wymienic filtr

Znaleziono około 743 wyników dla: wymienic filtr
Podstawowa forma zapytania: wymienić filtr
  • Wie ktos jak wymienic filtr paliwa w renault cilo 1.9D 1996r

    Witam, wie ktos jak wymienic filtr paliwa w renault clio 1.9D filtr to chyba sama wkładka i jest tam tez pompka tylko nie wiem jak sie go rozbiera prosze o pomoc

    Samochody Mechanika hasiek   11 Lip 2009 23:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2958
  • czy jest to konieczne aby przy wymianie filtru paliwa

    Mam pytanko Zamierzam wymienic filtr paliwa w swoim aucie (mercedes 124 Combi 2,5 D) i chce sie dowiedziec czy wystarczy wymienic tylko filtr paliwa czy tez i filtr wstepny (wyczytalem gzdzies ze takie cos istnieje ) J dlatego pytanie moje zwiazane jest z tym czy wymieniac sam filtr paliwa czy i...

    Samochody Elektryka i elektronika Anonymous   10 Paź 2005 19:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1403
  • fonia równoległa a filtr saw

    Telewizor z którym sie mecze to goldstar CB20A86. Kupiłem fonie FG4 i podłączylem do TV. Na UHF fonia ładnie działa. Problem zaczyna sie na stacja VHF co jakis czas w zaleznosci od sygnału nadawania sa jakies trzaski. Producent pisze ze moze to byc zwiazane z rezystancja wyjscia glowicy i nalezy dolozyc...

    Początkujący Serwisanci Olek II   25 Mar 2006 11:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2948
  • Problem z filtrem paliwa R19

    Musiałem ostatnio wymienic filtr paliwa w swoim R19 rocznik 1996. Problem pojawił się od razu na starcie. Okazało się ze nie pasują końcówki na przewodach zeby podłączyć filtr. Oryginalny filtr który tam jest ma płaskie wloty. A nowy kupiony posiada wloty ze zgrubieniem. Sprzedawca przeszukał wszystkie...

    Samochody Elektryka i elektronika Marek1   11 Wrz 2004 08:36 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1211
  • Nokia 6500s i filtr lcd

    Witajcie Trafiła do mnie nokia 6500 slide po zalaniu, wszystko juz prawie działa prócz lcd nic nie wyswietla. Postanowiłem wymienic filtry Z2403 i Z2404, ten pierwszy wymieniłem bez problemu , ale ten drugi czyli Z2404 , przy próbie wymiany odleciały dwie kulki od płyty gównej , bo własnie w tym miejscu...

    GSM Serwis Jaran   16 Cze 2009 20:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2735
  • Peugeot 407 2.0 HDI Filtr paliwa + woda

    Po wymianie filtra paliwa zrobiłem 5 tyś. km po czym wyskakuje mi rano przy odpalaniu komunikat : Woda w filtrze paliwa. Czy mozna jakoś tę wode usunąć, spuścić czy też muszę wymienic filtr paliwa na nowy?

    Samochody Mechanika PiotrG.   28 Lip 2014 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 13892
  • Jakie filtry fonii na karte tv ?

    Witam mam karte tv przywieziona z niemiec ktora dziala w standardzie PAL BG a wiec na polskiej telewizji nie ma fonii. Chce wymienic filtry 5.5 MHZ na 6.5 MHZ. Te ktore mam teraz juz wylutowane to T5.5W i F5.5D. Pytanie brzmi jakie ich odpowiedniki 6.5 MHz mam kupic w sklepie elektronicznym ? czy poprostu...

    Komputery Hardware Jaro   23 Lip 2005 12:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 729
  • praca w akrylu jaki typ maski i filtra

    Najpewniejsze sa maski, zaslaniajace cala twarz i szczelne dookola, z zasilaniem powietrza ze sprezarki bezolejowej poprzez specjalny filtr i reduktor. Masz wtedy pewnosc ze nic szkodliwego nie wdychasz, ani pylow ani oparow i nie musisz sie martwic czy juz wymienic filtry czy jeszcze nie. Oczywiscie...

    Ogólny techniczny matys821   20 Paź 2013 17:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1203
  • Wymiana filtra HEPA w odkurzaczu Zelmer Orion Max

    Witam! Mam pytanie związane z odkurzaczem Orion Max (typ 2500). Otóż po 2 latach użytkowania chciałbym wymienic filtr HEPA. Wydaje mi się, że jest tam fabrycznie HEPA-11: Taki jak na tym zdjęciu: Czy mogę zamiast niego zastosować HEPA-13? Taki jak na tym zdjęciu: Można je stosować...

    AGD Użytkowy stopi   29 Lut 2012 16:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10119
  • Jak wyczyscic filtr w pralce Whirlpool AWT 2241

    Nie wiem jak wyczyscic/ wymienic filtr w pralce Whirlpool AWT 2241[/code]

    AGD Użytkowy kolo   17 Maj 2011 12:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 6772
  • Wymiana filtra gazu w Punto 1.1

    Witam Posiadam Fiata Punto 1.1 z 96r chciałbym wymienic filtr gazu w parowniku. Mocowany jest on na 3 sruby ampulowe, lecz czy jak odkrece dekiel to nie buchnie mi gaz z przewodów??? Posiadam zwykly jednopunktowa instalacje gazowa. Moze jest jakis sposób na pozbycie sie gazu z przewodów? Poprosze o...

    Samochody Instalacje Gazowe szumrak   10 Lut 2011 09:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2000
  • Gdzie nabyć filtry EMI do HTC Desire?

    Witam Potrzebuje wymienic filtry EMI od LCD w HTC Desire. Wie ktos moze gdzie je kupic albo jakies oznaczenia typu?? Czy moze moge je poprostu skrosowac?? To sa 8-pinowe + 2 piny GND. Z gory dzieki.

