Przewody wszędzie są 4 żyłowe ( stara instalacja) Jeżeli przewód jest w dobrym stanie wizualnym i mechanicznym, oraz pomiary wyszły ok, to nie widzę problemu. Podobnie ilość żył - nie łączymy przewodów ochronnych falownika i instalacji odbiorczej. Tylko fazy i N. powiedział że powinno byc przynajmniej 4mm2 przewody bo może się wypalić wszystko Czemu...
Kolego autorze, zgodnie z załączonymi schematami i zdjęciami tabliczki znamionowej termik jest prawidłowo zainstalowany i założony. Jeżeli chodzi o sam problem to może on być zarówno banalny jak i skomplikowany. Zależy od rodzaju "uszkodzenia" i wiedzy autora. W pierwszej kolejności po załączeniu mierzyłbym prąd na wszystkich fazach (już po przełączeniu...
https://obrazki.elektroda.pl/6392499400_... Witam. Przedstawię moją naprawę zasilacza stacji lutowniczej OSS T12-X. Z uwagi na nieposiadanie wszystkich elementów i zastosowanie zamienników elementów nie będzie to pięknie wykonana naprawa. Za to skuteczna. Jest to moim zdaniem jedna z przyjemniejszych w użytkowaniu lutownic na groty...
Próbowałeś podłączyć na czas instalacji klawiature na ps/2 ? Czy kontroler klawiatury jest uszkodzony i dlatego używasz klawiatury usb ? Może lepiej i szybciej będzie z botowalną płytą CD jeśli masz nagrywarke w laptopie . Hiren's_boot To pakiet programów diagnostycznych i nie tylko - bardzo przydatny w twojej sytuacji - jest to obraz płyty CD bootowalnej...
Nawet masz foto podgrzewacza z tabelka gdzie przy 400V i 18kW podają 20A poboru. Taki prąd nie ma prawa tak wypalić zabezpieczenia jeśli przewód jest ok i prawidłowo przykręcony.
https://obrazki.elektroda.pl/8429951100_... Witam, dziś przedstawiam swoją zgrzewarkę do ogniw 18650, takie jest jej główne zadanie, ale radzi sobie z różnymi cienkimi blaszkami. Od razu napiszę, że konstrukcja w porównaniu do niektórych innych jest wręcz żałosna, ale zrobiłem ją wykorzystując maksymalnie części, które miałem i w sumie...
Witam Posiadam Vectrę c 1.9 CDTI 120 km . Silnik pracuje ok ale pobiera już olej i ostatnio poddymia na niebiesko po dluższej spokojnej jeździe lub dłuższym przegazowywaniu na postoju. Dodam że miałem problem z DPF który nie mógł się wypalić przez pęknięty przewód ciśnieniowy ale ostatnio wypalił się do 8 % nawet . Turbo nie wydaje jakiś dziwnych odgłosów...
https://obrazki.elektroda.pl/7661443100_... Kilka słów wprowadzenia w związku z tytułem, który zapewne niewiele mówi niewtajemniczonym. Wśród strzelców wiatrówkowych lubiących strzelać w nocy lub w złych warunkach oświetleniowym dominują dwa obozy, lunetowi oraz bezlunetowi (scopeless). Aby osiągnąć możliwość strzelania w ciemności,...
https://obrazki.elektroda.pl/2433175500_... Witajcie moi drodzy. Zapraszam na recenzję małego plotera laserowego INSMA zakupionego w Chinach. Opisane tu urządzenie pozwala wypalać laserem (grawerować) wzorce, kształty i obrazki na różnego rodzaju materiałach. Da się nawet nim "wydrukować" zdjęcie w odcieniach szarości. Ploterek ten...
Czy jest opcja że piorun rozszczelnił jakiś przewód w podłodze Musiałby strzelić w rurkę i wypalić dziurę, albo spowodować przepływ dużego prądu, który przepaliłby jakieś połączenie. W obu przypadkach pozostałby ślad po uderzeniu pioruna.
Wyczyścić się da,ale jak jest naprawdę jest zabity/zatkany to trzeba rurkę odkręcić i wyjąć na zewnątrz. Potem dobrze zagrzać przewód palnikiem aby wypalić w nim sądzę, oraz wydmuchać. Są tacy co też próbują przetykać kawałkiem elastycznej linki lub struny do gitary, bez zdejmowania z silnika,w niektórych przypadkach to się udaje.
