Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Głowica wytrzyma o ile blok będzie płaski . Blaszana uszczelka nie pracuje na powierzchniach,robi to pomiędzy warstwami i tam puszcza,nie tak jak te z saterunkiem. Jeśli jest z saterunkiem to w zasadzie też nie powinno się nic dziać ,bo akurat ten kawałek który go ściska jest teraz zabielony. Kanały też będą szczelne.Gorszy jest blok. Nie wiem jaka...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Może od końca. Metody maskowania braku PGBK (jedna z trzech do wyboru, od najwygodniejszej): 1. Drukowanie na papierze zwykłym z użyciem automatu odwracającego (autoduplex - drukowanie dwustronne). 2. Drukowanie bez marginesów na zwykłym papierze; należy skonfigurować sterownik drukarki - ustawić suwak skalowania na brak i zapisać własne ustawienia....
Witam Posiadam wózek widłowy Nissan 18, gaz, silnik H20-II w którym muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, od pewnego czasu olej w silniku zrobił się koloru ciemnego masła więc najprawdopodobniej padła uszczelka i woda dostaje się do oleju. Moje pytanie jest takie jaką siłę dokręcenia śrub głowicy muszę ustawić na kluczu dynamometrycznym aby wszystko...
To chyba to https://obrazki.elektroda.pl/6654331900_...
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Ja dysponuję takimi danymi jak na screenie, zweryfikuj je jeszcze w innych żródłach. 1248620 1248621 Była jeszcze uwaga, aby sprawdzić czy śruby są 122Nm, jeśli nie, wymienić.
Skorzystałem z porady nighthawk89. Odkręciłem ten mały dławik i iglica wyszła. Trochę wody zacznie kapać jeśli iglicą sie rusza albo się przekrzywi. Podczas wkręcania dławik ponownie wpychał iglice do środka. więc po ponownym wykręceniu dławika oczyściłem nieco iglicę bardzo drobnym papierem ściernym ( chyba 800 to był ) oraz pilnikiem iglakiem delikatnie...
Witam. Glowica byla planowana oraz sprawdzana na szczelnosc ciśnieniowo. Wymiennik sprawdzalismy sami. Nabilismy do niego 4.5 bara i do gorącej wody, wszystko było szczelne. Pod wymiennik zamawiane byly oryginalne uszczelnienia "zielone oringi" pod pokrywe wymiennika tez oryginalna uszczelka deutza. Pod glowice uszczelka reinz. Przed awaria silnik nie...
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Może się przyda
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
MAM pytanie czy te znaki do ustawiania rozrzadu to te kropki czy ot? bo uszczelka nowa pierścienie nowe a brak kompresji na 1 i 3 cylindrze. Teraz jes ustawione na ot na wałku rozrzadu i na znaku(kropce na kresce) na kole zamachowym
Widzę ze w pl robi się tak jak w irl coraz mniej opłacalna jaka kolwiek większa naprawa samochodu chociażby uszczelka pod głowica a samochód idzie na złom.. złamany pedał sprzęgła polo samochód na złom... samochody lecą wartościowo w dół a koszty naprawy i części w górę ;/ przykład : wymiana w warsztacie uszczelki pod głowicą i naprawa jej czasami wyniesie...
W ciągu roku drugi raz poszła uszczelka pod głowicą. Punto 1.2 16 v. 2000 r na gazie. Wszystko wymienione i dokręcone tak jak należy. Głowica splanowana. Gdzie mógł wystąpić błąd. Drugi raz wymieniam i nie chciałbym czegoś przegapić.
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
Mam 2 problemy w STIHL FS 36 i 38. Dwu letnia kosa FS 38 działa ok. Natomiast przy naciśnięciu max gazu ona od nowości dla mnie działa za szybko, wpada w drgania. Jak zmniejszyć max obroty albo regulować linkę gazu? Gaźnikiem i H czy raczej jest jakaś regulacja linki. Innych problemów nie ma tylko za wysokie obroty i tak jej cały czas używa mama na...
Panowie pomóżcie bo szlak człowieka trafia. Kolega kupił C360-3p jeździł nim 2 lata. W ciągu tych dwóch lat sprawował mu się dobrze ale 3 razy w ciągu tego okresu była wymieniana uszczelka pod głowicą. Po tych dwóch latach silnik wymagał remontu (ciągnik z 87 r silnik nie był jeszcze robiony) postanowił zrobić kapitalny remont. Blok silnika oddał do...
