Na głowicy albo bloku od strony chlodnicy jest numer.wes papier od niego tak żeby była gwarancja rozruchu .
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
Mam taki sam samochód i miałem bardzo podobne objawy (gasł silnik np. na skrzyżowaniu). Ratowałem się wówczas ruszaniem wiązki do cewki. Pomagało na krótko. Wymiana kostki też pomogła na krótko. Ale wymiana cewki (odsuwałem ten pomysł ze względu na koszty) rozwiązała problem.
A czy udałoby się jeszcze ustalić jaka nierówność jest dopuszczalna dla płaszczyzny bloku i głowicy? Gdzieś czytałem, że dla podobnego silnika, dla głowicy jest 0.05mm. Nie interesuj się krzywizną bloku, jesli silnik nie był patologicznie przegrzany. Niepłaskości głowicy i tak nie sprawdzisz, bo liniału dla jednego pomiaru kupował nie będziesz - jeśli...
Zalecalbym ci kontrole i regulacje co 10kkm( sam tak robie w swojej fel) czyli z wymiana oleju.Sprawa jest prosta i nie czasochlonna, wiec taki interwal na LPG nie jest zbyt uciazliwy .Reguluj zimny silnik najlepiej po nocy.Luzy : ssace 0.25 , wydechowe 0.2.
1.2 bara przy 80 stopniach na wolnych 3,5-4 bar przy 3 tys obrotów. Jeśli masz stan oleju w normie, trzeba demontować miskę i sprawdzić pompę oleju. Nie zaszkodzi też wymiana filtra oleju dla pewności.
nie wiadomo czy LPG nie popsuło mapy PB i stąd takie błędy wyskakują. bo nie wiem czy możesz zresetować mapy ECU PB Odłączasz aku. na 0,5 h- dla pewności dłużej. Uruchamiasz zimny silnik na Pb , zostawiasz na wolnych obrotach do uruchomienia wentylatora chłodnicy. Bez gaszenia , przejechać się trochę. Masz reset. Warto spróbować . Pozdrawiam.
Przyspieszenie bardzo fajne jak na taki samochód, tylko słabo wyposażony i trochę zaniedbany. Darowanemu koniu w zęby się nie patrzy. Wyposażenie ma właściwe - to nie mercedes, tylko skoda dla przeciętnego Kowalskiego. Warty jest jakieś 1500 zł, więc nie chciałbym w niego wkładać drugiego 1500 zł 😁 A co byś chciał? Bo na razie to sam jeszcze...
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy Ciśnienie książkowe wyjdzie, bo olej uszczelnia pierścienie. Moim zdaniem silnik do wymiany albo kapitalnego remontu, i raczej "pałowany" był, solidne przegrzanie daje taki efekt i wymiana pierścieni nic nie da, kiedy masz owal na cylindrach. W misce szlam, silnik może być już przytarty,...
Też mam problem z przegrzewaniem silnika w Felicji Wymiana głowicy niewiele pomogła gdyż Felicja ma bardzo słaby obieg płynu chłodniczego. Wykonałem u siebie dwie modyfikacje 1/ W termostacie wywierciłem dziurkę około 2-3 mm 2/ Włączenie wentylatora wykonałem ręcznie z kabiny kierowcy W ten sposób jak staję w korku włączam wentylator i silnik się nie...
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Cześć wszystkim, Mam nadzieję, że ktoś inny ze Skodą Fabią 2019 i nowszymi napotkał ten sam problem co ja i będzie w stanie pomóc. Mieszkam w Australii i mam problem z moją Skodą Fabią 2019, w której silnik nie uruchamia się za pierwszym razem rano, gdy jest zimno. Pojawi się wiele kodów usterek na desce rozdzielczej przed obróceniem i uruchomieniem...
A mnie się wydaje że masz tam silnik BBM .. Zweryfikuj
Ja również się podepnę do wypowiedzi. Posiadam skodę Fabię comfort 2000 rocznik, silnik 1.4mpi. Miesiąc temu wymieniłam zbiorniczek płynu chłodzącego, a jakieś dwa tygodnie temu odebrałam go od mechanika i było robione w nim: wymiana rozrządu, oleju i filtrów, czyszczenia układu chłodzenia. Mój problem polega na tym, że od trzech dni zaczęło się robić...
