Belka idzie do specjalistycznego warsztatu. Temat do zamknięcia.
Napiszę na przykładzie swojego auta. Miałem stukanie z tyłu podczas jazdy na szutrach i polnych drogach. Pomimo dobrze wyglądających podzespołów dopiero wymiana tulei tylnej belki pomogła. W warsztacie podmienialiśmy po kolei podzespoły tylnego zawieszenia, aż doszliśmy co nie gra, bo na wszelkich szarpakach nic nie pukało.
Potrzebny specjalny przyrząd,tym bardziej jak są tuleje nie dzielone.Więc zanim skatujesz belkę i nowe tuleje młotem to posłuchaj rady wyżej.
więc nigdy nie kupuj: chevrolet aveo (stare- t250 lub t255: silnik 1,4) lub lacceti (tu lepiej silnik 1,6. i oczywiście lpg ;) Tak jak wyżej suzuki swift, hyundai getz, mazda 2 lub picanto. Najmniejsze godne uwagi suzuki alto, aygo, 107 lub C1 dlaczego? czyżbyś miał z nimi do czynienia? i żle trafiłeś? sam mam aveo którym przejechałem już niecałe 150...
Witam. Świeżo po szkole otwieram warsztat samochodowy. Nie poprzez otwieranie działalności, ale tymczasowo będę robił na boku. Czy byłby ktoś tak dobry i zerknął na "cennik" - tak wiem, śmiesznie to brzmi, lecz każdy od czegoś zaczyna ;) Nie chcę mieć wygórowanych cen, więc wolę zapytać doświadczonych ;) Serwis olejowy ze wszystkimi filtrami - 80 zł...
Wymiana amortyzatora w cinquecento bez odkręcenia tylnej belki nie wymienisz :D
W moim Leon I kiedyś przywaliłem w zimę w krawężnik bokiem tyłem. Wygiąłem metalową felgę, skrzywiłem mocowanie piasty w tylnej belce. Fabrycznych mocowań nie ruszyło. Wymiana belki z piastami na prostą, nowe tuleje belki i auto jeździ nadal prosto i geometria według fabryki.
witam koledzy ja od paru lat naprawiam belki i jak zarazie nie miałem żadnych reklamacji.Przerabiam belki na tuleje z brązu.Jeżeli się dba o nią i od czasu do czasu smaruje to będzie taka belka służyć lata.
Witam Podstawowa sprawa to książka do clio . Nie mam skanera dlatego nie podeślę ci tych stron o tylnym zawieszeniu. Ale tak po krótce : 1. Podnosisz tył auta i odkręcasz koła a następnie czopy które trzymają tylną belkę (po dwie śruby) - i opuszczasz tylną belkę tak żeby nie urwać przewodów hamulcowych - wyciągasz drążki skrętne. 2. Sciągasz czopy...
Nowe tuleje Sasic wytrzymały 3 m-ce.
No to końcu "pływa jak diabli" ten golf czy jest "stabilny jak diabli"? Co z ta tylna belka? Wywalone tuleje belki tez dają efekt pływania/ wyjeżdżania tylu.
A tuleje metalowo gumowe dokręcaj ostatecznie na opuszczonym aucie.
Witam, Mialem do wymiany tuleje belki, bo auto skrecalo troche tylem, mechanik diagnozowl jeszcze lozysko tylnego prawego kola, wymiana nie przyniosla efektu, a jest, auto ma silne wibracje i wezykuje. Nie byla ustawiana zbieznosc, amortyzatory po 90%, nie ma zadnych luzow. Pomozcie
Aha a moglbys mi powiedziec jak wyglada wymiana jaka cena czesci i ewentualnie robocizna co prawda mieszkam w anglii ale ceny podobne aha i jezeli dobrze rozumuje to tuleja tylnej belki tak ?
Klient od razu wyskoczył z tekstem, panie a co tak drogo! Powiedziałem mu aby sam sobie kupił narzędzia i sam to naprawił, zapadła cisza. Z tego co się dowiedziałem to wcześniej był już w kilku innych warsztatach i zaśpiewali mu nieco drożej. Dodano po 32 Panowie a ile mniej więcej za wymianę tulei w tylnej belce? Też b4.
