Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Kręciłeś nożem kosiarki nie zablokowana nie zardzewiała? Po co wymieniałeś stacyjkę?
nie może być źle włożona bo to są kości których nie można odwrócić i inaczej włożyć ponieważ mają zamki(takie zatrzaski) sprawdziłem wszystko kika razy Nie chodzi o odwrotne a właśnie niedokładne włożenie (te zatrzaski). Reszta elektryki (zegary itd.) działają? Bo Kolega pisał o wycieraczkach a to zupełnie inna linia. Przekaźnik mógł się poluzować...
Oj ludzie, jeżeli otwierasz tym środkowym rygielkiem czy kluczykiem i się żadne nie zamykaja to nie znaczy że nie działa , spróbuj... jak nie działa kable między drzwiami a słupkiem spruj, bezpieczniki sprawdź, jak nic nie znajdziesz 150zl zerwanie immubilaizera zawsze możesz dać , tam jest prosty bardzo tylko w sterowniku.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
blokuje immo.
Więć podaj zasilanie z "30" na "50" i zobacz czy kręci rozrusznik.
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
Nowe transpondery + programowanie immobelizera
regulator od malucha z tego co wyczytałem ma 20A, Chyba do prądnicy pr. stałego... Alternator ma 33A i może być ale chyba Relpol lub lepiej, jeśli się dostanie - Telpod 15TRa. czy alternator może chodzić(działać) bez podłączonych akumulatorów? To błąd krytyczny - absolutnie nie , a i byle żarówka też nie wystarczy. Muszą być przewidzianej mniej więcej...
Sterownik silnika zablokowany naprawić starą stacyjkę lub dopasować stary klucz do nowej! Elektronikę przywrócić do stanu pierwotnego w innym wypadku koszty będą pierońskie.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Immo nazywa się EWS (elektronische wegfachsperre), problem z iskrą może mieć wielorakie podłoże.
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
W pętli nic nie ma. To jest tylko cewka. Możesz ją wywalić bo i tak jej nie zdemontujesz. Jak przełożysz swoje chipy to auto odpali. Po wymianie stacyjki.
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Zostaw na zapłonie na 45 minut.
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
Mam ten sam problem, zero reakcji na kluczyk auto w203 2.2cdi, testowane na kluczyku zapasowym i dalej to samo. Nie zwalnia blokady, nie wciąga kluczyka centralny z pilota nie działa. Czy jeżeli kupię samą stacyjkę eis o takich samych numerach to jest szansa,że po przerzuceniu dwóch motek auto odpali? Co składa się na zestaw startowy? eis, kluczyki,...
Jak po wymianie kostki stacyjki to kostka nie łączy ,nie wiem skąd miałeś kostkę i kto ją wymieniał i czy nie była koloru biało-jasnozielonego.P
Witam mam problem ze stacyjką, na początku była zablokowana i nie mogłem przekręcić na "rozruch", po użyciu WD40 poszło dalej trochę na rozruch ale do momentu gdy kontrolki gasną i koniec, po zdjęciu osłon odpialem kostkę po czym przekrecilem srubokretem i działa auto odpala. Co mogę zrobić? Nie umiem jej zdemontować https://obrazki.elektroda.pl/2687149000_...
Ewidentnie przebicia na kablach i na kablu WN wysokiego napięcia , izolacja już nie spełnia swojej roli czyli instalacja do wymiany po kolei kub całość ( niestety)
wiesz, obawiam się,że nie pomogę, poszły wskazówki, masz powielone nawet posty, możliwe,że to alarm, radzę jednak zaprosić fachowca, poradzi sobie w 5 minut.
Właśnie też podejrzewałem że jest tam imobilajzer ale patrzyłem na zestawy startowe i w nich znajduje się skrzynka BSI której nie mogę znaleźć w samochodzie
Ta sama procedura, co we wszystkich PSA: - wylaczyc zaplon i odczekac minute bez naciskania zadnego przycisku pilota (tego lub jakiegokolwiek innego) - wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s - wylaczyc zaplon, wyjac kluczyk i odczekac co najmniej 30s bez naciskania jakiegokolwiek przycisku pilota. Po tych 30s, jesli system jest...