Witam. Posiadam Skodę Fabię 1,4 16V. Mam ją rok i wszystko było OK oprócz delikatnego szarpania na biegu jałowym. Mechanik powiedział mi, że te auta tak mają, bo to jednak pierwszy silnik volkswagenowski. Po roku auto straciło jakby moc, zaczęło się dusić podczas jazdy, szarpać i buczeć. Nie kopciło, nie brało oleju i nie wyświetlał się żaden błąd na...
Witam Przepraszam, jeśli w złym miejscu. Mam pytanie odnośnie samochodu Skoda Roomster 2010. Samochód wygląda kapitalnie. Przejechałem się nim i chciałbym go kupić. Natomiast: - Ma około 200 tys. km nalotu. - Ma silnik 1,2 TSI. Sama benzyna, 85 KM I teraz chciałbym wiedzieć, co mam zrobić. Nie chciałbym się wpakować na minę, że zaraz silnik do wymiany...
LPG nie ma, diagnostyka była robiona, zapalała się kontrolka przegrzania (płyn chłodzący) zaraz po uruchomieniu silnika, a stan płynu OK, oraz pomarańczowa kontrolka recyrkulacji spalin? Diagnosta wygasił komputerowo obie kontrolki, ale jak się okazało, nieskutecznie. Biorąc pod uwagę inne posty z Elektrody, wymieniłem czujnik temperatury na nowy. Na...
Witam, chciałem dopytać autorów czy mieli problem typu niedziałająca dmuchawa i 2 błędy w klimatroniku o numerach 2C6 i 4F9, prawdopodobnie 2C6 - Defrost flap motor - silniczek klapy chłodzenia, 4F9 - Air turbine motor - silnik nawiewu.
Witam Ja mam jeszcze inny problem, może ktoś już to przerabiał... W Fabii 1.2 47kW, świeci się kontrolka wspomagania kierownicy, lecz wspomaganie działa... Fakt, kilka razy wyłączyło się spontanicznie po wyłączeniu i włączeniu silnika (np. kiedy musiałem zgasić silnik aby zamienić kilka słów z panem policjantem :) ) ale od roku już się nie pojawiło......
Cześć, Chciałem prosić o pomoc w doborze alternatora do Skody Fabii 1, 1.4 MPI, 68 KM, 8-zaworowy. Pasek jest napinany ręcznie (nie ma napinacza). Mam przejechane 166 000 km, ale jak się silnik nagrzeje, to napięcie spada do ok. 13,7 V, a jak się już włączy więcej odbiorników, to i niżej. Nie wiem, czy sama wymiana stabilizatora/diód by wystarczyła,...
Witam wszystkich serdecznie . Problem dotyczy skoda fabia 1.9 SDI silnik ASY 2004 r. Przebieg 500.000 km. Otóż od jakiegoś czasu zaczął się pojawiać błąd zacisk DF + alternatora. Pojawiał się sporadycznie w międzyczasie został zregenerowany alternator i rozrusznik w jednej z dobrych firm w Warszawie . Ale problem w zasadzie dotyczy przekładni kierowniczej....
Cześć wszystkim, Mam problem ze swoim samochodem. Co prawda nie jest to Octavia, a Scala, rok 2020, ale silnik występuje tu i tu, więc pozwoliłem sobie napisać o tym w dziale Octavii. Generalnie, na zimnym silniku jest OK. Jak się rozgrzeje, to stopniowo zaczyna brakować mocy — czuję, że turbina zaczyna się odzywać przy coraz wyższych obrotach, aż wpada...
Witam. nie wiadomo co i gdzie się zapaliło I tak jest wesoło :D w komorze spalania? i ma ich aż cztery :D Co do tego silnika VAG-owskiego co piszecie że co poniektórzy demontują nawet kolektor. Odpowiedni klucz i odpowiednie -dedykowane- szczypce do zdejmowania fajek i wyciągania ewentualnie świec. I cała operacja (tylko wymiana świec) niecałe 20 minut...
