Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Kręciłeś nożem kosiarki nie zablokowana nie zardzewiała? Po co wymieniałeś stacyjkę?
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
nie może być źle włożona bo to są kości których nie można odwrócić i inaczej włożyć ponieważ mają zamki(takie zatrzaski) sprawdziłem wszystko kika razy Nie chodzi o odwrotne a właśnie niedokładne włożenie (te zatrzaski). Reszta elektryki (zegary itd.) działają? Bo Kolega pisał o wycieraczkach a to zupełnie inna linia. Przekaźnik mógł się poluzować...
Oj ludzie, jeżeli otwierasz tym środkowym rygielkiem czy kluczykiem i się żadne nie zamykaja to nie znaczy że nie działa , spróbuj... jak nie działa kable między drzwiami a słupkiem spruj, bezpieczniki sprawdź, jak nic nie znajdziesz 150zl zerwanie immubilaizera zawsze możesz dać , tam jest prosty bardzo tylko w sterowniku.
blokuje immo.
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Zostaw na zapłonie na 45 minut.
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
regulator od malucha z tego co wyczytałem ma 20A, Chyba do prądnicy pr. stałego... Alternator ma 33A i może być ale chyba Relpol lub lepiej, jeśli się dostanie - Telpod 15TRa. czy alternator może chodzić(działać) bez podłączonych akumulatorów? To błąd krytyczny - absolutnie nie , a i byle żarówka też nie wystarczy. Muszą być przewidzianej mniej więcej...
Sterownik silnika zablokowany naprawić starą stacyjkę lub dopasować stary klucz do nowej! Elektronikę przywrócić do stanu pierwotnego w innym wypadku koszty będą pierońskie.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Immo nazywa się EWS (elektronische wegfachsperre), problem z iskrą może mieć wielorakie podłoże.
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Witam, żle złożony elektromagnes z "bendiksem", dlatego tyki są zwarte w "automacie", rozbierz i popraw.
Jak po wymianie kostki stacyjki to kostka nie łączy ,nie wiem skąd miałeś kostkę i kto ją wymieniał i czy nie była koloru biało-jasnozielonego.P
Tak, powinna odbić, wtedy nie naciska na bolec wyłącznika.
Okazała się wadliwa stacyjka, podmiana na używaną i jest OK.
Mam ten sam problem, zero reakcji na kluczyk auto w203 2.2cdi, testowane na kluczyku zapasowym i dalej to samo. Nie zwalnia blokady, nie wciąga kluczyka centralny z pilota nie działa. Czy jeżeli kupię samą stacyjkę eis o takich samych numerach to jest szansa,że po przerzuceniu dwóch motek auto odpali? Co składa się na zestaw startowy? eis, kluczyki,...
W pętli nic nie ma. To jest tylko cewka. Możesz ją wywalić bo i tak jej nie zdemontujesz. Jak przełożysz swoje chipy to auto odpali. Po wymianie stacyjki.
Ewidentnie przebicia na kablach i na kablu WN wysokiego napięcia , izolacja już nie spełnia swojej roli czyli instalacja do wymiany po kolei kub całość ( niestety)
gdzie jest przekażnik do rozrusznika
Ta sama procedura, co we wszystkich PSA: - wylaczyc zaplon i odczekac minute bez naciskania zadnego przycisku pilota (tego lub jakiegokolwiek innego) - wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s - wylaczyc zaplon, wyjac kluczyk i odczekac co najmniej 30s bez naciskania jakiegokolwiek przycisku pilota. Po tych 30s, jesli system jest...
Panowie kostka stacyjki rozwiązała problem ;))
po wymianie stacyjki nastąpił brak prądu w stacyjce czy ktoś wie co jest przyczyną tego Bezpieczniki sprawdziłeś?
Właśnie też podejrzewałem że jest tam imobilajzer ale patrzyłem na zestawy startowe i w nich znajduje się skrzynka BSI której nie mogę znaleźć w samochodzie
Sama stacyjka nie wystarczy
Jaki tam jest sterownik silnika? Podaj dokładne oznaczenia
Kolego szukać i czytać mitsubishi.auto.com.pl/forum/viewtopic.p...
Nic nie dodawałem, zmieniłem tylko wkładkę i myślałem że tak odpali
Wymieniałem kostkę stacyjki z oryginalnej skoda na podróbe Vika. Mam taki problem, że cały czas świeci mi się kontrolka hamulca w pozycji 0, po wyjęciu kluczyka też. W czasie jazdy pali się, a później gaśnie. Magiki mechaniki naprawiały alternator i stacyjkę wcześniej i coś pokombinowaly z kablami. Na starej kostce nie miałem tego problemu. Podłączyłem...
