albo tak, albo wypalone gniazda zaworowe
Nie widzę tu większego problemu. Roboczo możesz się wlutować przewodami do testów. Do sprawdzenia czy nie ma przebicia w laminacie i jeśli tak (po zdjęciach raczej prawdopodobne) do ominięcia uszkodzony fragment - można go odciąć modyfikując odrobinę zasilanie. Jak będzie działać to już pozostaje kwestia stabilnego zamocowania gniazda.
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Przed bezpiecznikiem, prócz gniazda, nie jest podłączone nic więcej. Wygląda więc na to, że uszkodzenie jest gdzieś dalej. Lektura: http://www.elvikom.pl/forum/viewtopic.ph...
PL1, PL2, PL3 możesz roboczo zastąpić zwarciem - one tylko filtrują zasilanie - jak uda się uruchomić płytę to pomyślisz nad wstawieniem odpowiednich. Gniazda wypalają się najczęściej przez iskrzenie - z powodu np. naderwania elementu, niedostatecznie stabilne połączenie, itp.
Jak już wspominał Fuutro, jest duża szansa, że wymiana triaka (chyba BT136/600- sprawdź) załatwi sprawę. Potwierdzam, lecz kolejnym z powodów nie działania tej lampy może być: - uszkodzone (wypalone) gniazda żarówek. - przerwany przewód w miejscach zaznaczonych w załączniku (o ile jest to lampa podobnego typu). Dobrze było by aby kol. Saiqard , podał...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem w moim Audi jak w temacie. Auto z salonu w niemczech wyjechało z instalacją gazową. Niemiecki serwis ok. 100 000 km najprawdopodobniej wymieniał głowicę na nową. Teraz przy przebiegu 182 000 km pojawiły się problemy z wypadaniem zapłonu. Serwis po dwóch tygodniach walki i wymianą jednej cewki w między czasie, że...
Myślę że musiałbyś posprawdzać wszystkie połączenia kabelków przy gniazdach bezpiecznikowych same gniazda bezpiecznikowe też, mogą być wypalone, sprawdz gniazda przekaźników. z tego co piszesz można wywnioskować że gdzieś gubi ci się albo masa albo +12V własnie do zasilania kierunkowskazów... Ale jesli nie masz podstawowej wiedzy może lepiej jedz do...
Witam, z tego co mi wiadomo, to może być nieszczelny dolot, zawory do regulacji lub wypalone gniazda zaworowe, cewka/i lub/i przewody WN, może też czujnik położenia wału, może za słabe ciśnienie paliwa.
Problem rozwiązany trochę czasu minęło a ja nie napisałem co było przyczyną , wytarty wałek ,wypalone gniazda zaworowe ,regeneracja głowicy nowy wałek załatwił sprawę
Czy podparte...nie wiem...że nieszczelne-to pewne... no cóż... nie wiem, czy będę miał możliwość... raczej będę się starał go chyba sprzedać w takim stanie jak jest...
Osobiście proponuje zrobić ten oryginał, wypalone styki opornicy to żadna nowośc w megance. plastiki(obudowa styków) sa na zatrzaskach, rozepnij je i zrób sobie wyprowadzenia na zewnątrz prosto z płytki ewentualnie, wepnij kostke i dopnij się do tych obwodów, a już nigdy nic sie nie wypali. Tranzystory jeśli są już do kiczu to też musisz wymienić na...
LPG - wypalone gniazda zaworowe. Taki sam problem miałem parę razy. W jednym przypadku nie było sensu robić głowicy, trzeba było innej szukać.
Jest jeszcze opcja ze glowica sie nie doszczelnila (sprawdz czy nie dmucha z tych srobek z dziorkami na glowicy), Czy robiles probe szczelnosci zaworow moze sa wypalone zawory lub gniazda.
Jedynie wypalone w środku przewody lub gniazda powodują uszkadzanie cewek.
Pewnie wypalone gniazda wtyk lamp, brak poprawnej masy.