Witam, mam problem z usterkę w moim samochodzie. Skoda Octavia II 2 2007r. Silnik 1,6 MPI 102KM kod silnika BSE Po włączeniu silnika, czasem nie od razu falują obroty z przedziału 600 do 1400 więc dość mocno oraz po chwilowej jeździe zapala się kontrolka ESP (chyba jakiś tryb awaryjny ale aż tak się nie znam) i dodatkowo często jak się zatrzymam potrafi...
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Witam. Od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem Skody Fabia z 2003r silnik 1,2. Nie wiem co za przyczyna ale dolewam bardzo dużo oleju silnikowego. Przebieg 230 tyś. Dolewam Castrol 5w30 LL bo taki jest jej wlany. Czy to już jest koniec silnika? Czy wymiana na inny olej coś jest w stanie jej pomóc?
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Wymiana "środka" skrzynki bezpieczników znajdującej się pod maską.
Silnik podchodzi bez problemu czujnik wału wszystko gra
Remont a dokładnie wymiana bloku. Korba wyszła bokiem. Uszczelniacz na wale jest zakładany tym specjalnym przyrządem co dokreca się go siła 35 bodajże niutow by szczelina odstęp wynosił o.5 mm. Silnik bardzo ciężko odpala. Jutro nagram film jak odpala i jak chodzi. Turbo jest też zregenerowane.
Mam w Octavia II silnik BXE (też 1,9 TDI) Miesiąc po kupnie nówki w 2009 roku zrobiłem podniesienie mocy na 140 KM/ 320 Nm. Od tej pory Skoda przejechała 260 000km i nic. Warunek - mod robić tylko u sprawdzonych tunerów (z hamownią) i potem wymiana oleju max co 15 000km (żadne long life)
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Witam. Skoda fabia 1.0mpi. Od jakiegoś czasu zaswieca sie check a jak poldaczam kompa to pokazuje wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Auto pracuje równo, jest to chwilowe. Nadmienie , ze silnik pobiera również olej. Czy mogę liczyć już na to , że silnik się kończy? Czy kompleksowa wymiana swiec i cewek to dobry pomysl ?
Cześć, Mam problem ze swoją Skodą Kamiq z silnikiem 1.0 TSI 115 KM. Samochód ma obecnie 70 tys. km. Problem polega na tym, że samochód na postoju na biegu jałowym wpada w wibracje. Mniej więcej 3 miesiące temu miałem wymienianą dwumasę, ponieważ coś stukało w okolicach silnika i ASO stwierdziło, że przyczyną jest koło dwumasowe. Od tego czasu pojawiły...
Witam jaki inny silnik podejdzie zamiast CGP 1,2 12V Tego jak na lekarstwo poza tym drogo jak diabli . Mowa oczywiście o silniku bez przeróbek . CGP nie ma EGR i czujnik położenia jest na wale przy sprzęgle. W tym moim rozrząd posprzątał dokładnie więc w grę wchodzi raczej tylko wymiana . Z góry dziękuje za podpowiedzi
Do tego kolego Aleksander_01 powielasz ściemę marketingową i reklamujesz historię! Nic nie reklamuję i nie powielam, opisuję tylko i wyłącznie mój egzemplarz oraz to co zaobserwowałem w pracy w warsztacie. Dzisiejsze KIA to już nie to co kiedyś. Są ładniejsze z zewnątrz, ale "w środku" gorsze. No nie wiem, hybrydki mają silniki odprężone, lekuchno...
Cześć chłopaki, Wiem, że ta odpowiedź jest bardzo późno od ostatniego postu. Ale mieszkam w Australii i mam ten sam problem z moją Skodą Fabią 2019, w której silnik nie uruchamia się za pierwszym razem rano, gdy jest zimno. Pojawi się wiele kodów usterek na desce rozdzielczej przed obróceniem i uruchomieniem za 4 lub 5 przejazdem. Jeśli poczekam do...
Dziura w kolektorze znalazła się za 2 razem. wymiana kolektora załatwiła sprawę.
