Czy zawór 2bary był wymieniany czyszczony?. Jeśli nie to proponuję od tego zacząć, a przynajmniej wymiana tłoczka i sprężyny no i oczywiście czyszczenie tabletką- nawet 2razy. Kawa tradycyjna czy aromatyzowana?
Czasami pomaga wymiana oringów, a czasami wymiana i tłoczka. Ale nie zawsze. Jak się nie ma zaplecza z częściami zamiennymi tych pompek, to szkoda czasu i pracy.
Nie rozumiem ludzi którzy słyszą że coś w aucie się dzieje a dalej śmigają... a potem tylko koszta są większe... Jeżeli chodzi o sprzęgło to po prostu wymiana tłoczka wysprzęglika, łożyska oporowego, tulei wysprzęglika i docisk... ( wymiana powinna nastąpić po ok 100 - 150tyś km. ) Do przekładni manualnej olej - 75w90 Do przekładni automatycznej - 70w80...
Co do pęknietej obudowy silniczka to pęka bo koroduje zacisk w miejscu oringu i puchnie, a jak koła się grzeją to do wyjęcia tłoczek z zacisku wymiana uszczelnienia tłoczka i wyczyszczenie rowka tam gdzie wchodzi oring uszczelniający tłoczek , też tam koroduje i zaciska tłoczek, to tyle. Potem odpowietrzyć zacisk trzeba .
Ja dołożę swoje 3 grosze. Mam podobny problem tylko w innym samochodzie, Subaru impreza 2003. Problem identyczny, wymieniony płyn w układzie sprzęgła robi się czarny dosłownie po kilku dniach. Wymiana tłoczka w wysprzegliku nie pomaga. Wymiana tłoczka w pompce również, zostaje wąż elastyczny, który kiedyś zmieniłem na używkę i było to samo. Dodam że...
Może kogoś fantazja poniosła i na przód dał takie same zaciski jak na tył ? bo to integracja z ręcznym powoduje konieczność wkręcania tłoczka przy cofaniu ale tak jest zwykle tylko na tylnej osi.
Tak trzeba do tego zdjąć głowicę pompy , bez wyjmowania pompy pewnie dałoby się wydostać tłoczek , ale poskładać to potem już nie , więc i tak musisz wyjąć pompę . Dodano po 4 Poza tym wymiana tłoczka bez naprawy cylindra w którym pracuje jest bez sensu .
Tak jak podejrzewałem jest to dystrybutor starego typu.. Ciężko mi jest coś podpowiedzieć teraz konkretnego.. Hmm.. A więc Wymiana całego zaworu nie wchodzi w grę, obudowa jego jest inna i nie będzie pasować, pozostanie wymiana samego tłoczka, jednak nie wiadomo w jakim stopniu Twoja obudowa zaworu jest wyrobiona i czy nie będzie przepuszczać na nowym...
To by znaczyło, że ewidentnie pompa do roboty. Co było w niej regenerowane? Jeśli tylko wymiana tłoczka, to masz nadal uszkodzoną pompę. Wtedy to by wszystko trzymało się logicznie.
cofniecie się w rozwoju i bębny z tyłu Zaskoczeniem to jest ręczny na tarczach. Pozatym jest jak pisali - wymiana tłoczka i dobre uszczelnienie.
Gaźnik można naprawić. Wymiana membran, tłoczka z o-ringiem(gaźnik zama) czyszczenie i regulacja. Naprawiam te sprzęty od 5 lat i wymiany gaźnika policzyłbym na palcach jednej ręki. Czyli 99,9% się naprawia. Koszt z usługą jakieś 70 zł.
Właśnie taki objaw zauważyłem. W momencie kiedy na wolnych obrotach ściskam przewód do kolektora silnik zaczyna pracować w miarę normalnie czyli wychodzi na to że jest on zalewany. Powstaje pytanie czy wymiana tłoczka usunie problem? Znalazłem zestaw z tłoczkiem i sprężynką za 25zl wiec koszt niewielki.
