Lepiej odkręcić pas i zderzak i odchylić jak radzi Pedros. Ostatnio wymieniałem sam pasek w 3.0 TDI i też odkręcałem. Łatwo idzie. Jeśli jeszcze w grę wchodzi napinacz to innego sposobu nie ma.
Ten rezystor ma 10kOm to kilkadziesiąt razy więcej niż rezystory szeregowe, stanowi jakieś minimalne obciążenie dla sterownika, rozładowuje pojemności, "pochłania" upływności, może wpływać na to co się dzieje przy najmniejszej jasności i w stanie wyłączonym.
nie trzeba demontowac paska rozrządu,a uszczelkę można posmarowac czymś tłustym.
a mogłbys napisac co po kolei trzeba odkręcić zeby wymienic pasek.
Witam Wymieniałem pasek rozrządu w swoim krążowniku i w związku z tym że na temat aut wyposażonych w automatyczną skrzynię biegów nic nie znalazłem spróbuję ułatwić sprawę innym. Spotkałem się z opinią że wymiana rozrządu w 2,5 tdi nie różni się zbytnio od wymiany w 1,9 tdi, i uważam że w 2.5 jest nawet łatwiejsza(napinacz który ,,pokazuje'' jak ma...
No a np. wymiana teleskopu Napinacza paska Osprzętu w Audi A8 V6 2,5 TDI, albo sprzęgło w Volvo S80 2,5 TD(Trzeba Belkę przednią opuszczać cały silnik na niej jest osadzony i tak stoi sobie bez belki na podnośniku do skrzyń, a nie jest taki lekki... Bez dobrego sprzętu to kicha) Brawo dla inżynierów-księgowych :D
Czy jest sens wymieniać kompletny rozrząd przy tak niskim przebiegu? Zawsze jest sens, bo nikt ci nie da gwarancji pewności że to pochodzi jeszcze długo bezawaryjnie. A koszty pumpy, rolek są dużo tańsze od naprawy/wymiany silnika.
Witam Wystarczy zblokować napinacz aby wymiana była łatwiejsza . Pzdr
pewnie po 60tys. silnik v pasek ciągnie 2-wałki, dłuzszy w wiekszosci starszych aut to był standardowy przebieg oczywiscie to sa moje spekulacje.
Co kolega uważa za dość duże, wymiana paska rozrządu, wymiana pompy wody, wymiana uszczelniacza wału czyli wymiana kompletnego rozrządu. Wymiana paska wielorowkowego i napinaczy. Kolega zamiast się cieszyć że nie uwalił tłokami w zawory narzeka że drogo a to mogło być naprawdę drogo. Jak się mylę koledzy mnie poprawią.
pasek klinowy czy wieloklinowy? jakie oznaczenie silnika?
Jak masz zatarty kompresor to powinno być zerwane sprzęgło na kole pasowym i nic nie trzeba kombinować z jego ominięciem. Sprawa druga - sama zmiana kompresora nic nie da bo w krótkim czasie też się zatrze Sprzęgło się nie zerwało, ale pasek się spalił. Chciałbym sprawdzić, czy są opiłki w układzie. Może gdyby nie było, to wymiana kompresora i ponowne...
Witam i pozdrawiam wszystkich mam pytanko czy ktoś wie czy przy wymianie termostatu w Audi A-6 2.5tdi rok 1999 trzeba zdejmować pasek rozrządu żeby dokonać tej wymiany.
Witam. Może ma ktoś, bądź miał podobny problem z szarpaniem skrzyni w Audi? W momencie szarpnięcia podświetla się na czerwono cały pasek skrzyni na desce. Czy wystarczy wymiana oleju? Czy może być to coś poważniejszego? Co myślicie? Marek
Nie kąt wtrysku tylko synchronizacje 4 grupa 4 pole ma być 0.0 chociaż są zwolennicy na -1. Jeśli poznaczysz przed ściągnięciem to masz pewne że bedzie ok ale procedura ma się tak że blokujesz wałek rozrządu (bolec 6mm,wiertło itp) potem znaczysz ładnie kółko na wale korbowym tylko idealnie (nie farbką, najepsza wg mnie ryska) potem zwalasz pasek nowe...
Prosze link z forum co prawda od b6 ale zasada jest taka sama http://a4-klub.pl/showthread.php?52099-B...
