czasy gazy masz stanowczo za długie, więc albo za mała przepustowośc wytyskiwaczy albo za małe ciśnienie gazu - nic o tym nie piszesz. Tak prawidłowe zestrojenie instalacji ma istotny wpływ na wszystkie wymienione parametry - można dołożyć jeszcze pewność że silnik nie pracuje na ubogiej mieszance i nie grozi wypalenie zaworó , głowicy czynawet tłoków...
dokładnie jak piszesz gazownik nie dał rady.aktualnie do wyboru brak mocy na wysokich+wypalenie głowicy lub pełna dynamika z przełączaniem powyżej 4000rpm na PB.
Jeżeli mogę prosić cię o podpowiedź czy wypalenie głowicy to jej wada ? Puściłem wydruk zdjęcia na papierze fotograficznym i może uszkodzenie powstało od za dużych wymagań jakościowych co do zdjęcia i po prostu się przegrzała? Zdjęcie wydrukowało się tylko 1cm.
Musiałbyś ręczenie rozwiercać małe dysze do uzyskania prawidłowych korekt ale jest czas otwarcia i zamknięcia , rezystancja cewki oraz prąd podtrzymania. Tylko z tym rozwiercaniem to mały błąd i będzie za ubogo na którym cylindrze i wypali głowice. Niestety korekta jest średnią dla wszystkich cylindrów.
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
Mój teść w astrze 1,4 16V miał podobne objawy przy 200 tkm, niestety był to wypalony zawór, głowica do roboty lub wymiany. Szukaj szrotu wymieniaj silnik wyjdzie chyba najtaniej,
Witam, jedną z przyczyn takich objawów może być uszkodzenie zaworów w głowicy bądź wypalenie gniazd zaworów. Losowe wypadanie zapłonu sugeruje problemy właśnie z jedną z głowic. Zalecam sprawdzenie luzów zaworowych i naprawę dwóch głowic (jeżeli będzie to konieczne). Pozdrawiam, Mariusz - Doradca ProfiAuto.pl
Eeee tam. Nowa generacja silników, więc i uszczelki są nowe. Kiedyś uszczelka miała wyrównać niedoskonałości płaszczyzn bloku i głowicy. Teraz i jedna i druga płaszczyzna maja mieć odchyłkę max 0,05mm - więc i niepodatna na osiadanie uszczelka z miękkiego metalu znajduje tu zastosowanie. Jest znacznie odporniejsza na wypalenie.
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Tak silnik nie najszczęśliwszy, dwa razy robiona była przy nim głowica ze względu na wypalenie zaworów wydechowych pierwszy raz przy 70 tys drugi raz przy 120 tys. Ktoś z Was wymieniał w tym silniku pierścienie ?
Jako podpowiedź dodam jeszcze, że samochód miał instalację gazową II gen, ale została ona całkowicie zdemontowana, a wiązka elektryczna silnika przywrócona do układu pierwotnego. Zastanawiam się tylko czy ewentualne zużycie głowicy -wypalenie zaworów/gniazd zaworowych- może powodować takie zachowanie na zimnym silniku? Choć była mierzona kompresja silnika...
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Trudno stwierdzić, po fakcie, czy silnik już był kiepski, czy dopiero jazda na zepsutym wentylatorze spowodowała przegrzanie silnika, które skutkuje minn. nadmiernym pobieraniem oleju. Bardziej prawdopodobne przy przegrzaniu silnika powinno być np. wypalenie uszczelki pod głowicą. Nadmierne pobieranie oleju to znak, że na pewno zużyte są pierścienie,...
Mieszanka jest zbyt uboga gdy jest w niej za duzo powietrza i na odwrót jest zbyt bogata gdy jest w niej za mało powietrza. Gdy mieszanka jest uboga wtedy silnik mniej spala, ale ma gorsze osiągi i nastepuje jego szybsze zuzycie ze względu na wyższą temperaturę jaka sie tworzy w głowicy (moze nastąpić wypalenie gniazd zaworów, peknięcie głowicy itp)...
