Witam i pozdrawiam wszystkich mam problem z fiatem 126p ? po założeniu nowego akumulatora wypalił się przewód plusowy od alternatora i nie wiem co jest grane poratujcie
Już napisałem wezwać elektryka który myśli i napewno jak mu opowiesz sytuację i pokażesz ten rozłącznik i sam zerknie tam gdzie jest zainstalowany to będzie widział czemu to się dzieje. Ja uważam że przewód jest wypalony i nie zarobiony od nowa co powoduje dalsze wypalanie.
Nie patrz na przewód główny, tylko odejściowe. Wypalony jest cały przewód odejsciowy. Potencjalne powody są dwa: syf który spowodował korozję oraz ew. Słaby styk. Ja prywatnie uważam, że syf spowodował korozję złąza stalowego i wygrzewało się połączenie.
Chłopie, ogarnij się i zostaw w spokoju ten czujnik. Widzisz wypalony ten drugi przewód? To zasilanie po stacyjce. Podłącz tam plus z akumulatora ale PRZEZ ŻARÓWKĘ H4 w szereg włączoną. Będzie pełnić funkcję bezpiecznika. Zobaczysz, że pojawią się kontrolki. Stąd tylko krok do znalezienia usterki.
Okazało się że układ NCP1251 pasuję, problem jeszcze z uzwojeniem pomocniczym. Wypalony przewód od odczepu na trafie, nie wiem jak przeoczyłem przerwę. Zwarta jeszcze dioda z uzw. pomocniczego DM802C, łączona w szereg z DM803C(zasilanie NCP1251) . Prawdopodobna przyczyna to zwarcie przewodu HV na trafie z przewodem od uzw. pomocniczego(musiałem wydłubać...
A przewód sieciowy sprawny? Przełącznik nie wypalony?
Temat zakończony przyczyną był wypalony przewód za przekażnikiem podgrzewania sondy. sonda była bardzo daleko i nie pracowała
Witam . Jak wyglądają luty przy trafie ,szczególnie masy, kondensatory kostki i wtyczki od cewek. Może wypalony przewód wysokiego wewnątrz trafopowielacza . Pozdrawiam.
Zobacz ten alarm czy rozcina pompę. Pewnie cięta wiązka na lewym progu/słupku. Zmostkuj z powrotem. Przekaźnik nie wypalony? Przewody to ostatnie co może być, najczęściej złącza , styki itp.
Masa w lewej tylnej lampie brązowy przewód wypalony w szerszej wtyczce obstawiam
IMMO nie odłączy silnika w czasie jazdy!!!!! usterka na pewno jest w innym układzie bezpieczniki luźne, przekaźniki wypalone, przewody przetarte bo 2000rok, lub uszkodzenia na złączach/wtyczkach, ewentualnie kostka stacyjki. czy odczytałeś błędy w sterownikach?
Wypalony styk w programatorze, uszkodzone uzwojenie w silniku lub ułamany przewód po drodze. Zdobycie części do takiego zabytku może być problematyczne. Jedyna szansa, że awaria z rodzaju ułamanego przewodu.
Może styk w programatorze między wyprowadzeniami 16T i 16 jest wypalony. Wg. schematu tak to wygląda. Wył. zasilania załącza jeden przewód a drugi właśnie te styki.
spróbuj wyjąć centralkę przełanczająsą i zobacz czy na wtyczce nie jest wypalony brązowy przewód, ale naj prawdopodobniej poszła centralka i nie czyta indukcji
Sprawa rozwiązana. Znacznie prostrza niż to z początku wyglądało. 1. ważne - ten odkurzacz wcale nie ma termika, ani we włączniku ani gdzie indziej. 2. Jak nie wiesz dlaczego nie działa to sprawdź kabel zasilający. I u mnie właśnie problem był w upalonym przewodzie przy samej wtyczce. Jak usterka się pojawiła, to pewnie były jeszcze jakieś resztki przewodu...
Też mam dwa przewody aluminiowe w starym bloku i mostki do bolca ochronnego w łazience i kuchni. Instalacja badana systematycznie przez ekipę sp-ni i nie ma zastrzeżeń. Posprawdzaj wszystkie gniazdka czy są przewody dobrze podokręcane, a zwłasza w tych gdzie podłączasz urządzenia bardziej "prądożerne". W moim jednym gniazdku łączyły się przewody do...
