Problem rozwiązany. Winowajcą był padnięty czujnik halla.
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Wszystkie 3 świece na raz raczej nie padły, zwłaszcza że każda ma swoją cewkę (choć to 1 duży cewko-moduł), no ale wypadałoby sprawdzić czy jest iskra.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Nie znam silnika, więc tylko ogólnie, co bym zrobił, gdyby to wystąpiło w moim silniku w corolli. Sprawdziłbym jak działają sondy lambda oraz sprawdziłbym w jakich zakresach poruszają korekty LTFT i STFT na obydwóch bankach. W banku 2 prawdopodobnie będą mocno dodatnie, być może tak jest również w banku 1, a efektem tego może być wypadanie zapłonów...
A co zrobiłeś do tej pory? Wypadałoby sprawdzić czego brakuje, iskry, paliwa, powietrza? Jakaś diagnostyka konieczna by Tobie pomóc.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Ja bym jeszcze podmienił listwę od świec zapłonowych. Jak mi się zepsuła, to problem było widać ewidentnie: po nagrzaniu silnika jedna świeca nie miała iskry i wtedy prawie nie dało się jechać. Gdy listwa była zimna, działała dobrze. Może w twoim przypadku raz na jakiś czas wypada iskra i dlatego szarpie?
po całej nocy nie powinno być już gazu w kolektorze a mieszanka z paliwem tylko zamuli silnik i utrudni rozruch. a juz napewno nie będzie uszkodzony zaden zawór! ja zawsze odpalam auto na benzynie i gasze na gazie bo tak mam ustawiona centralke i jeszcze nigdy mi nie strzelił! a jeżdże na gazie juz 5 lat i wiele instalacji zamontowałem... najczęstszy...
Klin siedzi dobrze na wale. bardziej jest tak jakby za niski. Nawet, gdyby iskra wypadała kilka stopni po GMP, coś by tam pyrkał.
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
wielkie dzięki :) dziś zabieram się za regulację Jeszcze jedno pytanie, czy brak iskry na jednej świecy lub jej wypadanie (iskry) może powodować niemożliwość pracy silnika na wolnych obrotach?
wypada iskra, wtrysk, czy zapłon? Uboga mieszanka, lewe powietrze, itp.
Proponuję jeszcze sprawdzić świece. Przy benzynie mogły działać OK jednak na gazie może wypadać iskra i dlatego szarpie.
A o tym że iskrę masz nie tam gdzie trzeba.
Tez uważam, że przyczyna tkwi w układzie zapłonowym. Cofanie się paliwa w 2T jest normalne, a nasila się jak wypadają zapłony. Sprawdź długość iskry skaczącej od kabla WN (bez fajki) do masy. Musi być więcej niż 8 mm. W sprawnym CDI jest to kilkanaście mm a nawet więcej. Sprawdź simmeringi na wale i ssanie czy się zamyka.
To prawda. Ale nie wieki nic. Czy to jest zapłon iskrownikowy czy bateryjny, przerywaczowy czy elektroniczny. Po za tym wypadanie iskry - szczególnie na wysokich obrotach powoduje dopalanie się niespalonego ładunku w wydechu.
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
Zapłonu "wypadanie" , to brak iskry w jednostce czasowej , na jednym z cylindrów silnika. Przyczyn tego zjawiska może być wiele.
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
Iskra jest, paliwo jest, to sprawdź czy jest powietrze i czy spaliny mają gdzie uciekać. Rozrząd sprawdzić wypada.
Właśnie zazwyczaj nie widać objawów wypadania zaplonu na wyższych obrotach. Pamiętaj o tym że wypadanie zaplonu to nie tylko brak iskry. Przyczyn może byc kilka jak np niedostateczne ciśnienie sprężania, zły skład mieszanki (zbyt uboga, zbyt bogata) a przyczyn tego jest wiele. Brak sterowania wtryskiwacza to w tym przypadku rezultat wypadania zapłonu...
