Producent zaleca. Natomiast wiele osób jej nie wymienia przy każdym serwisie. Dopiero po stwierdzeniu zuzycia/wygniecenia/uszkodzenia. Na pewno raz za czas warto ją wymienić..
Ja dysponuję takimi danymi jak na screenie, zweryfikuj je jeszcze w innych żródłach. 1248620 1248621 Była jeszcze uwaga, aby sprawdzić czy śruby są 122Nm, jeśli nie, wymienić.
Trzeba odkręcić okucie i słupek. Z tym, że słupek może być przykręcony od strony szyby, ale to będzie widać po wyjęciu okucia. Sądzę, że nie warto tego robić. Wymień uszczelkę w dostępnym miejscu, a końce klei się do rowka klejem typu "sekunda". Jeżeli jednak chcesz wymienić całą uszczelkę, to zacznij od demontażu okucia.
przeszukując fora i inne internety wygląda to na normalne zachowanie tzn stały problem Owszem, ale nie w tej konstrukcji, tylko w dużo nowszych zmywakach z tej stajni. W każdym razie jaki by ie był, w tym miejscu cieknąć nie może nawet kropla. Po zdjęciu nikt nie powie na 100% czy uszczelka starczy. Musisz sam to ocenić.
Dodałem zdjęcie.
Zakręciłem zawór i leci ciepła woda w kranie w kuchni i w łazience. Dlaczego? Jeśli leci to pewnie jest to wyłącznie zawór od zimnej wody? Nie wszystko widać na tym zdjęciu pod zlewem. Wężyki powinny być podłączone do zaworków kątowych i trzeba sprónować zamknąć zaworkiem przed wężykiem z ciepłą wodą. Ja widzętam jeden zaworek kątowy, ale trudno się...
1:50nm 2:90° 3:90°
Rura harmonijkowa nie będzie szczelna w takim połączeniu. Jeżeli wcześniej nie kapało, to trzymało na słowo honoru. Tam powinna być gładka rura. W związku z tym, że tam nie ma ciśnienia, można pod nakrętkę nałożyć silikonu - będzie trzymać. Nie bardzo rozumiem - przecie to jest kompletny zestaw syfonu do wanny z przelewem - czy naprawdę kol. Balonika...
Wszystkie uszczelki są standardowe dla KRUPSów i co kilka tematów szczegółowo opisane. Serwisówka zapewne się przyda, bo nie widziałem jej nigdzie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Tam jest raczej zwykły oring. Zdemontuj stary i kup na wzór w sklepie.
To jest "jednorazówka" > wymiana na nową baterię.
Witam. Nie trzeba nic blokować. Odkrecasz i wyjmujesz. Trzeba tylko uważać żeby przy wyjmowaniu pompy nie wypadł i nie zgubić takiego łącznika walka rozrządu i pompy. To jest taki kawałek metalu. Uszczelki kup cały komplet i wymień wszystkie(trzy glowiczki) bo tam jest kupa rdzy a jak puściła jedna to puszczą za niedługo wszystkie. I najważniejsze to...
To chyba to https://obrazki.elektroda.pl/6654331900_...
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Ad 1. Arkusz na uszczelkę kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym. Powinien być odporny na temperaturę oraz olej. Grubość sprawdź starej i wtedy dokonaj zakupu. Alternatywa dla uszczelki to na przykład masa uszczelniająca do mis olejowych Dirko. Informacje o tym produkcie znajdziesz w internecie. Ad 2. Bardzo możliwe, że będziesz musiał ściągnąć kolektor...
Trochę ropy takie okno rewizyjne.
Na rysunku zaznaczono że uszczelki są wymienne
Wać Pan jak będzie wyspany, raz jeszcze przeczyta ze rozumieniem co napisałem. Klamoty do urządzenia, inaczej części. Wybryk natury, coś rzadkiego, w tym przypadku prawdopodobnie również produkowanego jako jednorazówka. Brak dystrybucji doń części zamiennych. Jestem na emeryturze i szukałem pomocy, widać bardzo źle trafiłem i jestem rozczarowany takim...
