po chwili już przy zakręconej butli mogę na sekundę odpalić palnik, jest to normalne A po takim odpaleniu, jak odczekasz chwilę, to nadal możesz go odpalić czy już nie? Wypalasz gaz z przewodów, więc zapłon po zakręceniu butli jest normalny.
Witam . Citroen C5 1.8 16 v 2006 rok chodzi na 3 tłoki . Czasem odrazy po odpaleniu czasem po kilku kilometrach.Nie ma różnicy benzyna czy gaz. Nowe świece i cewka , błąd wypalania zapłonu .
Tak, ale nie oczekuj że to będzie trwałe. Do pobawienia się wystarczy, ale styki będą się wypalać. Przekaźnik będzie się szybko zużywał, Trochę to podziała. Fiat 125p zaliczył z takim układem na 25 tysięcy km ciągłej jazdy = pracy silnika. Częstotliwość generatora 40-50Hz 50Hz to 3000obr/min walu korbowego w silniku samochodu.
Dobra panowie pytanie takie ponownie Fox stanął . Zrobiona była wymiana świec. I autem na spokojnie kilkaset km zrobione. Żona przyjechała wieczorem pod blok. I tu zonk rano nie chciał odpalić przyjechał mechanik i podłączył kompa i tak żadnych błędów nie wykazało. Więc auto na hol. I stwierdził do wymiany sonda lambda dawała zła mieszkane plus po panie...
Panowie! Czy jesteście pewni, że w Jawie przerwa na przerywaczu to 0,3 mm? Moim zdaniem mniej. Jawy miały do siebie, że niewielki luz wału ogromnie zakłócał zapłon z powodu malutkiej przerwy. Właśnie taką wartość (0,05 mm) miałem na myśli. I z bardzo odległych doświadczeń wiem, że była dość właściwa. Oczywiście w prakryce regulowało się na nieco więcej,...
żadnych błędów oprócz przepływomierza i wypalaniu zapłonów nie było podłącze go jutro jeszcze raz i zobaczę co pokarze
Gdyby udało mi się wykryć zmianę mocy sygnału radiowego np. w silniku 4 cylindrowym, inna moc sygnału co czwarty zapłon, to byłbym zadowolony. W takim silniku to wypadanie zapłonów wykryjesz na ucho i oko, silnik na biegu jałowym pracuje idzie cicho i miarowo jak jest wszystko ok, a jak wypadają zapłony to silnikiem szarpie, i to widać i słychać. Wiem...
może być ze zapłon przestawiony, sprawdź jeszcze raz --> dokładnie! Gdy zapłon OK, to brak cisnienia.. Na pewno dobrze sprawdzone? Wypalają się gniazda zaworowe jak jezdzi na gazie i ma złą mieszankę..
:arrow: Mieczysław - nie sądzę aby to był czujnik Halla, gdyż raczej w tych rocznikach nie były one stosowane. Sam miałem z 1984 r. - tam miałem cos takiego ale kolega miał rok starszą i u niego był zamontowany zapłon "klasyczny". :arrow:wir3 - sprawdź "kostki" wchodzące w skrzynkę bezpieczników - często tam styki lubią się wypalać. Schemat elektryki...
sprawdź przekaźnik przy akumulatorze - taki wysoki podwójny on załącza zapłon i pompę paliwa, bardzo często tam się wypalają styki i nie odpala, jest dość drogi, więc ja to wywaliłem i zmieniłem na oddzielne 2 normalne przekaźniki (obcięte na złomie razem z kostkami) i było niezawodnie. Na początek nim poruszaj
jarewa Na początku też używałem czujnika, ale później mi przeszło. Zapłonu nie da się idealnie ustawić. Przerywacz się wypala a czujnik "trochę" przeszkadza w dynamicznym pomiarze. :D Lepsza jest metoda stroboskopowa, po wcześniejszym sprawdzeniu czujnikiem znaków ustawczych. Twoja rada jest oczywistą oczywistością, tylko kolega Pawem2 ma "troszkę"...
Witam! Ja też użytkuję wojskowy agregat prądotwórczy pab 2. Na dzisiejszej benzynie bezołowiowej 95 silnik chodzi lepiej niż na etylinie 70. Właśnie ta etylina powodowała największe wypalanie gniazd zaworowych. Po po przejściu na dzisiejszą bezołowiówkę trzeba tylko ustawić zapłon. Ja mam ustawiony gdzieś 2 mm do 1.5 mm przed górnym położeniem tłoka,...
Witam. Ostatnio podczas jazdy przy gwałtownym dodaniu gazu w mojej mazdzie włączyły się wycieraczki i silnik zgasł , zauważyłem ,że spalił się bezpiecznik w kabinie ENGINE . Po wymianie bezpiecznika zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon (nie rozruch) odrazu go wypala . Silnik oczywiście nie odpala , nie ma WN na kablach. Za co odpowiada ten...
