Prędzej od zaworu spłynie tłok. Ale nie w tym silniku. Nie ma z czego
Właśnie o to chodzi, że sprężanie jest dobre, mierzyłem na wszystkich i jest po 14 bar. A świece, przewody, kopułkę, cewkę zmieniałem i dalej nic, tylko, że pierwszy mierzony był ten cylinder co coś szwankuję.
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
Jest taka choroba, która dotyka też silniki i nazywa się SKS. :D Powodem pewnie był zbyt mały luz zaworowy, nagar lub właśnie SKS. Zawór można wymienić lub spróbować dotrzeć a potem ustawić odpowiedni luz na zaworze. Nie ma tam możliwości regulacji, tylko szlifowanie trzonka zaworu. Na pewno jest wypalony ten zawór? Nie strzela w tłumik?
Jeżeli to V-TEC to mogą być zawory do regulacji ale piszesz że to zrobione zatem: - kasowniki luzu zaworowego - wyciągnięty łańcuch rozrządu - wypalony któryś zawór - przysmażony nagar w kanale olejowym smarującym główkę tłoka - wybity sworzeń tłoka - skutki pałowania na starym oleju - niestety panewka... Tutaj masz szerzej opisane jak eliminować w...
Rozrząd w krzakach, gdyby był wypalony któryś zawór ssący, to by nierówno pracował i nie miał kompresji na cylindrze
Witam przewodów nie sprawdzałem jutro właśnie sprawdzę kompresję u kolegi i te przewody. Jeśli chodzi o silnik 2.0 143 kucy. Dzięki za podpowiedź Dodano po 1 Jeśli nie będzie kompresji czy jest możliwość coś zrobić z tym wypalonym zaworem?
Dzisiaj nie trzeba zdejmować głowicy czy rozkręcać silnika by coś zdiagnozować. A teoria z wypalonym zaworem nie jest mądra, bo raz wypalony zawór nie naprawia się na chwile, a po drugie nie było by tam ciśnienia. Nie wiem jakich tam macie mechaników czy nie, ale taki silnik nie jest żadnym wyzwaniem dla mechanika.
To jak śmierdzi benzyną to świece powinny być czarne, chyba, że wypalony zawór jest i nie spala wcale paliwa.
Witam! W samochodzie klienta zdiagnozowałem wypalony zawór i dosłownie stopioną świece na drugim cylindrze. Standardowa operacja remont głowicy (ten typ tak ma itp. itd.), samochód poskładany chodził dobrze więc oddałem klientowi. Klient przejechał 10tys. kilometrów i ponownie ta sama usterka na tym samym cylindrze (zawór i świeca). Dodatkowo klient...
Jak cofa powietrze w dolot to chyba nie jest dobrze? A co wydmuchuje? Spaliny? A jak pracuje silnik? Może być zacięty zawór EGR jeśli jest, zawory mogą nie domykać się poprawnie (np. wypalony zawór), przesunięty rozrząd, jeśli pasek rozrządu przeskoczył o ząbek lub więcej, fazy rozrządu będą nieprawidłowe, może to powodować otwieranie zaworów w złym...
Nie znam się, więc się wypowiem ;) Trochę dziwnie to się zachowuje. Gdyby to był wypalony zawór, to pewnie ciągle brakowałoby kompresji (zwłaszcza "na sucho", bo przy większych obrotach mniej czasu jest na przeciśnięcie mieszanki przez nieszczelności). Nie wiem czy takie rzeczy się zdarzają, ale czy zawór wydechowy może się "zatrzeć"? Tzn chodzić na...
Problemem był wypalony zawór .
Wypalony zawór głowica do planowania
Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. No widzisz gdybyś chociaż te błędy podał to by była jakas wskazówka a tak to tylko wróżbita maciej. Pompki że niby sprawdzone to tez słyszałem milion razy. A gdzie zużyte gniazda ,gdzie sama regulacja gdzie dane z testera ciśnienie paliwa. Same wróżby. A wypalony zawór to by chodził na...
Albo brak ciśnienia na jednym cylindrze - wypalony zawór (częsta usterka tych silników)
Zużyty silnik, wypalony zawór. Ile to ma lat?
U mnie był wypalony zawór
Mazda 3 1.6 benzyna wiem że bierze olej bo muszę dolewać co ileś km możliwe też że jest wypalony zawór tymbardziej że to gaz ciągle jeżdżony ?
