wypalona kostka ( szara) w skrzynce bezpieczników. Tak kostka ( biegnąca poziomo) od razu rzuca się w oczy po zdjęciu klapki zasłaniającej bezpiecznik.Wystarczy ją wyczepić, i od razu widać w czym problem.
z tych 2 przewodow grubych w bsm wychodzi plus na wentylator, odpal samochod i zobacz czy masz na nich plus, sprawdz zarowka, jesli masz to masz problem w aucie nie w bsm, te moduly nie sa zamienne, obstawiam ze nawet auto nie zapali i nie wlozysz wtyczek, te czarne moduly sa drogie bo wlasnie tak padaja, w tamtym tyg wymienialem 2sztuki tylko l01....
Wypalona kostka nad nogami kierowcy, czasem PSA montowało dodatkowy przekaźnik też nad nogami i też dochodzi do wypalenia styku. Szary lub biały kabel razem z masowym PSA (zółto-zielony) przechodzi w czerowny i masowy PSA.
Jeśli chodzi o nawiew: na 99% wypalona kostka przy silniku nawiewu "przed kolanami pasażera" albo sam silnik BEHR
Wypalona kostka przekaźnika.
Praprzyczyną wszystkich (nieomal) problemów z dmuchawą jest woda dostająca się do łożysk silnika wentylatora.. Kto dał plusa za te pierdoły? Jakie łożyska zalane wodą, idź stąd chłopie i nie pokazuj się już w tym dziale. W ladze1 90% przypadków to wypalona kostka na silniku elektrowentylatora, z 5% to uszkodzony sam silnik (widać spalone uzwojenie...
Na to wygląda... A sprawdzał Kolega żarówką czy jest napięcie "z kluczyka"? Winna może być wypalona uszkodzonym wcześniej rozrusznikiem - kostka stacyjki. O tym jak ją spróbować (czy to na pewno ona) - jest sporo już na necie; czy to Elektroda, czy też fora VW.
Nie mogę też nigdzie znaleść zabezpieczenia grzałki , żeby je zresetować. Nic się tam nie resetuje. Jeśli nie działa po wymianie grzałki to problem jest w sterowaniu. Ta wypalona kostka została wymieniona na konektory?
prędzej zasilanie niż sterowanie bym sprawdził, może się jakaś kostka grzeje, jest już wypalona i jak się zagrzeje to ginie zasilanie cewek albo kompa. lub też masa - trzeba by sprawdzić najlepiej żaróweczką
Częstą usterką w tych samochodach jest wypalona kostka stacyjki...
nie trzeba żadnej zaciskarki, zaciśnięcie kombinerkami/obcinaczkami i zalutowanie jest o wiele pewniejsze poza tym jak kostna nie jest wypalona to może tam coś ciągnie strasznie dużo prądu i kostka się topi? jakieś radio mocne/wzmacniacz albo coś niewiem farelka itp, różne rzeczy ludzie potrafią podłączać do zapalniczki czy instalacji
Sprawa załatwiona była wypalona kostka stacyjki
Czyli tak zwana pstrykana, cztroprzewodowa blokada. Zdjąć boki, zwłaszcza na początek lewy, i sprawdzić, czy nie jest wypalona na blokadzie kostka wtykowa . Zdjąć prawy bok i sprawdzić pozycjoner.
Wypalona kostka elektryczna stacyjki.P
Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x Prędzej wypalona skrzynka bezpieczników na akumulatorze. Jedynie może to być bezpiecznik 7 ale on się nie wypala, bezpieczniki które się wypalają idą do wentylatora chłodnicy i ABS Dodano po 1 brak swiatel, nawiewu, wycieraczek Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x Ja stawiam na kostkę...
Nie przekaźnik a wypalona kostka stacyjki lub końcówka gniazda stacyjki.P
Zamykam temat ponieważ oprogramowanie procesora się wysypało. Częściowo działał czyli zgłaszał błąd mrugały diody, kostka przy silniku w porządku nie zalane, lub już zdążyło wyschnąć, styki były dobre, tacho było w porządku zmierzone. Pralka poszła na złom, kupno nowej. Naprawiałem znajomemu też taką i przyczyna tej usterki zalanie kostki od silnika,...
Przełącznik dmuchawy,ale najbardziej prawdopodobnie wypalona kostka przy opornicy(masa).Dojście pod maską na podszybiu,pod filtrem pyłkowym.
bardzo często powodem jest wypalona kostka stacyjki zobacz czy podczas krecenia rozrusznikiem nie gasna kontrolki na desce
Ściąg wtyczke z alternatora i zobacz czy będzie łądowanie, oraz jak zachowują się grzanie tylnej szyby i szyby w drzwiach , czy działają czy tez nie teraz na zapalonym na zgaszonym i na ściągniętej wtyczce. Może tez być wypalona kostka stacyjki lub na samym zasilaniu dmuchawy , podepnij na dmuchawę żarówkę i badaj sygnał sterujący. Ogólenie w godzine...