Zapłon bateryjny ma dwie zalety. Dzięki pozbyciu się magneta silnik szybciej wkręca się na obroty. Druga zaleta to mocniejsza iskra dzięki zasileniu zapłonu z akumulatora. Aby zrobić ładowanie trzeba będzie zostawić magneto czyli ta najlepsza zaleta odpada. Aby poprawić iskrę lepiej zrobić moduł zapłonowy w którym platynki będą tylko wykorzystywane...
Wygląda jak resztka gazu w rurach, jakby gaz się przeciskał przez mały otworek, zbierał się w rurze, szybko się wypala i gaśnie... może też być że kontrola płomienia nie wykrywa i stwierdza że się zapłon nie powiódł i kończymy zabawę. ewentualnie to trening na brak gazu na zimę przy obecnej sytuacji na świecie ;)
Co to za dedykowany zamiennik modułu zapłonowego? W NSR75/CRM75 jest specyficzny zapłon, jak i większość części silnika/nadwozia, ciężko wstawić tam co innego. Moduł zapłonowy na wejściu zasilania posiada podwajacz napięcia. Stosując inny moduł trzeba pamiętać że nie może posiadać na wejściu diody blokującej ujemną połówkę napięcia zasilającego. Trzeba...
Są gotowe zestawy do konwersji, zazwyczaj wykorzystują czujnik optyczny lub magnetyczny (Halla), montowany w miejsce oryginalnego przerywacza. Stosunkowo prosto można także wykonać układ "wzmacniacza" impulsów wykorzystujący oryginalny przerywacz ale tylko do sterowania tranzystora. Zapobiega to wypalaniu się styków przerywacza. WSK miała statyczny...
witam! mam ze swoim simsonem nie mały problem... mianowicie gdy jest zimny chodzi pięknie, ma bardzo dużo mocy i prędkość też taką jak zawsze... a gdy sie nagrzeje w pewnym momencie gaśnie i koniec... gdy ostygnie jedzie już normalnie... a kiedy wczoraj jechałem z kolegą, który waży ponad 70kilo z początku też szedł bardzo ładnie, a potem wogóle nie...
przydałby się czujnik zegarowy i kawałek sreberka między platynki. Ustawiasz 4mm maksymalne rozwarcie na platynkach potem wkładasz sreberko i ma się dać wyciągnąć 1,8 mm przed GMP. Jak nie to kręcisz podstawą. Ogólnie w tym zapłonie wszystko zależy od jakości platynek, które teraz robią z byle czego i styk się szybko wypala.
Jak styki będą sie otwierać w GMP to nie będzie właściwej mocy. Musi być przed. A przerwa na stykach eksperymentalnie bo każda maszyna jest inna. Pręt z podziałką od wiertarki w miejsce świecy i zaznaczasz sobie na kole zamachowym i karterze GMP a później na kole zamachowym dodajesz 1,2,3,4mm przed GMP. To żeby sobie ułatwić. Większa przerwa na stykach...
Na przykład Osa, MZ Trophy, problem w tym, że brak modułów, to wcale nie brak awarii. Zapłon elektroniczny, np CDI to brak części ruchomych i podlegających zużyciu, nie wypalają się styki, nie wyciera krzywka, łatwiejszy jest rozruch, stabilniejsza iskra itp. Problem aby kupić moduł jakościowo dobry. Co do regulatorów napięcia mechanicznych, to już...
ustawiłem zapłon tak jak kazał mi znajomy ( na dużym fiacie zęby zjadł ) nalałem mu 5litrów paliwa ( na których powinienem przejechać przynajmniej 50km przy spokojnej jeździe ) po 10 km sprawdziłem swiece - czarne... z wydechu dymi dosyć mocno po przejechaniu 32km brakło mi paliwa = spalanie jak czołg a nie przekraczałem 50km/h puźniej sprawdziłem świece...
Pewnie że bing to oryginał przecież nie podróba. Wydech został zmieniony na węgierski(najlepszy zamiennik) Cylinder oryginał. Gaźnik był regulowany na wszystkie sposoby i nic. Na początku jak kupiłem etke miała wylatany gaźnik BVF chlała mi 7-8 l na 100 i pieknie wypalała świece na cegiełkę lub na kawę z mleczkiem, nawet po kilku metrach. Tak samo było...
Witam. Jedyne, co mogę zrobić, to ograniczyć moc elektronicznie i ewentualnie na zaworze . Moc minimalna kotła, jaką ustawia się w tym modelu na zaworze gazowym, to 6,8 kW, i nie wolno ustawiać poniżej tej mocy! Jest to moc minimalna, do której może zejść kocioł na potrzeby podgrzewu CWU. Ustawienie niższej mocy grozi przegrzewaniem powierzchni palnika,...