Też mam ten sam problem w moim Passacie B8 2015 r. Salon Polska, kupiłem go w wrześniu 2024 z przebiegiem 120 tys. zrobiłem nim już 12 tys. km. Oczywiście początkowy serwis zrobiony: oleje, filtry, rozrząd, pasek pompy oleju itp. i nie umiem sobie z tym poradzić. Wymieniłem: gruszkę, zawór N75, przewody z podciśnienia łącznie z zaworem jednokierunkowym,...
Hej, może być i zawór wypalony Najlepiej i najszybciej jest wymontować wtryskiwacze i kamerą na spokojnie obejrzeć zawory Ostatnio miałem przypadek ,, auto załadowane 24t. na przyspieszaniu a najbardziej przy 11 i 12 biegu klekotało trzęsło się " Co z tego, że komplet był nowych wtryskiwaczy z BOSHA trochę lepiej było, zawory wyregulowane wzorowo i...
Wychodzi na to że i tak czeka cię demontaż głowicy, test szczelności cylindra. Wypalony zawór lub podobnie. Wtryskiwacz może, choć nie sądzę aby to była przyczyna
Tu można stwierdzić że zawór wydechowy jest nieszczelny, czyli wypalony, krzywy, nie domyka się, na przykład Samochód nie zapalał, przyjechał mechanik z testerem, stwierdził wypadanie zapłonu ciągłe na jednym cylindrze. A że silnik 1.4 a że gas, to na bank wypalony zawór. I bank upadł. Ja tylko opisałem jakie objawy daje słaba iskra. Nikt nie musi...
No tak, pod koniec mojego pierwszego posta właśnie hydroregulatory opisałem z nadzieją, że to nie to bo wymiana oleju miała jakoś im pomóc ale tak się nie stało :(. Jak zmierzę ciśnienie to się pochwalę ale tak sobie myślę, że sam pomiar może nie wskazywać jednoznacznie na regulatory bo i wypalony zawór też będzie je obniżał. Tak czy inaczej usterka...
Jak strzela w tłumik może być wina wypadania zapłonu lup zawór wydechowy jest podwieszony. Sprawdź luzy na zaworach ostateczność wypalony zawór wydechowy
Na 90% wypalony zawór wydechowy Dociekliwym pozostawiam dorobienie teorii dlaczego w 8V oplach zawory wydechowe padają zwykle na 3. cylindrze... ;)
Łańcuch pewnie Komputer pokazał niby błąd zapłonu na 1 cylindrze.. czy to może być wypalony zawór czy coś takiego bo taka była diagnoza?
Nie rozumiem jak lanie oleju może się przekładać na lepszą pracę silnika. Ja też nie rozumiem, ale nie drążę. Takie są po prostu fakty, które potwierdzi każdy kto na oleju 2T jeździł. Natomiast fakt, że ON jest obecnie pozbawiany do bólu siarki, która zwiększała jego właściwości smarujące, w imię oczywiście ekologii, raczej nie jest pomocny. ON premium...
Nie wiem jak w tym kodzie silnika, ale starsze AUA i pochodne miały problem z zacierającymi się wałkami rozrządu w pokrywie, co po dłuższym czasie skutkowało wypadaniem zapłonu Bszumi, te 2 rzeczy się wykluczają - nie może być jednocześnie "kompresja dobra" i "wypalony zawór", zmień mechanika.. Ja jestem zielony w tym temacie, mówię to co mi gościu...
Tylko po wymianie uszczelniaczy wszystko było dobrze ale dalej brał olej. Jak wymieniłem pierścienie to już nie mogłem ustawić, więc wypalony zawór tak po wymianie pierścieni to mało prawdopodobne...? Jeżeli chodzi o "tester diagnostyczny", to macie na myśli komputer np zwykły VAG - bo to mam pod ręką, ale komp błędów nie pokazuje...
bez przesady, to nie pomylonez, w Oplach te śruby wydechu się bez problemu odrkęcają, nawet takie zgnite, wtedy wbijam nasadkę 12 zamiast 13 i też się odkręca, jedne się odkręcają nakrętki, inne się wykręcają całe szpilki, ale jeszcze żadnej nie urwałem, oczywiście to trzeba z wyczuciem odkręcać, jak się ześlizguje to nie ciągnąć jak głupi aż się obmieli...