Tak, ale warto terz sprawdzić ceny urzywaneko tłoczka bo czasami naprawa mija się z celem
Witam sprawa jest załatwiona . Trochę informacji odnośnie naprawy. 1 po naprawie sprzęgła wyskoczył błąd ABS 2 wymiana wszystkich czujników w kołach + regeneracja zacisków 3 sprawdzenie oscyloskopem poprawności odczytu 4 w programie Delphi ,,brak odpowiedzi na pytania diagnostyczne" 5 luzowanie przewodów za pompą ABS (jest przejście płynu na 4 przewodach)...
to też valteki tylko w nieco innym wydaniu. Wymiana tłoczka i kalibracja to jak widać nie wszystko , a reduktor to alaska , która obsługuje poprawnie silniki do 90KM, więc i tu jesteś pod kreską. Nie masz problemów przy wyprzedzaniu. W każdym razie masz wytłuczone wtryski a ich regeneracja to wyciąganie dodatkowej kasy z klienta. Do tego dochodzi za...
Się właśnie zastanawiam nad kupnem innej pompy przełożeniem tej taśmy i wymiana tłoczka ale wolałem najpierw kogoś mądrego spytać bo na wtryski mi to nie wygląda. Nie kopci. Może ten gość na odpiernicz zrobił tą pompę. Na starym sterowniku dopóki 2 tranzystora nie ubiło było ok. Po wymianie sterownika zaczęły się jaja ale uznałem to za zbieg okoliczności....
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
No też zadzwoniłem do Kranzla i faktycznie chwilowo produkcja została wstrzymana ze względu na modernizację maszyn taką odpowiedź usłyszałem. Co zostanie zmodernizowane nie wiadomo ale zapewne cena po nowym roku, po zmianie tłoczka sterującego problem znikł. A na fotce poniżej przyczyna całego zamieszania, metal się kurczył w zimnej wodzie plastik...
Temat do zamknięcia. Pompa trafiła do regeneracji. Wymiana PSG i tłoczka zaworu regulacji dawki, którego przytarcie przyczyniło się do zjarania tranzystora.
fjodek twoja teoria jest błędna.. czasami tłok jest tak skorodowany, że uwierz ale płyn tego nie rozpuści. Nie wiem jaką masz praktykę ale to co piszesz to są bzdury.. dlaczego niby nie ma sensu wymiana tłoczka z uszczelniaczami? Wystarczy, że będzie mała dziurka na osłonie tłoczka i tłok skoroduje. Jeśli okaże się że rzeczywiście masz zaciski do wymiany,...
Kolega w seju ma sanki z ABSem na pokładzie więc postarajmy się jakoś pomóc bo strajkować nie będzie komu :-) bo się nam kolega na jakimś tramwaju zaraz zatrzyma :-) Panie janerko - proponuję podjechać do pierwszego lepszego serwisu i niech sprawdzą ten ABS. Drogo nie wyjdzie. Napewno jest ten ABS? Jeśli tak to zacząłbym od najprostszych rzeczy (zakładając...
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
Nie jest to skomplikowana sprawa.Można zdjąć zacisk lub nie,jak kto woli.Ja jednak sugerowałbym jego zdjęcie (nieuniknione i tak odpowietrzanie układu),wyjęcie tłoczka,oczyszczenie w środku zacisku i samego tłoczka.Wymiana uszczelnienia i mieszka,wciśnięcie do środka samego tłoczka,nałożenie smaru do tłoczków,oczyszczenie samoregulatora i jego nasmarowanie.Na...
No tak jak jest druga osoba to zgodze się a w 1 osobę to pozostaje mi ten mój sposób. Dzieki za porade. Dodano po 8 Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek. Częsty przypadek jeśli koło po popuszczeniu odpowietrznika ruszyło to masz problem zdiagnozowany....
Z moich doświadczeń wynika , że diesel wychodzi prawie zawsze drożej w samych kosztach utrzymania ( o naprawach nie wspomne) Wszyscy piszą (ale bez konkretów) o problemach i kosztach serwisowania diesela to może ja konkretnie: sedan Mazda626 2.0D z 2000r kupiona w 2007r z przebiegiem (rzeczywistym) 192tys, miałem ją pięć lat do przebiegu ok. 295tys....
Skoro działo się tak przed rozebraniem zacisku i tłoczka to obstawiam rozwarstwiony przewód hamulcowy - wymiana na nowy.