To zdejmij pętlę ze stacyjki i doklej do niej transponder. I schowaj ja pod deską.
Tak, powinna odbić, wtedy nie naciska na bolec wyłącznika.
po wymianie stacyjki nastąpił brak prądu w stacyjce czy ktoś wie co jest przyczyną tego Bezpieczniki sprawdziłeś?
Sama stacyjka nie wystarczy
Czy ktoś może wyciąć imobiliser ze sterownika Toyota avensis AT220 motronic BOSCH 0 261 204 580 TOYOTA 89661-05230
Mam centralny w całym samochodzie (skoda octavia 1 2002 r. sedan) jest po wymianie stacyjki i zamka w drzwiach od strony kierowcy, czy da się jakoś zaprogramować, żeby działał centralny, bo aktualnie mam jeden klucz do odpalania i drzwi kierowcy i drugi, na którym działa centralny, ale tylko na bagażniku drzwiach z tyłu i pasażera z przodu.
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Zamontuj pastylkę ze starego kluczyka w pobliżu stacyjki i w ten sposób nie będziesz się musiał przejmować immo tyle że auto łatwiej podda się potencjalnemu złodziejowi.Usunięcie immo nie jest takie proste bo prawdopodobnie zaszyte jest w ECU
A co sygnalizuje immo? Przełożyłeś odbiornik transpondera kluczyka? Każdy kluczyk do stacyjki posiada zintegrowany transponder, który wymienia zakodowane sygnały z nadajnikiem/odbiornikiem zlokalizowanym (prawdopodobnie - nie znam Focusa) na cylindrze włącznika stacyjki.
Sam nic nie zrobisz
Kolego szukać i czytać mitsubishi.auto.com.pl/forum/viewtopic.p...
Bartek też popełnia niekonsekwencję, tam jest standardowa pucha immo ( nad kolanami kierowcy) i w niej siedzą transpondery. Byłem w zasadzie pewien że w Daewoo inaczej niż w Oplach (pomimo oczywistych podobieństw) transpondery siedzą w ECU, a puszka jest funkcjonalnie "pasywna". Nawet wydaje mi się że podmieniałem kiedyś puchę pomiędzy autami i grało,...
Pin z puszki jakieś tam programiki chyba czytały,może ktoś tu będzie wiedział ja nie. Ewentualnie podeślij puszke to zrobie.
Witam, mam problem z Renówką 110.54 z 93 roku a mianowicie nie odpala z kluczyka. Odpala na krótko. Po wymianie stacyjki problem nadal występuje. Czujniki wyglądają na dobre. Ktoś wie co może być przyczyną?
załóżmy, że klemy aku są ok. wchodzisz na dowolną przeglądarkę i wpisujesz np. lokalizacja bezpieczników ...podajesz namiary autka. jednak wcześniej upewniłbym się, że napięcie na pewno nie dochodzi do zacisków stacyjki. wystarczy zwykła probówka 12v lub dowolny miernik. uważaj, żeby dobrze masowała jedna z końcówek probówki czy miernika. Jeżeli napięcie...
Pestka z kluczyka przełożona moduł też stary
Jaki tam jest sterownik silnika? Podaj dokładne oznaczenia
Jedna para kabli jest do brzęczyka. Druga para kabli ma takie zadanie, że w momencie, gdy w stacyjce jest kluczyk zostaje wyłączone sterowanie centralnym zamkiem z PRAWYCH drzwi. Czyli nie ma możliwości (jeżeli kluczyk jest w stacyjce) stojąc na zewnątrz samochodu wcisnąć guzik zamka w prawych drzwiach (przez co uruchomi się centralny zamykając pozostałe...
