Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Kręciłeś nożem kosiarki nie zablokowana nie zardzewiała? Po co wymieniałeś stacyjkę?
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
nie może być źle włożona bo to są kości których nie można odwrócić i inaczej włożyć ponieważ mają zamki(takie zatrzaski) sprawdziłem wszystko kika razy Nie chodzi o odwrotne a właśnie niedokładne włożenie (te zatrzaski). Reszta elektryki (zegary itd.) działają? Bo Kolega pisał o wycieraczkach a to zupełnie inna linia. Przekaźnik mógł się poluzować...
Oj ludzie, jeżeli otwierasz tym środkowym rygielkiem czy kluczykiem i się żadne nie zamykaja to nie znaczy że nie działa , spróbuj... jak nie działa kable między drzwiami a słupkiem spruj, bezpieczniki sprawdź, jak nic nie znajdziesz 150zl zerwanie immubilaizera zawsze możesz dać , tam jest prosty bardzo tylko w sterowniku.
blokuje immo.
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Zostaw na zapłonie na 45 minut.
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
regulator od malucha z tego co wyczytałem ma 20A, Chyba do prądnicy pr. stałego... Alternator ma 33A i może być ale chyba Relpol lub lepiej, jeśli się dostanie - Telpod 15TRa. czy alternator może chodzić(działać) bez podłączonych akumulatorów? To błąd krytyczny - absolutnie nie , a i byle żarówka też nie wystarczy. Muszą być przewidzianej mniej więcej...
Sterownik silnika zablokowany naprawić starą stacyjkę lub dopasować stary klucz do nowej! Elektronikę przywrócić do stanu pierwotnego w innym wypadku koszty będą pierońskie.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Immo nazywa się EWS (elektronische wegfachsperre), problem z iskrą może mieć wielorakie podłoże.
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Witam, żle złożony elektromagnes z "bendiksem", dlatego tyki są zwarte w "automacie", rozbierz i popraw.
Jak po wymianie kostki stacyjki to kostka nie łączy ,nie wiem skąd miałeś kostkę i kto ją wymieniał i czy nie była koloru biało-jasnozielonego.P
Tak, powinna odbić, wtedy nie naciska na bolec wyłącznika.
Okazała się wadliwa stacyjka, podmiana na używaną i jest OK.
Mam ten sam problem, zero reakcji na kluczyk auto w203 2.2cdi, testowane na kluczyku zapasowym i dalej to samo. Nie zwalnia blokady, nie wciąga kluczyka centralny z pilota nie działa. Czy jeżeli kupię samą stacyjkę eis o takich samych numerach to jest szansa,że po przerzuceniu dwóch motek auto odpali? Co składa się na zestaw startowy? eis, kluczyki,...
W pętli nic nie ma. To jest tylko cewka. Możesz ją wywalić bo i tak jej nie zdemontujesz. Jak przełożysz swoje chipy to auto odpali. Po wymianie stacyjki.
gdzie jest przekażnik do rozrusznika
Ewidentnie przebicia na kablach i na kablu WN wysokiego napięcia , izolacja już nie spełnia swojej roli czyli instalacja do wymiany po kolei kub całość ( niestety)
Ta sama procedura, co we wszystkich PSA: - wylaczyc zaplon i odczekac minute bez naciskania zadnego przycisku pilota (tego lub jakiegokolwiek innego) - wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s - wylaczyc zaplon, wyjac kluczyk i odczekac co najmniej 30s bez naciskania jakiegokolwiek przycisku pilota. Po tych 30s, jesli system jest...
Panowie kostka stacyjki rozwiązała problem ;))
po wymianie stacyjki nastąpił brak prądu w stacyjce czy ktoś wie co jest przyczyną tego Bezpieczniki sprawdziłeś?
Właśnie też podejrzewałem że jest tam imobilajzer ale patrzyłem na zestawy startowe i w nich znajduje się skrzynka BSI której nie mogę znaleźć w samochodzie
Sama stacyjka nie wystarczy
Kolego szukać i czytać mitsubishi.auto.com.pl/forum/viewtopic.p...
Jaki tam jest sterownik silnika? Podaj dokładne oznaczenia
Nic nie dodawałem, zmieniłem tylko wkładkę i myślałem że tak odpali
Wymieniałem kostkę stacyjki z oryginalnej skoda na podróbe Vika. Mam taki problem, że cały czas świeci mi się kontrolka hamulca w pozycji 0, po wyjęciu kluczyka też. W czasie jazdy pali się, a później gaśnie. Magiki mechaniki naprawiały alternator i stacyjkę wcześniej i coś pokombinowaly z kablami. Na starej kostce nie miałem tego problemu. Podłączyłem...
A co sygnalizuje immo? Przełożyłeś odbiornik transpondera kluczyka? Każdy kluczyk do stacyjki posiada zintegrowany transponder, który wymienia zakodowane sygnały z nadajnikiem/odbiornikiem zlokalizowanym (prawdopodobnie - nie znam Focusa) na cylindrze włącznika stacyjki.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Sam nic nie zrobisz
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Pin z puszki jakieś tam programiki chyba czytały,może ktoś tu będzie wiedział ja nie. Ewentualnie podeślij puszke to zrobie.
Kostka była identyczna?patrzyłes na opis wyjść? Jak ja moge skasowac, oprocz podjechania na komputer. Trzeba jechać
a zapytam czy przełożyłeś pierścień ze starej stacyjki
Gdzie jest komputer sterownik w volvo v40 1.9 ? Wymieniałem stacyjkę i nie mogę znaleść komputera . Proszę o pomoc
błędy w liczniku były takie 01039 colant temperature G2 bład sporadyczny 01128 immobilaizer reading coil bład sporadyczny 01176 kej bład sporadyczny sygnał za niski
Można by sprawdzić na wtyczce od tej kostki, czy po wyjęciu klucza znika zasilanie na prawdopodobnie niebieskim przewodzie. Prąd powinien się tam chyba pojawiać po przekręceniu stacyjki w pozycję 1, a znikać naturalnie po wyjęciu klucza. Można w razie co porównać z działaniem na starej kostce.
Czasem po wymianie baterii, wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić na zapłon i nacisnąć przyciski na pilocie. Jest też taka procedura ponownej synchronizacji: przy zamkniętym aucie nacisnąć na pilocie otwieranie i w ciągu minuty otworzyć drzwi kluczykiem, włożyć go do stacyjki i przekręcić na zapłon. Ot i cała procedura. Może któraś okaże...
Witam.Autko przeszło programowanie u elektronika i wszystko śmiga.Temat zamykam. Pozdrawiam.
Kupiłem używaną stacyjkę od renault megane 1.4 16v założyłem ją i potem przełożyłem scyzoryk do mojego pilota. Dodano po 3 Kod odblokowania radio to jest to samo co kod tego zamku centralnego?
Chcesz w W126 wymienić stacyjkę? Więc czemu chcesz wyciągać całą kolumnę?
wymianie stacyjki mazda wymianie pierscieni wymianie szczotek
pralka bosch buczy wirowania wabco volvo wymiana czujnika biegów
termostat bimetaliczny wykres bodego
Regulacja wolnych obrotów Peugeot 308 1.6 benzyna 2009 Regulacja gaźnika w pilarce Oleo Mac 937 - dławienie przy dodawaniu gazu