Wymieniłem płyn chłodzący, olej, wszystkie filtry A termostat w obiegu płynu chłodzącego?
Witam, potrzebuję podpowiedzi, przymierzam się do wymiany płynu chłodzącego i płukania całego układu, bo w zbiorniczku jest taki syf. Nie wiem, czy jest korek spustowy w moim Peugeot 807 2.2 benzyna (at)ElektrodaBot
bardzo często kontrolka od świec nie gaśnie od razu po przekręceniu kluczyka, wręcz pali się cały czas, Czujnik temp. płynu chłodzącego do wymiany.
Z kanału nie ma problemu. Jeżeli leci z odpowietrznika na zewnątrz to tylko pompa wody do wymiany. Ale jak jest zapchany to płyn leci do oleju. Na korku pojawi się za miesiąc. Ale wtedy dodatkowo turbina do wymiany. Przerabiałem temat.
Słusznie, większość miast w Polsce i tak zakazuje wymiany oleju/płynu hamulcowego/chłodzącego poza warsztatem samochodowym pod groźbą konkretnego mandatu.
Witam Proszę o info czy warto płukać układ chłodzenia za pomocą wynalazków typu "radiator flush" podczas wymiany płynu chłodzącego. Samochód ma 6 lat i nie wiem czym jest w tej chwili zalany. Dzięki kapelatp
Raczej wyciek z obudowy termostatu. Do wymiany. W całości.
Sprawdzić jeszcze czy przybyło oleju, ale wyrzucanie białej piany z pod uszczelki- uszczelka do wymiany i głowica do planowania, a jeśli się odkształciła- do wymiany lub regeneracji;
A czy nie jest to sygnalizacja braku płynu chłodzącego w zbiorniku?
Na zdjęciu jest koło od pompy płynu chłodzącego? Jeżeli tak, to simering do wymiany.
Kolego wyjmij zbiorniczek wymyj go zwracając szczególną uwagę na elektrody w nim załóż zobacz czy będzie poprawa, jeśli poprawy brak do wymiany zbiorniczek płynu G-12.
Uszkodzony zbiorniczek płynu chłodzącego.
Płukać do oczyszczenia, zdemontować i płukać do skutku. Pozbądź się kamienia i osadów to najważniejsze. Widać że w silniku był jakiś daremny płyn lub dolewano wody z kranu stąd kamień kotłowy i osady. Płyn powinno się rozcieńczać i uzupełniać w razie potrzeby wodą destylowaną lub demineralizowaną, względnie przy dolewkach koncentratem rozcieńczonym...
Do wymiany zbiorniczek płynu chłodzącego, ewentualnie elektrody w zbiorniczku do wyczyszczenia. Pozdrawiam
korek od zbiorniczka płynu do wymiany
Dokładnie. Wszystko mogło się zdarzyć, dlatego proponuje koledze poprawnie odpowietrzyc układ i ewentualnie jak nie pomoże, szukać dalej. Koledze jednak jak nie szkoda paliwa na rozgrzanie auta to martwi się tym, że trochę płynu straci.. jimiq -jezdzisz tym autem? czy stoi odkąd wymieniłes płyn? Z tego co gdzieś czytałem producenci bodajże Opla, Forda...
Problem rozwiązany już jeżdżę 2 tygodnie skrzynia już pracuje prawidłowo. Mam kolejny problem, czy często się zdarza w 1.6 TDI uszczelka pod głowicą do wymiany z powodu ubytku płynu chłodzącego?
Zrób jakiś prosty BY pass, aby sprawdzić obieg bez nagrzewnicy. Całkiem możliwe, że chłodniczka jest do wymiany. Lub jak zwykle kompresor pakuje powietrze do obiegu chłodzenia.
Zamykam temat.Okazalo sie ze termostat byl do wymiany.