Opisane objawy mogą wskazywać na poluzowany/wypalony przewód niefazowy - czyli neutralny albo zerowy - gdzieś w odbwodzie, w którym się znajduje gniazdko do którego była podłączona pralka. Tego rodzaju uszkodzenie jest dosyć niebezpieczne, ponieważ: 1) po całkowitym przerwaniu się przewodu niefazowego, na jego części będącej po stronie odbiorników,...
To potwierdza uszkodzenie trafopowielacza,najczęściej wypalone wyprowadzenie przewodu WN.
Mam 1.6 i 2.0 w 2.0 coś tam pływa na dnie ale problemów nie ma. Pamiętaj czujnik ciśnienia kosztuje sto parę złotych (sensata) więc przy koszcie pompy to pikuś, a padają jednak plus we wtyczce często przy takich błędach jest wypalony pin lub przewód elektryczny. Możesz wyjąć czujnik z pompy takze i zobaczyć czy o.ring nie uszkodzony lub co wypłynie....
A może luźny styk, popraw je. Może coś zaśniedziało. Może upalony przewód Może wypalony bezpiecznik (wypalone styki bezpiecznika).
Czy wystarczy go wymienić Wystarczy wymienić,ale wcześniej należy sprawdzić tranzystor 2sc2078, czy nie ma zwarcia.Ten wypalony to 2sc2314 Jeszcze takie pytanko czy wyjście anteny,tam gdzie gorący przewód powinno być podłączone do obudowy radia tak jak na zdjęciu Za pomocą kondensatora tak,nie bezpośrednio.
Może być wypalony zawór, uszkodzona świeca, przewód zapłonowy, cewka i wiele innych. Można przełożyć świece z innego cylindra i przewód, można wykluczyć cewkę zamieniając ze sobą przewody na świecach 1 z 4 (w cewce zostaje po staremu). Mierząc ciśnienie będziesz wiedział czy to wina sprężania.
Od razu po nim widać czy nie jest wypalony. Sprawdził bym jeszcze sam przełącznik i przewód.
W żadnym przypadku nie rozkręcaj pompy. Zdejmij osłonę wentylatora, następnie wentylator, odkręć trzy śruby i delikatnie pomagając sobie młotkiem zdejmij pokrywę silnika ale ostrożnie bo urwiesz przewody. Przewody są na tyle długie że bokiem idzie odsunąć pokrywę i dojdziesz do wyłącznika odśrodkowego, będziesz miał urwany przewód (skorodowana blaszka)...
Czyli w tej chwili nie wiadomo, co dokładnie sprawia problemy. Pytałem o działanie regulacji obrotów, bo byłaby to jakaś wskazówka, czy problem jest ze sterownikiem klimatyzacji lub obwodem wentylatora. Jeśli posiadasz multimetr i czujesz się na siłach, to na początek warto byłoby sprawdzić wymieniony bezpiecznik termiczny oraz napięcia w złączu tego...
Jedynie wypalone w środku przewody lub gniazda powodują uszkadzanie cewek.
1. To dziwne bo ewidentnie widać spaloną izolację przewodu i wypalone gniazdo. Przewody mogły się dawno palić, a w oprawie tylko skwierczało. Wkładka kalibrująca rozbita żeby można było włożyć bezp 25A. Tam musiały płynąć ładne prądy. Instalacja na gniazda może być przegrzana.
witam. dawno nie pisane , ale dziś grzebałem w takim samym i problem był w tylnik nadkolu , gruby przewód zasilający był wypalony i ugnity na styku z nadkolem(progiem) metalowym.Trza plastik sciągnąć.
W jaki sposób mierzyłeś to napięcie? Mam na myśli czy do masy samochodu czy na zaciskach żarówki. Powodów może być kilka, min: 1. Jeśli nieżyłeś napięcie do masy np silnik lub biegun (-) akumulatora to albo czujnik w skrzyni ma wypalony styk a co zatym idzie zbyt dużą rezystancję. Albo przewód między czujnikiem a lampami. Objawia się to właśnie brakiem...