A co sygnalizuje immo? Przełożyłeś odbiornik transpondera kluczyka? Każdy kluczyk do stacyjki posiada zintegrowany transponder, który wymienia zakodowane sygnały z nadajnikiem/odbiornikiem zlokalizowanym (prawdopodobnie - nie znam Focusa) na cylindrze włącznika stacyjki.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
Sam nic nie zrobisz
Pin z puszki jakieś tam programiki chyba czytały,może ktoś tu będzie wiedział ja nie. Ewentualnie podeślij puszke to zrobie.
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Kostka była identyczna?patrzyłes na opis wyjść? Jak ja moge skasowac, oprocz podjechania na komputer. Trzeba jechać
Gdzie jest komputer sterownik w volvo v40 1.9 ? Wymieniałem stacyjkę i nie mogę znaleść komputera . Proszę o pomoc
Można by sprawdzić na wtyczce od tej kostki, czy po wyjęciu klucza znika zasilanie na prawdopodobnie niebieskim przewodzie. Prąd powinien się tam chyba pojawiać po przekręceniu stacyjki w pozycję 1, a znikać naturalnie po wyjęciu klucza. Można w razie co porównać z działaniem na starej kostce.
a zapytam czy przełożyłeś pierścień ze starej stacyjki
błędy w liczniku były takie 01039 colant temperature G2 bład sporadyczny 01128 immobilaizer reading coil bład sporadyczny 01176 kej bład sporadyczny sygnał za niski
Czasem po wymianie baterii, wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić na zapłon i nacisnąć przyciski na pilocie. Jest też taka procedura ponownej synchronizacji: przy zamkniętym aucie nacisnąć na pilocie otwieranie i w ciągu minuty otworzyć drzwi kluczykiem, włożyć go do stacyjki i przekręcić na zapłon. Ot i cała procedura. Może któraś okaże...
Witam.Autko przeszło programowanie u elektronika i wszystko śmiga.Temat zamykam. Pozdrawiam.
Kupiłem używaną stacyjkę od renault megane 1.4 16v założyłem ją i potem przełożyłem scyzoryk do mojego pilota. Dodano po 3 Kod odblokowania radio to jest to samo co kod tego zamku centralnego?
Chcesz w W126 wymienić stacyjkę? Więc czemu chcesz wyciągać całą kolumnę?
Faktycznie rozrusznik nie ma nic do tego , autko naprawione przez innego speca ale oczywiście nie dowiemy się o przyczynie Dziękuję za pomoc i chęci pozdrawiam
nowe kluczyki musiał byś zakodować lub kupić nowe immo wraz z kluczykami i podmienić (ewentualnie szrot się kłania) Samą stacyjke można wtedy "dorobić" do nowych - innych kluczyków Dobry klucznik w Kaliszu dorabia stacyjke do kluczy za 50 zł
Blokada kierownicy.
Immobiliser nie pozwala odpalić.
Mam pewien problem, mianowicie miałem zmienianą stacyjkę. Wszystko chodzi ok prócz jednego- kontrolka poduszki ciągle świeci:( Jak na to zarazdzić? Z góry dziękuję
Odklej i zobacz w miejscu gdzie byłby fizycznie gdyby siedział dalej w kluczu,czy auto wtedy odpali. Sprawdzałem zero reakcji , za godzinę jestem umówiony na programowanie transpondera opiszę co i jak czy pomogło czy nie Pozdrawiam
Z opisu wynika, że źle podłączone są przewody w skrzynce bezpieczników. Prawdopodobnie, przewód w skrzynce, ze złącza nr 54 podłączony jest w do styku nr 30 w skrzynce. Do sprawdzenia, najlepiej posłużyć się schematem instalacji: https://obrazki.elektroda.pl/7254455800_...
Po nitce do kłębka! Najlepiej mieć schemat i sprawdzać po kolei gdzie zanika napięcie.