Jedz na poprawę. A prawdą jest taką że może być winna uszczelka jej nieprawidłowy montaż (nie wyrównanie głowicy ,złe dokręcanie) lub pęknięta głowica albo blok.
uszczelka pod głowica jest wymieniona niewłaściwie lub głowica nie była planowana w trakcie wymiany. ewentualnie jest pęknięta gdzieś głowica delikatnie co powinno się sprawdzić przy planowaniu głowicy płynu w chłodnicy ci napewno ubywa jak ci kopci na biało. ubywa ci? zmień mechanika. niech ktoś zdejmie głowice ponownie i sprawdzi głowicę czy nie jest...
Głowica albo blok pękniety.
U mnie identyczna sytuacja. Zatarł się po przejechaniu 400km , rocznik 2014 , 6600 motogodzin , przebieg 185tys. Czy ktoś zna przyczynę ?
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Podsyłam momenty dla głowicy. :arrow: Grubość uszczelki raczej nie ma znaczenia po planowaniu głowicy w silniku z zapłonem iskrowym. :arrow: Nawet nie wiem czy można dostać grubsze, ja nie spotkałem i raczej nie ma takiej potrzeby, a nuż wskoczy do pełnych 55 KM :D :arrow: Głowicę trzeba splanować, krzywizna 0,05 mm to sporo :!:
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
Witam mam problem moje signum 1.8 Benz 122km gdy odpali się na zimnym silniku chodzi nie równo falują obroty gdy da się gaz do dechy to puści niebieski dym i śmierdzi benzyna. Gdy się jedzie nim na zimnym silniku trzymając równo gaz to autko jakby samo dodawało gazu szarpie. Gdy się nagrzeje wszystko ok. Robiłem już dużo rzeczy uszczelka pod głowica...
Witam Głowicę wymieniłem już nie jedną, dzisiaj trafił się zonk u znajomego. Kran dwu głowico-wy, głowica starego typu tzn na uszczelki. Problem: Na zakręconym kranie leje się ciurkiem woda, nie kapie ale małą strugą się normalnie leje. Głowica stara lekko zaśniedziała i uszczelka miała takie wyrycie - wszystko było jasne. Kupiliśmy nową głowicę dokładnie...
pewnie smok
Zazwyczaj po zdjęciu głowicy, zwłaszcza jeśli była przepalona uszczelka i/lub doszło do przegrzania silnika, konieczne jest planowanie głowicy. Inaczej wymiana uszczelki jest bezcelowa - usterka powróci po kilkuset/kilku tys. km. Minimum to sprawdzenie czy głowica nie jest "zwichrowana".
Nie prawda, że przedmuch do kanału wodnego zdaża się żadko, w c360-3P, którym jeżdżę w firmie to na 90% przedmuchy były do kanału wodnego i co 3 miesiące wymiana uszczelki, poszła głowica do planowania i narazie jest spokój Rózróżniasz 3 cylindrowego 3P od 4 cylindrowego C360 ? To całkiem inne silniki, łączy je tylko rodzaj paliwa i zasada działania....
Śruby mierzysz jak są przewenżone to wymieniasz. Pomiar w połowie długości ( jakieś 3/4 gwintu, nie może być mniej niż 8,63 mm. Momenty dokręcania 1-17Nm 2-34Nm 3-90 stopni Kolejność 7 5 2 4 10 9 3 1 6 8 W ustawieniu łancucha nie ma żadnej filozofii. Koła na znaki, napinacz blokujesz cienkim drutem, slizgacz ma dopusczalne zużycie 0,5 mm.
Głowica to głowica a gniazdo zaworów to gniazdo zaworów. Powtarzam, że wymiana tylko głowicy może się okazać bez zasadna, jeżeli będziesz miał uszkodzoną powierzchnię na gnieździe zaworów to żadna uszczelka czy wymiana głowicy nic Ci nie da. http://obrazki.elektroda.pl/5073000100_1... Gniazdo zaworu znajduje się zaraz za głowicą.
Wyjęcie termostatu nie spowoduje wymuszenia dużego obiegu, czyli lepszego chłodzenia silnika, a wręcz odwrotnie - płyn pójdzie krótszą drogą i silnik się zagotuje szybciej niż zwykle. Jeśli masz olej w płynie może to być spowodowane, jak koledzy piszą, nieszczelnością uszczelki pod głowicą, gdzie krzyżują się kanały olejowe, wodne i cylindry (kompresja)....