Mała aktualizacja wyników. poszukiwania. Znalazłem pęknięty przewód do czujnika spalin przed DPFem- naprawiony, ale komputer pokazywał brak zapchania i próba wypalenia DPFa trzema komputetrami nie dała skutku. Dałem więc informację do ECU, że DPF i czujnik ciśnienia przed DPFem wymieniony ( w nowszych VW pomaga i da się wypalić po takim działaniu ),...
Najlepiej sprawdź jaką masz prądnicę. W tym celu ściągnij opaskę z prądnicy, sprawdź czy ze stojana wychodzi przewód który jest podkręcony pod jedną ze szczotek, czy też takowego nie ma. Jeśli jest, to masz prądnicę od C-360. Ale bardziej prawdopodobne że go nie będzie, bo takie właśnie prądnice były w Starach, Żukach, Syrenach i w C-330. Prądnic od...
Zobacz ten alarm czy rozcina pompę. Pewnie cięta wiązka na lewym progu/słupku. Zmostkuj z powrotem. Przekaźnik nie wypalony? Przewody to ostatnie co może być, najczęściej złącza , styki itp.
Witam jak w temacie mam problem w swojej maździe 3 otóż świeci żółta kontrolka z silnika. Miałem tak kilka razy dopóki nie wyjechałem na prostą aby wypalić dpfa potem znikała. Ale od dłuższego czasu świeci i nie chce gasnąć pomimo wypalania. Byłem u mechanika zauważył ze przepalony jest przewód do czujnika ciśnienia dpf. Zmieniłem przewód na nowy i...
Jak jest spawarka z wpinanymi kablami to nie ma problemów, kupić wtyczki do kabli i można użyć kabla od rozrusznika z samochodu (z odzysku) na przedłużenie. Lepszy by był oryginał ale jak tylko sporadycznie to może być. Zadbać o dobre połączenia bo można wypalić gniazda. Do TIG przewód z uchwytem trzeba kupić dłuższy.
Witam, bezpiecznik sprawdzony ,nawet kupiłem nowy .Dalej nic . Czy mógł wypalić się ten przewód , albo ma jakąś przerwę . Powinien mieć jakąś oporność . jak mogę go sprawdzić bez prucia instalacji . Jest tam cztery przekażniki może to one włączają ten prąd . Proszę o rade . Dziękuję
Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można regulować przepływ powietrza w takiej pompie do akwarium jak poniżej... Jakieś pokrętło czy coś takiego. Raczej jakieś tanie rozwiązanie. Trójnik na wyjściu pompki. Jeden przewód powietrzny do akwarium, drugi w powietrze. Wypływ powietrza w powietrze dławisz przez słabsze lub mocniejsze ściśnięcie...
"zamiast przewodu rozwiercić otwory jakoś lub wypalić i wstawić rurę " Pytam bo nie wiem co ma oznaczać przewód w siłownikach hydraulicznych.
IMMO nie odłączy silnika w czasie jazdy!!!!! usterka na pewno jest w innym układzie bezpieczniki luźne, przekaźniki wypalone, przewody przetarte bo 2000rok, lub uszkodzenia na złączach/wtyczkach, ewentualnie kostka stacyjki. czy odczytałeś błędy w sterownikach?
Witam. Chciałem przedstawić realizację pomysłu, który niedawno wpadł mi do głowy. Mianowicie zamontowanie instalacji LPG do agregatu prądotwórczego PAB 2 - dość popularnego i jak się można z czasem przekonać niezawodnego i nawet ciężkiego do zniszczenia. Zasilanie z popularnej butli gazowej 11kg. Po kolei: Na wstępie wykonałem sobie w domowym zaciszu...
Przewód zasilający zapewne OW.Dość często ulega złamaniu, a miejscu przerwy potrafi wypalić ,zwęglić izolację gumową ,zwłaszcza przy elektronarzędziach
Bezpiecznik 200A, nie działa tak, że powyżej 200A w ciągu ułamka sekundy przepali się. Nic takie rozwiązanie nie da. Po prostu podchodzić do tego jak saper... 2x sprawdzić czy + połączony z + i dopiero wtedy podłączyć - z -. Dlaczego tak? Bo jak najpierw podłączymy "-" (w 99,90% to masa) to dołączając przewód z + możemy niechcący dotknąć nim do karoserii...