"Taki jesteś pewien?" To nie było do autora tylko do (at)mirrexW . Dopóki olej jest w otworze świecy z wypadaniem zapłonu nic nie zrobisz bo iskra przy jego pomocy będzie przeskakiwać z cewki po izolatorze świecy prosto do masy.
Co mają przewody do tego? Wypadanie zapłonu nie oznacza że akurat brak iskry. Czy to się dzieje na każdym typie paliwa? Być może coś się dzieje ze sterownikiem LPG, można zobaczyć jak wygląda miejsce wpięcia przewodu sterownika LPG w wiązkę tego wtryskiwacza.
Może kolegag107r wytłumaczyć co oznacza to zwarcie do plusa? Jak to możliwe? Wypadanie zapłonu to brak iskry, zbyt niskie ciśnienie sprężania, nieodpowiednia mieszanka lub jej brak. Sterownik silnika nie patrzy czy jest to spowodowane wtryskiwaczem, brakiem iskry czy czymś innym. Jeżeli zauważy wypadanie zapłonu to o tym informuje. Jakiekolwiek zwarcie...
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Jest metoda na sprawdzenie czy jest iskra za każdym razem za pomocą oscyloskopu i sondy elektromagnetycznej zakładanej na przewód wysokiego napięcia poszczególnych cylindrów lub wychodzący z cewki zapłonowej. Porównując te sygnały można określić też czy wypadanie zapłonów jest na wszystkich cylindrach czy tylko na niektórych. Iskra może być zawsze ale...
1 i 3 sterowanie modułu z ECU , 2 zasilanie po 15 -- +12 V i 4 masa. Sprawdz sterowanie na pinie 1 i 3 , tam jest kluczowanie masą. Wypadanie zapłonu sprawdzałeś na słuch czy inaczej?
Podobny problem może mieć kilka różnych przyczyn... Wypada zrobić diagnostykę na takim rozgrzewającym się silniku. Albo wróżenie z fusów - nie polecam.
Witam W Seacie leonie mialem to samo ale bez Lpg. Uszkodzony byl ten czujnik . Wczesnie wymiana przegubu elastyczego wydechu . Wywalalo co jakis czas bledy sondy lambda , EGR, przepustnicy ,wypadanie iskry. Czyli wszstko po kolei. Diagnosta mechanik ten czujnik ..... na nowy nastepnie reset Ecu adaptacja wszystkiego i gra muzyka.
Akumulator może być nowy, ale jak jest mało jeżdżone i na krótkich trasach, w dodatku ciężkie (długie) rozruchy, to alternator może nie nadążać uzupełniać ubytków. A jakie napięcie utrzymuje alternator? Byłem na komputerze myśleli że cewka zapłonowa bo miała błędey wymieniłem cewke A nie były to wypadające zapłony? Zapłony, w właściwie cykle pracy wypadają...
Czyli wypadanie iskry na 1 i 2 cylindrze - do sprawdzenia świece, przewody wysokiego napięcia, cewka zapłonowa, wtryskiwacze, elektryka i na deser za niska kompresja. Posprawdzaj najpierw wszystkie połaczenia elektryczne i świece zapłonowe, i zobacz co wyniknie
ECU mu pewnie figle płata, i wypadanie ma albo z iskry, albo z wtrysków. Sterownik szeroko znany z takich usterek... Proste do diagnozy. Tak czy siak mechanika zmień... 200zł za czujnik z robotą, to normalna cena. Zakładając że pomogło. A że jednak nie pomogło? Zmień warsztat!
Silnik z wysokim stopniem sprężania więc wymagający co do jakości iskry i paliwa. Świece jeśli np NGK to nie polecam tych "made in France". Możesz też potestować że zmianą stacji paliw.
Kolego z doświadczenia wiem że opelek jest wybredny co do marki i rodzaju świec oraz kable zaplonowe tez musza byc lepsze te najtansze nie zawsze dzialaja. generalnie gdzies wypada iskra i to jest powod mialem podobnie ja nowe przewody zmienialem na używki po sąsiedzie i chodziły.
Tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi do tematu - wymień kopułkę i palec - to wygląda na mocno wyeksploatowane. Kopułka ma wystep który pasuje do aparatu tylko w jednym położeniu. Żeby nie narażać się na koszty kable na razie zostaw. Po założeniu wszystkiego sprawdź efekt swojej pracy. Jak zapłony będą dalej wypadać, w ciemnym miejscu zobacz czy...
Sprawdż cy jest napięcie na zasilaniu cewki WN wczasie pracy rozrusznika ,bo może uszkodzona kostka stacyjki.Jeśli tu w porządku to wypada,ze uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym.
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
Ta regulacja nie jest tak prosta jak ci się wydaje, ale jak cie satysfakcjonuje to OK. Jak się dobrze przyjrzysz stronie forum, to zauważysz przycisk "pomógł". Wypada go w tej sytuacji użyć. A za pozdrowienia dziękuję.
Ciekawe dlaczego działają oryginały, choć nie wszystkie są zalewane. Czy to super izolacja (próbowałem na podwójnej tez nie starczała na długo) czy inny błąd w sztuce? Cewki przezwajane były przeważnie zgrzane od strony rdzenia albo z wyglądu nie uszkodzone ale przebite co skutkowało niższym napieciem na wyjściu, a w rezultacie brakiem lub wypadaniem...
wymienialem cewkę WN Wypadałoby i świecę podmienić. moduł zapłonowy sprawdzalem czy nie ma nigdzie zwarcia do masy To jeszcze nie dowód że jest sprawny. :cry:
Słuchaj,wiem to z doświdczenia-ten monomotronic jest taki dziwny,że jezeli masz wypadanie zapłonów tak się dzieje-zaświeca się na chwile pierunek i skacze obrotomierz. Po prostu "dziki przeskok iskry" go niejako resetuje.
A gdybyś tak cewkę ze świecą na zewnątrz podłączył to byś widział czy iskra ginie.
Gdy włączę odkurzacz, zaczyna strasznie iskrzyć. Dałbym foto iskrzenia, ale to niebezpieczne. Ale daję foto silnika wyłączonego. Iskry mocno się sypią. Ok. wszystko jasne. Foto też czasami jest dobre, ale tutaj, w tym wypadku, przypadku wypadałoby umieścić nie foto, a filmik. Jeśli foto wykonane to z filmikiem też nie powinno być problemu. :arrow:...
Jeszcze myślałem dzisiaj sprawdzić czy jest iskra
Wg. mnie jak wypada zapłon to nie ma iskry bo po wypadaniu zapłonu jak odkręcę świecę to jest mokra od paliwa. Dodano po 5 Jutro jadę po drugi komputer sterujący i podłoże, zobaczymy co będzie grane. Tylko z tymi ECM to loteria, kupiłem już 2, szt pierwszy przyszedł uszkodzony (brak komunikacji). Drugi - komunikacja ok, ale po odpaleniu wywala błąd...
Kolego zwróć uwagę na cewki w jakim są stanie ,jeśli masz możliwość podmień.Tak jak kolega koks110 wyżej podpowiadał.Co znaczy wypadanie zapłonu na kolejnych cylindrach?Jeśli zapłon wypada to na którymś cylindrze konkretnie pokaże to Interfejs .Może także ustalić czy na świecy w ogóle pojawiła się iskra. Integracja układu zapłonowego z układem wtryskowym...
Żarówka nie nadaje się. Kineskop może być naładowany w różnym stopniu. Właściwie wystarczy przewód dobrze zaizolowany. Chcąc uniknąć nieprzyjemnego przeskoku iskry, należy dołączyć rezystor o dużej oporności. Wypada dodać - najpierw w pewny sposób łączymy przewód z masą (a najlepiej z taśmą na kineskopie), dopiero potem wsuwamy pod kapturek. Temat wyczerpany,...
