Pytanie co za silnik został zamontowany? Dwa na pewno trzeba zakodować by immobilaser go nie blokował plus przypisać kluczyki. Taniej w takich operacjach jest znaleźć używany silnik oryginalny i go zmienić niż próbować uruchomić bez wiedzy ten co jest obecnie bo nawet się uda będzie to rzeźba. PS Jakie błędy ma obecny sterownik silnika?
Po mojemu to żeby to chodziło jak powinno to tylko wymiana silnika wchodzi w grę. Nie wsadzisz tutaj sterownika z golfa 4 , nie dogada się on z licznikiem i innymi modułami.
Pomogła wymiana sterownika silnika.
Dopasowanie przpustnicy masz grupa 60 a lbo 98 .
Jeśli chcesz nowszy, bardziej dostępny licznik na CANie to wymiana go plus wymiana sterownika silnika na nowszy z CANem i połączenie tego 2 przewodami.
A choćby taki https://www.google.com/search?q=sterowni... , pierwszy link do allegro. Konieczna wymiana zawartości flasha.
Witam miałem taka przypadłosc wymiana sterownika załatwiła problem Podaj nr steru Pzdr
Można założyć, o ile sterownik silnika obsługuje tempomat. Numer sterownika jaki masz?
Przecież tu jest zupełnie inna komunikacja. Do wymiany sterowniki we wszystkich drzwiach i moduł komfortu. Moduł komfortu ma inny pinout więc wymiana wiązki lub kombinowanie.
Przyczyną masa na silniku - skutkiem wymiana sterownika
Witam wszystkich Szukam kazdej mozliwej pomocy. Teraz pokrótce opiszę sytuację: Kupiłem sobie jakiś czas temu Golfa V 1,4 FSI z uszkodzonym ( czytaj - niekompletnym ) silnikiem. Dokupiłem drugi ( żekomo "dobry") , ale kompletny silnik, który i tak wyremontowałem . Po włożeniu go do samochodu, okazuje się że nie idzie go odpalić. Na AutoComie wyskakują...
Ostatni znany mi taki przypadek to wymiana ECU silnika - przez niego brak komunikacji z innymi sterownikami.
Czyli rozumiem że silnik odpali ale będzie pracował jak 90KM? Potrzebuję sterownika do tego silnika lub muszę wgrać mapę z 110KM?
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
problemy z biegiem jałowym za niskie obroty przepustnica nowa , klient twierdzi że problemy zaczęły się od rozruchu z kabli już raz tak miałem przy kompie mm wymiana oprogramowania załatwiła sprawę
Kolego radził bym Ci poszukać jakiegoś rozbitka, i z niego zrobić przeszczep kompletnego silnika ze skrzynią, no chyba że masz czas dłubać. A tak przekładasz kompletne motory + skrzynie i baja bongo Co do samych podzespołów to raczej nikt Ci nie potwierdzi gdyż trzeba było by spawdzić w ETCE, jedno jest pewne sterownika silnika nie musisz zmieniać.
I oto moje pytanie co musiałbym kupić Cały przód pod maską+ okablowanie sterownika silnika i zależnie od upodobań licznik i abs.
Rozumiem ,że wymieniłeś silnik RP na PF. Z tego co wiem to silnik RP to system jednopunktowy MONO-MOTRONIC ,a PF to system wielopunktowy DIGIFANT więc wymiana silnika tylko z całą wiązką no i sterownikiem oczywiście.pozdr.
Teraz trzeba spróbować nowego sterownika. Nie trzeba wycinać immo, można dopasować z poziomu wtyczki diagnostycznej.
Jaki masz konkretny opis błędu bo z tym błędem to jest ważne. Miałeś błąd nastawnika przepustnicy i jak zwykle diagnoza poszła w tym kierunku ale jak się okazuje w pewnie padł driver w sterowniku silnika. Mam na placu polówkę w której w bagażniku leżą 3 przepustnice po wcześniejszych warsztatach i po co je kupowali skoro uszkodzony był driver w sterowniku?...
Witam,istotą problemu jest sygnał masujący do wtryskiwaczy,tzn;po włączeniu zapłonu jest cały czas masa,przez co silnik zalewa benzyną.Dodam że przewód od ecu. sprawdzony. Moje pytanie czy da się to jakoś ugryźć :?: ,bo na lpg.jest ok. Czy w grę wchodzi wymiana sterownika
Sterownik jest w drzwiach przy silniku,czarne pudełko z dwiema wtyczkami. Do niego mają dochodzić dwa grubsze przewody,plus i minus. Dwa do silnika i dwa do włącznika oraz jeden domykający i ew.otwierający,oraz inne sygnały.
