Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Silnik mam AJM....jeszcze przyjdzie mi uszczelkę pod głowicą wymienić?? Nie wiem czy to już się opłaca robić, podjadę do fachowca niech oceni, ale wymiana uszczelki to chyba nie są tanie rzeczy ... Dodano po 2 A odpowietrzenie silnika od dołu?? Co to znaczy , nie mam za dużo wiadomości o mechanice a zawsze czegoś można się od kolegów po fachu dowiedzieć......
Panowie, ponieważ czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w samochodzie Passat 1.9tdi 99 rok AHF. Chciałem się trochę przygotować. I utknąłem.... Silnik rozkręcony wymyty wszystko pozaznaczane poopisywane i pytanie mam. Głowicy w tych TDI się podobno nie planuje tak ? Bo niektórzy mówią że się planuje tam głowicę, jednocześnie dobierając potem uszczelkę...
Czeka cię coś więcej niż kolejna wymiana uszczelki pod głowicą , planowanie lub wymiana głowicy , planowanie bloku a może też być coś innego .
na 100 głowica nie ma co wiecej szukac obowiazkowo do planowania przed planowaniem zdjąć wałek rozrzadu zedy wszystkie zawory byly zamkniete[zrobia ci to tez ci co planuja ale po co placic} po złozeniu konieczna wymiana paska rozrxzadu
Pęknięta tuleja 4-rtego cylindra. W sumie częsta usterka tego silnika. Powiedz mi da się to jakoś naprawić, wymienić bo to już jakiś trop a nie wymiana silnika jak mi sugerowali pseudo-mechanicy!!
Tak Była planowana, wymienione wszystkie uszczelniacze pompek, uszczelniacze pompy diesla, szklanki i rególowane pompki(rególacja była robiona jeszcze w polsce przez obeznanego mechanika bo głowice miałem w Polsce do planowania). Tu na miejscu była zakładana do silnika wymiana rozrządu rolek pasków itd.
a co myślicie o punto? Czy za 3000zł to dobry wybór? Czy może lepiej jakiegoś saxo albo corse? Czy ople za 3000zł nie będą pognite za bardzo? Ja właśnie zdecydowałem się na: Punto I 1.2 75KM (3-drzwiowe) 1997r przebieg niecałe 200 tys. Zapłaciłem za niego 3000zł Poprzedni właściciel wymienił gałki drążków i zakonserwował progi. Cieszyłem się nim 4...
Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem Passata B4 1995 rok z silnikiem 1.9 TDI 90 koni (1Z). Generalnie podczas oglądania i zakupu wszystko było ładnie, pięknie. Silnik pali na pół obrotu rozrusznika zimny i ciepły, chodzi równo, nie kopci, nie dławi się ani nie gaśnie. Jest dość żwawy więc myślę że trzyma moc. Po podpisaniu papierów w drodze do domu...
Naprawa nie opłacalna raczej wymiana głowicy plus planowanie...
Ale co się zmieni wystawanie tłoków, czy wpuszczenie zaworów? Po każdym planowaniu zawory powinny zostać obniżone do wartości podanej przez producenta.
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
Co Panowie na to? Przy znacznym przebiegu mogą być wyrobione gniazda PD w głowicy, i wymiana kompletu uszczelek może okazać się fiaskiem.
Daj do fachowca i po problemie
Witam, mam problem z odpalaniem w niskich temp. Problem pojawia się przy 4 stopniach na + i im niższa temp tym gorzej. Auto po wymianie uszczelki pod głowicą ale problem był już przed wymiana. Przy wymianie uszczelki zrobione inne rzeczy, dotarte zawory, uszczelniacze zaworowe, oringi na pompowtryskach, wszystkie uszczelki nowe, pompowtryski ustawione...
Mam prośbę. Mam passata b3 1.9td rocznik 93. Ten samochód ma dla mnie wartość sentymentalną i chciałbym sam przy nim troszkę popracować. Mam w garażu kanał więc nie będzie problemu z dostaniem się do dolnych parti tego samochodu. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak prawidłowo wymienić uszczelki z pod dekla nad głowicą , z pod głowicy i z misy olejowej...
