Przypomnę, co napisałeś na początku w sprawie filtra FAP: DPF na pewno dziala, bo wydech czysciutki. Jeżeli byłoby, jak mówisz, to nie byłoby żadnych zanieczyszczeń ze strony FAP w paliwie, ponieważ wszystko elegancko by się na bieżąco wypalało. Ponadto, jeśli już mowa o udziale owego EYOLISA w rzekomym, szokującym zanieczyszczeniu obwodu paliwowego,...
Jako chemik wiem, że po przejściu przez rozżarzony węgiel wszystko się zredukuje do CO i H2. A we współprądowej zgazowarce jaką miał znajomy (w odróżnieniu od twojej instalacji niezmyślony ) ostatni etap to gorący węgiel - już dodałeś 2 do 2? Dlatego zdziwiłem się skąd do diaska wziąłeś spirytus drzewny ze swojej zgazowarki? Co prawda są instalacje...
Zaletą plusa na masie było jeszcze wolniejsze zużycie świec zapłonowych, mniejsze wypalanie styków przerywacza zapłonu i co się okazało znacznie mniejsza emisja zakłóceń elektrycznych. W latach 1950-1980 w krajach demoludów taka świeca, czy "platynki" były dosyć cenne... A z własnego podwórka, wszystkie urządzenia telekomunikacyjne mają plus na masie...
Witam serdecznie. Kombinuje jak w starym motocyklu z silnikiem typu wsk125 usprawnic uklad zaplonowy. Gotowe sa zestawy cdi ale z pewnych wzgledow go nie chce. Znalazlem stary uklad eliminujacy kondensator jak i wypalanie "platynek" przerywacza : https://ep.com.pl/files/9188.pdf (velleman k2543) kosztuje obecnie 70-100zl - Jaki moze byc pobor pradu...
Witam Jestem posiadaczem C5 ii z przebiegiem 240tys. Auto ciągle wywala błędy wymienione w tytule w różnej kolejności, przechodzi w tryb awaryjny, czasem błąd kasował sie sam po kilku godzinach, i mogłem przejechać od 300-3000tys km bez wchodzenia w tryb awaryjny. Problem sie jednak nasila na tyle ze nie da sie tym autem jeździć. W momencie kiedy wywala...
Robiłem, kombinowałem ze śrubą i nic... Na śrubie jeszcze gorzej bo miał uśrednione wartości i nie ma CUT off. . Ja jestem takim purystą, że lubię jak mi na obu paliwach jeździ jak fabryka. Możliwe, że ta instalacja czyli Landirenzo LC01 to shit. Punto z BRC o niebo lepiej i równiutko chodziło ale nie mam siana na kolejną... Bardziej się skłaniam do...
W swoim ETZ250 mam klasyczny zapłon ze stykiem, co nie przeszkadza w zastosowaniu bardziej skomplikowanego układu zapłonowego. Generalnie zależałoby mi głownie na układzie z regulacją kąta zapłonu w funkcji obrotów, czyli w pełni wykorzystać to co oferuje elektronika, nawet z mikrokontrolerem. Tak czy inaczej, profilaktycznie, woziłbym ze sobą klasyczny...
Problemem nie jest sadza a popioły które się nie wypalą a skutecznie zapychają filtr powodując częste wypalanie i w konsekwencji destrukcje silnika. Także najistotniejszy jest wysokiej jakośći olej lowsaps. Jeśli stosowany był olej silnikowy inny niż low saps, to już jest po filtrze i tu nie ma dalej co dyskutować. Dodatek do paliwa, który chcesz użyć...
Właśnie ja tego typu także nie mogę wykopć i dziwi mnie nieco to oznaczenie może to przemysłówka jakaś albo marine,potrzebuję nieco danych jak numer żeby Ci dobrać dokumentację typowo do niego ustawienie pompy no i wysokość tulei mam tego od groma ale jak dla mnie to musi to być dobrane typowo do silnika żeby jakieś jaja nie wyszły jakieś wycieki wody...
PS. a tu jedna osoba takie coś zaprojektowała aby zmniejszyć iskrzenie na przerywaczu, nie będzie to kolidowało z tym zapłonem? : http://jawencja.fora.pl/uklad-zaplonowy-... www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/635c5... Kolidowało nie będzie możesz spokojnie zamontować taki tranzystorek. Wyeliminujesz nieszczęsne...
