A sama ich naprawa/wymiana ile może kosztować? A pan kupiłby samochód na pompowtryskiwaczach? To zaleta czy wada?
No wlasnie nie mam skąd skollowac komputera do diagnostyki bo obecnie jestem w norwegii, a bak przed wymiana wtryskow i pompy nie zostali wyczyszczony,
Cylinder 1 i 4 ma złe wskazania.Ale to nic nie znaczy bo ta grupa nie służy do kontroli pompo wtrysków.Róbcie tak dalej.Logi zrób albo coś podobnego.
Jeśli nie odpala z bańki, to układ paliwowy możesz wykluczyć, a przyczyną kłopotów jest prawdopodobnie pompka wstępna. Podłącz przewód przezroczysty do pompy wtryskowej, a jego drugi koniec włóż do pojemnika z paliwem stojącego na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompka powinna zaciągnąć paliwo, dobrze jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem, a ty patrz,...
Witam. Chcialem sie dowiedziec czy moge odkrecic srube pomiedzy wyjsciami przewodow do wtryskow i czy moge wymienic uszczelke na tej glowicy z ktorej wychodza przewody do wtryskow bez demontazu nastawnika ?
witam silnik avf , 150 tys przebiegu, wymiana wtryskow na nowe, zaznaczam ze jakis magik zalozyl tam wczesniej wtryski od 85kw , turbina i koputer sa od 96kw, auto jest teraz duzo zrywniejsze wszytko fajnie chodzi jednak koputer pokladowy pokazuje 1,5 l spalanie na biegu jalowym na postoju, bez wlaczonej klimatyzacji, na poprzednich wtryskach wskazanie...
Filtr paliwa wymienilem sam okolo 2tys km przed wystapieniem awarii. Potem wymienilem znowu, pozniej zablokowal sie regulator na pompie, wymieniony na nowke. Potem sprawdzane wtryski, potem powrot do starego regulatora, potem wymiana pompy na uzywana, pompa teraz jest okay, bo po kilku dniach testow na warsztacie i czyszczenia ukladu wszystko gralo....
A sprawdzales z jakiego powodu gasnie? Czy w pewnym momencie brak iskry, wtryskow czy np pompa paliwowa przestaje dzialac?
Opilki sie biora z powrotu paliwa do baku, padajaca pompa je produkuje. Zalatwia nimi wtryski przy okazji. A czy w tym motorze nie trzeba przypadkiem kodowac wtryskow po wymianie ?
Witam bardzo serdecznie ! Posiadam Ciągnik rolniczy MF 235 89r w ktorym przeprowadzony byl ostatnio remont kapitalny silnika wlacznie z wymiana wtryskow remont pompy paliwowej no i jest problem z uruchomieniem silnika po dluzszym postoju tzn bardzo dlugo kreci zanim zalapie a jak juz zalapie to powoli zaczyna pracowac az w koncu pracuje normalnie po...
Jeżeli jest to silnik 1.9 TDI na pompowtryskach to powinien mieć elektryczną pompę w zbiorniku paliwa. Ja przy wymianie filtra paliwa zawsze zalewam do pełna nowy filtr i auto uruchamia się bez problemu.
Obstawiam, że w pompie wysokiego ciśnienia są jakieś zanieczyszczenia które zabrudzają mi regulator. Zle obstawiasz syf nie bierze sie z pompy a z baku wiec zbiornik paliwa i caly uklad do umycia i wyplukania. Puzniej jak wszystko zalejesz czysta ropa to zalej jakis dodatek do czyszczenia wtryskow zeby nie zdechly.
Czyli co polecasz zrobić konkretnie? Bo przyznam się że słabo się znam na tym. Regeneracja pompy i wtryskow? Ewentualnie wizualną ocena części? Pobiera olej z silnika, i mocno się grzeje- co może być powodem?
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
mam jedna kosc zmieniona tylko z mapa paliwowa jeszcze za cczasow jak auto bylo u niemca i odkad mam to auto ciagle jest cos nie tak mimo ze juz wszystko co mozna bylo to wymienilem w tym silniku a i ciagle tak samo odpala i przykapca nawet na postoju i lato czy zima nie odpala od kopa ale o dziwo na zimnym lepiej pali a zmiana pompy i wtryskow nic...
Po regeneracji wtryskow auto jest nie dopoznania :D Auto jezdzi niesamowicie :) Ma moc i wszystko wrocilo do normy :P Dzieki za pomoc !!
turbo jest ok. Odpala za dotknieciem zarowno gdy stoi dzien czy trzy dni. przed wymiana koncowek wtryskow kopcil bardzo ale po wymianie przykopci sobie przy rozpedzaniu jak wcisne pedal w podloge. A przy lagodnym ruszaniu nic nie widac.