    GSM Serwis niebieski20   17 Lis 2011 15:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 972
  • Ford Mondeo mk2 jaki olej do automatu?

    > Filtra nie zmienisz, jest zabudowany w środku (wymiana przy naprawie skrzyni). co to znaczy? ze trzeba rozbierac cala skrzynie zeby wymienic filtr czy tylko zrzucic miske?? pytam bo we wszystkich automatach (amerykanckich:-) w jakich wymienialem olej wystarczylo zdjac miske i juz mozna bylo wymienic...

    Samochody Mechanika romuald-f   04 Gru 2009 16:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5451
  • SEAT IBIZA 1.4i Zalewa, czarne świece, zamula, spalanie

    Witam od dosc dawna borykam sie z ciezkim problem. Otoz auto moje ma niby najechane ok 175 km (w co do konca nie wierze) Zostalo w nim wymienione: SONDA FILTR POWIETRZA KABLE WN ŚWIECE CZUJNIK TEMPERATURY CZUJNIK HALLA WIELOKROTNIE BYL USTAWIANY ZAPLON NA VAG'u NIE WYKAZUJE JUZ ZADNYCH...

    Samochody Elektryka i elektronika irek-t   15 Lis 2012 18:10 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 12528
  • osuszacz powietrza Volvo FH12 460 2004

    oj panowie zgadujecie osuszacz powietrz jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie "odwilgotnienie" powietrza ktore po sprezaniu w kompresorze wytraca wode ktora gromadzi sie w zbiornikach powietrznych i powoduje korozje calego ukladu pneumatycznego oraz w zimie zamarza wewnatrz filtra osuszacza jest...

    Samochody Ciężarowe bogys430   03 Gru 2017 20:04 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 21065
  • Karta TV Lifetec - wizja czy fonia?

    Nikt nie pomoze? Dodano po 5 To jeszcze raz ja. Rozebralem glowice i sa tam filtry ceramiczne (czy jak to sie zwie;)) F5.50 i T5.5W. Slyszalem gdzies, ze przy przestrajaniu wymienia sie je na 6.5. tak? Z tego co sie orientuje to do przestrojenia trzeba jeszcze wymienic filtr SAW (chyba),...

    TV Serwis Nieztejbajki   04 Lut 2005 22:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1929
  • Kocioł Viessman paromat simplex - nie załącza się.

    ehh widac fachowcy sa do luftu palinki viessmanna sa moimi ulubionymi . 1 trzeba wymienic elektrody nie jest drogie i zazwyczaj pomaga 2 ustawienie elektrod wzgledem plytki spietrzajacej i dyszy (ekstremalnie wazne w tym palniku) 3 czasem takie efekty przynosi uszkodzony transformator zap. 4...

    Systemy Grzewcze Serwis jugo007   24 Lut 2007 00:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4557
  • Renault Megane III 1,6 110KM - Problemy z rozruchem silnika

    Uwielbiam jak siejesz powszechny defetyzm :cry: ? Po co mnie atakujesz ? Jezeli czujesz sie ponizony napisze tu wszem i wobec ze ty jestes Wielki a ja maluski :-) Poza tym, jak ci wiadomo, każdy układ olejowy ma miskę olejową do której spływa olej z wszelkimi zanieczyszczeniami , smok pompy oleju...

    Samochody Początkujący elbob   14 Lut 2018 20:57 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 1488
  • Jak wyeliminowac syf na glowicy?

    Jezeli masz problemy z selektywnoscia radia to radzilbym Ci wymienic filtry 10.7 MHz , sa one w p.cz. , napewno masz tam takie nieco wieksze pomaranczowe filtry z biala kropka , chodza one bardzo szeroko , sa produkcji polskiej . Wymien je na inne najlepiej z jedna lub dwoma czarnymi kropkami produkcji...

    Radiotechnika Serwis klaudiabaka   29 Mar 2004 14:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1041
  • Xantia 93' 1,8i

    Wymigałem kody błedów i nic, sygnalizuje tylko problemy z napięciem akumulatora, ale to prawdopodobnie zaszłość. Ale porawdziłem sie mechanika i on kazał mi wymienic filtr paliwa co uczyniłem i sprawa wyglada teraz tak: silnik już się tak nie dławi ale z 1000 obrotów do 2000 wkręca się niezbyt rzwawo...

    Samochody Elektryka i elektronika krissoo   12 Lis 2005 21:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1427
  • Biodiesel-przydatnosc w użyciu

    Biodiesel ma właściwości reagowania z pewnym rodzajem gumy.Wezmy pare rękawiczek lateksowych,wystarczy zanużyc w bio i zostawić na kilka dni. Rękawiczki rozpuszczą się bardzo szybko. Dalatego na początku lat 90tych zastosowano w uszczelnieniach silników Viton.Rodzaj gumy odpornej na to działanie. ...

    Ogólny techniczny jarekstryszawa   21 Paź 2013 10:02 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 10551
  • Altus 140 - czy da się je ulepszyć?

    moje zdanie -zatkać istniejace b-r -powiększyc obudowe do 80 litrow (odpowiednia podstawka ,a w dnie wyciać otwor) -zastosowac glosnik basowy gdn 30/80/2 lub stx ,strojac otwory b-r -w tylnej sciance ulokować 2 szt b-r srednicy 70 mm dł około 200 mm -wymienic kable na miedz beztlenowa -wymienic...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe zen58   07 Lut 2017 13:31 Odpowiedzi: 481    Wyświetleń: 92862
  • VCR Samsung VXK-326 - fonia

    Witam. Chcialbym przestroic fonie w w/w magnetowidzie. Kupilem plytke fonii z firmy omega fr-7. podlaczylem wejscie pod if glowicy,zasilanie 12v i wyjscie pod filtr 5,5mhz. niestety fonia pozostala bez zmian. co zrobilem zle-czy przewody in i out powinny byc ekranowane? probowalem tez wymienic filtr...