Witam! Mam problem z puntem 2, 1.2 16v z 2003roku. Nagle zaczął palić na 3 cylindry w trakcie jazdy. Po wyciągnięciu przewodu z drugiego cylindra w trakcie odpalenia nic się nie zmieniało. Wytypowałem więc brak działania drugiego cylindra. Po podłączeniu do komputera pokazywało błędy wypadania iskry. Świece i przewody ok. Wymieniłem cewke, nie pomogło....
W samochodach wypadanie zapłonu na ogół diagnozuje się różnicą prędkości koła fonicznego, więc może jednak idź w tą stronę? Jak cylinder nie pali to koło foniczne delikatnie zwalnia, więc liczysz czy impulsy mają równy czas. Raczej proste do oprogramowania. Można też mierzyć temp kolektora przy każdym cylindrze. Jest jeszcze myk z wykrywaniem napięcia...
Ja bym sprawdził Ciśnienie sprężania, Gaz stawia większy opór dla iskry stąd te wypadanie zapłonów, na benzynie tego nię będzie bo nie potrzeba takich warunków do poprawnego spalania.
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Witam. Jestem posiadaczem Golfa 3 , silnik 1,6 benzyna + gaz, auto z roku 1994. Problem jest taki: zapala jak zimny bez problemu, ale nierówno pracuje i strzela w wydech, po nagrzaniu trochę lepiej ale ciągle źle pracuje. Nieważne czy pracuje na benzynie czy na gazie. świece wymienione, przewody też oraz kopułka i palec rozdzielacza. Styki w kopułce...
Oczywiście ze tak w momęcie przebicia np przy cewce w tym momęcie brakuje iskry na jednej ze swiec. Czyli tak zwane wypadanie zapłonu.
Check świeci zapewne od wypadania zapłonów. Zmierz kompresję, bo może zawór się upalił albo inna dolegliwość. Wtryskiwacz i instalację do nich nie ma co ruszać skoro na gazie jest to samo. Przy wypadaniu zapłonów iskra na świecę idzie ale sterownik nie daje impulsu na wtryskiwacz.
Eksperymentuję ostatnio z obwodem jak poniżej https://obrazki.elektroda.pl/5099548000_... . Chciałbym zsynchronizować przebieg sinusoidalny z transformatora 50Hz z impulsem unipolarnym(2-5kV) z trafo-powielacza w taki sposób, żeby zawsze ten impuls (przeskok iskry) wypadał na szczycie amplitudy jak na rysunku poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/7088985800_...
Wypadanie zapłonów - sprawdź świece, przewody WN, czujnik położenia wału. Może masz przebicie w cewce WN i gubi iskrę wtedy niedopalone paliwo idzie na katalizator i zapycha go. Jeśli masz niesprawny układ paliowy to zniszczysz katalizator. Jeśli jeden cylinder nie pali będzie wyczuwalne szapanie silnikiem i brak mocy. Sond lambda może mieć zwarcie...
Do tej pory za wypadanie zapłonów był winny układ zapłonowy - nie dawał iskry na czas.
A co ma głowica do brania oleju?? Co najwyżej uszczelniacze na zaworach w głowicy!! Pytanie jest zasadnicze czy iskra wypada pod ciśnieniem (czyli jak jest wkręcona)czy nie ma jej wcale??
... przed odpaleniem ( aby zaoszczędzić nerwów i szarpania) wymień membranę gaźnika ( koszt 10- 15 PLN za oryginał BS) - TAEN KOSZT CIEBIE NIE OMINIE , wyczyść środek zbiornika , przedmuchaj gaźnik , wyczyść świece- sprawdź iskrę. Sprężynki to raczej tez wypada dać nowe . Uważaj na to aby wszystkie osłony od dołu szarpaka były założone no i na to aby...
zapoznaj sie z budowa silnika 4T o 2T !!!! w silniku 1 cyl: 2t na 1 obrót wału jest 1 iskra 4t na 2 obroty jest 2 iskra A maluch ma DWA cylindry, przestawione względem siebie o 360', czyli JEDEN OWK. Ergo: iskra wypada raz na JEDEN OWK. W silnikach motorowerów i małych motocykli zwyczajowo NIE MA przekładni 1:2, gdzie następuje podział obrotów na 2,...