Ale w 126p to starcza i nie trzeba nic więcej kombinować. Proponuję zgłębić temat. Nie możesz podłączyć cewki na napięcie 6-7 V pod 12 V, bo będzie iskrzyć, grzać cewkę, wypalać przerywacz, przebijać kondensator i przewody. Nie wspominając już o samej cewce, która w momencie wyładowania może dostawać przebicia międzyzwojowego. Takowego przebicia cewki...
Dzień dobry, mam problem z procedurą wypalania DPF. Udało przeprowadzić się ją tylko raz - musieliśmy ją zatrzymać ponieważ utworzył się korek xD Opierając się na: https://kodyvcds.pl/procedura-wypalania-... Wykonałem następujące kroki... 1. Zapłon włączony 2. Silnik włączony (bieg jałowy) 3. Temperatura płynu chłodzącego powyżej 50° C 4. Odbiorniki...
migmig ma rację .Kompresja ma duży wpływ na takie strzelanie ponieważ silnik nie wypala całej mieszanki gazu i przy uchylonym zaworze ssącym następuje zapłon w kolektorze ssącym. Gazownik z pewnością zwiększył dawkę gazu aby auto miało powera. Sprawdź luzy zaworowe, kompresję . uszczelka też wymień bo jeśli parę razy było tam zagłądane to dystans z...
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
Akumulator to nie problem bo chce założyć oczywiscie układ ładowania tez więc zapłon tranzystorowy był by ok Dodano po 16 http://obrazki.elektroda.pl/1428904000_1... A co sądzicie o tym? Zasada działania podobna do platynek ;D zwarcie "styków" wyzwalane impulsatorem realizowane przez triak co omija problem przestawiania się zapłonu i...
Witam, jeśli nie właściwy dział to proszę o przeniesienie. Otóż po małym remoncie silnika naszła mnie ochota aby pobawić się z zapłonem. W internecie niektórzy mówią ze po ustawieniu zapłonu na 13 stopni silnik lepiej pracuje i lepiej przyspiesza, inni znowu piszą ze bardzo szybko wypala gniazda zaworowe przy schodzeniu z obrotów.I tu pojawia się moje...
Jak masz stare auto to sobie zasadź samorobkę- moduł zapłonowy.Kiedyś takie robiono amatorsko.W niektórych przypadkach wskazane było nawet wywalenie elektrody od świecy.Iskra waliła bezpośrednio w tłok.Fakt, że z czasem wypalało w nim otworek, ale skuteczność zapłonu była zawsze 100%.
nie francuskie pomysły a raczej Twoje. Wsadz normalne żarówki, to nic sie nie bedzie wypalać.
Jak widzę ten napis to przypomniała mi się książka Macieja Kuczyńskiego pt. Katastrofa - w niej, w miejscu dziwnej eksplozji znaleziono metalową płytkę z wypalonym dokładnie w ten sam sposób (jakby łukiem elektrycznym) napisem "POSŁUSZEŃSTWO" ... czytałem ją jako nastolatek i pamiętam do dziś, polecam! Na temat konstrukcji mała dygresja - napis wypalony...
A czemu by nie zastosować jakiś moduł zapłonowy z innych starszych aut?. Rozwiąże sporo problemów przy zapłonie tradycyjnym, zniknie wypalanie patynki, cewka będzie wyzwalana w ms nie zależnie od czasu trwania platynki i taka cewka spokojnie by zniosła napięcie 12V.
Dostałem w prezencie 6-letnią kosiarkę w następującym stanie - filtr powietrza nigdy nie zmieniany skutkiem czego dymiła na czarno jak diesel przy wyprzedzaniu :) Bez filtra pracuje na czysto. Odpala bez problemu, ale obroty falują, że prawie gaśnie. Zdjąłem nóż, bo był skatowany na maksa. Klin na kole magnesowym cały. Kolektor dolotowy cały, uszczelki...
Jak wytlumaczysz sprawny gaz, dobry majster z afr i dziure w tloku? Spalanie stukowe, uboga mieszanka pewnie nieszczelny dolot. Gazeo też ma artykuł wariator zamiast lubry. Gdyż lubryfikacje wymyślono dużo wcześniej zanim ktokolwiek myślał o wariatorach zapłonu. Wariator zapłony ma za zadanie wcześniejszy zapłon mieszanki LPG+powietrze w cylindrze...
W jaki sposób można wypalać takie tłumiki których dalej się nie rozbierze? Nie wypalaj bo to nie wiele da. Wypłucz środek w benzynie lub jakimś innym rozpuszczalniku tak długo, aż wylewany rozpuszczalnik będzie czysty a nie czarny. To wszystko. W Komarku zatykało się wylot a przez wlot wlewało się "zupę". Mieszu-mieszu i po kilku takich mieszaniach...