Witam, to koło napinacza nie powinno być przechylone. Te napinacze "lubią" się krzywić więc raczej czeka Cię jego wymiana. A świszczenie może być powodowane przez zużyte łożysko w napinaczu lub po prostu przez wentylator napędzany tym paskiem, wszystko zależy od tego jaki to rodzaj świszczenia. Jedno jest pewne, napinacz do wymiany. Pozdrawiam
Olej nie ma nic do rozrządu, chyba że masz na łańcuchu to wtedy warto. U ciebie pasek więc olej zostaw w spokoju. Płyn do chłodnicy możesz zmienić bo pewnie ma tyle co rozrząd.
ADR pompa nie jest napędzana paskiem rozrządu. Potrzebujesz pasek, rolkę napinacza, rolkę prowadzącą. Napinacz jest hydrauliczny.
witam tak, głosna praca moze byc objawem zuzycia mechanicznego ale co jest tego przyczyna? stawiam na niewłasciwy plyn w ukladzie lub zbyt mocno napiety pasek klinowy
czyli zostaje wymiana dzięki bardzo
może to powodować takie objawy, pamiętaj żeby tłok ustawić wysunięty,najlepiej czujnik zegarowy nawet suwmiarką można sprawdzić przez tą śrube na środku głowicyw jakim połozeniu jest tłok i nie trzeba wtedy paska ściągać, delikatnie dokręcaj głowice tłok jest kruchy lubi pęknąć przy krzywym dokręcaniu
Wymiana to jakieś 1200zł Remont silnika -kilka razy więcej... Oceń sam.
Musisz mieć dobry, długi płaski klucz i młotek. Zakładasz klucz na wisko tak żeby nie trzeba było go trzymać ręką i żeby dało się uderzyć rozpędzonym młotkiem. Nie ma takiej wiskozy co za trzecim uderzeniem nie puści tylko trzeba uderzać w dobrą stronę :D p.s powodzenia w wymianie tego [url=http://www.iparts.pl/czesci-samocho...
Witam może odgrzeje kotleta ale obecnie wymieniam to samo co kolega.Moje pytanie jest takie jak wymienić tą tulejkę z punktu 7 w tym wątku mam sam amortyzator i łapę ale nie mam tej tulejki,luz jest pasek też spadał.może ktoś pomoże :)
Wymiana rolki wiskozy w łapie.
Mam wrażenie że zmiana nawet napięcia paska powoduje zmianę kata na tej pompie.
Zaraz po zakupie wymienilam pasek ze wszystkimi dodatkami zwiazanymi z wymiana paska rozrzadu.. wiec zapewne to nie to:-)).ale cos nie tak sie dzieje...
Witam Dziękuję za schemat, bardzo się przydał. Proszę o schemat założenia paska rozrządu w tym silniku (Alt). Pozdrawiam Dodano po 28 Proszę o szczegółową instrukcję wymiany paska rozrządu w silniku alt 2.0 benzyna po zerwaniu paska.
Powinieneś rozpiąć przód by wyjąć wałki. Na ostatnich łożyskowaniach wałków od strony łańcucha masz znaczniki. Na kołach też są znaczniki. Mają się zgrać ze sobą a między tymi znacznikami ma być 16 sworzni łańcucha. Możesz próbować zblokować np. opaskami koło z paskiem rozrządu z przodu i spróbować tak wyjąć łańcuch lub odkręcić koło z przodu ze zblokowanym...
Usterka naprawiona u mechanika. Był ściągany przód. Wymiana napinaczy paska klimy, alternatora, sprzęgiełka. Przy następnym rozrządzie wymieniam cały osprzęt razem.
Zdejmij całą obudowę od paska i wtedy zrób zdjęcie i obadaj organoleptycznie.
Przed momentem dzwoniłem do ASO powiedzieli 150000km. Znajomy mechanik dziś robi Audi z 2008 z przebiegiem 127000, pasek nie wytrzymał presji i silnik do roboty. Dotychczasowe koszty ok 4000 a wymiana samego rozrządu ok 1000. Chyba nie ma co się zastanawiać. Pozdrawiam
Auto zaprowadz z powrotem do warsztatu w którym było wcześniej i żądaj naprawy.Wyrazny błąd mechanika.Możesz liczyć się z tym ,że będzie konieczna wymiana silnika.
