600zł remont silnika ??? Kup inny ten jest trudny do tego typu napraw.
Ja nie mam ze swoim zadnych praktycznie problemow.Z poduszka pod skrzynia jest podobnie z tym ze lzej bo nie trzeba nic podstawiac zeby sie nie opuscilo.odkrecasz wydech w miejscu mocowania go do skrzyni biegów,2 sruby na klucz13 od poduszki co mocuja ja do nadwozia reka odciagasz skrzynie w dol(musi sporo odejsc bo jeszcze masz do odkrecenia glowna...
tutaj wymiana oleju z polsyntetyku na mineral nic nie da.sam mam cc700 i jezdze na polsyntetyku-LOTOS do aut z turbodoladowaniem,gazem itp.(srebrne opakowanie),tez mam ten sam problem co ty ze auto nie jest najcichsze.mam rowniez druga 700-tke tez z gazem i przebiegiem ponad 100.000 i jest w nim bardzo cicho.mysle ze problem glosniejszej pracy silnika...
Masz uszkodzony przewód biegu jałowego łączący silniczek krokowy z gaźnikiem (czarny z czerwonym paskiem). Wymiana powinna pomóc.
Kolego jeżeli pali bezpiecznik i kable to masz spalony silnik wentylatora i pomóc może tylko jego wymiana. Napisał że to CC700 .P
Co do silników cc, to wiem że półosie będą pasować bez problemów, ale czy z Uno Fire również? Sądzę że będę zmuszony do zmiany długości półosi lub/oraz drążka reakcyjnego z drążkiem zmiany biegów. Nie wspominam o chłodnicy, bo z cc700 jest niewydajna.
Co do silnika 700 od CC to rzeczywiscie jezdzilbys do tylu :) Silnik od bisa tez raczej pominmy bo to nie ma sensu (25 KM). Najlepszym rozwiazaniem jest wstawienie silnika 900 od CC lub F127 i skrzyni od CC700, poniewaz maluchowska dlugo nie wytrzyma. Takie rozwiazanie mial w maluchu kolega Virnik. Skrzynia taka jest montowana odwrotnie niz w CC i maluch...
Musisz po prostu na zimnym silniku wylac plyn z silnika odkrecajac dolny waz do chlodnicy i uprzednio otwierajac wewn.auta suwak regulujacy temp.wewn.auta na "gorace",odkrec korek na zbiorniczku i korek odpowietrzania na prawym blotniku.wylej plyn.zalej na nowo-pamietaj zeby powoli wlewac plyn do zbiorniczka.wlewaj dotad az przeleje sie przez wezyk...
jedno małe pytanie czy przy montarzu został wciśnięty gumowy pierścień na lince w ściane grodziową między silnikiem a kabiną? wymieniałem kiedyś linke w cc700 i był z tym problem
Ja często montuje dodatkowa spreżyne powrotną przy gażniku jak wymiana linki nie pomaga a sam gażnik(przepustnica) wraca prawidłowo po odłączeniu linki.
Z ta wymiana swiecy to swieta prawda. Widzialem serwis fabryczny jak zabierali sie do wymiany i zaczeli od... zdjecia lewego kola... hehehe. A potem podszedl gosciu z metrowym kluczem i po sprawie :D
Witam.Mam pytanie. co może być przyczyną? CC700 z 1996r, LPG gaźnik Aisan zastąpiony klasycznym, silnik częściowy remont (wymiana kasatorów, pierścieni, sworzni, łożysk, panewek, uszczelniaczy, rozrządu i termostatu). Po tym zabiegu praca bardziej równomierna, oleju nie ubywa, lekki przedmuch ze skrzyni korbowej, spalanie ok 8-9 l/100km (jazda miejska,...
Co do łańcucha to najlepszym wyznacznikiem jest włane ucho! Należy dodawać gazu na biegu jałowym i przysłuchiwać się silnikowi. Jeśli słychać łańcuch w pewnym zakresie obrotów (coś koło 2500) to należy go wymienić. Sama książkowa wartość przebiegu nie jest całkiem trafna bo łańcych jak wiadomo nie jest arcydziełem (rozrzut twałości) a zużycie zalezy...
1 wcale nie musi byc walniety termostat skoro przed wymiana bylo ok. 2 nie trzeba otwierac ogrzewania w srodku bo sterowanie nie jest zaworem lecz klapkami. 3 plyn nie trzaba wlewac powoli. Otworzyc zawor odpowietrzenia silnika i wlewac plyn az sie zaczie wylewac i potem zakrecic a zostawic odkrecony korek wlewu plynu i odpalic bestie. Od czasu do czasu...