Nie wiem,czy znowu to skasują,ale w hamulcach samochodowych,cofa się tłoczek za pomocą jakiejś dźwigni,dużego wkrętaka itp,. Gdyby jednak nie chciał wracać,to możliwe,że tłoczek uległ uszkodzeniu, zatarciu.Wtedy pozostaje rozbiórka,wymiana uszczelek,a nawet i tłoczka.
Przy wymianie tarcz musiałes wcisnąć tłoczek i podejrzewam że całe zaciski nie są w najlepszym stanie, szczególnie ta część tulei która była w płynie. Tu wymiana samych tłoczków może okazać się niewystarczająca,
walduś17 Dzięki za odpowiedź. Ja bym na twoim miejscu domagał się naprawy gwarancyjnej pompy jeśli wydałeś 1850 zł to z tego co wiem za te pieniądze pompiarze mówią, że jest wymiana: sterownika, tłoczka przestawiacza, uszczelnień i ustawienie pompy na stole probierczym. Ciekaw jestem czy dostałeś wydruk parametrów pompy po naprawie i rachunek(najlepiej...
Więc jak wyżej kolega napisał - czeka Cię rozbieranie i wymiana tłoczków w pompie.
Ja miałem niedawno ciekawy przypadek w ciśnieniowcu, mianowicie elektrozawór oleju fiksował i niby załączył ale po 2sek palnik gasł albo ledwo ciągnął, winne były opiłki metalu na tłoczku elektrozaworu blokowały ruch tłoczka, linię olejową czyściłem cudowałem a palnik bez zmian, dopiero wymiana elektrozaworu rozwiązała całkowicie problem. Skonstruowałem...
Wymiana oringów przywróciła udar Temat zamykam.
Chyba Cię czeka wymian tłoczka i pierścieni, łożysk i uszczelniaczy na wale. Pozdrawiam!
Tu raczej chodzi o regenerację dźwigniowego napędu tłoczka. Naprawdę dużo zabawy. A wymiana samego zacisku (o ile nie uszkodzi się przewodu elastycznego) to szybka piłka. Przy okazji trzeba sprawdzić stan klocków i tarcz. Tarcze tylne w scenicu są drogie, bo stanowią jedną całość z piastami w których są osadzone łożyska.
Przecież to tylko wymiana tłoczków z nowymi uszczelkami więc po co jakaś kalibracja?
Uszkodzony tranzystor sterujący to efekt zatarcia tłoczka układu sterującego kątem zapłonu ,tak więc wymiana samego tranzystora nic ci nie da .
wymiana tłoczków, sprężynek i o ringów. Auto kalibrację po wymianie też sam robiłem w AC syncro. Świece wymieniłem wczoraj i nadal to samo...
Witam! Mam problem, chciałbym samemu wymienić klocki hamulcowe przy VW Bora rok 2000. Chciałbym jakieś schematy lub żeby mi ktoś wytłumaczył jak wymienić, próbowałem ale nie mogę wcisnąć tłoczka... Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuję.
Wyciągnij mechanizm ssania, zmierz suwmiarką wysunięcie iglicy i tłoczka. Nie składaj suwmiarki. Podłącz zasilanie do ssanie. Odstaw na kilka minut. Zmierz ponownie. Iglica i tłoczek powinny się wysunąć o kilka mm. Jeśli kręcenie pomaga, to obstawiałbym gaźnik. Bo ta informacja o czyszczeniu i przedmuchiwaniu brzmi nie za dobrze. Kiedyś też walczyłem...
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Też miałem ten problem nie patyczkowalem ztym zaciski aluminiowe wymieniłem na nowe Kamoka pares stów plecy problem z glowy. Regeracja i przy okazji wymian tłoczków i gumę serwa ręcznego kosztowałaby by tyle samo a tak masz gwarancję na 3 lata. Ajk leciz odpowietrzników i serwa ręcznego niem sensu się bawić bo abs nie będzie działa jak trzeba i........
Wymiana cylinderka pomogła ale nie do końca więc stawiam jeszcze na korektor
(at)mrice Jutro zabieram się za naprawę, moja praleczka ma pełną podłogę. Zrobione. Nawet szybko i sprawnie poszło, nie było większych problemów z upychaniem "tłoczka" w metalowej konstrukcji. Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozostaje mi jeszcze w przyszłości, jak odzyskam w pełni zdrowie ew. wymiana łożysk.