Najprawdopodobniej masz zapchany odpływ skroplin. Trzeba dostać się do wymiennika i przeczyścić odpływ. Przerabiałem już ten problem z tym "cudem skośnookiej techniki": https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Wymontuj, spróbuj rozebrać i ocenisz sam. Do wymiany łożyska, uszczelnienie. Tam chyba trzeba ściągać wirnik, co rzadko się udaje bez uszkodzenia go. Mało kto się w to bawi, bo jest duża szansa że po naprawie dalej będzie ciekło, taka jakość części. Nowe nie są drogie, nie warto się męczyć.
Może się przyda
Czy wymienić trzeba cały ten element magistrali wodnej? Tak. Ten, w którym są uszczelki. Czy taki stan rzeczy jak na fotografii powoduje niższe ciśnienie na zraszaczach myjących (chodzi o te ramiona pryskające wodą) Tak.
Trzeba podoginać wywiniętą blachę drzwi w miejscu gdzie wsuwasz uszczelkę. Najlepiej rozkręcić drzwi na pół odłączając uprzednio zmywarkę od prądu. Wnikliwie sprawdź spryskiwacze, czy nie są pęknięte na zgrzewie, bo to główna przyczyna wycieku zewnętrznego
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°. Przecież juz masz wszystko podane.
Kolektor ssący składa się z 2 części. Rozkręcasz go na łączeniu - 5 śrub na imbusa. Później od ściany grodziowej jest jedna śruba. W sumie zdjęcie kolektora to maksymalnie 10min roboty. Ściągasz rurę od przepustnicy i powinno być wystarczająco miejsca a jak mało to odpinasz wąż od serwa i od systemu EVAP. Więcej roboty przy demontażu pokrywy niż przy...
Myślę, że jeżeli trójnik sprawował się tyle lat dobrze i wszystko było ok na poprzednim wężu to problem będzie w samym wężu Aqua Stop. Tam producenci często stosują kiepskie i cieńkie uszczelki. Najpierw kup kilka uszczelek różnej grubości 3/4 cala i czasem bywa nawet tak, że trzeba włożyć 2 uszczelki różnej grubości by uszczelnić połączenie nakrętki...
Dziś to robiłem nie trzeba ściągać wydechu.
Wysuwasz zworkę nr 9 w lewo ( na rysunku jest po prawej stronie ) i wyciągasz nr 7 do tyłu ( do ściany). Można wcześniej odkręcić wężyk z gwintu aby było łatwiej.
Jeśli tego oleju nie usuniesz przed wykręceniem świecy to możesz rozwalić silnik. KOmpresor 10bar i ognia potem benzynka i do czysta i sucha. Uszczelkę na odtłuszczony metal + uszczelka w paście erling. Dodano po 31 Zresztą świec nie musisz wykęcać jak nie ma potrzeby. Dodano po 41 Zresztą świec nie musisz wykęcać jak nie ma potrzeby.
480140102678 - zmiennokierunkowy 481253029121- simering Też wymieniam oba elementy jednocześnie.Posłuchaj "znajomego" fachowca.
Po co silikon? Tam nigdy nie było silikonu. Uszcelka jest korkowa z tulejkami. Sama usiądzie ile trzeba. A poprzednia cieknie, bo pewnie źle wyczyszczone lub źle dokręcone. Odsyłam do tematu: Tryty i silikon- ich zastosowanie i cena -w dziale Serwisanci.
Tak uszczelkę zgodnie z wytycznymi wymienia się przy każdym otwarciu komory spalania. Koszt uszczelki to 82zł więc nie ma się nad czym zastanawiać.
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Mozna dostac u dealera peugot . Uzywanych nie polecam osobiscie bo moze byc tylko gorzej niz masz .
Jeżeli uszczelka jest klejona/zgrzewana, to nieciekawie. Nie ma pod nią rowka? Może regulacja docisku wystarczy. A GU, to producent okuć, nie całych okien.
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
W samsungu wystrczy źle ułożyć naczynia W elektroluxie tego problemu nie ma. Autor na 98% ma do wymiany śmigła.
Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Ameryki nie odkryłeś .Prawo jazdy mam od 33lat a przygodę z motocyklami zacząłem dużo wcześniej . Należę do klubu motocyklowego więc nie tłumacz jak działa zasilanie silnika motocyklowego w paliwo . Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Właśnie że...