Na początek wymieniłbym świece i sprawdził jakość iskry wizualnie
Opis powinien opisywać co zdiagnozowałeś, a nie co wymieniłeś bo to nie ma znaczenia. Jak jest kompresja a wszystko wymieniłeś to szukaj co brakuje czy wtrysku czy iskry,nawet tego nie wiesz.
też mam ten samochód możliwe zę masz zalany aparat zapłonowy olejem a iskrę woguóe masz jeśli nie to wypada sprawdzić aparat zapłonowy
Wymień cewkę a potem szukaj dalej przyczyny. Czy wy żeście powariowali? Przecież tam może być 20 innych przyczyn z takimi objawami i wcale nie musi być to cewka. 99% szkodzeń cewki to totalny brak iskry lub wypadanie zapłonu a nie brak iskry tylko przez 2 sekundy.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi, ale w tych silnikach przy problemie wypadania zapłonu pierwszą rzeczą jaką się mierzy jest ciśnienie sprężania.
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
W/g papugi , takie piki /około 200v/ powinny być na sterowaniu na wolnych obrotach. Wypadanie zapłonu rozumiesz - brak iskry , sprawdzałeś?
Witam Panowie, a co jeśli Panowie iskra co jakiś czas skacze w oznaczonym przezemnie miejscu ? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i... w czasie walenia iskry wypada zapłon, tylko wymiana ?
czy jest taka mozliwosc ze automat skrzynia zmienia kat zaplonu ? poniewaz silnik jest wszystko ok a iskra wypada w innym momencie , a skrzynia jest calkowicie rozlaczona
Błąd masz wypadanie zapłonu, tak? Wypadanie zapłonu to brak spalania w cylindrze czyli albo brak kompresji, albo brak paliwa, albo brak iskry, albo za dużo paliwa. Po co kupujesz i wymieniasz podzespoły skoro nie zdiagnozowałeś problemu.
Świeca i zawory sprawdzone ,strzela w tłumik i na zimnym na ssaniu ma wysokie obroty ,może to coś z gaźnikiem,a z tym wypadającym zapłonem to tak jest jakby na chwilę nie było iskry bo gasnie
Pierwsze co powinieneś zrobić to sprawdź czy nie jest wygięty korbowód wykręcić świece zmierz wkrętakiem czy na tą samą wysokość się zagłębia co następny jest w gmp. Zapłon najlepiej sprawdza się na oscyloskopie czy następuje prawidłowe rozładowanie iskry
Wypadało by sprawdzić czy jest iskra i czy słychać pompę paliwa jak przekręcasz kluczyk na zapłon, od tego bym zaczął.
To może być problem z kostką stacyjki, w momencie przekręcania w pozycję rozruch zanika zasilanie obwodów zapłonu Bardzo możliwe. I wypada sprawdzić czujnik położenia wału skoro przy wyższych obrotach (z popychu odpalał).
Witam. Zweryfikuj czy na pewno dobre są świece i kable WN - nawet nowe się psują szybko a i trafiają się uwalone już w pudełku. Wypadający zapłon też może siać w odczyty sondy. Jakie zastosowałeś kable i świece? Ostatnio NGK nie ma dobrej renomy. Piszesz ze na jednym ze starych elementów WN było przebicie - czasem sama faja na cewce lubi strzelać. Zobacz...
To zalezy jak bardzo beda sie róznic cisnienia na poszczególnych cylindrach .Jak bedzie powyzej 1,5 bara róznicy to mozna mówic o zuzyciu tego cylindra jak mniej to wymien swiece na nowe oraz ta fajkocewke badz cewke i kable wysokiego napiecia zalezy co tam jest w tym silniku.Bład ten oznacza słaby zapłon w tym cylindrze spowodowany słabą iskra badz...