Objawy(Szarpanie podczas jazdy - nagły (jak błyskawica) brak mocy połączony ze zdławieniem silnika (głowa leci w kierownicę)....często przy obrotach około 1900 oraz jakieś 2500....RPM Na luzie silnik chodzi nierówno ( faluje aż do minimalnych obrotów (500 ) co po jakimś czasie daje efekt zadławienia Co było sprawdzane u mnie: Po pojawieniu się pierwszych...
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
Skoda Fabia 1.4 MPI 2003r. AZE Dodano po 15 To jest ten stary silnik skody tylko że dołożyli hydro regulatory... Dodano po 49 8V z laskami popychaczy.
Butla się otwiera samochód to Skoda Fabia III 1.0 2017 r 0 korozji. Słychać otwieranie się butli stuk i w programie też pisze ok . Posiadam manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jutro go podłącze.
Świece nie były spory czas temu wymieniane, jednak wydaje mi się, że wtedy również na samochodzie miałbym problemy z rozruchem. Miałem już podobną sytuację około 6 lat temu i wtedy pomogła wymiana jednego elektrozaworu na pompie paliwa (Lucas), jednak teraz ciężko dostać taki elektrozawór, a na szrotach sprzedadzą tylko z całą pompą. A co do ściętego...
ja jak robiłem ostatnio rozrząd mówili mi żebym przyjechał po 60 tys ponieważ tyle paski wytrzymują a i mówił ten mechanik by nie przekraczać w tym silniku powyżej 3,5tys obrotów na min. ponieważ szybciej pasek się zużyje Nie wiem jakie masz auto (jak możesz napisz) ale zarówno w tej Skodzie, której dotyczy wątek, jak i w moim aucie myślę że 3500 obrotów...
Cześć. Padł mi silnik w skodzie fabia 1.4 tdi o kodzie bnv. Czy jak wymieniam kompletny silnik ten kod musi być taki sam czy mogę zmienić na inny. Czy będzie wszystko działać i pasować? Proszę o pomoc.
Witam, przymierzam się do wymiany wałka rozrządu w Octavii 2 silnik 1.9 tdi, 105 km, kod silnika BJB. Krótkie pytanie - czy wałek składany jest z dużym kołem zębatym pływająco czy jest może na klinie ?
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Wymiana czujnika nic nie dało. Zauważyłem że przekaźnik pod zegarkami cyka podczas spadku obrotów. Nie wiem który. Na jalowych obrotach silnik potrafi zgasnac
(at)piachu1994 autor napisał Poza kontrolka nic totalnie się nie dzieje ( chodzi płynnie, spalanie jak zwykle, nie gaśnie, nie ma problemu z odpaleniem ciepłego jak i zimnego silnika ), choć często mam wrażenie że czuje paliwo. Przypuszczam, że gdyby to były świece czy cewki auto by nie trzymało obrotów, silnik chodził jak traktor, albo w ogóle by nie...
Łańcuch się nie urywa, przynajmniej nie słyszałem o takich przypadkach. U mnie hałasuje od 30 tys. km, mam 62 tys. km, silnik równo pracuje, nie ma żadnych niepokojących objawów, poza głośniejszą pracą, ale myslę, że jeszcze pojeżdżę. :-) Wymieniłem w końcu po 135 tys. km, teraz Fabia ma 270 tys. km i szykuje się druga wymiana. :-)
Witam Skoda Octavia 2 2005 r. 1.9 tdi. Problem zaczął się latem kiedy jadąc przez las uderzyłem przodem w piaskową drogę od tamtego czasu samochód raz na 10 uruchomień silnika nie pali. Problem występuje przeważnie gdy nie jest odpalany przez dłuższy czas zwykle następnego dnia. Kolejny niepokojący objaw to silnik nie osiąga 90 stopni. Co roku wymieniałem...