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
Np.:Grohe 45937 000 lub : http://www.hawle.pl/Katalog/Smar-do-arma... . Jest też kilka innych . Poszukaj w hurtowniach instalacyjnych. Na pewno coś mają.
Podsyłam momenty dla głowicy. :arrow: Grubość uszczelki raczej nie ma znaczenia po planowaniu głowicy w silniku z zapłonem iskrowym. :arrow: Nawet nie wiem czy można dostać grubsze, ja nie spotkałem i raczej nie ma takiej potrzeby, a nuż wskoczy do pełnych 55 KM :D :arrow: Głowicę trzeba splanować, krzywizna 0,05 mm to sporo :!:
... mam takie pytanie, jak zauważyłem to tylko w jednym miejscu na odcinku 5-10cm zauważalne jest delikatne przesiąkanie oleju. Czy mogę postąpić w następujący sposób: opróżnić miskę z oleju, oczyścić benzyną ekstrakcyjną (zwłaszcza miejsce sączenia) i po przesuszeniu tego miejsca nałożyć silikon wciskając "z brzegu" nie odkręcając miski. (mam nadzieje...
Wszystkie pompki są podobne,takie same zasilanie.Jedyne różnice to sposób zamocowania.Ja wielokrotnie zmieniałem uszkodzone pompki na pierwsze-lepsze dostępne.Mocowałem je za pomocą pasków kablowych.A skoro nie możesz dostać nowej pompki to i pewnie części do niej nie dostaniesz
Akurat wczoraj zauważyłem podobną sytuację w moim DHT-1800, z tym że u mnie woda (pojedyncze krople) pojawia się jedynie na iglicy. Podgrzewacz mam od 1996r., w tym czasie membrana wymieniana była dwu albo trzykrotnie. Ostatnia trzymała sporo czasu, bo od października 2002r. Wtedy była też chyba wymieniana iglica z oringiem. W serwisie Boscha w Gdyni...
Głowica albo blok pękniety.
Śruby mierzysz jak są przewenżone to wymieniasz. Pomiar w połowie długości ( jakieś 3/4 gwintu, nie może być mniej niż 8,63 mm. Momenty dokręcania 1-17Nm 2-34Nm 3-90 stopni Kolejność 7 5 2 4 10 9 3 1 6 8 W ustawieniu łancucha nie ma żadnej filozofii. Koła na znaki, napinacz blokujesz cienkim drutem, slizgacz ma dopusczalne zużycie 0,5 mm.
Jedyny patent to wyjęcie pompy. Niestety.
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
Na początek do kompletnego czyszczenia blok zaparzający.Szczególnie górna część z sitkiem i zaworkiem ciśnieniowym.Jeśli nie pomorze to do sprawdzenia pompka i tor wodny.Mogą być 2 przyczyny - spadła wydajność pompy lub słabo drożny układ przepływu wody.
To teraz sprawdź jak wygląda uszczelka. W którym miejscu puściła oraz sprawdź, czy głowica faktycznie była planowana. Jeśli głowica, jest dobra tzn. była planowana, to pozostaje uszczelka. ale nie koniecznie musi to być wina uszczelki, przyczyną może być także przegrzewający się silnik. Masz auto z gazem, więc teoretycznie pracuje pod większą temperatura,...
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
Nie dawaj żadnego sylikonu. Nie ma ustalonej kolejności ale zaczął bym dokręcać od srodka tak jak przy wymianie uszczelki pod głowicą
Szczotki na mlynku Dodano po 1 Zle zlozony zapazacz musi lekko chodzic
Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
Nic nie uszkodzisz, prosta robota....ale użyj dobrego klucza do tych nakrętek...
Po samym odkręceniu głowicy i wymianie uszczelki rozrządu nie trzeba ustawiać.
Zdejmiesz pokrywę to wszystko ładnie umyj na błysk, wkładasz nową uszczelkę, montując pokrywę uważaj żeby się nigdzie nie podwinęła, ja czasem punktowo łapie najtańszym klejem typu kropelka jak lubi wypadać. Moment dokręcania 10Nm, kolejność mniej więcej tak: 10 8 1 3 5 11 12 6 4 2 7 9
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Niestety.Ta uszczelka jest niewymienna.Wymienia się blok drzwi.A części są dostępne.