Oczywiście. Wiązke główną od akumulatora, razem z kompletną skrzynką już mam, wczoraj odebrałem od serwisu. Natomiast do naprawy mam wiązkę silnika gdyż wypalony jest w niej jeden przewód, prawdopodobnie masa skrzynki bezpieczników. Przewód po prostu wyparował i narobił przy tym niezłych szkód. Tomasz.
Przewody wszędzie są 4 żyłowe ( stara instalacja) Jeżeli przewód jest w dobrym stanie wizualnym i mechanicznym, oraz pomiary wyszły ok, to nie widzę problemu. Podobnie ilość żył - nie łączymy przewodów ochronnych falownika i instalacji odbiorczej. Tylko fazy i N. powiedział że powinno byc przynajmniej 4mm2 przewody bo może się wypalić wszystko Czemu...
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
Szukaj przy bezpiecznikach, może być wypalony zestyk. Można też inaczej, założyć nowy przewód od pompki do bezpieczników.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Na pierwszym zdjęciu definitywnie widać wypalenie. Te przewody idą do jednej z grzałek, musisz to naprawić, bo w przyszłości awaria murowana. Na drugim zdjęcie to samo, musisz kupić i zamontować nowe wsuwki na przewody. Co do bezpiecznika, to jak masz miernik to go pomierz czy nie ma przerwy, natomiast jak nie masz miernika, to możesz go obejrzeć pod...
Odlacz całkowicie gaz. Możesz zakręcić zawór na butli i niech wypali gaz z przewodów aż zgaśnie i wtedy patrz jak będzie odpalał. Może być tak że puszcza gaz razem z benzyną.
Sprawdź przewód WN czy ma przejście do masy.
Twój błąd przy diagnozowaniu, polegał na niezakręceniu butli. Resztki gazu zmyliły Ciebie. Zakręć butlę, wypal gaz z przewodów i testuj ze dwa trzy dni.
Napewno 1 sposób jest najgorszy, przy dużych obiciążeniach mgą bardzo szybko się przewody wypalić 2 sposób w miarę dobry najlepszy (cyna jest mięka i może się wytopić) 3 pewny!!
Twoje pomiary miernikiem, bez obciążenia, niewiele dają, wręcz wprowadzają Ciebie w błąd. Masy sprawdzaj sobie żarówką, przy zasilaniach, nie kombinuj. Masy sprawdzaj bezpośrednio na pinach, bo może przewód w samym konektorze być wypalony.
Kto na odległość może wystawić diagnozę? Chyba tylko wróżka. Może być przewód luźny, może być przewód złamany, może być styk wypalony. Tych "może" może być wiele. Trzeba zdemontować, sprawdzić i ewentualną usterkę usunąć (jeśli możliwe) lub wymienić wyłącznik. Jeśli masz zamiar się tego podjąć to pamiętaj o obowiązkowym wyłączeniu napięcia z obwodu...
demontujesz pierwsze gniazdo od rozdzielnicy i co robisz przerywasz przewód PE. Nie rozumiem czemu mam zostawić przerwany tylko przewód PE? Jest również wiele przykładów wypalonych przewodów w listwach łączeniowych (szczególnie przewodów AL).
Może być wypalony styk przekaźnika grzałki lub styk presostatu, ewentualnie upalony przewód od presostatu do grzałki. Sprawdź czy przekaźnik jest zadziałany, na cewce powinno być 12V (UWAGA! na płytce sterownika jest potencjał sieci 230V)
To raczej nie jest wina zasilacza. Uszkodzenia trzeba szukać w torze odbiorczym (jeśli dekoder jest podłączony po RF). Czy niema jakiegoś urwanego przewodu, wypalonej płytki? Telewizor zacny tylko trzeba go naprawić. Niestety w warunkach domowych naprawa takiego sprzętu może być trudna ze względu na brak przyrządów pomiarowych.
Ok, tylko pytanie czy to zlikwiduje problem gorących niebieskich dwóch przewodów od nawiewu ? Jak poprawi się styk wtyczka gniazdo to żaden przewód nie będzie gorący. Twoja wtyczka wypaliła się ponieważ był słaby styk na tych przewodach.