Może być słaba masa/zasilanie w lampie sprawdź napięcie.Może też przeładowywać alternator. Możliwa też wypalona kostka żarówki. Radio nie ma z tym nic wspólnego.
Miałem w aucie taki przypadek. Brak zasilania na wentylatorze, okazało sie że wypalona kostka przy nim. Także jeśli masz odpowiednią wiedzę i umiejętności sprawdź najpierw to.
Ojciec miał taki sam problem w swoim Citroenie Xsara 1.9TD '98. Przyczyną usterki była wypalona kostka stacyjki. Regeneracja stacyjki załatwiła sprawę, teraz nawiew dmucha aż miło.
Stacyjka daje 15 wiec bedzie chyba wypalona
Tu nie chodzi o podobne przypadki ale o obmierzenie dokładne tego przypadku, więc jak szukasz kogoś kto wie, że to np, wypalona zielona kostka za tylną lampą to raczej nie znajdziesz. U mnie też musiałbyś zostawić auto do pomiarów.
To nic nie da mierzenie prądu , 1,5 kW zajęło by ogniem się tam gdzie się wydzieli. Najpewniej albo kostka wypalona albo przekaźnik i masz sekundowe zapady napięcia i usterka gotowa.
Na 99% w samochodzie uległ uszkodzeniu mostek prostowniczy.Typowa usterka alternatorów Lucas.Problem zresztą poruszany na forum. Sigi-styki w kostce o której wspominasz się przeplają,owszem,ale nie w polonezie MPI 16V,a w GLD ( dieslu).Polonez-Rover takowej kostki nie ma,ale raz miałem zdarzenie ze była wypalona kostka ze stykami,ta która nachodzi bezpośrednio...
Kolego diagnozę tego typu usterki robi się poprzez demontaż schowka i wszystkich plastików które przeszkadzają w jego wyjęciu. Dodano po 1 Bo usterki to przeważnie wypalona kostka opornika jeśli jest jw. Gdyby chodził całą mocą to by świadczyło o zwartym tranzystorze.
Wypalona kostka w samej lampie, lub łączeniowa z instalacją auta. Zobacz na przewodzie zasilającym w pojeździe. Dodano po 2 Nie podałeś rocznika auta! A była zmiana w instalacji elektrycznej.
Witam mam problem z odpaleniem , rozleciał się rozrusznik , został wymieniony na nowy , po czym przekręcając kluczyk cisza nie ma żadnej reakcji słychać tylko jak przekaźniki sobie pykają . Dodam ze po dojechaniu do warsztatu gasząc silnik dalej pracował nawet gdy wyjolem kluczyk . Czy to wypalona kostka stacyjki ???? Została tez rozebrana nie widać...
ok dzięki kolego jutro po robocie to sprawdze i napisze co i jak. Pozdro a z tymi dużymi kontrolkami na środku? chodzi mi o olej i hamulce. Jakby była wypalona kostka stacyjki to też by się tak działo?
Czytałem że właściciele tych aut często mają z nimi kłopoty . Usterką jest wypalona kostka za panelem klimatronika . Zdemontuj panel z pokrętłami i sprawdz kostki czy nie ma tam styków nadpalonych . Niby nic nie ma do odpalania ale po odpięciu tego panelu - cudowne odpalenie .
Proszę sprawdzić czy podczas przekręcania w stacyjce nie pomaga dociśnięcie klucza ,w skodach częstą przyczyną był błędny odczyt przez pętlę immo.W kodach błędu będzie za słaby sygnał klucza,czasmi przyczyną może być wypalona kostka elektryczna .
Raczej kondensator do wymiany 16 albo 14 mikro. Ponoć w jedną stronę ciągnie normalnie :| Sory jak zwykle nie przeczytałem dokładnie ,to wygląda jednak na silnik. Chyba że jest wypalona kostka silnika.
Witam. A sprawdziłeś w jakim stanie jest kostka stacyjki może jest już wypalona i pasowało by wymienić ?
Zależy od typu silnika.Na początek ustaw miernik na piszczek,przyłóż do przewodów cewki tachometru i obróć bębnem -ma być sygnał przerywany.Jeśli chodzi o cewkę,to jest przeważnie wciśnięta na styk.Delikatnie zdemontuj sprężynującą blaszkę i wyjmij cewkę.Magnes na osi powinien być dobrze umocowany-przykręcony. Jeśli tak jest to jest sprawny.Problem...