Udało się rozwiązać problem ? Mam podobnie w GP 1.4 8V - silnik pracuje 'jak zegarek' ale po rozgrzaniu wyrzuca wypadanie zapłonu 1 i 4 cylinder - w czasie jazdy, bez żadnych szarpnięć, jakichkolwiek wyczuwalnych objawów .... Sprężanie OK - 15 bar na każdym cylindrze Wymieniona cewka, kable, świece Podmieniony ecu - ale nie było zmian i oddałem Już...
Owszem, może byś standardowo zatkana magistrala i starte krzywki, ale jeżeli cylinder nie chodzi tylko na jałowym, to przyczyną mogą być również wypalone zawory i gniazda. Zdejmij pokrywę i sprawdź stan wałka. Jak będzie OK, to zmierz kompresję. Jak i tu będzie wszystko OK, to poszukamy dalej.
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Sprawdź gniazdo bezpiecznika, czy nie jest wypalone. Może będzie konieczne czyszczenie lub wymiana gniazda. Tylko odłącz wcześniej zasilanie. Może nadszedł już czas na wymianę instalacji na nową i bezpieczniejszą.
Przecież widać wyraźnie że z 3 cylindra zieje ogniem, zawory źle ustawione albo już wypalone gniazda zaworowe
Nie no faktycznie mega fachowa naprawa. Bez obrazy , fachowa , nie fachowa ale ciągnik popracuje jeszcze kilka lat bez regeneracji głowicy , oczywiście jak ma nie wypalone gniazda .
1. To dziwne bo ewidentnie widać spaloną izolację przewodu i wypalone gniazdo. Przewody mogły się dawno palić, a w oprawie tylko skwierczało. Wkładka kalibrująca rozbita żeby można było włożyć bezp 25A. Tam musiały płynąć ładne prądy. Instalacja na gniazda może być przegrzana.
Charlie_six jaki Ty masz przebieg, że X16SZR, jednostka o konstrukcji przewymiarowanej, z pierścieniami dwa razy grubszymi niż w następcy (Z16SE) zaczął Ci tak niemiłosiernie palić olej? I na jakim oleju jeździłeś? Jak wyglądają gniazda zaworowe? Nie masz czasem problemu z brakiem ciśnienia sprężania przez wypalone gniazda? To czysta benzyna czy ma...
Czyszczenie gaźnika, sprawdzenie połączenia cylinder gaźnik, lubią się poluzować śruby, no i w najgorszym przypadku wypalone gniazda zaworowe, co jest najprawdopodobniejsze.
Gniazda nie były wypalone ale mogły trochę zaśniedzieć i nie było dobrego styku z bezpiecznikiem. W takiej sytuacji najlepiej wyjąć wszystkie bezpieczniki i przeczyścić ich nóżki.
Zacznij od rozebrania matrycy a nie kupowania świetlówki i zobacz czy nie są wypalone gniazda.
Zgadza się głowica miała wypalone gniazda zaworowe na drugim cylindrze oraz miała dwa pęknięcia. Założona głowica ma prawdopodobnie przystosowane zawory do gazu. I tak ja się na tym nie znam więc musiałam zaufać. Po wymianie głowicy jeździ bardzo dobrze, nie szarpie ma moc. Ja nadal mam problem z tym odpylaniem. Kręci, kręci i nie odpada. Za drugim...
Jeżeli kupić auto z instalacją LPG to taką która w aucie jest nie dłużej niż 2 lata. Później mogą być problemy z głowicą ( WYPALONE GNIAZDA ZAWOROWE )
Sprawdź czy nie są wypalone te gniazda, w które wchodzą nóżki przekaźnika.
Jeśli jest to silnik bez hydropopychaczy to do sprawdzenia luzy zaworowe o ile już nie zostały wypalone gniazda zaworowe, wówczas głowica do regeneracji. Silniki Suzuki nie lubią LPG a instalacja pewnie bez lubryfikacji chroniącej gniazda zaworowe.