Jak dla mnie to ciężko mi nawet zaakceptować osobny ,dodatkowy pasek albo łańcuch pomiędzy kołami,a już guma od gaci to kosmos. Tak samo jak stosowanie mieszanych rodzajów albo różnych "pośredników". O ile jakoś mogę jeszcze "zrozumieć" ten prymitywny łańcuch w VW/Audi zastosowany dla zmiany fazy,to jakiś "naciągany" pasek już do mnie nie trafia. Tak...
Q5 CGLC dwa lata temu kompletny remont nowe panewki wszystkie kaseta z walkami od nowszego modelu nowa pompa oleju z długim ołówkiem turbina po regeneracji wal i walki rozrządu nominał. I sukces wszystko dobrze ciśnienie pasuje auto na dotarciu 1000 km spokojnej jazdy potem wymiana oleju i filtra. Niestety zaczęło się znowu i to na zimnym silniku i...
jest ale przed wymiana wszystko dzialalo jak trzeba wiec katalizator zostawiam w spokoju.
nic nie wymieniajcie po prostu usuncie wałki silnik pracuje bez nich tak samo przejechałem juz 20 tys bez nich i nic sie nie dzieje, pompe wkładacie od 1.9 tdi starszej audi pasuje blok jest ten sam kupujecie pompe koło zebate łancuch napinacz koszt 600 zł plus wymiana jak sami tego nie zrobicie wystarczy zdiac miske olejowa pasek sciagnac zebatke z...
Witam. Posiadam autko A4 B6 1.8T, spojrzałem na pasek rozrządu i zobaczyłem markę OPTIBELT. Trochę się zdziwiłem gdyż pierwszy raz słyszę aby były paski rozrządu tej firmy. Ktoś się orientuje czy robią dobry sprzęt? Rozrząd był wymieniany w Niemczech, zrobiono 30 tys na nim co potwierdzają wlepki, książka oraz wyciąg z serwisu, na którym się przebieg...
VW T-4 Brak ładowania... Skończyły się szczotki. Wymiana regulatora - ładowanie jest. Na drugi dzień - brak ładowania... jedna szczotka puściła na zgrzewie. Wymiana regulatora - ładowanie jest. Następny dzień - brak ładowania... Oderwany przewód od alternatora. Zlutowanie, połatanie - ładowanie jest. Następny dzień - brak ładowania (orzesz w d...e,...
wymień termostat bez ściągania paska , ten [url=http://forum.vw-passat.pl/threads/4... pasuje do twojego silnika ?
W domowych tak, dysponując odpowiednimi narzędziami typu podstawowe klucze nasadowe oraz klucz dynamometryczny. Bez komputera - nie. Przy prawidłowej procedurze zmiany paska z blokadami i poluzowaniem śrub koła rozrządu przed napięciem nowego paska kąt nie powinien się za bardzo zmienić.
w poldku bezpieczniki masz obok rączki od otwierania maski po lewej stronie kierownicy a tak na marginesie mam terz poldka 97 rocznik od nowego teraz jeżdzi nim żona mam LPG i nic sie jeszcze w nim nie zdarzyło oprócz paska rożrządu jedena wymiana po 65000 profilaktycznie druga po 70000 tak mi założyli fachowcy dwa razy poprawiał pasek zdejmował podważał...
Wyciagam bagnet oleju i silnik nierowno pracuje kolysze sie na boki , po wlozeniu powraca do normalnej pracy.Silnik ma 145000 km 2007 Audi A6 . I mam pytanie i co ile km wymienia sie pasek rozrzadu bo ostanio uslyszalem, ze powinien byc serwisowany co 180000?! Dzieki za pomoc. Bartek
OK jutro kupie kable nie wymienialem ich od roku jak to sie okaze lipa to kupie glowice bedzie taniej jak wymiana zaworu dostanie nowa uszczelke pod glowice pasek i moze bedzie zyc,jest to moje drugie audi i ostatnie nie stac mnie na czeste naprawy.Mam jeszcze Hyundaja Sonate leje benzyne i jezdze NIC NIE ROBIE po65000 wymienilem klocki hamulcowe a...
Na pewno ustawiłeś prawidłowo rozrząd przed wymianą paska? [url=https://www.youtube.com/watch?time_...
