Masz wypalone kostki na żarówkach reflektorowych/ masy/P
Ja opiszę swoje przygody z produkcją brykietu z makulatury. Tylko nie śmiejcie się, bo to na razie w stanie prób jest. Oglądałem jednego gościa co robi brykiet z makulatury mocząc ją i wyciskając z wiadra. Na jego wzór przygotowałem sobie dwa plastikowe pudełka po sałatkach. Najpierw zacząłem wiercić dziury w jednym, ale to był upierd. W pewnym momencie...
Wypalone kostki na żarówkach reflektorowych.P
sam sobie odpowiedziałeś - kostki też mają wypalone piny. to, że wymienisz przełącznik nic nie da bo masz wypalony konektor w kostce którą wpinasz w nowy przełącznik a ten wypalony konektor słabo znów przewodzi więc się grzeje i topi kolejny przełącznik - musisz wymienić też kostki lub najlepiej dorób sobie przekaźniki do tych lamp i nigdy więcej już...
Przyczyn moze byc wiele. Tak jak kolega wyzej zaczalbym od wysuszenia elektrody. Mozesz takze sprawdzic czy nie ma wypalonych kostek.
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
wypalona kostka ( szara) w skrzynce bezpieczników. Tak kostka ( biegnąca poziomo) od razu rzuca się w oczy po zdjęciu klapki zasłaniającej bezpiecznik.Wystarczy ją wyczepić, i od razu widać w czym problem.
Najczęściej jest to wypalony styk kostka - przełącznik. Pozdrawiam.
Sprawdź czy nie masz wypalonych styków kostki żarówki H7. Jeśli tak, wymień kostkę na ceramiczną.
Witam. Nie chcę mieszać.... A nie czasem brak styku na pokrętle lub kostce? Wypalone połączenia... A rezystor sprawny... Sprawdź.
Jeśli nie jest tam dopięte jakieś dodatkowe obciążenie to poprostu słaby styk, obluzowany styk może spowodować takie wypalenie.
Problemem będzie kostka połączeniowa lampy, wypalony styk...
Paskudnie wygląda ta wypalona kostka, być może nie ma połączenia lub zwarcie tam uszkodziło coś na centrali.
....Dostosuję się do rady i przejrzę bezpieczniki. Dziękuje za zainteresowanie. ... Raczej nie sprawdź złaczki na tablicy bezpieczników może skorodowały lub wypaliły się kostki. Gdzie u Ciebie jest ta skrzynka - na podszybiu czy wewnątrz kabiny pod kierownicą ? Jeśli na dole to możliwe, że Ci woda zacieka i stąd masz ten problem.
W wyniku zalania kostki silnika wypaliło część elektroniki w programatorze.Taką usterkę daje się naprawić.
Wypalona kostka nad nogami kierowcy, czasem PSA montowało dodatkowy przekaźnik też nad nogami i też dochodzi do wypalenia styku. Szary lub biały kabel razem z masowym PSA (zółto-zielony) przechodzi w czerowny i masowy PSA.
Jeśli chodzi o nawiew: na 99% wypalona kostka przy silniku nawiewu "przed kolanami pasażera" albo sam silnik BEHR
Wypalona kostka przekaźnika.
Kostki połączeniowe kupuję w elektroniku pasują od radia samochodowego lecz nie pamiętam marki.Przekładam wypalony plastyk i pojedyncze uszkodzone piny. Przyłącze radiowe do nissana,
Sprawdź podłączenie silnika (na kostce lubi wypalić). W czasie wirowania w silniku pracują inne uzwojenia niż w czasie prania, może odpaliło kabelek. Jeżeli pompa nie wypompuje do końca wody też nie będzie wirować.
Może kostka w stacyjce się wypaliła i odcina 15 w pozycji włączenia rozrusznika
Problem spowodował: wypalony styk na kostce przy silniku. Wymiana kostki pomogła.
To znaczy rusza wycieraczki i stają w połowie szyby. Awaria hipotetycznego przekaznika by tak nie wyglądała. Obstawiam zielone styki, zużycie, częściowe wypalenie kostek itd... My tu uwielbiamy, jak pytający dawkuje informacje jak w brazyliskim serialu.