Kabel do immobilizer i dlatego Ci nie odpali. Chociaż nie jestem do końca pewien bo małe zdjęcie i nie widać szczegółów.
nowe kluczyki musiał byś zakodować lub kupić nowe immo wraz z kluczykami i podmienić (ewentualnie szrot się kłania) Samą stacyjke można wtedy "dorobić" do nowych - innych kluczyków Dobry klucznik w Kaliszu dorabia stacyjke do kluczy za 50 zł
Mam pewien problem, mianowicie miałem zmienianą stacyjkę. Wszystko chodzi ok prócz jednego- kontrolka poduszki ciągle świeci:( Jak na to zarazdzić? Z góry dziękuję
OK przemogę swoje lenistwo i przepiszę sposób z książki, tylko nie będę w stanie powiedzieć na temat tego tekstu nic więcej bo sam jeżdżę dieselkiem. Kodowanie immobilizera 1. Czerwonum kluczykiem włączyć i wyłączyć zapłon w czasie nie dłuższym niż 2s i wyjąć kluczyk. Przy włączonym zapłonie dioda się świeci. 2. W czasie krótszym niż 10s włożyć czarny...
Odklej i zobacz w miejscu gdzie byłby fizycznie gdyby siedział dalej w kluczu,czy auto wtedy odpali. Sprawdzałem zero reakcji , za godzinę jestem umówiony na programowanie transpondera opiszę co i jak czy pomogło czy nie Pozdrawiam
Gdzie jest komputer sterownik w volvo v40 1.9 ? Wymieniałem stacyjkę i nie mogę znaleść komputera . Proszę o pomoc
a zapytam czy przełożyłeś pierścień ze starej stacyjki
Chcesz w W126 wymienić stacyjkę? Więc czemu chcesz wyciągać całą kolumnę?
Czyli elektryk?
Blokada kierownicy.
Sprawdź krokowca, zaślep zawór edgara, popsikaj wszystkie styki W-40, przeczyść świece szczotką drucianą. Musi palić.
Witam! Wymieniłem w mojej Astrze stacyjkę, bo poprzednia bardzo ciężko chodziła. Jednak podczas wymiany (niepotrzebnie, jak się później okazało) odłączyłem kable od stacyjki. Po założeniu nowej stacyjki, podłączeniu kabla okazuje się, że samochód nie chce się uruchomić. Tj. dokładnie - rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala, ew. czasami na pół sekundy...
Akumulator odłączany nawet na całą noc silnik 1.3 EFI ENDURA-E jak kolega pisał ,jak kaczuszkę uruchomić ???
błędy w liczniku były takie 01039 colant temperature G2 bład sporadyczny 01128 immobilaizer reading coil bład sporadyczny 01176 kej bład sporadyczny sygnał za niski
kontrolka oznacza " usterka przyrządów sterujących" - dla czego nie chciał zapalić - nie wiem. Mogło by tu pomóc podłączenie do komputera ,aby konkretnie określić rodzaj błędu. Może faktycznie np. liczniki blokują CAN i nie można uruchomić auta... http://obrazki.elektroda.pl/3607361300_1...
:arrow: ADAM24O, archeologu, pewnie już sobie dawno poradzili z tą skodowką od 2005 roku, więc nie ma sensu prowadzić dalszych wykopalisk i lepiej wyłączyć caps lock, bo to zabronione tak pisać.
Faktycznie rozrusznik nie ma nic do tego , autko naprawione przez innego speca ale oczywiście nie dowiemy się o przyczynie Dziękuję za pomoc i chęci pozdrawiam
Kup używany moduł na szrocie , przelutuj tmsa i po problemie. Majątku nie wydasz.
Kupiłem używaną stacyjkę od renault megane 1.4 16v założyłem ją i potem przełożyłem scyzoryk do mojego pilota. Dodano po 3 Kod odblokowania radio to jest to samo co kod tego zamku centralnego?