Na silniku, a gdzie?Żeby jeszcze było wiadomo o jaki went. chodzi.
Wymiana regulatora nie pomogła. Co steruje alternatorem? tzn jaki sterownik, silnika czy sterownik pokładowy bordnetz?
Miałem podobny problem z alhambrą, pozmieniałem mapy w sterowniku i problem ustąpił, wymiana rozrusznika to krótkotrwały efekt a koszt jednak jest, lepiej już wymienić szczotkotrzymacz, przeczyścić komutator wirnika,wszystko wyczyścić/nasmarować i na jakiś czas też pomoże.
witam cała instalacja do wymiany,sterownik silnika chyba jest tego za dużo no ale spróbować można
Witam mam golfa IV 1.9 tdi z silnikiem AHF i skrzynią automatyczną AG4 auto z 99r. Przymierzam się do wymiany skrzyni na manualna 5 biegowego. Całą mechanikę jestem w stanie zrobić sam, ale na elektryce samochodowej nie znam się za dobrze. Może mi ktoś z grubsza opisać co będę musiał zrobić żeby auto odpaliło, jak podłączyć czujnik pedału sprzęgła i...
Ale tak już jest od 1998 roku już w golfie 4 był CAN drivetrain (ECU,ABS,AIR BAG,HALDEX,WSKAŹNIKI ... oraz CAN Comfort (moduł komfortu a sterowniki poszczególnych drzwi).
Czujnik zmieniłem na BOSCHA o tych samych nr i dalej wyskakuje ten błąd, przewody do sterownika silnika sprawdzone i jest przejście. Obstawiam że to koło foniczne jest zepsute z tego względu że po wyjęciu czujnika i kręcenia wałem zauważyłem że w niektórych miejscach koło foniczne jest gładkie a w niektórych miejscach ma tak jakby przecięcie w poprzek...
Najpierw do kolegi "RALF79" - Uważam tak jak kolega "mkubol" że problem jest w samym rozruszniku ( uszkodzony będix , za duży luz na tulejkach ) , zrobić porządny remont i będzie po problemie. Teraz do kolegi "artoff3" - według opisu usterki wszystko wskazuje na uszkodzony czujnik temperatury czego efektem jest brak funkcji "ssanie" która załączana...
W O2 był już chyba komponent protect w takim wypadku zostaje tylko grzebanko w epromie (motyw z podmianą pinów nie przejdzie tak jak w golfie 4 czy O1) . Są firmy co robią takie rzeczy wystarczy wysłać im sterownik silnika a oni przegrywają eeprom ze starego go nowego. Pytanie tylko czy ze starego idzie coś jeszcze wyciągnąć.
Tak czujnik kupilem orginal wymienilem i dalej to samo Dodano po 2 Moj kod silnika to AZJ Mam sprawdzic wiazke od czujnika do sterownika kompa
Po wymianie licznika trzeba będzie dopisać licznik do ECU, znać stary pin i nowy pin. Później przypisać pastylki immo do licznika i wszystko ok. Jest opcja żeby całkowicie wyłączyć immo wtedy wymieniasz licznik i po temacie. Jest jeszcze opcja kupna zestawu, licznik, sterownik silnika, stacyjka i kluczyki z pestkami.
Jeżeli bardzo chcesz wymieniać, to nic z tych zdjęć nie pasuję. Ta czarna puszka z dolnego zdjęcia jest i tak dopisywana testerem do sterownika silnika lub zaworu kodowanego na pompie jeżeli to diesel. Przełóż TP jak radzi Paweł wawa, lub oddaj auto od magika od stacyjek żeby ją naprawił.
Nie ma znaczenia bo nie ma zasilania ecu z przekaźnika 109 Bo pewnie samo ECU nie ma zasilania. Czas sprawdzić bardzo dokładnie bezpieczniki opisane jako "sterowanie silnika" z kontrolą ich gniazd włącznie. A w ogóle łączność ze sterownikiem silnika jest? Bo zaraz się okaże, że uaktywnił się jakiś dodatkowy alarm, odcinający zasilanie.