    DVD/VCR/Kamery Serwis ezop5   11 Maj 2006 21:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 929
  • Seicento ma problem z gazem

    po przebiegu ok 15-20kkm filtr powinien byc wymieniony. Po przebiegu 50kkm winny byc wymienione swiece i przewody. Zalezy od modelu parownika ale wiekszosc mimo zapewnien producenta o sprawnosci na okres ok 100km traci własciwosci regulacyjne i zaczyna stwarzac problemy przy 70-80kkm.No chyba ze masz...

    Samochody Elektryka i elektronika lukas22 mastah   05 Sie 2007 21:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2968
  • nokia e65 nie włacza sie, dziala pod ladowarka

    witam, jestem amatorem, jednak postanowilem wymienic filtr lcd w w noki e65 wszystko poszlo gladko, jednak na chwile obecna telefon sie nie włacza, gdy podepne pod ładowarke, pokazuje sie napis nokia i proces ladowania, dodam ze tasme tez sprawdzilem jest sprawna, patrzylem na schemat włacznik nie idze...

    GSM Początkujący Aniol 128   01 Sty 2009 16:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1709
  • kłopoty z volvo v40 t4 po założeniu inst. gazowej

    panowie, dobrze zalozona instalacja nie wymaga cotygodniowego przegladu, wystarczy przy wymianie oleju wymienic filtry i spuscic oleej z parownika (jesli sie nazbieral) co 40 tys nalezy sprawdzic sprawnosc parownika(zazwyczaj trzeba wymienic bebechy) i to wszystko. W polsce kto tylko moze to montuje...

    Samochody Elektryka i elektronika scooba   19 Lut 2009 11:28 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 33731
  • Ngage classic - biały ekran 2 sekundy

    coś mi sie wydaje że żle zrobiłeś omijajac filtry-masz tego skutek. Po to producent daje elementy , bo jest taka potrzeba - gdyby nie był potrzebny ten element / filtry V107 i V110 / to nie byłoby ich. Radzę doprowadzic do stanu fabrycznego i wymienic filtry - te zaznaczone na Twoim zdjęciu.

    GSM Początkujący nusch   11 Lip 2009 21:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1261
  • Laguna 2002 , 1.9 DCI turbina, kopci, wymiana

    No wiesz, z tą turbina . . . ktos mi kiedys mowil ze jak sie kupuje regenerowana to w zadnym wypadku sie juz jej nie ustawia (nie reguluje) Jesli chodzi o intercooler to np u mnie faktycznie jest to przyczyną szarpania samochodu do tyłu, kiedy chce go trzymac na rownym gazie. U mnie dzis mechanik...

    Samochody Mechanika alex1967   06 Sty 2011 15:28 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 37128
  • Citroen C5 2001 2.2HDi bledy komputera.

    antipollution fault - mialem to przy C5 jak zatankowalem brudne paliwo. po zatankowaniu zrobilem okolo 40 km i wyskoczyl ten blad, potem na tym zrobilem okolo 100 km i samochod zgasl podczas jazdy, po tym chwile postal jakies 10 min i odpalal.tak jeszcze zrobilem okolo 60 km zgasl moze z 10 razy i utrzymywal...

    Samochody Elektryka i elektronika citroenc5   05 Lis 2015 17:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 15704
  • Brak mocy, przyśpieszenia w Audi A4 B5 1.8 125KM 2000r. - silnik ARG

    Jak najbardziej, ale dużo osób nie chce też powiedzieć czy im się udało. Dzięki za zainteresowanie. Auto bez gazu. Ciśnienie paliwa mam zamiar sprawdzić właśnie za jakiś czas bo teraz wypstrykałem się z kasy. Własnie tu mi tez podpowiadaja by wymienic filtr paliwa, potem jak coś naciąć rure przed katem...

    Samochody Początkujący mistrzunio79   21 Lis 2017 16:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 20571
  • Agregat wody lodowej - wymiana czynnika z r22 na inny

    W sprezarce nalezy wymienic olej na syntetyczny np BSE 32 w odpowiedniej ilosci, wymienic filtr-osuszacz, napełnic czynnikiem R407C bez zmiany zaworu rozpreznego i bez straty wydajnosci chłodniczej. Wypadałoby wyczyscic i/lub umyc skraplacz i parownik.

    Wentylacja i Klimatyzacja mirek301   21 Cze 2016 00:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1947
  • Panasonic KX-TC150-W

    Witam! Telefon jak w temacie, ogolnie chodzi o to ze po wlaczeniu w sluchawce tylko szum i nic wiecej... Usterka ta powtarza mi sie w nim juz ktorys raz, zawsze pomagalo zestrojenie ale ilez mozna stroic :D Zimnych lutow nie ma, strojenie juz nie pomaga, wyczytalem zeby wymienic filtr 425kHz (w innym...

    Telefony Stacjonarne Serwis Gorgoroth   06 Paź 2003 18:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1532
  • Renault 19-jaki komputer LPG

    lambda gas system czt np controller to oznaczenia dla wiekszosci systemów odpowiadajacych za prace sady na gazie i stosowane w autach w nia wyposarzonych tak to oczywiscie zbyt duza róznica maxymalna róznica powinna wynosic od 1.5-2 litrów wiecej niz na benzynie.proponuje podjechac na warsztat lpg i...

