A po co demontować chłodnicę ?? Wąż ściągniesz koło termostatu i po krzyku. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś się tyle na demontował by głupi płyn spuścić z silnika. Warto układ przepłukać wodą z dodatkiem octu lub specjalnych preparatów w celu pozbycia się syfu w postaci tzw. kamienia kotłowego. i innych zanieczyszczeń co poprawi sprawność wymiany termicznej.
Bez przesady. Pojemność układu chłodzącego Verso to 6,5 l, więc tylko niewielka część pozostanie w bloku. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o zalecanym płynie Toyoty/Hondy, poczytaj (szczególnie #4): [url=http://www.accordklubpolska.pl/inde...
http://obrazki.elektroda.net/83_12657572... Szukajcie, a znajdziecie ;) Pisałem, to zależy od Twoich chęci!!!
nie lepiej było po prostu kupić gotowy płyn do chłodnic aio? lub koncentrat
płyn chłodzący co dwa lata olej do wspomagania 60 do 100 tys. Częściej nic nie szkodzi. Np auto wykonuje duże przebiegi. Ile km robisz rocznie - przeciętnie? Są to wartości średnie. To nie apteka.
Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
Sezon zimowy właściwie już obowiązuje to moze taki wątek się przyda. Muszę wymienić płyn chłodzący i może ktoś to robił i wie gdzie jest zawór spustowy w tym modelu auta?? Ewentualnie czy jest potem potrzeba jakiegoś odpowietrzania ukłądu i też gdzie takowy odpowietrznik się znajduje??
Jaka marka jaki samochód jaki silnik to podstawa!
Parapet do wyjęcia tak i tak.
Wymiana czujnika wału korbowego.
Jest umieszczony na rurze z płynem chłodzącym od strony podszybia, tam szukaj bodaj czteroprzewodowej wtyczki i czujnika.
W pompie wody nie ma żadnego czujnika, to załączanie przysłony wirnika. Miałem podobny temat, po dłuższej trasie wyrzucało płyn. Podejrzana chłodnica recylkulacji, wymieniona, wymieniony kolektor ssący z wymiennikiem, nie pomogło. Po zdjęciu głowicy w jednym cylindrze (na tłoku) osad z płynu chłodzącego. Wymiana głowicy załatwiła temat. Przy jeździe...
Wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego na nowy przywróciła pracę świec żarowych w niskich temperaturach.
Ten silnik ma temperaturę pracy 115st. i kropka Korek od zbiornika wyrównawczego wymieniłem Niepotrzebnie wymieniałem termostat Niepotrzebnie Zastanawiam się nad wymiana płynu chłodzącego na lepszy. Nie ma sensu Licznik jaeger? 115stopni na liczniku jest jako wskazówka w pionie Co to znaczy 113 na liczniku? Wskazówka tyle pokazuje czy vcds w liczniku?
Mam podobny problem, hałas również. Tylko, że u mnie jak przygazuje to robi się cicho 😐 to alternator ? Witam. U mnie problem został rozwiązany przez wymianę pompy płynu chłodzącego (zatarła się po około 90tyś.). Wymiana dosyć prosta - trzeba poluzować pasek wieloklinowy i odkręcić kilka srób mocujacych pompę (po zluzowaniu paska można sprawdzić pompę...
rozmawiałem z elektrykiem i twierdził ze się nie da wymienić wskaźnika tylko powiedział ze trzeba inny licznik założyć :( Mam jeszcze pytanie czy wymiana tego wskaźnika jest dość prosta i ile taki wskazniczek nowy może w przybliżeniu kosztować
luzy zaworowe są w normie czyli ssanie .25mm wydech .60mm...nie zmniejszyły się czyli gniazda się nie wypaliły. Ciekawi mnie dlaczego tak się stało wczoraj, bo nigdy wczesniej nie mialem takiego problemu, żeby nawet po zwiększeniu dawki gazu nie było reakcji na przyspieszenie.. zastanawiem się co zrobić żeby się tak samochód nie grzał..czy wymiana płynu...