2005 r. Silnik 1.9 TDi
Przed momentem dzwoniłem do ASO powiedzieli 150000km. Znajomy mechanik dziś robi Audi z 2008 z przebiegiem 127000, pasek nie wytrzymał presji i silnik do roboty. Dotychczasowe koszty ok 4000 a wymiana samego rozrządu ok 1000. Chyba nie ma co się zastanawiać. Pozdrawiam
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
Nie koniecznie przetrze w tym silniku, a przeskoczyć moze- kiedyś koledze w Felicii przeskoczył bo koła były starte. Sam byłem zdziwiony . Przyjacielu rozumiem jak są koła wytarte ale popatrz na zdjęcie i nie pisz bez sensu bo gdy zębów nie ma to każdy jeden rozrząd się przestawi i wszyscy to wiedzą bez mówienia, Ba, samosę się nasuwa no chyba że ktoś...
Sprzęgło się nie ślizga w żadnym zakresie obrotów, zauważył bym po wskazaniach obrotomierza i na słuch. Filtry paliwa i powietrza zmieniane, wymiana nic nie wniosła. Jak sprawdzić przepływomierz?
Na tą chwilę już mam głowicę i to się okazuje że w bardzo dobrym stanie wałek i szklanki, myślę że jeszcze sporo posłuży. Zaraz się zabieram za demontaż misy i wyciągam ten tłok z korbowodem żeby mieć do porównania z drugim. Jutro planowanie głowicy, nowe uszczelki i uszczelniacze i montuję wszystko to będzie wiadomo. Olej tym razem zaleję pewnie półsyntetyk,...
Właśnie porywnywalem na żywo, bo kiedyś robiłem szczep silnika z 2004 roku z takim z 2001, wymiana bloku. Także są identyczne.
Silnik rozebrany, zawory wydechowe 1 i 3 cylindra są popękane (zwłaszcza 3 i to bardzo), widać w nich szpary i dziury patrząc pod światło. Dziwne że to jeszcze jeździło w miarę normalnie. Części zamówione, zobaczymy co dalej, po złożeniu. PS. W planach - wymiana wszystkich wydechowych + dotarcie, wymiana uszczelki głowicy i złożenie.
Mechanik znalazł spalony rezystor i silnik wentylatora tez sie w końcu spalił. Wiec wymiana rezystora wraz z wentylatorem i śmiga teraz super
objawy sa (byly) takie, ze silnik chcial sie krecic w druga strone co rozrusznik (przy kreceniu wybuch i przyhamowanie krecenia rozrusznika) wymienilem cewke i nadajnik - jest ok a nawet lepiej niz przed wymiana bo silnik pracuje bardziej miekko. chcialbym teraz zdiagnozowac te stare czesci, zeby w przyszlosci uniknac podobnego stresu
Witam, Skoda Fabia 1.9 tdi, rocznik 2004, przebieg około 215 tys. Od mniej więcej dwóch lat obserwuję szarpanie silnika, gdy jest wilgotno na zewnątrz i auto jest zaparkowane przez dłuższy czas (np. całą noc). Niestety, nie jest tak zawsze i nieraz jest ok, a nieraz objawy się nasilają. Odpalam samochód, jadę, silnik szarpie nawet po osiągnięciu normalnej...
Ja nie kombinuję, zakładam zawsze to co było. Jak był hydrauliczny to zakładam hydrauliczny. Nie wiem czemu masz tam ciasno, normalnie nie ma problemu z założeniem paska jeśli blokada napinacza jest na miejscu. Bo jest? Nie wyciągnąłeś jej przypadkowo? Możesz ewentualnie wykręcić tą małą rolkę prowadzącą na czas wkładania paska, ale niew wiem czy ci...