Bo może koślawo chodzić od nierównej kompresji , w tdi pd potrafi wytrzeć się krzywka wałka że szklankę zje kolektor kolorowy potrafi być zabity na amen syfem . Plus wiejska technologia która radośnie zawitała do tych silników i nie wiadomo co tam i od czego siedzi po mity typu planujesz głowice to uszczelka grubsza.
ja nie udzielam porad tylko pisze forumowiczom co było przyczyną spadku mocy po wymianie uszczelki pod głowicą w moim passacie Ja mam problem z głowy niech inni mają jakiś obraz czego szukać Dodano po 21 trans-serwis. Widze ze z ciebie mechanik taki jak i z tych co mi uszczelke pod głowicą wymieniali. Tłumacze że podstawowym błedem jest jebniecie pompowtrysków...
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Witam,w passacie 1.9 tdi AVB 2001 po wymiane uszczelki pod glowica samochod ciezko zapala i mozna kopci na siwo,przed wymiana bylo ok,uszczelka byla wymieniana poniewaz byl w plynie olej,szczelnosci nie sprawdzalem,glowica byla tylko planowana,rozrzad na 100% dobrze poskladany,poradzcie cos bo nie wiem za co sie zabrac,pozdarwiam
Miałem kilka passatów 2.0 tdi kilka audi 2,0 tdi.Ale tu z pompy oleju idzie napęd na pompę wody.Dobrze że klijent wie że to auto to gów... i jak coś to dzwoni i konsultuje.Mogło to się skończyć porządnym przegrzaniem i w najgorszym przypadku pęknięciem głowic lub bloku.Wymiana uszczelki pod głowicą w tym modelu zaczynamy od demontażu silnika ze skrzynią,odłaczeniem...
filtry były wymieniane nowe Nie ośmieszaj się zajrzyj do filtra paliwa i zobaczysz kolor paliwa -nawet tam nie zajrzałeś poza tępa wymiana bezsensowna bo nowy. Filt bez namysłu wymieniłeś na nowy, a syf paliwa pozostał. zapowietrzenie nie grozi gdy do filtra przed wymianą wlejesz trochę paliwa, szczelny układ paliwowy sam się odpowietrzy. Paliwo jest...
Już się boję tym bardziej że będzie też wymiana uszczelki po głowicą i planowanie, bo po objawach uciekania płynu chłodzącego wszystko wskazuje na uszczelkę ! Jak myślisz ile razem wyjdzie??
Dodam, że wymieniana była uszczelka pod głowicą, a głowice dałem sporadycznie do zweryfikowania. Wymieniono tylko 8 prowadnic na zsacych. Po złożeniu 3 tygodnie jazdy auto zaczęło nierówno pracować, uszkodzony czujnik położenia klap i silnik pracował równo. A teraz zaczęło z tym olejem auto na warsztat, to wymiana pompy oleju i lipa. Dwa dni i dalej...
Witam. Uszczelniacz kosztuje ok 2 pln.Potrzeba ich osiem sztuk.Takie byłyby koszty gdybyś potrafił sam wykonać wymianę. Ile weźmie mechanik, tego nie potrafię powiedzieć.Oby mechanik nie zechciał ściągać głowicy, wtedy wzrosły by koszta części - uszczelka pod głowicę, oraz koszty robocizny.
No mało miejsca, ale jakoś to się robi. Najlepiej umyć silnik i sprawdzić dokładnie za pomocą lusterka lub kamery inspekcyjnej. Wymiana tej uszczelki niestety wiąże się z rozebraniem rozrządu. W przypadku jeśli jednak cieknie spod górnej części głowicy na której są osadsone walki również wymaga to rozebrania rozrzadu
Witam Moj problem z passatem 19 tdi 115 km Samochód nie przyspiesza 140 km/h max. Wszystko sie stało po wymianie uszczelki pod głowicą Wcześniej jeździł 180 km/h Po wymianie uszczelki u mechaników samochód wogóle nie jeździł brak jakby turbo Zaprowadzili do szpeca od diesla ten zrobił regeneracje turbo Brak jakichs kolwiek błedów doładowania Facet powiedział...
hmmm właśnie o to chodzi że nie mam pojęcia dlaczego pękł mi blok po prostu w pewnego dnia w zbiorniczku zobaczyłem płyn wymieszany z olejem zabrałem się za wymianę uszczelki pod głowicą, sciągam głowice a tam takie pęknięcie że sie naprawdę wkurzyłem ma chyba z 4cm ale tylko w miejscu gdzie jest kanał wodny ale jest już jakieś 3mm od cylindra i nie...
