Oznaczenie części C110006A4 - wpisz w Google a na pewno się pojawi.
Zasilacz wymień, do usterki doprowadziły rozgięte styki we wtyku zasilacza. Naprawę płyty zacznij od wymiany uszkodzonego złącza zasilania. Coś źle narysowałeś - albo nr 1 to powinien być niebieski przewód, albo powinien być po przeciwnej stronie - wtedy był pomarańczowy - czyli linia 3,3V, w zasadzie wszystkie 3 pomarańczowe + 1 brązowy (ten co są...
Mam już wlutowany nowy przełącznik on-off-on. Nie wiem jak wyprowadzić kable z styków.
sciag po prawej stronie u kierowcy od dolu plastik z tunelu, sprawdz tam 2 kable, czy nie wypalone styki
będę szukał problemu, ma problem z ruszeniem, nawet gdy zbiornik powietrza jest pusty , czuję ewidentne wibracje na problemowym silniku . Łożyska silnika, luźny przewó albo wypalone styki stycznika.
Brak modelu, zdjecie nic nie pokazuje. Mozliwe wypalone styki w tym pokretle.
Prawdopodobnie przełącznik funkcji do wymiany Ma zapewne wypalone styki
Jeśli wypalone styki przełącznika to żaden sprej tu nie pomoże. Może pomóc tylko wtedy, gdy będą jedynie pokryte siarczkiem srebra. Z moich doświadczeń wynika jednak, ze bardzo często występuje wypalenie styków (fizycznie - ze styku pozostaje wspomnienie). Mam jednak nadzieję, że w Twoim wypadku pomoże.
U mnie jest podobnie, tylko w końcu telewizor wylądował w serwisie... Planuje kupić dobry przedłużacz z filtrem i przepięciówką, wymienić łączniki w obwodach oświetleniowych (może są wypalone styki i powstają przepięcia). Sugestia serwisu RTV wymienić kable TV u mnie HDMI ... Czekam co stwierdzisz u siebie.
Prawdopodobnie wypalone styki przekaźnika. Przekaźnik tylko i wyłącznie do wymiany. Żadne "obejścia" nie wchodzą w grę.
Rozebrać przełącznik i naprawić? lub wymienić? Z opisu zachowania wynika, że brak dobrego styku/połączenia w przełączniku. Demontaż przełącznika można go rozebrać i sprawdzić czy wypalone są styki czy tylko nie łączą i ewentualna wymiana przełącznika. Prawdopodobnie jest to ten sam przełącznik co w i30 GD II-gen 2012-2016
Myślę że problemem mogą być przekaźniki i wypalone styki, jak tak długo to działa to ma prawo wypalić styki a jeszcze autor pisze że słychać jak klikają. Najlepiej by było je wylutować i przetestować bo pewnie są na niskie napięcie a w układzie grozi porażeniem.
Rezystor ten mógł się uszkodzić z 2 powodów: 1. Wypalone styki przekaźnika, który mostkuje ten rezystor; 2. Brak wysterowania przekaźnika.
Nie kostka, to nie ten typ Mercedesa. Sprawdzaj nim coś napiszesz! Brak zasilania, prawdopodobnie wypalone styki w przekaźniku lub poluzowane przewody zasilające.
Jak otworzysz obudowę to zobaczysz wypalone styki bez miernika. Miałem to.
Moim zdaniem masz wypalone styki prądowe w automacie rozrusznika , choć wtedy powinien "cykać" .
Myślę że chodzi o typową usterkę wypalone styki w lampie.P
Ok, już widzę, powiększyłem obrazek. Nie zmienia to tego, że ten rezystor powinien mieć 1,5–2 Ω, a najlepiej, gdyby to był termistor rozruchowy jak w nowszych konstrukcjach. Wtedy to wszystko się tak nie fajczy. Sprawdź, czy styki tego przekaźnika nie są wypalone i czy łączą, bo to mogła być przyczyna spalenia rezystora. Dopiero co reanimowałem HandBoxa...
(at)olo114 Wypalone styki przekaźników....Mozliwe i to.
wypalone styki przekaźnika zasilania bardzo często są spotykane w tym pojeździe.
Albo zabrudzone i wypalone styki w wyłączniku krańcowym w obudowie przekładni.
Jaka moc? Ile grzałek? Zasilenie 400V? Albo brak fazy zasilania albo przepalona grzałka albo wypalone styki stycznika sterującego, termostat pokazuję cały czas grzanie? Weź elektryka w ciągu 15 min znajdzie awarie.