...a luzy zaworowe? Przecież to 4-ro suw, od tego się zaczyna. Pewnie podparte zawory albo wypalone gniazda.
Po tym co tutaj wyczytałem wynika, że masz wypalone gniazda zaworów. Mogła być źle ustawiona instalacja gazowa i zły skład mieszanki spowodował uszkodzenie zaworów. Stąd problemy z zapłonem. Pozdrawiam.
jezeli będą za ciasne i po ustawienu nadal bedzie coś nie tak to moglo ci wypalic gniazda na zaworach jest to czesta awaria w tych chinczykach.Luzy daj 0,05 i 0,07. Jezeli będa wypalone gniazda to co będzie do wymiany?
Sprawny silnik czterosuwowy działa i bez wydechu... jeśli tylko kolektor wydechowy do sondy lambda jest cały to nie ma to wpływu na działanie silnika (chyba, że zawory/gniazda już wypalone). Półoś jest podłączona do skrzyni biegów, zapewne poszedł uszczelniacz, nie ma związku. Jak traci ta moc? Nagle czy stopniowo? Szarpie?
Tak te 25V to za duża różnica. Sprawdź w domu czy bezpieczniki ci się nie grzeją jak są ciepłe to trzeba je odkręcić i zobaczyć czy gniazda bezpieczników nie są wypalone jak masz w domu bezpieczniki okrągłe topikowe.
Przyczyn może być wiele, sonda, zapchany, wypalony katalizator, wypalone gniazda zaworowe i wiele innych. Do zweryfikowania po odpowiednich pomiarach , czy demontażu katalizatora. Jak muł to pewnie katalizator + weryfikacja szczelności zaworów.
Problem udalo się rozwiązać. Niestety była konieczna regeneracja głowicy - wypalone gniazda zaworowe. Teraz chodzi jak nowy. Podobno jest to częsta usterka silników HTP 1.2
Witam ponownie bylem dziś znowu u mechaników kilku no i diagnoza jedna bardzo słabe ciśnienie :( co może być przyczyną ? popękane pierścienie czy może wypalone gniazda zaworowe? bo zastanawiam się nad wymianą całego silnika?
NAJCZĘŚCIEJ TO WYPALONE GNIAZDA ZAWORÓW kłania się remont głowicy ??? Wypalone gniazda - to efekt finalny złego obchodzenia się z gazem, a nie najczęstsza przyczyna strzałów. Jeśli komuś wypaliło gniazda - to prawdopodobnie długo jeździł np. na zbyt ubogiej mieszance. A jeśli chodzi o strzały: -po pierwsze układ zapłonowy. Nie tylko świece i kable,...
Sprawdź czy w instalacji się coś nie grzeje np. przekaźniki,wypalone gniazda bezpieczników,masy do karoserii. A może woda siedzi gdzieś w kostkach. Na początek dasz sobie sam z tym rade.
Masz uszkodzony drugi zestyk pokrętła lub wypalone na wtyczce przy opornicy. Zacznij od gniazda i wtyczki przy opornicy. Przy takim objawie sama opornica jako ciąg trzech rezystorów nie jest możliwa.
Mechanik powiedział, że ciężko zmierzyć ciśnienie w tym silniku na 2 i 3 cylindrze....hmmm nie chcę wymieniac bez sensu dobrych rzeczy Hmmm, może pora wymienić mechanika... Możesz mieć w jednym cylindrze wypalone gniazda zaworów, zapieczone pierścienie, itp ... i to będzie powód wypadania zapłonów. Bez szczegółowej diagnostyki zarówno "mechanicznej"...
Witam, przytrafiła mi się taka sytuacja że wypaliło mi gniazdo na dysku HDD przy złączu zasilania Sata. Wyglądało to dość poważnie bo bardzo się zadymiło. Dysk na śmietnik ale gdzie szukać przyczyny? Podłączonych jest kilka dysków a stało się to tylko na tym. Wydaje mi się że może to być zasilacz ale nie chcę żeby się to powtórzyło i może ktoś ma jeszcze...