]Elemis to tylko POLSKI telewizor mylisz się. ten tak. to seria 400 i jest wyrobem WZT. dzisiaj też kupisz Elemisa ale to wyrób chyba turecki. a wracając do uszkodzenia, to podejrzewam wypalenie się gdzieś masy w okolicach głowica-p.cz.
A słowo ciałem się stało: Gaz sącząc się przez membranę czy uszczelkę płaszcza wodnego wypycha swoim ciśnieniem płyn z reduktora, gdyby ulatniał się w znacznej ilości do układu chłodzenia, płyn byłby zwyczajnie wyrzucany z układu na zewnątrz. Możliwe tutaj jest dość nieprzyjemne zjawisko: nierozprężony gaz pod zredukowanym ciśnieniem dostaje się do...
Wypalony zawór głowica do planowania
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Co teraz.. Podjedz do mechanika,niech sprawdzi ciśnienie przy Tobie i potwierdzi.Jak będzie słabe to zrobi próbę olejową i wtedy wiadomo będzie czy "podnosić" głowicę.
Głowica zdjęta . Ewidentne wypalenie . Oddana do regeneracji- wymiana wszystkich zaworów + uszczelniaczy . Na cylindrach nie widać jeszcze tzw. cylindrycznych wytarć ani progów u góry . Dzięki za wszelkie porady :) jedyny minus niektórych wypowiedzi to cytuje " następne będzie pytanie czy do wymiany zaworów trzeba zdjąć głowicę " . Gratuluję koledze...
Fajne choć chyba dość wolne. Ile trwa wypalenie takiego rysunku? Taki mam pomysł na przyspieszenie: ruchoma głowica zawiera laser oraz dodatkowy system skanujący oparty na szybkich galwach. Sterowanie trochę kłopotliwe, ale może w minutę dałoby radę zrobić rysunek.
Czy ktoś wie jak z dostępem do wszystkich śrub by odkręcić kolektor wydechowy- i co jeszcze muszę zdemontować by uszczelkę zdemontować i założyć. Samochód mało jeździ ale czy może być coś wypalone w głowicy??
Matryca nieprawidłowo wypalona wadliwa głowica termiczna zazwyczaj daje pionowe białe linie, a to jest poziomy pasek,powstaje w tym samym miejscu
Wygląda jakby z zaworu oberwał się grzybek i masakrował tłok ,cylinder i pewnie głowicę. Pytanie jak z wymiarami cylindra ale ze zdjęć dobrze to w nie wygląda.
Stawiał bym na niedomagania ze strony głowicy skanującej - naturalne zużycie materiałowe, zakurzenie, pożółknięcie elementów odblaskowych, wypalenie się lamy skanera ( pomimo że świeci ). Tak więc urządzenie powinno trafić do dobrego serwisu.
sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Nierówna komprecja. Bardzo czeste w tych silnikach. Jak zawsz do tej pory przyczyną nierównej kompresji były zwory, pęknięte uszczerbione, lub wypalone. Z doświadczenia głowica do remontu, ale jeszcze sprawdź kompresje po próbie olejowej. Wypadajace zapłony masz tylko na iegu jałowym, bo wtedy kompresja jest...
Powód tłuczenia w silniku był w głowicy a dokładnie był wypalony zawór. :) Regeneracja głowicy naprawiła tą usterkę. :)
Nie polecam mam forda mk6, silnik Duratec 1,3 70KM, rocznik 2008 (zakupiony w wrześniu i w tym samym czasie założony gaz sekwencyjny). W tej chwili (01.08.2010) głowica w regeneracji ze względu na wypalenie gniazd zaworowych. Przejechane 57000km.:cry:
Od razu nie będzie przeciekać. Puści wtedy gdy silnik będzie miał wysoką temperaturę, a Ty nie zauważysz, że nie ma płynu. W najlepszym przypadku wypali uszczelkę pod głowicą. Klejem to można znaczki pocztowe przyklejać, a nie smarkać układy chłodzenia.