Przecież nikt za darmo naprawy silnika nie zrobił, więc ponosi odpowiedzialność za wykonaną usługę. Wymiana pompy i czujników w trakcie naprawy nie była potrzebna. Na początek bez większych kosztów można wymienić filtr oleju (tylko oryginał) i do sprawdzenia zawór który jest pod filtrem, który upuszcza olej po odkręceniu filtra , można go wyciągnąć...
soda do wymiany.... silnik lapie parametry pracy awaryjnej byle by jechac... jesli napiecie na sadzie nie jest generowne znczy sie ze ona stoi... silnik powinien odrazu po wymianie czytac poprawna prace sady
Witam. Nadszedł czas ma wymianę świec zapłonowych w Skodzie. Jest to Fabia z 2003 roku, z silnikiem 1.2 HTP 54 KM oznaczonym jako AWY. Będzie to pierwsza wymiana świec bo auto ma przejechane trochę ponad 40 tys. km. Silnik zaczyna już nierówno pracować, a po oględzinach świec widać, że muszą być zastąpione innymi. Obecnie siedzą w niej świece BOSCH'owskie,...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
Nie az taka przerobka mnie nie interesuje po prostu stary silnik zaczyna zakanczac swoj zywot i ewentualnie gdyby mi przypadla wymiana go czy juz po prostu lepiej by nie bylo na nowsza jednostke tego silnika Tak 1.9tdi
Kilka dni temu i u mnie pojawił się problem - świeciła się kontrolka silnika a i sam silnik pracowął nierówno, tracił moc i szarpał. Dzisiaj u mechanika po sprawdzeniu okazało się, że problemem jest cewka nr 2 (wcześniej mechanik tylko patrząc na to jaki mam silnik powiedział dokładnie to samo). W intercars kupiłem nową cewką (org) za 162 zł, wymieniłem...
Witam szanowne grono,mam nastepujacy problem z moją skoda fabią 1.9 diesel 2006 rok.(anglik). https://obrazki.elektroda.pl/1022292400_... Wymieniłem dzisiaj moją starą pompę 6Q0423156AB (03/01/2006)TRW D5ES na uzywana od skody roomster też 6Q0423156AB (21/08/2007) JB1 line 2 Pl.Zalalem plynem hipol czerwony odpaliłem silnik i dalej...
Zaworu N205 puki co nie wymieniałem, ale zastanawia mnie to ciśnienie oleju bo 1,3 to za mało jest, poza tym po dłuższym postoju i po odpaleniu przez ok 5s silnik chodził tak jakby tego smarowania nie było. Dodano po 25 Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał...
Wymiana czujnika temperatury zakończona skasowaniem błędu nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. W dniu dzisiejszym przy -2 stopniach Celsjusza samochód nie mógł odpalić, a gdy się to udało silnik pracował nie równo. Na desce rozdzielczej za to zapaliła się "kontrolka poślizgu". Dopiero ponowne uruchomienie silnika spowodowało równą pracę silnika bez...
Witam, posiadam samochód skoda fabia 1.4 mpi, od dłuższego czasu faluje na obrotach. Oddałem samochód do mechanika który wyczyścił i wyregulował przepustnice, naprawił silnik krokowy. Jakiś czas samochód pochodził dobrze, a potem objawy wróciły. Oddałem samochód do innego mechanika który wymienił wszystkie świece i sondę lambda. Po odebraniu samochodu...
Witam ! mam problem ze swoją skodą podczas odpalania na zimnym silniku obroty spadają prawie że do zera i czasami gaśnie jak się zagrzeje to wszystko jest ok ,ale ogólnie samochód osiąga maksymalną predkość do 80 km/h i nie ma takiej mocy podczas jazdy jak wcześniej Silnik jest zagazowany od jakichś 10 lat i do tej pory nic się nie działo oprócz tego...
Opinie zapewne będą podzielone, jednak ja zakładam "częściej wymieniasz dłużej jeździsz", więc olej zgodnie z zalecaną normą, wymiana co 15 tyś. Long Life jest dla szczęśliwców którzy co pięć lat odwiedzają salon samochodowy i nie przejmują się czy silnik wytrzyma 0,5mln km.
To jeden z najgorszych silników VW, z wadliwym rozrządem, padającymi cewkami i nieremontowalny - jednorazowy. A tak serio to prawda dawno nie było większego bubla w motoryzacji jak ten silnik. Wybrzydzacie koledzy, choć z jednym kolega robokop ma rację: 250 tys km przy pojemności 1,2l to śmiem twierdzić że kres jego żywota Ktoś kto "robi" ponad 30...
