strzałka na potencjometrze w silniczkach regulacji nawiewów żeby działało poprawnie i nie wyrzucało błędów? Strzałka skierowana go GÓRY! https://www.youtube.com/watch?v=2FlDwIUk...
Kombi?Przykręcana od środka.
2014 Volkswagen Passat - Owner's Manual
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Jak odchylisz napinacz możesz go sobie zabezpieczyć tak że nie będzie naciągał paska. Bardzo ułatwia to wymianę.Wystarczy wziąść np śrubkę φ5 długości około 3 cm. Jak odciągniesz napinasz możesz przełożyć tę śrubkę przez dziurkę w przedniej częsci tak by zablokować go w pozycji odciągnietej.
AUX nie ma znaczenia? Dokładnie nie musisz ustawiać .
Książek do B5 jest ogrom ogromiasty w internecie na forach na chomiku. A jakież tam trzeba straszne skomplikowane narzędzia? Oprócz tego że przydał by się podnośnik kanałowy do skrzyni ale jak wyciągał skrzynie z uno to wytarga i z paska :) jak dobrze powpisujesz i poczytasz to znajdziesz nawet tutoriale http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&c...
Jeżeli ten sam producent to tak. Można też przerzucić eeprom skoro i tak rozbierasz licznik do wymiany tarcz. W przypadku tego MM musiałbyś odczytać wsad programatorem by wydobyć PIN i go dopisać.
według autodaty używa się blokady VW nr T10050 i dodatkowo blokuje się pompę wysokiego cisnienia.Na rysunku widać jakby na godzinę 12-na przeciw otworu blokującego w bloku silnika.
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Najlepszy Lemforder jak piszą przedmówcy, a z tanich MasterSport, sprawdzony w dwóch moich autkach.
Pilot można zaprogramować tylko przy użyciu programu diagnostycznego np. VCDS, VCP i inne
W swoim autku masz japońską skrzynię firmy Aisin Warner TF61SN . W Google jest trochę informacji na temat wymiany czy też kontroli stanu oleju.
Jeśli nie zamierzasz wytłumiać drzwi, a tylko chcesz na podmiankę zamontować nowe głośniki, to kup lepiej oryginalne głośniki.
Przed i poliftowe nie są zamienne.
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Jak nie masz zielonego pojecia to sa tacy ludzie jak mechanicy i oni za odpowiednia oplata to zrobia. https://youtu.be/F03jWCYiFg4 Szukanie nie boli.Chyba,ze liczysz na kogos kto przyjdzie i zrobi za ciebie to licz dalej.
Nie musisz nic robić z immobilizerem.
Jakie masz opony? I który rocznik? Bo wygląda że wszystko ok, po prostu działają systemy antypoślizgowe.
Co się stało ze starym modułem? Myślałeś o zakupie nowego?
W mojej okolicy około 500
Zbiornik wyrownawczy odkrec , 2 srubki i wychyl w góre. Ew. odepnij od spodu czujnik poziomu. Zawsze wiecej miejsca.
To szukaj drugiego , używki!
honowanie nie oznacza nastepnego nadwymiaru, poprostu chodzi przeleceniu honownica cylidra;] Wtedy pierscienie nalezycie sie dotrą. Napisałem długi post i chyba stwierdzono ze zalecenia sprawdzenia wymiarów okazały sie złe. Nie mówie zeby szlifowac co sie da jednak na twoim miejscu bym sie wkurzył gdybym wydał 2 stówy za pierscienie i po 5 tys silnik...
Passat jak to passat ma instalację jaką ma i "po cienkich kosztach" prawie nic się nie zdziała.Przeczytaj ponownie mój poprzedni post i dokładnie przeanalizuj schemat świateł i znajdziesz odpowiedź.Znajdź elektryka który wie co robi lub sam wykonaj przeróbkę instalacji w/g opisu i pozbędziesz się problemu.
Pod zaślepką jest albo śruba na imbus 6 albo pierścień segera
Jężeli to bedą okładziny to tak.
Co ma Vss do odpalania? Błąd o numerze P0321 to czujnik halla na wałku rozrządu.
Witam. Kolego sprawdź ten rozrząd , bo na plaka powinien zagadać . Nawet gdybyś niechcący uwalił immo , to i tak by odpalał na jakieś 2 sek.