Liczyłem, że te dane z VCDS-a przybliżą przyczynę, skoro wyskakuje błąd cylindra 1 i 4 a to wspólne wyjście z cewki, mało prawdopodobne aby akurat te dwa przewody padły, stawiałbym na cewkę, szukam: BIFUEL/-032905106B, fajna cena, ale marki nie znam. Chodzi o obwód wtórny. I tak, masz rację 1/4 2/3, to osobne obwody. Tylko już miałem tak, że uszkodzony...
Witam, Mam taki problem sprawdzony u mnie w VCDSie oraz u mechanika na 2 różnych innych oprogramowaniach, kablach itd. Nie można wejść w bloki pomiarowe sterownika silnika (obroty, temperatura itd.). Jeśli chodzi o obroty mogę zerknąć przez klimę. Jakiś czas temu zauważyłem brak na dużym FISie opcji VEHICLE STATUS, który na sto procent był wcześniej....
A możemy wiedzieć jakie jest oznaczenie sterownika silnika bądź w jakim celu jest to robione ? Bo z tego co patrzę to BT ma inną pojemność sektorów i jest jakby lustrzanym odbiciem BB ?
To masz złe schematy bo 3 pinowy daje sygnał do sterownika silnika a 4 pionowy do sterownika wentylatorów. Kolejna spraw to 4 pionowy to F 129 a 3 pinowa to G65. Idąc dalej jak masz 4 pionowy to moim zdaniem masz panel bez CAN a u Ciebie informacja o prędkości obrotowej silnika powinna iść do panela po CAN - bez tego klima nie ruszy bo nie będzie widziała...
Identyczny przypadek miałem w golfie z silnikiem 1Z, uszkodzony był czujnik ciśnienia w ECU, niestety nigdzie nie mogłem go zdobyć, nie występuje jako część zamienna. Pomogła wymiana całego sterownika.
wymiana przepustnicy nie pomogła. podczas włączania świateł obroty malały a potem rosły i stabilizowały sie na troche wyższych niz jalowy bieg Po wymianie sterownika silnika wszystko wróciło do normy, pozdrawiam i kończę temat.
Sterowanie silnika zostaje to samo, tak samo jak oprzyrządowanie z silnika BUD. Nie zamierzam zmieniać silnika na inny o innym sterowniku czy oprzyrządowaniu, zmienić zamierzam jedynie blok silnika z jego zawartością, czyli korbowodem, tłokami. A pytanie dotyczy jedynie, czy ten blok silnika np. BXW czy BCA będzie możliwy do adaptacji pod oprzyrządowanie...
Na silniku jest nabity kod i rok 02.03.2012 . Skad pochodzi silnik to nie wiem owy sprzedajacy zajmuje sie tylko i wylacznie sprzedaza czesci samochodowych , wydaje mi sie ze z powypatkowego auta bo w nl kazdy wyludza pieniadze z ubezpieczalni aby troszke dorobic ;) Dobrze ze wspomniales o tych sterownikach bo akurat o tym nie wiedzialam , najwazniejsze...
Czyli zostaje wymiana licznika ... Nie napisałeś jaki to silnik...na przykład w TDI do rocznika 2000,mimo ze zegary były z 919 teoretycznie bez can-sterownik silnika takowe obsługiwał.
Oba sterowniki są czyste. Brak zieleniny wewnątrz. Immobilizer w moim przypadku, to raczej Immo2 gen3. Jest to 6X0953257. Co nie zmienia faktu, że wszystkie fora (polskie, rosyjskie i angielskie), którze przejrzałem, piszą, że auto powinno odpalić na chwilę, a później immobilizer powinien ubić silnik. Tutaj jednak wszystko działa oprócz iskry. Wymiana...
miałem kilka takich przypadków i problem tkwi w pompie wtryskowej pomogła zmiana oprogramowania w sterowniku silnika zwiekszenie dawki rozruchowej ( to było antidotum jeśli nic innego nie poskutkowało mam na myśli ustawienie rozrządu ,wymiana ECU , czujnik temperatury ) klijenta doprowadzało to do szału jak go zgasił na ciepłym silniku nieraz musiał...
Witam. Posiadam Golfa IV, 2.0 benzyna, 2003r., wersja PACYFIC. Po przekręcaniu kluczyka lub odpaleniu auta cały czas działają mi obydwa wentylatory chłodnicy, niezależnie od temperatury i od tego czy klimatyzacja jest załączona czy nie. Wyjęcie i włożenie bezpiecznika przerywa pracę do czasu ponownego przekręcenia na zapłon. Z tego co zdołałem sam zdiagnozować...