Nie jest to na pewno kondensator, gdyż ten sam kondensator bierze udział przy obrotach w lewo jak i w prawo oraz przy wirowaniu. Może to być uszkodzone uzwojenie silnika - jest to silnik posiadający dwa niezależne uzwojenia jedno od wolnych obrotów piorących drugie od wirowania. Może to być wypalona kostka przyłączeniowa silnika ale ta usterka w Gracjach...
Masz wypalone kostki na żarówkach reflektorowych/ masy/P
Wypalone kostki na żarówkach reflektorowych.P
Jeśli kostka wypalona to stosujesz metodę "na szrot". Obcinasz i dolutowujesz w swoim aucie. Można też bezpośrednio do pinów polutować przewody i dać kostkę uniwersalną.
Wymieniony wcześniej. Usterka jest od jesieni..., nie przeszkadzało to ponieważ wyłączenia były sporadyczne. Przypuszczałem, ze może jest to forma oszczędzania energii, typu Tryb Eko. Niestety nie mogę znaleźć instrukcji... Pozdrawiam. Dodano po 3 Okazało się, główna przyczyną jest wypalona kostka połączeniowa przy silniku dmuchawy. http://obrazki.elektroda.pl/8766936300_1...
sam sobie odpowiedziałeś - kostki też mają wypalone piny. to, że wymienisz przełącznik nic nie da bo masz wypalony konektor w kostce którą wpinasz w nowy przełącznik a ten wypalony konektor słabo znów przewodzi więc się grzeje i topi kolejny przełącznik - musisz wymienić też kostki lub najlepiej dorób sobie przekaźniki do tych lamp i nigdy więcej już...
Przyczyn moze byc wiele. Tak jak kolega wyzej zaczalbym od wysuszenia elektrody. Mozesz takze sprawdzic czy nie ma wypalonych kostek.
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
Kostka stacyjki wypalona i podaje napięcie poniżej 9v i dlatego kontroli żarzą i brak komunikacji , sprawdz napiecie miernikiem na bezpiecznikach po załączonej stacyjce w pozycji zapłon jeżeli na którymś bezpieczniku będzie mniejsze napięcie niż 10 v to prawdopodobnie kostka stacyjki . ps: miałem taki sam problem .
Co do dmuchawy to: wypalona (przegrzana) kostka przy silniku przegrzane złącze nad silnikiem koło przekaźnika silnika przegrzane złącze w skrzynce połączeń bezpiecznik w skrzynce bezpiecznik w skrzynce koło akumulatora masa na progu To najbardziej prawdopodobne choć co innego nie wykluczone. Co do wycieraczek : przegrzane złącze w skrzynce połączeń...
Z tego co pamiętam problemy z wentylatorem były związane z kostka stacyjki, wypalała się. Czasami pomagało "pogmeranie" kluczykiem aby nadmuch ruszył. Jest nawet instrukcja serwisowa która kazała dołożyć przekaźnik. Problem dość powszechny swego czasu, poszukaj u wujka google. Przerabiałem ten temat z 2-3 razy i za każdym razem pomagała wymiana kostki...
Witam.Niewłaściwe działanie lampki kontrolnej oraz brak prędkościomierza.......myślę że warto by sprawdzić czy przy czujniku prędkości kostka jest ok.oraz licznik zimne luty wypalona ścieżka,miałem coś takiego i właśnie problem tkwił w liczniku.Co do wypadania zapłonów to wygląda na problemy z mostkiem zapłonowym pierwszym.
Pobiera wodę, grzeje, wypompowuje wodę, wiruje ale nie obraca bębnem na praniu. Kostka silnika zalana i wypalona częściowo (środkowe styki). Przeciek był na wklejeniu węża zasobnik-zbiornik do zbiornika. Moduł wygląda na czysty, ale nie klika nawet przekaźnik na praniu. Po naprawie kostki bez zmian. Jednak moduł, czy może coś innego np. programator?
Panowie dziękuje za wszelkie sugestie, okazało się że wypalona była ścieżka na module, połączyłem jeden styk przewodem poza kostka i jest na razie ok.
wypalona rozdzielnia wypalona matryca wypalona zwarcie
oporność głośnik zestaw imprezy lodówka amica naprawa
uszczelka trapezowa inteligenty czujnik akumulatora
Luźna osłona tarczy w szlifierce Metabo WEV-125 Przepalający się bezpiecznik wentylatorów - przyczyny i diagnostyka