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
Dla potomnych. Wymiana uszczelki nie jest trudna. I w brew pozorom nie potrzeba masy narzędzi. Starczyła walizka z yato oraz klucz dynamometryczmy z kontomierzem. Gdybym nie był pewny że mi się uda to bym tego nie robił. Auto już jeździ!!! Jak patrzyłem na uszczelka która była jeszcze pod głowica to widać było 4 otwory. Ale po ściągnięciu głowicy ukazały...
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
Kolego jeżeli masz odpowietrzony układ chłodzenia i na zimnym silniku poziom płynu jest w granicach normy to po zagrzaniu auta i otwarciu termostatu odkręcając korek od zbiorniczka powinno tylko lekko syknąć i może się podnieść płyn o ok 1-2cm jeżeli wyrzuca go przez wlew od zbiorniczka to są dwa wyjścia: 1 wydmuchana uszczelka pod głowicą( jeżeli zmieniałeś...
Dlatego napisałem że nie zauważy - ale jak może iść w dolot jak miał sprawdzić chłodnica powietrza ? Przecież jeżeli ja zdemontujesz widzisz dolot i tak jak w moim przypadku kilka razy oblepiony dolot płynem chlodniczym twarfym jak adblue. Widziałeś coś takiego? Bo jak rozmawialem kiedys z wykladowcami w cenyrum Man na szkoleniu to pytali się czy mam...
Nie zawsze jest nalot, wszystko zależy w którym miejscu leje spod uszczelki. Głowicę rzadko się wymienia :) i nawet o tym nie myśl. Jednak wymieniając uszczelkę robi się przeważnie zabieg "planowania głowicy" żeby nowa uszczelka dokładnie dolegała. Czasem mechanicy idą na skróty i tego nie robią - zastrzeż sobie żeby to zostało wykonane. Później kup...
Wymiar zmienia się po planowaniu głowicy Co?? ( konieczne planowanie bo głowica raz urzyta wygina się co prowadzi do wydmuchania nowej uszczelki i robota od nowa albo za jakiś czas) Możesz póbowac bez planowania głowicy to wtedy uszczelka na 1 montaż
Witam wszystkich. Piszę ten post ze względu na moją sytuację,a bardziej sytuację mojego Seata Leona 1.4 benzyna bez LPG 16V rocznik 2002.Jestem już wykończony zmaganiami oraz wizytami u mechaników i elektromechaników,a co za tym idzie pieniądze, które wydaje a auto nadal tam samo chodzi. Przedstawiam mój problem. Pewnego dnia odpalając auto cały zaczął...
Pojęcie co się dzieje w środku to ja mam ale jakie miałem wyjście jak Pan w warsztacie powiedział "silnik do wyrzucenia " pozostało jeździć ile się da. Pytanie tylko co jeżeli się mylił ? Wymiana tulei to nie wymiana silnika.
Witam mam problem z autem Peugeot 207 1.4 vti 2009r 160k/km. Problemy pojawiły się jakiś czas temu były to falujące obroty po odpaleniu po pewnym czasie okazało się że padła cewka została wymieniona. Falujące obroty pojawiły się następnego dnia występowały losowo nie zależnie od temperatury. Później padł termostat i czujnik temperatury. W między czasie...
1:50nm 2:90° 3:90°
to znaczy że bedzie wszystko pazowało? padła uszczelka pod głowica silnik zalał sie woda i przy próbie odpalenia połamały sie popychacze zaworów.. znajomy mówił za lepiej silnik bo uszczelka 320zł + wymiana a mam sprawny silnik za 300.
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki? Tak, jedyne miejsca gdzie te płyny mogą się mieszać to silnik, więc albo uszczelka (lepsza opcja), albo pęknięta głowica lub blok (tragiczna opcja). Ogólnie radzę z tym bardzo szybko jechać do mechanika bo płyn chłodniczy w oleju bardzo szybko zabije silnik. A jak uszczelka to trochę czyszczenia, wymiana...