Bez wydechu efekt masz taki, że jedzie praktycznie na niskich obrotach, na wysokie się nie wykręci. Wydech musi być także z tego względu, że wpływa na zmianę składu mieszanki produkowanej przez gaźnik. Benzyna nie wyczyści nagaru węglowego z wydechu, co najwyżej rozpuści niespalony olej. Przy prawidłowej eksploatacji nagar naturalnie wypala się w wydechu....
jeżeli metal zanużymy w nafcie i całe wyładowanie elektrycznie też odbywa się w nafcie to nie ma w tedy dostępu powietrza i nic sie nie zapali sam kiedyś się tak bawiłem za młodu robiłem wyładowania elektryczne o długości 2 cm w benzynie i też zachodziłemo głowę dlaczego to wszystko nie wybuchło przeciesz palą się tylko opary czyli jak zalejemy metal...
Przedruk dla wszystkich, którzy nie wiedzą po co są elektroniczne układy zapłonowe: Zastosowanie nawet najprostszego elektronicznego modułu zapłonowego w miejsce tradycyjnego układu z przerywaczem daje znaczną, od razu zauważalną poprawę w pracy silnika. Już od wielu lat we wszystkich samochodach montowane są fabrycznie moduły bezstykowe ( w "maluchu"...
:) Oszczędność na rachunku za światło to nie tylko sam pobór mocy ale również koszt urządzeń do oświetlenia. Koszt zwykłej żarówki ~1zł koszt świetlówki ~20zł. Autor wątku obliczył, że szczytowa moc w momencie gdy uruchomione są wszystkie żarówki w budynku to 1900W. Można zgeneralizować, że jest to około 20 żarówek w mocach załóżmy 75-100W bo takie...
Witam . Citroen C5 1.8 16 v 2006 rok chodzi na 3 tłoki . Czasem odrazy po odpaleniu czasem po kilku kilometrach.Nie ma różnicy benzyna czy gaz. Nowe świece i cewka , błąd wypalania zapłonu .
po chwili już przy zakręconej butli mogę na sekundę odpalić palnik, jest to normalne A po takim odpaleniu, jak odczekasz chwilę, to nadal możesz go odpalić czy już nie? Wypalasz gaz z przewodów, więc zapłon po zakręceniu butli jest normalny.
I na samym zapłonie bo może czujnik przekłamuje. Jak dla mnie to już za duże Ciśnienie.
Dobra panowie pytanie takie ponownie Fox stanął . Zrobiona była wymiana świec. I autem na spokojnie kilkaset km zrobione. Żona przyjechała wieczorem pod blok. I tu zonk rano nie chciał odpalić przyjechał mechanik i podłączył kompa i tak żadnych błędów nie wykazało. Więc auto na hol. I stwierdził do wymiany sonda lambda dawała zła mieszkane plus po panie...
żadnych błędów oprócz przepływomierza i wypalaniu zapłonów nie było podłącze go jutro jeszcze raz i zobaczę co pokarze
1. Nie. Zby duży luz (objawiający się klepaniem) nie powoduje nieszczelnosci i - przynajmniej na krótką metę - jest znacznie mniej groźny niż zbyt mały. 2. Tak. Zbyt mały luz powoduje nieszczelnosci i płomień wypala zawory, gniazda, przy skrajnym podparciu może też być spadek mocy czy wręcz wypadanie zapłonów (jeszcze zanim wypali dziury).
przydałby się czujnik zegarowy i kawałek sreberka między platynki. Ustawiasz 4mm maksymalne rozwarcie na platynkach potem wkładasz sreberko i ma się dać wyciągnąć 1,8 mm przed GMP. Jak nie to kręcisz podstawą. Ogólnie w tym zapłonie wszystko zależy od jakości platynek, które teraz robią z byle czego i styk się szybko wypala.
Jak masz stare auto to sobie zasadź samorobkę- moduł zapłonowy.Kiedyś takie robiono amatorsko.W niektórych przypadkach wskazane było nawet wywalenie elektrody od świecy.Iskra waliła bezpośrednio w tłok.Fakt, że z czasem wypalało w nim otworek, ale skuteczność zapłonu była zawsze 100%.
