeba jechać do elektromechanika. Pozdrawiam serdecznie A czemu od razu wina kluczyka?...
http://www.neoriginal.ru/cat/mb/_WDB2037... google translator i po sprawie
Można wymienić. Na środku masz zaślepke śruby. Odkręcasz i wychodzi cale kółko wysprzęglenia.
Mistrzu zachowujesz się jak rozkapryszone dziecko w sklepie z zabawkami, mam wrażenie, że zaraz zaczniesz tupać ze złości. Immobilizer to ściśle powiązane ze sobą sterowniki sprawdzające się nawzajem. Masz dwa wyjścia, kupno kompletu z jednego auta czyli BSI,ECM i klucze(pętla immo. nie jest kodowana) albo dać komuś do dorobienia czysty klucz, komuś...
Drugiego kluczyka niestety nie mam. Dostałam tylko jeden. Też podejrzewam kluczyk. Odpiął się zaczep który trzyma obudowę z kluczykiem, spięłam kółkiem do kluczy. Jakiś czas działało normalnie, a teraz muszę go dociskać mocno.
A wcześniej jak było?
Nie wiem jakie parametry ma oryginał gdyż niemiałem nigdy z oplem styczności, starej polutować już niema jak, bo jest przerwane połączenie ze stykiem na płytce PCB. Z dziurą w której drut jest zwarty miernik pokazuje 17Ω. Znalazłem jakieś informację na internecie, że cewka opla ma 25-28Ω a na samej cewce jest liczba 213 więc się domyślam że...
posiadam kod do IMMO, a gdy się rozprogramuje co muszę zrobić by ponownie zaprogramować kluczyk?
Blokada kierownicy nie trzyma. Spróbuję dorobic kluczyk i zakodowac go.
Padł rozrusznik. Wymiana szczotek
Witam. Czy autor lub ktoś, kto wie o co chodzi, chciałby napisać, jak rozwiązać ten problem, bo mam dokładnie taki sam. Wszystko działa, jakby był kluczyk, ale po włożeniu go kluczyk chodzi ,,luźno" i nie chce nawet zacząć odpalać auta. Wystarczy wymiana kostki, czy trzeba coś więcej?
Przyślij wkładkę z drzwi lub numery zapadek zrobię pasujący kluczyk,za licznikiem jest puszka immo z niej moge też dorobic pestkę do opalenia.Czyli wkładka zamka drzwi i puszka immo u mnie na stole i otrzymasz kluczyk gotowy do odpalenia auta.
Witam, Mam następujący problem ze stacyjka od pewnego czasu po zapaleniu samochodu blokuje się kluczyk i nie mogę go wyjąć. Problem polega w tym ze nie chcę on ani drgnąć jedną ani w druga stronę. Nie mogę zgasić nawet silnika. Jeśli już po jakiś próbach uda mi się go wyciągnąć wszystko jest OK aż do kolejnego zapłonu. Moje pytanie brzmi czy będę musiał...
Mam kluczyk z pilotem wlasnie i cos mi centralny nie działa wlasnie w nim ani pilotem ani kluczykiem nie da sie zamknac, a jeszcze ta wylamana stacyjka
Każdy przypadek jest inny,proponuję na początek sprawdzić co masz do wymiany. Odłącz kostkę i sprawdź jak chodzi kluczyk w bębenku ,potem obejrzyj kostkę. Jeśli masz immobilizer,to wymiana kluczyka na koniec. Trzeba programować.
Proponował bym podjechać do zakładu gdzie naprawiają zamki , tam po obejrzeniu fachowiec oceni . Może tylko wymiana zuhaltów/ blaszek ., wszystko do starego kluczyka . Noe będziesz kolego miał później pęku kluczy ( stacyjka, drzwi, klapa .Ważne że by wkładka zamka/nie bębenek nie posiadał wyrobionego kanałka .
Pamięć przelutowałem do używanego, sprawnego kluczyka, i kluczyk z moją pamięcią działa w moim aucie. Także wychodzi na to, że cewki są takie same mimo oznaczeń C7 i D9. Pozdrawiam
Świetnie, a ściągacz się jeszcze do czegoś przyda. Uchwyty samozaciskowe na pewno sprawdzą się w jakiejś produkcji. Ja kupowałem sobie z kluczykiem bo mnie nikt nie pogania.
Refleks masz szachisty , ale to i tak dobrze. Plastiku się nie rusz tylko to co się kreci z kluczykiem . Trzeba od tyłu demontować!