Mogę się podzielić moimi doświadczeniami w poszukiwaniu dziury w całym. W megance z pierwszym razem nie umiałem zlokalizować przecieku. Pod samochodem sucho, pod maską też, a płynu ubywało. Na przeglądzie rejestracyjnym jak samochód podniesiono do góry i gość sprawdzał zawieszenie, ja w tym czasie oglądałem sobie jak wygląda podwozie. Zauważyłem, że...
Witam, może tutaj ktoś mi podpowie, co nie tak, może zrobiłem... Przerzucałem silnik w swojej Audi A4 B5 1.9 TDI 90 KM 1Z z Passata B5, też ten sam motor... Ustawiłem rozrząd na blokady, czyli jedna w wałek z tyłu na głowicy, zablokowane koło pompy na trzpień oraz wał korbowy, po sprawdzeniu czy "0" na kole zamachowym jest widoczne w skrzyni... Narysowałem...
Kolego czarny100022, Razem z wymianą uszczelki należało oddać do sprawdzenia głowicę, czy nie pękła(czego nie życzę). Bo jeśli samochód był przegrzany to jest duże prawdopodobieństwo że tak może się stać, szczególnie gdy głowica jest z aluminium. Wiem to z własnego doświadczenia :cry:
Do domex32 miałem taki przypadek w leonie 1.9TDI 150KM na pompowtryskach czasami lekko kopcił na biało płyn na wolnych obrotach nie ubywał po wolnej jeździe było dobrze, po szybszej zapalała się lampka braku płynu w układzie chłodzenia i trzeba było dolać około 1,5 litra okazał się że była to uszczelka pod głowicą. Poszperałem troche i podaje odpowiedzi...
Głowica zmieniona na inną(planowana oczywiście) Ale wysokość nie sprawdzona - może już być spiłowana poniżej wymiaru krytycznego. W ogóle VW zabrania planowania głowic - w przypadku niepłaskości, wymiana kadłuba. Jak już jednak do "zgwałcenia" czoła głowicy doszło, to trzeba pogłębiać gniazda zaworowe i korygować grubością uszczelki, pomimo że powinno...
Awaria pompy wody nie następuje nagle, ale postępuje w czasie. Uszkodzenie łopatek wirnika (najczęściej plastikowych) jest wynikiem m.in. zapowietrzenia się układu i pojawiającej się wówczas kawitacji: ... Oprócz ubytku płynu słyszę także od 4 miesięcy przy dodawaniu gazu na rozgrzanym silniku jakby "przelewanie się" wody pod deską rozdzielczą, jakby...
Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Pytanie co z pieprzyli...
Witam. Mój problem z Passatem 1,9 tdi 115 km po wymianie uszczelki pod głowicą stracił moc. Mechnicy sprawdzili wszystkie czujniki, zrobiona regeneracja turbiny żadnych błedów nie wykazuje. W czasie jazdy pod kompem badany wszystkie parametry dobre. 3 ci pompowtrysk leje troche ale już lał przed wymianą uszczelki lecz chodzil dobrze. Pytanie co z pieprzyli...
witam, nie wiem co to za mania wymiany uszczelki bez planowania płaszczyzny głowicy? pewnie śrub też nie wymienili? skoro była wymiana uszczelki to była nieszczelność, co do przypadku :D kilka w miesiacu, teraz niech zaczną od sprawdzenia kompresji musi byc 25-31 bar a róznica nie wieksza pomiedzy cylindrami 5 bar ja osobiście dopuszczam 2 bary ale...
Wielkie dzięki wam za wskazówki. Oczywiście wszystko będę składał posmarowane lub polane olejem, łoża wałka wałek w miejscach gdzie lega w łoża, szklanki itp. to jasne. Wiem też że trzeba ze wszystkich dziur z gwintem odessać stary olej aby nie rozsadziło bloku czy głowicy to dla mnie oczywiste, tak jak nowe szpile głowicy. Bardziej się martwiłem tym...