Wtryski nie są w złym stanie. Pod tym Duże korekcje na minusie oznaczają iż dany cylinder jest mocniejszy od innych i komputer samochodu stara się podawać jak najmniej paliwa. Idealne korekcje oscylują około 0. Natomiast jeśli przekraczają +-2.8mg, powinniśmy zająć się problemem od strony mechanicznej, czyli sprawdzenie wydajności układu paliwowego,...
Wstawie kilka zlepek ,ktore opisuja procedury z bledami 3778 3779 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... "1. Sprawdzic zawor przelewu ( zrobiles ) 2. Sprawdzic przelew paliwa z wtryskow ,kilka razy na rozgrzanym silniku . Przelew/max podaz pompy wysokiego cisnienia. 3.Wymiana m-prop ,jak masz pod reka jakis na podmianke to zrobilbym to w...
Witam, wyjechałem i nagle zgasł, więc po diagnozie okazało się że pompa do pompowania ręcznego padła. Wymieniłem pompkę ręczną, filtry paliwa. I teraz mam problem bo muszę odpalać na plaka gdyż cofa paliwo z pompy wtryskowej. Rozkręcałem też zaworki wychodzące z sekcji wysokiego ciśnienia, te do których przykręcone są węże od wtrysków. Chciałbym wymienić...
Do domex32 miałem taki przypadek w leonie 1.9TDI 150KM na pompowtryskach czasami lekko kopcił na biało płyn na wolnych obrotach nie ubywał po wolnej jeździe było dobrze, po szybszej zapalała się lampka braku płynu w układzie chłodzenia i trzeba było dolać około 1,5 litra okazał się że była to uszczelka pod głowicą. Poszperałem troche i podaje odpowiedzi...
Witam wszystkich. Może sprostuje co niektóre wypowiedzi ponieważ mój przypadek kopcącego na czarno focusa 1.8tddi 90ps jest oszałamiający.Do meritum: Kupiłem foke 2010 styczeń i pojeździłem z radością do września 2010 coś w silniku zaczeło stukac coraz głośniej i głośniej.Odstawiłem pojazd do mechanika który stwierdził że pada pompa wtrysków.Wysłałem...
Daw2, właśnie chcę powoli pokombinować, na razie sam program a z czasem mam zamiar wrzucić tam wtryski od 2.5 V6 TDI (nie pamiętam oznaczenia silnika). No i zastanawiam się nad pompą wtryskową od AFNa, chociaż obiło mi się o uszy, że wystarczy wymiana samego nastawnika, to prawda? od v6 nie pasują ,bardziej od starych rzedowych np ahy axg (0.216mm)...
polecam www.mondeoklubpolska.pl poszukaj pod MKIII wtryski tdci :) Nie wiem co śmiesznego jest w tym że komuś mogły paść wtryski po 800 zeta za sztukę. Pomyliłeś forum. A w tym przypadku tez bym postawił na uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu. wymiana wtrysków w TDCI dopadnie kazdego uzytkownika Mondeo sprzed liftu czyli sprzed polowy 2003....
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
Zacznę od początku.Miałem mały wyciek.Okazało się że na wtryskach więc decyzja o wymianie kompletnego uszczelnienia wszystkich wtrysków.Przy okazji wymiana przelewów, uszczelki vacum pompy, czyszczenie kolektora i poduszki tylnej silnika.Części to uszczelka pokrywy zaworów, górna i dolna kolektora, uszczelka vacum pompy plus komplet uszczelnienia zaworów...
Vonkermit dobrze pisze jak masz nowe autko za 50tys to nie oszczedzaj na opale bo moze sie okazac ze twoj silnik zakonczy zywot (sam robilem taki motor znaczy nie robilem bo sie okazalo ze wymiana silnika na nowy byla mniej kosztowna) jak masz beczke za 2 tys to nawe jak ci sie skonczy (co nie nastapi za szybko to to autko trudno zarznac ) to mozesz...
