Witam Wymienia się tylko ten dolny elektryczny element stacyjki!!! Pod farbą są małe śrubki na płaski wkrętak odkręcasz je i wymieniasz element.
Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
W pętli nic nie ma. To jest tylko cewka. Możesz ją wywalić bo i tak jej nie zdemontujesz. Jak przełożysz swoje chipy to auto odpali. Po wymianie stacyjki.
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Nie wiem co może być w tym ściągaczu że on jest taki "specjalny", to zwykły podwójny ściągacz, zrobisz to nawet potrójnym ściągaczem do łożysk z tym że nie może być zbyt duży i trzeba podłożyc pod pierścień np. płaski klucz jeśli dobrze pamietam rozmiar 22. Nie wyobrażam sobie mechanika, który nie ma jakiegokolwiek ściągacza.
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Tak jak piszą poprzednicy, stacyjki bym nie dotykał - jest wszystko git. Twój kłopot to klucz, i na tym się skupiaj. Jeżeli masz aktualnie klucz tzw. dużą czarną rybkę, sprawa dorobienia nowego klucza, bez wymontu stacyjki z samochodu powinna zająć nie więcej niż 20-30 minut i masz nowy działający klucz. Jednak to są koszty. Nowy czysty klucz to od...
Witam W stacyjce masz cewkę z centralką immo i transporder w kluczyku. Możesz przełożyc stacyjkę ale wyciągnij czip ze starego kluczyka i przełóż go do tego od wymienionej stacyjki.Będzie dobrze. Pozdrawiam.
Zmieniasz stacyjke,przekładasz pętle i to wszystko.A transponder ze starego kluczyka wrzucasz do nowego o ile jest taka możliwość.
sprawa jest prosta. Po spaleniu kluczyków transponderów juz nie bedzie. Sa dwa wyjscia: kupic nowe transpondery i zprogramowac z samochodem (potrzeba znac pin immo) lub wymazac z komputera samochodowego informacje o immo i bedzie zapalac na zwyklym kluczyku bez immo. Wszystko zrobi jakis porzadny warsztat za ok 200 pln jesli chodzi o elektronike. Sam...
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
Nie ma sensu wymieniać odbiornika w podsufitce, trzeba i tak zakodować wszystko bo nie odpalisz.
Który rok skutera?
każdy klucz matka jest przypisany do danego modułu immo. musiałbyś dostać klucz razem z modułem a to może być trudne. niestety kody się nie powtarzają.
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Wystarczy wymienic stacyjke z kluczykiem Nie pisz głupot....bo nie wystarczy, trzeba coś jeszcze zrobić...
Czy to tylko problem z przekreceniem na pierwsza pozycje czy na kazda z pozycji stacyjki? Mialem niedawno takowy problem z autem klienta i okazalo sie ze auto zostalo udezone w kolo na postoju co delikatnie uszkodzilo mechanizm blokujacy kierownice co w efekcie zatrzymywalo stacyjke przed przekreceniem. To tylko takie spostrzerzenie- ja tez bym nie...
Najszybciej jest wymienic stacyjkę.
Ja bym zaczął od...serwisu. Jak w aucie nie było kombinowane dostaniesz kluczyk tak jak część zamienną. Musisz mieć dokumenty na siebie i cierpliwość, trwa to około 10 - 14 dni. Cena czasem potrafi pozytywnie zaskoczyć. Druga opcja to fachowiec od dorabiania kluczy. Na podstawie stacyjki i licznika dorobi klucz. Dopiero trzeci sposób, to wymiana stacyjki...
w każdym VW.
Komplet do odpalenia masz kluczyk stacyjka rygiel body ECU.
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
Na schemacie nie ma nic na ten temat. A ty masz fizycznie dostęp. Więc jak nie pokażesz co i jak to się nie da. A widzę cewka do masy i zgaśnie. Wtedy inna stacyjka lub przekaźnik do niej. Ale wtedy tyko z akumulatorem odpali. Mógłbyś rozwinąć temat? Ja jestem zielony, a dostęp fizyczny nic mi nie daje.
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
przyluz stary kluczyk do nowego i wtedy odpal ciagle trzymajac te dwa klucze razem.
Oczywiście regeneracja jest najlepszą opcją, ale właściciel chce wymienić całą stacyjkę, bo uważa że regeneracja będzie niewiele tańsza od kupna drugiej. Zamki w drzwiach zakryte są zaślepkami, więc i tak całe otwieranie odbywa się z pilota. Chodzi mi o to, że: https://obrazki.elektroda.pl/1862732700_... bagnet można odkręcić i...