Wymienić albo przynajmniej sprawdzić czujnik. Z niewielkim prawdopodobieństwem masz rację - bo w większości przypadków problem leży gdzieś indziej. Poniżej widok wnętrza zbiorniczka wyrównawczego (przez wlew płynu): https://obrazki.elektroda.pl/7236519000_... Ten biały krążek to pływak z magnesem. Magnes bezstykowo współpracuje z czujnikiem...
Pompa wody z przesłoną wirnika ? Jak tak to pompa do wymiany.
Sugeruje najpierw dobrze posprawdzać parametry ... bo idziesz w wymiany części a widać na oślep....
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Wita. Citroen Berlingo II 2.0 HDI (RHY) nie odpala po wymianie czujnika płynu chłodzącego w bloku silnika, podczas wymiany poszło trochę płynu na kable. Lexia pokazuje takie błędy: Wtrysk: http://obrazki.elektroda.pl/6247373600_1... BSI: http://obrazki.elektroda.pl/7008317700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1971772800_1...
- po wymianie termostatu , płynu chłodzącego i osprzętu układu chłodzącego należy układ odpowietrzyć.
Cały problem zaczął się od wymiany płynu chłodzącego. Temperatura rosła jedynie do 1/4 wskaźnika, i na początku pracy silnika wyłączało się wspomaganie kierownicy. gdy już się nagrzał do 1/4 wspomaganie działało bez zarzuty. Tak wiec wymieniony został termostat (okazało się że był uszkodzony) jednak to wcale nie pomogło, nadal zagrzewa się do 1/4 w...
Oczywiście ten z tyłu głowicy jest 4 pinowy - podwójny czujnik. Jeden dla wskaźnika w liczniku, drugi dla sterownika silnika. Najlepiej sprawdzić interfejsem diagnostycznym jaką temperaturę widzi licznik a jaka sterownik silnika. Jeżeli są różne to czujnik do wymiany, jeżeli takie same to silnik nie osiąga swojej temperatury.
Witam Mam jedno pytanko-jak z ogrzewaniem ? Mimo wszystko-uszczelka pod głowicą do wymiany. Wymiana-(planowanie).
Ten otwór jest po to by minimalna ilość płynu mogła wyciec w razie awarii uszczelnienia , większy wyciek kwalifikuje pompę do wymiany.
Dzięki. Zaraz się biorę do wymiany.
Odłącz czujnik temperatury płynu chłodzącego i sprawdź różnice. Często także rozrusznik nie daje rady - regeneracja lub wymiany na Bosch z 2.4jtd. Generalnie te silniki zawsze miały takie problemy. Winne będą raczej wtryskiwacze, ale można poradzić sobie na dwa sposoby z tym pierwszym najlepszym będzie modyfikacja software w ECU, czyli zwiększenie dawki...
To już ostatnie wypusty LT'ka były, w 95 był LT 2 gen. Niech zgadne, pewnie jakiś camper ? Bo wyposażenie ma bardzo bogate jak na 1993 rok ? Czujnik jest na głowicy cylindrów od strony paki. Czuli od góry go trzeba dostać. Post wcześniej dodałem serwisówkę odnośnie oleju. Przeczytaj, tam wszystko jest dokładnie napisane. Odnośnie lampki od płynu chłodzącego...
witam.mam problem z kontrolką płynu chłodzącego,mimo wymiany jednego z czujników temperatury(czarnego),wymianą płynu oraz odpowietrzeniem ,cały czas migocze.Temperatura jest"ok",termostat otwiera się prawidłowo również wentylator chłodnicy załącza się przy temperaturze 90°C.Proszę o pomoc ,gdzie i czego szukać.
Na wstępie słów kilka o samochodzie VW Mulitvan transporter T4 "96 Silnik VR6 2,8 + gaz 104 kW czyli 140 KM Witam przy okazji wymiany płynu chłodzącego. Chcieliśmy wymienić czujnik temperatury cieczy, który wykazywał minimalny ruch na wskaźniku temperatury na desce rozdzielczej, auto funkcjonowało bez zastrzeżeń. Niestety po wymianie czujnika na jakikolwiek...