Witam. Podziękowanie dla maciek358! ! ! W koncu jakaś mądra rada! Udało sie coś naprawić dzięki radzie z internetu! Problem ten sam: Silnik 1.6 SR po wymianie skrzyni biegów o symbolu DUU (zakupiona po regeneracji w profesjonalnym warsztacie koszt 800zł/przy zwrocie starej) założone nowe sprzęgło, ciężko wchodziły wszystkie biegi, po przejechaniu kilkudziesięciu...
Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 tdi oznaczenie silnika to asv 110 km. Problem wygląda następująco. Przy ok. 2500-3000 tys. obrotów silnik dławi się i zaczyna strasznie kopcić po delikatnym odpuszczeniu gazu i ponownym go dodaniu wkręca się na wyższe obroty i jest ok. Wymieniłem już chyba wszystko co jest możliwe i nadal jest to samo. To co zrobiłem:...
Osad z wody i specyfików uszczelniająco - polepszających hgw co. Z całej tej historii wynika tylko jedno - UPG nieszczelna. Nie ważne że nowa itd. W tej konstrukcji silniku wymiana uszczelki to nie prosta sprawa biorąc pod uwagę wcześniejsze przegrzania i nie wiadomo co jeszcze. Mech nawet jeśli miał pojęcie, to pewnie z braku czasu i z racji kosztów...
Czy Wy czytacie zanim coś napiszecie? na rozpiętych sondach kazał zapalić silnik i wkładał probówkę chyba do wtyczki z masą i mrygala jak stroboskop To jest diagnoza sondy? Obojętnie czy naprawiam instalację w samochodzie czy elektronikę najpierw sprawdzam masę a potem wszystkie napięcia i sygnały sprawdzam względem masy. Na zdrowy chłopski rozum podłączcie...
A u mnie było inaczej , gdzieś było na wiązce zwarcie i ciągle paliły się żarówki stopu. W końcu poszło duże przepięcie, zjarały się obie i wwoczas zaczęła się palić kontrolka świec żarowych. Silnik pracowł normalnie Czujnik /włącznik stopu umiejscowiony pod pedałem okazał się sprawny. Wymiana żarówek spowodowała automatycznie skasowanie migania kontrolki....
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Witam! Auto: Skoda Octavia 2 FL kombi Rok: 2010 Silnik 1.6 MPI 102 KM Od jakiegoś czasu, a w sumie to już minęło pół roku coś mi stuka przy bardziej zrywnym ruszaniu do przodu jak i do tyłu, na skręconych i wyprostowanych kołach. Byłem w grudniu na szarpakach bo myślałem, że to przegub. Diagnosta nic nie znalazł. Pojeździliśmy razem i w sumie on nic...
Witam, Pacjent to Skoda Superb II Rok 2010 Silnik 3,6 Kessy Webasto Hak Chciałem aktualizować gateway ale widocznie wybrałem złą wersje, autko nie wstaje po aktualizacji mam kessy więc po naciskaniu guzika nic się nie dzieje, nie ma zapłonu, ma Ktoś jakiś pomysl na awaryjne odpalenie auta? Czy tylko wymiana gateway? Wrzuciłem 7N0907530BG_1673 A mam:
Dziękuję za odpowiedz. Zimny jest ten za termostatem co idzie do chłodnicy, jak i cała chłodnica. Czy to norm lane ze chłodnica cała zimna, a kręcą dwa wentylatory? No ale czy płyn powinien aż tak bulgotać w tym zbiorniczku, a po odkręceniu go był prawie pełny a po chwili poziom opadł a zaczęło bulgotać w rurach? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam....
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
1.3 MPI norma w tych autkach ,wystepuje ta usterka od zlych przegladow, po wyczyszczeniu silnik przy delikatnym gazie pozostaje na 2,000 nic nie pomoze w tym wypadku jaka kolwiek adaptacja i nie spotkalem kogo kolwiek co by je regenerowal , Nastepnie prosze sie nie sugerowac tylko przepustnica co juz wiele razy ten przypadek przerabialem czesto w ten...
bardzo piszczy,jak kupiłem preparat do pasków i popsikałem czyli zwiększyła sie przyczepność to jeszcze bardziej,gdy się silnik zagrzeje to mniej ale i tak to wkurza.