Mówisz o regulatorze ciśnienia w pompie? Podmieniałem na denso i było to samo ale teraz mam całą pompę używkę-będę się bawić po nowym roku bo wymiana tego zaworu przelewu w listwie wtryskowej nic nie dała.. Dalej słabo się wkręca i raz na jakiś czas mu odbije, puści bąka i idzie do odciny tak jakby znowu turbo pompowało
Pompa Denso HP2 jest ta sama w Y30DT jak i w Z30DT. Zawory SCV zarówno w Y30DT i w Z30DT są identyczne. zielony 096710-0130 (ssący) czerwony 096710-0120 Pompa HP2 jest praktycznie niezniszczalna. Siadają SCV szczególnie zielony. Jednak proponuję wymianę obu. W Toyotach znajdujemy te same SCV. TOYOTA Pump Kit Supply 04221-27011 (kit zawiera dwie szt....
Witam.Panowie,zauwazmy,ze problem ze spalona pompa,maja tylko uzytkownicy autek z instalacjami gazowymi i ktorzy maja odciecie tejze pompy podczas jazdy na gazie(pomijajac naprawde waskie grono uzytkownikow autek bez instalacji gazowej,a ktorym sie ta pompka spalila.Ale to juz napewno porostu wada samej pompki.)Mialem warsztat przez ponad 20 lat i z...
Jak rozumiem po objawach masz układ wtryskow DELPHI. Jest to jeden chyba z najbardziej awaryjnych układów zasilania common rail. Aby cię dobić, jeżeli wyeliminujesz już sprawy ze świecami itd.. Pewnie okaże się że znowu masz padnięte wtryski. Naprawa w aucie tylko wtrysków niesie ze soba ryzyko iż po 10...20tys km nowe też pewnie padną. Zapytasz co...
Witam, Problem dotyczy Audi A6 C5 2.5 tdi 150 km z 1998 roku. Początkowo był problem z zapowietrzaniem sie, wymieniłem filtr paliwa, zamontowałem nową gruszkę, wymiana oleju plus filtra. 1/2 baku , Audi po odpowietrzeniu odpaliła, delikatnie było widać na wężu który idzie z filtra paliwa do pompy wtryskowej, powietrze które idzie razem z ropą. Odpalała...
[quote="senek"]wirnikiem od alternatora nie mogę przekręcić przy założonym pasku. Sprawdz najpierw czy na alternatorze masz tzw wolne kolo, bo jak piszesz auto jest z 1996r, a tam byl montowany diesel z pompa wtryskowa a nie na pompo-wtryskiwaczach i alternator mial sztywne kolo.....
Wątek był poruszony na forum, proszę uprzejmie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
http://obrazki.elektroda.pl/8562157100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8562157100_1...
Kolego problemem z odpalaniem jest złe ustawienie pompy wtryskowej. Należy ustawic początek wtrysku STATYCZNY odpowiedzialny jest on za start silnika bo podczas pracy pompa już sama reguluje swoje ustawienie (o ile nie jest tak dużo przestawiona że może się sama ustawić - do 30% odchyłki ) Ustawienie powinno odbyć sie na zegar (średnicówkę) , teraz...
Myślę ,że to rozwieje twoja wątpliwości, na rysy żadne nie patrz, bo to ci się może nie zgodzić nie wiadomo kto je zrobił. http://obrazki.elektroda.pl/4672688100_1... Czy nie wystarczy ustawić kół zębatych z znakiem "0" względem siebie? Tak to robisz najpierw, potem regulujesz tymi trzema śrubami, do uzyskania odpowiedniego początku...
Pompa olejowa smarowana jest własnym olejem (nie z silnka). Olej (silnikowy) wlewa się do regulatora obrotów .
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Trochę ropy takie okno rewizyjne.
Skoro nie odpalił na plaku to i wymiana filtra paliwa nie pomoże, usterka typowo mechaniczna. Do sprawdzenia rozrząd, i koło na wale korbowym (czy się nie kiwa) jeśli tutaj nic nie da to pomiar kompresji lub zdjęcie głowicy. To wgl jest a pompie wtryskowej czy na pompowtrysku? W którym miejscu w dolocie pryskałeś plakiem- pytam bo nie wiem czy masz...
Jak jest miarka to co wymiana oleju w silniku trzeba wymienic i olej w pompie wtryskowej.
Sterownik można dopisać KTS-em.
Witam. Nie trzeba nic blokować. Odkrecasz i wyjmujesz. Trzeba tylko uważać żeby przy wyjmowaniu pompy nie wypadł i nie zgubić takiego łącznika walka rozrządu i pompy. To jest taki kawałek metalu. Uszczelki kup cały komplet i wymień wszystkie(trzy glowiczki) bo tam jest kupa rdzy a jak puściła jedna to puszczą za niedługo wszystkie. I najważniejsze to...
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Tylko coś takiego znalazłem.