Osłona nie podda się łatwo ale przy odrobinie perswazji wyjdzie w całości. Skoro jest wyciek to zbiornik do wymiany.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego do wymiany. Wystarczyło by zdiagnozować testerem. Skrzynka do wymiany, nowe oczko do zaprasowania.
Witam Do wymiany masz oringi tulei cylindrowych .Te otwory są właśnie po to aby pokazały wyciek płynu jeśli jest problem z uszczelnieniem tulei.
To mi wygląda na pompę wodną i bez wymiany się nie obejdzie ,
Co do czujnika zadymienia, to zgodzę się, że ma on mały wpływ na ogrzewanie, ale pracownicy serwisów, na pytanie o dziwne zachowanie się ogrzewania zwalają winę na ten czujnik. Prawdą jest, że mam mały przeciek płynu na zaworze sterującym pracą nagrzewnicy. Mam ten zawór nowy, ale czekam z wymianą do wymiany płynu chłodzącego, aby za jednym razem zrobić...
tylko maznałem smarem uszczelke zewnetrzna termostatu i dociagnałem mocniej śruby jak go montowałem . Plastik do wymiany.
Błąd 0522 to " Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent " czujnik temperatury płynu chłodzącego do wymiany.
Więc do wymiany reduktor?
Nalej płyn. Odkręć zbiorniczek. Odpal silnik. Wyjdz i patrz na powierzchnie płynu w zbiorniczku. Jak zaczną się pojawiać pęcherzyki powietrza i gwałtownie rosnąc temperatura, to masz przerwaną uszczelkę pod głowicą pomiędzy cylindrem a kanałem chłodzącym. I podczas spalania spaliny są wdmuchiwane do ukladu chłodzenia gwałtownie podnosząc jego temperaturę....
Prawdopodobnie cieknie na reparaturce,pompa do wymiany /około 150,-/
Gdzie znajduje się czujnik temperatury płynu chłodzącego Ford Focus C-Max 1.8 D? Po wymianie termostatu nie trzyma 90 stopni, przy przyspieszaniu spada temperatura. Czy może być walnięty czujnik? AI: Czy przeprowadziłeś jakieś testy diagnostyczne lub sprawdziłeś kody błędów, które mogłyby wskazać na problem z czujnikiem temperatury? Nie ma żadnych błędów...
Ogólnie akcja dotyczy kabla zasilania bezpieczników. A jak ubywa ci płynu chłodzącego to wymienią chlodniczke egr za free 😀
Witam. Sprubój poruszać kostką wchodzącą do licznika, czasem tam nie ma styku. Gorsza sprawa to przerwa na kablu od czujnika do sterownika i od sterownika do licznika, lub sterownik wogóle nie daje sygnału na licznik. Wskazówka wogóle leży czy w korku jak stoisz to się trochę podnosi? P.S. golf nie pokaże ci temp. silnika, tylko temperaturę płynu chłodzącego....
Mam już za sobą skromne 280 kilometrów...wymieniłem filtr powietrza, przymierzam się do wymiany oleum, płynu chłodzącego i hamulcowego. Korek wlewu paliwa doprowadza mnie do szału... czy komuś też kluczyk kręci się dookoła ?:D. Czyba musze zainwestować w nowy. Zamek od kierowcy też wymaga naprawy. Na drodze czuje cię pewniej niż na początku - pełno...
A wentylator się załączył jak płyn zagotowało czy nie? Dodano po 1 Bo jeśli tak to do wymiany uszczelka pod głowicą.