Tą białą? Po wysunięciu urządzenia z zabudowy, jest tylko nakładana na rant obudowy i jako tako pełni funkcję dekoracyjną, aniżeli uszczelniającą. To czarne zaś jest uszczelką właściwą i jest wkładane na wcisk, wystarczy ją pociągnąć do siebie.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
http://forum.vw-passat.pl/threads/17898-...
W baterii Deante Chili odkręca się dolny pierścień (u podstawy) - trzeba użyć mocnego Francuza. Uszczelki na ogół nie są zniszczone tylko wymagaja wyczyszczenia i przesmarowania wazeliną a sama bateria usunięcia kamienia pod i wokół uszczelek. Temat można zamknąć.
Możesz podłączyć. Sporo osób w ogóle nie zakręca zaworu a twój trochę przepuszcza.
Prosze przeczytac dokladnie instrukcje obslugi. Nalezy wyciagnac brühgruppe i sprawdzic czy nie chodzi za ciezko wymiana uszczelek i smarowanie nastepnie wlozyc ja z powrotem i przytrzymac dwa przyciski
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
U mnie identyczna sytuacja. Zatarł się po przejechaniu 400km , rocznik 2014 , 6600 motogodzin , przebieg 185tys. Czy ktoś zna przyczynę ?
Zawór cremy (w górnym tłoku pod sitkiem) sprawdziłeś?
Sądzę, że wymiana uszczelki to pilna sprawa i nie powinna czekać. Szkoda silnika.
Bez naprawienia ogrzewania wymiana uszczelek wiele nie pomoże. Czas naprawić ogrzewanie.
Wiemy że wypoziomowałeś zmywarkę (co nie było konieczne) oraz że działa czujnik przeciwzalaniowy. Jakieś inne wnioski?
Panewnica, tak zwana, jest tą częścią przez użytkowników forum Audi A6 C6/C7. To ta aluminiowa ramka pod pokrywą zaworów, która trzyma wałki. Pod nią znajdują się te uszczelki, które gdy stwardnieją, to olej przedostaje się do gniazd świec zapłonowych. W załączniku dołączam zdjęcie uszczelek pokrywy zaworów, chodzi o te uszczelki, które na zdjęciu są...
Mój zatarł się po przejechaniu 400km , przebieg 185tys.
Doradźcie mi panowie jak mogę to odkręcić... Obrazując powagę sytuacji powiem, że próby trwały kilka godzin. Ściągnąłem nawet dwóch mechaników na warsztat. Polegliśmy Się rozumie że koło pasowe jest przykręcane na śrubie centralnej i nie ma czterech śrubek ósemek ,a do tego jakiś partaj dał śrubę centralną na czerwonym kleju? Oby tak było bo jak są...
Jest sposób nawet bez wymiany uszczelki, ale po takie tajemnice to zapraszam na priv :D
Jeśli na uszczelce zbierała ci się woda to masz albo drzwiczki lodówki za wysoko albo zamrażalnika za nisko zamontowane i jest szpara przez którą dostaje się powietrze i skrapla. Co do uszczelki to możesz spróbować zastosować jakieś uniwersalne kupione na wymiar do zamówienia na alledrogo.
Kiedyś w zafirze wymieniałem sprzęgło to musiałem odkręcać parownik i rurki miedziane bo wszystko było na ramie którą trzeba wymontować.Ostatnio wymiana uszczelki pod głowicą w vektrze b ,taki kibel był w kablach że gaziarz dostał odemnie wiele długich i krótkich.Dobrze że nie słyszał.
Początkowo złap główne te 30 niuta tak jak chcą ,a te mniejsze 20. Żeby w miarę rozłożyć siły. Dokręcaj główne z procedurą a te boczne wyrównasz na końcu. A jak zrobisz tak jak pisałeś też będzie ok.
Witam, spłuczka podtynkowa firmy Jomo, po spuszczeniu wody kapie najpierw szybko, po chwili w częstotliwości 1 kropla na 3 sekundy. Na początku wymieniłem uszczelki na zaworze spustowym i na koszu - bez efektu. Wymieniłem również sam zawór spustowy na nowy i jest lepiej, tzn. wcześniej mocniej kapało, ale nadal problem występuje. Co jeszcze może być...
