Vin: VF36EXFVJ21150994, a błędy P0353 - cewka zapłonowa C, usterka w obwodzie pierwotnym lub wtórnym; P1339 - wypadanie zapłonu cylinder 3.
Jak widzisz nie , wskazania nadal są w zakresie pracy czujnika i tu nie szukaj, choć powinien sygnalizować wypadanie zapłonów - to już jednak różnie w różnych autach.
Na wszystkich, na jednym. Jak kanały dolotowe, bo w nich często podobno się zapychają. Ciśnienie paliwa ? A jak z wtryskiwaczami ?
Ja też walczę z tym błędem P1327 w C3 1.1 Wymieniłem świece, cewkę sprawdzałem wtryski i nadal co jakiś czas zapala się lampka silnika. Pozostaje jeszcze sprawdzenie tego przekaźnika, albo układu regulacji napięcia w alternatorze, ponieważ czasami przy szybkim dodaniu gazu i zwolnieniu go widzę jak światła błysną jaśniej. Może to jest też przyczyna...
Do tej pory był sprawdzony. Nie prosze o ocene warsztatu tylko pomoc w rozwiązaniu problemu. Nie posiadam kodu bledow w takie formie dostałem. Szukam osoby która jest w stanie coś doradzić z tymi informacjami ktore aktualnie posiadam gdzie moge szukać przyczyny.
Witaj kolego ,czy udalo sie tobie juz zdiagnozowac problem? Ja posiadam 407 z tym samym silnikiem i jest to bardzo irytujace ,ze nawet mechanicy nie potrafia znalezc przyczyny "szarpania".
Nie wiem czy przy tej instalacji gazowej jest coś takiego jak emulator wtryskiwaczy benzynowych lub coś co spełniałoby taką rolę - oszukiwało sterownik benzynowy, że pracują wtryskiwacze benzynowe przy pracy silnika na gazie, a jednocześnie umożliwiało sterownikowi gazowemu odczyt czasu wtrysku benzyny. Wg mnie tu by należało szukać przyczyny. U mnie...
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o poradę. Silnik 1,6 thp 80000km przebiegu 2014r. w momencie jazdy gasną drugi i czwarty cylinder, w tym też momencie pojawiają się błędy P1336-wypadanie zapłonu P1338-wypadanie zapłonu cylinder 2 P1340-wypadanie zapłonu cylinder 4 oraz błędy ( te błędy wydaje mi się, że są następstwem trzech pierwszych czyli wypadaniem...
Witam serdecznie Mam problem z Peugeotem 208 1,2 Vti 82KM z roku 2014, mianowicie silnik zaczoł falować, pierwsze błedy to wymiana sondy lambda, pożniej błąd wymiana katalizatora, jednak auto nadal bez zmian faluje, zmienione również cewki oraz świece, z błędów obecnie wyskakuje wypadanie zapłonu, ciśnienie spreżania od rozrządu 8,9,8. co moze być przyczyną...
To szukaj przyczyny w sterowniku, hasło Mosfet.
To nie tak, (at)ociz , Sagem, bardzo awaryjna, zostala zastapiona przez Eletricfil. Jesli autor tematu ma jeszcze Sagem, to trzeba ja natychmiast wymienic, nawet jesli cewka nie musi byc przyczyna problemu.
Moze jasniej, przeciez pisalem ze nikt nie mogl znalezc przyczyny, autko bylo na Diagu w Peugeocie.
p1336 Przyczyną jest wypadanie zapłonów,dotyczy cewka świece,przewody,a w skrajnym przypadku złe sprężanie na cylindrze.Komputer powinien wskazać którego cylindra dotyczy.
Skoro sterownik rejestruje wypadanie zapłonu to jest jakaś tego przyczyna. Wątpię aby był nią czujnik bo pojawił by się błąd z nim związany. Przyczyną wypadania zapłonu może być: - słabe ciśnienie sprężania - zła iskra lub jej brak - zła mieszanka
Jeszcze się nie spotkałem by zamarzłą woda w katalizatorze, nawet w aucie z LPG. Wiesz jaka jest temperatura katalizatora? Wiesz w ogóle co oznacza ten rysuneczek na środkowym wyświetlaczu - chyba nie skoro bierzesz się za pisanie takich głupot. Ten rysunek jest wynikiem wypadania zapłony a nie przyczyną.
Ponieważ jesteśmy już coraz bliżej prawdy (prezes) to jeszcze jedno pytanie: objawy cierpień silnika Twojego auta polegały na: 1. wypadaniu zapłonu? 2. dużym zużyciu oleju? 3. dużym zużyciu oleju i dymieniu (chmura podczas ruszania) ale tylko przy rozgrzanym silniku - 105 st.C.? 4. wszystkich tych objawach? i pytanie do wszystkich: czy na wyświetlaczu...
Moim zdaniem pewnie przyczyna tkwi uszkodzonej cewce zasilającej na statorze, która albo dostaje zwarć międzyzwojowych lub przerwę. Poza tym takie "niewchodzenie na obroty" może też mieć inne przyczyny. Dopiero dokładne sprawdzenie układu zapłonowego pod kątem wypadania zapłonu może stwierdzić czy wina leży po stronie zapłonu, czy np. gaźnika. Nie wiem...
Proszę o wytłumaczenie co do wymiany sterownika silnika. Zachodzi podejrzenie , że mam uszkodzony sterownik silnika. ( Peugeot 207 1.4 8v 54kW 2010r) Co trzeba zrobić , żeby go podmienić i żeby auto odpaliło z innym sterownikiem? Muszę kupić komplet? Sterownik , immob. (Stacyjkę) , BSI , czy jakoś "wyczyścić" inny sterownik? Dodano po 9 Według diagnosty...