Wszystko ładnie opisane i każdy czepia się pierścieni, ale dlaczego przed remontem działo się to samo tego nikt nie jest w stanie wytłumaczyć i po wyjęciu tłoka pierścienie nie były zapieczone a też tą świece zalewał i tego nie rozumię i nikt na tym forum nie jest widzę w stanie tego wytłumaczyć tylko rozbierać silnik, a pytam się po co jak wymienione...
Tak ten sposób sprawdzenia dwumasy akurat znam. Jeszcze podczas gaszenia auta, czy nie ma stuków. Zastanawia mnie jeszcze ta łapa silnika by ja dokładnie sprawdzić, jak uniosę silnik to sprawdze śruby mocujące, są one na kleju czy nie puściły czasem, delikatnie je sprawdze aby kleju nie zerwać. Dzis podczas skrętu w prawo i ruszania był dośc mocny hałas,...
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Nie chcę poprawiać fabryki, ani zaoszczędzić na paliwie, chodzi mi o żywotność silnika, żeby go nie wkręcać na tak wysokie obroty, dość często jeżdżę po autostradzie i ten 6 bieg by się przydał, bo odnoszę wrażenie że mi się silnik męczy jak go kręcę do tych około 4000 obrotów. Stąd też moje pytanie.
Ależ ja ci już pomogłem. Bo ty z tymi opaskami sam sobie nie dasz rady w życiu. Z odpowietrzeniem też nie, już widzę ugrzany silnik bo takimi hasłami, sloganami operujesz. Po co chcesz odkręcać zbiornik wyrównawczy, powiedz mi? Co wyczytałeś ciekawego na ten temat? Dlaczego tego nie zacytujesz? Gdybyś chociaż podniósł maskę, to byś doskonale wiedział,...
Witam szanownych kolegów. Przedstawię temat: Wracam z wakacji i klima przestaje chłodzić po kilku set kilometrach bramki, korek silnik pokazuje czerwone pole dźwiękiem informuje o przekroczonej temperaturze. Okazuje się iż wymiana czynnika nie pomogła klimie i wentylatory nie startują. Podkreślę iż wentylator silnika nie pracuje i limy również. Sprawdzałem...
Wszystkie wskaźniki działają . Wskaźnik od paliwa gaśnie za każdym razem jak poruszam się się gdzieś a silnik gaśnie rzadko ale najczęściej przy zwalnianiu i wybicu biegu i jak dojeżdżam na luzie do skrzyżowania Mechanik który wymienił pompę sprawdzał wtyczkę i powiedział że nawet po odpięciu wtyczki samochód pracował dalej Dodano po 2 Dodam jeszcze...
Witam, może pomogę ... Też niedawno zakupiłem moją felicię 1,6 1999 ... autko od dziadka 87 lat ... miał od nowości ... spód jak nowy ... silnik wygląda lepiej niż w moim i30 2009 opisana każda wymiana i szmatki w zagłębieniach ... Jednak pracował nierówno na wolnych obrotach, żeby dojechać do domu (400 km) poradziłem sobie podciągając linkę od gazu...
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
Witam. Mam problem z Skoda Octavia II fl 1.6 tdi pompa common rail padła, puściła opiłki w układ=czyszczenie całego układu wymiana pompy i czyszczenie wtrysków. Wszystko ok, silnik pracuje super równiutko, ale pojawił się problem. Po podpięciu vag12.12 błędy: P0606,P0601,P2294,P0090,P0193,P0203,P256... których nie mogę skasować. Samochód normalnie odpala,...
skoda wymiana silnik wymiana komputer silnik skoda skoda fabia wymiana silnik
demontaż mastercook analogowe webasto mocowanie bębna pralki
sonda diagnostyczna zabezpieczenie przedlicznikowe
Klakson włącza się na 3 sekundy po przekręceniu kluczyka - przyczyny i rozwiązania Brak kolorów w dekoderze Wiwa - przyczyny i rozwiązania