Zamek jest zespolony ale przed wymiana przejrzyj instalacje słupek - drzwi .
Po rozebraniu boczków tapicerki okazało się że zamek był fabryczny. Wymiana sterownika załatwiła problem.
Szyby i centralny zamek przed wymiana sterownika silnika dzialaly ok. Tak bezpieczniki sprawdzone a problem nadal jest :(
Cześć, mam problem z zamkiem (centralny) w Puncie. Wygląda to następująco przekręcenie kluczyka zarówno na otwarcie jak i zamknięcie nie powoduje żadnej reakcji (klucz nie ma żadnego oporu). Zamek w drzwiach pasażera działa normalnie. Również zamknięcie wszystkich drzwi od środka (przez wepchnięcie kołka od strony kierowcy nie stanowi problemu). Czy...
Ja swój problem już rozwiązałem. Faktycznie pomogła wymiana przekaźnika CF2-12V. Na mojej płycie głownej znajdowały się takie 2. Jeden od centralnego zamka, drugi od kierunkowskazów. Koszt cześć z transportem 72 zł w jednym ze sklepów Internetowych.
Nie wiem na pewno, ale to może być od anteny odbiornika centralnego zamka. Musiałbym to zobaczyć na schemacie, ale to dopiero w poniedziałek.
Temat do zamknięcia. Koszt naprawy zamknął się w kwocie 31.50 zł. Pomogła wymiana przekaźnika CF2-12V znajdującego się w BODY KOMPUTERZE dołączonym do skrzynki bezpieczników.
Nie będziesz musiał nic zmieniać. To jest coś takiego jak w zamkach od drzwi, jedynie kawałek metalu bądź plastiku który po przękręceniu zwiera odpowiednie przewody. U mnie jest to wkładka plastikowa, wypycha takie male bolce plastikowe i zwiera 3 przewody (zapłon) i czwarty przewód to rozruch. Wymiana też jest prosta.
czy wymiana tego sterownika może mieć wpływ na immobilaizer? Nie, chociaż może współpracować z innymi modułami MetaSystem (np.zewnętrzny immobilizer): czarny - masa, niebieski - kierunkowskazy, pomarańczowy - +12V, brązowy - komunikacja z innymi modułami MetaSystem.
Ten zestaw startowy ma być z tego roku co produkcja auta? Zaglądałem na allegro i tam jest opisane, że pasuje do Fiata Punto i Seicento. Będzie to tak pasować? Wymiana jest trudna, czy lepiej powierzyć to jakiemuś warsztatowi? Dodano po 1 Seicento 2003 rok, silnik 1,1. Dodano po 2 No tak, z zamkami też coś trzeba zrobić, korek wlewu paliwa też na kluczyk.
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w Punto I. Od strony kierowcy nie mogę zamknąć wszystkich drzwi tylko mogę otwierać a od strony pasażera mogę bez problemu zamykać i otwierać. Nie wiem co sie dzieje sprawdziłem wszystkie przewody ale są w porządku. Co mam robić? Czy wymienić cały central zamek czy wystarczy wymienić tylko ten zamek od kierowcy...
słuchaj wloc ten post nie był poświęcony naszym dochodzeniom czy się da czy nie.kazdy z nas robi kilka samochodów dziennie i zadaniem tego forum jest wymiana informacji a nie dochodzenie się .Pewnie, załozenie do Punto orginałów jest napewno pewniejsze ale nie podlega wątpliwości że droższe.co do tych samochodów co pisałeś nie udziele ci odpowiedzi...
Jak się nie oprze, a przynajmniej będzie się za głęboko chował co uniemożliwi zapięcie /rozpięcie/ zamka to... użyj sznurka. Wykręcasz świecę i wsówasz trochę sznurka. Podsówasz tłok do góry i zawory mają się o co oprzeć. Myk cały jest w tym, żeby ten sznurek się w cylindrze sie splątał i żebyś go wyjął. Możesz też użyć sprężarki. Wtedy trzeba jednak...
Nie masz centralnego zamka? Sterownik wtrysku też coś tam pobiera, nawet w stanie głębokiego uśpienia. Ładowanie masz słabe i tyle, też miałem taki problem, przy identycznym ładowaniu. Wymiana, a właściwie dołożenie, kabla między alternatorem a akumulatorem go rozwiązało. Ale jeśli na alternatorze masz 13,95V to albo się "kończy" albo problem z masą,...