Wypalone w środku pierścienie ślizgowe zwiera przewód pierścienie.P
Witam programator sam w sobie może być dobry proponuję wyjąć wypalone przewody z wtyki obrobić je na nowo we wsówki i dobrze poczyścić styki programatora aby był dobry styl. Wsunąć i sprawdzić działanie pralki. Pozdrawiam. Może obędzie bez drugiego programatora.
Przede wszystkim żarówka H1 nie jest od świateł pozycyjnych tylko od świateł mijania, a po drugie brakuje Ci masy na tej żarówce, sprawdź przewód masowy czy nie jest skorodowany, lub wypalony.
Wypalony styk - do wymiany gniazdko. Ciekawe, czy przewody pod nim dobre?
W czasie pobytu w Danii kupiłem za 50 zł lampowe radio firmy Linnet & Laursen, model Monark FM-AM 584 Special, rok produkcji 1958. Niestety nie działa w nim magiczne oko UM4 MINIWATT w czerwonej obudowie 8-kołkowej. W załączeniu schemat połączeń tej lampy. Ale nie działa, w sensie "w ogóle nie świeci", czy w sensie "nie reaguje na dostrajanie do stacji"...
wypalony styk w przełaczniku swiateł lub urawny tuz przy nim jest przewód przełacznik pod kierownica Oczywiście światła mijania przełacznikiem masz właczone ?
Za słaby styk, poluzowały się zaciski i wypaliło, przewody połącz na wago albo skręć ma łeb porządnie i polutuj i zaizoluj.
Zakręć LPG na butli,poczekaj aż zgasnie(wypali resztkę gazu z przewodów)i przejedz sie na benzynie.Poczekaj i sprawdź jak odpali.
Wielkie dzięki za pomoc. To było to, czyli wymiana wtyczki i gniazda w pompie centralnego zamka (ponieważ były wypalone przewody i styki) oraz przelutowanie miejsc przy przekaźniku na płytce sterownika pompy centralnego. Teraz działa super. Sterowanie pilotem alarmu to przyjemność. Nie trzeba nerwowo kontrolować czy drzwi są zamknięte:) Jeszcze raz...
http://obrazki.elektroda.pl/3622707600_1... Na tym zdjęciu dokładnie widać że przewód (w tym wypadku kabel) przychodzący do środkowej podstawy jest wypalony. Ktoś już go kiedyś owijał jakąś taśmą. Przewód wychodzący z tej podstawy (WLZ) jest natomiast w stanie dobrym. Jak to się ma do tej teorii : co by ekspert nie napisał przewody...
Jeśli elektromagnes "klika" a auto nie odpala, to najprawdopodobniej sam elektromagnes w środku ma wypalony styk od głównego prądu (gruby przewód), wtedy wystarczy podłączyć żarówkę najlepiej o dużej mocy (60-100 W), pod śrubę do której dokręcone są szczotki, to jest ta śruba dolna bliżej stojana rozrusznika, jeśli podczas próby odpalenia auta, nie...
https://obrazki.elektroda.pl/9745712500_... A jakbym zastosował taki bezpiecznik na kablu nie rozłaczy prądu w momencie zwarcia na lini do tego bezpiecznika Generalnie potrzebował bym 5A Ten aparat (RCD) nie ma członu zwarciowego. Wypalisz chałupę a przewód dalej będzie pod napięciem.
Odepnij silnik i sprawdź żarówką czy wszystkie 3 fazy dochodzą, może masz przerwę w przewodzie lub wypalony jeden styk w styczniku lub bardzo zabrudzony. Jeżeli to nie pomoże to wtedy do sprawdzenia pozostaje silnik, a to już może być kosztowne
Wypalony, zespolony przełącznik świateł przy kierownicy. Seat cordoba 2004r. Mam przełącznik do świateł i chcę go założyć tylko pojawił się mały problem. Przy montażu przełącznika chcę założyć przekażnik do świateł drogowych. Problem polega na tym że nie wiem który przewód to plus na przełącznik a który to wyjście z przełącznika. Byłbym wdzięczny za...