Z podobnym kłopotem miałem ostatnio skode 1.6tdi =częste wypalanie dpf , sadza szybko wzrastała , dopalanie nawet przy zimnawym silniku . Przyczyną była różnicówka . Na wolnych obrotach ok 20mbar , po wyłączeniu silnika na samym zapłonie pokazywała ok 7mbar . Dpf czyszczony w zakładzie . Wymiana różnicówki załatwiła sprawę . Błędów oczywiście nie było...
Zderzak jest okopcony tam gdzie rury wydechowe. Na zapłonie jest 0.
1.8T lubi wypalac zawory na LPG. Kompresja jest?
jarewa Na początku też używałem czujnika, ale później mi przeszło. Zapłonu nie da się idealnie ustawić. Przerywacz się wypala a czujnik "trochę" przeszkadza w dynamicznym pomiarze. :D Lepsza jest metoda stroboskopowa, po wcześniejszym sprawdzeniu czujnikiem znaków ustawczych. Twoja rada jest oczywistą oczywistością, tylko kolega Pawem2 ma "troszkę"...
A czemu by nie zastosować jakiś moduł zapłonowy z innych starszych aut?. Rozwiąże sporo problemów przy zapłonie tradycyjnym, zniknie wypalanie patynki, cewka będzie wyzwalana w ms nie zależnie od czasu trwania platynki i taka cewka spokojnie by zniosła napięcie 12V.
Mocno okopcona świeca może być z 2 powodów (ewentualnie nawet obu na raz): - stanowczo zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna (czyli za dużo benzyny), - za dużo oleju w paliwie względnie olej słabej jakości. Jeśli lejesz jakiś mixol czy inny tani olej to nie dziwota że rzuca ostro nagarem na świecę. Orlen Oil 2T Semisynthetic to absolutne minimum...
Jaką wartość czujnik pokazuje na zapłonie a jaką na wolnych obrotach?
W jaki sposób można wypalać takie tłumiki których dalej się nie rozbierze? Nie wypalaj bo to nie wiele da. Wypłucz środek w benzynie lub jakimś innym rozpuszczalniku tak długo, aż wylewany rozpuszczalnik będzie czysty a nie czarny. To wszystko. W Komarku zatykało się wylot a przez wlot wlewało się "zupę". Mieszu-mieszu i po kilku takich mieszaniach...
A sprężanie sprawdzone? Mały luz zaworowy, powoduje wypalanie gniazd.
jeżdżę na mixolu, stihl tłumik stary, wypalany, kartery składałem na silikonie. Po remoncie przejechałem ok. 60 km.
1.9dCi to silnik Renault czyli wtryskiwacze liczy się od skrzyni biegów bez stosowania kolejności zapłonu.
pomiar kompresji . wypalają się i wypadają gniazda zaworowe .
Gdyby udało mi się wykryć zmianę mocy sygnału radiowego np. w silniku 4 cylindrowym, inna moc sygnału co czwarty zapłon, to byłbym zadowolony. W takim silniku to wypadanie zapłonów wykryjesz na ucho i oko, silnik na biegu jałowym pracuje idzie cicho i miarowo jak jest wszystko ok, a jak wypadają zapłony to silnikiem szarpie, i to widać i słychać. Wiem...
Teoria z lat szkolnych i przedmiotu elektrotechnika. Jest taki przedmiot jak "stany nieustalone", i to dzięki temu przedmiotowi (zjawiskom którymi się zajmuje) jeździmy dziś samochodami na benzynę. Teoria jest najważniejsza, pozwala nam zrozumieć pewne problemy/usterki. Kiedyś gdy były jeszcze aparaty zapłonowe i wyprzedzacze zapłonu musiał być dodawany...
sprawdź włącznik świateł czy się nie wypalił. w mojej asterce w porę zauważyłem wypalające się styki i wystarczyło oczyścić styki w włączniku wstawiłem 4 przekaźniki na żarówki i dodatkowe bezpieczniki i wszystko działa... w twoim przypadku myślę że przewód zasilający żaróweczkę podświetlenia włącznika świateł, która zapala się razem z zapłonem stopił...