    Samochody Elektryka i elektronika Polaris   06 Lip 2005 22:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2060
  • [TV-880] mini TV - przestrojenie fonii

    Przeczytaj post powyżej. 1. Wymienic filtr SAW na DK. 2. Do filtrów 5,5 dolutować 6,5. :D

    TV Serwis Trabi   08 Kwi 2005 20:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 6057
  • cc700 LPG muł. Co wymienić? Filtr gazu, powietrza, a może świece?

    dzis wracajac z wawy autko mialo pod wiatr ale wydaje mi sie ze strasznie go cos zmulilo.mala moc.ma przejechane w tej chwili 90.000km.nie wiem czy w takim przypadku wymienic filtr gazu,fitr powietrza,moze swiece.przeregulowac instalacje.pali mi jakies 7L gazu na 100 km w trybie mieszanym.na gazie przejechane...

    Samochody Elektryka i elektronika peter.z   07 Sty 2005 08:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 956
  • Buduję monitory - różne pytania i problemy.

    wracam na forum tym razem w temacie: Jakubie jestes pewien ze zwrotnica 1-go rzedu wystarczy? nie sprawdzalem charakterystyk wiec nie wiem moze sie myle. Lepiej sprobuj zabrac sie za filtr 2-go rzedu czyli 12 dB/oktawe. Jest tochyba najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o kompromis miedzy ch-ką czestotliwosciowa...

    Technika Sceniczna i Studyjna Andrzej-N   19 Sty 2005 21:30 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3511
  • Wymiana filtru kabinowego Ford Focus

    w fordzie focusie filtr przeciwpyłkowy jest umieszczony pod przednim podszybiem po stronie pasażera. Wymiana nastręcza trochę trudności ale mozna zrobić we własnym zakresie. Wycieraczki ustaw na pionowo (wyłacz zapłon jak bedą w pionie) następnie zwolnij zatrzaskipodszybia od strony komory silnika a...

    Samochody Elektryka i elektronika robin_s   12 Lis 2005 20:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 33023
  • Nokia 6101B potrzebny flash z językiem polskim.

    chce wymienic filtry w 6101b tylko niewiem ktore filtry wyciagnać z 3220 ma ktos moze jakis schemat????

    GSM Serwis binladenos   18 Lip 2006 14:20 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1011
  • ford gaz jadąc na paliwie szarpie?

    Witam Ja stawiam na filtr paliwa. W mojej Renówwce R19 miałem dokładnie ten sam problem. Wystarczyło wymienic filtr paliwa. Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika gunolt   27 Lip 2006 16:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 897
  • Jak przestroić przenośny TV Casio TV-770N - brak miejsca.

    filtr Saw to wiem ktory - jak dobrze mysle to ten niebieski na plytce ale CDA i SFE to nie mam pojecia o co chodzi. A na jaki wymienic filtr SAW - teraz na tym co jest widnieje napis 38,9Z

    Początkujący Serwisanci kttd49   09 Maj 2007 21:07 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3932
  • klimatyzacja w opel vectra b kłopoty z nawiewem

    W ramach uzupelnienia, pomijajac usterke modulu predkosci i problemu z wiaterkiem, dobrze by bylo wymienic filtr kabilowy. Zapchany filtr nasila parowanie szyb, ze wzgledu na ograniczony dostep powietrza z zewnatrz- sprawa czesto lekcewazona

    Samochody Elektryka i elektronika krystoferek   11 Cze 2012 17:35 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 26165
  • Przeróbka 5300b na 5300

    Trzeba wymienic filtry.5300 nigdy nie robilem ale inne modele.Filtry podstawialem z innych trupkow nie koniecznie takich samych modeli lub marek.

    GSM Serwis tino2003   29 Lis 2008 08:33 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2469
  • Berlingo 99r. 1.4 LPG Landirenzo-mały problem

    Jednak wciaz to samo pojechalem do gazownika ktory zakladal mi parownik. Nie wie co jest grane gaz po zgaszeniu nie zalewa kolektora. Kazal mi na noc odpiac akumulator wymienic filtr paliwa bo lal srodek na czyszczenie wtryskow i on cos rozpuszcza w filtrze i mam zajzec do wtryskow

    Samochody Elektryka i elektronika brendal83   01 Kwi 2008 20:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1579
  • VW POLO (czy mozna samemu czyścić przepustnice??)

    Można czyscić i odpiąc akumulator zeby pamięć w kompie się wyzerowała. Jak nie pomoże to czynności powtarzamy. Kiedyś musiałem powtórzyć to 3 razy jak zapomniałem wymienic filtr powietrza o czasie. Teraz mam filtr stozkowy i problem brudzenia i falowania obrotów znikł. Silnik ALM. Adaptacje przepustnicy...

    Samochody Mechanika polówka001   22 Lis 2008 09:48 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 13726
  • Chrysler voyager 3,3 usterka skrzyni autom.jak zdiagnozowac?

    wypadaloby chociaz odkrecic miske i obejrzec magnes oraz wymienic filtr wraz z olejem...moze tylko filtr sie zapchal lub zle mierzysz poziom oleju. PS. rozgrzna skrzynia to min.30km jazdy

    Samochody Mechanika wmarek65   13 Lut 2010 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4059
  • vaillant eco tec 630 jednofunkcyjny skoki cisnienia F-75

    Witam ponownie ,juz odpowiadam kociol jest sterowany przez trzy timery roznych firm!? Do kaloryferow timer bezprzewodowy -(nie uzyto tu zadnego sterownika firmowego!?)z wbudowanym termostatem pokojowym,podloga ma jeden glowny timer z trzema termostatami w kazdym z pokoi gdzie jest wezownica .Timer widoczny...