Na moje oko bulgotanie wskazuje na uszczelkę pod głowicą. Jak się zagrzeje dobrze do 90 st to sprawdź twardość grubego węża cieczy chłodzącej. Jak będzie twardy jak kamień, że nie będzie można go ugiąć to raczej uszczelka. U mnie też tak było. Bulgotał około 3000 rpm. Co do logów to przed wymianą oringów na pompowtrysku miałem podobne. Na wolnych obrotach...
No właśnie z tym dymem to różnie bywało jak potrzebowałem szybciej ruszyć to po wżuceniu ok 3000-4000 obrotów i ruszeniu to wyglądało to jak bym faktycznie był parowozem wszystko obrzygane do okoła olejem :( kurcze wymiana pierścionków to już gorsza sprawa bo musiał bym cały reszte silnika wyżucić bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie... tak myśle...
Gniazda mają więcej wspólnego niż ci się wydaje, przerabiałem temat na swoim passacie. wyrobione gniazdo nie jest jakoś skandalicznie wyłomotane na wszystkie strony świata i nie wypadają z niego kawały aluminium. Wystarczy, że na prawej stronie głowicy w miejscu uszczelek będą wytarte rowki. To będzie skutkowało uporczywym przypowietrzaniem się w trakcie...
To ciekawe czym kolega dokręca te głowice?? Ja dynamometrem (klucz dynamometryczny) i co to za pytanie? Może coś bliżej na temat używania starych uszczelek?- człowiek widać jeszcze mało wie. Wymieniana śrub dotyczy Torque to Yield, które nie są elastyczne (sprężyste). Zależy również ile razy zostały użyte te, których wymiana nie jest obowiązkowa. Tak...
Witam. Zaczynając od początku - Passat B5 1,9 tdi, 130 km silnik AWX: Ubywał mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka, zero przecieków, chłodnica nowa (wymieniona pół roku temu), wymieniony czujnik temperatury podwójny (bo wyskakiwały błędy) a płyn nadal uciekał w tempie coraz większym - chociaż ustaliliśmy, że przez zbiorniczek wyrównawczy - znaczy robi się...
panowie wszystko pięknie ale przed wymianą rozrządu tez takie objawy miałem a płynu wcale nie spuszczałem chociaz ze 2 razy na odcinku 200 km ubyło mi płynu. Sprawdzam stan i cały czas sie utrzymuje tan. Dziś po przegazowaniu go 2 razy mocno zaczeło lecieć ciepłe. Nie którzy mówią że może być dmuchnięta uszczelka pod głowicą i to może być efektem tego...
prawdopodobnie masz przedmuchy do układu chłodzenia gdzieś z glowicy , zanim układ osiągnie temperaturę działania termostatu to jest w nim już zbyt duże ciśnienie i termostat nie może już otworzyć dużego obiegu , jak to sprawdzić ? odpal silnik poczekaj aż się układ nagrzeje i sprawdż górny wąż , jeśli jest bardzo twardy , ,,nabity" , tzn. że trzeba...
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Vw passat b6 2.0tdi (BMP) 2005-06r. Problem wystąpił po nazwijmy to remącie silnika. Odstawiłem auto na warsztat na wymianę uszczelki pod głowicą i Regenerację turbo. Co się okazało że głowica jest uszkodzona, ale to mało istotne. Mechanik stwierdził że turbina i głowica uszkodzona została przez zapchany DPF...
Zgadzam się z Kiperem że lepiej już chyba kupić Poloneza bo wczesniej miałem Poloneza i nie maiłem z nim większych problemów nie licząc wiecznie zapiekających się hamulców i ciągłej rdzy więc zachciało mi się kupic coś zagranicznego, a że strasznie podobał mi się Passat B3 kombi a że jakos trafił się doś ładny w dobrej cenie więc sie skusiłem. Wersja...
Witam, szukalem w necie, tutaj na forum, ale podobnego tematu nie znalazlem. kupilem 2 miesiace temu vw passata, r.2001, benzyna 1,6. Zaraz po kupnie zrobilem przeglad, wymiana oleju, paskow, flitrow, pomby wodnej i paru drobiazgow. Zaczal miec problemy z akumulatroem, wiec tez poszedl do wymiany. 3 tygodnie temu dziewczyna podczas jazdy stwierdzila,...