I na samym zapłonie bo może czujnik przekłamuje. Jak dla mnie to już za duże Ciśnienie.
Zaletą plusa na masie było jeszcze wolniejsze zużycie świec zapłonowych, mniejsze wypalanie styków przerywacza zapłonu i co się okazało znacznie mniejsza emisja zakłóceń elektrycznych. W latach 1950-1980 w krajach demoludów taka świeca, czy "platynki" były dosyć cenne... A z własnego podwórka, wszystkie urządzenia telekomunikacyjne mają plus na masie...
No też tak myślałem ale 2 razy czujnik ruszył bo podczas jazdy zablokował mi sie silnik do 3 tys i włączyło sie wypalanie filtra (gorące lusterka, dziwny zapach) ale nie mogłem dokończyć jechać na trasę bo akurat brak paliwa miałem musiałem na stacje a po tankowaniu sie nie włączył :/ czyli coś on pracuje . Nie wiem jak sprawdzić te napięcie dla kabla...
(at)vikings Dzięki za info o kleju. Jak by ktoś stosował inny proszę pisać. Ja w swoim nie zastosowałem palnika 250W z dwóch powodów: ekonomiczny (projektor pobiera zgodnie z instrukcją 400W - na telewizor do domu to za dużo, po drugie - palnik 250W nie zmieściłby się w odbłyśniku. Projektor który przerabiam ma lampę krótkołukową i balast na prąd stały...
Jak ustawić zapłon tym urządzeniem np. w skuterku gdzie cały ,,przerywacz" to mała cewka przykręcona na stałe bez możliwości regulacji prawo-lewo, jedynie można w pewnym zakresie bliżej-dalej magnesu. Mechanicznych przerywaczy jest już niewiele, dla kolekcjonera starszych jednośladów jest jak znalazł, do współczesnego sprzętu chyba nie ma zastosowania....
Świece były ngk i takie założyłem nowe, zwykłe 1 elektrodowe, więc środkowa nie miała jak wypaść, natomiast uleciała zewnętrzna, ale nie wiem jaki był związek przyczynowo- skutkowy, czy najpierw odpadła elektroda i iskra waliła w tłok (głowicę, korpus świecy), co spowodowało wypalenie zaworu, czy zaczął się wypalać zawór, co spowodowało taki wzrost...
ZA późny zapłon Raczej nie, w 60-ce u ojca za pozny byl zapłon to nie było takich objawów natomiast przy wysokich obrotach po zmroku jak było ciemno to widać było płomień z komina jak z palnika jakiegoś. Do tego dochodzi bardzo rozgrzany tłumik do tego stopnia że sie wypala na nim emalia. Raczej to nie to. Podaj co remontowałeś. Jeśli tuleje, tłoki,...
Założyłem moduł unitra gl118, cewkę zapłonową zelmot 4226, rozdzielacz zapłonu 4498. Całkowita elektronika wcześniej na konwencjonalnym działał jako tako. Po wyżej opisanych zabiegach czyli idealnej regulacji konwencjonalnego pracował ładnie jak nigdy, przyśpieszał dynamicznie tak jak należy oraz palił na dotyk. A przez tą podkładkę tak przyuszczam...
PS. a tu jedna osoba takie coś zaprojektowała aby zmniejszyć iskrzenie na przerywaczu, nie będzie to kolidowało z tym zapłonem? : http://jawencja.fora.pl/uklad-zaplonowy-... www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/635c5... Kolidowało nie będzie możesz spokojnie zamontować taki tranzystorek. Wyeliminujesz nieszczęsne...
Jaką wartość czujnik pokazuje na zapłonie a jaką na wolnych obrotach?
Mocno okopcona świeca może być z 2 powodów (ewentualnie nawet obu na raz): - stanowczo zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna (czyli za dużo benzyny), - za dużo oleju w paliwie względnie olej słabej jakości. Jeśli lejesz jakiś mixol czy inny tani olej to nie dziwota że rzuca ostro nagarem na świecę. Orlen Oil 2T Semisynthetic to absolutne minimum...
witam,mam problem z bodajże instalacją gazową w samochodzie suzuki vitara V6 2.5 1996 benzyna (w oryginale V6 2.0) z instalacją gazową.mianowicie mam następujący problem ,auto nie odpala po próbie podmiany kabla od bezpiecznika do komputera kabel był przetarty w paru miejscach więc wziąłem troche kabla i wpiołem się pod bezpiecznik i komputer ,przed...
Oryginalny przerywacz zużywa się (wypalanie styków, ścieranie ślizgu młoteczka) ja zaobserwowałem, że również blaszane kowadełko rozgina się na skutek uderzeń młoteczka. Przerywacz ma tą wadę, że wraz ze wzrostem prędkości obrotowej wału skraca czas wyzwolenia iskry co czyni ją słabszą. Wszystko to sprawia , że jest zawodny i bardzo szybko się rozregulowuje.