Miałem taki sam problem z ta wypaloną kostką, objaw jest taki ze swiatlo mijania świeci sie z jednej strony a postojowka z drugiej, a ta ktora sie nie świeci analogicznie z postojówką z drugiej strony. ;)
Brak świateł pozycyjnych spowodowane awarią włącznika świateł ,przeświecanie kontrolki długich wypalone kostki na żarówkach reflektorowych /wypalone masy ,temat poruszany/P
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
Brak masy wypalona kostka. Porównaj kontrolką ze sprawną lampą.
Na 98% uszkodzony programator. Musisz zakupić nowy typ P-124, jeżli to program, to ma wypalone styki,naprawa raczej nie możliwa, a jak będziesz montował nowy sprawdź dokładnie kostkę połączeniową wiązki z programatorem czy też się nie wypaliła. pozdr.
Częstą usterką w tych samochodach jest wypalona kostka stacyjki...
Sprawa załatwiona była wypalona kostka stacyjki
Wypalona kostka elektryczna stacyjki.P
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x Prędzej wypalona skrzynka bezpieczników na akumulatorze.
Problem rozwiązany. Przewody wypalone od kostki silnika. Wymienione i działa:)
Najpierw zobacz czy nie masz wypalonych kostek na żarówkach.P
Skoro filtr i układ ciśnieniowy sprawne, silnik również to sprawdź sam kondensator lub styki w programatorze, które go przełączają (mogą być wypalone) i wyczyść też styki w kostce silnika.
Z racji wypalonych kostek, podłączyłem przekaźnik 40A dla akcesoriów.
z tych 2 przewodow grubych w bsm wychodzi plus na wentylator, odpal samochod i zobacz czy masz na nich plus, sprawdz zarowka, jesli masz to masz problem w aucie nie w bsm, te moduly nie sa zamienne, obstawiam ze nawet auto nie zapali i nie wlozysz wtyczek, te czarne moduly sa drogie bo wlasnie tak padaja, w tamtym tyg wymienialem 2sztuki tylko l01....
Nie przekaźnik a wypalona kostka stacyjki lub końcówka gniazda stacyjki.P
Nigdy w zyciu nie widzialem wypalonej kostki tam od klimatronika,ale moze malo widzialem.
Najpierw sprawdź czy nie masz wypalonych kostek na żarówkach reflektorowych , na to wygląda.P
Szukaj wypalonego styku w kostce w bagażniku lub na samym module.
Witam serdecznie Po wymianie wypalonej kostki stacyjki auto nie kręci i coś piszczy Co może być tego przyczyną
Pewnie masz wypaloną kostkę stacyjki , lub listwę bo w MK1 i MK3 to też bywa.
W klimatroniku może nie masz rezystorów, pewnie jakiś układ regulujący płynnie moc silnika. Problem może być w okablowaniu-jakiś słaby styk, lub wypalona kostka.
Przełącznik dmuchawy,ale najbardziej prawdopodobnie wypalona kostka przy opornicy(masa).Dojście pod maską na podszybiu,pod filtrem pyłkowym.
bardzo często powodem jest wypalona kostka stacyjki zobacz czy podczas krecenia rozrusznikiem nie gasna kontrolki na desce
Przyczyna najprawdopodobniej leży w wypalonym styku kostki stacyjki lub tzw. Przekaźniku odciążającym (rozłącza w momencie kręcenia rozrusznikiem).
Masz najprawdopodobniej wypaloną kostkę na wkładce do stacyjki lub samą wkładkę. Brak jednego obwodu /było duże obciążenie/.Pozdr.
wypalić przewód wypalić płytke wypalić ścieżek
wzmacniacz dzwiek laptop pakiet 18650 ładować wfl1200 szczotki
schematy instalacji elektrycznej skoda schematy instalacji elektrycznej skoda
MAN FFR 05981 (5981) – błąd sygnału PWM1 pedału gazu, objawy, diagnostyka, naprawa Wyłącznik termiczny kosiarki John Gardener 1300 W – lokalizacja i opis usterki