Mogą być wtryski, ale może być również brak iskry w którymś cylindrze. Jak sprawdzałeś na komputerze, to powinien zdradzić jeszcze na którym(ch) cylindrach ma to miejsce. Sprawdzenie który cylinder nie pracuje, można sprawdzić przez odłączanie zasilania na wtryskiwacz na danym cylindrze, jeżeli nie ma reakcji (pogorszenia pracy silnika) to ten cylinder...
Wtryskiwacze wyczyszczone w myjce ultadźw. i przemyte pod ciśnieniem środkiem do wtrysków. To nieznacznie poprawiło dynamikę , ale nie rozwiązało problemu strzelania w wydech. Wymieniać sterownik? Miał ktoś przypadek , że przyczyną podobnych zachowań był właśnie sterownik silnika? Zachwuje się jak auto z zapuźnym zapłonem. Rozrząd jest ustawiony jak...
Witam Niestety gdyby to było takie proste Panie - LightOfWinter - połowy tych postów związanych z "Depollution system faulty" nigdy by tutaj nie zawitał. W moim przypadku pierwszą rzeczą jaką wymieniłem po sprawdzeniu kodów błędów, które wskazywały na wypadaniu zapłonu na 3 cylindrze były najpierw świece zapłonowe, a następnie cewka. Niestety nic się...
W kilku autach sprawdzałem (BMW e46, Chevrolet Spark M300, Peugeot 206) tam pompa załącza się po każdym włączeniu zapłonu od razu, dlatego pytam, czy w tym modelu też tak ma być. Co to ma do usterki? Może właśnie to jest przyczyną, że auto nie odpala, bo nie działa pompa. Nie zdążyłem sprawdzić, czy są przerwy w pracy pompy podczas pracy silnika, bo...
Z mojego doświadczenia jeśli auto jest diagnozowane dobrym sprzętem a nie jakimś ELM to przy usterce której nie da się zdiagnozować zazwyczaj przyczyna tkwi w sterowniku silnika.Trzeba by było na dobrym kompie przejechać się i obserwować parametry rzeczywiste pojazdu bo diagnostyka prawidłowa nie opiera się na samych kodach błędów.Możliwe jest też że...
Witam. Jak w temacie, sterownik MM 48P10. Steruje wtryskami, brak blokady immo, upalone ścieżki masowe w sterowniku. Najprawdopodobniejsza przyczyna - zanikająca masa (wtajemniczeni wiedzą, że jak za krótki przewód na nadwozie, to potrafi się rozkręcić masa). Po naprawie/poprawie mas - także w sterowniku - cały czas błąd związany z wypadaniem zapłonów...
Komputer w serwisie wyświetla następujące błędy;wypadanie zapłonów 2 cyl ,starzenie przedniego katalizatora.Diagnoza - uszkodzona cewka zapłonowa.po wymianie cewki jest dalej tak samo : świeci się kontrolka wtrysku,podczas przyspieszania silnikiem delikatnie zaczyna szarpać i kontrolka wtrysku zaczyna mrugać,po odjęciu gazu zaczyna spowrotem świecić...
Witam, Mam problem z Peuegotem 206 1.4 75KM (2002r 120 tys. Przebiegu) a mianowicie podczas jazdy zapala się i miga CHECK, któremu towarzyszy sygnał dźwiękowy oraz samochód zaczyna szarpać/ przerywać tak jakby pracował na 3 cylindrach. Błąd zapala się po przejechaniu kilku km, kiedy samochód już się nagrzeje. W momencie szarpania samochód traci moc....
Witam, Samochód kupiony w 02.2019: 307 sw 2.0 16V 2004, EW10J4 136 KM i 164 tys km przebiegu + LPG STAG od 04.2019 (na LPG przebieg 3 tys km). Wczoraj w trakcie normalnej jazdy po mieście, bez żadnych wcześniejszych objawów nagle samochód zaczyna szarpać (praca na 2-3 cylindy), na deske świecą się wszystkie diody (check engine, esp off, arb off, STOP...
Mam problem z 206 1.1 '2003. Na gazie zrobione 100tys (razem 120) Instalacja Dream XXI N. Badziewna ale zawsze działała. Teraz zaczeły się problemy. Na benzynie jeździłem tydzień i zero błędów. Silnik chodzi równiutko. Po przełączeniu na gaz wyraźnie widać że szarpie nawet przy 3000 obrotów. Przy niższych bardziej czuć szarpnięcia. Po przejechaniu kilkunastu...
Miałem kiedyś podobny przypadek w moim 3.0 v6. Po zalozeniu nowych cewek. (Stare praktycznie spalone) Przyczyna były slabodociskajace piny w kostkach. Trzeba powyjmowac piny z kostek i delikatnie je podoginac tak żeby nawet mimo drgań było połączenie.
Dzięki Kolego. Najpierw podejrzę diodą - do oscyloskopu mam dostęp, ale potrwa to kilka dni. W przypadku ewentualnych anomalii, gdzie szukać przyczyny? Przy okazji bardzo Ci dziękuję za zainteresowanie. Jestem już troszkę sfrustrowany, bo problem pozornie banalny - okazał się trudny w diagnozie. Pozdrawiam, miłego wieczoru :)
wypadanie zapłonu przyczyny wypadanie zapłonu przyczyny renault peugeot wypadanie zapłonu
głowica tosca układ cd4069 lodówka whirlpool niska temperatura
GA47 SOT-223 marking: ZXTN25100DG NPN Darlington transistor datasheet, specs, and alternatives AP2114H-ADJ SOT-223 GA14 Marking Identification, Datasheet, Pinout – Diodes Inc, BCD, AMS1117