Miałem ten przypadek w golfie VI po wymianie skrzyni na inną, (gdyż orginalna głośno pracowała), na 4 i 5 biegu nie działał tempomat nawet na 3 jak przyspieszałem manetką w końcu rozłączał, w sterownikach brak błędów. Pomogła wymiana skrzyni na właściwą innej możliwości niewidziałem, przekodowywania nic nie dawały. Więc podejrzewam w waszych przypadkach...
Witam , miałem kiedyś podobny przypadek z golfem 4 1,4 też był z gazem ,auto ciężko zapalalo i obroty falowały do tego bardzo dużo palił benzyny . Wymieniłem sterownik silnika (koszt chyba 30zl) ,adaptacja i auto zaczęło normalnie jeździć. Wymiana sterownika to ostateczności sprawdź czy przy montażu gazu pan gazownia nie zapomniał któregoś czujnika...
Witam wszystkich forumowiczów posiadam golfa III 2.0 silnik ABY sterownik simens 037906025H problemem jest brak iskry wymieniłem czujnik obrotu wału korbowego na inny ponieważ na stary wszystkie trzy przewody były ze sobą zwarte niestety i to nie pomogło sprawdzałem przejścia między czujnikiem a sterownikiem silnika znalazłem tylko dwa między pinami...
Powiem ci dla czego, bo jeśli jest dwie lub trzy usterki to nowy aku tylko to ukryje na jakiś czas i problem powróci jak bumerang A jeśli ma jedną i jest to aku to wymiana rozwiąże problem. Już wyjaśniam jakie znaczenie ma aku: jeżeli jest słaby aku to rozrusznik wolniej kręci tym samym silnik ma wolniejsze obroty w tym momęcie sterownik silnika nie...
Zegary z full fis w G4 z 98 roku to "biały kruk" A po co koledze "full fis"?Półfis też pokaże spalanie-a jak nie ma nawigacji fabrycznej to full fis to przerost formy nad treścią. Samochód z 98 czyli bez szyny Can , zegary 1J0919xxx-takie nie wychodziły w pól fisie.Do tego rocznika podejdzie (bez grzebania typu wymiana sterownika silnika ,poduszek...
Wymiana sterownika pomogła. Dzięki https://www.youtube.com/watch?v=aAjREvKF... Jeszcze ten problem został, o dziwo jak osiągnie 90 stopni nie gaśnie. Wczesnej przez masę obok aparatu tak robił ale przy nagrzaniu gasł https://obrazki.elektroda.pl/6989455000_... Teraz tą masę odpinam zapinam i jak by bez zmian na prace...
Mam problem ze wspaniałym autem jakim jest VW Golf 5. Przestało współpracować, kręci nie pali. Komputer pokazuje błąd P0726 (obwód wejściowy prędkości silnika ? górny limit RPM przekroczony). Nie wiem, co to dokładnie znaczy i nie mogę znaleźć nigdzie w necie. W jednym temacie (http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... ), wyczytałem, że pomaga...
Samochód zaczął kopcić nie miłosiernie i drgania do 2 tys obrotów, po sprawdzeniu na komputerze 4 pompowtrysk na kanale 013 miał wartość 2.99 cały czas stała, padła decyzja o regeneracji. Sprawdzone zostały wszystkie pompki dwie do regeneracji poszły, po zamontowaniu dalej to samo, zamiana pompek miejscami to samo. Sprawdzanie kabli wszystko ok, padło...
Możliwe że dostaniesz ostrzeżenie zaraz, za wypisywanie porad od "czapy". Może jakieś uzasadnienie? Zresztą temat pojawia się wielokrotnie choćby https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://news.elektroda.pl/uszkodzenia-po... https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=... Jak widze delikatna sugestia...
W drzwiach jest moduł zintegrowany jest z silnikiem podnoszenia szyb (sterownik drzwi połączony z modułem komfortu magistralą Comfort CAN) . Czasem zdarza się że nie chce działać z konkretnym modułem komfortu (w najgorszym wypadku do przełożenia stary). Na pewno z anglika nie bardzo chcą działać i z anglików nieraz zamki nie mają wejścia na kluczyk/wkładkę.