Niekoniecznie go musiał męczyć, te silniki są z RENAULT, pękające głowice i wypalone uszczelki głowicy w nich to normalna sprawa
witam zrobiłem głowice poniewaz były wypalone zawory głowica sprawdzona złożyłem na nowych uszczelkach i śrubach po odpaleniu auto kociło na biało lecz myslalem ze sie to uspokoi ale nadal kopci na biało lekko gryzącym dymem co możę być uszkodzone czyżby uszczelka ?
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
To nie nowy rodzaj tuningu tylko czysta diagnostyka . Z tym że ja chcę to zrobić po to aby na takiej ubogiej mieszance jeździć, czyli wykraczam poza zakres diagnostyki i chciałbym się dowiedzieć jaki będzie to miało wpływ na jazdę. Robię to dla testów. Czy wiem co robię:myślę że tak ,zasadniczo podwyższam temperaturę w komorze spalania i narażam głowicę...
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Zgadzam się z kolegą wyżej. Ja miałem przypadek wypalonej uszczelki pod głowicą między cylindrami.
Będziesz zabijał reduktory ciągłym awaryjnym odpaniem zimnego na gazie. Dużo tu głupot napisano odpowiadając "tylko dobra instalacja". Co do mieszanki uwarstwionej - służy ona do zubażania tak aby nie wypalić głowicy (za to spływają tłoki w rodzinie FSI :-) ), gazem wtrsykiwanym pośrednio tego nie uzyskamy, nie wiem jak to gazownik stroi. Pewnie można...
Jeśli nie będzie kompresji czy jest możliwość coś zrobić z tym wypalonym zaworem? Tak,naprawić głowicę.
tylko Szymek, uświadom też gościa żeby zaraz nie szukał głowicy bo mu zawory wypali. Wiesz że to nastąpi szybko... :)
Otóż wyruszyłem Corollką na prostą i tak: I bieg max 4200 obrotów. II bieg max 4200 obrotów III bieg max 4100 obrotów - 100 km/h IV bieg max 4000- 120 km/h V bieg - max 4000 obrotów - 140 km/h Reasumując: Auto nie potrafi na III, IV i V biegu przekroczyć bariery 4000-4100 obrotów i prędkości maksymalnej 140 km/h.Przypadłość dotyczy zarówno LPG jak i...
Stary Diesel: - kosztowne wtryski. Poza tym nie widzę istotnej różnicy w cenie części, jeśli kupimy auto bez dwumasy i DPF. A to, że ma problemy w zimę, to tylko przez zaniedbanie układu paliwowego przed sezonem zimowym. Benzyna + LPG: - wypalone zawory. - wypalone uszczelki głowicy. - problemy z falowaniem obrotów biegu jałowego. - dodatkowy serwis...
Podłączyc pod kompa, sprawdzic ew. błędy i zrobić programowe wypalenie dpf. Jak będzie cos nie tak z czujnikami od DPF to komp powinien je wykryć.
Witam . Mam taki problem , kupiłem jakieś 5 miesięcy temu Pandę silnik 1,2 2009 rok z klimą po krótkim czasie założyłem mu LPG po czym nastąpiło falowanie obrotów , na ciepłym silniku . Jak jadę obroty utrzymują się , natomiast przy zwalnianiu i na biegu jałowym obroty zaczynają wariowac , często samochód gaśnie . Byłem już u dwóch mechaników , Przepustnica...
Problem rozwiązany trochę czasu minęło a ja nie napisałem co było przyczyną , wytarty wałek ,wypalone gniazda zaworowe ,regeneracja głowicy nowy wałek załatwił sprawę
Witam Ja również jestem od 1997 roku posiadaczem samochodu z instalacją gazową Przez kilka lat i nabyłem pewne doświadczenie w zakresie regulacji instalacji LPG Prawidłowe zużycie gazu wylicza się z prostego wyliczenia tj mnożymy zużycie benzyny razy 1.2 jeśli przykładowo auto paliło np średnio 10 litrów benzyny to gazu powinno palić 12 litrów . Oczywiście...
Sprawa rozwiązana wina leżała w głowicy wypalone zawory.
bo kolega palala mnie przestraszył że głowicę wypali
Któryś raz już jest rozważanie czy kodować czy nie. Dla sam fakt, że kod jest niczym innym jak opisem charakterystyki wtryskiwacza, sugeruje że jest to obowiązkowe. Różne sterowniki różnie radzą sobie z autokorekta, ale załóżmy taką sytuację, że mamy końcówkę, która po regeneracji ma znacznie inną charakterystykę pracy i po prostu leje bo jest źle wysterowana....
Mam w/w mini wieżę. Nie czytała płyt CD sprawdziłem i okazało się, że soczewka głowicy laserowej jest już wypalona. Wymieniłem głowicę i silnik napędzający płytę CD. Teraz jest problem, bo nadal ma problemy z czytaniem płyt. Słyszałem, że należy wymienić jeszcze jakieś kondensatory, ale nie wiem, jakie i gdzie one są. Czy ktoś może mi pomóc z tym sprzętem??
Świece były ngk i takie założyłem nowe, zwykłe 1 elektrodowe, więc środkowa nie miała jak wypaść, natomiast uleciała zewnętrzna, ale nie wiem jaki był związek przyczynowo- skutkowy, czy najpierw odpadła elektroda i iskra waliła w tłok (głowicę, korpus świecy), co spowodowało wypalenie zaworu, czy zaczął się wypalać zawór, co spowodowało taki wzrost...
Być może nieodpowietrzony układ lub wypalona uszczelka pod głowicą.
Silnik dymił, nie rowno pracował, duże spalanie przejechałem około 300km i okazało się że uszczelka pod glowica A dokładnie między 1,-2cylindrem aż do tego stopnia że głowice ruszyło . 2-3mm w tym miejscu ja wypaliło. Kupiłem druga głowice za 900zł po remoncie i teraz śmiga
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Silnik zrobiłem były wypalone zawory w głowicy ale problem trzasków w skrzyni pozostał zmieniłem wszystkie elektrozawory z wiązką i dalej to samo no dziwne to dosyć. Ma ktoś jaki pomysł?
I jeszcze jedno jakie mogą być skutki (te najgorsze) jeżdżenia z wypaloną uszczelką w głowicy Według mnie powoduje nasilanie się przedmuchu spowodowane erozją materiału głowicy i bloku silnika, a więc konieczność głębszego planowania głowicy i nie wykluczone, że bloku. W skrajnym przypadku konieczność wymiany głowicy, ale niech na ten temat wypowiedzą...
Wypalona uszczelka pod głowicą i to dość porządnie , silnik są dobre póki ktoś pilnuje głupiego oleju w silniku, filtra powietrza itp. Dodano po 5 Wypalona uszczelka pod głowicą i to dość porządnie , silnik są dobre póki ktoś pilnuje głupiego oleju w silniku, filtra powietrza itp. a co do silnika to sprzęgło odśrodkowe tam jest, a wajchą zmienia się...
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Pomiar kompresji pokaże że masz wypalona uszczelkę pod głowicą pomiędzy niepalącymi cylindrami.
Witam Miałem taką usterkę strzępienia konturów obrazu w Sony KV-25R1K chassis BE5 - co przenosiło się na inny odbiornik podłączony do tej samej anteny , jeszcze dodatkowym zakłóceniem sąsiedniego odbiornika był przesuwający się pionowy pas . W tym przypadku był luźny przewód w trafopowielaczu doprowadzający wysokie napięcie do anody kineskopu. Dociśnięcie...
Problem rozwiązany wypalony zawór w głowicy który się rozleciał podczas jazdy co spowodowało te problemy temat zamykam.
Miałem podobny problem w takim clio tylko wypadanie zapłonów cylinder 2, okazała się uszkodzona głowica silnika (wypalone zawory), sprawdź ciśnienie sprężania.
Witam To jest typowy objaw wypalonej uszczelki albo pękniętej głowicy.
Wczoraj zaprowadziliśmy auto do drugiego mechanika. Niedawno dzwonił. Z tego co stwierdzili to jakaś dziura wypalona w głowicy 😢. Dokładnie nie wiem, ale zaraz tam jedziemy. Odezwę się jak wrócę. No i mamy najgorszy scenariusz. Wtryski wypalone i w głowicy powypalane dziury. Mechanik powiedział, że auto musiało dostać około 6000 obrotów dlatego...
Musisz zrobić tak jak kolega pisał, dotrzeć zawór jak się jeszcze da albo nowy i koniecznie sprawdź i wyreguluj luzy na zaworach. Jak wsadziłeś stary wypalony zawór to tak się dzieje. Podrzuć fotkę zaworu i głowicy.
Witam. Sprawdź kolego kompresje na cylindrach miałem do niedawna dwa poldki i w obu podobny przypadek wypalona uszczelka pod głowicą między cylindrami wiele wymieniałem i doszedłem do uszczelki. Pozdrawiam
mozzilla już tłumaczę- przy pomiarze kompresji może wyjść wszystko ok,co juz wiele razy przechodziłem i to mnie myliło,bo miałem po 14b na każdym cylindrze. jest to możliwe,bo miernik sprawdza sprężanie,a chwilowe jest w stanie takie zrobić,przy czym nagar lub małe wypalenie na powierzchni stożka zaworu(miejsca styku z głowicą) powoduje nieszczelność...
Przy gazie standardowo wysiadają uszczelki pod głowicą, - dobrze by było że tylko uszczelka, - często po odkręceniu głowicy okazuje się że wypalone są zawory (gniazda zaworów), uszkodzone przegrody w głowicy, a nawet wypalona dziura w tłoku. Z tymi usterkami się spotkałem, i wyleczyłem się z samochodów z gazem. Lepiej kupić ekonomicznego diesla.
Zaplaciłem i to nie mało. Auto zaczelo klawo chodzic a ja wowczas nie mialem czasu na wymiane wiec odstawiłem na warsztat. Okazalo sie ze na jednym cylindrze brak kompresji wiec zrzucili glowice a tam zawor wypalony. Glowica poszla do remontu a koszt w 2005r zamknal sie w kwocie 2000zł. Od remontu mam przejechane ok 100000 tys/km i jezdzi tyle ze za...
Ale jak będziesz jeździł na wydmuchniętej uszczelce to wypalisz kanał w głowicy i w bloku, a to już większy problem.
Może albo i nie może. Ale trzeba to szybko poprawić bo wypalisz gniazdo i będziesz głowicę wymieniał
Niestety, mimo pomiarów okazało się , że wypalony zawór. więc naprawa głowicy.
Udało się rozwiązać problem ? Mam podobnie w GP 1.4 8V - silnik pracuje 'jak zegarek' ale po rozgrzaniu wyrzuca wypadanie zapłonu 1 i 4 cylinder - w czasie jazdy, bez żadnych szarpnięć, jakichkolwiek wyczuwalnych objawów .... Sprężanie OK - 15 bar na każdym cylindrze Wymieniona cewka, kable, świece Podmieniony ecu - ale nie było zmian i oddałem Już...
Wygląda na to że uszkodzona jest głowica lub zawory nie wyregulowane ewentualnie wałek rozrządu często się wycierają. Z praktyki uszkodzenie wygląda mi na wypalone gniazda głowicy. możlie jest też że przeskoczył pasek rozrządu ale to małoprawdopodobne. Kolego napisz coś wiecej dokładnie co i jak przy jakich obrotach, czy ogień jest widoczny czy tylko...
Witam . Problem rozwiązany.Okazał się wypalony zawór.Cała głowica rozebrana. Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi.
Jeżeli kupić auto z instalacją LPG to taką która w aucie jest nie dłużej niż 2 lata. Później mogą być problemy z głowicą ( WYPALONE GNIAZDA ZAWOROWE )
Problem rozwiązany okazało się że to uszczelka pod głowicą była wypalone między kanałem wodnym a cylindrem
Rozwiązałem problem. Głównyą prowotorką zamieszania okazała się głowica gdyż jeden zawór na niej wypalił się. Po planowaniu głowicy wsio chodzi ok. Przynajmiej narazie. Dzieki za zainteresowanie. Pozdrawiam
jezeli idzie ci bialy dym z rury to masz wypalona uszczelke pod glowica,odkrec korek od zbiorniczka zapal silnik i sprawdz czy nie dostaja sie spaliny do zbiorniczka bedzie sie objawiac bulgotaniem
Problem udalo się rozwiązać. Niestety była konieczna regeneracja głowicy - wypalone gniazda zaworowe. Teraz chodzi jak nowy. Podobno jest to częsta usterka silników HTP 1.2
Zgadza się głowica miała wypalone gniazda zaworowe na drugim cylindrze oraz miała dwa pęknięcia. Założona głowica ma prawdopodobnie przystosowane zawory do gazu. I tak ja się na tym nie znam więc musiałam zaufać. Po wymianie głowicy jeździ bardzo dobrze, nie szarpie ma moc. Ja nadal mam problem z tym odpylaniem. Kręci, kręci i nie odpada. Za drugim...
Widze spaloną ścieżke zasilania i wypalony układ zasilania głowicy prawdopodobnie elektronika nie nadaje się do naprawy. Stąd moje pytanie o pasującą elektronikę.
problem z kompresja raczej, przynajmniej ja przez to przechodziłem i włoskie ASO Hyundaia mówiło że to normalne w tych silnikach - czyli pierścienie na zaworach wypalone +/ew, głowica. Ten silnik nie lubi gazu - słaba głowica, słabe pierścienie. Paradoksalnie Polscy "dealerzy" bardzo chętnie zakładają do tych aut instalacje gazowe mimo iż sam producent...
Wypalona uszczelka pod głowicą ? Za słaby opis , nikt nie oceni na odległość bo może być wiele przyczyn. Opisz problem jak najszerzej , jakie objawy itp.
Na 100 % wypalona uszczelka pod głowicą , chociarz na testerach nie wychodzi obecność tlenku węgla w zbiorniczku płynu .Jeśli przebieg powyżej 150000 to ściągaj głowicę .
Witam. Renault Modus silnik 1.2 16v D4F740 75KM Po rozgrzaniu zaczynają wypadać zapłony na biegu jałowym jak i pod obciążeniem. Jadąc ze stała prędkością też zdarzy się szarpnięcie. MAP po rozgrzaniu ~300 mBar. Głowica robiona ( wypalone zawory ) około 15 tyś km temu, ale właściwie to szarpanie było cały czas. Zawory ustawione powtórnie, czujnik wału...
czy ja wiem czy reduktor za mały zavoli S więc ma duży zapas.a wtryski to hana typ B . Silnik to 2.0 145 koni a jak się sprawdza czy są spadki ciśnienia? jak to można zauważyć? nie przełącza się na pb. co do tego checka to może to być przez brak katalizatora? mam dwie sondy jedna przed druga za katem ale go nie ma. a co sie może stać z silnikiem? wypalić...
Witam mam ten sam problem p0011 i p0014 złożona głowica po wypalonym zaworze. Nowy łańcuch ślizgi i napinacz. I teraz lipa. Miałeś kolego przestawiony rozrząd?
Zobacz czy nie ubywa płynu chłodniczego. Jeśli tak uszczelka pod głowicą się wypaliła.
Odczyty błędów z komputera to pikuś, prawdopodobnie masz padnięty przepływomierz, ogólni BMW dobrze się gazują, ale na sekwencji, II generacja w tych autach to pomyłka, później są same problemy: wypalone gniazda, pękające głowice, padające przepływomierze(to nagminne).
No wedlug vinu dobierane i identyczne jak stare. Ale ogolnie jak odkrecalem ta glowice to tez takie mialem wrazenie ze ona slabiej dokrecona niz pokrywa zaworow. A przyczyna usterki byl wypalony zawor, uszczelka pod glowica byla ok, wiec moze tak ma byc
Hm.... A czy ktoś z was wie chociaż jak powiększyć otwory w głowicy tak aby je nie uszkodzić, i żeby się nie zapychały?? Bo zmieniłem u siebie tusz w cartridgu ale niestety zapchał się. W ogóle zrobiłem całą konstrukcje ale niestety nie wypaliła przez głowice która mi się zapchała. Albo jeszcze inaczej. Czy jak mam np. cartridg do Lexmarka to czy mogę...
Dziekuje bardzo za pomoc, problem rozwiazalem, okazało sie ze faktycznie nie było napięcia zasilania sterującego FM, pin5 na głowicy, wypalony został tranzystor sterujący, po wymianie wszystko smiga az miło, temat uwazam za zamknięty pozdrawiam
Wychodzi na to, że wykluczył kolega chyba wszystkie usterki elektryczne wiec pozostaje mechanika. Być może silnik jest zajechany lub głowica ma wypalone zawory od źle ustawionego gazu. Robił kolega pomiar kompresji na cylindrach?
kolejna przyczyna to wypalone lub nieszczelne zawory w głowicy
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi ale główna przyczyną z tym moim ciągnikiem były walnięte głowice , a mianowicie były wypalone czy zapadnięte gniazda w głowicach (nie pamiętam dokładnie jak to nazwał mechanik).Nowych nie kupowałem tylko naprawiałem te bo był tańszy koszt.Po założeniu wszystkich głowic po remoncie ciągnik pali na strzała.
Remont takiego silnika napewno przekroczy cene używanego na szrocie. Jeśli chcesz wymieniać pierścienie to dobrze by było i panewki, uszczelnienia, rozrząd. Niestety taki remont jest nieopłacalny chyba. Można by zdemontować głowice i upewnić się że np. zawory na niedziałającym cyl. nie są upalone, lub kompresja nie wypaliła ścieżki na głowicy.
To jest mój trzeci samochód chodzący na gazie i w zasadzie z żadnym z nich nie miałem problemu, że są gonione na gazie. Silniki zachowywały się jak na benzynie. Napisałem w zasadzie, bo w corolli, wg mnie prawdopodobnie z powodu gazu były wymieniane trzy wtryskiwacze benzynowe. Gaz w corolli mam od nowości. Żeby nie tracić gwarancji na silnik, gaz zakładany...
Nie jestem pewien czy te ustawienia są dobre. Z tego co się orjetowalem to takie parametry mają być mniej więcej ustawione. Niby wszystko działa ok. Ale ostatnio robiłem głowice bo wypaliło mi zawory i zastanawiam się czy nie jest za uboga mieszanka
Byłem u innego mechanika i pomiar ciśnienia był taki sam. Mechanicy rozkładają ręce tak naprawdę każdy ma inną teorie. No i samochód z gazem o 6 lat dlatego taki mój pomysł ze to gniazda zaworów mogły się wypalić. Regeneracja głowic i zaworów z tego co się dowiadywalem to koszt około 2 tys. Do tego robocizna mechanika uszczelki także kolo 4 tys. Powinien...
robokop: ja w dieslu widziałem tylko popękaną głowicę między zaworami (vw 1.9TD) Strumien swiadomosci: z 1gen znam się od zawsze, więc ją umiem sobie ładnie wyregulować, a wypalenie zaworu zdarzyło mi się 2x w życiu, a samochodów miałem już z 50 (każdy w cenie 300-1500zł) Na sekwencjach się nie znam (tyle co umiem zregenerować parownik i wymyć wtryski),...
Pęknięta głowica, tuleja cylindra, wypalona uszczelka. Bez rozebrania nie dookreślenia.
wypalenie świetlówek wypalenie nośnik wypalenie ekran
kablówka światłowód hewlett packard sterownik zawór zwrotny
saunier duval sterowanie saunier duval sterowanie
Inves LED-3914 TV Firmware Update Guide WD SATA 3,5" RAID 1 – ustawienie zworek, konfiguracja, kompatybilność CMR/SMR