Witam. W micrze byl wypalony zawór została zrobiona głowica wymieniony rozrzad. Silnik po naprawie dalej nie równo chodzi tak jak by go zalewalo na 1 cylindrze -kompresja OK -dolot Ok -cewki, wtryski dobre -świece nowe -brak błedów Dodam ze auto posiada gaz na gazie to samo. Ogolnie auto ma moc ale na wolnych obrotach kuleje co skutkuje lekkim szarpaniem...
Zmierz ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór i objawy będą identyczne.
Wypalony zawór wydechowy. https://obrazki.elektroda.pl/3058006400_... Czy ma ktoś schemat znaków tego rozrządu. Najbardziej zależy mi na schemacie znaków na walkach .
Raczej wygląda mi to na wypalony zawór lub gniazdo zaworowe.Jesli jest nieszczelny to paliwo zapala się w kolektorze ssącym i jest objaw strzelania.Ps sprawdz jeszcze luzy zaworowe.Może któraś szklanka umarła :idea:
Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
Tak Jakby wypalony zawór wydechowy. Ale do końca nie jestem przekonany!!!
Kolego sory bardzo ale jakoś nie mam w bloku czujnika wału też mnie to zastanawiało ale no jednak tak jest a może ty chcesz zdjęcie że jest przy kole pasowym ? Dodano po 59 A co masz zepsute w tym 1.6 ? Albo wypalony zawór albo dziura w tłoku oraz walnięta uszczelka pod głowicą
Witam auto już naprawione okazała sie głowica a głównie wypalony zawór
Brak kompresji na 1 cylindrze. Wypalony zawór lub uszkodzone pierścienie. Wizyta u mechanika pewna.
Problem rozwiązany wypalony zawór w głowicy który się rozleciał podczas jazdy co spowodowało te problemy temat zamykam.
okazało się że mam wypalony zawór , teraz już wszystko gra
Wypalony zawór też da taki objaw (zmierz ciśnienie w cylindrach)
Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Może wypalony zawór . W tym silniku jest regulacja płytkami. Wymieniałeś pasek rozrządu.
Mój teść miał coś podobnego w astrze 1,4 16v przy przebiegu 200k jazda tylko na benzynie. Okazało się że byl wypalony zawór .
Na pewno nic poważnego A jak jest wypalony zawór to też nic poważnego?
Nie łudź się że to tylko uszkodzony popychacz hydrauliczny, najprawdopodobniej masz wypalony zawór. Uszkodzony regulator hydrauliczny powoduje brak prawidłowej kompensacji luzu, czyli zawór "klapie".
przykład z najbliższego otoczenia: - Seicento 900 kolegi-mechanika - od zawsze na benzynie. Auto w jego rękach od dobrych 10 lat, wypalił się zawór od jazdy na benzynie (z gazem w podłodze, to Seicento potrafiło jechać 170) - mój własny Cinquecento 900 - (czyli ten sam silnik) - wypalony zawór od jazdy kilka lat na gazie 1gen, też z gazem w podłodze...
Ostatnio miałem taki sam przypadek, że na wolnych obrotach mi trzęsło i wymieniłem świece na NGK i cewkę, ale to nie pomoglo. Podjechałem do mechanika i mi zmierzył ciśnienie na cylindrach. Okazało się, że na 2,3,4 miałem po 13 atmosfer a a na 1 tylko 4. Wypalony zawór wydechowy był i skutkiem tego byly te drgania. Koszt naprawy przekroczył 1500 zł,...
Cześć samochód to fiat Bravo 2 z silnikiem 1.6 M-jet diesel. W samochodzie stopił się tłumik drgań na kole pasowym wału od napędu osprzętu, samochód został zgaszony i przy próbie ponownego uruchomienia już nie odpalił. Samochód został ściągnięty a wstepne oględziny nie wykazały uszkodzeń w instalacji elektrycznej samochodu. Po podłączeniu komputera...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Też uważam, że 1.5 bara to albo wypalony zawór wydechowy albo któryś zawór się przycina albo ciągle uchylony. jeśli zawory są ok to nawet tłok z pękniętymi pierścieniami nabije ze 2-3 bary Dymienie na biało to przepalanie glikolu Dymienie na szaro to może być też strasznie przelany paliwem jeden z cylindrów Ale ja tam widzę dym niebieskawy czyli jednak...