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Albo z używki albo z ori volvo.
Wygląda na to ze stacyjka nie odskoczyła przy wyjmowaniu kluczyka i komputer wykrywa ze jest kluczyk w stacyjce dlatego nie działa pilot. możesz próbowac np cienkim srubokrencikiem pogrzebać w stacyjce może odskoczy lub wymiana stacyjki
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Klucz z ASO (w.g VIN) z pastylką immo i pilotem - jeśli oryginalne wkładki i centralny. Nie wymienię stacyjki Co da sama wymiana stacyjki?
Tak z silnika wychodzą dwa przewody jeden bedzie od gaszenia podłączony do cewki zapłonowej a drugi prawdopodobnie od ładowania, Wszystko zależy od tego co chcesz z tym zrobić ?czy zreanimować wiązkę i poprawnie podłączyć odpalanie ładowanie, gaszenie ,jakieś oświetlenie,itp. Czy dalej metodą pròb i błedòw podążać, Masz tu przykładowy schemat...
Ford, jak immo siada, to też nie kręci, kontrolka od immo gaśnie?
Kluczyki, stacyjka, BSI, sterownik silnika Taka wymiana wiąże się z problemami typu: przebieg samochodu, inny VIN w sterownikach, możliwa inna konfiguracja pojazdu w BSI
Jeżeli wymienisz tylko metalowy bagnet kluczyka a zostawisz całą elektronikę to nic nie musisz kodować.
Szukaj 95160, tylko jeśli nie wiesz co przełożyć to się zastanawiam jak przełożysz?
jeśli chodzi o starą stacyjke jest rozwalona, nie odbija, kiedys sei zblokowala i zablokowala tez kierownice trzebabylo ją rozwalać, najprawdopodobniej zaczęła się zacinać bo sie juz wyrobiła. Mam pytanie, jaką cewke dokładnie trzeba wymienić?? gdzie się ona znajduje, i jak dopasować kluczyk do nowej lub tez jak przeozyc transponder?
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Chciałbym odnowić temat " rozrusznik nie kręci " oczywiście w samochodzie Opel Movano 2.3CDTI proszę powiedzcie czy oprócz tego czerwonego kabla komuś coś się udało zdiagnozować ? Witam Jeśli to nawiązanie do starego tematu możesz dać do niego link-a ?
Ponowna synchronizacja kluczyka .
Można, tylko 4cyfrowy pin potrzebny.
Nie musisz..
Jak odepniesz aku, żaden sterownik nie załapie żadnego błędu, ba wystarczy nie włączać stacyjki. Wyciągasz wkładke - klucz zostaje i wymieniasz reszte. Bębenek, trzpień ? Wkładka jest wyjmowalna z obudowy, chyba o to chodzi. Jeśli chodzi o błędy, tam nie ma aldl tylko obd2. Tak że tylko diagnostyka.
Witam. Kostka stacyjki się kończy... tu masz wszystko i link jak co rozebrać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Czy pomoże wymiana stacyjki na inną (używaną) też z immo czy też trzeba będzie coś przeprogramować? Stacyjka nie ma nic do kodu immobilizera. Naokoło otworu klucza jest zamontowana cewka ze wzmacniaczem który tylko wzmacnia sygnał z kluczyka. Można ją przełożyć bez wymiany stacyjki. W ŻADNYM Z ELEMENTÓW STACYJKI NIE NASTĘPUJE DEKODOWANIE KODU KLUCZYKA!
Klucz można sprawdzić na testerze. Stacyjka (EIS) też może być uszkodzona. Może być problem z ESL czyli rygiel blokady.
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Potrzebny schemat instalacji traktorka. Na zdjęciu nowej stacyjki widnieją oznaczenia, porównaj ze schematem elektrycznym, możesz również ,, przedzwonić " stacyjkę np. multimetrem. Wtedy będziesz miał pewność czy stacyjka się nadaje do traktorka.
No to raczej nie wina kluczyka jest tylko stacyjki, moj kolega ostatnio dorabial kluczyk okolo 100 zl chyba wydal na to
A wcześniej działało?
Montujesz gdzieś pod deską pętlę z wsadzonym do środka starym kluczem i problem immo masz rozwiązany
Pewnie blokada kierownicy w stacyjce. Wymiana stacyjki na sprawną, powinna rozwiązać problem.