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard. Rozumiem,że jak powiem mechanikowi o tym to powinien się dostosować czy będzie kombinował? A, jeżeli można wiedzieć to ile taka przyjemność kosztuje bo wymiana silnika z robocizną ok 2500-3000 ;/// Dodano po 6 Od razu powiem, że uszczelka pod głowicą to to nie jest gdyż płyn do spryskiwaczy jest...
No właśnie z tym dymem to różnie bywało jak potrzebowałem szybciej ruszyć to po wżuceniu ok 3000-4000 obrotów i ruszeniu to wyglądało to jak bym faktycznie był parowozem wszystko obrzygane do okoła olejem :( kurcze wymiana pierścionków to już gorsza sprawa bo musiał bym cały reszte silnika wyżucić bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie... tak myśle...
Witam szanownych kolegów udało mi się wygenerować 4ro cyfrowy kod na odblokowanie immo jak go użyć w mojej reni jednocześnie mruga się immo na liczniku i czerwona dioda w podsufitce czy jest jakiś sposób zęby go wpisać nie odzywałem się dawno wymiana była uszczelka pod głowica i pasek rozrządu pozostał jeszcze ten problem z immo i moja kochana ranie...
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
... nie zabserwowałam nic poza dymieniem z rury wydechowej, olej nie wzrasta nie widać zadnego "majonezu" Prosze o pomoc :cry: Usterek może być wiele, prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, a w najgorszym przypadku popękana głowica. Wymiana termostatu to tylko półśrodek, a przyczyną był termostat który się zaciął, przegrzał się silnik i uszczelka lub...
Jestem przekonany, że skoro bierze Ci płyn chłodniczy to uszczelka pod głowicą poszła. Dodatkowo wskazuje na to, że płyn nigdzie nie cieknie oraz masełko pod korkiem. Objaw nr.1 też na to wskazuje. To masełko to po prostu płyn chłodniczy zmieszany z olejem który znajduje się normalnie tam gdzie znajduje się olej. Odpowiadając na pytanie 4 auto nie ma...
Witam, czy to prawda, że przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba planować również blok silnika?
Witam ponownie , nadal nie rozwiązałem problemu z Mondeo 1.6 tdci 115koni 2011r - opiszę jeszcze raz problem: Auto zakupione z zerwanym rozrządem ( nie wiem jak chodził przed zerwaniem) 1: zdjęta głowica - wymiana zaworów, planowanie , docieranie itd 2: nowy wałek rozrządu , koniki , uszczelka 3: złożone wszystko do kupy - odpala od razu lecz po chwili...
Mam nadzieje, że okaże się, że to uszczelka a nie głowica bo wymiana głowicy to koszt będzie na pewno większy. Jutro będę może coś już wiedział. Tylko dziwi mnie, że autem byłem w stanie przejechać do warsztatu 2 km a po wymianie termostatu auto nie chce nawet odpalić- mechanik powiedział, że to dla tego, że ciśnienie w cylindrach spada.
a czy głowica termostatyczna była skręcona? Jeśli tak to może zawór przyblokował się i nie przepuszcza wody, tak samo może być z zaworem powrotnym. Skoro był skręcony to uszczelka mogła się "przykleić" i zblokować przepływ. Generalnie cudów nie ma, rury i zawory mają być drożne, aby woda płynęła i ot cała filozofia ;) Upewnij się, czy nie ma po drodze...
Witam Problem dotyczy Mazda 6 GH 2.0 (benzyna) prod 2009. Przebieg 210tys (potwierdzony). Samochód od zakupu miał problemy z ogrzewaniem – brak grzania na postoju, ciepłe powietrze leciało w miarę zwiększania obrotów silnika. Miała to być prosta usterka a po diagnostyce wyszło, że uszczelka pod głowicą przepuszcza spaliny do układu chłodzenia...
Witam Wybaczcie ale przeszukałem forum i nie znalazłem przypadku podobnego do mojego, stąd nowy temat. Problem dotyczy Astry F 1996 1,4MPI. Straszne kłopoty z odpaleniem zimnego silnika, pierwsze kręcenie odbywa się jakby normalnie ale niestety gaśnie a później już tylko kręcenie jakby bez kompresji. Pierwsze co zostało uznane za przyczynę, uszczelka...