Witam. Często przyczyną są wypalone styki gniazda dmuchawy,domyślam się że pojazd posiada klimatronic . Pozdrawiam.
Zawory podparte rozpoznasz ustawiając silnik w pozycji kiedy zawory są zamknięte powinieneś wtedy wyczuć na konikach delikatny luz wynikający z luzu zaworowego. Powodem słabej kompresji mogą też być wypalone gniazda zaworowe i oczywiście pierścienie ale to już są koszta a ustawienie luzu jest darmowe a może pomóc. Luz zalecany przez producenta to 0,2mm...
z czego 160 na gazie BRC, To tylko się cieszyć, ale radziłbym odżałować z 250 zł i skontrolować luzy zaworowe, niż później wywalić parę tysięcy na regenerację głowicy. To taka dobra rada. Ja mam przeleciane w corolli ponad 110kkm na gazie, pomiary i regulacje luzów były robione i teraz stoję właśnie przed takim dylematem - skończyły się możliwości...
Nie koniecznie nieszczelność na pierścieniach. Mechanik sugeruje remont głowicy i myślę, że ma rację. Możesz mieć wypalone gniazda zaworowe. Oczywiście dopiero po zdjęciu głowicy przekonasz się o szkodach. Wymiana pierścieni to najmniejszy koszt
zależy jaka instalacja- jak V generacji (wtrysk w fazie ciekłej) to żadne konsekwencje nie grożą ;) ale ta cena - najtaniej 8 tys. ;) "zwykłą" - sekwencyjną po przejechaniu 100kkm mogą być kłopoty- wypalone gniazda zaworowe (dotyczy toyoty i hondy) do c4 - najlepszy silnik 1,4 i 1,6 i 2,0 - te w miare fajnie współpracują z lpg i powinno być dobrze
Podparte zawory albo wypalone już gniazda.
Witam, tak po długim czasie jeden z mechaników odnalazł przyczynę. Niestety wypalone gniazda pod zawodami.... Te auta nie nadają się pod gaz. Naprawa to koszt między 2 a 3 tysiące. Zdecydowałem się po naprawie nie likwidować gazu i jak narazie jest ok. Powodzenia kolego
Monitor Samsung 711 MP z tv, dostałem zepsuty. Był nie jeden raz naprawiany, co zobaczyłem po rozebraniu obudowy. Interesują mnie takie wyzwania, ale jako amator mam wątpliwości czy da się go naprawić. Nie umiejętnie lub wiele razy były wymieniane elektrolity 1000uF i 470uF . Ruszające się w miejscach lutowania. Nie którym można poprawić lutowanie ale...
Podczas oglądania filmu na komputerze monitor zgasł, z komputera zaczął wydobywać się dym, iskry i ogień. Po odłączeniu wszystkiego od prądu i ochłonięciu przyszedł czas na badanie skutków i przyczyn awarii. Karta graficzna Gigabyte GTX 660 Ti po awarii w miejscu gdzie było gniazdo HDMI zostało czarna dziura wraz z wypaloną całą okolicą gniazda. Karta...
Ale dziwne jest jeszcze to ze ona moc to ma taką jaką miała a jak by były wypalone gniazda to nie powinna pobierać oleju i kopcić z wydechu? Kolego skąd niby ci ma brać olej wypalony zawór? Po drugie na niskim otwarciu przepustnicy problem jest bardziej zauważalny.
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Odczyty błędów z komputera to pikuś, prawdopodobnie masz padnięty przepływomierz, ogólni BMW dobrze się gazują, ale na sekwencji, II generacja w tych autach to pomyłka, później są same problemy: wypalone gniazda, pękające głowice, padające przepływomierze(to nagminne).