Miałem to samo w Auris 1,8 hybrid 2013 - co na filmie. Do wymiany była uszczelka pod głowicą + sprawdzenie głowicy. Łatwo to zdjagnozować - wystarczy kupić zestaw do wykrywania dwótlenku węgla i zamontować na naczyniu wyrównawczym płynu chłodzącego. Jeśli po kilku minutach pracy silnika lub szybciej płyn testowy zmienia kolor to uszczelka jest do wymiany....
Przy okazji wymiany termostaty wymieniłem przynajmniej część płynu chłodzącego. Zawsze coś :) Narazie tak musi zostać, dopóki nie zepsuje się coś co zmusi mnie do wylania całego płynu. Dziękuję za pomoc
w warunkach domowych da się go wymienić Da się. jest w nim jakiś płyn , który możne wypłynąć w trakcie wymiany ? Płyn chłodzący. Załóż szczypce samozaciskowe na węże przed i za zaworem i wymieniaj ;)
W jakim silniku? 2.0 DTI? W tym silniku pasek albo rolka może przetrzeć blok silnika, ale nie wiem czy może doprowadzić do wycieku płynu. Nie kojarzę czy są w tej okolicy przewody metalowe którymi może być doprowadzony płyn do nagrzewnicy. Pompa w tym silniku ma komorę na ewentualne delikatne przecieki przez uszczelnienie mechaniczne. Teoretycznie minimalny...
Może niech ktoś jeszcze się wypowie ale mi to wygląda na pękniętą głowice. Jaki był powód wymiany uszczelki?
Wielkie dzięki za informacje dziś wybieram się do sklepu aby go zakupić, ale wymienię go chyba dopiero w sobotę o efektach wymiany powiadomię i zamkiniemy temat.
Jak Ci ubywa płynu chłodzącego to masz pompę wody do wymiany.
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
wyczuwalny zapach płynu 1. Usunąć nieszczelność nie było przepływu przez chłodnicę 2. Jeżeli jest zakamieniona - wymienić chłodnicę odetkać jeśli nie jest drożna 3 stała półtora roku .3. Nic nie odtykać. Nawet gdy jest drożna, to wewnątrz pokryta jest kamieniem i jest do wymiany. 4. Starannie odpowietrzyć.
Witam kolego udało Ci się rozwiązać problem. Mam podobnie jak ty tylko jeszcze dochodzi wyższa temperatura płynu chłodzącego.
Cześć , mam problem z autem Peugeot 406 1.8 16v 1999r. ,mianowicie chodzi o przegrzewanie sie płynu chłodzącego . Podejrzewałem termostat ale po wymianie nadal wystepuje ten problem . Podczas grzania silnika jak osiagnie 90 stopni mimo tego że włącza sie wiatrak to nadal rośnie a jeśli włącze jakąs elektryke np. wiatrak albo światła to temperatura rośnie...
Prawdopodobnie byl zapowietrzony uklad a ostateczba odpowiedz trzeba jeszsze troche poczekac, okazalo sie ze kolo zmiennych faz rozrzadu jest do wymiany. Zomowilem i z portfelem szczuplejszym o spora sumke czekam na info ze jest gotowe
Witam. Posiadam Webasto Thermo Top C w samochodzie Lancia Phedra. To to samo co Peugeot 807 , Citroen C8 i Fiat Ulysse. W moim samochodzie pracuje jako dogrzewacz płynu . Nie ma w kabinie sterownika do manualnego uruchomienia. Urządzenie działało do momentu wymiany płyny chłodzącego i termostatu z wbudowanym czujnikiem temperatury. Jest fabrycznie tak...
Prawdopodobnie nadaje się tylko do wymiany co wiąże się też z wymianą płynu chłodzącego. A podczas tego jak miałeś problemy z temp to dobrze grzanie w aucie chodziło ?