Nigdy nie wymieniałem tej uszczelki, w żadnej zmywarce! Najczęstrzą przyczyną przecieków przez pokrywę jest za wysoki poziom wody (w Bosch mało prawdopodobne) lub pęknięte lub nieszczelne ramię spryskiwacza. Woda dostaje się wtedy pod sporym ciśnieniem w szczelinę (okolice uszczelki i spód zmywarki) między klapą a obudową zamiast wąskimi strumieniami...
OK, dzięki
Termet MiniMAX Dynamic - wymiana uszczelek w wymienniku płytowym. Czy wymieniał ktoś uszczelki w tym urządzeniu? pod spodem zdjęcia zamieszczam. Cieknie mi z połączenia. Da się to zrobić samemu? Trudno wymienić tą uszczelkę?
A to? http://obrazki.elektroda.pl/6375959100_1...
Zobacz podciśnienia przy przepustnicy.
Zdecydowanie lepiej zdemotować spryskiwacz dolny i przyjrzeć się mu dokładnie nawet pod lupą czy się nie rozwarstwia na zgrzewie: https://www.bosch-home.pl/sklep/00668148...
...czy ma sens wymienić uszczelkę Pewnie, że ma sens. Unikaj jedynie tanich uszczelek z gąbki czy pianki, które są słabe, nietrwałe, nieefektywne i bardzo brzydkie po nieuniknionym zabrudzeniu kurzem. Sprawdzone są odpowiednio dobrane profile gumowe, na przykład "D", podwójne "D" albo "W". Szczególnie polecam te krajowe, wykonane są z kauczuku EPDM z...
Tu nie ma żadnej reguły. W jednych wycina się ząbek, w innych nie. Zależy od uszczelki, skoro jest nacięta i kupiłeś taką samą, to natnij. A przykleić na rogach oczywiście można.
Przy wymianie uszczelki powinno wymienić się śruby na nowe.Uszczelki mają różne grubości, czy planowałeś głowicę bo sama wymiana uszczelki może nic nie dać.
Witam mam ekspres do kawy Delonghi ESAM 3550.B. Po mniej więcej pięciu latach sporadycznego użytkowania w ekspresie wymieniłem uszczelki z zestawu naprawczego dodatkowo kulkę i uszczelkę od pompki ULKA Model E Type EP5 i przeczyściłem dokładnie młynek rozkręcając go. https://obrazki.elektroda.pl/4429356700_... https://obrazki.elektroda.pl/6814380100_...
Jak zdemontujesz, to się przekonasz że najprawdopodobniej uszkodzony jest króciec rury przy gwincie i wymiana samej uszczelki nic nie da.
można ale musisz opuścić kołyske
Wymiana uszczelki nie konieczna, zatrzaski mogą pozostać nieruszone ale utrudni to rozpołowienie zespołu piorącego, gdyż trzeba odpowiednio je wyczepić. Ale nawet jak zatrzaski zostaną to brakujące wkręty trzeba uzupełnić.
Tylko zanim pójdziesz do sklepu to spisz sobie kod silnika z naklejki w bagażniku (np. ABU) by sprzedawca wiedział co masz pod maską i obejrzyj dokładnie jak wygląda ten "jeż" bo z tego co pamiętam to są chyba 2 takie w katalogu TOPRANa a różnią się chyba tylko ilością króćcy.
Właśnie instrukcji nie ma a tam o ile pamiętam to jakieś histeryzy i inne wynalazki Dodano po 1 A komin jest ok wkład rura kwasową 220
No jak cieknie "pod dławikiem" - to tam trzeba uszczelnić, zakręcić zawór /nie powinna się wtedy lać woda/, wykręcić dławik, utkać tam zrobionych z konopi na miarę sznureczków nasączonych jakimś smarem... No oczywiście o ile chodzi o taki zawór: https://obrazki.elektroda.pl/1347499200_...
mercedes wymiana uszczelek candy wymiana uszczelek krups wymiana uszczelek
zalukaj samsung termet świeczka gaśnie nadawać 433mhz
śrubokręt elektryczny odsycasz medyczny
Kontrola przepalenia żarówki mijania w Honda Civic 9 sedan Samoczynne przewijanie pasków w Windows 11 - jak to naprawić?