Witam mam golfa 3 z silnikiem 1.9, 66kw/90km. Problem jest taki że cały czas spala mi się bezpiecznik swiec żarowych ten w sierodku pod deską ten duży 50a. Dodam że była wymieniana całą listwa od świec przez mechanika. Jeden mówi że będzie zepsuty ten sterownik na ścianie grodziowej a drugi mowi że są zamienione te dwa kable od tej listwy świec żarowych....
robokop napisał: A gdzie diagnostyka? Jakbym chciał zrobić diagnostykę to bym sie nie pytał. A chce spróbować zrobić sam jeśli to może nie byc nic wielkiego. Kolego podjazd na diagnostykę komputerową to niewielki koszt a może rozwiązać problem w 50% . Wymiana na ślepo nie ma żadnego sensu . Po diagnostyce koledzy od strzała myślę że ci podpowiedzą...
Nie czytaj klipsem w układzie bo głupoty odczytasz - ewentualnie wylut pamięci i wtedy w klipsa ją włożyć. VAG TACHO odczyta ten licznik. Nie zamienisz xxx919xxx na xxx920xxx - tzn. da się ale kupa roboty przy tym bo trzeba instalacje zmieniać, sterowniki itp. Twój licznik jest bez CAN, 920 są z CAN. Żeby działał obrotomierz to trzeba mieć sterownik...
Witam, Golf IV, 1.6, 105KM w papierach (wedlug VIN 107KM???), 2000r. Skontynuuje temat dla potomnych. Mielem podobne problemy (gasniecie przy spadku obrotów z 2500, gdy powoli odejmowalem gazu czase udalo sie ze nie zgasl, mocno wariujące obroty na biegu jalowym itp) ale wszystko dzialo sie znacznie szybciej - jednego dnia zgasl 2 razy, drugiego ze...
Napotykałem się po internecie na różne problemy pod tymi samymi kodami błędów. A to wspomniany wcześniej czujnik lub jego okablowanie, po ubytek czynnika i do tego jeszcze dochodził wadliwy sterownik AC. Nie doświadczasz czasami takiego jakby metalicznego posykiwania z nawiewów? To może wskazywać na niskie ciśnienie czynnika. Można sprawdzić ciśnienie...
Nie ma się co bać elektroniki w samochodzie z lat 80'tych, łatwiej jest podłączyć sterownik wtrysku niż poprawnie wyregulować gaźnik. Wtrysk mechaniczny to dopiero jest mina, bo ani LPG do tego nie założy ani praktycznie nikt tego nie potrafi dobrze wyregulować.
Poprzednie turbo jak i przepływka zostały wymienione niepotrzebnie, przecież logi dynamiczne musiały wskazać czy te podzespoły funkcjonowały prawidłowo czy też nie więc sądzę, że wymiana była dokonana bez logowanie na tzw. "pałę" jak również oględziny samego turbo tzn. jego zmiennej geometrii czy też luzów wzdłużnych i osiowych wałka turbiny dają obraz...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
No 1,8 RP, na wtrysku jednopunktowym. Potrzebny będzie zespół wtryskowy, pompy paliwa do baku i pod podłogę, sterownik silnika, wiązki - i tu może być problem bo w sierpniu 89 był zmiana wtyków do skrzynki bezpieczników jak masz starszy a RP będzie nowszy to dużo dłubania. Wtrysk nie poprawi specjalnie auta, więc najlepiej montuj taki sam silnik przełóż...
Witam. Mam problem z Golfem Plus a dokładniej z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd "czujnik dźwigni regulacyjnej brak komunikacji". Diagnozowane autocom 2020. Błąd ten widnieje w sterowniku wspomagania kierownicy i ABS. Na desce rozdzielczej świeci się żółta kontrolka kierownicy i ESP. Czujnik został wymieniony...
Kolego nie mam takich schematów ale koledzy powinni ci napisać że przykładowo 3 piny przy czujniku walka ida do sterownika A wtyczka przy sterowniku, każdy pin jest ponumerowany wystarczy że mondrzejsi koledzy podadzą ci pin out i bierzesz miernik na przepływ ustawiasz i sprawdzasz. Tak samo z zasilaniem sterownika. Spróbuj wpisać pin out i model sterownika...
Dziś po pracy zajechałem do mechanika i powiedział mi,że prawdopodobnie uszkodzony jest sterownik pompy-zdjął pokrywę i pokazał mi że samochód odpala-wsadził śrubokręt do pompy po zdjęciu górnej pokrywy i kazał zapalić silnik-faktycznie silnik zapalił ale chodził nierówno-po czym pokazał mi taki bolczyk zamontowany w górnej pokrywie wchodzący do pompy...