Czyli kupiłeś dwa transpondery i puszkę immo. Rozumiem, że używane. Teraz musisz jeszcze w sterowniku silnika wykasować stare immo. W różnych testerach różnie się to nazywa np dopasowanie sterownika silnika itp. Generalnie temat do ogarnięcia w 10 min za kilkadziesiąt złotych.
zrobiona i jest ok
Najlepiej do kogoś kto będzie wiedział jak to się prawidłowo robi :)
Witam, mam problem z wolnymi obrotami, Mercedes 190 1.8 benzyna. Zginęły mi wolne obroty w aucie po wymianie stacyjki, podczas wymiany rozsypały mi się przewody ze stacyjki i podłączałem je sam, obawiam się, że coś pomyliłem. Czy to może mieć wpływ na brak wolnych obrotów?, po za tym wszystko działa. Proszę o pomoc..
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
Zapewne złącza żarówek produkcji Wesem zostały zamontowane od drugiej strony (bo się da), i/lub masa żarówki została przyłączona do niewłaściwego styku, przez co żarówki świecą dwoma włóknami i prąd wraca się do kontrolki. Podobne zachowanie sprawia brak masy przednich lamp, która zrealizowana jest przez niepewne połączenie na zawiasach maski (należy...
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
przełóż pestę immo Tam nie ma pestki do przełożenia. Wysiadła mi stacyjka A po naszemu co się dzieje?
Wychodzi że nie trafiłeś z kostką stacyjki.
Doczytaj do końca. stprthc był za bardzo podniecony faktem że przepis zadziałał i autko odpaliło.
Od samej wymiany wkładu teoretycznie nic nie mogło się stać. Raczej w tym roczniku jeszcze nie ma pętli na stacyjce i transpondera w kluczyku a alarm i immo odblokowuje tylko podczerwień z pilota. Wciśnij na kilka sekund przycisk, jak dioda pod czerwoną zaślepką w kluczyku mrugnie znaczy że pilot żyje. Te piloty są dość awaryjne. Możesz jeszcze popatrzeć...
gdzie jest przekażnik do rozrusznika
i to wystarczy? Radio wogóle nie reaguje, nie odtwarza płyt nawet wyświetlacz się nie świeci zarówno przy włożonym kluczyku jak i bez
Poczytaj o Immobilizerze.
Wymieniałem kostkę stacyjki z oryginalnej skoda na podróbe Vika. Mam taki problem, że cały czas świeci mi się kontrolka hamulca w pozycji 0, po wyjęciu kluczyka też. W czasie jazdy pali się, a później gaśnie. Magiki mechaniki naprawiały alternator i stacyjkę wcześniej i coś pokombinowaly z kablami. Na starej kostce nie miałem tego problemu. Podłączyłem...
czy po odlaczeniu sterownika silnika tez mruga? jesli tak to musisz znac kod i wkodowac na nowo klucze , jesli nie to wystarczy zaadaptowac zegar kanal 00 wartosc 00
Nic nie dodawałem, zmieniłem tylko wkładkę i myślałem że tak odpali
Immobiliser nie pozwala odpalić.
Jurek, napisałem mu w drugim poście, że źle włożył pewnie pierścień w kierownicę, a teraz zobaczyłem,że miał trzy klony.
Witam wszystkich. Zauważyłem że światła nie działają, poruszane kablami przy stacyjce. Okazało się że stacyjka do wymiany. Kupiłem stacyjke od kingway coliber i kostka ta sama. Pływak się podnosi ale teraz nie mam iskry :/ Bezpiecznik okej, moduł też testowany na innym skuterze, masy dodatkowe z kabla 6mm2 zrobione od ramy do silnika. Jakieś pomysły?
Ktoś, coś? Jakieś pomysły?
Pętla immobilisera wokół stacyjki zobacz czy jest ok.
Miałem podobnie w golfie 3 (tez raz czy dwa odpalił a potem już nie), zrzuć klemę na 30 minut i wtedy spróbuj. A i zobacz w blokach czy Puszka zapamiętała kluczyk.