Dymienie na niebiesko oznacza spalanie oleju czyli zużyte pierścienie lub gładz cylindra, kolejnym powodem może być wypalony zawór wydechowy który lubi się wypalać w tych silnikach. Nie dowiesz się tego jeśli nie ściągniesz głowicy.
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
Wypalony zawór powoduje,że silnik na wolnych obrotach na tym cylindrze nie pracuje.Niekiedy w czasie jazdy przy wyższych obrotach zaczyna pracować.
Usterką trzeba się zająć możliwie szybko, bo drgania przenoszone są też na panewki i wał powodując ich nadmierne zużycie. Przy większych obrotach silnik będzie pracował równiej, bo ma krótszy czas pomiędzy zapłonami przez co prędkość obrotowa wału pomiędzy zapłonami jest bardziej stabilna. Przyjęło się, że pomiędzy poszczególnymi cylindrami dopuszczalne...
Wypalony zawór wydechowy, to być może lejący wtrysk, a być może blokujący się hydropopychacz. A błękitny dymek to np. problem z EGR.,wtryskami, pierścieniami trudno ocenić na odległość. Na początek logi trzeba zrobić.
A w jakim celu sciagasz glowice Ponieważ przyszło mi do głowy, że może to wypalony zawór lub przepalona uszczelka pod głowicą.
Jeżeli masz przy tym spadek mocy i lekkie dymienie, zapach nie spalonego paliwa to prawdopodobnie wypalony zawór ssący. Silnik pracuje wtedy na trzech cylindrach. Dodano po 6 Cofam. Nie doczytałem. Zrozumiałem że po odpaleniu.
Wypalony zawór albo nawet tłok na tym cylindrze( świeca morka i jest iskra , Brak ciśnienia), często się zdarza jak jest źle wyregulowany gaz.
Witam Pompa nie ma podciśnieniowego przyspieszacza konta wtrysku więc to nie on jest przyczyną problemu. Pompa ma wolne obroty regulowane gazem ręcznym (na lince). Auto po odstaniu 24 godz. nie może odpalić na własnych akumulatorach (akumulatory są w bardzo dobrym stanie) musi zostać ładowany i dopiero przy pomocy prostownika odpali. A np po 2 do 3...
Jeżeli to jest wielopunkt to są tylko dwie możliwości: wypalony zawór lub uszkodzony wtryskiwacz. Jeżeli stało się to nagle to tylko wtryskiwacz (zawór się tak szybko nie wypala) i to jest oczywista oczywistość
Oscyloskop spalisz na bank . Najprościej , weź drugą świecę zapłonową , załóż fajkę i przyłóż gwintem do silnika . Ktoś musi odpalić na chwilę silnik i patrzysz czy przeskakuje iskra . Jak nie masz innej świecy to wykręć tą z cylindra . Napięcie około 25.000 V . Dalszy temat to czy na tym cylindrze jest kompresja ( czytaj dalej wypalony zawór albo gniazdo...
Uszczelkę pod główicę nie potrzeba wymieniać bo nic na to nie wskazuje chyba że wypalony zawór wydechowy ,ale pomiar ciśnienia sprężania mnże to wyjaśni.
Witam, posiadam forda mondeo mk3 1.8 benzyna 2001r., mam silnik po remoncie był wypalony zawór wydechowy. Wszystko jest ogarnięte, ale teraz ciągle jakieś problemy z tym samochodem, jestem aktualnie za granicą, więc póki co mechanik odpada jeżelibym mógł naprawić sam usterki to jak najbardziej. Mam złącze obd, pokazują takie błędy https://obrazki.elektroda.pl/7536678100_...
Zagadka się rozwiązała. W sumie i tak, i nie. Po perypetiach ze sprawdzaniem wszystkiego, przekładaniem podzespołow i wielu innych zabiegach wróciłem do głowicy, którą zostawiłem zalaną naftą. Jeden z cylindrów (w sensie komora spalania w głowicy) był pusty. Oddałem głowicę do regeneracji. Przy okazji zmieniłem uszczelkę pod głowicą. Dziś popołudniu...
Jak by to napisać Ci naprawdę prosto i czysto, jeździłeś autem zkontrolką o złej emisli spalin i tu jesteś przegrany, nie masz czans na wygranie( wypalony zawór świadczy o bogotej mieszance a nie o ubogiej)spalało się wcześniej ,zarem z zaworami.