Witam, Jakiś czas temu pisałem że siadło "coś" i nie było kontrolki na panelu LPG. (Tym z przyciskiem B/G) Teraz mianowicie mam pytanie odnośnie tego - Czy to normalne że gdy na dworze jest 30'C+ i maska samochodu jest nagrzana to owa lampka się nie zapala? Czy to ma coś wspólnego ? Jakiś termo wyłącznik czy coś ? Czasami też jest tak że przy przekręceniu...
Witam,a sprawdź zasilanie sterownika silnika na pinie 21 to z akumulatora i zasilanie na włączonym zapłonie pin 23 oraz masę pin 1.Ja ostatnio w audi miałem podobnie, zużycie około 20/100km.
Oczywiście chodzi o silnik BKC nie BCK ale to nie ma znaczenia, od razu skieruj gościa do tunera na zmianę map startowych w sterowniku silnika, doraźnie pomaga odpinanie czujnika temperatury płynu chłodzącego, wymiana akumulatora ew. regeneracja rozrusznika jak już zipie ale problem znów powróci jak się akumulator zestarzeje, koszt wgrania map startowych...
Dzięki koledzy za podpowiedzi. Czujnik nowy. Też mnie dziwiły te odczyty na postoju być może jest problem też w sterowniku. Niestety znalazłem sedno problemu, pomiar ciśnienia powiedział prawdę o silniku 10,6,6 czwartego nie zmierzyłem bo ktoś tak świece nową wkręcił że nie mogę jej odkręcić, boję się że się urwie. Na chwilę obecną nie rozbieram sterownika,...
Witam! Golf 3 rocznik 94 lpg 1.6. Problem zaczął się jakieś 2 miesiące temu. Auto po wyłączeniu gorącego silnika nie chciało zapalać. Następnie doszło gaśnięcie w trakcie jazdy - również na gorącym silniku. Któregoś razu jak sprawdzałem różne potencjalne przyczyny zauważyłem, że auto nie ma iskry do momentu kiedy zdejmie się i ponownie założy wtyczkę...
kątówką "poprawiłem" " W golfie z filmiku to wygląda całkiem inaczej. Półkę nad nogami kierowcy, element nawiewu wentylacji nad nogami kierowcy i osłonę słupka środkowego trzeba zdemontować U mnie nie dałem rady zdemontować osłony silnika w całości. Ta osłona jest zamontowana na trzy śruby M10. Trzeba dwie śruby dolne odkręcić. Niepotrzebnie odkręcałem...
No ale w czym ASO jest lepsze od np takiego niezależnego serwisu? Bo nie mówimy o Mietku co w szopie młotkiem i WD-40 naprawia tylko normalny porządny serwis? https://obrazki.elektroda.pl/3443554400_... Poza tym ja części kupuje przeważnie sam, a nie że odstawiam auto i odbieram, więc mnie głównie interesuje koszt mechanika, wymiana...
Koledzy, ja też przerabiam podobny temat na dieslu mamy. Po sprawdzeniu i wymianie wszystkiego, co wydawało mi się przyczyną (filtry, świece żarowe, przewody doprowadzające, uszczelnienia, pomiar kompresji, wymiana akumulatora..) doznałem załamania. Auto paliło jak przedtem i dostawało drgawek. :idea: Przyczyny, które stanowiły sedno problemu: - nieodpowiedni...
Zawieszenie, jeśli sprawne, jest bardziej komfortowe niż w Golfie, ale zapewnia precyzyjne prowadzenie, oczywiście mówimy o normalnej jeździe, nie jakiś street racing. Elektryka to milion błędów znikąd, często znikających samych od siebie, przypadki unieruchomienia auta przez elektronikę rzadkie. Nieszczęsne sterowniki na silniku i błędy przepustnicy...
Czujesz jakiś opor na klamce zew. ?? możliwe ze spadla ci linka z klamki zew i możesz mieć włączona ochronne rodzicielska taki z boku drzwi. miałem taki numer że klamka zew nie działała i ktoś włączył przełącznik zabezpieczający przed otwarciem od środka , a rygiel wysuwa ci się do góry? posprawdzaj tez przewody w przelotce tam często pękają . W takich...
Temat otwarty związku z innym tematem. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Sterownik ten w pewnym momencie przestał prawidłowo obsługiwać listę urządzeń. W sterowniku tym ma na liście urządzenie 7D dogrzewania wnętrza, które powinno być wyłączone. Mimo że je wyłączam odhaczając na liście sterownik nadal je widzi. Podejrzewam...