Zastanawiacie się nad ledami do dobry pomysł też o tym myślałem ale nie chciało się mi kombinować i poszedłem na skróty jest to moje już drugie auto jak przerobiłem. Wstawiłem rezystor podłączyłem bezpośrednio pod stacyjkę że gdy mam włączony zapłon to zapalają się światła postojowe i mijania prąd przy 100/90w żarówkach razem z postojowymi wynosi 5,6A...
Witam:) zapłon ustawiony lampą stroboskopowa, niestety nie pokaże filmiku, ponieważ była pożyczona tylko do ustawienia... transformator 230V-6V 6VA - im więcej wat tym mniej bedzie się nagrzewał, w moim przypadku nawet po dłuższej jezdzie trafo jest lekko ciepłe. Iskra jest mocna nawet na niskich obrotach - http://obrazki.elektroda.pl/9311967000_1...
Zderzak jest okopcony tam gdzie rury wydechowe. Na zapłonie jest 0.
przy słabym sprężaniu wystarczy w takim aucie wstrzyknąć trochę oleju na cylinder to powinno go na chwile doszczelnic. tu uwaga dla kolegi, diesel do rozruchu potrzbuje ciepłego powietrza najlepiej z nagrzewnicy, bo w popularnym kwaczu ogien wypala tlen potrzebny do zapłonu, zimne powietrze jest gestsze i poprawia spalanie ale podczas pracy nie rozruchu.
Kolego albo jest źle ustawiony zapłon. Dlaczego nie chce przekręcić być może cylinder tak się nagrzewa że "trzyma" tłok a jak ostygnie to puszcza. Ale przyczyną może być źle wyregulowany gaźnik, bądź stara świeca która powoduje złe niekompletne wypalanie mieszanki paliwowo-powietrznej.Warto sprawdzić filtry bo pośrednio mogą wpływać na mieszankę i jej...
Witam Jestem posiadaczem C5 ii z przebiegiem 240tys. Auto ciągle wywala błędy wymienione w tytule w różnej kolejności, przechodzi w tryb awaryjny, czasem błąd kasował sie sam po kilku godzinach, i mogłem przejechać od 300-3000tys km bez wchodzenia w tryb awaryjny. Problem sie jednak nasila na tyle ze nie da sie tym autem jeździć. W momencie kiedy wywala...
Witam Jeśli pod pojęciem " pali świece" rozumiesz gubi iskrę top zweryfikuj kondensatory a szczególnie ich połączenie z masą i przerywaczem. Jeśli kondensator jest już zdechnięty to iskra będzie raz na świecy a raz na przerywaczu co jest bardzo niekorzystne dla niego gdyż wypala jego elementy stykowe. Może też być to kwestia tyko słabej masy kondenstora...
1. Nie. Zby duży luz (objawiający się klepaniem) nie powoduje nieszczelnosci i - przynajmniej na krótką metę - jest znacznie mniej groźny niż zbyt mały. 2. Tak. Zbyt mały luz powoduje nieszczelnosci i płomień wypala zawory, gniazda, przy skrajnym podparciu może też być spadek mocy czy wręcz wypadanie zapłonów (jeszcze zanim wypali dziury).
pomiar kompresji . wypalają się i wypadają gniazda zaworowe .
Tak, opóźnia zapłon na wysokich obrotach, ale to też ma swoje znaczenie. Odłączanie zapłonu jak w ścigaczach powodowałoby częste niespalanie mieszanki, co prowadziłoby do zwiększenia toksyczności spalin. W samochodach na wtrysku nie ma odcięcia zapłonu, lecz wtrysku w celu ochrony katalizatora. Opóźnienie zapłonu zmniejsza moc silnika, jednak doprowadza...
Witam problem jest tego typu. Włączam zapłon w autku Mercedes W201 radio włącza się wyszukuje stacje radiowe zapisuje je, ustawiam sobie tony wysokie i niskie zmieniam podświetlenie klawiszy i wszystko pięknie pamięć działa. Wyłączam i włączam radio i jest OK. Ale gdy tylko wyłącze zapłon i wyjmę kluczyk ze stacyjki radio traci pamięć po kolejnym odpaleniu...
Ja jestem trochę cykor w tych kwestiach i serwisowej procedury dopalania nie robiłem mimo iż wiem że mogę to zrobić bo mam taką opcję. Zawsze się boję że coś pójdzie nie tak i skopię coś w aucie. Tak samo mi kolega radził, miał podobny problem w s-maxie i zrobił restart czujnika różnicy ciśnień, następnie restart wartości DPF-a i na końcu restart modułu...