Wykręć te 4 śruby to 10 minut, podnieś dywan po zdjeciu progu i podnóżka. Roztaśmuj wiązke aż do słupka A. Poszarp każdym przewodem z osobna z wyczuciem "na rozerwanie". Napraw połączenia. Zaizoluj i złóż z powrotem.
Trzeba. Pin nie jest potrzebny. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
W silnikach CR rzadko leca sondy lambda. Raczej szukaj w zaworze EGR.
Czujnik tlenu to inaczej sonda lambda
Szukaj oryginałów z demontażu, w dobrym stanie. Z zamiennikami daj sobie raczej spokój.
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Łapiesz za wskazówkę, kręcisz w lewo i ciągniesz do góry. Skopiowanie wsadu jest możliwe tylko wtedy kiedy są takie same liczniki. Zobacz na naklejkach przy nr. licznika jaki jest producent.
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
zacisk raczej nie daje takich efektów, raczej tarcze, co do abs, to byłoby odczuwalne drganie na perale hamulca. W jakicj okolicznościach to się pojawia?
Wężyki przykleiły się do zaworku. Obróć wężykiem tak jakbyś chciał przekręcić go na tych króćcach od zaworu.
ja na poczaek przeczycil bym go benzyna ekstrakcyjna,delikatnie umyj to za pomoca pedzelak i sprawdz... ale i tak za jakis czas padnie,to jest chwilowa reanimacja..
Zestaw bardzo dobry i doskonale obsłuży turbo. Stag 4 nieco starszy ,stag 300 nowsza wersja - ale to bez znaczenia w tym przypadku , więc sam zdecyduj , doczytaj na stronie producenta (warto poczytać). O kacie się nie wypowiadam bo jestem przeciwny kastracji . Zwróć też uwagę na nawiercenie kolektora ( super ważne) : http://www.alltop.pl/AC_wytyczne.pdf...
Czy ktoś zasugerował Tobie ustawienie przodu w tryb serwisowy,czy sam wpadłeś na taki pomysł?Przodu nie ma potrzeby zdejmowania,wentylator trzyma się na jednym wkręcie i po obwodzie przekręcony o 2-2,5 cm.Zdejmij dolną osłonę silnika i będziesz miał dostęp.Z wyjęciem trzeba troszkę pogimnastykować się,wyjść jednak wyjdzie.
To dobrze stwierdził. Maglownica używana z gwarancją, bądź regenerowana. Nie licz na to że uda się załatwić sprawę uszczelkami - sam ich nie wymienisz i wątpię żebyś znalazł kogoś kto to zrobi.
Może komuś się przyda - po prawie 12 latach pracy pojawiły się problemy ze spryskiwaczami przedniej szyby w Passacie TDi B5 z 1999 roku (sedan - brak wycieraczki z tyłu) - po naciśnięciu dźwigni wycieraczki pracowały ale bez podania płynu z dysz. Problem został usunięty po kilkakrotnym poruszeniu pompki, ale pojawił się rok później i tutaj już poruszanie...
Witam mam podobny problem z tym że u mnie po odpaleniu samochód grzeje po kilku kilometrach przestaję następnie znowu grzeje i tak w kółko. Proszę o pomoc.
moze tulejowanie i wymiana pierscieni?
Odlutować linkę od prawego wyprowadzenia, wlutować cewkę między wyprowadzenie a linkę i umocować ją. :)
W pierwszej kolejności sprawdź przewód idący do czujnika temperatury. Jeśli jest on cały i na miejscu to wymiana czujnika.
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Witam, Mam Passata B8 z 2016 roku 1.8 benzyna i mam kod błędu B108A15 - czujnik temperatury parownika - przerwa/zwarcie z potencjałem plus. Moje pytanie: jaki to jest czujnik i gdzie się znajduje? Czy da radę samemu go wymienić? PZDR Jaca
Kup na szrocie mechanizm, wymiana jest prosta.
3 pierwsze znaki to model auta 8L0 to Audi S3 8L, 8L masz też w VIN 1J0 Golf 4 1J5 to Golf 4 ale miał z tego co pamiętam tarcze wyskalowane na wyższą prędkość i chyba inny kolor. 3B0 to Passat B5 Potem masz 920 lub 919 Pierwsza cyfra tutaj,czyli 9 to informacja czy to część silnika, skrzyni, nadwozia,elektroniki itd. 1 to silnik 2 układ zasilania paliwem,...