Wymiana tuleji wiąże się z demontażem całej belki. Wystarczy kupić w serwisie fiata zestaw naprawczy belki tylnej. 1 sztuka kosztuje 64 złote. Zakłada się te gumy tylko na przednie tuleje. Przedwczoraj to założyłem i zawieszenie ucichło. W salonie wiedzą o jakie gumy chodzi. W załączniku skan z książki obsługi. Tam wszystko dokładnie widać. Pozdrawiam
A chcesz się założyć ? Owszem jeżeli robi się na tanich częściach i po 20tys. km chce się mieć to samo to OK. Można zrobić i tanio, ale już nie dobrze. Drogie są łożyska igiełkowe, samo zdjęcie i założenie to 150-200zł, do tego poduszki pod tą belkę. Czpienie także wymienia się w belce. Jak koła stoją tak /-----\ to znaczy, że wyrobiły się gniazda łożysk...
Zanim się za to wezmę chciałbym uzyskać podpowiedź. Mam bowiem do czynienia z ogromnym stukaniem pochodzącym z kolumny amortyzatora (tuleje belki wymienione). Trzymając rękę na górnym mocowaniu w bagażniku i bujajac autem czuć stukanie. Nie wiem czy podejrzewać sam amortyzator, czy jego odboje, ale chciałbym od czegoś zacząć. Mianowicie, czy wymienię...
Co do górnych mocowań to od 38- 120zł , a jeśli chodzi o wymiany tulei w tylniej belce to raczej podjedź do mechanika i zapytaj bo w zależności od lokalizacji ceny mogą być bardzo rozbieżne . Ja kupiłem oryginały GM w Inter Cars po 160 za sztukę. z własnego doświadczenia wiem że oryginał wart jest ceny, wcześniej kupiłem zamienniki za 50 PLN i po roku...
Witam, mam takie zapytanie czy też zauważacie kiepską ostatnimi czasy jakość napraw. Piszę to w kontekście golfa 4. Robiłem w nim sporo napraw, przez wiele lat, ciekawy silnik 1,8T ale mam wrażenie że albo się leci dziś na kasę i robi się na odwal albo dopiero po takich autach gdzie tych napraw ileś było widać jaka jest jakość. Np rura spustowa od turbo...
Ja posiadam A3 2002r. Od 7 lat. Zrobiłem trochę ponad 120 tyś. km. Na liczniku jest obecnie 295 tyś. Samochód uważam za wybitnie mało awaryjny i trwały. Zawieszenie zrobiłem po kupnie całe mimo, że do wymiany były tylko tuleje gumowe wahaczy, tuleje tylnej belki, amortyzatory tył i gumy stabilizatora. Wszystko Lemforder, amortyzatory Bilstein, łożyska...
Potwierdzam Mondeo mk3 po lifcie z silnikiem 2.0 duratec HE (na bezawaryjnym łańcuchu bo to FORD :) ) w wersji GHIA szukaj. Najlepiej w kombi bo w liftbacku i sedanie co jakiś czas trzeba wymienić tuleje w tylnej belce. Chyba że nie przeraża Cię koszt 8-9 stówek za tuleje z wymiana i geometrią. Fiat Stilo fajny samochód, a silniki JDT przewyższają przereklamowane...
Chyba oryginał z Chin, nie bądź śmieszny. Chyba nie widziałeś cen w serwisie. akurat mam oryginalną do chevroleta (nowa nazwa daewoo ;) kupiłem go u gościa który ściąga części z korei i na razie nie kupiłem u niego żadnej podróbki (a już kilka częsci kupiłem). a w serwisie "lubią kosić" to fakt ;) kiedyś poleciały mi tuleje tylnej belki i w serwisie...
hej pracuje w szkole jako nauczyciel praktycznej nauki zawodu koledzy z diagnostyki biorą za 1. podłączenie i wywalenie błędów od 60 do 100 zł 2. wymiana klocków 40 zł elementów zawieszenia przedniego chodzi o elementy stalowo gumowe 50 zł za wyminę tulei w tylnej belce też 50 jak byś chciał wyminieć amortyzatory przy okazi 30 zł więcej tu dochodzi...
wymiana tulei belki tylnej belki wymiana tylnej belki
wieża philips potencjometr tranzystor 2n2222 zablokowany telefon samsung
akumulator macalister akumulator macalister
Jak usunąć zapieczoną śrubę z ramy pługa? Jak sprawdzić MOSFET 4407A miernikiem uniwersalnym?