Podejrzewam problemy z układem zapłonowym. Sprawdź max długość iskry jaką możesz uzyskać gdy skacze z samego kabla WN do głowicy. Zacznij od 2-3 mm i odsuwaj kabel co 1 mm aż iskra przestanie przebijać powietrze. Potrzebna druga osoba do pomocy aby zapewnić prędkość rozruchową silnika. Iskra musi przebijać ponad 10 mm ! Jak nie to znaczy że WN jest...
Bład to zapewne P0303. wypadanie zapłonu na cyl 3. na wypadanie zapłonu składa sie brak iskry, paliwa (wtrysku), kompresji. Wymieniłes cewke i swiece, wiec mysle ze iskra jest. A tak na marginesie to swieca mokra czy sucha? Pytanie czy masz kompresje? Masz lpg? Wypalone zawory przy lpg sa czeste. Kolejny problem to sterowanie wtryskiwacza. Masz plus...
Nieszczelności w dolocie / podciśnieniu. Zacinające się wtryskiwacze. Układ zapłonowy, ciepłe cewki lubią łapać przebicie a gaz potrzebuje lepszej iskry.
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
wszystko na to wskazuje ze trzeba zaczac poszukiwania dobrego mechanika, co w mojej okolicy jest nielatwe,a nie zajmowac sie usterka samochodu.. No niestety ale to chyba jedyne wyjście. Gdybyś miał narzędzia , trochę wiedzy i ochotę to można byłoby drążyć temat. Na tyle , ile podałeś informacji to przy zarejestrowanym błędzie o wypadaniu zapłonu to...
Witam. Mam problem z bmw jak w temacie. Komputer pokazuje dwa błędy 274E - Identyfikacja wypadania zapłonu, błąd ogólnej liczby przypadków 2742 - Wypadanie zapłonu - cylinder 1 Sprawdziłem wszystko(chyba), sprawdziłem ciśnienie(10 bar na każdym), kupiłem nową cewkę, wymieniłem świece, przełożyłem wtrysk, sprawdziłem iskrę(na wolnych i wysokich obrotach)....
Kolego wymień akumulator- jak pali nie, niee, nieee, nieeee nie będzie palił i nie pomoże zwiększenie iskry. Wtryski też można wymienić, razem z cewkami, pierścieniami, strzelić honik na garkach, zawory liznąć pastą, trzeba robić jak dla siebie ;) Ah, no bym zapomniał, 15 letnie przewody WN też wypada wymienić. Po takim ćwierć remoncie na pewno zapali...
Może i masz racje kolego robokop ;-) ale puki jeszcze jeździ do grzebiemy w nim no powiedz co mamy do stracenia. he he może akurat trafię w usterkę. A co do wspomnianego proszku to był nalot na scalaku , który jest na zdjęciu ale usunąłem go i przelutowałem scalak i jest nowa cyna lecz nic to nie zmieniło. A tak na marginesie co siedzi w puszce pedała...
Czujnik spalania stukowego wykrywa wypadanie zapłonu czyli np brak iskry. Pojeździć tak jak mówisz na PB może za pieczone wtryski.
Sugeruję wypiąć bezpiecznik od gazu i naprawić na benzynie i dopiero na strojenie do gazownika. Bo inaczej będziesz latał od Annasza do Kajfasza. Świec też bym nie wykluczał i nie psioczyłbym tylko na NGK, bo ja miałem przygody z Boschem niedawno i z Championem. Osobiście to bym chyba iskrę założył.
Przy oddalaniu iskra będzie przeskakiwać między środkową elektroda a blokiem silnika bo świeca jest wykręcona i zewnętrzna elektroda nie ma połączenia z masą . Dodano po 1 Poza tym jeśli faktycznie masz losowe wypadanie zapłonów to odpuść sobie cewki to nie ta przyczyna .