Jeżeli nierówno pracuje tylko na gazie to masz zanieczyszczona listwe wtryskową valtka(czyszczenie lub wymiana tłoczków i obowiązkowo kalibracja listwy po czyszczeniu, samo mycie bez kalibracji nic nie da
Oglądałem te filmiki, objaw jest taki jakby zaworek zwrotny nie trzymał, zalałem go atf. Zaworek wyjałem, popsikałem wd, założyłem nowy oring ale i tak to samo. Może kulka w skosie nie trzyma. Już 3 razy do tego się przymnierzałem. Miedzy tuleją tłoczka a zworem zwortnym jest podkładka zwykła, może musi być miedziana żeby lepiej to spasować ?
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i od razu spróbuję doprecyzować: -przed wymianą stare zaciski zakleszczyły się, auto jechało ale hamulce po paru kilometrach śmierdziały i felgi były ciepłe. -po zdejmowaniu i próbie rozruszania jednego tłoczka wysunął się on na tyle, że nie dało się już z powrotem wszystkiego zamontować ani wsunąć z powrotem tłoczka...
Czy mierzyłeś na ile otwarty jest tłoczek ssania? Silnik niekoniecznie musi mieć wyższe obroty na ssaniu. Działanie gaźnika możesz sprawdzić przytykając palcem otwór w którym pracuje tłoczek. Automat ssania od chińczyka nie pasuje do gaźników Dellorto. Wyglądają podobnie, ale różnią się wysunięciem tłoczka ssania.
Dzięki a może jakaś podpowiedz jak się do tego zabrać bo wymiana tej uszczelki to żadna sztuka a do tego tłoczka nie wiem jak się zabrać :/ Dodano po 55 Znalazłem pana post na forum i jutro postaram się dobrać do tego tłoczka ;) http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wymiana tłoczków to nie wszystko, zobacz stan okładzin z tyłu, u mnie też ciekły cylinderki z tyłu ale po wymianie szczek wszystko wrocilo do normy i hamulce też powrocily albo kończa ci sie bębny.... ale to niewielki wydatek, niestety nawet w niezniszzczalne clio czasem trzeba zainwestować. pozdrawiam :D
Rozebrałem młot i okazało sie że tłok jest uszkodzony wraz z oringiem częsci zamówiłem teraz pytanko jaki smar gdzie zastosować chodzi mi o konkretne podpowiedzi Dodano po 27 HITACHI Smar Pneumatyczny 30g Kod: 980927 ten chyba sie nada do tłoczka
może nie powinienem tego pisac ale możesz wywalić tłoczek który siedzi w tulejce wkręcić bez tłoczka i odkręcić ręczny zaworek i jeździć.Rozwiązanie tymczasowe.Jak chcesz to pisz na priv to może coś ci załatwie.
Dlatego napisałem o wycieku wewnątrz. Pompka przepuszcza przez tłoczek. Wymiana uszczelnień jeśli można osobno to zrobić raczej powinna rozwiązać problem 😊
A wiec, po kupnie auta z uszkodzoną pompa okazalo sie ze ulamany jest "bolczyk" od PTS. Swiecił sie check engine - i wyswietlał błąd nr 25. Wyjałem pompe, dalem do naprawy, pompiarz zapolerował tulejki w jakich poruszal sie tłoczek zmieniający kąt wtrysku, wymienilem filtr paliwa, auto odpalilo, pracowalo naprawde bardzo ladnie, ladnie sie wkrecal na...
Wyczyściłem rurkę i tłoczek elektrozaworu (cewki) reduktora, ale to nie pomogło. Okazało się, że miałem uszkodzony elektozawór i jego wymiana pomogła. Ale dziękuję za Twoją poradę, aby zacząć od czynności beznakładowych, czyli wyczyszczenia rurki i tłoczka elektrozaworu reduktora. Z doświadczenia wiem, że warto co jakiś czas (np. przy okazji wymiany...