Zregeneruj ten rozruch elekto-magnetyczny - Biały element widoczny na zdjęciu ma wypalone styki i zworę , to dość "erzatsny" element wykonany w "nrd-owie" i styki są lekko posrebrzone, tzn takie były jak były nowe a co z nich zostało to zobaczysz.
Prawdopodobnie ma wypalone styki .Podmień na nowy a najlepiej wymontuj i sprawdż czy działa .
Wszystko wygląda na przerwę w obwodzie zasilania grzałki czyli na przewodach ją zasilających objawiająca się okresowo lub wypalone styki przekaźnika sterującego pracą grzałki. Dzwoń do żony niech wezwie serwisanta, ale jeśli usłyszy od niego, że moduł sterujący do wymiany to niech go goni jak szkodnika z domu bo i takie przypadki były opisywane na tym...
wypalone styki w hydrostacie, słychać kliknięcie ale nie podaje napięcia, kol.Pa_wel ma rację
Witam, Masz najprawdopodobniej wypalone styki przekaźnika załączania kierunkowskazów. Musisz zlokalizować sterownik centralnego zamka i wymienić przekaźnik. Pozdrawiam.
Odkąd to kondensator pracy, bo taki tam jest, a nie rozruchowy (!), pracuje tylko w jedną stronę? Wypalone są styki w programatorze odpowiedzialne za zmianę kierunku obrotów. Możliwe też zwarcie międzyzwojowe w stojanie silnika. Widzę że ,,stado ekspertów" już w natarciu. Poza tym, ten olejowy kondensator pracy jest naprawdę z ,,najwyższej półki" i...
spotkałem się z tym wiele razy w99% to był uszkodzony silnik wycieraczek a konkretnie wypalone styki wyłącznika krańcowego wewnątrz silnika pozdrawiam
Na forum BMW był temat i nawet fotoporada jak sobie poradzić z tym problemem, jeśli dobrze pamiętam problemem były wypalone styki od przekaźnika wycieraczek.
Ja bym sprawdził czym ta dmuchawa jest załączana. Może tym przekaźnikiem który słychać jak się załącza. To, że słychać jak przekaźnik się załącza nie oznacz jego całkowitej sprawności. Mogą być wypalone styki i przekaźnik nie podaje zasilania na dmuchawę.
Jeżeli mówimy o tym samym elemencie to działa bo po nacisnięciu przycisku na uchwycie widać i słychac że cewka załącza stycznik. To że przekaźnik cyka jak przyciskasz przycisk to nie oznacza że jest on sprawny ponieważ może mieć wypalone styki
Ta kuchnia na zdjęciu tylko tak głupio wygląda ale ona ma cyfrowy ustawianie temperatury i sterownie czasem grzania przez przekaźniki.. Jeśli uszkodzony jest wybierak programu grzania to należy zakupić nowy i przełożyć przewody a do tego schemat jest zbędny ,tylko należy przekładać kolejno na odpowiednie konektory nowego wybieraka. Czy wymiana jest...
Dla mnie masz wypalone styki w przerywaczu. Nie wiem jak jest w komarze, ale może da się je rozebrać lub odgiąć i szlifnąć cienkim pilniczkiem.
Masz przełącznik na płytce. To ten czarny element do którego dochodzi dźwignia z prawej strony zdjęcia. Sprawdź omomierzem (przy odłączeniu od sieci 230V) czy sprawny. Przekaźnik też może mieć uszkodzone - wypalone styki co może być przyczyną niedziałania odkurzacza.
Opisuj dokładniej problem. Jeśli pozostałe funkcje działają, to Viper jest sprawny. Jest to układ przetwornicy - zasilacz dla procesora i całej niskonapięciowej elektroniki. Sprawdziłbym styki pod pokrętłem, przekaźnik w rogu płyty i termostat - mogą mieć wypalone styki.
Termostat to ta kostka do której dochodzą 4 przewody. Sprawdź przewody które idą od programatora. Czasami są przełamane na dole drzwi. Zmierz miernikiem przejścia od programatora do dolnej części zmywarki. Jak to nie pomoże to masz wypalone styki w programatorze.
Obstawiam wypalone styki w wyłączniku, czyli do wymiany, albo poluzowane przewody, które można poprawić dokręcając śrubki po odkręceniu wyłącznika. Należy uważać bo przewody są pod niebezpiecznym napięciem 230V zagrażającym zdrowiu i życiu.
