Wypalone kostki na żarówkach reflektorowych.P
Masz wypalone kostki na żarówkach reflektorowych/ masy/P
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
wypalona kostka ( szara) w skrzynce bezpieczników. Tak kostka ( biegnąca poziomo) od razu rzuca się w oczy po zdjęciu klapki zasłaniającej bezpiecznik.Wystarczy ją wyczepić, i od razu widać w czym problem.
Paskudnie wygląda ta wypalona kostka, być może nie ma połączenia lub zwarcie tam uszkodziło coś na centrali.
Witam. Nie chcę mieszać.... A nie czasem brak styku na pokrętle lub kostce? Wypalone połączenia... A rezystor sprawny... Sprawdź.
sam sobie odpowiedziałeś - kostki też mają wypalone piny. to, że wymienisz przełącznik nic nie da bo masz wypalony konektor w kostce którą wpinasz w nowy przełącznik a ten wypalony konektor słabo znów przewodzi więc się grzeje i topi kolejny przełącznik - musisz wymienić też kostki lub najlepiej dorób sobie przekaźniki do tych lamp i nigdy więcej już...
Wypalona kostka nad nogami kierowcy, czasem PSA montowało dodatkowy przekaźnik też nad nogami i też dochodzi do wypalenia styku. Szary lub biały kabel razem z masowym PSA (zółto-zielony) przechodzi w czerowny i masowy PSA.
Jeśli chodzi o nawiew: na 99% wypalona kostka przy silniku nawiewu "przed kolanami pasażera" albo sam silnik BEHR
Wypalona kostka przekaźnika.
Sprawa załatwiona była wypalona kostka stacyjki
Miałem taki sam problem z ta wypaloną kostką, objaw jest taki ze swiatlo mijania świeci sie z jednej strony a postojowka z drugiej, a ta ktora sie nie świeci analogicznie z postojówką z drugiej strony. ;)
Częstą usterką w tych samochodach jest wypalona kostka stacyjki...
Brak masy wypalona kostka. Porównaj kontrolką ze sprawną lampą.
Brak świateł pozycyjnych spowodowane awarią włącznika świateł ,przeświecanie kontrolki długich wypalone kostki na żarówkach reflektorowych /wypalone masy ,temat poruszany/P
Wypalona kostka elektryczna stacyjki.P
Nie przekaźnik a wypalona kostka stacyjki lub końcówka gniazda stacyjki.P
W klimatroniku może nie masz rezystorów, pewnie jakiś układ regulujący płynnie moc silnika. Problem może być w okablowaniu-jakiś słaby styk, lub wypalona kostka.
bardzo często powodem jest wypalona kostka stacyjki zobacz czy podczas krecenia rozrusznikiem nie gasna kontrolki na desce
Przełącznik dmuchawy,ale najbardziej prawdopodobnie wypalona kostka przy opornicy(masa).Dojście pod maską na podszybiu,pod filtrem pyłkowym.
Problem rozwiązany. Przewody wypalone od kostki silnika. Wymienione i działa:)
Pewnie masz wypaloną kostkę stacyjki , lub listwę bo w MK1 i MK3 to też bywa.
Nie mogę też nigdzie znaleść zabezpieczenia grzałki , żeby je zresetować. Nic się tam nie resetuje. Jeśli nie działa po wymianie grzałki to problem jest w sterowaniu. Ta wypalona kostka została wymieniona na konektory?
Sprawdz zasilanie sobie jeżeli kuchnia jest podłączona na 400V to może nie masz jednej fazy lub wypaloną kostkę zasilającą.
Może być słaba masa/zasilanie w lampie sprawdź napięcie.Może też przeładowywać alternator. Możliwa też wypalona kostka żarówki. Radio nie ma z tym nic wspólnego.
Zamykam temat ponieważ oprogramowanie procesora się wysypało. Częściowo działał czyli zgłaszał błąd mrugały diody, kostka przy silniku w porządku nie zalane, lub już zdążyło wyschnąć, styki były dobre, tacho było w porządku zmierzone. Pralka poszła na złom, kupno nowej. Naprawiałem znajomemu też taką i przyczyna tej usterki zalanie kostki od silnika,...
Masz najprawdopodobniej wypaloną kostkę na wkładce do stacyjki lub samą wkładkę. Brak jednego obwodu /było duże obciążenie/.Pozdr.
Miałem w aucie taki przypadek. Brak zasilania na wentylatorze, okazało sie że wypalona kostka przy nim. Także jeśli masz odpowiednią wiedzę i umiejętności sprawdź najpierw to.