Do wymiany obsad są specjalnie przeznaczone narzędzia wyciagniesz nawet wyrywakiem z gwintownika zrobiony ale jej nie zaprasujesz bez odpowiedniego sprzetu
Trochę odkopię skamielinę (akurat szukam informacji odnośnie oleju w skrzyni i płynu chłodzącego), ale jak czytam "że serwis nie przewiduje wymiany oleju w skrzyni biegów" to mnie krew czorna zalewa. Oczywiście, że należy wymieniać w każdym rodzaju skrzyni biegów. Nie tylko w automacie, ale w manualu też. W starych samochodach jest powiedziane co ile...
Mam do wymiany czujnik temperatury płynu chłodzącego w renault laguna II 1,9dci 74kw...silnik bardzo długo chodzi na ssaniu i wyłącza ssanie dopiero przy pełnym nagrzaniu silnika...a temperatura silnika dochodzi do 80 stopni a nie do 90 stopni. Komputer przy teście zegarów wyrzucił mi ten błąd na ekranie... Termostat był wymieniany kilka miesiecy temu...
Wiem że to proszenie się o kłopoty. Chłodnica oleju jest i była sprawdzana. Z drugiej jednak strony chciałbym wiedzieć co może być przyczyną usterki. Jakoś nie pali mi się do wymiany całego silnika. chciałbym nie dać nabić się w butelkę i coś ustalić zanim odstawię auto do jakiegoś mechanika.
Hmm jeśli sądzisz że być może łapie lewe powietrze, no to polecam uszczelnić cały układ, choć z mojego doświadczenia tzw. 'lewe powietrze' jest wtedy gdy po odpaleniu motocykla, chodzi w miare normalnie, lecz gdy zaczynamy nim gazować, robi najpierw takie buuu (zaciąga zbyt dużą dawkę powietrza) po czym, albo gaśnie, albo wkręca się dopiero na obroty....
Dzięki Panowie za podpowiedzi. Sytuacja wyjaśniła się przypadkowo. (Udało sie bez wymiany uszczelki pod głowicą) mianowicie pod czas wymiany filtra od gazu został odkręcony zbiorniczek od płynu chłodzącego okazało się że jest malutkie pęknięcie i to tam wywalało ciśnienie a wraz z ciśnieniem płyn. Zbiorniczek uszkodził się prawdopodobnie że starości....
Jutro podepnę VAG-a i zobaczę przy jakiej temperaturze dolny wąż robi się ciepły. Pewnie koledzy mają rację, że termostat będzie do wymiany.
Głównym winowajcą był ścięty klin na kole pasowym rozrządu przy wale napędowym. W tych silnikach okazuje się jest to popularna usterka. Koło to przestawiało się raz w lewo, raz w prawo. Oczywiście powodowało to mechaniczne przestawianie się faz rozrządu, a także przestawienie punktu pracy czujnika obrotów wału. Jak wiadomo ma on w jednym miejscu celowy...
Kolego taka "płukanka" może tylko zaszkodzić tak starej nagrzewnicy, wiem to z autopsji :( Stawiał bym raczej na źle odpowietrzony układ po wymianie płynu chłodzącego.
Głównym winowajcą był ścięty klin na kole pasowym rozrządu przy wale napędowym. W tych silnikach okazuje się jest to popularna usterka. Koło to przestawiało się raz w lewo, raz w prawo. Oczywiście powodowało to mechaniczne przestawianie się faz rozrządu, a także przestawienie punktu pracy czujnika obrotów wału. Jak wiadomo ma on w jednym miejscu celowy...
nie piszesz kiedy wymieniany byl plyn, byc moze uklad jest zapowietrzony itrzeba go po prostu odpowietrzyc, robi sie to przy okazji wymiany plynu
Cały czas chodzi o temp. oleju. Płynu chłodzącego - nie wiem jaka jest bo nie ma do tego wskaźnika. Co do wymiany termostatu - pewnie pomoże w utrzymaniu stałej temperatury oleju ale co z chłodzeniem cieczy? Czy jest jakiś osobny czujnik który załącza/wyłącza wentylator?