Ja bym na Twoim miejscu zajechał na szrota i kupił w miare dobrze wygladajacy zacisk i z dwóch zrobił jeden + wymiana uszczelniaczy ( te nowe - w ASO nie sa drogie) Pamietaj - przy składaniu nie wpycha sie tłoczka - tylko wkreca Poza tym po zmontowaniu - nie przyciskasz pedału hamulca tylko najpierw zaciagasz "ręczny" Jak on się już ustawi - zabierasz...
Jak zamierzasz cofnąć tłoczek?
Tłoczek na stole powinien się dać przepchnąć palcami ciężko ale powinien się ruszyć. Cylinderek powinien mieć idealną gładź, każdy wżer to potencjalne wycieki. Tak samo tłoczek - nie powinien być skorodowany i zardzewiały. Możesz sprężonym powietrzem wypchnąć tłoczek ( ostrożnie bo wystrzeli) i sprawdzić stan cylinderka i tłoczka. Jeśli nie mają wżerów...
wymiana kompletu tłoczków bez kalibracji nie załatwia sprawy,kalibracja jest nie unikniona
możesz regenerować (wymiana tłoczków, sprężynek i odbojników) i kalibrować , czyli ustawić jednolity skok grzybka - co jest zmorą tych najtańszych wtryskiwaczy. W tych samych kosztach zainstaluj pojedyncze (czyli nie na listwie) wtryskiwacze magic jet . Dopiero wtedy zobaczysz jak auto śmiga na gazie. Można je zainstalować obok wtryskiwaczy benzynowych...
Czy rozumiem do wymiana pompka centralnego ( koszt 200zł używana ) albo bawienie się w naprawę tłoczka. Jeżeli wymienie pompke słyszałem że trzeba programować kluczyk jak to zrobić w Audi a3 I czy po wymianie open/close będzie działać na pilocie ? I co z tym moim bagażnikiem czy centralny bedzie go zamykał ? Prosze o wybaczenia za składnie Pozdrawiam
Wymiana klocków jest banalna, zdejmujesz koło, odkręcasz dwie śruby z tyłu- od strony tłoczka i cały mechaniz zsuwasz na bok. Mnie ta operacja z podniesieniem samochodu zajmuje do 15 min na koło.
Czyli na co byś stawiał w drugiej naczepie też leciało i inny ciągnik podpięty wiec zostaje tylko zawór warta jest wymiana tych tłoczków wewnątrz zaworu czy od razu kupić nowy i się nie bawić
witam! mam focusa 2000r 1,6 16V wlasnie zalozylem LPG z lubryfikatorem. czy ma ktos moze taka instalacje? czy gniazda zaworo przezyja? Mam Forda focusa kombi 2000r 1,6 16V LPG z lubryfikatorem instalacja STAG-300 założyłem instalacje przy 97 tyś km obecnie mam na liczniku 127 tyś i nie narzekam na instalacje i na samochód. Przez ten czas jedyne co...
Jeśli aż taki zakres prac wykonałeś przy hamulcach, w tym wymiana "gumek" tłoczków, to wg mnie "hamulce" nie zostały należycie odpowietrzone, lub też niewłaściwie wyregulowano wspomaganie. Zwróć uwagę na odmienne sposoby odpowietrzania układu hamulcowego, jeśli masz ABS. Pedał hamulca nie może być "miękki".
Zdecydowanie wymiana . nie polecam czyszczenia . potem tylko uszczelniacz się przeciera i ucieka płyn :( Dodano po 2 Jeśli chrom odlazł od stalowego tłoczka to już nie ma dla niego ratunku.
Skok iglicy musi być taki sam dla każdego wtryskiwacza. Nie zawsze jest w nowych taki sam. Trzeba ustawić. Resztę w programie stag. Czujnik zegarowy lub od biedy suwmiarka i z wyczuciem. :> Wyjaśnię Ci o co chodzi autorowi z kalibracją. Po tym zrozumiesz jak mało wiesz i jak się kompromitujesz. 1) wtryskiwaczy Barracuda nie kalibruje się na skok tłoczka...
To wszystko zależy od tego jaki tam jest hamulec tzw. ręczny. Jeżeli elektryczny i silniczki znajdują się przy zacisku to taki tylko cofamy tylko komputerowo, a jeżeli jest elektryczny ale silnik jest na pod autem a zaciąganie jest realizowane przez linki to takie tłoczki można wkręcić mechanicznie.