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
Jeśli po wyjęciu kluczyka kontroli Ci się jarzą to w tym momencie odepnij przewody od kostki stacyjki jeśli zgasną masz wypaloną kostkę stacyjki i nie rozłącza prawidłowo zasilania, kup nową wymień i powinno być ok jeśli po odłączeniu przewodów od stacyjki kontrolki nie zgasną musisz szukać zwarcia ale myślę że na 90% to stacyjka.
z tych 2 przewodow grubych w bsm wychodzi plus na wentylator, odpal samochod i zobacz czy masz na nich plus, sprawdz zarowka, jesli masz to masz problem w aucie nie w bsm, te moduly nie sa zamienne, obstawiam ze nawet auto nie zapali i nie wlozysz wtyczek, te czarne moduly sa drogie bo wlasnie tak padaja, w tamtym tyg wymienialem 2sztuki tylko l01....
Ojciec miał taki sam problem w swoim Citroenie Xsara 1.9TD '98. Przyczyną usterki była wypalona kostka stacyjki. Regeneracja stacyjki załatwiła sprawę, teraz nawiew dmucha aż miło.
Witam ponownie. Może inaczej, sprawdź czy nie śmierdzi ozonem podczas kopiowania przy kostkach i sprawdź czy nie są wypalone kostki. Wyciągnij dolną elektrodę z kopiarki włącz kopiarkę i sprawdź czy jest obraz na bębnie.
Wypalona kostka w samej lampie, lub łączeniowa z instalacją auta. Zobacz na przewodzie zasilającym w pojeździe. Dodano po 2 Nie podałeś rocznika auta! A była zmiana w instalacji elektrycznej.
Czytałem że właściciele tych aut często mają z nimi kłopoty . Usterką jest wypalona kostka za panelem klimatronika . Zdemontuj panel z pokrętłami i sprawdz kostki czy nie ma tam styków nadpalonych . Niby nic nie ma do odpalania ale po odpięciu tego panelu - cudowne odpalenie .
Ściąg wtyczke z alternatora i zobacz czy będzie łądowanie, oraz jak zachowują się grzanie tylnej szyby i szyby w drzwiach , czy działają czy tez nie teraz na zapalonym na zgaszonym i na ściągniętej wtyczce. Może tez być wypalona kostka stacyjki lub na samym zasilaniu dmuchawy , podepnij na dmuchawę żarówkę i badaj sygnał sterujący. Ogólenie w godzine...
Może być wypalona/uszkodzona kostka w stacyjce.
Wielki dzięki, chylę czoło przed agdhandel na zdjęciu przedstawiam prawdopodobną przyczynę uszkodzeń programatora. Pytanie co dalej z wypaloną kostką czy jest szansa na jej reanimację czy szukać gdzieś nowej jeśli tak to gdzie w warszawie? Będę wdzięczny za pomoc http://obrazki.elektroda.pl/6451232500_1...
Co do awaryjności elektryki w autach grupy vag to się nie zgodzę sam posiadam leona1.9 tdi i z usterek elektryki to padł tylko zamek drzwi kierowcy , największe problemy z elektryką robi fiat i renault przynajmniej te modele z którymi ja miałem doczynienia zgnite wypalone kostki .
Skoro filtr i układ ciśnieniowy sprawne, silnik również to sprawdź sam kondensator lub styki w programatorze, które go przełączają (mogą być wypalone) i wyczyść też styki w kostce silnika.
Prosze o pomoc - stwierdziłem wypaloną kostkę przy silniku (zwęglona) daje zwarcie między tacho a jednym przewodem szczotki -moje pytanie: czy mozna gdzies zdobyc to ustrojstwo czy połączyć na zwykłą kostkę-na pająka? --na kostce jest numer:373.60119
Proszę sprawdzić czy podczas przekręcania w stacyjce nie pomaga dociśnięcie klucza ,w skodach częstą przyczyną był błędny odczyt przez pętlę immo.W kodach błędu będzie za słaby sygnał klucza,czasmi przyczyną może być wypalona kostka elektryczna .
A ja podmieniłbym na Twoim miejscu moduł (ten w aparacie zapł.) ponieważ w tych hondach to było częstą usterką (sama cewka też). Jak sprawdzić pisał nie będę bo jest o tym na forum. A sprawdzałeś stacyjkę czy podaje prąd do aparatu w momencie kręcenia rozrusznikiem? To też kilka razy robiłem (wypalona kostka stacyjki). Więcej na razie do głowy mi nie...
