O to chodzi? [url=http://forum.samnaprawiam.com/silni...
Witam, nie wiem czy ja mam tylko takie szczęście (znaczy moi klienci) bo mam w warsztacie teraz cztery seicento na wymianę pompy paliwa i zbiornika paliwa bo benzyna ma kolor kawy z mlekiem ,zbiornik rudy z zabarwieniem czarnym :D a pompy popiskują i od tej korozji i ciśnienie prawie bliskie zera :D , a seijasy uzyskiwały 30km/h :D , a co ciekawe koledzy...
Auto było już u kilku mechaników i po skasowaniu kupy pieniędzy i wymianie sprawnych rzeczy na nowe nie zrobili nic. W aucie został wymieniony wielozawór , emulator wtrysków , wtryski benzynowe , świece , filtr fazy ciekłej , regeneracja reduktora i nadal nic. Tak to jest jak się najpierw działa, a później dopiero myśli. Też mam Prinsa i chodzi bezbłędnie....
Miernik paliwa w tym autku jest delikatny a ze względu na wiek podjechany. Myślę że spirala przerwała się w połowie i wyżej nie pokazuje. Nie koniecznie wina mechanika. wymiana tylko przyspieszyła awarię. Chyba że był montowany używany zbiornik i dobry czujnik został w uszkodzonym a zamontowali ten który dostali.
seicento zbiornik paliwo wymiana zbiornik paliwo zbiornik paliwo wymiana
podnośniki hydrauliczny zespół parzenia skuter bassa
Błąd 061 w centrali kondensacyjnej Wolf CGS-24: przyczyny i diagnostyka Ustawienie zaworów w Piaggio X8 125 2006: Luzy i regulacja