    Systemy Grzewcze Serwis kaaarol77   31 Sty 2018 12:59 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 15744
  • C3 1.4 hdi nieszczelnośc układu paliwowego ?

    Witam !! Mam problem z moim c3 1.4hdi. Autko nie odpala tak jak powinno. Aby odpalic silnik muszę popompowac manualną pompką (taką gruszką) i po cwili takiego mompowania moge odpalic silnik. Podczas pompowania widac pęcherzyki powietrza w przewodzie powrotu paliwa do baku. Dzisiaj postaram się wymienic...

    Samochody Mechanika Radagast20   12 Gru 2010 14:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4677
  • Pioneer F-550RDS - nie wyszukuje żadnej stacji

    Mialem takie samo uszkodzenie i musialem wymienic filtr od dyskryminatora poniewaz nie stroil .Po wymianie filtru tuner gra .

    Audio Serwis Andrzej_RATM   30 Sie 2013 22:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3390
  • Ford C-Max 2.0 TDCI 136 KM kopci na bialo i duzo pali help

    przy kopceniu na biało gestym dymem wystarczy wymienic filtr paliwa i filtr powietrza

    Samochody Mechanika MARCIN-FAZA   13 Lut 2014 02:11 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 10479
  • Fiat grande punto 1,2 2006r filt paliwa

    Czyli zeby wymienic filtr to trzeba cos połamać? W przegladach okresowych tez nic nie ma o filtrze.

    Samochody Początkujący milejow   10 Mar 2014 21:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 789
  • Seat Ibiza 97r - Dlawi sie silnik ibiza 1.4

    Wykluczyl bym ze brakuje paliwa poniewaz tankowane jest caly czas na orlenie na ten samej stacji, chyba ze sprobowac zalac 98 bo leje 95 albo sprobowac wymienic filtr paliwa jesli to moze miec cos z tym wspolnego(dodam ze jak kupilem auto latem 2017 to nie wymienialem)???? Powietrze raczej tez bym wykluczyl...

    Samochody Mechanika krzych32   18 Sty 2018 22:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 330
  • Jak uzupełnić freon w schładzalniku

    Wszystko fajnie ale najpierw trzeba wiedziec jaki typ gazu miesci si w urzadzeniu.Nie koniecznie musi byc to R134, moze byc tam R12 albo R412 .Da sie zastosowac inny gaz ale trzeba przeliczac do kazdego ukladu wchodzi inna ilosc.Poza tym bez stacji mapelnien sie nie obejdzie trzeba zrobic pruznie a...

    AGD chłodnictwo jaroclim   28 Lut 2006 13:50 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 27336
  • LITE-ON LVW-5005A przestrojenie fonii

    no to zostanie ci kombinacja z fonia f84 ma wyjscie 5,5 ale moze da sie przerobic na 4,5 ja ja kiedys podciagnolem do 6 dzialala niezawodnie trzeba wymienic filtr wyjsciowy na 4,5 i sprobowac dostroic moze ci cos z tego wyjdzie nie widze innej mozliwosci ew przerobka istniejacego toru

    DVD/VCR/Kamery Serwis megatron256   13 Paź 2004 20:33 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1410
  • Passat 1.6 (gaźnik) nie jedzie na benzynie...

    Do lewy_lowicz: Widzialem instalacje lpg i nawet wymienialem mikser dwa razy u siebie i nie wyobrazam sobie jaka musiala by byc srednica miksera zeby silnik sie dlawil z braku powietrza. Masz racje ze powietrze przechodzi przez mikser poniewaz jest to ostatni element przed przepustnica, tego nie neguje....

    Samochody Elektryka i elektronika ##FeniX##125***   21 Sty 2005 16:31 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2517
  • Silnik zgasl w czasie jazdy - Mazda 323

    A jak sie odpowietrza układ paliwa. Pasuje mi już w cc wymienic filtr, bo ma 40.000 km zrobione.

    Samochody Elektryka i elektronika mczapski   10 Lut 2005 07:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1956
  • primera 2.0 slx - problem z uruchomieniem

    witam moze by tak wymienic filtr paliwa i wyczyscic przeplywomierz ja przepływomierz miałem czyszczony, a filtr paliwa ma najwyżej 10 kkm... Jeszcze raz witam wszystkich i dziękuję tym, którzy zechcieli zainteresować się tematem oraz udzielić rzeczowej pomocy. Samochód już jest naprawiony,...

    Samochody Elektryka i elektronika holy`   27 Kwi 2005 10:22 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1848
  • Siesta 3 Trzeszczy dzwięk na TV

    Chcialem wymienic filtry ale nie moge ich kupic Napis na FC103 to FCS-6,5 Gdzie cos takiego moge dostać? W sklepach gdzie sie zaopatruje nikt o nich nie słyszał. Moze w jakims sklepie internetowym?

    TV Serwis nife   13 Lis 2005 11:10 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1551
  • Przestrojenie karty TV

    trzeba wymienic filtry 5.5mhz na 6.5 i fonia bedzie, zreszta wystarczylo troche poszukac:

    Początkujący Serwisanci jacby   16 Lis 2005 22:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 951
  • Czestotliwosc w Nokii 3300 z USA

    to nie jest nokia 3300 tylko nokia 3300b ... czestotliwosci to 850 MHz/1900 MHz czy da sie ja przerobic to trzeba spróbowac wymienic filtry i vco i zobaczyc bo solucji na ta sluchwake akurat nie ma....