To w takim razie może być wina paska. Miałem taki przypadek że na starym była cisza a po załażeniu nówki zaczęło delikatnie popiskiwać. Sprawę załatwiła kolejna wymiana paska. Sprawdź jeszcze ładowanie, i spróbuj naładować porządnie akumulator. Wtedy alternator będzie miał lżej. i napisz wtedy czy jeszcze trochę popiskuje.
Ale chyba nie bez przyczyny w interwale 270 tkm (po 3-4 wymianach paska) nakazany jest przegląd wszystkich kół zębatych napędu rozrządu i ich ewent. wymiana w komplecie?
W sumie, to nie musisz nawet mu nic pisać ani odbierać telefonu. Nie ma takiego obowiązku. Sytuację by uratował y zdjęcia zrobione zaraz przed sprzedażą. Przemyśl, jaki może być najgorszy scenariusz. Prawdopodobnie wymiana paska i rolki, bo anulować umowy chyba nie musisz (może niech ktos znający kodeks cywilny się wypowie).
Narazie pasek ma rok więc jeszcze trochę zostało.Zresztą te 5 lat to też teoria tak jak np z wymianą oleju co 10tys.W książce serwisowej audi mam wymiane oryginalnego paska co 10lat a w tym samym modelu audi tylko kupionym w PL znajomy ma wpisaną wymianę co 5 lub 6 lat (nie pamiętam dokładnie) Dziwne bo pasek jest ten sam,tego samego producenta.To samo...
Ja kupiłem auto z wymienionym rozrządem rok wcześniej ale i tak został wymieniony na nowy, raz już mi się pasek urwał, koszta nieporównywalne z wymianą rozrządu. Tak czy siak minimum 1000 na zestaw startowy a przy aucie 10 letnim lepiej przeznaczyć 2k.
Mam silnik 1.6 FSI Obecny przebieg 212 000 około, Z tego co pamietam pasek wymieniałem przy przebiegu około 150 000, gdzieś 7-6 lat temu, ale kurczę nie pamietam czy tak samo uruchamiał się silnik przed jego wymiana, a na pewno byłaby to cenna wskazowka… Ktoś mi napisa pod tym filmem kiedyś, ze może to być „nastawnik faz rozrządu”...
Najlepiej we dwóch. Od góry i od dołu jest dojście. Możesz od dołu. Zdejmij osłony na dole i rurę dolot-ic, płasko oczkowa 16, zwalniasz naciąg. Możesz zablokować bolcem i pasek zdjęty. A z drugiej strony to przy takiej sprawie jak wymiana paska pk to po chwili obserwacji napinacza idzie się zorientować jak to zrobić, więc może daj to mechanikowi, sprawa...
Cześć Kompresor w twoim samochodzie jest kompresorem którego wydajność jest sterowana zewnętrznie przy wykorzystaniu zaworu regulacyjnego . W tego typu kompresorach regulacja jest ciągła przez zmianę kąta wychylenia płytki ( swash plate) do której mocowane są tłoki . Im większy kąt pochylenia płytki tym większa wydajność kompresora . Dla płytki w pionie...
Problemem okazał się simmering na wałku rozrządu, po prostu podczas wymiany "podwinął się", wymiana na kolejny rozwiązała problem. Dziękuję wszystkim za wskazówki. Pozdrawiam
A no nie staje Kolego szanowny. Jazda na autostradzie Punto 2 - rozsypał się napinacz rozrządu - dotoczyłem się z 200 m. Brak uszkodzeń wymiana paska i czujnika i po wszystkiem.
Witam, mam takie małe pytanie, bo miałem się zabierać za wymianę czujnika położenia wałka rozrządu w samochodzie Dodge Avenger 2.0 CRD 140 km (Btw taki sam silnik co w Passacie B6 czy Audi). I zobaczyłem, że dziura, przez którą mam przepuścić ten czujnik, jest za kołem napinającym paska rozrządu i czy w tym przypadku muszę go całego blokować, czy tylko...
Świat byłby piękny gdyby było tak jak piszesz. Niesety nieraz można takie cuda znaleźć że czasem się człowiek zastanawia jak to jechało. Najnowszy przykład Fabia 1Fl wymiana tuleji wachacza sprawa prosta i szybka. Gdyby nie to że była po strzale i luz na tuleji wachacza był ale przez to że zerwalo gwint w aluminiowej kobsoli cud że śruba nie wyleciała....
chciałbym zapoznać się przede wszystkim od czego i jak zacząć, jaki tuning mechaniczny warto wziąć pod uwagę, oraz czy takie zabiegi w ogóle się opłacają. Należy zacząć od tego wymiana dwumasy, piszczącego paska, naprawy w zawieszeniu oraz ustalenie czemu Turbosprężarka czasami przestaje „dmuchać”. Inaczej dalsze prace są bez sensu
Jak masz jak to poruszaj ośką góra dół. Jeśli nie ma luzu to zmień łożysko załóż kółko i wtedy spróbuj zakręcić sprężarką. jeśli jest tam normalne sprzęgięłko z taczką przypominającą tarczę sprzęgła to po założeniu na frez powinna dać się kręcić będzie ciężko ale powinno. W ostateczności wymiana łożyska pasek na sprężarkę i ognia!!! Jak się kręci to...
potrzebne ci będzie tak zaczynamy od góry; - 2 uszczelki deklów zaworowych - 2 uszczelniacze wałków rozrządu - 2 paski rozrządu - 3 rolki - 1 pompa wody - 1 uszczelniacz wału korbowego a pytać najlepiej w hurtowniach motoryzacyjnych a pewnie jak będzie wszystko rozebrane to pasowało by wymienić paski wielorowkowe ewentualnie rolki tych pasków miłych...
Co ma kąt do chwilowej utraty mocy, nic, autor wykona logi statyczne i dynamiczne w czasie jazdy, na pewno coś nie podłączone ( podciśnienie ) , oczywiście zakładam że wykonana naprawa zgodnie ze sztuką ( wymiana paska ). Również zachęcam do skorzystania z ogólnie dostępnej dla każdego, naszej kochanek wyszukiwarki.
Podają kolego że jeśli pasek orginał z tzw. pierwszego montażu fabrycznego to do 120 tys.km. lub 5 lat i wymiana. Co do wymiany już kolejnej to prawda jest taka że co mechanik to będzie inna opinia! Zalecają aby ten przebieg troche zmniejszyć tak koło 20 tys. km. ale jeśli zakladasz materiały VW to raczej mozna się trzymać tych 120 lub 5 lat. Pozdrawiam
Jeżeli są luzy to w grę wchodzi wymiana całego napinacza ? Tak. Hmm... ale co silnik pochodzi chwilę i luzy znikają ? Nie, pasek się nagrzewa... Psiknij jakimś plakiem po wierzchu paska i jeśli przestanie piszczeć, to wymieniaj napinacz.
Jedynie wymiana paska bez blokad jest bezpieczna przy spodniach , bo w najgorszym przypadku spadną w dół w najmniej pożądanym momencie . Dobre, brawa dla Kolegi popieram :D
mam do dyspozycji boscha stosowanego w audi 80 stara wersja z silnika 1.6 d. jak się orientuje koło paska rozrządu zostaje oryginalne, czy różnica w pojemności modyfikowana jest tylko dawką paliwa czy szukać coś od 1.9 ?
Witam Panowie, kupiłem uszkodzone auto z franci w prawy przód, Auto zostało zrobione i teraz składam auto, okazuje się, że nie świeci prawy LED dzienny a tej lampie. Piszę do kolesia co sprzedał mi lampę i zaklina sie, że lampa jest w 100% sprawna bo pochodzi z jego auta, które sprzedaje na części. Natomiast poinformował mnie, że jeżeli numery na lampie...
Witam. Ustawienie wałków w jednej glowicy - wyciecia na wałkach (tam gdzie sie je blokuje przy zmianie rozrzadu) musza sie znajdowac w poziomie do plaszczyzny głowicy. W tej samej pozycji blokuje sie wałki (blokadami, mozna zrobic samemu) do składania paska rozrzadu. Wał blokuje sie przez otwór z boku kadłuba silnika (patrzac od przodu, po prawej stronie...
druga sprawa to owe popychacze ,które to nalezy wymieniać co druga wymianę paska rozrządu co okazało sie dla mnie wielka ciekawostką ? Może mnie ktoś oświecić? Pierwszy raz słyszę o czymś takim.
Bo ja wiem ,pasek około 70zł.rolka ok.60zł,pompa około130zł,wymień wszystko,bo to wszystko chodzi po rozrządzie.producent zaleca wymianę paska chyba przy 90tyś km ,ale producent paska to po 60 tyś,więc czas na wymianę już najwyższy.
kolega zadał pytanie wiec wielu odpowiedziało niby MiKev dobrze pisze ale juz widziałem kilka autek które nie dojechały do 120 niby pierwszy rozrzad jest najmocniejszy bo robił go fabryka natomiast rok temu robiłem paska 97tys miał i pekł 1własciciel i awaria ciezko doradzic robiłem w listopadzie vektre miała 52tys i też padł fakt 9lat ja osobiscie...
W 1.8tdci osprzęt bywa drogi. Krótko żyją dwumasy (koło 200tys km). Rozrząd w polifcie jest na 2 paski a przed liftem łańcuch + pasek. W tej cenie raczej przedlift. Wymiana jest i tak co 200 tys km i tanio nie jest. Paski do 300 ciągną, łańcuchy często do 400, ale to jest loteria. Przy 200 miałem już rozciągnięty o długość 1 ogniwa tak na oko Poza tym...
jestem posiadaczem audi 80 2.0 wtrysk mechaniczny. jakiś rok temu obruciła się panewka w silniku, więc wymieniłem go na inny. Wtedy zaczęły się problemy z mocą , odpalaniem,spalaniem. z pewnością problem polega natym iż w poprzednio zamontowany był silnik o kodzie 3A (meczaniczny wtrysk) a z powodu niemożności zakupienia takiego silnika kupiłem silnik...
Chciałbym tym samochodem pojeździć bo zrobiłem w nim na prawdę sporo rzeczy mechanicznych takich jak :wymiana świec ,przewodów zapłonowych, rozrusznika ,paska klinowego ,paska rozrządu z pompą , oczywiście olej termostat jak powyżej wymieniłem wszystkie filtry oraz został cały pomalowany heh zależy mi na tym aucie . Remont silnika mniej więcej jaka...
A ja bym najpierw wymienił wolne koło na alternatorze. Na markowych napinaczach paska wieloklinowego jest zawsze wielki napis, odnośnie tego wolnego koła. Ono działa jak grzechotka czyli ciągnie w jedną stronę a luźno sie obraca jak kręcisz w drugą stronę. Energia kinetyczna zmagazynowana w wirniku alternatora potrafi nie tylko zerwać pasek ale i wyrwać...
To że silnik zarzygany to nie znaczy że wywaliło uszczelniacze. Trzeba go umyć i poszukać wtedy wycieków. Np są trzy uszczelniacze w tym silniku. Dwa na wale i jeden na rozrządzie, tzw simeringi . Wymiana jednego wiąże się z wyjęciem skrzyni i sprzęgła ,a dwóch pozostałych z demontażem paska i kół rozrządu.Są i inne miejsca gdzie leje "naturalnie"....
W tym samochodzie aby wymienić termostat trzeba zdemontować lampy, zderzak, belkę zderzaka, wzmocnienie czołowe,chłodnice, paski napędu osprzętu, w zasadzie to kpl rozrząd. Jeśli nie czujesz się na siłach, to lepiej się za to nie bierz
no to mnie pocieszyłeś :) jest jakiś sposób żeby to sprawdzić bez zdejmowania głowicy może ? tam w sumie podobno o 3 zęby było tylko przestawione,chociaż mechanicy co mi zmieniali pasek sam widziałem robili to przy pomocy listwy do tego silnika także nie mam pojęcia kto mnie tu robi w konia, czy oni czy ten co mi uruchomił silnik, powiedział, że ten...
Ostatniego paska kup tam wrócili do zwykłych wahaczy trójkątnych bez wynalazków.Napewno dłużej zawiecha wytrzyma na naszych drogach.Choć z drugiej strony słyszałem że wymiana żarówki w tym aucie wiążę się z podłączeniem do kompa.A BMW 5 np. e39 ma też po czterey wachacze z przodu i troche z tyłu. Daje rade na naszch drogach znacznie dłużej niż A4.Pozdrawiam
witam wszystkich ponownie,wymiana pompy poszła gładko, rozrząd poznaczyłem wzgledem korpusu silnika i wszystko udało sie poskładać poprawnie, brakowało tylko tych momentów dokręcania srub ale dokręciłem porządnie i jest ok, pasek rozrządu naciągnąłem tak jak był czyli ugiecie maksymalne około 1.5cm,dzięki za wszystkie wskazówki,dla Carrot dzięki za...
witam wszystkich serdecznie. mam problem ze znalezieniem materiału na temat wymiany dźwigienek popychaczy. Po spadnięciu paska rozrządu zdjąłem pokrywa zaworów i okazało się że pękło parę rolek, rozkręciłem, zdjąłem pierwszą warstwę głowicy, walki, popychacze wtrysków i walki z dźwigienkami, znalazłem ok 30 metalowych igieł (1cm) czpieni, chyba to zabezpieczenia...
silnik o.k. jezeli dbany a o taki trudno..., po 2002 roku bardziej dopracowano ich konstrukcje popychaczy i jest nieco lepiej.... usterkowosc ich to pekajace/kruszace sie stopki/główki samoregulatorów -do czego przyznał sie VW, koszt rozrzadu to ok 1500-2000zł same czesci (powinno wymienic sie nie tylko paski i napinacze, ale i tez koniki i samoregulatory...
Jezdze Audi A6 Quattro z 2000 roku silnik AKE 180 km, 6 biegowa skrzynia i jestem zadowolony, teraz mam na liczniku 367 tys , silnik chodzi ładnie i miekko, zmieniłem w nim wałki przy 254 tys bo sie wytarły i do tej pory 4 razy zmienialem pasek rozrzadu, jak go przywiozłem z niemiec miał 174 tys na liczniku. Cześci rozrzad z pompa wody i termostatem...
ATD były dwie wersje. Z przed 2002 i po. Różnica jest w układzie rozrządu. Inny pasek i wywalili napinacz hudrauliczny i wsadzili zwykły sprężynowy. Druga zmiana to dłuższe świece żarowe i przez to inna grubość uszczelki pod głowice. Co do sprawdzenia czemu nie ma mocy. Sprawdź czy nie ma błędów. Turbo pompuje , przepływomierz przekracza 550-600mg na...
Witam ja mam Afn czyli 110km nr. 028 130 115 A a kuzyn mial paska do sprzedania 90km 038 130 107 J i podmienilem pompy z tym ze wtyczke musialem przepiac od swojej pompy ale to tylko wystarczylo piny powypinac i do mojej powpinac link do mojego tematu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/26930...
Drodzy koledzy prośba o pomoc w ustawieniu wałków silnika AXX 2,0TFSI 200KM. Auto trafiło z falujacymi wolnymi obrotami i błędem przepływki i brak synchronizacji wałka rozrządu Numerów błędów teraz nie mam pod ręką lecz po usunięciu powraca błąd wałka rozrządu - wymieniłem czujnik (nic) po dokładnym wywiadzie dowiedziałem się że auto miało wymieniany...
wymieniłem sensor airbag przy środkowym pasie niema w ogóle żadnego kabelka błąd " VAG 1213 zapalnik napinacza paska. Sterownik był dopasowany do zupełnie innego wyposażenia samochodu. Podaj numery a najlepiej zdjęcia naklejek "starego" i "nowego" sterownika.
WItam, Pls o poradę, zaczeło coś mi szurać/stukać w okolicy alternatora. Okazało sie że hałas dochodzi z kompresora klimatyzacji. Przy włączonej klimatyzacji było ok ale jak wyłączyłem klime zaczynają sie hałasy. Zdjołem pasek i faktycznie koło na kompresorze ma luz, reszta kół (alternator itp) wydaja sie byc OK. poczytałem troche w internecie i wydaje...
Witam Mam problem z paskiem klinowym (wielorowkowym) na wolnych obrotach, napinacz cały czas skacze i przenoszą sie drgania po kierownicy i całym Aucie. Pierwszym moim pomysłem była wymiana sprzęgiełka alternatora. Niestety w moim aucie nie ma sprzęgiełka alternatora! Okazuje sie ze sa dwie wersie silnika CAHA (2.0 TDI 170ps CR) 1. brak sprzęgiełka...
Witam Mam pytanie czy można gdzieś kupić jakąś folię z anteną naklejaną na szyby boczne w tym aucie. Czy pozostaje tylko wymiana szyb, bo paski przerwane. Albo możecie polecić jakąś dobrą antenę z wzmacniaczem do tego auta, nie chodzi mi o chińskie wzmacniacze z anteną za 10zł które i tak nie działają prawidłowo. Coś porządnego.
Jeździć, oglądać, a nie zaszkodzi po drodze oglądając inne marki jeszcze jakąś B5 podpatrzeć, przejechać się, ocenić, mniej to ma kłopotów z rdzą po latach niż konkurenci, jeszcze dorzucił bym audi80 b4 z silnikiem ABT też wół roboczy części tanie i łatwość napraw. Popieram zdanie przedmówców. Pozbierałem oferty z okolicy do 100 km i w 3 dni zrobiłem...
Witam. Klekota nie zagazujesz :) Audi: - 2,5TDi zdarzają się kłopoty z rozrządem [2 łańcuchy] - 2.0 daje się zagazować i całkiem dobrze jeździ, silnik trwały [pasek rozrządu] Volvo: - jeśli TDi, to po 99 roku, wcześniejsze mają przypadłość zwaną awariami turbiny C-klasa: - 2.0 lub 2.3 daje się zagazować pod warunkiem, że wsadzisz sekwencję - 2.0 lub...
Witam. Miałem juz 2x taki problem. W A2 wymiana miski nic nie daje bo czujnik jest z góry montowany i przechodzi przez obudowę do miski oleju, żeby ją zmienić trzeba rozpiąć pasek rozrzadu, zdjąć obudowę o z reguły wymienić odrazu łancuszek napedzajacy wałek równoważący i pompę oleju, plus wymienic ślizgi napinacza i koła zębate. Nie jest to ani tania...
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Witam, Jeśli chodzi o wymanę łożyska, któro znajduje się w obudowie wymiana wymaga chwilę zabawy, wymieniałem łożysko dzisiał przy okazji wymiany rozrządu, odkręcamy alternator z tyłu w obudowie pod alternatorem w dziurze jest śruba M8 należy ją odkrecić ściagnąć pasek od wiskozy pompy wody i od pompy znajdującej się na dole obudowy. Najpierw musiałem...
Wymienił silnik na maglownicy wymieniłem całą taśmę z kierunkami i dalej to samo teraz mówią że maglownica zepsuta Jeśli podczas pokonywania zakrętów zauważysz, że układ kierowniczy nie reaguje zgodnie z oczekiwaniami, może to oznaczać problem z pompą układu kierowniczego. Jeśli jest to pompa, istnieje duże prawdopodobieństwo, że słyszysz także pisk...
Nikt nie kupuje auta za 10k, żeby wymienić w nim sprzęgło, hamulce, opony itd. Czy na zakup wyda 5k czy 50k, to i tak po określonym przebiegu opony będą do wymiany, przynajmniej klocki, olej, filtry... Moim skromnym zdaniem najlepiej niech wpisze w wyszukiwarkę swoje preferencje, wybierze auta w promieniu 50-70-100 km i ogląda według stanu technicznego,...
Wymiana rozrządu w passat b5 1,8 20v adr 1998 r. Pasek u mnie w silniku jest na 152 zęby żaden rozrząd nie pasuje co się dzieje ze nie można kupić całego zestawu .Auto stoi u mechanika już dwa miesiące mechanik twierdzi że zamówił już pięć kompletów i żaden nie pasuje.Problem powstał po wymianie silnika który mi padł zakupiłem drugi taki sam tylko że...
He,he - interesujące. Mam A3 8P poliftingowy - ale diesel 1,6 Mam (miewam) podobny problem. Też jak silnik zimny, ale tylko przy temperaturach bliskich zero stopni i poniżej. Nie są to jednak ciągłe stuki, ale raczej takie pojedyncze, niezbyt mocne uderzenia. Jakby koszyk łożyska się rozsypał. Nie jest to jednak ciągłe, tylko jak napisałem pojedyncze...
Witam zamierzam zakupić autko wymienione w temacie od znajomego.Auto posiada klima tronik a problem jest następujący: -gdy włącza się klimę auto gaśnie a z paska klinowego leci dym.wygląda na to,że koło pompy klimatyzacji ani drgnie(zatarło się czy co) -następny problem to brak nawiewu na szybę(paruje) I teraz chciałbym zapytać czy te dwa problemy są...
wymiana pasek magnetofon wymiana pasek peugeot pasek alternatora wymiana
zapora internetu polerowanie zaworów drzwi gerda
Schemat podłączenia przewodów w mikrofonie KPO 500 Zabieraki kół: Budowa, funkcje i zastosowania