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
Witam, Mam następujący problem ze stacyjka od pewnego czasu po zapaleniu samochodu blokuje się kluczyk i nie mogę go wyjąć. Problem polega w tym ze nie chcę on ani drgnąć jedną ani w druga stronę. Nie mogę zgasić nawet silnika. Jeśli już po jakiś próbach uda mi się go wyciągnąć wszystko jest OK aż do kolejnego zapłonu. Moje pytanie brzmi czy będę musiał...
nie wiem czy trzeba go jakoś programować? Oczywiście że trzeba, więc takimi kombinacjami jak podmienianie części na pałę tylko więcej szkód narobisz.
Szukaj oryginałów z demontażu, w dobrym stanie. Z zamiennikami daj sobie raczej spokój.
Mistrzu zachowujesz się jak rozkapryszone dziecko w sklepie z zabawkami, mam wrażenie, że zaraz zaczniesz tupać ze złości. Immobilizer to ściśle powiązane ze sobą sterowniki sprawdzające się nawzajem. Masz dwa wyjścia, kupno kompletu z jednego auta czyli BSI,ECM i klucze(pętla immo. nie jest kodowana) albo dać komuś do dorobienia czysty klucz, komuś...
Witam i proszę o pomoc. Ford Transit raz odpalał od razu, innym razem trzeba było poruszać kluczykiem aby zaskoczył. Byłem przekonany że to wina stacyjki, no i pewnego razu koniec, na szczęście było to w domu. Kupuję na szrocie stacyjkę, nic to samo, czytam że może być to wkładka do stacyjki kupuję nową, nadal nic. Z niemałym trudem demontuje rozrusznik...
Wymiana stacyjki
Sprawa jest banalna wystarczy iść po kablu, dojdzie się do takiej puszki gdzie jest cała elektronika od tego kluczyka, wprowadzone są do niej 4-5 kabli grubszych, +12; 0;+12; wyjście, po włożeniu kluczyka w środku stycznik łączy +12 z wyjściem wystarczy wawalić wszystko i w miejsce +12 wyjście wstawić dowolną stacyjkę i wszystko działa.
Pewnie ze się da.
No właśnie o to chodzi, że powróciłem do starej zacinającej się i ciągle słyszę, że to niemożliwe i musi zapalić.
Napisz do centrali w DE. Pogonią kota
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Jeśli się nie mylę, to wedle schematu stacyjka 3 pin zasila jednocześnie szereg bezpieczników plus bezpiecznik wentylatora. Innymi słowy, wystarczy że 2 przewody podepniesz pod jeden w nowej stacyjce. https://obrazki.elektroda.pl/5968339400_...
A jak wejdziesz lub zamkniesz auto? Kluczyk to raz a dwa wkładki zamków i stacyjka z którymi będzie współpracował. Jakie to SC? można kupić sterownik bez kodu, odpinasz swoje immo, podłączasz sterownik i masz zawsze bez kodu.
Witam.Jeśli masz pin immo to wystarczy dokodować nowy klucz do immo i wszystko będzie działać.Ewentualnie immo off ale to już trochę kosztuje.Pozdrawiam
sama stacyjke mam zmienić czy coś jeszcze??? Puszkę immo (czarna pod kokpitem nad bezpiecznikami) i sterownik silnika
Podsumowując temat okazało się, że jednak stacyjka do wymiany. Wymienione i autko sprawne. Dzięki za wszystkie rady.
Może to zbieg okoliczności, ale w latach 90-tych miałem Nissana i podobny problem, wymiana stacyjki rozwiązała problem, niestety nie pamiętam już szczegółów. Ale poza przekaźnikami to stacyjka wydaje się jednym z pierwszych łatwych do sprawdzenia ogniw w łańcuchu możliwości.
Tak można wymienić antenkę i ma działać.
Jeden z pilotem i jeden zwykły valeo .Z pilotem zgubiłem.To co kupiłem to komplet ze stacyjką i wkładkami do drzwi.Chodzi mi o to że jak to założę to co z imobilajzerem alarmem i centralnym
Możesz zamówić nową stacyjkę podając w serwisie nr kluczyka...
Dzięki ,już zrobilem ,rozberałem wypiąłem i popsikalem wd i jest Wporządku na razie .Zobaczymy jeśli nic nie bedzie się działo to nie wymienie;D Thx ;)
wymiana stacyjki
Nic Ci nie da zakup ze stacyjką. Stacyjka jest zwykła mechaniczna i w tym przypadku zbędna.
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Witam. Ułamał mi się klucz w stacyjce i w żaden sposób nie można go wyciągnąć pozostaję zmiana stacyjki, Chciał bym kupić taki zestaw lecz nie wiem czy nie obejdzie się też bez zmiany modułu zapłonowego, https://allegro.pl/honda-cbr-600-rr-03-0...