Zapłon bateryjny ma dwie zalety. Dzięki pozbyciu się magneta silnik szybciej wkręca się na obroty. Druga zaleta to mocniejsza iskra dzięki zasileniu zapłonu z akumulatora. Aby zrobić ładowanie trzeba będzie zostawić magneto czyli ta najlepsza zaleta odpada. Aby poprawić iskrę lepiej zrobić moduł zapłonowy w którym platynki będą tylko wykorzystywane...
Masz dwa wyjścia. 1. Zakup nowego lub używanego modułu, 2. Naprawa uszkodzonego. Problem z naprawą polega na usunięciu gumy którą zalane są elementy. Powiem szczerze ja tego nigdy nie robiłem ponieważ prowadząc warsztat nie mogę pozwolić sobie na takie "cuda". Ty jako właściciel samochodu możesz robić z nim co chcesz. Tam w BSM wypala się podobno któreś...
FAP sie wypala pewnie lub padniety moduł wentylatora
Skoro check miga tzn że jakiś błąd wykrył sterownik silnika. Można by odczytać co to za błąd . Pewnie wypadnie zapłonu. Pytanie czy na konkretnym cylindrze czy losowo. Te silniki miały problem z wypalaniem zaworów i już racji wieku z kompresją (uszczelnienie tłok cylinder). Oleju nie pije za bardzo? Można by wyjąć świece i ocenić ich stan. Czy któraś...
Panowie! Czy jesteście pewni, że w Jawie przerwa na przerywaczu to 0,3 mm? Moim zdaniem mniej. Jawy miały do siebie, że niewielki luz wału ogromnie zakłócał zapłon z powodu malutkiej przerwy. Właśnie taką wartość (0,05 mm) miałem na myśli. I z bardzo odległych doświadczeń wiem, że była dość właściwa. Oczywiście w prakryce regulowało się na nieco więcej,...
Nad nogami kierowcy powinien wisieć przekaźnik. Często wypala się w nim styk lub sam przekaźnik klei.
Ćwiczyłem takie coś ale dawno i na gaźniku. Wypalał jedno gniazdo zaworowe, prawdopodobnie inaczej napełniał się jeden cylinder. W tym przypadku spróbował bym inne świece.
Czy wiadomo, co było przyczyną i czy znalazłeś rozwiązanie? Mam identyczny problem z wypalaniem u siebie w Berlingo, nagle z dnia na dzień zaczął wypalać się dłużej i częściej niż u Ciebie. Sam nie wiem jeszcze. Mechanik stwierdził, że na pewno FAP zawalony, wymontował, oddał do profesjonalnego mycia, zmontował i wyzerował wskazania. No i wszystko...
Moje kopciło trochę przez jakieś 10minut przy pierwszym starcie po wyjęciu z pudełka, potem już było bez żadnych dymków. I jest całkowicie normalne zachowanie, wypalają się pozostałości po produkcji. Tak samo się dzieje przy wymianie palnika, pierwsze odpalenie i muszą się wypalić pozostałości po produkcji. Biały dym=brak zapłonu, siwy=za dużo paliwa...
Sprawdź czujnik położenia wału, powinien mieć 200 do 800 om, w trakcie pomiaru ruszaj przewodem, zobacz czy nie ma wpływu na opór (czasem przewód w środku pęka). Sprawdź też rozdzielacz zapłonu, często się wypala węgiel w nim
może być ze zapłon przestawiony, sprawdź jeszcze raz --> dokładnie! Gdy zapłon OK, to brak cisnienia.. Na pewno dobrze sprawdzone? Wypalają się gniazda zaworowe jak jezdzi na gazie i ma złą mieszankę..
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
przy słabym sprężaniu wystarczy w takim aucie wstrzyknąć trochę oleju na cylinder to powinno go na chwile doszczelnic. tu uwaga dla kolegi, diesel do rozruchu potrzbuje ciepłego powietrza najlepiej z nagrzewnicy, bo w popularnym kwaczu ogien wypala tlen potrzebny do zapłonu, zimne powietrze jest gestsze i poprawia spalanie ale podczas pracy nie rozruchu.
wypalanie laserowe wypalanie ceramiki transformator wypalanie
bezpiecznik zasila konwerter drukować toshiba ekran apple czarny
bateria parkside styki bateria parkside styki
Projektowanie odbiornika AM 118-174 MHz: kluczowe elementy Niski pedał hamulca w wózku widłowym Hyundai - przyczyny i diagnostyka