Kolego diagnozę tego typu usterki robi się poprzez demontaż schowka i wszystkich plastików które przeszkadzają w jego wyjęciu. Dodano po 1 Bo usterki to przeważnie wypalona kostka opornika jeśli jest jw. Gdyby chodził całą mocą to by świadczyło o zwartym tranzystorze.
Praprzyczyną wszystkich (nieomal) problemów z dmuchawą jest woda dostająca się do łożysk silnika wentylatora.. Kto dał plusa za te pierdoły? Jakie łożyska zalane wodą, idź stąd chłopie i nie pokazuj się już w tym dziale. W ladze1 90% przypadków to wypalona kostka na silniku elektrowentylatora, z 5% to uszkodzony sam silnik (widać spalone uzwojenie...
Na 99% w samochodzie uległ uszkodzeniu mostek prostowniczy.Typowa usterka alternatorów Lucas.Problem zresztą poruszany na forum. Sigi-styki w kostce o której wspominasz się przeplają,owszem,ale nie w polonezie MPI 16V,a w GLD ( dieslu).Polonez-Rover takowej kostki nie ma,ale raz miałem zdarzenie ze była wypalona kostka ze stykami,ta która nachodzi bezpośrednio...
Raczej kondensator do wymiany 16 albo 14 mikro. Ponoć w jedną stronę ciągnie normalnie :| Sory jak zwykle nie przeczytałem dokładnie ,to wygląda jednak na silnik. Chyba że jest wypalona kostka silnika.
Na kostke od silnika czy nie jest wypalona, stan szczotek. Jeżeli kostka wypalona, usunąć wypalone elementy zastępując nowymi, wykonać pomiar tacho oraz oględziny modułu programatora, usunąć wyciek.
Przyczyn moze byc wiele. Tak jak kolega wyzej zaczalbym od wysuszenia elektrody. Mozesz takze sprawdzic czy nie ma wypalonych kostek.
W skrzynce UPC wypalone piny . Szara kostka i zielone przewody jak pamiętam .
Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x Prędzej wypalona skrzynka bezpieczników na akumulatorze.
Zależy od typu silnika.Na początek ustaw miernik na piszczek,przyłóż do przewodów cewki tachometru i obróć bębnem -ma być sygnał przerywany.Jeśli chodzi o cewkę,to jest przeważnie wciśnięta na styk.Delikatnie zdemontuj sprężynującą blaszkę i wyjmij cewkę.Magnes na osi powinien być dobrze umocowany-przykręcony. Jeśli tak jest to jest sprawny.Problem...
witam kolegów to nie była pompa ,i sterowniki tylko przewód w kostce obok przekażników czerwony ,kostka wypalona dzięki za rady pozdrawiam
Nie jest to na pewno kondensator, gdyż ten sam kondensator bierze udział przy obrotach w lewo jak i w prawo oraz przy wirowaniu. Może to być uszkodzone uzwojenie silnika - jest to silnik posiadający dwa niezależne uzwojenia jedno od wolnych obrotów piorących drugie od wirowania. Może to być wypalona kostka przyłączeniowa silnika ale ta usterka w Gracjach...
Witam mam problem z odpaleniem , rozleciał się rozrusznik , został wymieniony na nowy , po czym przekręcając kluczyk cisza nie ma żadnej reakcji słychać tylko jak przekaźniki sobie pykają . Dodam ze po dojechaniu do warsztatu gasząc silnik dalej pracował nawet gdy wyjolem kluczyk . Czy to wypalona kostka stacyjki ???? Została tez rozebrana nie widać...
Tu nie chodzi o podobne przypadki ale o obmierzenie dokładne tego przypadku, więc jak szukasz kogoś kto wie, że to np, wypalona zielona kostka za tylną lampą to raczej nie znajdziesz. U mnie też musiałbyś zostawić auto do pomiarów.
Nie pamiętam czy to była bieżnia FIT-NET ale w jakiejś bieżni miałem wypalone na płycie styki od przekaźnika (te czarne kostki) . Sprawdzcie ten trop
Zajrzyj do kostki zasilającej silnik Jak jest wypalona to sprawdź też tacho na silniku i moduł sterujący pralki bo to często rozległe uszkodzenie.
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
Najczęściej jest to wypalony styk kostka - przełącznik. Pozdrawiam.
Ale co zjedzone są przez wilgoć czy tylko kostki wypalone. Daj foto to się oceni. Jak zalane to od razu je wywal.