    GSM Serwis Luigi7   27 Lis 2006 12:33 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1435
  • PANASONIC Kx-tc190 brak połączenia z bazą

    przelutoj 3 styki w sluchawce moze wizualnie sa ok ale bywaja na tym przerwy i dlatego sluchawka niemoze sie zameldowac do bazy one leca najczesciej jak sluchawka spadnie powinno to ci pomoc .... jesli niepomoze to musisz wymienic filtr 455 lub 55 pozdrawiam oscar2000

    Telefony Stacjonarne Serwis zybex   04 Cze 2005 22:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2126
  • Crysler Voyager 3,3 rok 96i problrm z benzyn.

    Witam.Twoj problem polega na tym ze po wymianie pompy paliwa nie sprawdziles cisniania paliwa jaką pompa tłoczy na listwe.Na 100 % jest za niskie cisnienie i stad ten problem.Popdłacz manometr do mierzenia cisnienia do listwy wtryskow przed zasilaniem i odpal auto.Cisnienie nie moze byc mniejsze niz...

    Samochody Elektryka i elektronika MaxMaj   21 Paź 2005 09:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2278
  • Amica AD 250 Mrozi, ale nie chłodzi.

    zdaje sie ma nieszczelny układ i powoli ulatnia sie freon trzeba otwozyć układ wstawić zaworek wymienic filtr poszukać dziury jesli będzie widoczna zrobić próżnie wpakowac czynnik chłodniczy skasować klienta :)

    AGD chłodnictwo eldom   15 Lis 2005 21:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3695
  • Początkujący kierowca Fiat cinqecento

    Kamil :) Moze warto przeglad zrobic, wymienic filtr paliwa, powietrza i ten korek co? Moze jeszcze oleum? Pewnie, ze ma...

    Samochody Początkujący tomking   28 Cze 2009 15:05 Odpowiedzi: 71    Wyświetleń: 11292
  • Rezystor od nawiewu - działa ale styki się palą. Co robić?

    "proponuje rowniez wymienic filtr kabinowy znajdujacy sie w podszybiu pasarzera jezeli jest przytkany to znacznie stawia opor dmuchawie wydatek nie wielki a na pewno sie oplaci"- jest to cytat .Niestety jest akurat odwrotnie,zdławiony wentylator bierze najmniej prądu-gdyż powietrze jest właśnie obciążeniem oczywiscie...

    Samochody Elektryka i elektronika Stefanek1   21 Mar 2007 19:07 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 10268
  • grundig T55-449INT na CUC 4401 brak fonii

    powiem ci ze mialem juz kila takich maszyn i musialem wymienic filtr pcz zaraz za glowica.wymontowywalem go z innych,ale z oryginalna polska fonia.on ma szersze pasmo.pozdro

    Początkujący Serwisanci serwis.kuna   25 Kwi 2006 12:09 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3104
  • astra 1,6 8V rok 95 obroty na lpg

    Jedz do warsztatu zajmujacego sie instalacjami gazowymi tam ci pomoga,koszt regulacji niewielki nawet jesli trzeba bedzie wymienic filtr gazu, a sam jesli sie znasz to mozesz wiecej zepsuc niz naprawic. Nie polecam porad kolegi OZZY88, chyba nie bardzo wiedzial co pisal. Pozdrawiam.

    Samochody Elektryka i elektronika michcio997   08 Mar 2006 13:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1246
  • Uniwersum Ft 81805 tryb serwisowy przestrojenie foni

    Fajnie sie przestraja w trybach, czasami tylko trzeba wymienic filtr z falą

    TV Serwis czarownica   13 Mar 2006 11:35 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2171
  • Peugeot 206, zatkana pompa paliwa+listwa i dalsze problemy

    Czy tylko plukales? proponuje sprawdzic czystosc zbiornika zeby juz z tamtad nic nie podchodzilo nastepnie pompa musi byc przeplukana i sprawdzenie jaka ma wydajnosc oraz cisnienie nastepnie wymienic filtr paliwa. Zacznij od tego a nie pachaj sie w katalizator ,sonde i wtryski

    Samochody Elektryka i elektronika Tummi   19 Mar 2006 10:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 8077
  • Golf II problemy w dni deszczowe, wilgotne.

    Może by tak na początek wymienic filtr powietrza?!

    Samochody Początkujący benyhds   20 Sie 2009 17:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2139
  • Grundig T51-4501 chassis E-1. Ciemny ekran, kontrast nie reaguje.

    Witam ! Przerabiałem nie tak dawno ten temat. U mnie było identycznie - TV z Niemiec i bez fonii. Ten procesor może obsłużyć fonię DK - to trzeba uaktywnić w menu serwisowym. Oprócz tego należy ( przynajmniej u mnie tak było ) wymienic filtr SAW ( OFW ) na dwusystemowy BG/DK - i fonia pięknie chodzi....

    TV Serwis biniu   30 Mar 2006 14:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1829
  • Astra f 95r - silnik gaśnie. Gdy stoi na wolnych obrotach wszystko jest dobrze.

    A nie swieci sie pomaranczowa kontrolka ze znaczkiem silnika (Check Engine)?? Najprosciej wywolac kody bledow i zobaczyc czy cos "pokaze". Jesli nie to jeszcze mozna sprubowac wymienic filtr powietrza :)

    Samochody Elektryka i elektronika Kamilos223   06 Lis 2017 15:53 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4136
  • wzmacniacz na kostce TDA1552Q i poprawa jakosci dzwieku

    Witam i chcialbym sie dowiedziec czy istnieje poprawy dzwieku tego wzmacniacza. Umiescilem ten temat tutaj poniewaz jest to wzmacniacz samochodowy natomiast ja osobiscie mam go w domu w starych glosnikach komputerowych firmy Genius SP-718. Ztego co mi wiadomo jest to wzmacniacz o mocy 2*22W (zasilam...

    CarAudio Mc`sFrYcO   09 Sie 2006 11:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1334
  • Generator 1MHz Problem?????