Mam problem z samochodem i lampami LED. Jak włączę LED to radio w samochodzie przestaje działać tzn. trzeszczy. tak samo jest z LED na 230V i radiem na altance. Jeśli chodzi o Lampy LED w samochodzie to mam pomysł taki: -kondensator 100uF między + a - na zasilaniu lampy oraz dławik ferytowy i przez jego okienko kilka razy przeciągnięty przewód lub filtr...
Jak trafo wymieniałeś to może sprawdz jeszcze cewki-odłączjeden przewód i włącz TV i badaj czy robi się tranzystor gorący . Rób to krótko bo możesz wypalić luminofor.U mniewinny był trafopowielacz.
Też mam dwa przewody aluminiowe w starym bloku i mostki do bolca ochronnego w łazience i kuchni. Instalacja badana systematycznie przez ekipę sp-ni i nie ma zastrzeżeń. Posprawdzaj wszystkie gniazdka czy są przewody dobrze podokręcane, a zwłasza w tych gdzie podłączasz urządzenia bardziej "prądożerne". W moim jednym gniazdku łączyły się przewody do...
Różnicówka nie jest przeznaczona do pełnienia funkcji łącznika roboczego. Do tego celu powinien służyć dedykowany wyłącznik, lub rozłącznik bezpiecznikowy. Czyli inaczej mówiąc, była używana niezgodnie z przeznaczeniem. To powinny sie wypalić zestyki. Napewno nie zwarcie w przewodach fazowych Druga sprawa to spawarka. Czasami, gdy element spawany jest...
chyba znalazłem wadę od silnika z przodu co idzie przewód obok jest miarka do sprawdzenia oleju ten przewód idzie do rury co idzie do turbo, podawał olej i dlatego kopcił olejem ale tylko jak sie nagrzeje to daje olejem ale pierścienie były zmieniane:( chyba to bo jeszcze muszę trochę pojeździć wypalić ten stary olej bo jak odłączyłem no to widać poprawę...
To potwierdza uszkodzenie trafopowielacza,najczęściej wypalone wyprowadzenie przewodu WN.
Co do wypalania się oleju z wydechu to już powinien się wypalić jak jeździsz tyle czasu Piszesz że turbo widziałeś na własne oczy ale nie wiesz co kolo co regenerował wsadził do środka jakie uszczelnienie wałek itp. Zobacz co się dzieje w dolocie czy nie masz oleju zdejm przewód przed kolektorem ssącym i zobacz czy nie pływa tam olej sucho idealnie...
Dzięki panowie ale każda cewka ma iskrę to sprawdzałem, żaden przewód (paluch) nie świeci. Silnik pracóje równo na wolnych obrotach dokąd nie nacisnę gazu, wtedy gdy silnik abiera obrotów to słychać że kuleje (jakby nie pracował jeden z cylindrów) poczym uspokaja się po osiągnięciu ok.2500-3000 obrotów. Nieważne zimny czy gorący. Ale to fakt że mógł...
Bardzo dziękuję! Ciekawe za co. Znamy takie przypadki i jedynym rozwiązaniem wymontowanie rozrusznika a następnie naprawa. Na pierwszy rzut brałbym elektromagnes (z doświadczenia). Lubi wypalić styki. Ale szczotki też mogły się zużyć. I tutaj ostrożnie ponieważ regenerowany rozrusznik może być tańszy od napraw. Jako, że elektromagnes może pokosztować...
witam, rozrząd jest na 100% dobrze ustawiony, katalizatora w układzie wydechowym nie ma. zawory nie mogły się wypalić bo stało to się nagle. zapłon jest dobry. Jak odłączę przewód od czujnika temperatury i podłączę drugi, który jest poza układem chłodzenia ( czyli jest cały czas zimny) to jest lepiej ,silnik sie nie grzeję ale wciąż brakuje mu mocy....