Dokładnie jak przedmówca - Choć ja obstawiał bym bardziej zawór w dystrybutorze.. Często pomaga dokładne wyczyszczenie i wymiana uszczelek na tłoczku..
Nie chodzi o to żeby uzbierać 220 zl trzeba to dam 300. Ale nie wiem czy nie uwalę centralki DT bo stare wtryski mają 4 omy rezystancji a Magic Jet'y mają 1,8 oma. Czy jesteś tylko użytkownikiem czy zakładasz instalacje ? Czy jak kupię nowe wtryskiwacze Magic Jet to też trzeba będzie ustawiać skok tłoczka ? Czy tylko wystarczy je załozyć i skalibrować...
Ja bym tez sprawdził łożysko czy ma luz, nie musi się blokować koło a łożysko może kwalifikowac się do wymiany. Być może to przypadek, że przy wymianie klocków wyszła taka objawy. Teoretycznie to tłoczek w zacisku też może być skorodowany i zacinać się przy mocniejszym hamowaniu, ale to by wystąpiło na przykład ściąganie auta w jedną stronę czy drżenie...
Witam. Mam problem ze sprzęgłem w case ih cx80 rok98. Mianowicie wymieniłem pompe sprzegla bo leciała od strony tłoczka i wysprzeglik bo był podobny problem i też był przeciek. Przed wymianą też był problem jakby zapowietrzonego sprzegla ponieważ po wciśnięciu biegi zmieniał normalnie ale pomimo trzymania wciśniętego sprzegla ciągnik ruszał czy to do...
Widzę standardowe działanie "mechaników", czyli wymiana na nowe, zamiast zdiagnozowanie przyczyny usterki. A nóż się poprawi po wymianie. Sprawdził ktoś przed wymianą zaciski i tłoczki? Jeśli łożyska sprawne to po co wymieniać piastę?
Witam. Problem wypadania zapłonów związany jest z uszkodzeniem pompy wysokich ciśnień. W pompie wysokich ciśnień uszkadza się uszczelniacz tłoczka pompy paliwa i paliwo przedostaje się do oleju, paliwo z oleju bardzo mocno paruje i przez odmę jak i pierścienie przedostaje się do kolektora ssącego i do komory spalania, dlatego jest zbyt bogata mieszanka,...
Nie napisałeś jakie masz wtryskiwacze ( elpigaz to nazwa ogólna) , ale z pewnością z niższej półki o czym świadczy nazwa slella, więc je też możesz zregenerować przez wymianę tłoczków, sprężynek i odbojników. Wymaga to jednak kalibracji wtryskiwaczy po regeneracji i ustawienia od nowa instalacji. Podobnie z reduktorem , raczej sobie nie poradzisz z...
Witam, Pytanie o wymianę tylnic klocków w Toyocie CH-R 2018 rok hybryda. Wszelkie "instrukcje" z internetu z 3x w dół i 4 razy w góre przyciskiem od "ręcznego" są pokazywane na autach wyposażonych w silniki spalinowe. Czy ktoś wymieniał w ten sposób w hybrydzie ? Dziś próbowałem i metoda z spalinówki nie działa. Tylko tester ? Jeśli tak to jakiego używacie?...
Nie do końca - zwykle wytarty jest też tłoczek i wymiana elementów gumowych załatwia sprawę na krótko.
Człowiek próbuje coś pomóc a wzamian - foch. Jak dziecko. Przykład tak abyś zrozumiał (zakładam, że masz auto): wyciek płynu hamulcowego z zacisku można naprawić na dwa sposoby. Zregenerować zacisk poprzez np wymianę gumek plus ewentualnie tłoczek lub wymianę całego zacisku. Podświetlenie matrycy też można naprawić na dwa sposoby (zakładając, że usterka...
Spawanie króćca chłodnicy dało mizerne efekty. Płyn sączył się poniżej spawu. Nie było rady-wymieniłem chłodnicę na nową firmy Nissens. Przy okazji uziemienia samochodu, wymieniłem zaciski tylne typu Bosch o średnicy tłoczka 34mm na system typu Lucas firmy TRW - tłoczek 38mm. Wymieniłem oba zaciski razem z jarzmami. klockami i tarczami i linką hamulca...