    Generalnie to konwertery czyli generatory 1MHz sprawdzają się w TV z fonią stereo , domniemam że ten TV jest mono i w takim przypadku trzeba jeszcze wymienic filtr z falą powierzchniową SAW na dwu systemowy BG/DK w pcz. typ:K2955 , K2960. Poza tym możliwości jest wiele zależy od konkretnego układu fonii...

    Początkujący Serwisanci wojtek742   16 Sie 2006 20:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1061
  • Diesel nie pali zimą. Opel Vectra b 1.7 td.

    Witam! Osobiście też miałem nielada problemy z moim wcześniejszym opelkiem w dieslu ale dałem rade! Z własnych doświadczeń wiem że przed zimą w dieslu należy: 1.Sprawdzić stan świec zarowych może się zdazyć że są już przepalone i nie dają odpowiednio wysokiej temperatury żarzenia. 2.Polecam wymienic...

    Samochody Elektryka i elektronika Broda03   09 Lis 2006 19:15 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 17914
  • Astra 1,4 F LPG-brak wolnych obrotów

    z gazem jest tak ze od czasu do czasu trzeba wymienic filtry membrane w parowniku i spuscic z niego mazut

    Samochody Elektryka i elektronika Józef Struzik   09 Maj 2011 11:26 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7370
  • SAMSUNG CX-5013 nie zatrzymuje sie na stacjach-odstraja

    Sprawdz stabilnosc napiecia warikapowego,pika daj ok.70 pf,moze trzeba wymienic filtr,zasilacz jest 100% pewny?.Powodzenia.

    TV CRT Serwis ALUŚ   23 Mar 2007 11:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1001
  • SE K510 - nie ładuje baterii

    hot air 320 to nei recepta na wszystko trzeba wymienic filtr i bedzie działał. :-)

    GSM Serwis sjcalka   29 Mar 2007 21:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 740
  • SAMSUNG CX558WT. Nie zatrzymuje się przy szukaniu stacji.

    Samo strojenie moze nic nie dac,trzeba wymienic filtr albo sam pik ze srodka i zestroic.Tymczasem.

    Początkujący Serwisanci ALUŚ   17 Maj 2007 12:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1020
  • Lodowka amica nie chłodzi.

    Witam mam lodowke amica (teraz nie moge podac modelu zkleroza)pmietam ze na jakies naklejce pisze ECO taka ze lodowka jest u gory a zamrazalnik na dole mam jeden agregat. Mam z nią taki problem ze góra nie chlodzi tzn. ta czesc standardowa"lodowka" wcale nie chlodzi jest w niej 17°C ale zamrazalnik...

    AGD chłodnictwo jmk   16 Sie 2007 06:11 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3884
  • Nokia 6288 Problem wyświetlacza

    wymienic filtry na nowe :-)

    GSM Serwis pawelecc   12 Mar 2008 14:51 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7314
  • 6280 i klawiatura 1-2-3 - nie działa

    ja bym radzil jeszcze raz wymienic filtr-moze nie wymienili go tylko wygrzali.

    GSM Serwis tomekdpl   23 Sie 2008 11:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1292
  • Telefony ściagane z USA. Od czego zależy podatek? Filtr?

    To ze trzeba wymienic filtry to wiem ale czy we wszystkich modelach bb5??Czy moze Nokia wypuszcza tele na pasmo EU i USA??Pozostaje jeszcze kilka pytan co do podatkow itd.Temat caly czas otwarty;)

    GSM Serwis lfanek   28 Lis 2008 14:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1104
  • Dmuchawa Chrysler voyager 2001 CRD rg

    Bardzo dziękuje za pomoc!!! Wymieniłem bezpiecznik termiczny( 10A 250C)i teraz wszystko działa. Chciałbym wymienic filtr kabinowy ale nie wiem gdzie go wstawic.

    Samochody Początkujący lighth   06 Lis 2008 23:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8854
  • Nokia 3110c bez sim chodzi

    ja tak jak kolega dyzio88 proponowal bym wymienic filtr sim bo jest chyba najbardziej prawdopodobnym winowajca. soft w sumie tez mozesz zmienic jak ci sie chce koszt zaden a zawsze wyeliminujesz taka mozliwosc nawet jak jest bardzo malo prawdopodobna.

    GSM Serwis _Glowart_   18 Lis 2008 16:36 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2100
  • Skrzynia biegow voyager 94/95

    tak samo jak w kazdej innej skrzyni, na pewno musisz wyjac polosie, ale przed tym spuścić olej ze skrzyni aby nie wylecial z gniazd polosiek. olej spuszczasz odkrecajac miske olejowa od spodu, jesli juz to robisz polecam wymienic filtr oleju (45pln z uszczelka). Olej zalewasz ATF+3 lub tej specyfikacji...

    Samochody Mechanika kruszynka72   03 Gru 2008 19:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2428
  • Clio 1.4 - duże spalanie

    Witam, ja mam Puga 205 1,4 75 KM i jak jezdzilem na benzynie codziennie do pracy w 3 osoby (jakies 12 km poza miastem i ok 7 km w miescie) latem palil mi w granicach 7,3 litra (przy takiej normalnej jezdzie w okolicach 90-100 km/h). Jezeli masz ciezka noge i jezdzisz duzo po miescie to spali 8 a nawet...

    Samochody Początkujący Michu10   01 Gru 2008 11:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4679
  • mercedesC 2.2 diesel 95KM 98r.

    help!!!!! mam problem z moim mercem jak go pale rano po nocy nie gasnie EPC po minucie jak zgasze i odpale jest juz wszystko cały dzien ok dopiero znów po przestanych paru godzinach jak jest zimny problem wraca serwis merca i jeszcze dwie inne firmy stwierdziły problem z pompą lucasa jedni kazali wymienic...