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Czy częstotliwość odświeżania wpływa na doświadczenia płynące z oglądania filmów HD? Czy obecnie nie opłaca się kupować telewizorów HD Ready? Czy należy wybierać tylko markowe i drogie przewody? Pytania można mnożyć. Najwyższy czas uzyskać kilka odpowiedzi! Pięć pytań, pięć odpowiedzi. Jeśli w najbliższej przyszłości zamierzasz kupić telewizor HD, odpowiedzi...
A ja widziałem jeszcze lepszy numer jak przedstawiciel dużej zachodniej firmy uruchamiał w Polsce duże (a nawet bardzo duże) zachodnie urządzenie za bardzo duże zachodnie pieniądze używając fragmentów schematów przysyłanych mu faksem i strasznie mu <kurtyzana> nie wychodziło to uruchamianie, a jak nas "radośnie" poinformował nie jest specjalistą...
Wybaczcie długość opisu ale nie wykluczone, że jakiś detal z niego może mieć znaczenie. To już się chyba stało tradycją (od jakiś 3-4) lat, że mam problem z rozruchem przy niskich temperaturach, na początku sadziłem, ze to problem świecy żarowych (raz udało mi się go dość łatwo odpalić dmuchając gorącym powietrzem we wlot do filtra pow.), wymieniłem...
Jedynie wypalone w środku przewody lub gniazda powodują uszkadzanie cewek.
Witam i pozdrawiam wszystkich mam problem z fiatem 126p ? po założeniu nowego akumulatora wypalił się przewód plusowy od alternatora i nie wiem co jest grane poratujcie
1. To dziwne bo ewidentnie widać spaloną izolację przewodu i wypalone gniazdo. Przewody mogły się dawno palić, a w oprawie tylko skwierczało. Wkładka kalibrująca rozbita żeby można było włożyć bezp 25A. Tam musiały płynąć ładne prądy. Instalacja na gniazda może być przegrzana.
Wypalony styk - do wymiany gniazdko. Ciekawe, czy przewody pod nim dobre?
Ok, tylko pytanie czy to zlikwiduje problem gorących niebieskich dwóch przewodów od nawiewu ? Jak poprawi się styk wtyczka gniazdo to żaden przewód nie będzie gorący. Twoja wtyczka wypaliła się ponieważ był słaby styk na tych przewodach.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Odlacz całkowicie gaz. Możesz zakręcić zawór na butli i niech wypali gaz z przewodów aż zgaśnie i wtedy patrz jak będzie odpalał. Może być tak że puszcza gaz razem z benzyną.
Na pierwszym zdjęciu definitywnie widać wypalenie. Te przewody idą do jednej z grzałek, musisz to naprawić, bo w przyszłości awaria murowana. Na drugim zdjęcie to samo, musisz kupić i zamontować nowe wsuwki na przewody. Co do bezpiecznika, to jak masz miernik to go pomierz czy nie ma przerwy, natomiast jak nie masz miernika, to możesz go obejrzeć pod...
Twój błąd przy diagnozowaniu, polegał na niezakręceniu butli. Resztki gazu zmyliły Ciebie. Zakręć butlę, wypal gaz z przewodów i testuj ze dwa trzy dni.
Napewno 1 sposób jest najgorszy, przy dużych obiciążeniach mgą bardzo szybko się przewody wypalić 2 sposób w miarę dobry najlepszy (cyna jest mięka i może się wytopić) 3 pewny!!
Jeżeli zegar prawidłowo ustawiony, to jest uszkodzony (wypalony) łącznik krzywkowy (funkcyjny) - wymontuj nie rozłączając przewodów i zajrzyj od spodu.
To raczej nie jest wina zasilacza. Uszkodzenia trzeba szukać w torze odbiorczym (jeśli dekoder jest podłączony po RF). Czy niema jakiegoś urwanego przewodu, wypalonej płytki? Telewizor zacny tylko trzeba go naprawić. Niestety w warunkach domowych naprawa takiego sprzętu może być trudna ze względu na brak przyrządów pomiarowych.
Wypalone w środku pierścienie ślizgowe zwiera przewód pierścienie.P
Zakręć LPG na butli,poczekaj aż zgasnie(wypali resztkę gazu z przewodów)i przejedz sie na benzynie.Poczekaj i sprawdź jak odpali.