Wymiana termostatu
Ok, będę chyba musiał tak zrobić, tylko czasu na wszystko mało jest, a drugiego samochodu na zastępstwo nie mam. Zastanawiam się czy wymiana czujnika płynu chłodzącego silnika coś da bo staram się obserwować zachowanie wskazówki i wydaje mi się, że dość szybko się kieruje na 90°C (około 2-2,5minuty spokojnej jazdy)
Wymiana termostatu
Witam ponownie :) U mnie pomogła wymiana płynu chłodzącego (zielone borygo, aluminiowa chłodnica) i porządne odpowietrzenie układu chłodzącego. Przedtem, jeszcze w lecie, miałam to samo, w trasie temperatura doszła (wg wskaźnika) do 130 stopni. Zatrzymałam się, na chodzącym silniku chciałam dolać wody, odkręciłam korek zbiornika wyrównawczego i płyn...
Zgadza się ,ale ja głównie jeżdżę po mieście Kraków,korki non stop światła i tam się grzeje,dlatego pytanie o osłone czy to cos da czy wręcz odwrotnie ? Podstawowe pytanie, jak często włącza się wentylator chłodnicy ;), jeśli co 2 światła to faktycznie coś nie ciekawie. Jeśli szukasz usprawnienia to zaczął bym od -wypłukania układu płynem do tego przeznaczonym...
Komputer podłącz tak na poczatek
W ostatnim czasie coś robiłeś z tym silnikiem? Wymiana oleju, płynu chłodzącego? Może być tak że padła Ci uszczelka pod głowicą. Ale to musisz do mechanika podjechać aby Ci to sprawdził. Jakby się nagrzał to bym obstawiał termostat ale skoro nawet się nie zagrzeje może być uszczelka. Jednak to jedna z teorii.
Niestety nie bardzo było jak coś wykombinować, mały odcinek elastycznego węża i plastik pod kątem uniemożliwiały dołożenie jakiegokolwiek kroćca. Wszystkie elementy były połączone na stałe, więc kupiłem używkę i wymieniłem całość. Temat do zamknięcia.
Witam Mam jedno pytanko-jak z ogrzewaniem ? Mimo wszystko-uszczelka pod głowicą do wymiany. Wymiana-(planowanie).
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
witam kupiłem nową pompę za 150zł. czy ma ktoś jakieś wskazówki co do wymiany?? słyszałem że trzeba sciągać pasek rozrządu bo rolka jest do niej przykręcona a także podobno będę musiał zdjąć koło pasowe z korbowodu czy to prawda jeśli tak to widzę że zajmie mi to z pół dnia...
Boki chłodnicy są mocowane na zatrzaski do korpusu. W kilkunastoletnim samochodzie mogą się zacząć problemy ze szczelnością w tym miejscu. W mondku masz układ ciśnieniowy. Podczas pracy ciśnienie wzrasta i płyn jest wypychany na tych łączeniach. Na postoju problem znika. Płynu nie widzisz, bo Ci odparuje. Jak dokładnie obejrzysz na brzegach chłodnicy...
Wymieniony czujnik poziomu oleju..... i wszystko ok.... czyli nie mam po 100 km info na desce "sprawdz olej" oraz turbina przy około 110-120 km/h na autostradzie nie przechodzi w tryb awaryjny... jednak czujnik oleju jest powiazany z turbina..... :) pozostaje wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego ale to przy okazji..... bo dostęp bardzo trudny...
Witam potrzebuje podpowiedzi przymierzam się do wymiany płynu chodzącego i płukanie całego układu bo zbiorniczku jest taki syf,nie wiem czy jest korek spustowy w moim peugeot 807 2.2 bęzyna Wymiana płynu chłodzącego oraz płukanie układu w Peugeot 807 2.2 benzyna to ważne czynności serwisowe, które pomogą utrzymać silnik w dobrym stanie. Oto szczegółowy...
Witam. Proszę o poradę może ktoś robił. Kierowca zjechał Peugeot Boxer 2,2hdi 2016r, auto zgasło i już nie odpaliło. Okazało się, że nie ma płynu chłodzącego a przy próbie odpalenia słuchać metaliczne stukanie z silnika. Opłaca się robić czy lepiej wymiana? Proszę o poradę
Witam wszystkich. I problem się rozwiązał wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego za jedyne 20 zł i udało się bez diagnostyki. Kolega,, madamsz1,, miał rację. Dziękuję. 😁
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
Mam pytanie czy jest możliwa naprawa (wymiana) czujnika poziomu płynu chłodzącego?, który znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym, czy jest on zintegrowany ze zbiorniczkiem na stałe? Audi 100 C4 2,3 benzyna rok.92
Czujnik wymieniony obroty nie falują silnik normalnie odpala trzyma obroty tak jak powinien, przy wymianie straciłem jakieś 300ml płynu chłodzącego. Wymiana po 12 godzinnej przerwie od odpalania. Temat do zamknięcia problem rozwiązany, czujnik 20zł płyn do chłodnicy 20zł i elektryk samochodowy nie potrzebny ;)
Ok dziękuję to pływak z magnesem jeśli kojarzę czyli wymiana zbiornika na nowy.
Sam naprawiam ,,Układ chłodzenia na przykładzie silnika A16 XER normalny reżim termiczny silnika zależy od temperatury płynu chłodzącego, która jest automatycznie utrzymywana za pomocą termostatu w zakresie 90–100 °С." Czyli 108 w porządku
Mam Audi 100 CS 1987 2.0 piecocylindrowy zaraz po odpaleniu gaśnie. Z tego co zauważyłam zwarły się kable od czujnika temperatury silnika tzn. Od płynu chłodzącego ..czy wymiana ty h dwóch czujników pomoże czy to inny błąd?
- sprawdzenie czujnika temperatury - wymiana pompki płynu chłodzącego - sprawdzenie szczelności chłodnicy - jeśli ślinik do tej pory pracował bez awaryjnie to sprawdzenie tzw. kompresji jes niecelowe - racja kolega niema gazu wiec to bzd. - zamian poziomu płynu chłodzącego jeśli na zimny jest pomiędzy mini. a max. wynika ze zmiany objętości właściwej...
Wymiana nakrętki zbiornika plynu chłodzącego na taki upuszczający ciśnienie rozwiązała problem
Zrób tego zdjęcie.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego razem z termostatem.
(...) iej problematyczna. Chciałbym mieć chłodzenie wodne, ale nie mogę znaleźć bloku. Zbyt stara. Czy są uniwersalne bloki? Może niedokładnie szukałem lub ma ktos na sprzedaż? Co zrobić by była cichsza i chłodniejsza? Najbardziej podobającym mi się rozwiązaniem jest blok wodny. Czy są uniwersalne? Pozdrawiam. Witaj! Rozumiem Twoją frustrację związaną...
Pewien to nie jestem. ale licznik raczej działa bo jeszcze kiedyś trochę się podnosiła wskazówka. Później zobaczę ten przewód i go zewrzę z masą. Jak wskaźnik zadziała to jutro wymiana czujnika.
Wszystkim dziękuję za pomoc- dokręciłem 27Nm, jest OK. Przede wszystkim nie ma majonezu w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. pozdr!
Witam kolego, jak piszesz w swoim poście - sterownik silnika nie zarejestrował żadnego błędu. Ja zacząłbym od sprawdzenia rozrządu i korekt pompo-wtryskiwaczy Vagiem bodajże blok 13 lub 25, a na początku wymiana czujnika temp. płynu chłodzącego. Pozdrawiam i życzę efektów.
Wymiana czujnika 4 pinowego pomogła. Pozdrawiam
Witam. Ubytek płynu ,wymiana chłodnicy EGR ,problem rozwiązany .
Po co Ci 4200 obrotów - chcesz żeby tłoki wyfrunęły rurą wydechową ... a tak na poważnie to na początek przegląd instalacji gazowej (wymiana filterka), sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego, może problem reduktora parownika....
Ciepłe powietrze leci do środka i wszystko jest ok do kiedy tego korka nie wywali. Korek ma wbudowane odpowietrzenie, jeżeli jest zatkane to może go wywalić. Pisali żebyś wymienił. Jeżeli nie potrafisz zdiagnozować czy korek jest uszkodzony, to najlepszym sposobem będzie jego wymiana.
Nieszczelna nagrzewnica! Czeka Cię jej wymiana.
ciśnieniem płynu chłodzącego czyli wymiana czujnika na osuszaczu rozwiaze problem? Zastanawia mnie dlaczego pokazuje brak klimatyzacji?
Wymiana termostatu, bo jeden z nowych był uszkodzony.
Nie chcę krakać ale chyba masz nie szczelną nagrzewnicę kabinową. Radzę to szybko zrobić bo idzie zima a nieszczelność będzie się zwiększała. Sprawdź czy ubywa tobie płynu chłodzącego, jeżeli tak to czeka cię wymiana nagrzewnicy.
Silnik to 2,0HDI 150KM RHE DW10CTED4 w C4 grand picasso 2010r. (RH02) Przy temperaturze 3°C. auto odpala dopiero za 3 razem. jak temp. zewnętrzna jest około 15°C to odpala z pierwszego-ok. jak ciepłe to odpala ok. (auto nie podaje zasilania na świece żarowe, świece są sprawne) Auto stało całą noc i od rana zrobiony pomiar. Przy temperaturze zewnętrznej...
Taniej cię wyjdzie konkretna diagnostyka u kogoś niż wymiana części, tym bardziej tego małego IC gdzie już nie jest tak szybko jak z dolnym. Bo mowa o temperaturze płynu a ty chcesz wymieniać IC.
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
Miałem podobne objawy w swojej CRV-ce z 2010. Uszkodzony był czujnik temperatury płynu chłodzącego, który to przekłamywał w górę. Komputer odcinał moc myśląc, że silnik się przegrzewa. Wymiana płynu którą zrobiłem również pewnie też nie zaszkodziła...
Witam, jeśli nie robiłeś tego nigdy, to skorzystaj z pomocy kogoś kto ma pojęcie. To nie sama wymiana, ale także ustawienie zapłonu, rozrządu itd. Po każdym zdjęciu głowicy, oddaj do planowania. Kupując uszczelkę pytaj o grubości..w zależności od motoru. Używaj do montażu tylko oryginalnych NOWYCH śrub głowicy. Przy okazji zmień pasek rozrządu, napinacz....
Witam Widzę pragnę podzielić się doświadczeniami w temacie. Objawy opisane w temacie to uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego. Wymiana jest banalnie prosta. Czujnik znajduję się w prawej części głowicy, wymieniamy go nie na gorącym silniku (poparzyć można sobie ręce), najlepiej we dwie osoby (jedna demontuje go druga zaraz wkłada w swoje...
Ja również się podepnę do wypowiedzi. Posiadam skodę Fabię comfort 2000 rocznik, silnik 1.4mpi. Miesiąc temu wymieniłam zbiorniczek płynu chłodzącego, a jakieś dwa tygodnie temu odebrałam go od mechanika i było robione w nim: wymiana rozrządu, oleju i filtrów, czyszczenia układu chłodzenia. Mój problem polega na tym, że od trzech dni zaczęło się robić...
Był podpinany do kompa i błędów nie było. Filtr paliwa był wymieniany jakiś miesiąc temu i po wymianie zapalał dobrze. Ten cały cyrk się zaczął następnego dnia po zapaleniu się kontrolki od płynu chłodzącego, ale wymiana czujnika nic nie dała.
Rozebrałem falownik. https://obrazki.elektroda.pl/3378645100_... Tak złożony był przez serwis. Wózek jeździ już normalnie, lecz błąd nadal się wyświetla. Po dłuższej jeździe nadal wyskakuje przegrzanie. Więc wymiana pasty nic nie dała. Podejrzewam słaby przepływ płynu chłodzącego przez falownik.
Witam. Mam problem z audi a3 8l 1.6AKL Po nagrzaniu auto gaslo ale po jakiś 10minutach odpalało i jeździło aż do pewnego czasu. Po kilku dniach takiej jazdy strzelił z wydechu aż auto zgasło i po chwili odpaliło dojechałem do domu i zobaczyłem że rozerwało wydech teraz nie chce zapalić Wymieniłem: -filtr paliwa -czujnik położenia wału -bezpieczniki...
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
chce wymienić świece która jest odpowiedzialna za spalanie paliwa w moim przypadku ropy Coś strasznie namieszałeś. Ogólnie są dwa dogrzewacze: - elektryczny. W rurze w której przepływa płyn chłodzący są zamontowane typowe świece (żarowe) które dosyć szybko podnoszą temperaturę płynu chłodzącego . Jak silnik jest szybko zagrzany - to zużycie paliwa...
A coś złego się dzieje?Mam na myśli nienaturalnie zwiększone np. spalanie,lub słabsze ogrzewanie.Trzeba się liczyć z wymianą płynu chłodzącego (jest okazja).Ja jednak bym się wstrzymał,chyba że jak pisałem wcześniej.
Stan płynu chłodzącego , zapowietrzenie układu!
Wymiana modułów wentylatora nie daje efektów a do tego świeci się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodzącego, pomimo że jest pełny stan. Klimatyzacja działa normalnie nawet jak moduł jest odłączony.
Skoro jest wyciek to zbiornik do wymiany. A wymiana zbiorniczka taka super miła też nie jest :P.
Oczywiście chodzi o silnik BKC nie BCK ale to nie ma znaczenia, od razu skieruj gościa do tunera na zmianę map startowych w sterowniku silnika, doraźnie pomaga odpinanie czujnika temperatury płynu chłodzącego, wymiana akumulatora ew. regeneracja rozrusznika jak już zipie ale problem znów powróci jak się akumulator zestarzeje, koszt wgrania map startowych...
U mnie jest jeszcze inaczej, moja jest z 2008r, ta pokrywa termostatu jest inna, ale pal licho, w każdym razie górna rura jest dolotową do chłodnicy po termostacie. Wymiana zdjęć nic nie pomoże, chyba nie pozostaje mi nic innego niż sprawdzenie chłodnicy po ponownym wylaniu płynu. Na coś jeszcze warto zwrócić uwagę?
Witam . To nie jest kontrolka oleju - tylko przekroczenia temperatury płynu chłodzącego razem na jednym wskazniku temperatury .
Jeśli chodzi o radiatory to nie olej ani filtr powietrza że,trzeba je okresowo wymieniać oczywiście jeśli są sprawne ale ich uszkodzenia to rzadki przypadek.To tak jakbyś co wymiana płynu chłodzącego w aucie wymieniał chłodnice oczywiście że, można tylko poco .Proste oględziny i dokładne wyczyszczenie oraz wymiana oczywiście obowiązkowo pasty załatwią...
Po zdjęciu głowicy sprawdź dokładnie wystawanie tulei cylindrowych z bloku. Tam uszczelnienie komory spalania nie jest realizowane poprzez uszczelke tylko bezpośredni styk głowicy i tulei cylindrowej. Dlatego należy na to uważać. Ogólnie jest to wredna konstrukcja i trochę udziwniona. Śruby do głowicy oczywiście nowe i nalezy bardzo dokładnie przestrzegać...
Na zimnym silniku obd pokazało temperaturę płynu chłodzącego 10 stopni.
Wymiana uszczelniaczy + zrobienie głowicy. Tester kolegi był można powiedzieć, lewy na nowym głowicę pokazało.
Jeżeli silnik się przegrzewa to znaczy, że prawdopodobnie termostat nie otwiera dużego obiegu płynu chłodzącego (nie włącza w obieg chłodnicy). Tak długo jak chłodnica będzie zimna czujnik temperatury znajdujący się przy chłodnicy nie włączy wentylatora. Sprawa jasna - sprawdź termostat - prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana. Powodzenia.
Jeśli chcesz zmienić samochód to nieźle kombinujesz. Tyle, że są tańsze metody na osiągnięcie tego celu. Jak sobie wyobrażasz uszczelnienie elastycznego przewodu w taki sposób? Sprawę może rozwiązać raczej tylko wymiana lub kompetentne zastosowany króciec/tuleja.
Załącz i sprawdź na czy cały parownik się zaszrania? Zapewne jest tam jeszcze wentylator, który ma pracować po spełnieniu określonych warunków. Czy ten osad lub parownik są tłuste?
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
Sprawdzenie czujnika tem. płynu chłodzącego, kabli, szczególnie układ ssący (lewe powietrze), wymiana filtra paliwa (jeżeli nie był dawno wymieniany). Dobrze było by również założyć w 100% pewną przepustnicę.
Myslę że jest mało płynu chłodzącego. Chyba lepiej kupić nową ,bo na wymianę płynu wiarygodnej gwrancji nie uzyskasz.
Witam. Przepraszam, ze tak późno odpisuję. Sytuacja z autem była następująca. Za namową kolegi wyżej kupiłem na pewnej stronie aukcyjnej nowy zamiennik map sensora za 93 zł z przesyłką. Oryginał Boska ponad 250. Wymiana zajęła 5 minut, samochód działa prawidłowo. Kupiłem także czujnik płynu chłodzącego, ale póki co go nie wymieniałem - mam w tym miejscu...