4 różne serwisy w tym jeden gdzie gościu podobno specjalizował się w Oplach nie znalazły by nieszczelności w dolocie gdzie w każdym z tych serwisów byłem od 2 do 5x oraz nie zwrócił by uwagi na parametry to po co podpinać pod komputer? To po co Przepustnica oraz silniczek krokowy był czyszczony raz w jednym serwisie i raz w innym. I tez nie pomogło?...
Witam, Astra G 1.6 8v 75 km benzyna bez LPG. Już od bardzo długiego czasu falują obroty w zakresie ok +-100, czy na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć...
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Zrobiłem. Pixel się wypalony zawór wydechowy. Po wymianie, pracuje równo cicho ale niestety pojawił się problem. Nie zwiększa czy nie reguluje obrotów pod większym ( <900W) obciążeniem i np. przy obciążeniu 900W napięcie spada do 207V i obroty nie podnieść tylko ręcznie. Sprężyny są ok. Czy coś mogłem źle zrobić przy montażu?
Witam po dłuższej przerwie, problem został rozwiązany, okazało się ze był wypalony zawór ssący i do cylindra dostawało się za dużo paliwa, co skutkowało nadmiernym nagrzewaniem się silnika i wydobywającym się czarnym dymem. pozdrawiam Olek
No, teraz może być, za mała ilość paliwa w mieszance, zły kąt zapłonu, przerwa na przerywaczu, wypalony zawór dolotowy, złe luzy zaworowe. Zacznij od gaźnika, czyszczenie, regulacja, potem zapłon. Jeśli wcześniej to było, obejrzyj przewód od serva i kolektor dolotowy czy nie ssie fałszywego powietrza.
Jeśli nie ma błędu to podglądałeś w live data czy wypadają zapłony na cyl.2? Pytam po prostu na jakiej podstawie stwierdziłeś , że nie pracuje cyl.2 . Jeśli tak to zaraz po zapaleniu zimnego czy tylko na rozgrzanym silniku. Mierzyłeś ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku? Przerabiałem już nie raz ciśnienie w normie a zawór wypalony albo padnięta...
Sam się ogarnij. Nic tam się nie ustawia, tak samo jak w innych współczesnych silniczkach - płyta "armaturowa" z cewkami ładującymi i wyzwalającą przykręcana na sztywno do karteru, w jednym ustalonym położeniu, bez możliwości korekcji KWZ. A jak sobie czasem strzeli w wydech, to masz wypalony zawór wydechowy.
Kupiłem CHampiony i świece GM to jedno z lepszych połączeń. Z resztą iskra teraz jest ale nie pali czyli nie ma paliwa. Wykluczam równiesz wypalony zawór i kompresje. Tylko wtryskiwacz albo coś z jego elektryką. Jutro to rozbiore i ewentualnie zmienie wtryskiwacze miejscami. Jak awarja przeniesie się na innego tłoka to będzie pewniak.
Miałem coś podobnego. Świeczka się paliła. Po obniżeniu temperatury wody palnik się zapalał i po kilku - kilkunastu sekundach grzania całość gasła razem ze świeczką. Świeczkę dawało się odpalić ponownie po dosyć długim podgrzewaniu termopary (z wciśniętym czarnym pokrętłem). Gdy bojler był nowy wystarczy kilka sekund podgrzać termoparę i świeczka nie...
Post jeden pod drugim bo chcę zwrócić uwagę... . Chyba ustaliłem co jest powodem zawalidrogi...jak na odpalonym silniku zdejmę gumowy wąż łączący turbo z IC,to od strony IC(dolot)czuć wyraźnie dmuchanie powierza-nie spaliny a powietrze.W blokach pomiarowych jak delikanie dodaję gazu to widać że ciśnienie turbo początkowo maleje a powyżej pewnych obr.wzrasta.Do...
Sprawdz wtrysk paliwa. Jeśli jest zbyt pózny to tez będzie kopcił. Dymienie z kolektora ssącego to już dziwna sprawa. Jeśli jest wypalony zawór to silnik tyka głośni. Zapal silnik, kręć pompą i patrz czy są zmiany. Jeśli jest poprawa to ustaw go tak jak należy na znaczki na kole zamachowym.