Odepnij silnik i sprawdź żarówką czy wszystkie 3 fazy dochodzą, może masz przerwę w przewodzie lub wypalony jeden styk w styczniku lub bardzo zabrudzony. Jeżeli to nie pomoże to wtedy do sprawdzenia pozostaje silnik, a to już może być kosztowne
Sprawdzić izolację przewodów przy gnieździe i tyle.
Nie kostka, to nie ten typ Mercedesa. Sprawdzaj nim coś napiszesz! Brak zasilania, prawdopodobnie wypalone styki w przekaźniku lub poluzowane przewody zasilające.
A przewód sieciowy sprawny? Przełącznik nie wypalony?
https://obrazki.elektroda.pl/9745712500_... A jakbym zastosował taki bezpiecznik na kablu nie rozłaczy prądu w momencie zwarcia na lini do tego bezpiecznika Generalnie potrzebował bym 5A Ten aparat (RCD) nie ma członu zwarciowego. Wypalisz chałupę a przewód dalej będzie pod napięciem.
Chłopie, ogarnij się i zostaw w spokoju ten czujnik. Widzisz wypalony ten drugi przewód? To zasilanie po stacyjce. Podłącz tam plus z akumulatora ale PRZEZ ŻARÓWKĘ H4 w szereg włączoną. Będzie pełnić funkcję bezpiecznika. Zobaczysz, że pojawią się kontrolki. Stąd tylko krok do znalezienia usterki.
Nie patrz na przewód główny, tylko odejściowe. Wypalony jest cały przewód odejsciowy. Potencjalne powody są dwa: syf który spowodował korozję oraz ew. Słaby styk. Ja prywatnie uważam, że syf spowodował korozję złąza stalowego i wygrzewało się połączenie.
Okazało się że układ NCP1251 pasuję, problem jeszcze z uzwojeniem pomocniczym. Wypalony przewód od odczepu na trafie, nie wiem jak przeoczyłem przerwę. Zwarta jeszcze dioda z uzw. pomocniczego DM802C, łączona w szereg z DM803C(zasilanie NCP1251) . Prawdopodobna przyczyna to zwarcie przewodu HV na trafie z przewodem od uzw. pomocniczego(musiałem wydłubać...
Sprawdź wygląd kontaktów, jak napisałem, bywają wypalone, możesz pomierzyć rezystancję, przy pomiarze poruszaj przewodami, może jest luźny kontakt. Warto sprawdzić wyłącznik pokrywy lampy.
odpali normalnie za strzałem chodzi przez ok. 10 s. i gaśnie Wypali paliwo z filtra i przewodów to i gaśnie. Ty masz auto, Ty musisz dojść czemu tak się dzieje. Zapewne nieszczelność.
Wypalone styki, a od strony przewodów?
Tak jest to wina lampy CCFL. Prawdopodobnie wypalone elektrody lub zły styk przewodu na elektrodzie. Lubia puszczać luty. Możesz przelutować przewody na nowo ( uwaga trudno się lutuje ) lub wymienić lampę. Kupując nową musisz najpierw ja zmierzyć i podać długość od elektrody do elektrody.
U mnie było podobnie. Przyczyną okazały się wypalone połączenia między przewodami zasilającymi grzałkę a grzałką. Trzeba sprawdzić, czy po załączeniu się przekaźnika podaje napięcie i gdzie one się kończą.
Ale moim zdaniem jeden przewod jest juz w ktoryms miejsu wypalony i jak dostanie lekko wilgoci przestaje podawac iskre na swiece,kiedys robilem daw razy taki przewod,lecz to bylo krotko trwale po miesiacu problem wracal,najlepiej odrazu wymienic caly komplet przewodow. Pozdrawiam
Widać, że się nagrzewało, prawdopodobnie trzeba wymienić przewód i wtyk lub partyzancko połączyć na sztywno.
Wielkie dzięki za pomoc. To było to, czyli wymiana wtyczki i gniazda w pompie centralnego zamka (ponieważ były wypalone przewody i styki) oraz przelutowanie miejsc przy przekaźniku na płytce sterownika pompy centralnego. Teraz działa super. Sterowanie pilotem alarmu to przyjemność. Nie trzeba nerwowo kontrolować czy drzwi są zamknięte:) Jeszcze raz...