Prawdopodobnie nadaje się tylko do wymiany co wiąże się też z wymianą płynu chłodzącego. A podczas tego jak miałeś problemy z temp to dobrze grzanie w aucie chodziło ?
Już się boję tym bardziej że będzie też wymiana uszczelki po głowicą i planowanie, bo po objawach uciekania płynu chłodzącego wszystko wskazuje na uszczelkę ! Jak myślisz ile razem wyjdzie??
Problem rozwiązany. W tym przypadku winowajcą okazał się korek zbiornika płynu chłodzącego. Prócz tego zapowietrzony miałem układ chłodzenia. Odpowietrzenie układu i wymiana korka na nowy naprawiło problem. I jeszcze jedno, miałem mały wyciek z przewodu chłodzenia z turbiny. Jakby kiedyś ktoś miał podobny problem to zróbcie tak jak ja.
Czyli już wszystko wiem. Jeszcze ostatnie pytanie jaki powinien być interwał między wymianą płynu chłodzącego? Bo różne źródła różnie podają - jedne piszą o 2 latach, niektóre podają 4 a nawet 5 lat...
Winny okazał się króciec. Wymiana na na nowy i już wszystko jest od dawna ok. Pozdrawiam
Filtr jest na układzie powietrza wspólnego do klimatyzacji i ogrzewania. Z podanych objawów można wywnioskować nieszczelną nagrzewnicę i brak płynu chłodzącego. Na początek dolej i powinno się poprawić ogrzewanie a w dalszej kolejności prawdopodobnie czeka Cię wymiana nagrzewnicy.
Cześć wszystkim, Mam nadzieję, że ktoś inny ze Skodą Fabią 2019 i nowszymi napotkał ten sam problem co ja i będzie w stanie pomóc. Mieszkam w Australii i mam problem z moją Skodą Fabią 2019, w której silnik nie uruchamia się za pierwszym razem rano, gdy jest zimno. Pojawi się wiele kodów usterek na desce rozdzielczej przed obróceniem i uruchomieniem...
Potwierdzam diagnozę przedmówcy - konieczna będzie wymiana uszczelki pod głowicą. Należy też pamiętać o zplanowaniu głowicy przed montażem
Witam ponownie jednak wymiana nagrzewnicy pomogła to nie to samo co wyczyszczenie starej musiała być już tak zakamieniała że nie oddawała ciepła więc wymiana na nową pomogła dziękuje za wszystkie odpowiedzi
shegipl - wczoraj zsunąłem pasek - rolkę wymieniałem ze 3 miesiące temu więc cicho, alternator i łożysko alternatora dość cicho bez luzów, koło klimy nieco głośniej z delikatnym luzem - wszystko w "akceptowalnym" zakresie bez przycięć. Aktualnie z zaparkowanego pojazdu nie sączy się płyn a stan w zbiorniczku jest na stałym poziomie. Zastanawiam się...
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
To jest taka konstrukcja że nadmiar płynu chłodzącego ucieka przez korek i wylatuje w tym miejscu na dole. Rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn. Uszczelka pod głowicą, blok lub głowica. Rzadko winny jest sam korek.
Wyciek na szynie CR - pewnie wtrysk lub kilka, ewentualnie zawór bezpieczeństwa. TCU to błąd załączania przystawki ZBR 111 poziom płynu chłodzącego ZBR 4523 ciśnienie w układzie kierowniczym
a jak nie bedzie cieklo to co wtedy :( mam unoka od roku i ciagle problemy z ukladem chlodzacym ciagle cos wymieniam. ale thx sprawdze to :) moze ktos inny bedzie mial jakis inny pomysl bo mechanik mi powiedzial ze wymiana pompy wodnej ok 180zł. :/
Miałem podobną sytuacje w uniaku, wymiana uszczelki pomogła. Podobną w sensie, że płynu ubywało, a nie było tego widać w oleju.
wymiana czujnika płynu chłodzącego podgrzewacza płynu chłodzącego płynu chłodzącego vectra
chrysler voyager turbina serwisowa zmywarka electrolux czcionka chrome
instrukcja agregatu prądotwórczego sygnał centrali nagranie
Jak skopiować zawartość pamięci NVM? Nawijanie 12 cewek na fazę w silniku 3-fazowym