No to raczej nie wina kluczyka jest tylko stacyjki, moj kolega ostatnio dorabial kluczyk okolo 100 zl chyba wydal na to
No nie, takiej diagnozy "na oko" to w elektryce ani elektronice nie ma. Miernik w rękę i do dzieła, Najpierw sprawdzenie żarówki (czasami pomaga zwykła wymiana na inną). Drugi pomiar czy zasilanie dochodzi, następnie pomiar diody.
Problem rozwiązany, pomogło wymienienie obudowy kluczyka Temat zamykam Dodano po 1 Wymiana obudowy kluczyka na nowy
Wlutuj starą pamięć EEPROM (95160) do nowego sterownika. To raczej najszybsza droga. Samym pp2000 nie dokodujesz klucza, musisz mieć kod PIN nowego sterownika i niezakodowany kluczyk (transponder).
Bez programowania się raczej nie obejdzie to nie klocki lego.Przykładowo imobilizer trzeba zgrać kluczykiem.
Jeśli jeszcze jest potrzebna pomoć mogę coś poradzić. Najtaniej jest kupić wkładki i przekodować je do twoich kluczy.
Witam mam pytanie do Gerri czy sterowanie centralnym zamkiem w MB w168 z roku 2004 też szukać na kablach jak już wcześniej napisałeś w innym temacie czarnym i niebieskim, w moim w168 sygnał otwierania odnalazłem na kablu brązowo zielony w liczniku taki sam jak na krańcówce drzwi gdzie po otworzeniu drzwi krańcówka podaje sygnał na pompę centralnego...
Oczywiście, że wymiana kompletu pozwoli odpalić auto. Wybór należy do Ciebie.
Uwalony centralny zamek. W moim przypadku prawy tył i klapa. Wymiana rozwiązuje problem. Jeśli ma ktoś stalowe nerwy i wytrzyma ciągłe piszczenie to można jeździć bez naprawy ;)
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Dopasowanie immo.
zamek jest ze sklepu na allegro i twierdza ze nie jest z Anglii,
Włącza zapłon czy totalny brak reakcji na kluczyk? Czy com był rozbierany do odczytania pin?
Czasem trzeba ponownie zakodować pilota.
Zawsze można przeprogramować Immobiliser albo go wyłączyć tylko do tego jest potrzebny sprzęt Można też stary kluczyk gdzieś tam pod tapicerkę przy montować w pobliżu pierścienia czytającego kod z kluczyka
Witam po kilku dniach, okazało się że to wina immobilaizera, tylko co i gdzie mam dalej szukać , wymiana kluczyka nie pomogła, odpala jak chce raz za pierwszym razem raz za dziesiątym , gdzie szukać przyczyny.
Witam Problem tkwi w tym, że gdy wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam go nic się nie dzieje (kontrolki nie świecą się, rozrusznik nie kręci), alternator jest wymieniony, akumulator sprawny. Czasami wystarczy poruszyć kablami obok akumulatora żeby samochód zaskoczył. Czy te kable można wymienić ? Jaka jest wasza rada ?
Miałem w Pug-u podobny problem i pomogła wymiana panela przycisków. Kiedy nie mogłem po dojechaniu zamknąć, działało zamykanie z pilota kluczyka.
Cewka to cewka, jeżeli pochodzi z takiego samego kluczyka to powinno działać.
W/g mnie fachowcy od awaryjnego otwierania samochodów i dorabiania kluczyków maja sprzęt co sprawdzi komputer w samochodzie , to droższa operacja niż wymiana kompletu z innego , ale piloty będą działały , czyli podobnie wyjdzie . W moim na noc nie założyłem pokrywy na bezpieczniki , trochę popadało. Samoczynnie włączyły się wycieraczki, światła drogowe,...
Prawdopodobnie wyładowała się bateria. jeden z kluczy rozbroiłam i nie mogę dopasować identycznej baterii.
Możesz jeszcze wydłubać transondery ze starych kluczy (jak masz )i włozyc do nowych
Jaki konkretnie był numer błędu na komputerze?
Tak, mam oryginalny kluczyk brązowy.
Jest procedura 3 szybkie ruchy kluczykiem i naciśniecie przycisku aż gong się odezwie.
Pierwsze co przyszło mi na myśl, zanim jeszcze doczytałem post do końca to bateria w kluczyku.
wymiana kluczyk peugeot aster wymiana kluczyk kluczyk wymiana bateria
vectra błędy komputera pasek rozrząd citroen tauron bilansowanie
multifunkcja kierownica multifunkcja kierownica
Awaria J545: Przekaźnik pompy powietrza wtórnego Tworzenie treści dla dorosłych offline w CapCut