O złym puszczaniu - może i tak ale o za wczesnej zmianie biegu - niekoniecznie, często widuję takich "osczędnych" co bieg zmieniają przy 1500rpm. Co do zaworów w Lanosie to racja - sąsiad na LPG nie zrobił 200kkm i głowica była do remontu - wypalone gniazda zaworów.
Moim zdaniem to siadają zawory a nie gniazda Nie jestem mechanikiem samochodowym, wg mnie, gdyby siadały zawory to tylko one byłyby wymieniane, a nie głowica. co do szklanek to do corolli w ASO kosztowały mnie 96 zł. Moim zdaniem głowica też nie musi być od razu wymieniana czy regenerowana jak nie są wypalone gniazda zaworowe (kontrola i ewentualna...
no właśnie na rozgrzanym silniku problem także występuje mało tego pogłębia się.... nieraz jak na wolnych obrotach dodam gaz do dechy to tak go muli że aż gaśnie. Zaczęła mi strzelać w kolektor dolotowy(choć nie posiadam LPG).... martwię się czy to oby nie wypalone gniazda lub zawory....
Jeśli laminat nie jest definitywnie wypalony to da się to naprawić Przyczyną takiego upalenia było obluzowanie gniazda zasilania Znany problem w tych laptopach aczkolwiek winę najczęściej ponoszą użytkownicy
Kolego polecam lekturę miesięcznika auto świat jest tam artykuł które silniki nie znoszą LPG i silnik 1,8 ADR jest na pierwszym miejscu. Specjalistyczne zakłady LPG montują instalacje która podczas przyspieszania i ciężkiej pracy dodaje odrobinę paliwa do studzenia zaworów ssących. Podejrzewam u ciebie wypalone gniazda zaworowe . Sprawdź ciśnienie cylindrów...
Witam. One nie są wypalone. To raczej taka śniedź je pokryła.
Nalezalo by zaczac od obejrzenia gniazda zasilaniaczy czasem przelotka nie jest wypalona, jesli nie to sprawdzac bezpieczniki, mosfety i kondensatory.
witam, kolego naprawiałeś gdzieś te gniazdo? mi tez poszedł dymek z gniazda i widać lekkie wypalenie i jest zwarcie na gnieżdzie. pozdrawiam
Na mojego nosa wypalone gniazdo przekaźnika elektromotora dmuchawy, u dołu skrzynki bezpieczników; nad pedałem sprzęgła, przekaźnik koloru zielonego.
To swoją drogą. Ogólnie - jak świeca mokra od oleju - uszczelniacze, etc, jak od paliwa - wtryski (można miejscami zamienić, żeby sprawdzić). Jak nie jest mokra, a kable nie mają przebicia, to cewkę warto podmienić. A na dzień dobry tak czy inaczej - sprawdzenie kompresji. Ecotec + gaz = wypalone gniazda zaworowe.
Właśnie to wszystko JEST NA TEMAT! 1.Już na opakowaniu takiej żarówki masz napisane: NOT FORU USE IN EUROPE, albo NOT FOR USE ON PUBLIC ROADS 2. Żarówka taka pobiera około 2 razy więcej prądu niż standardowa. Producenci samochodów nie przewidzieli aż takich obciążeń w obwodach świateł. Ty je solidnie przeciążyłeś. A oto i możliwe skutki takiego działania:...
No i odebrałem autko. rzeczywiście okazało się, że wypalone były gniazda zaworowe. Trudno. Zrobili głowicę, sam remont głowicy ok 2000 zł i auto chodzi jak przecinak.
to mogą być zawory wypalone lub gniazda zaworow badz pierścien olejowy nie trzyma
Trzeba cylindry sprawdzić na szczelność,może być zawór wypalony,gniazdo zaworowe,zakłócenia są na ilu cylindrach.
Po roku żeby mieć wypalone gniazdo, w nowym aucie, niemożliwe. A co do instalacji, to powiedz im że np, fiat w słupsku montuje BRC i działa to dużo lepiej od tartarini, co na pewno sami wiedzą, tylko w kolano sobie nie strzelą. Problem z regulacją, czyli pewnie wada jakaś, bo gniazdo by się nie wyklepało tak szybko, o ile to to jest przyczyną. Zabierz...