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
Czy tego typu sytuacja jest niebezpieczna, czy na obecnym etapie to jest bardziej dyskomfort Tego typu instalacja po prostu nie jest przystosowana do zasilania współczesnych urządzeń. Dlatego trzeba jak najszybciej wymienić ją, stosując przewody o odpowiednich parametrach. W nowej instalacji należy bezwzględnie wyodrębnić obwody i zastosować odpowiednie...
U mnie było podobnie. Przyczyną okazały się wypalone połączenia między przewodami zasilającymi grzałkę a grzałką. Trzeba sprawdzić, czy po załączeniu się przekaźnika podaje napięcie i gdzie one się kończą.
wcześniej zauważyłem że na przejściu z karoserii do klapy bagażnika/w gumowej osłonie/są popękane izolacje kabli i czy to może być prztczyną To może być powodem pożaru samochodu. Podobnie w innym samochodzie kable miały popękaną izolację właśnie w tym miejscu. Po zwarciu wypaliły się przewody w wiązce, dobrze że skończyło się na tym. Ale przy naprawie...
https://filmy.elektroda.pl/38_1732382604... Dodano po 1 Oczywiście tylko na benzynie, zakręciłem zawór gazu i wypaliłem z przewodów do zera gaz. Plak jedynie podbijał napięcie do 0'5 V
Witam. WAGO COMPACT praktycznie różnią się tylko rozmiarami i ceną od zwykłych, żeby cie nie skłamać to jedyne awarię z jednymi i drugimi to właśnie wypalone przewody ale po przez niepoprawne wciśnięcie do szybko złączki, myślę że producentowi można wierzyć co do parametrów.
A nie ma przepięcia na tym bezpieczniku? Może gniazdo jest wypalone, albo przewody do gniazda? Pozdrawiam
Wypalone styki, a od strony przewodów?
Jeżeli zegar prawidłowo ustawiony, to jest uszkodzony (wypalony) łącznik krzywkowy (funkcyjny) - wymontuj nie rozłączając przewodów i zajrzyj od spodu.
Tak przewód żółto-zielony to masa i nie zaizolowany mógł zrobić zwarcie z przewodami od popy (różowy i brązowy). Przewód zielono żółty choćby dotykał obudowy to nie może zrobić zwarcia bo to jest uziemienie całej pralki połączone między innymi z obudową. Pan napisał że ''po około 10 minutach tylko błysk pod pralka i zrobiło zwarcie,'' Często ludzie...
Nie kostka, to nie ten typ Mercedesa. Sprawdzaj nim coś napiszesz! Brak zasilania, prawdopodobnie wypalone styki w przekaźniku lub poluzowane przewody zasilające.
Dzięki za podpowiedzii. zmyliło mie paliwo przed wttryskami. Jak odłączyłem przewód paliwowy okazało się że pompa nic nie podaje, był wypalony styk w przekaźniku. Kosztowało mnie to 50zł za holowanie, a miałem przy sobie narzędzia i lutownicę na 12V.
Tzn. co to samo...znów uszkodziło czy znow nie działa?? u mnie na pinie F jest równo 14V..może u Ciebie sie wypalił przewód od zwarcia? a może bezpiecznik nie łączy? ( o ile ta linia jest zabezpieczona) Zapodaj zewnętrzne zasilanie...jestem ciekaw efektów!!
Nie tylko odciąć zasilanie gazem. ale też go wypalić z przewodów, po prostu uruchomić silnik na gazie i czekać aż się sam przełączy na benzynę z braku ciśnienia, a na koniec wyjąć bezpiecznik od zasilania sterownika gazu, bo pewnie błędy kasuje skoro ich nie ma.
Drogi kolego , podstawienie świetlówki to jedno i to trzeba zrobić na początku, ale z wartości które podałeś wynika: V+-19 V GND-OV ENA-POWINNO BYĆ 3,3V DIM- od 1v-3,3 v w zależności od ustawienia jasności matrycy Czyli jeden z sygnałów jest za niski trzeba sprawdzić czy to nie jest przypadkiem sygnał "ENA" Często jest tak, że świetlówka jest sprawna...