Witam programator sam w sobie może być dobry proponuję wyjąć wypalone przewody z wtyki obrobić je na nowo we wsówki i dobrze poczyścić styki programatora aby był dobry styl. Wsunąć i sprawdzić działanie pralki. Pozdrawiam. Może obędzie bez drugiego programatora.
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
demontujesz pierwsze gniazdo od rozdzielnicy i co robisz przerywasz przewód PE. Nie rozumiem czemu mam zostawić przerwany tylko przewód PE? Jest również wiele przykładów wypalonych przewodów w listwach łączeniowych (szczególnie przewodów AL).
Mieszanka miedzi, aluminium, wygrzanych przewodów na skręta, wypalona wkładka kalibrująca. Dlaczego to ma działać?
Za słaby styk, poluzowały się zaciski i wypaliło, przewody połącz na wago albo skręć ma łeb porządnie i polutuj i zaizoluj.
Jak już wspominał Fuutro, jest duża szansa, że wymiana triaka (chyba BT136/600- sprawdź) załatwi sprawę. Potwierdzam, lecz kolejnym z powodów nie działania tej lampy może być: - uszkodzone (wypalone) gniazda żarówek. - przerwany przewód w miejscach zaznaczonych w załączniku (o ile jest to lampa podobnego typu). Dobrze było by aby kol. Saiqard , podał...
Czy tego typu sytuacja jest niebezpieczna, czy na obecnym etapie to jest bardziej dyskomfort Tego typu instalacja po prostu nie jest przystosowana do zasilania współczesnych urządzeń. Dlatego trzeba jak najszybciej wymienić ją, stosując przewody o odpowiednich parametrach. W nowej instalacji należy bezwzględnie wyodrębnić obwody i zastosować odpowiednie...
Jeżeli wypalił się przekaźnik od częstego klikania (napięcie pojawia się na grzałce na moment) to albo przerwane przewody od NTC, albo nie domaga moduł. Jego zdjęcie mile widziane. Stawiam na to ostatnie.
Wypalony styk w programatorze, uszkodzone uzwojenie w silniku lub ułamany przewód po drodze. Zdobycie części do takiego zabytku może być problematyczne. Jedyna szansa, że awaria z rodzaju ułamanego przewodu.
https://filmy.elektroda.pl/38_1732382604... Dodano po 1 Oczywiście tylko na benzynie, zakręciłem zawór gazu i wypaliłem z przewodów do zera gaz. Plak jedynie podbijał napięcie do 0'5 V
Tam nie powinno być chyba dużych prądów. Uważaj tylko na podróbki kynaru. Tym najczęściej naprawiam precyzyjne ścieżki. Tam, gdzie nie jest wymagana aż taka precyzja, możesz zastosować pojedynczy miedziany drut z przewodu sieci internetowej (tzw. skrętka).
Masa się wypala bo ma za słaby styk. Częsty przypadek w Renault Ja robię tak że możesz w lutować przewód grubszy w płytkę i do wiązki, dłużej pożyje.
Świadczyło by to o tym ze masz słabą masę zasilającą wzmacniacz i obwód zamiast przez przewód główny masowy, zamyka się przez przewód czincz. Istnieje ryzyko większych uszkodzeń, np wypalenie ścieżek na płycie radia.
Temat zakończony przyczyną był wypalony przewód za przekażnikiem podgrzewania sondy. sonda była bardzo daleko i nie pracowała
Witam . Jak wyglądają luty przy trafie ,szczególnie masy, kondensatory kostki i wtyczki od cewek. Może wypalony przewód wysokiego wewnątrz trafopowielacza . Pozdrawiam.
1.5mm2, ale właczniki zwykłe od instalacji 230V AC to szybko się wypalą przy prądzie stałym.
A nie ma przepięcia na tym bezpieczniku? Może gniazdo jest wypalone, albo przewody do gniazda? Pozdrawiam
Jest to najprawdopodobniej silnik typu Rh5500. Zasilanie podłącz do tej czerwonej kostki (filtr p/z). Przed podłączeniem sprawdź ciągłość obwodu, jest to zwykły silnik szeregowy więc na filterku powinieneś mieć jakąś oporność rzędu kilku omów. Wizualnie oceń jakość powierzchni komutatora, jeżeli kilka wycinków będzie miało inny kolor, czy też będzie...