Witam, Sprawdź mocowanie i działanie czujnika położenia (obrotów) wału korbowego (gdzie dokładnie znajduje się w tym modelu ja nie wiem). Najgorszy przypadek takich objawów to wypalone gniazda zaworowe w głowicy - ale to już ostateczność. Takie objawy wskazują na nie stabilny kąt wyprzedzenia zapłonu.Trzeba zacząć od naj prostszego. Co było ostatnio,...
A nie ma przepięcia na tym bezpieczniku? Może gniazdo jest wypalone, albo przewody do gniazda? Pozdrawiam
Wygląda na to że uszkodzona jest głowica lub zawory nie wyregulowane ewentualnie wałek rozrządu często się wycierają. Z praktyki uszkodzenie wygląda mi na wypalone gniazda głowicy. możlie jest też że przeskoczył pasek rozrządu ale to małoprawdopodobne. Kolego napisz coś wiecej dokładnie co i jak przy jakich obrotach, czy ogień jest widoczny czy tylko...
W skrzynce bezpieczników pod maską wypalają się gniazda bezpieczników od sterownika instalacji elektrycznej. Bezpiecznik wygląda cały a po wyjęciu ma wypalone styki. Bezpiecznik 30A.
Lepiej zakup odpowiednią wtyczkę - jeśli styk będzie nieodpowiedni - a zapewne taki będzie, jeśli nie od razu to po czasie - może wypalić gniazdo.
Całkiem możliwe że masz wypalone gniazda zaworowe lub pęknięty zawór. Zrób pomiar kompresji na zimnym silniku, następnie rozgrzej go aż włączą się wentylatory i powtórz pomiar kompresji. Kolejną sprawą jest konkretna diagnostyka komputerowa z wglądem w parametry pracy silnika, to może wiele wyjaśnić. Sprawa EGR i katalizatora, który może być przypchany,...
Nigdy nie pracować w niedzielę to podstawa : miernik wypalone gniazda ale łykne to bo testy ok. 30A bez problemu .trzeba uważać na kable za cienkie ładnie schodzi izolacja prosto na złom OK . wskazane jest zastosowanie zabezpieczenie jak niżej http://obrazki.elektroda.pl/4514028000_1... ryja potrafi opalić prostownik 600Ah lakko przy mały...
Wprawdzie nie wiemy który to model Octavii, ale usterka świateł po przekątnej może sygnalizować uszkodzenie skrzynki bezpieczników pod maską. Wypalone gniazdo bezpiecznika, nie pamietam który, raczej dużej wartości koło 30A, zabezpiecza on wejście modułu elektryki nadwozia.
Również sprawdził bym jak wyglądają gniazda świetlówek. Czesto na skutek przegrzania ulegają stopieniu Zgadza się, miałem taki przypadek z wypalonym gniazdem świetlówki do tego stopnia, że ten wypalony fragment plastiku był na tyle zwęglony, że występowała upływność napięcia do masy, co skutkowało krótkim mignięciem podświetlania zaraz po włączeniu...
Sprawdzenie zaworów, to trzeba ściągnąć pokrywę zaworów i dokonać pomiarów luzów (0,4 wydech, 0,2 ssanie) Reguluje się albo całymi kielichami, albo podkładkami zależy od silnika. Jeżeli luzy są prawidłowe, to sprawdzić sprężanie na każdym cylindrze i wtedy wnioski albo wypalone już gniazda albo pierścienie do bani. Przy wypalonych gniazdach zaworów...