Witam Wszystkich.Jestem nowy i mam prośbe gdzie taką kostkę co jest wpinana do wentylatora można dostać,bo szukalem i niemam pojęcia.Ale tez tak miałem ze napis SERVICE na klimie był i faktycznie wypalona kostka.Przeczysciłem i narazie hula ,do czasu :)Ale na zas chcialbym kupic kostke i wymienic.Jeszcze jedno .Jak dostac sie do przekaznika co jest...
podnoszę temat bo mam identycznie wypaloną kostkę jak pokazał viper555. Objaw brak świateł mijania, postojowe i długie działają. Mam pytanie jak naprawia się taką usterkę? Czy ktoś ma schemat tej kostki? Wolałbym wiedzieć które przewody z którymi się łączy i polutować je niż bawić się w rozbieranie tej kostki i zarabianie nowych pinów. W ogóle można...
Stacyjka daje 15 wiec bedzie chyba wypalona
Nie kostka, to nie ten typ Mercedesa. Sprawdzaj nim coś napiszesz! Brak zasilania, prawdopodobnie wypalone styki w przekaźniku lub poluzowane przewody zasilające.
Czyli tak zwana pstrykana, cztroprzewodowa blokada. Zdjąć boki, zwłaszcza na początek lewy, i sprawdzić, czy nie jest wypalona na blokadzie kostka wtykowa . Zdjąć prawy bok i sprawdzić pozycjoner.
IMMO nie odłączy silnika w czasie jazdy!!!!! usterka na pewno jest w innym układzie bezpieczniki luźne, przekaźniki wypalone, przewody przetarte bo 2000rok, lub uszkodzenia na złączach/wtyczkach, ewentualnie kostka stacyjki. czy odczytałeś błędy w sterownikach?
Dolutuj sie do pinu włącznika bezpośrednio przewodem (tylko szybko i sprawnie bo można pogorszyć ) i wyprowadź ten przewód wycinając wypalone miejsce kostki i polącz.Wyeliminujesz słaby punkt instalacji. Jak włącznik jest sprawny powinno działać.
To nic nie da mierzenie prądu , 1,5 kW zajęło by ogniem się tam gdzie się wydzieli. Najpewniej albo kostka wypalona albo przekaźnik i masz sekundowe zapady napięcia i usterka gotowa.
Silnik, stąd też wcześniejsza usterka rezystora. Ewentualnie wypalone piny w kostce zasilającej. Próbówka w dłoń i szukasz usterki.
Wymieniony wcześniej. Usterka jest od jesieni..., nie przeszkadzało to ponieważ wyłączenia były sporadyczne. Przypuszczałem, ze może jest to forma oszczędzania energii, typu Tryb Eko. Niestety nie mogę znaleźć instrukcji... Pozdrawiam. Dodano po 3 Okazało się, główna przyczyną jest wypalona kostka połączeniowa przy silniku dmuchawy. http://obrazki.elektroda.pl/8766936300_1...
Na 98% uszkodzony programator. Musisz zakupić nowy typ P-124, jeżli to program, to ma wypalone styki,naprawa raczej nie możliwa, a jak będziesz montował nowy sprawdź dokładnie kostkę połączeniową wiązki z programatorem czy też się nie wypaliła. pozdr.
witam od czego jest ta kostka?
Jeśli kostka wypalona to stosujesz metodę "na szrot". Obcinasz i dolutowujesz w swoim aucie. Można też bezpośrednio do pinów polutować przewody i dać kostkę uniwersalną.
Wymontowałem programator była wypalona ścieżka od kostki silnika. Dzięki za pomoc!
Witam może być uszkodzone złącze silnika czyli kostki wypalone styki lub wypięty przewód do sprawdzenia
Sprawdź czy nie masz wypalonych styków kostki żarówki H7. Jeśli tak, wymień kostkę na ceramiczną.
Normalne, wytapia masę przez słaby kontakt. Wymiana kostek z końcówkami załatwi sprawę i oczywiście najlepiej nowe żarówki ponieważ na tych są wypalone styki.P
Problem z kostką stacyjki, wypalone styki, doraźnie naprawione z uwagi na brak na stanie w hurtowni, nadal nie odpalał, brak zasilania na pompe, okazał się "wybity" wyłącznik bezwładnościowy. Wszystko ok.
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
wieza to Philips FW-C38. wypalone sa 2 kostki na plycie. Nie wiem jak to sie dokladnie nazywa.
Masz przełącznik na płytce. To ten czarny element do którego dochodzi dźwignia z prawej strony zdjęcia. Sprawdź omomierzem (przy odłączeniu od sieci 230V) czy sprawny. Przekaźnik też może mieć uszkodzone - wypalone styki co może być przyczyną niedziałania odkurzacza.