Witam.mój tata wymieniał stacyjke w e36 mówiłem mu żeby nie odłączał poduszki lub wogóle nie włączał stacyjki,ale nie posłuchał,i po podłączeniu poduszek pali sie kontrolka poduszek "crash" czy jak sie to nazywa,że poduszki wypaliły no trzeba jechać teraz do serwisu na usunięcie błedu czy da sie to zrobić samemu jakimś dobrym sposobem
Immo jest w liczniku, do usunięcia jedynie programowo, fizycznie nic wyciąć się nie da. Skoro przed wymianą było dobrze, skupiłbym się na miejscu pracy. Wtyczka do pierścienia tego czarnego wokół stacyjki dobrze wpięta? Sprawdź. Zobacz, czy w nowym kluczyku masz transponder.
obstawiam problem z synchronizacją BCM2->Blokada kolumny. do naprawienia. potrzebny odczyt z NEC BCM2 i Motorola GR16 z blokady.
Kluczyk sie nie zlamal tylko bolec od wkladu do stacyjki, ktory wchodzi w kostke. Moj samochod raczej immo nigdy nie widzial. Nie mam zadnego typu zabezpieczenia a kluczyk od poprzedniej stacyjki byl zwykly "chamski". Ale bylem przed chwila przy samochodzie i przykladalem stary kluczyk do nowego na tyle ile sie dalo ale nie pomoglo:/ Moj stary kluczyk...
Trzeba do kodować kluczyk(transponder)......
To co kupileś to nie wszystko trzeba jeszcze mieć piny do immo i zakodować sterownik silnika lub poszukać w necie emulator immo di fiatów i zamontować to jest tańsza wersja.
wyglada na to że nikt nie chce nic powiedziec. Dodano po 1 może więc tak: czy za pomocą VAG 4.9 wpisujac kody identyfikacyjne stacyjki 0-65XXX jestem w stanie przeprogramowac komp. pokładowy by widział stacyjkę i auto mi sie uruchomi ? Dodano po 4 zrobione, okazało sie że to mechaniczne uszkodzenie immo. Jeden kabelek był naderwany. Rada dla wszystkich...
Witam Potrzebuje pomocy. Zmieniłem stacyjkę w Vito 639 2007 rok. Klucze zakodowane rygiel również sterownik dopasowany. Auto odpala. Brakuje mi przebiegu na liczniku. Starych motek ze stacyjki nie udało mi się odczytać (1L02). Stacyjka na HC908 nr 639 545 05 08 maska 1L02. Wsad z prawej motki R2 tam gdzie jest przebieg. Licznik na 24L640. W których...
Witam Mam problem. Próbowano ukraść mi auto. Audi A4 1.9TDI 2003r. Na szczęście bezskutecznie. Złodzieje rozwalili mi stacyjkę. Elektronik wymienił mi w ten sam dzień. Wróciłem do domu i zauważyłem że auto nie zamyka się na pilota co więcej po przytrzymaniu kluczyka w zamku szyba nie idzie w dół ani w górę. Jest jeszcze jeden problem. Kiedy wyjmuje...
Jak było przed wymianą stacyjki? Czym była spowodowana konieczność jej wymiany?
Panowie kostka stacyjki rozwiązała problem ;))
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Już jestem chyba w połowie drogi albo już na finale. Poprostu zakładając nową stacyjke założyłem też nową taką kostke przy stacyjce co jest EWS i nie dawało sygnału, a przekładając starą stacyjke zostawiałem nową tą kostke takie o coś: http://img.archiwumallegro.pl/?760870084 teraz dałem starą stacyjke, starą tą kostke i rozrusznik kręci, ale się okaże...
wymianie stacyjki mazda wymianie pierscieni wymianie szczotek
efekt ambilight termostat danfoss parametry kabel monitor 120hz
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Jak dopasować uniwersalny pilot do TV Sharp? Opel Vivaro A 1.9 TDI 101 KM - Kod błędu P1826