Ostatecznie przełóż sam nastawnik, a jak nie to odkręc dekle na obydwóch,i osłone w środku miernik w rekę przewody przedzwonić i wtyczki w połowie długości uciąc i przelutować i ma palić
Witam. Powodów nierównomiernych obrotów silnika może być co najmniej kilka. Moim zdaniem należy w pierwszej kolejności wymienić przewody między zbiornikiem a pompą wtryskową i sprawdzić wszystkie połączenia, jeśli pociągnie lewe powietrze to efekt będzie dokładnie taki. Na czas prób można ewentualnie wymontować ręczną pompkę tzw. gruszkę do pompowania...
Otwory montażowe mają 50 lub 80 mm, wałki napędowe mają 17 lub 20 mm, pompy mają gwint lub fasolki. A więc w czym jest problem ?
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Odpali
Do regulatora na górze pompy potrzebne jest ciśnienie , bez niego silnik dymi .
Immo3-wymiana pompy wtryskowej/dopasowanie/.
Jedź prosto do "pompiarza" i zrobi od ręki. Najszybsza opcja.
Zakładać inną, ale trzy ostatnie cyfry muszą być takie same, Focus ma immo w pompie, i nie wszystkie roczniki.Sterownik mogę naprawić i poniżej 8 stów nie schdzę.
Jeśli to lucas EPIC to poczytaj trochę na temat tego ustrojstwa. Najtańsza wersja naprawy tego jest wymiana pompy wtryskowej na całkowicie mechaniczną z viciaka bodajże.
Witaj. bardziej chodzi o nastawiacz kąta wtrysku, ale jeśli nie ma prądu na pompie to wpierw trzeba usunąć te usterkę, a potem szukać dalej.
Miałem w swoim autku prawie identyczne objawy, pomogła wymiana czujnika położenia wału.
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
do rocznika 2000 nie ma immo w pompie więc powinno latać Plug and play. z tym że do każda pompa jest odpowiednio zsynchronizowana z sterownikiem, taka kombinacja ci zagra ale moim zdaniem 100% wydajności nie będzie po ustawieniu na stole probierczym to tak
Możesz odkręcić. Powinna być wymieniona na nową. A gwint ma normalny, czyli w lewo się odkręca.
Jak już cieknie to tylko regeneracja lub wymiana (w zależności co tańsze).
Być może psg16 słabo zaciąga paliwo. Spróbuj na próbę zainstalacować za filtrem paliwa coś takiego: https://allegro.pl/listing?string=Pompa%... jeśli się nie poprawi reklamuj psg16.
Nie musi być wypisana. Kodu pin też nie potrzebujesz.
Podmienić wsad w sterowniku na taki "czysty fabryczny". Sam nie zrobisz.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
To zawór immobilisera, współpracuje z komputerem silnika. Możesz go zastąpić zwykłym zaworem Stop na 12v, gwint M14x1,5. Odkręcić możesz albo kluczem specjalnym, albo zwykłymi "żabkami" lub Morse`ami
Jaką masz wersję, z immo czy bez? Jak bez to przekładasz i chodzi. Jesli masz immo, musisz zamienić zawór gaszenia na swój lub przerobić instalację na zwykły.
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
Pompę "znak na za pięć dwunasta" a wał na 10 lub 12 stopni(zależy od rocznika) przed górnym martwym punktem nie na zero.Reszta regulacji zegarem lub testerem ale powinien odpalić.
poszukaj kogoś z kts i kablem do vp44
W tych silnikach pasek lubił przeskoczyć na kole pompy wtryskowej. Przed wymiana rozrządu sprawdź jego ustawienie i w razie czego ustaw na starym pasku. Spróbuj odpalić jeśli będzie ok to zmieniaj rozrząd.
Problem powodowały pompo wtryski których wartości wtryskowe mocno różniły się między sobą regeneracja i wymiana dwóch z nich pomogła i jest ok
ale pompiarz zamazał mi ceche Nie wiem o co chodzi...wałek blokujesz śrubą M8 a pompę dwiema śrubami M8 plus blokada wału a bardziej koła zamachowego prętem.....tak mniej więcej, według opisu programu...
jak widzisz na rysunku częsci są dwie sprężyny głowicy,bezpieczne odsunięcie jej od korpusu to praktycznie odepchnięcie sprężyn i to odsłania oring,po nałożeniu nowego trochę odczekaj żeby wrócił do swojego wymiaru bo będziesz musiał go naciągnąć i trochę się" rozlezie",ja używam przy wkładaniu głowicy smar w sprayu żeby oring sie nie przyciął i to...