Wypalone masy na żarówkach w kostce albo liche lustra reflektora.Tam nie ma przekaźnika na światła.P
Naprawiłem kostkę i wypalone ścieżki przy płytce od programatora pralka działa jak nowa. Dzięki zamykam temat.
może po prostu słabo odbija kluczyk z rozruchu i delikatnie trzeba cofnąć kluczyk ręką i załapie, w unie tak miałem, oczywiście winą tego są wypalone na końcach styki kostki stacyjki, ewentualnie sprężyna stacyjki nie odbija do końca
Na to wygląda... A sprawdzał Kolega żarówką czy jest napięcie "z kluczyka"? Winna może być wypalona uszkodzonym wcześniej rozrusznikiem - kostka stacyjki. O tym jak ją spróbować (czy to na pewno ona) - jest sporo już na necie; czy to Elektroda, czy też fora VW.
Jakiś czas temu walczyłem z klimą w 440. Powodem kłopotu były wypalone styki w kostce połączeniowej za panelem sterowania nadmuchem i klimatyzacją, w konsoli środkowej. Może masz podobnie?
Ja tu widzę wypaloną dziurę w układzie scalonym ( ta duża czarna kostka ). Zostaje tylko zakup całej elektroniki pewnie razem z silnikiem bo to silnik bezszczotkowy. Tylko czy to się będzie opłacało. Gdybyś podał nazwę modelu to można by poszukać na stronach serwisowych czy to jest dostępne i ewentualnie jakie są koszty.
Sprawdź masy zobacz czy jakaś kostka jest nie wypalona.
Przy większym obciążeniu (włączenie wentylatora) pojawia się większy spadek napięcia na zacisku „15”. Kostka jest pewnie wypalona. Ewentualnie jakaś masa skorodowana.
Jaki element? Co tam chcesz wymieniać? Masz wypalony pin w lampie tylnej i pewnie wypalone złącze w kostce lampy. I to normalne w tego typu autach, bo to jest błąd konstrukcyjny. Założysz nowy i za jakiś czas też się wypali.
Miałem kiedyś wypaloną nogę przy kostce na skutek czego wzrosło WN i przestrzelił kineskop pod cewkami . Objawiało się to próbą startu - jonizacją w szyjce - zabezpieczeniem itd. Może u Ciebie podobnie? Pozdrawiam Tomek.
Jak piszą-wypalone złącze w białej kostce pod lewym tylnym głośnikiem albo w skrzynce bezpieczników
Wepnij woltomierz bezpośrednio pod akumulator i sprawdź napięcie podczas pracy rozrusznika. Nie powinno spaść poniżej 11V. Jeśli zanika to winna akumulatora. Jeśli nie zanika to obejrzyj złącza kostki stacyjki czy nie są wypalone ( częsta usterka) ewentualnie sama kostka stacyjki.
prędzej zasilanie niż sterowanie bym sprawdził, może się jakaś kostka grzeje, jest już wypalona i jak się zagrzeje to ginie zasilanie cewek albo kompa. lub też masa - trzeba by sprawdzić najlepiej żaróweczką
Witam przejrzałem wszystkie tematy dotyczące ogrzewania tylnej szyby w renault laguna I i nic mi to nie dało . Mianowicie działa ogrzewanie lusterek ale tylnej szyby nie . Zacząłem sprawdzanie : - przewody przy szybie - brak napięcia - wielozłącze w bagażniku pod lewym głośnikiem - przed i za wielozłączem brak napięcia (styki nie wypalone ) - żółta...
Matiz lubi wypalić kostkę stacyjki myślę że masz styki wypalone .Robiłem przypadek że rozrusznik kręcił a znowu w tym momencie odcinała stacyjka zapłon. Dodano po 2 Oczywiście chodzi mi o tą część gdzie przekręca się kluczyk tamte styki.
A sprawdzałeś kostki przy rezystorze ???? nie są czasem wypalone styki ???
Wymień sam. Nie wiem gdzie się wypaliła, jeśli przy żarówce, to wymien też żarówkę, inaczej jej nadpalone styki szybko spowodują uszkodzenie nowej kostki.
Napisałeś że przy wymianie stacyjki wypalone były styki, czy czasem nie wypalone są też styki w kostce od stacyjki. Po przekręceniu stacyjki kręci rozrusznik.
wypalona matryca wypalona zwarcie wypalona rozdzielnia
serwis pozna wzmacniacz wyłącznik podwójny jedna żarówka kontrolka termostat świecić
Jak podnieść głośność sygnału przychodzącego w urządzeniach audio Objawy spalonego kondensatora w chłodziarce Siemens