Czyli masz jeden siłownik czy dwa połączone w jakiś dziwny sposób? Bo z tego co narysowałeś na siłownik(i) wychodzą tylko dwa przewody. Piny 5 i 11 są niepodłączone? Zresztą jakby nie było - takie wypalenie przewodów oznacza porządne zwarcie. Na początek sprawdziłbym, czy któryś przekaźnik się nie skleił. Albo od razu wymienił wszystkie - takie "sugar...
To ja jeszcze dodam, że jeśli kolega posiada stare bezpieczniki topikowe, to nigdy ich nie "watowac" i wstawiac kawalek drutu w bezpiecznik, bo w razie zwarcia (np podlaczenia wadliwego urzadzenia) mozna wypalic przewod zerowy ( ktory zadziala jak bezpiecznik) w jego najslabszym miejscu ktore to może znajdować sie gdzies pod tynkiem i wtedy roboty jeszcze...
Samo zakrecenie nic mi nie da, musiał bym caly gaz wypalić z przewodów.
Jak już wspominał Fuutro, jest duża szansa, że wymiana triaka (chyba BT136/600- sprawdź) załatwi sprawę. Potwierdzam, lecz kolejnym z powodów nie działania tej lampy może być: - uszkodzone (wypalone) gniazda żarówek. - przerwany przewód w miejscach zaznaczonych w załączniku (o ile jest to lampa podobnego typu). Dobrze było by aby kol. Saiqard , podał...
Problem rozwiązany. Przewody wypalone od kostki silnika. Wymienione i działa:)
przewód o przekroju 1,5mm(nie średnicy)jest dostosowany do wszystkich gniazd , przewód 2,5 stosuje się na wyrost i według mnie niepotrzebnie bo wiele spotykam wypalonych gniazd z tym przewodem spowodowane jest to złym stykiem, poluzowaniem czy złym montażem w miejscu lączenia ze śrubą w gniazdku po co stosować przewód 2,5 jeśli gniazdo nie jest dostosowane...
Niestety nie znam tej spawarki od środka znalazłem w jej opisie że jest to spawarka 3 fazowa. Jeżeli pokrętłem od zmiany prędkości podawania drutu regulujesz i prędkość się zmienia to znaczy że regulator działa. Regulator można również sprawdzić podłączając żarówkę i woltomierz zamiast silnika. Usterki regulatora to najczęściej: -brak regulacji drut...
Usterka usunięta - na słupie po przeciwnej stronie domu był luźno dokręcony przewód "zerowy". Naprawiła prywatna firma. Z powodu zlekceważenia mojego zgłoszenia w Tauronie napisałem pismo z prośbą o zwrot kosztów. Dziękuję za pomoc.
Witam! Co jeżeli podstawa bezpiecznika ma wypalony styk (bezpiecznik wkręcany automatyczny, taki z przyciskiem), i są spadki napięcia na fazie, zwyczajnie za oksydowana, aż przewód nadpaliło, oczywiście jak to w starszym budownictwie aluminiowy, oczywiście dostałem zgodę na rozplombowanie, wzywać elektryka na wymianę czy powinna zrobić to energetyka...
Schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa... w rękę, w drugą miernik i jedziesz :) po "kabelkach". Termostat na zadaną temperaturę, programator w mejscu gdy program doszedł do momentu grzania-zatrzymywała się i tak stała Wyłaczyć wtedy z sieci i badać pacjenta. Czyli pozostał programator do sprawdzenia-oba czujniki można wykluczyć?...
Szybciej usterkę wykryła by zwykła żarówka 60W z izolowanymi przewodami. Sonel pokazywal prawdę, dla jego dużej oporności wewnętrznej 230V pokaże nawet gdy jest kompletnie wypalone połączenie przewodów a prąd płynie przez zwęglenie. Tester widocznie obciąża gniazdko niską opornością dlatego jego wskazania były bliższe prawdy.
odpali normalnie za strzałem chodzi przez ok. 10 s. i gaśnie Wypali paliwo z filtra i przewodów to i gaśnie. Ty masz auto, Ty musisz dojść czemu tak się dzieje. Zapewne nieszczelność.
Sprawdzić izolację przewodów przy gnieździe i tyle.
Mieszanka miedzi, aluminium, wygrzanych przewodów na skręta, wypalona wkładka kalibrująca. Dlaczego to ma działać?