Witam wszystkich posiadam Golfa IV 1.4 16V Zaraz po odpaleniu samochodu wszystko wyglada OK kontrolki gasną tak jak należy wystarczy ruszyć dosłownie 20 cm i zapalaja sie kontrolki ABS ESP Usterka dość dziwna bo gdy kontrolki nie świecą sterownik normalnie się łączy z testerem diagnostycznym usterek brak czujniki na kołach pokazują prędkość(pojedynczo...
co ma tdi wspólnego z e-gazem ? jakie błędy w ecu. a no tyle ma wspólnego, że w silnikach TDI pompa wtryskowa lub pompowytryskiwacze sterowane są elektronicznie przez sterownik silnika (ECU), który na podstawie sygnału z czujnika położenia pedału przyspieszenia podaje, że kierowca naciskając pedał gazu chce zwiększyć prędkość obrotów silnika; poczytaj...
Mam Gola mk2 GTI ( w oryginale maiał silnik 1,8 PF, 107 km ) teraz jest silnik z seata 2,0 (2E)115 km. Problem jest tego typu że pali mi czujnik hala , zakładałem już drugi czujnik w tym aparacie co mam teraz a wcześniej wymieniłem cały aparat , po jakiś kilku tygodniach jazdy dzieje się cały czas to samo, samochod gaśnie nawet podczas jazdy i juz nie...
Silnik CAYC 105KM po wymianie wtryskiwaczy (wcześniej metaliczny stukot) pracuje w zasadzie normalnie ale na jałowym biegu lekko falują obroty. Samochód fajnie się zbiera ma moc spalanie przed wymiana dochodziło pod 7 litrów na 100km teraz wynosi około 4 litry. Myślałem że zrobię w VCDS wyuczenie wtryskiwaczy ale w moim sterowniku silnika nie ma tej...
Witam. W golferku 3 nie ma żadnej wielkiej logiki. 1.9tdi 110 od 90 różnią sie pompą softem turbem i umiejscowieniem egr. Masz tak pompe vacum z bloku potem magistrala do serwa . Potem masz różne odejscia, na egr, na gruszke od turba, popatrz tez jest jeszcze jeden wężyk w lewe nadkole tam jest akumulator podcisnienia (zbiorniczek),na badziewia do srodka...
Miałem ten problem w golfie i w skodzie.Na ciepłym silniku trzeba kręcić ok.10 sekund.Do naprawy jest to rozrusznik na ciepłym silniku powstają w nim naprężenia,a na ucho wydaje sie ze kręci normalnie.Koszt naprawy u elektryka to ok.200zł.Mnie to pomogło i zapala normalnie. Czytaj ze zrozumieniem. Autor ma problemy z odpalaniem zimnego silnika nie...
hej Mam problem z golfem, silnik ABS 90kM. 93/94 rok. Otóż, niby wszystko ok, ale czasami jak jest juz rozgrzany to na LPG obroty falują 900-1000 z tendencją do utrzymywania się okolo 900obr/min. Czyli odpalam zimny silnik , jest ok, ładnie sie nagrzewa ,obroty rowniutkie, po chwili spadają na skutek zaniku ssania. Dopiero gdy sie nagrzeje dobrze ale...
Witam. Mam Golfa V 2.0 TDI rok 2004. Zrobiłem zwarcie na skrzynce bezpieczników w komorze silnika po prawej stronie. Spalił się największy bezpiecznik 200 A (zabezpieczający, gruby, czarny przewód idący od alternatora do skrzynki bezpieczników ). Wymieniłem ten blaszany bezpiecznik, ale auto już nie chciało zapalić. Dodam, że zgasły kontrolki - świec...
Pewnie, pomysły mamy, tylko czy auto wytrzyma... Jak zmieniony jest wylot spalin? Jeśli wcześniej był katalizator a został wyrzucony lub wydech został poszerzony sonda może wskazywać błędnie. Wymiana sondy nic nie da. Inna okoliczność: czy instalacja LPG regulowana jest sterownikiem? Jakim? Czy nie ma on ograniczonych zakresów pracy attuatora? Wnioski:...
Kolego adam7009, to wytłumacz taką rzecz do 2,0 TDI 110 wrzucasz wsad od 140tki i to jeździ 1,9 tdi 90 - wrzucasz ze 105tki i działa do silnika 1,8T AUM (golf/a3/octavia) wrzucasz z AUQ i to jeździ Do AEB/AGU 1,8T 150 wrzucasz sterownik o innych numerach od AJL i działa Volvo 2,4 140 - wrzucasz ze 170 i jeździ hmm możesz wytłumaczyć? Także to nie jest...