Przyczyną były wypalone styki gniazda bezpiecznika F34. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
(at)Grzegorz Markowski a po co zaraz takie wyrzuty? po to jest 4um by zapytać, chyba..... gość ma podane możliwości a co zrobi to jego problem.... w najlepszym wypadku będzie go ścigać energetyka a w najgorszym jak coś narozrabia to prokurator i tyle hehehe Proszę skupić się na odpowiedzi autorowi tematu. Dodano po 1 Czy mogę zerwać plombę ze skrzynki...
wiec mianowicie powiem szczerze to jest tak ze, hmmm lipa wypalone gniazda przez gaz ...... 1 i 4 tłok juz odmawiał pracy tak ze nie warto . I tyle na 1,8 i mogę powiedzieć teraz tylko na benzyn-ce będę śmigał bo nie opłacalny temat . wiec tak cały silnik igła ze tak powiem ale gniazda masakra głowica do planowania itp ... wiec koszta na Maxxxa . no...
Witaj kolego.Moja astra h 1.6 16v jest na gazie,i okazało sie ze miała wypalone gniazda zaworowe.Takze musiałem zrobic mały remoncik i jest wszystko ok.Poprzedni własciciel nie dbał o regulacje zaworów,podobno srednio coś około 30000 km powinno się zrobic regulacje.Powiem szczerze ze kosztowało mnie to 1300 zł.Podobno te silniki nie nadaja się do gazu,ale...
Trochę widziałem w indukcjach ale nigdy wypalonego gniazda bezpiecznika (oryginalnie zainstalowanego 6,3x32 mm). Zdarzają się wypalone konektory bagnetowe na zasilaniu modułów albo wypalone złącza skręcane (słabo dokręcona śruba) na zasilaniu induktorów.
Kolego misiozol a takie uszkodzenia jak np wypalone gniazda zaworowe, z czasem olbrzymie zużycie oleju, problemy z komputerem, z wtryskiwaczami a do tego bardzo odczuwallny spadek mocy. A pozatym butla z gazem w bagażniku to jak bomba;) A co do zużycia, mówisz że 20/30%. Tak jest napisane, a w rzeczywiśtości jest tak jak mówię i wiem to z doświadczenia...
Witam, panowie mam prośbę do osób które naprawiały albo mają gdzieś u siebie taką płytę jak na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/2372423800_... Chodzi mi o dokładne zdjęcia z okolic mostu i gniazda baterii. Mam tam wypalone kilka elementów a schematu ani boardwive nigdzie nie ma.
witam kolego na moje oko nasz gdzieś nieszczelność i ciągnie lewe powietrze posprawdzaj sobie bo sam kiedyś to przerabiałem może nieszczelny anty-wybuch podstawa wtrysku albo jeszcze co innego weź sobie samostart plaka albo zmywacz uniwersalny i spróbuj psykać po kolektorze dolotowym jak obroty w pewnym momencie zaczną się wyrównywać to masz nieszczelność...
Miałem identyczną sytuację w Escorcie 1.6 16V. Też dostawał samozapłonu przy mocnym nagrzaniu. Początkowo było to tylko na gazie, później występowało też na benzynie.Coraz trudniej było go zgasić. Jak był dobrze nagrzany to wogóle nie chciał zgasnąć, gasiłem go na biegu i na hamulcu. Pomógł dopiero remont głowicy-były wypalone gniazda zaworów. Po remoncie...
Po dłuższym czasie miałem wolną chwilkę i podjechałem do innego mechanika, który stwierdził wypalone gniazda zaworowe na 2 i 3 cylindrze. Trzeba zrzucić głowicę i oddać do regeneracji. Jedyny plus w tym wszystkim jest taki, że sprzedający silnik zgodził się pokryć połowę kosztów naprawy. Więc wyjdzie mnie tyle jakbym od razu kupił dobry silnik w normalnej...
Witam mam problem ze światłami konkretnie nie działa mi prawy przód kierunkowskaz i lewy tył . Widziałem podobny temat na forum , chodziło o wypalone gniazdo bezpiecznika po wyjęciu tego bezpiecznika 30A wygląda na sprawny jak zdiagnozować wypalone gniazdo ?