VW Passat B6 , palil spore ilosci oleju ok. 1l / 500 km. Zrobilem remoncik silnika , wymiana pierscieni ,uszczelniaczy zaworowych ,uszczelka pod glowica po drodze, wraz z nowym lancuchem i napinaczem. Silnik na biegu jalowym chodzi rowno ,wrecz idealnie i cicho lecz gdy wkrecamy go na obroty to od ~2200 rpm do ~3200 rpm dzwonia zawory lub sam lancuch,ponizej...
Space Star - stosunkowo drogie części. Autko bardzo praktyczne. Mój kolega nim jeździ. Ogólnie ma o nim przeciętne zdanie. Cordoba Vario - ostatnio bardzo często jeżdżę seatem, akurat Toledo (gaz, 1994). Jeden i drugi mało problematyczny. Części w przyzwoitych cenach. Auta solidne, choć mają trzeszczące tapicerki. Niezbyt wygodne fotele. Vectra - wygodne,...
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Jak masz 3 tys to szukaj zadbanej skody felicji lub tego typu auta . Kupisz od pierwszego właściciela z małym przebiegiem, albo jakiegoś fiata marea, passata B4 w benzynie z gazem itd. W ogóle bym odrzucił jakakolwiek markę tylko bym szukał samochodu w jak najlepszym stanie. 400 zł to dzisiaj nie starczy na podstawowe ogarniecie hamulców, a Ty liczysz...
Kolego mam ten sam problem w Pasku z silnikiem AVF. Po nocnym postoju rano po odpaleniu poddymia na niebiesko. Jak się nagrzeje problem ustępuje. Jak postoi ponad godzinę i go odpalę, to walnie niebieskim bąkiem i spokój. Przebieg auta to 170000km(autentyczny). Również jak u Ciebie turbo wykluczone, w jednym serwisie Bosch w Rzeszowie za wymianę uszczelniaczy...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
Z tym pomógł to pomyłka przepraszam Panowie. Może troszkę od początku.Wymienialiśmy uszczelkę ponieważ gotował wodę,prawdopodobnie wina termostatu {teraz jest nowy} wentylator pracuje normalnie.Przed wymianą nie brał oleju,ale możliwe że był mocno przegrzany ponieważ problem pojawił się podczas jazdy w górach.Po wymianie uszczelki okazało się że nie...
Wasze odpowiedzi nadal nie są konkretne.Napisałem wam wszystko co i jak a wy nadal dupiny piszecie.Czujniki były zmienione na nowe i nic dalej pisk.Przez to zmierzone zostało ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku.Zagar pokazał 1bar.Przeprowadzony został remont silnika.Panewki na wale i korbowodach pozmieniane pierścienie,uszczelki głowicy i klawiatury...
Cześć, mój problem najlepiej pokazuje to wideo: https://www.youtube.com/watch?v=gBaMkSLu... Od około 0,6b jak turbo zaczyna dmuchać zaczyna być słychany świst, gdy turbo osiągnie maksymalny poziom doładowania, zmienia się ten świst na falujący, oscylujący świst. Równo 3msc temu zmieniłem turbosprężarkę na hybrydową(przed wymianą nie miałem tego problemu)....
Witam serdecznie borykam się z problemem już od tygodnia i rwe włosy z głowy. Pacjent to Passat b5 1.9tdi pd 130km Automat.Gdy do mnie przyjechał nie miał mocy i kopcił jak z lokomotywy. spadek mocy szybko naprawiłem(pęknięty wężyk na gruszce od geometrii łopatek turbo)zabrałem się za drugą usterkę mianowicie wymiana pierścieni i regeneracja głowicy....