A ja mam takie pytanko Posiadam Passat 97r TDI 1,9 mam zielone podświetlenie deski rozdzielczej.Czy byłaby mozliwość zrobienia deski na czerwono i zegaryów w kolorze niebiskiem ze wskazówkami na niebieskie.? :| Dodano po 54 ze wskazówkami na czerwono sorra pomyłka. Chodiz mi o to by uzyskać efekt taki jak jest w rocznikach od 98 w zwyż:)
Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów. Pewnie pobierał olej. Wymiana pomogła?
dlaczego są podzielone zdania??,nie umiesz sprawdzić czujnika?
Witam, w moim Passacie B7 mam dokładnie ten sam problem, soczewki nie skręcają, a strumień światła skierowany jest w lewą stronę... Jak rozwiązałeś problem, to podpowiedz, co było przyczyną takich objawów.
Ta biała nakrętka służy do spuszczania wody wytrącone z oleju napędowego, spróbuj dokręcić powinno się doszczelnić (zakładam że filtr kiedyś wymieniany) jeśli nie to tylko wymiana filtra. pozdr
Manetka kierunków do czyszczenia/wymiany, wymiana przerywacza nic nie da bo problem wyżej
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
Na yt są filmiki szukaj po skrzynie nie po aucie :)
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
https://www.google.co.uk/search?rls=com.... Przed wymiana czujnika sprawdz wiazke.
Rozwiąże twój problem raz na zawsze i nie słuchaj tych wyżej co nie wiedzą o czym piszą,do rzeczy Bierzesz 1.9 z tego passata o oznaczeniu AVF zapewne i przerzucasz cały osprzęt z bpw nie ruszając czujników położenia walka rozrządu i wału korbowego bo są poprostu takie same jak u ciebie następnie wrzucasz motor w budę wszystko składasz do kupy,następnie...
Wymiana SILNIKA Passat B5 1.9tdi czy mogę zamienić 2004 AVF 6 biegów na 1999 AFN 5biegów
najpierw sprawdz czy dochodzi ci zasilanie +12V do silnika dmuchawy,jesli dochodzi to instalacja jest wporzadku a masz problem z silnikiem wowczas demontaz i rozebranie go i postawienie diagnozy ewentualnie wymiana ,pozdrawiam :D
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Jeśli wymontuje pompę vacum , to na co mam zwrócić uwagę ? Tu masz temat w moim podpisie przeczytaj nim coś pochopnie zrobisz bezsensownie. Temat o silniku BKC -ale zasada napraw diesla ta sama. Długi ale uwierz mi ze warto przeczytać nim wyrzucisz pieniądze. Najpierw porządnie zdiagnozuj auto, a potem znajdź usterkę -dopiero wtedy rób naprawę. Znajdziesz...
Wymiana całego mechanizmu
Ok bierz sie za robote bo juz prosciejszej rzeczy niema.
witam jak zmieniasz sam konwerter to do tego jeszcze uszczelniacz pompy kup na serwisie najszybciej.przy demontowaniu skrzyni zacznij od wyciągnięcia rozrusznika i odkręcenia konwertera 3 śruby lub nakrętki nie pamiętam oczywiście przez otwór gdzie wkłada się rozrusznik.Pózniej linka kable poduszki łapy od poduszek i śruby od skrzyni i wszystko ładnie...
Błąd trzeba skasować komputerem i wykonać kalibrację.
Tak jak piszesz nie może to być tłuste. Kolejna sprawa to sprawdzenie lampa UV. Oringi to znikome koszty a skoro się to połączenie się poci to wymiana na nowe jak najbardziej jest słusznym zabiegiem
To zacisk, kupiłem używany po regeneracji za 400 zł i pomogło.
Tyle pisania a konkretów prawie nic. Oczywiście że tłoczki należy wkręcać przy jednoczesnym nacisku osiowym. Wynika to z natury działania zacisku. Jeżeli użyjesz przy wciskaniu zbyt dużej siły to pozostanie tylko wymiana zacisku. I wcale nie musisz nic robić z odpowietrzaniem ale oczywiście możesz.
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
Wymieniał, poszukaj w necie miałem nawet taką fajną fotorelacje od wschodnich kolegów.
A czy wymieniane były łożyska amortyzatorów - te pod kielichami z przodu pod maską ? U mnie w B5 jak miałem to to skrzypiało i wymiana pomogła. NO tak ,łożyska w pasacie b5. Powiedz że jeszcze skrzypiały przy skręcie.
504/507 w instrukcji ma taki być.
Napisałem na priv
Jeśli bordnetz przyjmie kodowanie na lampy z tradycyjnym oświetleniem to nie musisz, podaj nr. sterownika może ktoś sprawdzi.
Jeżeli nie jest to luz na drążku to sam tego nie naprawisz. Wymiana na inną lub regeneracja swojej.
Próbuj i opisz efekty. Przepłukanie układu i wymiana płynu na pewno nie zaszkodzi a może pomóc.
Miałeś kodowanie odczytać. Co to za diagnostyka jak ty błędy odczytujesz robiąc samodiagnoze panela. Jeden błąd jest z powodu złego kodowania a drugi dotyczy siłownika V71. Wymiana panelu tutaj raczej nie pomoże.
Co do pęknietej obudowy silniczka to pęka bo koroduje zacisk w miejscu oringu i puchnie, a jak koła się grzeją to do wyjęcia tłoczek z zacisku wymiana uszczelnienia tłoczka i wyczyszczenie rowka tam gdzie wchodzi oring uszczelniający tłoczek , też tam koroduje i zaciska tłoczek, to tyle. Potem odpowietrzyć zacisk trzeba .
Proponuje takie będą ok http://allegro.pl/hertz-glosniki-vw-pass... Mam tej firmy i grają świetnie Dzień dobry, Właśnie przerabiam temat ze swoim Passatem B6 i nagłośnieniem DYNAUDIO Problem jest nieco bardziej złożony, ponieważ...
Wymiana swiec ZALECANYCH przez producenta auta (chodzi mi o parametry), wymiana przewodu na nowy oraz przeczysc mocowanie swiec. Problem zniknie.
Panowie, podpowie ktoś coś ? Chociaż info odnośnie tej trzeciej wtyczki w module komfortu
Czyli sam sobie odpowiedziales. Zgnita wiazka. Ogarniety ? To pomiary. Chyba wiesz ze trzeba kluczyk kodawac ? Powodzenia. :>
Jest to częsta usterka, w zamku znajduje się mikro wyłącznik tzw. masówka jest to do dostania w sklepie elektronicznym lecz z wymiana jest trochę zabawy ponieważ trzeba rozebrać tapicerkę i wymontować zamek.
Na 99% reduktor puszcza gaz. Regeneracja lub wymiana. Wymiana prostsza i mniej nerwów jak po regeneracji się okaże, że jest to samo.
Takiego napięcia trzeba będzie poszukać przy kostce stacyjki, prawdopodobnie na pinie z oznaczeniem 86s.
Tak lampa świeci normalnie jeśli chodzi o ustawianie to też je poziomuje przy uruchamianiu auta. Obstawiam ten czujnik poziomowania, czy mógłbyś podpowiedzieć jak on wygląda w którym miejscu się znajduje i jak wygląda wymiana ?
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
Rozwierć śrubę, wyjmij całość (amortyzator z mocowaniem wahaczy) i wymień obydwa. Wymiana jednego nie ma sensu, za chwilę zacznie pukać drugi i robota od nowa. Wiem z doświadczenia, zawsze wymieniam komplet.
Witaj. Zalene ECU, jest na podszybiu. Robiłem nie dawno takiego tylko 2013 ma już teraz trzecie ECU. Pozdrawiam Czyli wymiana na inny pozostaje tylko tak? Czy da się odczytać dane z zalanego sterownika czy trzeba kodować nowy do auta?
A szacowałeś przebieg tej pompy możesz sie zdziwić ale może już mieć z pół miliona i może należała by sie jej już regeneracja czy po prostu wymiana jej, lecz to zależy od oszacowania jej stanu?.
A pokaż ten kabelek do komputera silnika bo śmiem twierdzić że teoretyzujesz😉
Czytaj więcej,znajdziesz źródło problemu.Jest blisko.
wymiana kolektora passat wymiana zamka passat wymiana akumulatora passat
podgrzewanie przedniej szyby szyby rejestrator point modbus ciepła
captor aplikacji captor aplikacji
Ekspres Bosch Vero - komunikat "wyczyść zaparzacz" Akumulatory do wykrywacza min W4P - gdzie kupić?