To nie jest łapanie lewgo powietrza bo wtedy miałbyś za uboga mieszankę, a z tego co piszesz jest za bogata. Na gazniku z którejś strony powinien być czujnik ciśnieniowy odpowiedzialny za sterowaniem klapki urz. rozruchowego. Jeśli w tym czujniku pękła membrama, lub w jaikiś sposób się rozszczelnił nie będzie regulował obrotów i prawidłowego składu...
z autopsji: na 99% to uszczelka pod głowicą, a przyczyną niepalenia na jeden gar jest płyn chłodniczy lub woda w cylindrze - która nawet w minimalnej iości nie pozwala na zapłon. Jak juz uruchomisz silnik, a on się kilka razy zakręci, zaczyna pracować na 2 garki. Wtedy albo woda odparowuje, albo jest wywalana przez zawory wydechowe do tłumka. W końcu...
Witam wszystkich. Proszę o jakieś sugestie bo moja cierpliwość została wyczerpana. Otóż problem jest następujący: kupiłem CC700 jakies 2 lata temu z przebiegiem na liczniku ok. 70000km (rok '95). Po przejechaniu ok. 400 km zaczął szarpać i przerywać po czym zgasł. Zmieniłem świece, przewody i przez jakieś 50-60 km. było oki, potem znowu to samo. Spalanie...
tez mam cc7004aisan; ten silnik potrafi rowno pracować, tylko trzeba go dobrze wyregulować - vide: znajdź sobie dobrego mechanika, w miarę mozliwości nie z ASO, bo oni tam postępują wg procedur, które nie są najszczęśliwsze dla tego silniczka Co do ASO to mam podobne zdanie. Muszę jednak przyznać, że zdarzyło mi się kiedyś skorzystać z ich usług ASO...
Witam szanownych kolegów! Jestem od nie dawna zarejestrowany na forum,żadnym mechanikiem poprostu lubie robic sam przy swoim Cienkim. Posiadam cc 700 93r. z gaznikiem FOS< konstr. podobna bo WEBER>bez katalizatora i takich tam elektronicznych wspomagaczy. Jeśli wymiana swiec czy kabli WN nie pomogla a nie mowie o cewce to sprobujcie mojego sposobu...
chodzilo mi o to ze cisnienie zamiast dostawac sie na uklad smarowania w czesci dostaje sie do ukladu chlodzenia i uwierz ze syczenie spod korka normalne nie jest, przed wymiana uszczelki gdy otworzylem klape na rozgrzanym silniku bylo slychac jak syczy spod korka natomiast teraz po wymianie nie slychac nic, a u mnie cisnienie bylo juz tak duze ze porozrywalo...
Wlasciwie to sam sobie odpowiedziales. Stawiam na filtr gazu. Po przejechaniu 35tys. km z pewnoscia jest on dobrze przytkany - stad mala moc silnika. Przy okazji ponownie oczyscic parownik - roboty malo a wyniki zapewne beda pozytywne. Nie zawadzi tez sprawdzic i w razie potrzeby powymieniac inne filtry oraz swiece (nie patrzac na ich przebieg miedzy...
witam mam pyatnie jaki masz gaźnik w tym cc ?? a jezeli chodzi o metaliczny dźwięk to z tego co zrozumiałem z Twojej wypowiedzi to zmieniłeś wydech od kolektora az do złącza elastycznego tak ????? jezeli tak to tam po drodze powinien byc katalizator (chyba że to starsza wersja) no ale jezeli miałes tam jakis tłumik przedem a teraz założyłes pustą puszkę...
ale się rospisałeś z tymi cyferkami :D :D właśnie mam walnięty w cc700 a mam okazję kupić z cc900 za 150 pln, chodzi tylko o wymianę bebechów
Jeśli nie jeździsz na benzynie to gaźnik służy Ci jedynie jako przepustnica i co naj wyżej wolne obroty możesz sobie ustawić Posiadam silnik cc700 mogę odstąpić po kosztach
Cześć. Temat Nanoplexów był już szeroko poruszany ale mam jak myślę dość specyficzny problem. Od razu nadmięnię że mój pojazd to traktorek samoróbka z silnikiem malucha, dlatego instalacja elektryczna jest uproszczona do minimum. Opis problemu: Przepalił mi się kabel zasilający (+12V po stacyjce) robiąc zwarcie do masy. To był początek moich problemów....
cc700 aisan fiatem cc700 cc700 przerywać
podłączenie stałe elektryczne zamek klapa octavia volvo silnika
ecc85 przestrojenie piaskować jakie ścierniwo
Problemy z otwieraniem drzwi samochodu: przyczyny i rozwiązania Odbijanie silnika przy zapalaniu - przyczyny i rozwiązania