Może styk w programatorze między wyprowadzeniami 16T i 16 jest wypalony. Wg. schematu tak to wygląda. Wył. zasilania załącza jeden przewód a drugi właśnie te styki.
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
Złączki 12 torowe są stosowane do łączenia przewodów oświetleniowych ( wypust - oprawa ) , ale średnio ze względu na konstrukcję nadaje się do łączenia przewodów na torze zasilania . Nie raz widziałem " wypalone " złączki, które ktoś wykorzystywał właśnie w takich sytuacjach , nie wiem czy przez niewiedzę , czy przez łatwość wykonania takiego połączenia.
Obstawiam wypalone styki w wyłączniku, czyli do wymiany, albo poluzowane przewody, które można poprawić dokręcając śrubki po odkręceniu wyłącznika. Należy uważać bo przewody są pod niebezpiecznym napięciem 230V zagrażającym zdrowiu i życiu.
wcześniej zauważyłem że na przejściu z karoserii do klapy bagażnika/w gumowej osłonie/są popękane izolacje kabli i czy to może być prztczyną To może być powodem pożaru samochodu. Podobnie w innym samochodzie kable miały popękaną izolację właśnie w tym miejscu. Po zwarciu wypaliły się przewody w wiązce, dobrze że skończyło się na tym. Ale przy naprawie...
Wyjąć z drzwi moduł sterownika i sprawdzić przekaźnik grzałki. Możliwe, że wypaliły się jego wyprowadzenia na płytce. Dobrze by było sprawdzić ciągłość przewodów od grzałki do modułu.
Problem rozwiązany. Przewody wypalone od kostki silnika. Wymienione i działa:)
Przekrój tego przewodu dla prądu spawania 180A w zupełności wystarczy, lecz izolacyjna która na nim jest, do zwojenia się nie nadaje. Po pierwsze grubość izolacji, zajmuje niepotrzebnie miejsce nawojowe, po drugie na wskutek nagrzewania się robi się plastyczna i uzwojenia zaczynają drgać. Zrywa się wtedy izolację która jest na przewodzie, jeżeli nie...
Nie tylko odciąć zasilanie gazem. ale też go wypalić z przewodów, po prostu uruchomić silnik na gazie i czekać aż się sam przełączy na benzynę z braku ciśnienia, a na koniec wyjąć bezpiecznik od zasilania sterownika gazu, bo pewnie błędy kasuje skoro ich nie ma.
Ogólnie kiedyś można było spotkać taki układ, że gniazda były w ringu - którego oba końce były wprowadzone na jeden bezpiecznik. Także założenie na dwa końce ringu dwóch niezależnych zabezpieczeń, to trochę słabo, bo prąd będzie płynął oboma przewodami i w efekcie zabezpieczenie naprądowe nie zadziała przy prądzie wartości zabezpieczenia, tylko np....
szybciej cyka w samochodzie. Żarówki nie są wypalone Wszystkie żarówki kierunkowskazów działają?
Przekaźniki na płycie, wypalone ścieżki, wadliwe luty, pomierzyłeś przewody miernikiem od grzałki do płyty?
Do sprawdzenia jeszcze ślizgacze w zwijaczu przewodu, jak sugeruje kolega wyżej, bo lubią się uszkodzić (wypalić lub wyrwać przewód). Na uszkodzoną wtyczkę bym nie stawiał, ale jest to tez prawdopodobne i do sprawdzenia. Pozdrawiam
Czy przewodzenie termostatu sprawdzałeś miernikiem czy próbnikiem? Jeżeli wszystko posprawdzałeś prawidłowo jak opisałeś w poprzednich postach to pozostaje ci tylko programator. Może mieć wypalone styki załączające obwód grzałki. Najlepiej po przewodach prowadzących do grzałki sprawdzić, która sekcja jest odpowiedzialna za załączanie grzałki i sprawdzić...
wypalić płytke wypalić ścieżek wypalić kostek
ekspres bosch wyczyść zaparzacz awaria pompy pralce sterownik mikrofon novox
boiler elektryczny sterownik smarta
Lokalizacja przekaźników blokad drzwi Toyota Corolla Verso 2007 Best Wallet - Darmowy portfel krypto? Instalacja i zabezpieczenia