A co ma wymiana sterownika silnika, licznika i kluczyków do modułu komfortu? Szukaj usterki, zasilania sprawdzone? Plus po zapłonie moduł dostaje?
Ja w swoim golfiku wczoraj zaobserwowałem taką rzecz: gdy pojechałem go zatankować i zgasiłem go na stacji benzynowej to znowu nie chciał mi odpalić więc się wkurzyłem i przestawiłem mu zapłon (przyspieszyłem ) i problem się rozwiązał od tamtej pory pali mi za każdym razem. jestem pewien że mam uszkodzony przyspieszacz zapłonu. A rozwiązanie jest banalne...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Witam, mam takie pytanie otóż pada mi akumulator w Golfie mk6 z dieslem 2,0 TDI 110 koni, rocznik 2008. Tzn podładuję, pojeżdzę, postoi z 3-4 dni i koniec. Tzn być może dałoby radę jakoś to uruchomić, nie wiem czy w komputerze jest opcja wyłączania odcinania napięcia? Po prostu sterownik odcina bo jest za duży spadek napięcia. No ale ma 10 lat akumulator...
Witam. Mój problem polega na przegrzewaniu się silnika i nie włączaniu się wentylatora chłodnicy. Po podłączeniu przez mechanika komputera VAG zero błędów do tego temperatura wzrasta do 97.2 stopni i dalej rośnie a wentylator się nie włącza. Mechanik znalazł usterkę zepsuty (przekaźnik, sterownik) pod akumulatorem który nie puszczał nawet prądu. Po...
Troszkę tabliczki jaka po na łapka. https://obrazki.elektroda.pl/8955803500_... Tak więc widzisz silnik ma kilka step i ustawień. Silnik zimny od temp otoczenia do ok 60 potem do 80 i powyżej 90. Zmieniana dawki i obroty musza być bardzo precyzyjne. I dostosowywać się do temperatur poszczególnych sekcji pomiarowych. To jest do pomp...
Pierwsze nie określiłeś osi wykresów Już to zrobiłem . Ale gdybyś się na tym znał ,to żadne osie nie były by ci potrzebne. Przecież widać że to ani piezo ,ani peak an hold ,ani inny wynalazek z bezpośredniego a zwykły MPI. Na siłe można by wymusić jeszcze jedną usterkę którą było by widać na wykresie. Jak chcesz to zgaduj dalej, jak nie twoja wola....
Witam Serdecznie Na samym poczatku Pragne bardzo mocno podziekowac moderatorowi BŁAŻEJOWI ktory to w 2 minuty po komunikacie ze moj post jest do poprawy usunal go do kosza, a na moje pytanie jak moge edytowac swoj post odpoweidzial juz nie mozesz??? To kiedy moglem go edytowac??? Tak sie nie robi Panie BŁAŻEJ. Dlatego tez jestem zmuszony napisac go...
Kolego, na początek kup sobie popularny niebieski kabelek za dwie dychy z popularnego serwisu. Po zakupie podepnij go najlepiej pod komputer z systemem xp i z pomocą np. vcds odczytaj błędy z sterowników. Spisz je sobie na kartce i skasuj je. Po kilku dniach odczytaj błędy. Pamiętaj, że to są wyłącznie wskazówki, można poczytać o konkretnych błędach...
Ale zbieg okoliczności :) Też się wybieram na Zielonogórską. Z moja skrzynią jest tak: kupiłem strasznie zaniedbany samochód za niewielkie pieniądze, skrzynia była ok ale silnik jeździł tylko w trybie awaryjnym, wymieniłem zawór N75 i przepływkę. Przepływke chyba niepotrzebnie. Posprawdzałem wężyki podciśnieniowe na dopływie. Podejrzany przewód do ECU...
wymiana sterownika silnika wymiana sterownika silnika astra citroen wymiana sterownika silnika
kabel ethernet przerywa junkers cerapur podłączyć sterownik gwarancja tabliczka znamionowy
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Polar PFL pralka nie pobiera wody, świeci kontrolka Serwis – diagnostyka elektrozaworu, presostatu YATO YT-22862 – wymiana O-ringu, dobór uszczelnień, serwis prasy hydraulicznej