Witam, Z gory przepraszam za poziom mojego postu gdyz nie za bardzo orientuje sie w tematyce samochodow - ale mam mocne postanowienie poprawy, stad moja obecnosc tutaj :) Mam problem z zamkami we Fiacie Punto II. Mianowicie zamek od strony pasażera "kreci się" w kółko (rzecz jasna drzwi nie otwiera), natomiast od strony kierowcy wysuwa sie na 1-2 cm...
Witam. Znajomy prosił mnie o pomoc jednak nie wiem jak doradzić, a temat mnie zaciekawił. Fiat Punto 2 z tylko 1 kluczykiem, bez karty kodowej do klucza. Otwiera tylko zamek kierowcy (zamek bagażnika i pasażera się nie kręcą). Ponoć kluczyk jest wadliwy jednak samochód odpala. Pytanie brzmi co byłoby najbardziej opłacalne 1. Kupno nowych wkładek z kluczykami...
do tomasz0703 - tak jak pisałem lepszym rozwiązaniem jest ściągnięcie wsadu i wgranie mniej ryzykownym, tu nie chodzi o to czy umiem czy nie umiem ryzyko przegrzania albo uszkodzenia mechanicznego zawsze jest podczas takich operacji a teraz mam jedno działające światło z tyłu ale samochód pali a jak uszkodzę EPROM to pozostanie mi już naprawa po numerze...
Witam kolegów i koleżanki na forum. Od pewnego czas mam problem z przekręceniem kluczyka w stacyj. 2 komplety kluczyków to samo, zamek drzwi otwiera sie bezproblemowo. Nie ma znaczenia czy kierownica była zablokowana czy nie. Powiedzcie mi jakie są sposoby naprawy tego, wymiana stacyjki, jakiejś jej części? Mniej więcej powiedzcie ile to może kosztować,...
Witam Koledzy Mam szybkie pytanie bo nigdzie nie znalazlem podobnego watku. Otoz moj Doblo posiada centralny zamek otwierany i zamykany z pilota. Pilot jak kupilem nie dzialal ( poprzedni wlasciciel twierdzil ze rozladowala sie bateria a po wymianie juz nie dzialal) niestety nie mial pin codu od Fiata. Zrobilem dumpa z BCM z kosci 93Lc66 odczytalem...
Kilka lat temu zamontowano mi w samochodzie alarm i automatyczne zamykanie drzwi z pilota. Kilka tygodni temu zaczęły szwankować jednak piloty. Czyszczenie i wymiana baterii niewiele pomogło. Czasem przy próbie zamknięcia drzwi zamykają się i natychmiast otwierają (wymiana siłowników nic nie pomogła). Czasem otwarcie lub zamknięcie w ogóle nie działa....
Witam.mam problem ze stacyjką,nie działa poprawnie,muszę ją wymienić, żaden problem bo przecież na necie używka 40-60zl Tylko problem polega na tym że mam immobiliser, i teraz moje pytanie:czy jak kupię stacyjkę z immobiliserem to wystarczy że ja wymienię podłacze i będzie cykać? Tak wiem będę miał teraz dwa kluczyki jeden do zamków i wlewu a drugi...
Pomogła wymiana przekaźnika CF2-12V. W body komputerze znajdują się takie dwa. Po wymianie obydwóch rozwiązałem problem z lewym kierunkowskazem, oraz centralnym zamkiem.
A guzik. Przecież to system z kluczem matką. Bez niego w ASO to chyba tylko wymiana zamków i puszki immo. Poszukaj kolegi o nicku avital. Powinien Ci pomóc, w temacie immo.
Do PUNTO I powinno się mieć 3 klucze i CODE CARD. Jeden klucz jest czerwony (matka). Jeżeli go masz i możesz kupić komplet (2 niebieskie, czerwony i CODE CARD), to kup. Przełóż ze swojej matki (czerwony) chip do nowej matki. Wymień stacyjkę. Włóż czerwony, włącz zapłon. Jak zgaśnie kontrolka CODE, włóż pierwszy niebieski, włącz zapłon i kiedy zgaśnie...
Nic to niepomogło, próbowałem z minusową i dodatnią klemą i nic. Czy mając wciśnięty stop podłączyć drugą klemę czy nie ??? Czy jedyną możliwością to ominięcie immo i udanie się do elektronika,w celu jego wyłączenia ? Jedyną najtańszą możliwością ? Dzwoniłem do serwisu FIAT-a i powiedziano mi , że ominięcie immo jest niemożliwe, tylko wymiana centralki,...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
wymiana zamka punto sterownik zamka centralka zamka punto
klimatyzacja zasilanie amplituner pioneer kolumna generator sygnału radiowego
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Problemy z diodą klawisza dźwięku w Lenovo Symetryzacja żarzenia vs. podniesienie potencjału