Trochę z własnego doświadczenia „taxi”: 5 lat jeździłem mercedesem 124 silnik 2,5 Di żółty po niemieckiej taxi 400 tys km , gdy sprzedawałem maił 900tys spalał zawsze ok. 7,5-8 l ON, nigdy nie odmówił mi posłuszeństwa, zawsze mi „sugerował” co należy wymienić z kilkudniowym wyprzedzeniem, nie zdarzyło mi się abym nie mógł następnego...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Witam. Zacznę od finału histori. Jadę 150 km/h nagle auto traci moc, cisne gaz na maxa a on zwalnia do 110 i nie moge bardziej przyspieszyć. Po minucie bialy dym z wydechu, duzo dymu! Staje na poboczu i gasze silnik. Poziom oleju ok. W zbiorniczku wyrownawczym kolor plunu.jak woda z kałuży.. doczekałem chwile i sprobowalem odpalić silnik ale obroty...
WITAM DO ZAOFEROWANIA MAM PAŃSTWU SWOJE WŁASNE AUTKO I MUSZĘ PRZYZNAĆ IŻ NIGDY MNIE NIE ZAWIODŁO . AUTO NABYŁEM OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA I JEST Z NASZEGO POLSKIEGO SALONU , SAMOCHÓD JEST NA BIEŻĄCO SERWISOWANY NA CZAS WYMIENIANE WSZYSTKIE FILTRY I OLEJE . POMIMO IŻ POD MASKĄ ZNAJDUJE SIĘ SILNIK 1,9 CZYLI JEDNA Z NAJSTARSZYCH I NAJMNIEJ ZAWODNYCH JEDNOSTEK...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
Nie ma idealnego samochodu. Szczerze mówiąc to wolał bym kupić starszego, prostego diesla i nawet go później wyremontować. Jestem spokojny, nie wariuję, śmigam jak moher więc takie auto dla mnie jest na bardzo długo. Nissana dostałem w spadku po rodzinie i juz był zajechany na maksa. Sam pod domem wymieniłem uszczelkę pod głowicą (głowicę dałem jedynie...
No to dobrze a jeśli pojadę do następnego i stwierdzi to samo to co ??
O biały osad pod korkiem oleju aż tak sie nie martw, jest to objaw niedogrzewania silnika.
Witam odziedziczym passata składaka, niewiem dokladnie czy 1,8 czy 2,0 ale numer silnika to 9a. mam z nim kilka problemów na które mój mechanik nie umi sobie poradzić. pomieszana instalacja elektryczna - problem jest w termostacie, a chyba w jego braku, bo tylko co tam jest to jakies dwa kabelki przy głowicy. Mechanik twierdzi że jak głowica sie nagrzeje...
Dodam tylko ze nie za kazdym pomiarem dokonywanym w zbiorniczku wyrownawczym wykaze spaliny i najlepiej jest test przeprowadzic na zimnym silniku pod obciazeniem ja poprostu na zimnym silniku jechalem pod gore kilka kilometrow i wykazalo od razu. Gdzie przy wczesniejszym pomiarze nic nie wykazalo.Niektorzy w tej sytuacji wymontowywoja termostat i jezdza...
Witam...mam 3 sprawy 1)Nie wskazuje mi w moim passacie temperatury cieczy...Kroki które już poczyniłem -wymiana czujnika -wymiana kabla do zegarów -wymiana zegarów -wymiana kostki wpinanej do czujnika I dalej to samo.Zalezy mi na tej sprawie bo kiedys popsuła mi sie pompka wody jak jechalem..i nawet o tym nie wiedzialem bo mi nie pokazało na zegarach.Wypaliłem...
i kazali mi ją zamontować do tego nowego silnika ,a ona była przyczyną spalenia tłoka .Olałem ich więc i zamontowałem tą tandem pompe do nowego silnika {stary miał 1500 km}Rozpisałem w zleceniu że zalecam wymiane t.pompy bo ponownie silnik ulegnie zniszczeniu.Wydali passata nowego i po 1300 km znów na lawecie spowrotem :-] 3 stany oleju ,silnik świruje...
passat wymiana uszczelki głowicą wymiana uszczelki głowicą vectra wymiana uszczelki głowicą corsa
renault megane oleju dekoder polsat aktualizacja podłączenia elektryczne bojlera
regeneracja baterii irekr motorola
Volvo XC60 2013: Ocierające amortyzatory klapy bagażnika Wiertarka udarowa Hilti TE5 nie włącza się po wierceniu fi12