Raczej bez ingerencji elektryka nie zadziała ale pod ten oryginalny grot jakbyś dorobił klucz z lekkim nad wymiarem możliwe że klucz w stacyjce by się nie zacinał.Miałem podobny przypadek w mojej Toyocie kluczyk ,albo środek zamka tak się wytarł że miałem problem z uruchomieniem (zacinał się) auta dorobiłem troszkę większy kluczyk i problem do dzisiaj...
Witam, jutro będę miał vana jak wyżej, do którego nie mam kluczyka, co wymienić, i czy da się to zaprogramować Op-Comem? Na liście opcoma mam Vivaro ale wiem że to w większości Renault i czytałem, że nie zawsze można wszystko zrobić, dodam, że mam zestaw do wymiany z innego pojazdu, cokolwiek wymaga wymiany to mam, sterownik silnika, stacyjka, CIM,...
Raczej wymiana.
ok sprubóje wielkie dzięki
Nie trzeba nigdzie ingerować, wystarczy "przeszczepić" nowy grot klucza do starej główki (tam masz transponder).
no, pewnie że ma. Poszukaj na allegro używek, bo chyba nie dostaniesz łatwo oryginału. Przekładasz sam wkład (dorabiasz wałeczki do starego kluczyka). Odwiedź okoliczny warsztat dorabiania kluczy lub kogoś kto naprawia auta po włamce, na pewno opanuje, sam nie ugryziesz tematu.
a pestki nie mozna przełozyc
W moim Punto wytarła się stacyjka, do tego stopnia, że boję się że kiedyś nie uruchomię wozu. Autko ma immobiliser a ja byłbym skłonny zmienić wszystkie wkładki wraz ze stacyjką. Czy takie coś mi podejdzie do tego samochodu? http://www.allegro.pl/item106277176_nowe... Czy dam radę sam wprogramować kluczyki do centralki...
Może ktoś podpowie Mercedes w 211 brak komunikacji z pompą SBC, pompa wymieniona sterownik też , stacyjka komputer też , instalacja sprawdzona pomysłów już brak, dziwne jest to że wymiana stacyjki na nową przez miesiąc było ok ..
Witam. Zgubiłem jeden klucz a drugi rozpada się więc chyba pośpieszyłem się i kupiłem dwa używane ze stacyjką i wkładką do drzwi tylko teraz problem. Co trzeba zrobić i czy w ogóle coś się da, żeby wszystko działało bo dowiedziałem się, że klucze są przypisane tylko do jednego auta i ponoć nie da się ich przeprogramować.
zobacz ,czy w nowym kluczyku nie ma pastylki ,bo to ona może zakłucac sygnał,jeżeli jest to zamień ze starego kluczyka i po bólu.
Zrozumiałem to trochę inaczej, a mianowicie, że w położeniu stacyjki w momencie zapalenia pierwszych kontrolek - rozrusznik zaczyna kręcić.
proszę o odpowiedź
Do faworitki kosztuje około 100-120zł pasuje ale jak masz immo to klucze będą bez transponderów, do feli 100 droższa. Ostatnio klient chciał tanio i zażyczył sobie żebym założył z fawority a transponder z kluczyka przykleił na stałe do cewki czytnika żeby dało sie jeździć. Też sposób.
Dopasowanie immo.
Luty w immobiliserze do poprawienia - więcej o tym na forum Golfa czy VW. To ciągła bolączka VW z tych lat.
Wymiana stacyjki na nową pomoże.
Witam, Mam peugeota 306 Sedan rok 1994. Od dłuższego czasu nie mogę otwierać auta z pilota na podczerwień (była próba naprawy - nieudana). Teraz przy otwieraniu auta z kluczyka, zamek sie zacina, muszę trochę powalczyć z zamkiem, aż sie uda. Centralka działa. Pomyślałem sobie, że fajnie by było przywrócić stan, aby otwierać z pilota i z kluczyka. Według...
Tylko wymiana ,nic więcej jeśli chodzi o cewkę na stacyjce.
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
stacyjka wymiana wymiana stacyjka citroen wymiana stacyjka mercedes
magnetofon mechanizm pętla sprzężenia zwrotnego bezpiecznik wysokiego
falownik growatt samsung wf70f5e0w2w
Montaż linki biegu wstecznego w Peugeot 406 Błąd E010 w piecu Beretta - detekcja płomienia