Sprawdź czujnik położenia wału, powinien mieć 200 do 800 om, w trakcie pomiaru ruszaj przewodem, zobacz czy nie ma wpływu na opór (czasem przewód w środku pęka). Sprawdź też rozdzielacz zapłonu, często się wypala węgiel w nim
W swoim ETZ250 mam klasyczny zapłon ze stykiem, co nie przeszkadza w zastosowaniu bardziej skomplikowanego układu zapłonowego. Generalnie zależałoby mi głownie na układzie z regulacją kąta zapłonu w funkcji obrotów, czyli w pełni wykorzystać to co oferuje elektronika, nawet z mikrokontrolerem. Tak czy inaczej, profilaktycznie, woziłbym ze sobą klasyczny...
Poczytaj dokładnie wcześniejsze posty. ponieważ jest tego dużo, podam swoje uwagi: - zostawiając przerywacz zyskasz niewiele, zaoszczędzisz na wypalaniu się styków, ale mogą być problemy z ich utlenianiem się - aby uzyskać widoczną poprawę iskry należałoby dobrać inną cewkę - pozostanie wada aparatu zapłonowego 126p - samoczynne zmniejszanie się przerwy...
1.9dCi to silnik Renault czyli wtryskiwacze liczy się od skrzyni biegów bez stosowania kolejności zapłonu.
A sprężanie sprawdzone? Mały luz zaworowy, powoduje wypalanie gniazd.
jeżdżę na mixolu, stihl tłumik stary, wypalany, kartery składałem na silikonie. Po remoncie przejechałem ok. 60 km.
Bez wydechu efekt masz taki, że jedzie praktycznie na niskich obrotach, na wysokie się nie wykręci. Wydech musi być także z tego względu, że wpływa na zmianę składu mieszanki produkowanej przez gaźnik. Benzyna nie wyczyści nagaru węglowego z wydechu, co najwyżej rozpuści niespalony olej. Przy prawidłowej eksploatacji nagar naturalnie wypala się w wydechu....
Panowie mam problem z dymieniem w palniku Klockner KL-10. Palił bez problemu na oleju napędowym bez dymu. Dysza jest 0.65 Danfoss o zużyciu 2.25kg. Zabrałem się za modyfikacje palnika na syfylis. Dokonane zmiany to grzałka patonowa 250w założona na rurce zaraz wewnatrz palnika tzn.rurka o średnicy 12mm zaspawana na przewodzie zasilającym i do niej włożoną...
Nie wiem jakim cudem wypalasz te wyłączniki. Na wyłączonym zapłonie? No chyba, ze palisz włączając masę :D Ja zakładałem wyłączniki od Władka w ciapkach i jeżdżą cały czas. Żadnego nie wypaliło. Spróbuj go rozebrać i oczyścić styki A jak nie to wyłącznik masy od wyciągarki pozostaje
Panowie rozebraliśmy dziś to moje pędzidło bo nie dawało mi spokoju :) i bałem się że nie dojade do Pl...i pewnie bym nie dojechał Jarciu miał racie krzywa korba i do tego zaczeło wypalać tłok.!!!!! części i zamówione przyjadą z Kraju . poskładamy i zobaczymy co będzie napisze coś więcej jak go poskładamy i odpalimy..
1.8T lubi wypalac zawory na LPG. Kompresja jest?
Podtrzymuje to co napisałem Poprawna wartość to 0,6-0,7 bar. Poniżej 0,5 bar jest jak silnik ma przeskoczony rozrząd albo źle ustawiony zapłon lub zatkany wydech a to maly artykuł http://www.skrzelinski.com/untitled/wars... Dodano po 2 zreztą wystarczy że kolega Seba24 sprawdzi podciśnienie w sprawnym pojeżdzie i wszystko będzie jasne...
Witam, jestem posiadaczem Opla Astry F silnik 1,6 16V , w lipcu założyłem gaz, od samego początku męczą mnie samozapłony ( silnik jeszcze po wyłączeniu zapłonu wykonuje jeszcze kilka obrotów w przeciwną stronę) po tym zjawisku jest kłopot z odpaleniem auta na benzynie muszę pokręcić rozrusznikiem przez 10-15sek, normalnie zapala na dotyk. Dodam że mam...
Chińczycy produkują światła do jazdy dziennej, a polscy importerzy wypalają na kloszu znaczek E4, przepakowują do ładnego pudełeczka, dorzucaja instrukcję i już mamy homologowane światła do jazdy dziennej( na pewno tak jest). A jak wygląda sytuacja z chińskimi radiami samochodowymi, wszystkie wyglądają tak samo, a róznią się tylko marką. Aha na internecie...
