Czyli, moim zdaniem Ty nie możesz narzekać na niedogrzanie silnika. Wszystko jest ok i nie powinieneś sobie tym głowy zawracać. Silnik jest dogrzany i ma czas na odparowanie wody*... Możesz spokojnie jeździć, bacząc na punktualną wymianę oleju...
Nie ma co kombinować tylko wymieniaj termostat. Koszt niewielki a wymiana prosta. Silnik (nawet 1.0) powinien się dosyć szybko nagrzać i trzymać równe 90 stopni.
No Olej byl zmieniany calkiem niedawno wiec to chyba nie jest przyczyna. Hydrauliczne? To w seacie montuja cos takiego?? Dodano po 2 Nie jest to silnik 16v (niestety) Czy ktos wie ile mniej wiecej kosztuje wymiana takich popychaczy??
obroty wynoszą od 28000 nawet do 30000 Toż to odrzutowiec a nie 1.0 :D Na moje to będzie nie działający styk biegu jałowego. Interesuje cie przepustnica konkretnie jej czyszczenie i adaptacja a jak nie pomoże to wymiana. Sprawdź też czy dolot nie łapie gdzieś lewego powietrza
Napięcie na elektrozaworze pompy też się pojawia?? Coś się tego elektrozaworu uczepił, jak się komputer nie bootuje. Jak wymieni kompa i samochód nie odpalil to zrozumie czemu sie tego uczepiłem. Nie mówię że komp nie mógł paść ale przed wymianą trzeba się na 100% upewnić.
Siwy dym to spalanie ropy na zimno, jak odepniesz czujnik być może komputer głupieje lub pali w trybie awaryjnym, przez co może dłużej grzeje świece. Wymianę świec bym polecał przyda się na przyszłość, koszt niewielki. Czasem pozornie "grzejąca" (czyli taka która pobiera prąd) nie musi być sprawna.
Przyczyna była błacha, niestety zajeło mi troche czasu bo przewody wykluczyłem na początku gdyż iskra byla jak "patan". Małe autko ale uczy respektu. Zdjełem blaszki z fajek(delongatorów) i auto ożyło, czyli konieczna wymiana przewodów. Kolega miał to samo. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam. Od jakiegoś czasu moja żona ma problem z tym autkiem , mianowicie trzy lata po zakupie tego autka rocznik 1998 , wszystko było OK , aż pewnego dnia dzwoni do mnie że nie może uruchomić silnika , a rezerwa dopiero co jej zaświeciła , pomyślałem sobie że może coś jest nie tak z tą rezerwą i może zabrakło jej paliwa więc kupiłem do bańki 5 litrów...
Proszę sprawdzić kable zapłonowe pod obciążeniem, mają mieć 6kΩ a cewki 2kΩ, sondę odczep od kostki i szry i czrny przewód podłącz do miernika po zagrzniu powinien wachać się 0,2-0,8V. SEaty fajnie chodzą na NGK NR.1 i na Ultra Beru 3-elektrody. Proszę sprawdzić cewkę, bo po rozgrzaniu u kumpla w seacie idiza, auto traciło moc. I jescze co...
Witam, Czy pomógłby ktoś zinterpretować odczyty z programu Car Scanner? Na biegu jałowym i podczas ruszania obroty falują na chwilę i później wracają tak jak być powinno. Podczas jazdy na wyższych obrotach nie ma jakichkolwiek problemów. Samochód Seat Arosa 1.4 MPI 60KM 2001 po wymianie rozrządu, kabli wn, świec. Przed wymianą było delikatne falowanie...
seata arosa bezpieczniki seata arosa arosa obroty
obliczać obwód metoda oczko katalizator wydech rezystor opornik wentylatora
sterowanie klapą gaszącą sterowanie klapą gaszącą
Czy rower elektryczny Sparta działa bez licznika? Junkers HydroPower: Czy potrzebuje prądu do działania?