    Samochody Początkujący autoas   07 Gru 2008 18:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 497
  • Nokia 3110 nie działa mikrofon

    Po pierwsze sprawdz czy dlawik L2104 przepuszcza dalej linie mikrofonu, jesli tak trzeba wymienic filtr mikrofonu - uklad R2100. Jesli masz pourywane styki pod tym ukladem lub niemasz sprawnego ukladu zastosuj solucje mojego autorstwa. Wyprobowana.

    GSM Serwis Pocieszny   26 Sie 2012 13:32 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 8044
  • Jeep Cherokee (KJ) 2,5 CRD 2002 r. problem po tankowaniu

    Stawiam na benzynke sprawdz paragon ;) Jesli nie to przeplukac uklad wypompowac nedzna ropke wymienic filtr paliwa. Ewentualnie tak jak kolega pisal wyzej czujnik polozenia walu ;)

    Samochody Mechanika slawcio_100   23 Kwi 2009 07:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5948
  • nokia 5220 klawisze nie dzialajace

    Prawdopodobnie trzeba wymienic filtr klawiatury.

    GSM Serwis elliott   12 Maj 2009 08:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1840
  • Pajero 2.8 Turbo Diesel Ciśnienie Oleju

    pierwsze co proponuje to wymienic filtr oleju ,on jest odpowiedzialny za utrzymanie cisniena w ukladzie pozdrawiam

    Samochody Mechanika nestor   21 Cze 2009 21:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5786
  • samsung TX14N3 -przestrojenie fonii

    No to masz kłopot. Beż pilota nie wejdziesz w SM. Ale do obsługi i tak będzie potrzebny. Rymi to ostateczność- dość trudno ją zestroić tak, żeby w całym zakresie była czysta fonia i nie było zakłóceń na obrazie. W tym TV najbardziej eleganckie przestrojenie, to w trybie serwisowym uaktywnić DK i ewentualnie...

    TV Początkujący krystian12481   24 Lip 2009 18:52 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1803
  • Instalacja OMVL DreamXXI, można podregulować instalację?

    instalacja sama się nie reguluje ale się zużywa :D, reduktor czy wtryski nie są wieczne, a skoro nie jesteś pierwszym właścicielem to i przebieg jakiś jest. Instalacja sekwencyjna jest precyzyjniejsza od blosa i silnik powinien palić nie więcej przy dużo lepszej dynamice. Warto też oczyścić reduktor,...

    Samochody Instalacje Gazowe jerzyww   02 Sie 2009 10:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1460
  • Alan 555/87. Wymiana potencjometru L5

    Witam, Chciałbym wymienic filtr w radiu L5. Niestety nie wiem jakich jest wartości i gdzie go mozna nabyć. Prosił bym o info. pozdrawiam Antek 161 BD 278

    Radiotechnika Początkujący Tuning125   17 Sie 2009 11:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1377
  • xsara piccaso 2.0 hdi 02 rok 110KM nie odpala.

    Witam, Z tego, co piszesz, mam powazne watpliwosci czy jestes na poziomie, aby zajac sie tym autem. Nie masz pojecia, jak ten system dziala wiec masz nikle szanse go naprawic. Klejenie, czy inne "latanie" czegokolwiek w tym systemie moze doprowadzic do zniszczenia pompy i/lub wtryskiwaczy. Natychmiast...

    Samochody Elektryka i elektronika 766630   22 Sie 2009 13:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5077
  • Nie działająca syrenka alarmu Toyota Yaris, Jaki olej?

    Jesli syrenka wylaczona,postarac sie o kluczyk i ja wlaczyc.Jak to nie przyniesie efektu-syrenka do wymiany(dobrze jest sprawdzic sterowanie z alarmu,mase i zasilanie syrenki).Co do oleju,jak nie za duzy przebieg(przez 2lata raczej nie powinien byc duzy>120tys)to niewazne jaki olej leje ASO,zlac stary,wymienic...

    Samochody Początkujący Stefan S51   25 Sie 2009 18:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3719
  • fiat tipo 1.6 ie wysokie spalanie+

    no wiec wczesnie spalal mi srednio 6,5 lit niewiem ale raczej to nie moze byc przyczyna a mianowicie niedawno mialem stluczke aha i mam zamiar teraz wymienic filtr paliwa bo filtr oleju wymienilem, filtr powietrza tez oraz olej jak myslicie czy to cos moze pomoc?? Dodano po 1 aha tankuje benzyne...

    Samochody Początkujący arczi1882   03 Mar 2010 00:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1855
  • Seat toledo 99r 1,6 przerywa silnik,falujące obroty

    dla pewnosci mozesz wymienic filtr jak go nigdy nie wymieniales,ale sprawdz ten lacznik czy nie jest naderwany i nie lapie lewego powietrza

    Samochody Początkujący tumi27wawa   23 Kwi 2010 18:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6467
  • Fiat 126p 1997rok elegant. Silnik dziwnie się zachowuje

    witam,a moze nalezaloby wymienic filtr paliwa,pozdrawiam

    Samochody Początkujący Marekelegant   10 Kwi 2010 21:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2344
  • stukanie w silniku 2,5 TDI transporter

    pierwsze co proponowal bym to wymienic filtr olejowy i olej ,zeby podniesc tym sposobem cisnienie oleju a co za tym idzie poprawne dzialanie regulatorow luzu zaworowego ,jesli stuki beda wystepowac dalej to moze sie okazac ze trzonki zaworow saacych sa zarosniete nagarem ,gdyz silnik ten posiada zawor...

    Samochody Mechanika T5   07 Paź 2010 20:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6438
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME