czasy gazy masz stanowczo za długie, więc albo za mała przepustowośc wytyskiwaczy albo za małe ciśnienie gazu - nic o tym nie piszesz. Tak prawidłowe zestrojenie instalacji ma istotny wpływ na wszystkie wymienione parametry - można dołożyć jeszcze pewność że silnik nie pracuje na ubogiej mieszance i nie grozi wypalenie zaworó , głowicy czynawet tłoków...
Zdjęcia sugerują, że to dwa różne tłoki po pierwszej i drugiej awarii. Zdj. 1. Zatarcie po stronie dolotowej na pierwszym zdjęciu doprowadziło do zablokowania pierścienia. Na górnej powierzchni tłoka widoczna warstwa nagaru (skorupa) - widać to na zbliżeniu. Dolny pierścień wygląda na uszczerbiony, stąd pionowa rysa na tłoku. Pierścień obrócony bo...
Jeżeli mogę prosić cię o podpowiedź czy wypalenie głowicy to jej wada ? Puściłem wydruk zdjęcia na papierze fotograficznym i może uszkodzenie powstało od za dużych wymagań jakościowych co do zdjęcia i po prostu się przegrzała? Zdjęcie wydrukowało się tylko 1cm.
mozzilla już tłumaczę- przy pomiarze kompresji może wyjść wszystko ok,co juz wiele razy przechodziłem i to mnie myliło,bo miałem po 14b na każdym cylindrze. jest to możliwe,bo miernik sprawdza sprężanie,a chwilowe jest w stanie takie zrobić,przy czym nagar lub małe wypalenie na powierzchni stożka zaworu(miejsca styku z głowicą) powoduje nieszczelność...
Witam, jedną z przyczyn takich objawów może być uszkodzenie zaworów w głowicy bądź wypalenie gniazd zaworów. Losowe wypadanie zapłonu sugeruje problemy właśnie z jedną z głowic. Zalecam sprawdzenie luzów zaworowych i naprawę dwóch głowic (jeżeli będzie to konieczne). Pozdrawiam, Mariusz - Doradca ProfiAuto.pl
Płynem na obecność spalin nic nie zrobisz w tym konkretnym przypadku ,chyba że przegonisz auto na trasie i to pożądnie.Sprawdzone przeze mnie.Wymieniona pompa wody ,termostat, wypłukany układ i dalej to samo.Pomogła wymiana uszczelki,po oględzinach ledwo zauważalne wypalenie na krawędzi płaszcza wodnego,dlatego sadzi ciśnienie dopiero przy wysokich...
Musiałbyś ręczenie rozwiercać małe dysze do uzyskania prawidłowych korekt ale jest czas otwarcia i zamknięcia , rezystancja cewki oraz prąd podtrzymania. Tylko z tym rozwiercaniem to mały błąd i będzie za ubogo na którym cylindrze i wypali głowice. Niestety korekta jest średnią dla wszystkich cylindrów.
Mieszanka jest zbyt uboga gdy jest w niej za duzo powietrza i na odwrót jest zbyt bogata gdy jest w niej za mało powietrza. Gdy mieszanka jest uboga wtedy silnik mniej spala, ale ma gorsze osiągi i nastepuje jego szybsze zuzycie ze względu na wyższą temperaturę jaka sie tworzy w głowicy (moze nastąpić wypalenie gniazd zaworów, peknięcie głowicy itp)...
Zdarza się że tłok wypali ale nie z powodu niewypalonego paliwa. Zazwyczaj jest to wina specyficznego uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok lub zatkanych otworów w końcówce gdy paliwo rozpyla w jedno miejsce. I znając życie musi do tego dojść jeszcze kilka innych niedociągnięć. Wypalenie tłoka to zjawisko...
Stawiał bym na niedomagania ze strony głowicy skanującej - naturalne zużycie materiałowe, zakurzenie, pożółknięcie elementów odblaskowych, wypalenie się lamy skanera ( pomimo że świeci ). Tak więc urządzenie powinno trafić do dobrego serwisu.
Dokładnie tak - zawory siadają coraz głębiej ("wyklepują" się gniazda) i luz się zmniejsza. Czasem się zwiększa - albo jak jest nagar na "grzybkach" zaworów albo jak się wałek wytrze. Problem u Ciebie jest taki, że nie mieli dostatecznie cienkiej płytki. Możliwe jest aby przy pierwszej regulacji był już z tym problem...? Idąc dalej kolejnej regulacji...
Otóż wyruszyłem Corollką na prostą i tak: I bieg max 4200 obrotów. II bieg max 4200 obrotów III bieg max 4100 obrotów - 100 km/h IV bieg max 4000- 120 km/h V bieg - max 4000 obrotów - 140 km/h Reasumując: Auto nie potrafi na III, IV i V biegu przekroczyć bariery 4000-4100 obrotów i prędkości maksymalnej 140 km/h.Przypadłość dotyczy zarówno LPG jak i...
Witam Ja również jestem od 1997 roku posiadaczem samochodu z instalacją gazową Przez kilka lat i nabyłem pewne doświadczenie w zakresie regulacji instalacji LPG Prawidłowe zużycie gazu wylicza się z prostego wyliczenia tj mnożymy zużycie benzyny razy 1.2 jeśli przykładowo auto paliło np średnio 10 litrów benzyny to gazu powinno palić 12 litrów . Oczywiście...
Ostatnio w moim vw golfie dzieje się dziwna rzecz. Przy wyłączaniu silnika stacyjką, ten wzbudza się na kilka sekund (2-3sec). Wg mnie są cztery powody "wzbudzania sie" lub "podsklaiwania" silnika benzynowego: 1. Złe paliwo. Co raczej wykluczam , chyba że jeździsz na paliwie lotniczym :D 2. Uszkodzony w pozycji otwartej elektrozawór odcianjący paliwo...
jeśli auto zrobiło więcej niż 20 tys na gazie to trzeba wyregulować zawory przy czym zmniejszaja sie luzy na zaworach wydechowych lepiej ustawić większy niż 0.4 niż mniejszy poniewaz zwiekszy się głosnośc głowicy ale niema znaczacego wpływu na osiągi potem skontrolować stan świec i przewodów zmienić filtr powietrza i jechać do dobrego zakładu LPG w...
Miałem FSO1500 i Poloneza. -Przy normalnej jeździe w mieście na LPG temperatura na wskaźniku waha się pomiędzy 70-120 stopni. Po tym sądzę, że termostat jest sprawny, ale trochę za duży rozrzut temperatury, a za to jest odpowidzialny czujnik temperatury na chłodnicy załączający/wyłączający wentylator - za duża histereza. W moim FSO1500 temperatura była...
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Mój teść w astrze 1,4 16V miał podobne objawy przy 200 tkm, niestety był to wypalony zawór, głowica do roboty lub wymiany. Szukaj szrotu wymieniaj silnik wyjdzie chyba najtaniej,
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Wypalony zawór głowica do planowania
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
tylko Szymek, uświadom też gościa żeby zaraz nie szukał głowicy bo mu zawory wypali. Wiesz że to nastąpi szybko... :)
sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Nierówna komprecja. Bardzo czeste w tych silnikach. Jak zawsz do tej pory przyczyną nierównej kompresji były zwory, pęknięte uszczerbione, lub wypalone. Z doświadczenia głowica do remontu, ale jeszcze sprawdź kompresje po próbie olejowej. Wypadajace zapłony masz tylko na iegu jałowym, bo wtedy kompresja jest...
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Matryca nieprawidłowo wypalona wadliwa głowica termiczna zazwyczaj daje pionowe białe linie, a to jest poziomy pasek,powstaje w tym samym miejscu
Czy ktoś wie jak z dostępem do wszystkich śrub by odkręcić kolektor wydechowy- i co jeszcze muszę zdemontować by uszczelkę zdemontować i założyć. Samochód mało jeździ ale czy może być coś wypalone w głowicy??
albo głowica ma wypalone i podparte zawory wydechowe na środkowym cylindrze sprawdź napięcie lądowania
Ja drapię się po głowie do kangura, jaki silnik za d4f 730 - już po 2 szlifach wypalił gniazdo zaworowe. Głowice miały być, a nie ma. Z tego, co czytam, słupek bez różnicy jaki d4f?
Od razu nie będzie przeciekać. Puści wtedy gdy silnik będzie miał wysoką temperaturę, a Ty nie zauważysz, że nie ma płynu. W najlepszym przypadku wypali uszczelkę pod głowicą. Klejem to można znaczki pocztowe przyklejać, a nie smarkać układy chłodzenia.
I jeszcze jedno jakie mogą być skutki (te najgorsze) jeżdżenia z wypaloną uszczelką w głowicy Według mnie powoduje nasilanie się przedmuchu spowodowane erozją materiału głowicy i bloku silnika, a więc konieczność głębszego planowania głowicy i nie wykluczone, że bloku. W skrajnym przypadku konieczność wymiany głowicy, ale niech na ten temat wypowiedzą...
Powód tłuczenia w silniku był w głowicy a dokładnie był wypalony zawór. :) Regeneracja głowicy naprawiła tą usterkę. :)
Zgadzam się z kolegą wyżej. Ja miałem przypadek wypalonej uszczelki pod głowicą między cylindrami.
dokładnie jak piszesz gazownik nie dał rady.aktualnie do wyboru brak mocy na wysokich+wypalenie głowicy lub pełna dynamika z przełączaniem powyżej 4000rpm na PB.
witam zrobiłem głowice poniewaz były wypalone zawory głowica sprawdzona złożyłem na nowych uszczelkach i śrubach po odpaleniu auto kociło na biało lecz myslalem ze sie to uspokoi ale nadal kopci na biało lekko gryzącym dymem co możę być uszkodzone czyżby uszczelka ?
Problem rozwiązany trochę czasu minęło a ja nie napisałem co było przyczyną , wytarty wałek ,wypalone gniazda zaworowe ,regeneracja głowicy nowy wałek załatwił sprawę
Niekoniecznie go musiał męczyć, te silniki są z RENAULT, pękające głowice i wypalone uszczelki głowicy w nich to normalna sprawa
Jeśli nie będzie kompresji czy jest możliwość coś zrobić z tym wypalonym zaworem? Tak,naprawić głowicę.
Stary Diesel: - kosztowne wtryski. Poza tym nie widzę istotnej różnicy w cenie części, jeśli kupimy auto bez dwumasy i DPF. A to, że ma problemy w zimę, to tylko przez zaniedbanie układu paliwowego przed sezonem zimowym. Benzyna + LPG: - wypalone zawory. - wypalone uszczelki głowicy. - problemy z falowaniem obrotów biegu jałowego. - dodatkowy serwis...
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Trzeba wykręcić magnetron i dokładnie obejrzeć jego głowicę oraz całą okolicę wokół owego magnetronu- czy nie ma nadpaleń, ubytków farby itp.
Silnik dymił, nie rowno pracował, duże spalanie przejechałem około 300km i okazało się że uszczelka pod glowica A dokładnie między 1,-2cylindrem aż do tego stopnia że głowice ruszyło . 2-3mm w tym miejscu ja wypaliło. Kupiłem druga głowice za 900zł po remoncie i teraz śmiga
Będziesz zabijał reduktory ciągłym awaryjnym odpaniem zimnego na gazie. Dużo tu głupot napisano odpowiadając "tylko dobra instalacja". Co do mieszanki uwarstwionej - służy ona do zubażania tak aby nie wypalić głowicy (za to spływają tłoki w rodzinie FSI :-) ), gazem wtrsykiwanym pośrednio tego nie uzyskamy, nie wiem jak to gazownik stroi. Pewnie można...
Miałem podobny problem w takim clio tylko wypadanie zapłonów cylinder 2, okazała się uszkodzona głowica silnika (wypalone zawory), sprawdź ciśnienie sprężania.
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Sprawa rozwiązana wina leżała w głowicy wypalone zawory.
bo kolega palala mnie przestraszył że głowicę wypali
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
wypalenie świetlówek wypalenie nośnik wypalenie ekran
świadectwo wykonania smart flash zapis danych pamięci eeprom
firmware drukarka brother delonghi esam3000
Kosa elektryczna Lux Tools dymi – przyczyny, diagnostyka, naprawa Koszt wymiany baterii w MBG Line HS900