Silniki zasilane gazem szybciej ulegają zużyciu, tym bardziej jeśli nie jest to sekwencja. Mogą być wypalone gniazda zaworów, luzy na prowadnicach i przez to klekocze i bierze olej. Wymiany na 16v nie polecam bo operacja może przerosnąc nawet bardzo doświadczonych mechaników. Silnik 1.6 16v to k4m czyli ten sam co montowany w megane zelazku i sceniku...
Witam Panowie trafiło do mnie berlingo z silnikiem 1.6 VTI auto miało wypalone 2 gniazda zaworowe dodatkowo wałki rozrządu były porysowane. Głowica została zrobiona wymienione pierścienie na tłokach auto odpalone pochodziło ładnie około 20 minut po czym wyrzuciło kontrolkę ciśnienia oleju. Od razu zgasiłem i po ponownym odpaleniu już zaczęło chodzić...
MOZLIWA PRZYCZYNA 1 UKLAD ZAPLONOWY TZ SWIECE PRZEWODY 2 WYPALONE GNIAZDA ZAWORÓW 3 REGULACJA INSTALACJI (W SZCZEGULNOSCI ZBYT UBOGA MIESZANKA) W PIERWSZEJ KOLEJNOSCI PROPONUJE REGULACJE INSTALACJI W DRÓGIEJ WYMIANA SWIEC A PUZNIEJ PRZEWODÓW (POMIMO ZE SA NOWE ) A W OSTATECZNOSCI ZROBIENIE GLOWICY A JESLI JEST TO WTRYSK ABIMEX TO CZESTO SIE ZDARZAJA...
Moim zdaniem przyczyn moze być 4 1 wypalone gniazda zaworów (konieczna regulacja luzów) Tam są chyba płytki regulacyjne w szklankach 2 Nieszczelny układ dolotowy (pekniety kolektor,obudowa filtra, źle założony filtr,tani filtr czyli nie przepuszcza odpowiedniej ilości powietrza) 3 Padnięty przepływomierz nawet gdy nie wyrzuca błędu potrafi oszukiwać...
Kolego zamiast iść w gaz, jak w dym, trzeba było wcześniej, coś na ten temat poczytać, na forum corolli, lpg-forum oraz na elektrodzie i później rozglądnąć się za rozgarniętym gazmajstrem Spokojnie to nie mój samochód. Rozebrałem głowice, okazało się że świeca nie zrobiła spustoszenia, wypalone gniazda zaworów spowodowały skasowanie luzów zaworowych...
Witam wszystkich forumowiczów . Proszę o pomoc w doborze silnika do peugeot expert 2008 rok W aucie mam zamontowany uszkodzony silnik o kodzie 2.0 hdi 10DYUL PSARHK Poniżej zdjęcia uszkodzeń , wypalone gniazda zaworów Obecnie poszukuje nowego silnika bo tego nie opłaca się naprawiać I teraz pytanie Czym różnią się silniki PSARHK PSARHJ czy PSARHR Z...
Tak zrobiłem i "ten kanał" nie jest obsługiwany. Dodano po 12 Poza tym w gutmann nie mam tej funkcji a on dobrze robi niemieckie samochody. Dodano po 4 Czy ktoś z szanownych kolegów jest mi w stanie powiedzieć czemu w tym silniku na benzynie podciśnienie jest w okolicach 0,55-0,60 bara a po przełączeniu na gaz wskakuje na 0,65-070bara ? Wypalone gniazda...
Witam podaje wykresy z occt przed wymiana gniazda i złącza oraz pasty silikonowej http://obrazki.elektroda.pl/4841565300_1... http://obrazki.elektroda.pl/2886328500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3431465900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8074201100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6418080400_1...
wypalone gniazda zaworów plazma wypalone wypalone odbłyśniki
tuning kolumn instrukcja magnetowid toshiba usterka telewizor philips kolory
stabilization position miele w5877
Pliki EEPROM do radia CNH 84399213 - dostęp i informacje Głośnik karaoke Manta - problem z radiem