Corolla 1997 E11 4e-fe 330 tys przejechane, od 200tys. gaz. 2 lata temu remont głowicy, bo ubywał olej, nie wiadomo czy więcej kapał na zewnatrz czy się spalał. Remont wszystkiego od napędu rozrządu i uszczelniaczy wałów od strony pasków, kontroli głowicy, wymiany uszczelniaczy zaworów, wymiana uszczelki pod głowicą i uszczelki klawiatury. Gniazda zaworowe...
ps. ale fajna uszczelka pod głowica była, od strony wydechów pozatykane kanały wodne w głowicy :) heh no rzeczywiscie , to moze wiele wyjasnic
Ostatnio znalazłem trochę czasu więc byłem z głowicą i tłokami w warsztacie gdzie regenerują silniki i po oględzinach okazało się, że oprócz pierścieni są jeszcze zbyt duże luzy na prowadnicach. Same prowadnice nie są pęknięte, czy zdeformowane i jak powiedział luzy nie wynikają ze strzału ale z normalnego zużycia prowadnic. Ja sprawdzałem luzy na lekko...
Proszę o pomoc. Gdzie jest blokada pompy wtryskowej i czy trzeba ją zablokować (i jak to zrobić?) żeby zwolnić łańcuszek rozrządu? Czy wystarczy popuścić szpaner napinacza i się to nie przestawi? Muszę ściągnąć głowicę, bo poszła uszczelka pod głowicą. Czy po odkręceniu koła zębatego od wałka rozrządu głowica zejdzie?
Płynu nie ubyło ale po 7dniach znowu mi wrzucil wodę zbiorniczkiem.Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!! Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica. ps Wymiana chłodnicy w tym modelu jest możliwa po zdemontowaniu zderzaka i lamp. Jeżeli głowica to daje sie ja naprawic czy trzeba załatwiac nowa.
Jak się okazało wszystkie 8 zaworów do wymiany (15zł za sztukę) do tego głowica do regeneracji + uszczelka + wymiana pasków i rolek+uszczelka pod pokrywę+płyny+filtry+robota mechanika całość zahaczy o ok 1100zł zależnie od stanu świec....ale będę miał silnik z rozrządem i płynami,filtrami od 0km po kapitalce więc jeśli zadbam to MAM NADZIEJE że trochę...
Co do uszczelki pod głowicą to podjedź na normalny warsztat i sprawdzą . Powinni mieć tester z płynem koloru niebieskiego , wlewają do menzurki zaciągają opary z odkręconego zbiorniczka i jak zmieni barwę na zielony to znaczy że wywalona uszczelka pod głowicą . Na portalu aukcyjnym testery są od 30 zł . Dzięki, ale jestem za granica, tutaj sprawdzenie...
Witam mam 416si jak mi siadało ogrzewanie za pierwszym razem była to pompa wody za drugim uszczelka pod głowica pierwsza rada odkręć korek wlewy oleju do silnika i sprawdź jak masz nalot <kawa z mlekiem> uszczelka jeśli nie to sprawdź czy nagrzewa się przewód prowadzący do nagrzewnicy jest on za silnikiem i prowadzi do kabiny tam jest zawór odcinający...
Witajcie, Blok, tłoki, wał, głowica - dałem wszystko do zmierzenia Wał jak tylko szlifierz spojrzał, to powiedział "Panie, przecież to stan idealny, ktoś już szlifował" Tłoki są OK. Blok, no cóż, po pomiarach wyszło, że można montować nowe pierścienie i będzie dobrze. Na pytanie czy będzie dobrze na rok czy na 10 lat dostałem odpowiedź "jak na 10 lat,...
Po samym odkręceniu głowicy i wymianie uszczelki rozrządu nie trzeba ustawiać.
Wleje półsyntetyk castrola.Mam pytanko do kolegi DJ ANNUS jaki koszt naprawy tej awaria czyli wymiana uszczelniaczy zaworów 4 szt uszczelniacze walków rozrząd 2szt uszczelka pokrywy zaworów 1szt, plus robocizna.Na ile byś to kolego wycenił? Pozdrawiam ps Głowica nie była ściągana.
Witam. Posiadam Seata Ibize II FL 2001r. 1.9 TDI. Problem jest następujacy: dosłownie 2 miesiące temu wymieniana była drugi raz uszczelka pod głowicą (tak na prawdę niepotrzebnie bo to nie była wina uszczelki tylko czujnika) Za pierwszym razem ponad pół roku temu rzeczywiście wymiana UPG była potrzebna bo objawy były uzasadnione. Lecz zauważyłem że...