Przejrzyj pompkę hamulcową, bo nie "odpowietrza" zacisku po zakończonym cyklu. Powodem może być: - Nieoryginalna dźwignia hamulcowa, albo blokująca się (nie cofa się do końca). Dla przykładu włoskie pompki są tak zbudowane, że po wyjęciu dźwigni wypada tłoczek, wymiary dźwigni lub długość śruby regulacyjnej w klamce mają ogromne znaczenie. - Uszkodzona...
Wyczyścić tłoczek elektrozaworu przy reduktorze. W tym celu zakręcić butlę lub odłączyć EZ w WZ, wypalić gaz z rurki na wolnych RPM (aż do zgaśnięcia), zdjąć cewkę EZ z reduktora i powinno dać się odkręcić korpus zaworu dodatkowo można delikatnie rozciągnąć sprężynkę tłoczka. Reszta jasna. Jak pomoże a raczej powinno to nowy reduktor lub regeneracja...
Winowajca zacisk, tłoczek się nie cofa. Wymiana na nowy zacisk musi już pomóc
Witam, 1. uszkodzony zawór 2 barowy, przy przebiegu pow 3 tys. do wymiany. Pamiętać o przesmarowaniu tłoczka. Przy okazjo sprawdzić czy wężyk dochodzący do obudowy zaworu nie jest przypadkiem zablokowany przez fusy z kawy. Jeżeli tak to rozpuścić 2 tabletki w ciepłej wodzie i przepłukać obwód od bojlera do zaworu. 2. zasyfiony filierek wody, do wymiany...
Jak zaciągnąłeś ręczny to zrób tak samo jak byś wymieniał klocki-cofnij tłoczki i zmontuj wszystko, podpompuj pedałem hamulce i dopiero zaciągnij ręczny.
Tu powinna być szczegółowa kontrola układu hamulcowego (wycieli, pocenie się). Płyny ot tak z siebie nie ubywa. Kontrola wszelkich połączeń śrubowych i gumowych, giętkie przewody i uszczelnienie tłoczków. No i wymiana samego płynu według interwału.
Za chwilę stracisz szansę na naprawę w dobrych i pewnych rękach. Poproś na PW o adres i wyślij pompę albo "dekiel", forum nie jest od cen[/quote] forum nie jest od podawania cen słuszna uwaga tylko od pomagania i doradzania a nie od pomocy typu wyslij to naprawie ! Swoją droga taka kasa za wymiane tranzystora to słona kwota! wymiana tranzystora to jest...
Tyle pisania a konkretów prawie nic. Oczywiście że tłoczki należy wkręcać przy jednoczesnym nacisku osiowym. Wynika to z natury działania zacisku. Jeżeli użyjesz przy wciskaniu zbyt dużej siły to pozostanie tylko wymiana zacisku. I wcale nie musisz nic robić z odpowietrzaniem ale oczywiście możesz.
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
Po pierwsze: zużyty wałek rozrządu - zwłaszcza krzywki odpowiedzialne za długość skoku tłoczka w pompowtrysku, powoduje ograniczenie rzeczywistej dawki paliwa jaką dostaje silnik. Po drugie: pompowtryski od 1,9 (zwłaszcza jeśli są od AVB 101 km) mają z założenia mniejszą dawkę paliwa. W twoim przypadku suma dwóch nieprawidłowości powoduje po prostu...
Nie wcisnę dwoma kluczami , bo tłoczek się chowa przez pokręcanie. Poszło. Jak ktoś mi powie, że taka wymiana jest łatwa to (at)#$&*.. Jeszcze odpowietrzenie. A co odje.......eś,że musisz odpowietrzać? Wymiana klocków w tym aucie jest banalnie prosta,warunek bezproblemowego i łagodnego przebiegu wymiany to wydanie raptem 60-70zł. na zestaw do cofania...
Witam! Proszę o pomoc w takiej sprawie. Mam założoną instalację gazową w Hondzie Civic 1999r silnik 1,4, sterownik STAG 3000, wtryskiwacze Valtek żółte. Cała listwa wtryskiwaczy jest do wymiany, wymiana samych tłoczków nic nie pomoże. I mam takie pytanie, czy mogę założyć teraz wtryskiwacze Magic Jet, a jeżeli tak, to jakie żeby nie były ani za wolne,ani...