Daewoo Nexia z 1997 r. Benzyna + gaz. Sprzęt: - Alan 48+ z ok 96 r. - antena ML 145 tez z lat 90'. Po odłączeniu pompy paliwa zakłócenia ustały w ok 60 %. na próbę odłączyłem alternator a raczej kable od niego bo całość chodzi na jednym pasku. Jak na moje ucho nie wiele to dało. Pozostały mi zakłócenia od zapłonu. Radio z autem połączyłem plecionka...
Witajcie forumowicze, Niedawno zająłem się za pompę wtryskową oddałem ją do regeneracji bo ciapek strasznie zamulał, i w niskie temperatury nie łapał na jeden cylinder (a w pompie zamiast oleju była mieszanka z olejem napędowym). No to tak dzisiaj odebrałem pompę i zacząłem powoli składać przy okazji wszystkie przewody, bak, przeczyściłem, filtry wymieniłem....
witam, colin skoro z Krakowa toś centuś, wyjaśnie Ci to łopatologicznie, w czasie normalnej jazdy temp gazów wydechowych musi mieć min 250st by odbywał się proces wypalania jest to uzyskiwane wzasadzie bez potrzeby zbytniego opózniania zapłonu, w czasie wypalania wymuszonego ten ostatni wtrysk moze spowodować że paliwo nie zdaży być wydmuchniete do...
witam. Posiadam poloneza caro 1.6GLE instalacja gazowa BRC.mam problem z odpalaniem poldka na gazie zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku.żeby go odpalić musze w czasie kręcenia rozrusznikiem na centralce przełączyć przycisk w położeniu (wypalanie bęnzyny)i jak usłysze że zaczyna łapać wracam do położenia (gaz).Według mnie dostaje za bogatom mieszanke...
Jest kilka metod poprawienia instalacji. 1. Najprostsza: wstawiasz prosty moduł formujący impuls pozostawiając przerywacz - układ przerywaczowo- tranzystorowy. Jego zalety: przez przerywacz płynie mały prąd, nie wypalają się styki, cewka jest lepiej sterowana. Wady: pozostaje przerywacz, mechaniczne wyprzedzenie zapłonu. 2. Wywalasz przerywacz i dajesz...
W wypadku tej łady ja bym tego gazu bezpośrednio nie łączył za problemami jazdy na benzynie, owszem zwężka na mikserze może powodować braki w zasilaniu powietrzem ale to ta zwężka musiałaby być naprawdę o wiele za wązka. Możesz się doszukiwać problemów na pompie paliwa, może za bardzo przyśpieszyli ci zapłon, chociaż na gazie powinien być przyśpieszony...
Jak Ci się uda tak zrobić żeby to się kupy trzymało to czemu nie, ważne tylko żeby to było podłączone przed zaworkiem zwrotnym bo ten drugi wężyk jest za. A jak zrobisz to nieszczelnie to będą wypadać zapłony na 4 cylindrze, zawory będzie wypalać i raz na jakiś czas wywali błąd sondy(44). :D
rozumiem to ta procedura jest dobra bo mam jeszcze taką : Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF: Wymagania wstępne (ogólne): * Włączamy zapłon * Włączamy silnik * Temperatora płynu chłodzącego powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4) * Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii (Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne) Warunki jakie...
No właśnie, a błąd ten "naprawia się" poprzez zamontowanie EFIE, który to oszukuje ECU i podaje błędny sygnał sondy lambda. Dawno temu pisałem, że poprzez generator, silnik dostaje lewe powietrze, ponadto - uboga mieszanka = mniej paliwa, więcej tlenu. Jak mniej paliwa, to i mniejsze spalanie. Tyle, że to może zniszczyć silnik, ale kogo to obchodzi......
Dzięki za informacje. Wymieniłem filtr z którego po wykręceniu wylał się " miodzik" ,autko postało na ciepłym warsztacie .Byłem zadowolony ,że usunęliśmy przyczynę rannych problemów.Autko śmigało do samej nocy.Rano wstałem na termometrze -20 akumulatory ładowały się całą noc.Zakręciłem raz i zagadał.Zostawiłem żeby pochodził na wolnych a tu "kicha",...
ANTEQ ma rację. Dodałbym jeszcze trochę teorii - energia iskry zależy głównie od szybkości przerwania prądu uzwojenia pierwotnego cewki. Oczywiście prąd cewki zależny od jej rezystancji i napięcia też decyduje o energii iskry ale podstawa to szybkość rozłączania obwodu. Im szybciej przerwiesz tym wyższą energię uzyskasz z cewki zapłonowej. Ostatnio...
Wielu klientów sprowadza przewymiarowanie do doboru jedynie większego prądu. Ale niestety problem jest zwiazany nie tylko z prądem i napięciem. Oczywiście włączać w zerze czyli 3083 a nie 3021.(Choć to tylko grzałki) Studzić SKUTECZNIE- bo w nadmiernych temperaturach następuje samozałączanie + pogorszenie parametrów bramkowych i anodowych. Prawidłowo...