Honda accord 2002 automat z silnikiem F23A4 (wersja US) - można wyjąć kluczyk ze stacyjki w dowolnym położeniu dźwigni zmiany biegów. Filtr oleju umieszczony bezpośrednio nad łącznikiem elastycznym układu wydechowego i po wymianie oleju przez dzień, dwa śmierdzi spalonym olejem (dopóki się nie wypali). Poza tym przy włączonej klimie strasznie mułowaty...
napisz ile jest przewodów, jakie kolory i ile jest zacisków w stacyjce najlepiej z oznaczeniami
Witam, mam problem z Renówką 110.54 z 93 roku a mianowicie nie odpala z kluczyka. Odpala na krótko. Po wymianie stacyjki problem nadal występuje. Czujniki wyglądają na dobre. Ktoś wie co może być przyczyną?
http://www.w202.pl/dload.php
Qrde a skąd wiesz czy jest sprawny no nie ! Bardzo możliwe, że stracił zasięg (bo one tak mają czasem jak są popsute), to się go wtedy przykłada w okolice pedału sprzęgła gdzie jest komputer żeby chociaż diagnozę postawić na zepsucie. Pamiętaj, że jak "samochód" zobaczy rozsynchronizowaną transmisję, to się odbiór blokuje na ok. minutę (takie zabezpieczenie,...
Rozrusznika nie wyłączyłeś po ostatnim odpaleniu i przejechałeś się na włączonym, po wymianie rozrusznika i naprawie stacyjki wszystko wróci do normy, powodzenia
Podaj Numery sterownika. Sprawdź dobrze jeszcze raz wszystkie zasilania.
Pestka z kluczyka przełożona moduł też stary
Od samej wymiany wkładu teoretycznie nic nie mogło się stać. Raczej w tym roczniku jeszcze nie ma pętli na stacyjce i transpondera w kluczyku a alarm i immo odblokowuje tylko podczerwień z pilota. Wciśnij na kilka sekund przycisk, jak dioda pod czerwoną zaślepką w kluczyku mrugnie znaczy że pilot żyje. Te piloty są dość awaryjne. Możesz jeszcze popatrzeć...
Najlepiej do kogoś kto będzie wiedział jak to się prawidłowo robi :)
Temat rozwiązany Miły jesteś. Może byś tak napisał co było? To jest FORUM - a nie darmowa infolinia pomocowa. Coś bierzesz - daj coś tez od siebie.
Włącznik awaryjnych to ten guzik na środku kokpitu, którym włączasz awaryjne
kontrolka oznacza " usterka przyrządów sterujących" - dla czego nie chciał zapalić - nie wiem. Mogło by tu pomóc podłączenie do komputera ,aby konkretnie określić rodzaj błędu. Może faktycznie np. liczniki blokują CAN i nie można uruchomić auta... http://obrazki.elektroda.pl/3607361300_1...
Jeśli tak to możesz ją opisać ? Co tu opisywać. Tester "mówi" co masz robić w danej chwili i odpowiednio steruje pompą ABS załączając pompę. Każdy kanał ABS zostaje dokładnie odpowietrzony przez pompę. Bez tej procedury też odpowietrzysz układ ale tak na 90 %, tzn będą hamulce ale ich skuteczność będzie ograniczona. Ciekawi mnie jak samo ciśnienie...
A to tak pestkę przełożyłem . https://obrazki.elektroda.pl/6206464800_...
Witam! Wymieniłem w mojej Astrze stacyjkę, bo poprzednia bardzo ciężko chodziła. Jednak podczas wymiany (niepotrzebnie, jak się później okazało) odłączyłem kable od stacyjki. Po założeniu nowej stacyjki, podłączeniu kabla okazuje się, że samochód nie chce się uruchomić. Tj. dokładnie - rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala, ew. czasami na pół sekundy...
Czyli kupiłeś dwa transpondery i puszkę immo. Rozumiem, że używane. Teraz musisz jeszcze w sterowniku silnika wykasować stare immo. W różnych testerach różnie się to nazywa np dopasowanie sterownika silnika itp. Generalnie temat do ogarnięcia w 10 min za kilkadziesiąt złotych.
Doczytaj do końca. stprthc był za bardzo podniecony faktem że przepis zadziałał i autko odpaliło.
Czy cewka zapłonowa jest przykręcona do masy? Jak już było wyżej pisane, odłącz biały przewód od stacyjki lub modułu zapłonowego w celu wykluczenia zwarcia do masy.Jeżeli podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem, zgłoś się do sprzedawcy.
Kończąc - po wymianie stacyjki przełóż nowy grot do starej obudowy kluczyka. Tyle. Wszelkie grzebanie w immo niepotrzebne, a wręcz niewskazane.
i to wystarczy? Radio wogóle nie reaguje, nie odtwarza płyt nawet wyświetlacz się nie świeci zarówno przy włożonym kluczyku jak i bez
Trzeba do kodować kluczyk(transponder)......
W tym drugim inaczej na piny stacyjki wchodzą.
No i sprawa rozwiązana. Wystarczył solidny reset i Fela śmiga jak nowa.
Ktoś, coś? Jakieś pomysły?