Witam Posiadam Vectrę c 1.9 CDTI 120 km . Silnik pracuje ok ale pobiera już olej i ostatnio poddymia na niebiesko po dluższej spokojnej jeździe lub dłuższym przegazowywaniu na postoju. Dodam że miałem problem z DPF który nie mógł się wypalić przez pęknięty przewód ciśnieniowy ale ostatnio wypalił się do 8 % nawet . Turbo nie wydaje jakiś dziwnych odgłosów...
Witam Problem z moim escortem rozwiązałem następująco : sprawdziłem zawieszenie silnika, poduszki ok, pólosie, silnik krokowy, ale po tym wziąłem sie za sprawdzanie przewodów od cewki zapłonowej sprawdziłem wszystkie połączenia kabli do świec - na jednej było "przebicie" , wymieniłem przewód, a tu niespodzianka ! dalej drgania. Pojechałem do znajomego,...
Do sprawdzenia jeszcze ślizgacze w zwijaczu przewodu, jak sugeruje kolega wyżej, bo lubią się uszkodzić (wypalić lub wyrwać przewód). Na uszkodzoną wtyczkę bym nie stawiał, ale jest to tez prawdopodobne i do sprawdzenia. Pozdrawiam
1.5mm2, ale właczniki zwykłe od instalacji 230V AC to szybko się wypalą przy prądzie stałym.
No, teraz może być, za mała ilość paliwa w mieszance, zły kąt zapłonu, przerwa na przerywaczu, wypalony zawór dolotowy, złe luzy zaworowe. Zacznij od gaźnika, czyszczenie, regulacja, potem zapłon. Jeśli wcześniej to było, obejrzyj przewód od serva i kolektor dolotowy czy nie ssie fałszywego powietrza.
Ogólnie kiedyś można było spotkać taki układ, że gniazda były w ringu - którego oba końce były wprowadzone na jeden bezpiecznik. Także założenie na dwa końce ringu dwóch niezależnych zabezpieczeń, to trochę słabo, bo prąd będzie płynął oboma przewodami i w efekcie zabezpieczenie naprądowe nie zadziała przy prądzie wartości zabezpieczenia, tylko np....
Zakręcić butlę z gazem. Przełącz ma gaz, żeby wypaliło resztki z przewodów. I zobacz wtedy jak pracuje ma benzynie.
Tak jest to wina lampy CCFL. Prawdopodobnie wypalone elektrody lub zły styk przewodu na elektrodzie. Lubia puszczać luty. Możesz przelutować przewody na nowo ( uwaga trudno się lutuje ) lub wymienić lampę. Kupując nową musisz najpierw ja zmierzyć i podać długość od elektrody do elektrody.
Z tym dmuchaniem do baku to w maluchu niestety nie czary. Mogło sie zatkać odpowietrzenie zbiornika i robi się podciśnienie lub zatkać rurka zasysająca paliwo z baku do pompy. Trzeba wyczyścić bak i posprawdzać stań rurek paliwowych. BO paliwo z maluchu nie ma nic wspólnego z prądami. A co do rozruchu, to musisz zdiagnozować miejsce usterki. A jest...
Sprawdź wygląd kontaktów, jak napisałem, bywają wypalone, możesz pomierzyć rezystancję, przy pomiarze poruszaj przewodami, może jest luźny kontakt. Warto sprawdzić wyłącznik pokrywy lampy.
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
W tym wypadku raczej te super urządzenia diagnostyczne by nic nie wykazały. Zakręciłem kurek LPG na noc i wypaliłem gaz z przewodów. Rano odpaliłem auto i chodzi równo. Chyba parownik albo listwa puszcza LPG. Dobrze że działa. Nic jednak nie wspomniałeś wcześniej że masz zampontowane LPG w samochodzie.
wypalony ekran wypalony kontakt wypalony wyświetlacz
łączyć kabel ziemia sterujacy samsung rezonans karoserii
wentylator zasilacza wentylator zasilacza
Kenwood KRF-V5020 vs JVC XR150: Wybór amplitunera do gramofonu z wkładką MM Sherwood AL1110: Dźwięk w słuchawkach, brak w kolumnach