Zaciski ci skorodują a tłoczek jak się nie zakleszczy to będzie płyn przepuszczał i cała tarcza razem z klockami zardzewieje. Sprzęgło hydrauliczne też masz na płynie a nie na oleju jak większość sądzi. No tak, a o jakich pojazdach piszemy? Wiem że płyn trzeba zmienić ale większość to złe naprawy bo ktoś sobie wciśnie tłoczek i gitara.
Czy gaźnik jest z "przyśpieszaczem"?? Niedawno miałem podobny problem i wymiana mini oringu na wspomnianym tłoczku pomogła..
Nie od dziś wiadomo, że mniejszy mikser to łatwiejsza regulacja, ale i większy spadek mocy. Uwierz mi, po wymianie na mniejszy samochód "ożył" W żadnym jednak wypadku nie podważam Twojej teorii. Inną sprawą jest, że w PL 2 gen to tak na prawdę 1 generacja z mieszanką regulowaną 2(3) śrubami gdzie krokowiec wsadzany jest na sztukę i może stąd te problemy....
Miałem taki problem w K5. Przez kilka miesięcy smarowałem tłoczki zaworów, polerowałem ich powierzchnie bez efektu. Po kilku załączeniach pojawiała się praca ciągła pompy i spadało ciśnienie. W końcu zauważyłem, że pomimo zdemontowania tłoczka sterującego wyłącznikiem, sam wyłącznik pozostaje w położeniu załączonym. Dopiero naciśnięcie palcem (tego...
Powinien być zamknięty, jak jest odpowiednie ciśnienie to powinien upuścić ciśnienia. Jak go wyjmiesz i odwrócisz i ten tłoczek opadnie to jest do wymiany. Ford zalecał wymianę co 45000 km.
Wymiana filtrów fazy ciekłej i gazowej - ja wymieniam u siebie co ok. 20 tys km lub raz w roku wraz z przeglądem olejowym. Parownik regenerowałem po ponad 100 tys km kiedy nie był wydolny pod obciążeniem i za bardzo ciśnienie spadało. Wtryskiwacze - zależy co tam masz ale czyszczenie - nie słyszałem - co innego regeneracja - są zestawy naprawcze ale...
Wymiana płynu (producenci zalecają 5-7 lat). Jeżeli jest ABS/TC/ASR itp. robimy to na pracującym silniku (otwierają się kanały w pompie ABS) Podczas uzupełniania płynu pilnujemy by nie wlewać z bąbelkami. Jeżeli to ABS metoda odpowietrzania jest inna, zaczynamy od najbliższego koła od pompy LP-PP-LT-PT. Zacisk -tłoczek rozruszać czyli wcisnąć do oporu...
Witam, Mam dokładnie taki sam problem. Udało Ci się go rozwiązać ? U mnie : Opel Astra J, auto kupiłem z DE po serwisie hamulców w ASO - nowe tarcze/klocki. Podczas mojego użytkowania złapało koło lewy przód (po 3tys. km. używania) więc auto z pierwszymi nerwami na warsztat. Na warsztacie za bardzo przyczyny nie widać więc wpadły : nowe klocki, prowadnice,...
Właśnie o takie ślady płynu mi chodziło. tylko wytrzyj to dokładnie bo lakier lubi zejść od płynu. W taki wypadku na pewno pompka. Tylko w pompce nie ma siłownika, to jest tłoczek. Możesz bawić się w regenerowanie, wymianę uszczelnień pompki pod warunkiem że gładź cylindra dobra i sprężyna dobra. Ale koszt nowej nie powinien być porażający. Miłego dłubania.
Przed wymianą pompki możesz ją jeszcze rozebrać. Może być pęknięta sprężyna cofająca tłoczek mechanicznego pompowania lub zabrudzony tłoczek i sprężyna nie może go cofnąć do krzywki.
czyszczenie tłoczka tłoczka hamulce uszczelniacz tłoczka
gazowanie reduktor alternator trafic konwertowanie plików video
philips 50pus6554 philips 50pus6554
Trwałość głowicy U24 w magnetofonie ZRK M-2403 – ile godzin pracy? Bezpiecznik zamka klapy Renault Laguna II – lokalizacja, wartości, typy usterek