Cześć, Jakiś czas temu chłodnica strasznie zaczęła pić płyn. Okazało się że poszła jakaś uszczelka pod głowicą i płyn leciał do silnika. Po oddaniu do warsztatu okazało się jeszcze że również głowica jest uszkodzona. Niestety sklep zamówił złą głowicę, a nowa będzie dopiero w poniedziałek, a mechanik w niedziele wyjeżdża przez co najprawdopodobniej...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Uszczelka pod głowicę do Matiza zaproponowana i często gęsto sprzedawana w sklepie motoryzacyjnym (koszt 60 pare zł), bez reklamacji tak jak u mnie. najtańsza 32 zł kosztowała. Głowica - remont 270 zł: Planowanie, uszczelniacze, wymiana wszystkich prowadnic zaworowych, 4 zaworów (2 zostały orginalne) i do tego szlifowanie wszystkich gniazd zaworowych....
Witam miałem problem po zakucie auta z uszczelka pod głowicą a dokładnie zaczęła przepuszczać na tyle dziwnie ze kompresja była 12.3 12.4 12.5 12.4 ale gazy szły w przewody wody. co po przekroczeniu 4500 RPM prowadziło do przegrzania silnika. Przy okazji pojawiła sie kontrolka przy Oleju a po wcisnieniu testu "switch off engine check oil level" Natomiast...
Witam Problem jak w temacie, głowica wróciła po kompletnej regeneracji, wymiana gniazd, zaworów, prowadnic itp. Niestety, zostało przeoczone uszkodzenie gwintu mocowania obudowy wału rozrządu do głowicy. Głowica założona, dociągnięta, przykręcanie wałów rozrządu i niespodzianka. Uszkodzony gwint to nietypowy M8x1, śruba Ribe M10, długość pracująca gwintu...
Witam wszystkich, podepnę się pod ten temat. W marcu b.r. kuzyn skarżył się na swoją asterkę z x16szr w LPG gdyż zaczęła brać olej (litr na 100 :D ). Na pierwszy rzut poszły uszczelniacze, wymiana nie przyniosła oczekiwanego rezultatu tak więc po uzbieraniu kasiory wzięliśmy się za demontaż głowicy, tłoki na wierzch i mamy przyczynę- zapieczone pierścienie...
Witam Mam problem z RENAULT SCENIC 97r 2,0 8V, wymieniana była uszczelka pod głowicą, sączył się olej na zewnątrz od strony kabiny. Jedynym objawem był wyciek oleju. Silnik rozebrano a tyle ile to było konieczne w warsztacie mechanicznym, głowica do planowania, wymiana uszczelek wszelkich. Samochód uruchomił się, wentylator działa jednak - obroty to...
Łatwiej było by zamontować głowice - dostępne na allegro zasilane bateriami z opcją ustawienia konkretnej temperatury Ale taka głowica nic nie zmieni w kwestii błędnego odczytu temperatury, bo głowicę masz w kącie. Lepiej jakbyś miał ją po drugiej stronie grzejnika, czyli na lewo, a nie na prawo, tylko teraz to już pupa, bo musiałbyś zmienić przyłącze,...
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Witam 3 dni temu robiłem klientowi uszczelkę pod głowicą w samochodzie citroen xsara 1,4 . Głowica oczywiście planowana , uszczelka solidna, lecz klient uparł się na pozostawienie starego paska rozrządu który nie wyglądał dobrze. Powiedziałem że zabiera auto na własną odpowiedzialność. Odebrał auto ,zapłacił. Następnego dnia dzwoni że coś nie działa...
Witam ponownie. Uporałem się w końcu ze szczęśliwą omegoą Przed ostatnią rzeczą jaką zrobiłem to była wymiana uszczelniaczy na mostkach od wtryskiwaczy.Pomogło to jak umarłemu kadzidło :cry: Zwaliłem głowicę i w tedy ukazał się obraz nędzy i rozpaczy. Przepaliła się uszczelka pomiędzy 2 a 3 i 3 i 4 cylindrem. Trudności z odpalaniem od długiego czasu...
Kiedyś w zafirze wymieniałem sprzęgło to musiałem odkręcać parownik i rurki miedziane bo wszystko było na ramie którą trzeba wymontować.Ostatnio wymiana uszczelki pod głowicą w vektrze b ,taki kibel był w kablach że gaziarz dostał odemnie wiele długich i krótkich.Dobrze że nie słyszał.
Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa . Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
Witam ostatnio wymieniłem uszczelkę pod głowicą i jest nie do końca dobrze. Samochód golf 3 1.6 silnik ABD lub ABU zależy jaka książka:) Więc po wymianie uszczelki pod głowicą i ustawieniu rozrządu (co prawda dało się ustawić optymalnie w taki sposób, że na kole rozrządu znak się różnił o trochę mniej niż pół ząbka w stosunku do znaku na wale) ale inaczej...
Wymiana korka sprawy może nie załatwić ale to może też być przyczyną. Kwestia jest taka czy nagrzewnica rozszczelniła się od starości czy ja rozwaliło?( niech autor tematu odpowie na to pytanie) U mnie korek stwarzał problemy w układzie chłodzenia rozwaliło nagrzewnicę wymieniłem ją i nadal nie wiedziałem co się działo- wymieniłem korek i wszystko wróciło...
Wiem jest tego dużo ale chcę być dokładny!!! Zbierał mi się w zbiorniczku płynu chłodniczego mały osad oleju. Postanowiłem to naprawić bo lubię gdy wszystko jest ok. Okazało się, że głowica jest pęknięta – wymieniłem na dobrą. Po przejechaniu ok. 600kmsytuacja się powtórzyła, tylko zamiast 100ml na 2000km ( jak poprzednio) w zbiorniczku pojawiło...
Termostat cieczy chłodzącej można założyć zimniejszy np. 87°C- nie pamietam już z czego,ale można dobrać według katalogu w sklepie motoryzacyjnym. Bez termostatu można bardzo łatwo przegrzać silnik, bo nie jest zamykany "mały obieg" pomijający chłodnicę. Aby olej podgrzać tak aby otworzył się termostat oleju trzeba troszkę się namęczyć , a wskazówka...
U mnie 1000zl plus minus 200. A na dodatek wszystkie uszczelki i KPL rozrządu. Przy takiej robocie mogę dać gwarancję.
Problem jest złożony.ok 3 miesiące temu zaczęło mi ubywać oleju w silniku ok 1l na 600 km z jednoczesnym ubytkiem płynu chłodniczego. Mechanik stwierdził uszkodzenie turbiny,którą wymienił (koszt z wymianą oleju i filtrami 5 tys). Po wymianie było niby ok ,auto miało moc ,nie brało oleju ,ale za płyn chłodniczy w dalszym ciągu ubywał.Dolewałem nawet...
Początkowo złap główne te 30 niuta tak jak chcą ,a te mniejsze 20. Żeby w miarę rozłożyć siły. Dokręcaj główne z procedurą a te boczne wyrównasz na końcu. A jak zrobisz tak jak pisałeś też będzie ok.
dzieki za rade. Wiesz to jest dziwna sprawa z tym moim autem bo przy normalnej jezdzie nie kopci wogole,natomiast gdy mu troche w pedal wcisne to leci bialy dym czyli wychodzilo by na to ze to uszczelka pod glowica i na dodatek ta maz pod korkiem,a na niebiesko to kopci tylko wtedy jak np mam temperature 90 stopni to znaczy jest bardzo rozgrzany silnik...
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
Trudno stwierdzić na odległość co jest przyczyną, ale uważam, że problem tkwi we wtryskiwaczach benzyny. Przy stałej jeździe na gazie mało używane wtryskiwacze benzyny uległy zanieczyszczeniu i zamiast wtryskiwać do komory spalania silnika mgiełkę paliwa wtryskują tam strumień. Przy zimnym silniku paliwo ni może się normalnie spalić co objawia się nierównymi...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
A leci para z wydechu jak sie silnik zagrzeje? to kolego masz głowice do zdjecia i wymiana uszczelki oraz sprawdzenie głowicy czy nie jest pęknieta.
W tym silniku jest jedna grubość uszczelki. Wymiana śrub niekonieczna.
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
uszczelka głowica wymiana passat wymiana uszczelka głowica wymiana uszczelka głowica polonez
gorący elektrozawór transformatory sieciowe katalog sprzedam głośniki eminence
electrolux plyta indukcyjna electrolux plyta indukcyjna
SABA LED28TC2300E Firmware Update Guide Lodówka działa, ale nie mrozi – przyczyny i rozwiązania