Kolego powodów szarpania może być wiele: Wypadanie zapłonu: świece zasyfione lub zły odstęp albo wyeksploatowane Przewody wysokiego napięcia do świec przebicie (zobacz przy dodawaniu gazu noca czy nie ma przeskoków iskry przy dodawaniu gazu) Zasyfiony filtr paliwa, sprawdź również wydajność pompki paliwowej tzn na 30 sec 0,7-1,0l powinna przepompować...
Pokaż zdjęcie tej świecy i podaj kody błędu jaki komputer pokazuje. Spotkałem się parę razy z wytopioną świecą przez usterkę cewki. Porównaj iskrę między świecami na zewnątrz. Owiń jakimś kablem by miały masę, wsadź w cewki i kręć. Najlepiej to robić w 2 osoby. Ale równie dobrze mogła się też wytopić od pracy na bardzo ubogiej mieszance, a wtedy winny...
Jeśli problem (wypadanie zapłonów) występuje pod obciążeniem, to może być znak słabej iskry: cewka, kable, świeca.
Zapytać nie można? Zapytać? Twój post nie był pytaniem a powątpiewaniem w sposób wyboru iskry na odpowiednim palniku. Pytać możesz, ale wypadałoby chociaż mieć jakieś podstawowe pojęcie o co się pyta - zwłaszcza w ten sposób: A jaką metodą będzie uruchamiana iskra na konkretnym palniku? Wszystkie naraz? Z powyższego wynika jednoznacznie sugestia ze...
Moglbys odpowiedziec na moje ostatnie pytanie o wywolywaniu iskry z czujnika halla? To chyba on zainicjowuje iskre a czujnik walu "sprawdza czestotliwosc" impulsow z walu czy wszystkie cylindry pala? Ten wieniec zebaty jest po to zeby silnik wykryl wypadanie zaplonu.
Witam.Mam mały problem z moja wsk'ą : 1Po odpaleniu pochodzi kilka minut i traci iskrę 2Wylatuje mi 2 po przy gazowaniu na twardym podłożu a na piasku nie.
Raczej elektrycznie. Gdzieś czytałem że wtrysk musi mieć ok 15 ohm. Ten mój ma 15 ale kohm. Na zakresie 200 ohm tak jak w poradniku nic nie pokazuje. Do tego wcześniejszy błąd wtrysku i błąd wypadania zapłonu. Zawsze myślałem że jak padnie czujnik wału to w ogóle nie będzie iskry na świecach. Błędu od tego czujnika nie mam
Kolego, serio najpierw zmień mechanika. Zapewne to, że przepływomierz jest sprawny sprawdził wkładając go gdzieś do innego samochodu i tyle z jego diagnozy. Jeśli słyszysz gdzieś uchodzenie powietrza to spróbuj je sam zlokalizować. Jeżeli sam niebardzo chcesz się w to bawić to niestety, albo znajdziesz kogoś sumiennego albo ASO. Kiedyś miałem przypadek,...
No to oglądaj czas trwana wtrysku. Jak cylinder nie ma co palić (albo ma za dużo) to też będzie wypadanie zapłonu. A wiesz, czy wtryskiwacz gazu nie puszcza coś na lewo? A ty tak luzacko, byle iskra była....
Zamiast kombinować jak koń pod górę, zmniejsz o połowę przerwę na świecy na tym cylindrze i sprawdź czy wypadanie zapłonu ustąpi. Jeżeli ustąpi, to przyczyna tkwi w układzie zapłonowym. Po tych eksperymentach, które opisałeś, przyczyną może być sam układ sterujący pojawieniem się iskry. Ja w podobnych przypadkach, od takiej operacji właśnie zaczynam,...
wypadająca półoś wypadająca dysza immergas iskra
czasowe wyłączanie impedancja wyjściowa wzmacniacza ferguson serwis
sprawdzenie schematu delomghi eam3250
Brother DCP-J562DW: komunikat PLS UPDATE PROGRAM! Please DL ROM – naprawa firmware Wyłączenie systemu Apart po podłączeniu światłowodu