Tak, w sterowniku jest m.in. VIN i PIN.
Jak się dymiło to masz gdzieś zwarcie.
Za pomocą 3 śrub i nakrętek blokuję koło pompy przykręcając je do ,,obudowy,, pompy wody następnie odkręcam pompę wtryskową.
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
No i cacy. Następnym razem podziel się z nami co było powodem problemów.
zerwany klin na sprzęgiełku
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
wymontowałem ją i zaniosłem do fachowca na uszczelnienie. Ja za tę pompe nic nie zapłaciłem bo robił mi kolega To tak mniej więcej o co ci chodzi. Jeżeli pompa dobra to kwestia montażu i ustawienia. Jeżeli ustawiona dobrze to pompa szrot. Innych opcji brak. Kolega ponoć fachowiec powinien pomóc zamontować pompę.
Blachę osłonową elektrozaworu stop.
Tam za bardzo nie widać co jest gdzie lutowane, ale ogólnie musisz po prostu pominąć elektronikę w tym zaworze i podłączyć pod samą cewkę zaworu plus po stacyjce, czyli ten od starego zaworu.
Tulejki są do dokupienia i to bezproblemowo. Ale kolega może mieć racje w niektórych typach pomp Lukasa nie było montowanych tulejek. Więc pozostaje wtedy wymiana górnej pokrywy. A same o ringi nie wystarcza na długo. Przerabiałem sam to już kilka razy. Maksymalnie wytrzymało 2 miesiące i zaczynało się sączyć.
To że słychać pompę to nie znaczy, że daje ciśnienie na listwę wtryskową ;) Z tago co pamiętam na listwie jest zaworek - możesz sprawdzić (ostrożnie) czy jest ciśnienie. Tylko rozłóż jakąś szmatę żeby Ci benzyna silnika nie ochlapała.
Kolego rbiesiada ja nigdzie nie piszę o uszkodzonej głowicy. Wprost odwrotnie-napisałem że u mnie po naprawie owych zaczął tak pracować. A co do włączonego kompresora lub nie podłączonego filtra-hehe jak może to powodować nierówną pracę.Napisałem to bo słychać charakterystyczny bulgot-ale nieważne. A do autora wątku-różnica ciśnień na rurkach wyczuwalna...
Nie tędy droga, proponuję sprawdzić kąt wtrysku pompy i najprawdopodobniej pogonić pompę do przodu czyli pod obroty o jakiś milimetr. Wszystko wskazuje na zbyt późny kąt wtrysku.
Poczytaj to: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/1968... Silnik w Mf , ursusie i wózku (GPW) ten sam różnica tylko w mocy, w wózkach (nie wiem czy wszystkich ) była pompa wtryskowa tłoczkowa i inne rurki do wtryskiwaczy. Silnik ten był też w tarpanie.
ominięcia immo Regulamin forum zabrania podawać takie informacje. jaki komputer bez immo 16165442 16149879 16163719
warto, chociaż należałoby po wymianie pina podkręcić dawkę paliwa. wtedy różnica w mocy będzie bardzo widoczna. chociaż wymiana samego pina sporo daje, może nie na 1 i 2 ale od 3ki już czuć różnice
Podepnij zamiast wtrysku żarówkę od postojowych. Zobacz czy po włączeniu zapłonu, bez odpalania silnika będzie się świecić. Jak tak to masz zwarcie w instalacji lub uszkodzony komputer. Tutaj plus idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu a komputer steruję wtryskiwacz masą. Jeżeli to komputer to montaż drugiego nic...
Ano jak to w silniku masz tam jeszcze pompę wtryskowa i wtryskiwacze. Teraz nie jest wykluczone, że jeszcze nieułożone pierścienie na tłokach. A że dymi na niebiesko to znów wtryskiwacze i nadmiar oleju i smaru pozostałego po montażu. Na tym etapie trochę pomęcz ten silnik niech poukłada się. Po wystudzeniu warto podciągnąć nakrętki głowicy.
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
Tak tam jest łańcuch - ja robię to w ten sposób ( znaczy robiłem bo to prehistoryczny silnik), otóż do starego łańcucha przynitowywałem nowy , przeciągałem za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V...
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
pompo wodna wymiana mercedes wymiana wtryskow pompo grzalka
drukarka laserowa wydruk wtryskiwacz motronic testy akumulatorów
tester ledów beskid przestrojenie
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 przerywa na gazie BRC Jak zresetować zmywarkę Hotpoint Ariston LMF 8M121?