Albo styki wypalone w przekaźniku.
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
Nie pamiętam już tego modelu ale jeśli jest w niej moduł sterowania to na 100% uszkodzone przekaźniki zmiany kierunku pracy na silniku. W tej pralce nie ma modułu. Jeśli już to wypalone styki programatora lub uszkodzony jego silniczek.Ale autor tematu nie napisał czy programator się "kręci".
"włącznik magnetyczny" piszesz :) - czyli jednak przekaźnik - nie kombinuj i wymień. Styki wypalone to taki będzie efekt. A "triak" to pewnie tranzystor sterujący ... przekaźnikiem.
Czy przewodzenie termostatu sprawdzałeś miernikiem czy próbnikiem? Jeżeli wszystko posprawdzałeś prawidłowo jak opisałeś w poprzednich postach to pozostaje ci tylko programator. Może mieć wypalone styki załączające obwód grzałki. Najlepiej po przewodach prowadzących do grzałki sprawdzić, która sekcja jest odpowiedzialna za załączanie grzałki i sprawdzić...
(at)kubas10 Ze schematu wynika że są 4 biegi a nie 3. Masz wypalone styki na przekażniku. Trzy przez opornicę i jeden bezpośredni. Rozrysuj sobie na kartce kombinacje to zrozumiesz. Bo K06 załącza 1,2 i 3 bieg. A kombinacje K23 i K24 dają poszczególne kombinacje biegów.
Grzanie grzaniem a może stacyjka (klamka) się wypaliły styki wewnątrz. Chyba że stacyjka z kluczykiem padła. To też, a może styki załączające rozrusznik w tym elektromagnesie/bendiksie (jak niektórzy nazywają) nie załączają napięcia na rozrusznik skoro słychać "pyknięcie" a nie rusza rozrusznik. Dodano po 2 Ale chyba ten włącznik rozrusznika jest sprawny...
Prawdopodobnie to jednak prodramator. Ściągnij sobie schematy obu pralek może się wyjaśni czy programatory są takie same. Ja obstawiam, że takie same. Sam mam Dafne, a korzystałem ze schematu jakiejś 585 i się zgadzało. Pozdrawiam. Dodano po 4 Jeżeli również nie grzeje może wypalone styki w programatorze. Lub dwie usterki (niezależne).
Wymienić wyłącznik? Czasem nie można inaczej - jeśli styki są zaśniedziałe, wypalone czy niedostatecznie szybko rozłaczane powstaje coś w rodzaju łuku elektrycznego. Gasik eliminuje z zasady tylko niewielkie iskrzenia, reszta to już kwestia samego wyłącznika.
Po podgłośnieniu lub klikukrotnym wciśnięciu speakers on/off wraca do normy. Styki po drodze między wyjściem wzmacniacza mocy a zaciskami głośnikowymi na tylnej ściance wzmacniacza. Jest tam przełącznik czy też przekaźnik w torze ? Jak przekaźnik to styki przekaźnika są wypalone - przekaźnik do wymiany ew. do regeneracji styków (ta druga metoda to...
Jeśli to jest szafa chłodnicza może miec układ startowy spręzarki z kondensatorem startowym a przyczyna są wypalone styki w tym urządzeniu stertowym- czy da się rto przekonserwowac -z daleka trudno odpowiedziec-po prostu zdemontu , staranniee obejrzyj czy da się rozebrać bez zniszczenia itd. Może to się zakończyć uszkodzeniem sprężarki- siły przyrody...
Osobiście proponuje zrobić ten oryginał, wypalone styki opornicy to żadna nowośc w megance. plastiki(obudowa styków) sa na zatrzaskach, rozepnij je i zrób sobie wyprowadzenia na zewnątrz prosto z płytki ewentualnie, wepnij kostke i dopnij się do tych obwodów, a już nigdy nic sie nie wypali. Tranzystory jeśli są już do kiczu to też musisz wymienić na...
styki wypalone wypalone styki przekaźnika styki wypalone regeneracja
sterownik wielofunkcyjny brother zablokowane drzwiczki pralki whirlpool starter elektroniczny świetlówka
prostownik rozruchem schemat prostownik rozruchem schemat
Wymiana rozrusznika BMW X3 E83 diesel automat - krok po kroku Immergas Victrix, Eolo, Omnia – brak ciepłej wody, kod 0.0 d, ciśnienie 0 bar, diagnostyka