Zależy pewnie od przyzwyczajeń. Mi się lepiej spawa inwerterem ze względu na łatwiejsze zajarzanie i prowadzenie łuku. Jak przyklei to nie muszę się szarpać z elektrodą. Dodatkowo funkcja TIG LIFT okazuje się być całkiem dobra wbrew temu co wielu ludzi o niej mówi. Na spawarce transformatorowej o prądzie przemiennym na wyjściu uchwyty TIG nie będą działać....
FAP sie wypala pewnie lub padniety moduł wentylatora
Witam. Były dwa bardziej rozwinięte tematy o diodach laserowych: tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65... i tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic63... Zostały one jednak zamknięte. Trudno się dziwić, ja też bym się zdenerwował, gdzie po wyczerpaniu tematu 50 stronami, które z czystym sumieniem mogę stwierdzić ze przeczytałem,...
P0192 Niskie napięcie w obwodzie czujnika ciśnienia paliwa 1 Sprawdzić następujące komponenty: 1 Czujnik ciśnienia paliwa Wykonaj wszystkie kroki diagnostyki 2 Elektrozawór pomiaru paliwa Wykonaj wszystkie kroki diagnostyki ad.1 1: Sprawdzić napięcie zasilania (wtyk 3). Włączyć zapłon. Zmierzyć napięcie na wtyku 3. Czy znajduje się ona pomiędzy 4.8...
Witam, dlatego ja natrafiałem w starych układach zapłonowych na płytki przerywaczy, które miały podpiłowane otwory 'fasolkowe/regulacyjne' - nawet 2-krotnie bardzie/szerzej, niż pozwalała fabryczna regulacja przyspieszenia zapłonu. Po prostu - użytkownicy, którzy chcieli zastosować zamiast benzyny 'niebieskiej' 76-78 Okt., przewidzianej fabrycznie do...
Nad nogami kierowcy powinien wisieć przekaźnik. Często wypala się w nim styk lub sam przekaźnik klei.
Przejście na zapłon elektroniczny ma same zalety. Silnik jest bardziej elastyczny i dynamiczny bo dokładnie spala mieszankę(eliminuje wypadanie zapłonów).Pracuje równiej na wolnych obrotach.Łatwiej startuje zimny silnik nawet przy bardzo wolnym kręceniu rozrusznika zimą(iskra jest taka sama jak przy wysokich obrotach) Jeżeli zastosujesz do istniejącego...
Więc, przekaźniki chyba uporządkowane, paniki trochę narobiłem, Przepraszam. Z małych jest 13szt- 504049024, i 1 /tylko/ 46520421 to ten bez jednego styku. Swiatła mijania działają," na szczęście"to początek wypalania złącza /niebieska kostka/, podratowałem delikatnie. Kontrolki na zapłonie gasną normalnie, tylko od imobilajzera mryga /żółty kluczyk...
"Szkoda ze nie napisales ze auto ma lpg" Napisałem na samym początku mojego wątku... Dodano po 3 Jestem właśnie na etapie wypalania gazu do zera.
wyższa liczba oktanowa to wyższa odporność na spalanie detonacyjne nie ma to związku z szybkością normalnego spalania ... zapłon mieszanki następuje od iskry i trwa tyle samo.. Oj, nie tak. Czym wyższa liczba oktanowa tym spalanie paliwka zachodzi wolniej. Skądś się musi brać ta odporność na detonację. LPG powoduje wypalanie gniazd zaworowych z zupełnie...
Masz rację Kolego tzok. Z tym, że ryzyko wypalenia styków przełącznika jest w tym przypadku wg mnie minimalne z uwagi na to, że prąd w obwodzie zaczyna płynąć w momencie przekręcenia kluczyka w pierwsze położenie "na zapłon" i przestaje płynąć po zgaszeniu silnika czyli operacja "0-1" na włączniku odbywa się na obwodzie bez napięcia (no chyba, że się...
Z podobnym kłopotem miałem ostatnio skode 1.6tdi =częste wypalanie dpf , sadza szybko wzrastała , dopalanie nawet przy zimnawym silniku . Przyczyną była różnicówka . Na wolnych obrotach ok 20mbar , po wyłączeniu silnika na samym zapłonie pokazywała ok 7mbar . Dpf czyszczony w zakładzie . Wymiana różnicówki załatwiła sprawę . Błędów oczywiście nie było...
wypalać świeca wypalać świetlówka wypalać płyta
wyświetlacz ks0108 wymiana pompa oleju szary kabel
ariston piekarnik instrukcje ariston piekarnik instrukcje
Problemy z masą w Renault Master 2019 - diagnostyka i naprawa Wymiana akumulatorów żelowych na litowo-jonowe w skuterze Futuri3