Połącz wąż zasilania chłodnicy spalin z wyjściem. I zobacz. W ten sposób wyeliminujesz jeden układ.
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
Witam! Ja z kolei miałem problem taki, że w moim golfie (1,9D 94r. kombi) po wymianie płynu chłodzącego pojawiła się migająca kontrolka oleju plus niedziałający obrotomierz. Problem rozwiązał się sam podczas gwałtownego ruszania. By najmniej dziwne.
termostat kolego masz do wymiany albo wcale go nie masz i to jest przychyna niedogrzania silnika
jeżeli zwierasz piny po wypięciu kostki z czujnika i wentylator działa, to na 99% masz do wymiany czujnik temp w chłodnicy... koszt jakieś 25 zł... Przy wymianie powinieneś teoretycznie spuścić płyn chłodzący z układu, ale jak wymiany dokonasz sprawnie to nie będziesz musiał wypuszczać płynu z chłodnicy. Dodano po 1 chodzi o ten czujnik na dole w chłodnicy...
Jeśli nie płynu chłodzącego zostały zabrudzone olejem kanały wodne w czasie wymiany głowicy i stąd maź.
Witam- jeśli wywala płyn przez zakręcony korek to trzeba z kontrolować termostat czy puszcza po nagrzaniu silnika obieg płynu na chłodnice .--- jeżeli puszcza termostat na chłodnice i wentylator pracuje oraz nagrzewnica grzeje dobrze w środku to pozostanie do wymiany uszczelka pod głowicą (przed rozbieraniem należy stwierdzić zawartość spalin w płynie...
Witam, obstawiam na czujnik poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku. Wypnij kostkę i wepnij, może zajarzy, a jak nie to czujnik do wymiany. Możesz jeszcze spróbować spuścić płyn ze zbiorniczka, wyjąć czujnik i go wyczyścić. Zbiornik też możesz wyczyścić. Zamontuj wszystko i nalej płynu. Zobaczysz jaki będzie efekt.
Pewnie uszczelka poszła Ci, a jak zdiagnozować hmm.., odkręcić musisz korektor wydechowy no i wtedy przekonasz się z której głowicy wydostaję się płyn chłodniczy. Dość prosta metoda.Nie wiem ja bym wszystkie uszczelki powymieniał pewnie reszta też w nie najlepszym stanie. No jeszcze w 100 % nie wiadomo czy to uszczelka, mogą być oringii na tuleii patrz...
Do sprawdzenia świece zapłonowe, czujnik temperatury płynu chłodzącego (ten przy termostacie czteropinowy)
wg ETKA jest tak jak piszesz. Czarny czujnik z dwoma pinami Numer katalogowy: 06A919501A lub 06A919501 Czyli ten 2 pionowy do wymiany ze zdjęcia ? A tamtego czyli w tym silniku nie ma ? Dzięki bardzo :)
Koledzy, zastanawia mnie jeszcze jedno czy oprócz dawki paliwa parametry pompy WC zmieniają się przy rozruchu jak jest +15 czy - 5 czy to jest stała wartość ciśnienia? Bo na zdrowy rozum jak była nie dawno temp. - 10 i silnik zimny jak lód z rana{oczywiście nie odpalił} a tylko podgrzałem zapalniczką czujnik płynu chłodzącego do jakiejś wartości +15-20...
Na miejscu kolegi sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach i zrobił próbę olejową (ponowne sprawdzenie ciśnienia po wlaniu do cylindra niewielkiej ilości oleju). Jeśli wskazania będą się znacznie różniły to niestety do robienia pierścienie. Przy braniu litra oleju na 1000 km silnik powinien dość wyraźnie kopcić. Jeśli nie kopci a oleju ubywa w takiej ilości...
Najpierw to pozbądź się wycieku płynu chłodzącego i reduktor będziesz miał do wymiany bo takiego zamrażania to żaden nie wytrzyma. Attuator Blitz a za nim prawie całkowicie zakręcony register? Przecież to nie ma prawa jeździć na gazie.