A możesz mi powiedzieć w jaki sposób mógł się rozprogramować immobilizer?
przełóż pestę immo Tam nie ma pestki do przełożenia. Wysiadła mi stacyjka A po naszemu co się dzieje?
da się to jakoś samemu zrobić czy trzeba do elekromechanika?
zobacz w blokach pomiarowych czy s-kont ginie po wyłaczeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki
Podłącz rozrusznik 'na krótko', jeśli zakręci to szukaj przyczyny - od stacyjki do rozrrosznika.
Witam mam mercedesa w211 2004r w kluczyku padły baterie po wymianie otwiera zamyka drzwi ale nie czyta stacyjki nie odpala nie otwiera rygla co się mogło stać podpowie mi ktoś? Dziękuję
Witam wszystkich. Zauważyłem że światła nie działają, poruszane kablami przy stacyjce. Okazało się że stacyjka do wymiany. Kupiłem stacyjke od kingway coliber i kostka ta sama. Pływak się podnosi ale teraz nie mam iskry :/ Bezpiecznik okej, moduł też testowany na innym skuterze, masy dodatkowe z kabla 6mm2 zrobione od ramy do silnika. Jakieś pomysły?
Witam, mam problem z wolnymi obrotami, Mercedes 190 1.8 benzyna. Zginęły mi wolne obroty w aucie po wymianie stacyjki, podczas wymiany rozsypały mi się przewody ze stacyjki i podłączałem je sam, obawiam się, że coś pomyliłem. Czy to może mieć wpływ na brak wolnych obrotów?, po za tym wszystko działa. Proszę o pomoc..
obstawiam problem z synchronizacją BCM2->Blokada kolumny. do naprawienia. potrzebny odczyt z NEC BCM2 i Motorola GR16 z blokady.
Wszystko wiadomo, szczotko trzymacz się rozsypał i wirnik uszkodzony, po regeneracji wszytko działa auto pali. Ale dlaczego padła kostka stacyjki czy zwarcie na rozruszniku ją uszkodziło, dlaczego bezpiecznik nie zadziałał ?
Aby zaprogramować nowego pilota: ■Wyłącz alarm. Otwórz drzwi i zostaw je otwarte. ■Przekręć kluczyk w stacyjce siedem razy i zostaw ją wyłączoną. ■Po 3 sekundach światła błysną jeden raz. ■Wciśnij przycisk nowego pilota. ■Zaprogramowanie nowego pilota zostanie potwierdzone 3 błyskami świateł. ■Możesz powtórzyć procedurę...
Nie to nie to : //
Gratuluję sukcesu. Przynajmniej kierunkowskazy działają, więc połowa ELBA'y jest OK. Odnośnie lampy. Jeżeli kabel niebieski (chyba-bo zdjęcie fatalnej jakości) podłączony do punktu masy lampy jest kablem masy a ten z lewej ciemnoniebieski idzie do 59b, to wszystko jest OK. Odnośnie stacyjki. Jeżeli jest tak jak piszesz, to stacyjka na złom. Z taką nie...
Proszę wybaczyć, ale mało orientuję się w elektryce. Wiec oddaj auto do kogoś kto się zna zanim coś puścisz z dymem. Do stacyjki musi dochodzić skoro załączają się kontrolki, może nie wychodzić na rozrusznik co wskazuje na uszkodzoną kostkę stacyjki. Skoro wymieniłeś i dalej to samo to wskazuje na złe sprawdzanie obecności napięcia, albo nowa kostka...
Możesz go wyjąc. I nie zapomnij przekręcić stacyjki bo dmuchawa działa tylko po jej załączeniu.
U mnie w Nissan Qashqai rocznik 2007, miałem podobny problem z przestawiającym się zegarem samochodu o około godzinę. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki lub całkowitym wyłączeniu zasilania kluczykiem zegar się przestawiał. Myślałem, że może samoczynnie ustawia się do jakiejś strefy czasowej. Nikt nie potrafił wskazać przyczyny. W końcu okazało się, że...
I nie zapali. Najprosciej to ściągnij cewke immo ze stacyjki, włóż stary kluczyk w cewkę zawiń taśmą i po sprawie.Oczywiście jeśli nie chcesz płacić za kodowanie kluczyków.
wymianie stacyjki mazda wymianie pierscieni wymianie szczotek
sprzedam zwrotnicę tarcza hamulcowy firma pilot creative t5900
buderus czujnik klucz zawory kulowe
Ładowanie kondensatora prądem jednopołówkowym: zmiany ładunku i tętnienia Kärcher: Bezpiecznik wybija po 3 minutach pracy