Wykonaj test obecności CO2 w płynie chłodzącym.
Witam. podczas postoju temp dochodzi do 90 stopni Ok. ( w menu ukrytym też pokazuje 90 stopni. ) Też ok. A jak na postoju zwiększysz mu obroty np do 4500 rpm i potrzymasz tak dajmy na to około dziesięć sekund, lub odrobinę dłużej to do ilu spada temperatura, właśnie w tym menu ukrytym? Oczywiście mówimy o silniku który jest nagrzany w górnych granicach,...
Miałem to samo po wymianie płynu chłodzącego, ot po prostu płyn nie wypełnił dokładnie całego silnika chłodnicy itp. Trzeba poczekać np. całą noc z otwartym zbiornikiem wyrównawczym płynu. Rano ewentualnie dolać i zapalić silnik, musi być dobrze.
Teraz już wiem , to nie jest spectrum ,dobrze że poprosiłem o fotkę teraz temat wywalił się do góry kołami nic nie wyminiai , masz do wymiany klawiaturę standard w tym sterowniku, A propos skoro nie reaguje na code to clear nie usunie reszty.
Witam, mam pytanie czy po takiej wymianie płynu chłodzącego w przyszłości coś się może wylać/popsuć? Oto co zrobiłem: 1. Wylałem całą ciecz 2. Za pomocą sprężarki usunołem wszystkie zabrudzenia z układu 3. Rozebrałem i wyczyściłem bloko-pompkę (w środku było coś na wzór nagaru) 4. Złozyłem pompkę 5. Za pomocą strzykawki napełniłem układ do pełna i odpowietrzyłem...
Witam. Temat płynu chłodzącego w układzie paliwowym był już pewnie poruszany na tym forum, natomiast nie znalazłem informacji na temat wymiany samych obsad wtryskiwaczy w Renault Premium DCI bez zdejmowania głowicy. Proszę o opinie jak to wygląda w praktyce, bo słyszałem że w tych autach to problem. Mam objawy typu znikający płyn z układu, mętny kolor...
Ja mam podobny problem, mam silnik AHF (110KM, 1999r, 218 tyś. km) i od niedawna źle zapala- muszę kręcić jakieś 4-5 s. w najgorszym przypadku. Przy zapalaniu "rzuca" samochodem jak u koleżanki, a po odpaleniu silnik pracuje trochę nierówno Myślałem, że to coś z tym czujnikiem temp. bo kontrolka świec świeciła się krótko (dużo krócej niż pozostałe kontrolki)...
Co z temperaturą pracy silnika (termostat, czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie ma czegoś takiego jak rozkładanie rąk zawsze jest gdzieś przyczyna.
Wymiana termostatu
Myślę że powinieneś zmienić warsztat. po pierwsze to chyba go przegrzałeś -stąd te ubytki oleju(pierścienie i uszczelniacze do wymiany). a z płynem myślę że to tania uszczelka była . Zamontuj elringa i bedziesz miał spokój
Niestety nie znalazłem żadnego odpowietrznika.Komora silnika jest mała i silnik wraz z osprzętem dość ciasno ją wypełnia .Trzeba mieć małą dłoń by cokolwiek znależć.Bipper ,Florino i Citroen Nemo mają identyczną konstrukcję.Może ktoś z posiadaczy jednej z powyższych marek samochodu ma doświadczenie w wymianie płynu chłodzącego ?
podgrzewacza płynu chłodzącego płynu chłodzącego vectra wymiana płynu chłodzącego
hyundai obrazu błąd ariston zmywarka ramka zamrozić
pilot yooda klimatyzator whirlpool
Przewidywanie wyniku meczu Polska-Szwajcaria 2025 w piłce ręcznej Tanie używane zasilacze 400-450W 24-pin 4-pin