Witam wszystkich Dziś na warsztacie miałem PT Chrystler.Po odpaleniu silnik pracował nierówno na którymś z cylindrów.Po wykręceniu świec zapłonowych sprawdziłem kompresję i wyszło że na 4 cylindrze jest praktycznie 0 bar. Podejrzenie - wypalony zawór ( zawory) . Po zdjęciu głowicy moja diagnoza okazała się trafna.W związku z tym mam pytanie do kolegów...
Witam. Od ponad roku posiadam Renault Scenic I 2.0 benzyna/gaz 1997r autko ma przebieg 220 tyś, na gazie około 80 tyś. Regularnie wymieniam olej filtry gazu, powietrza co 10 tyś. Od pewnego czasu mam następujący problem. Na zimnym silniku auto odpala normalnie, na wolnych obrotach pracuje bez uwag. Podczas jazdy z większą prędkością powyżej 80 km/h...
dzisiaj zdjęta głowica i okazało się że jeden zawór wypalony tzn. połowy go nie ma
wg tego rankingu jezdzę najbardziej awaryjnym samochodem w zestawieniu - chevrolet/daewoo aveo/kalos i coś w tym jest: przy 120kkm musiałem remontować głowicę (winny był wtryskiwacz lpg- był przytkany i dawał za małą za mało gazu (naprawa kosztowała 1200zł - wypalony jeden zawór wylotowy) 2 razy wymieniłem klocki hamulcowe i raz wahacz z prawej strony...
Zawór wypalony. Wydechowy. Taki standard tych aut.
Z tym wypadaniem zapłonów to było bardzo dziwnie. Wypadały mi zapłony z 1 i 3 cylindra. Więc podejrzewając wtrysk gazu, zamieniłem wtryski 3 z 2. Ta operacja spowodowała, że liczniki misfire przestały zliczać. Silnik nadal pracuje nierówno, ale nie ma takiego 'naliczania' niewybuchów w cylindrach. Gdybyśmy przyjęli, że powodem jest lewe powietrze to...
uszczegóławiając tylko - napięcie mierzone na zdjętej wtyczce (nie wpinałem się w kable na podłączonym wtrysku). Oporność wszystkich wtrysków podobna i w normie. To nie jest żadna metoda badawcza. Wtryskiwacze pracują parami, sterowane z 2 przewodów - 1 i 4, 2 i 3. Szukaj wady w ukł. zapłonu - uszkodzony Dis, zakłócenia sygnału z CPS, wypalony zawór...
Tak mam filtr fazy lotnej. Ten drugi przy parowniku tez wyciągnąłem i przeczyscilem (byl troszke brudny). Filtr fazy lotnej był nieźle zapchany i po zmienieniu go na nowy silnik zaczął chodzic gorzej, bardziej jakos nierowno, czasami przy deptaniu lubi taj lekko strzelic w tlumik. Wnioskuje z tego, ze teraz ma bardziej bogatszą mieszanke i go zalewa....
Witam dzięki za odpowiedź. Poprzedni silnik się zatarł. Nowy pochodzi z rozbitego anglika więc działał do końca lecz nie wiadomo jak. Interfejs po usunięciu błędów pokazuje przerwę świec żarowych i przerwę w obwodzie egr. Możliwe że któryś zawór jest podparty lub wypalony zmieniłem kolektor ssący poprzedni miał strasznie dużo syfu tak że egr nie dało...
Nie znam oznaczenia silnika. Kopułke zmieniłem i nie ma poprawy. przewody raczej też nie bo na na swiecach iskra jest. Swiece też w porządku( zamieniałem i inne świeca na tym cylindrze też nie działa. Znajomy straszy , że mam wypalony zawór i że silnik nadaje sie na złom. Nie mam pomysłu co dalej robić z tym problemem. Regulamin pkt 11 i instrukcja...
Wielkie dzięki zagtom. Generalnie z tym autem jest taki problem, że był wypalony zawór na 4 cylindrze. Przyczyną była chyba całkowicie rozleciane popychacze zaworowe(4 na 8 można palcami do końca scisnąć). W każdym razie, wymieniłem oczywiście wszystkie 8 na nowe z INA i jest z 2-3razy ciszej jednak minimalnie to jeszcze słychać. Olej nowy oczywiście...
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
wiec po kilku wizytach u "pseudo fachowców od elektroniki" zaprowadziłem samochod do znajomego elektromechanika mojego kumpla.Poprzedni fachowcy stawiali na wypalony zawór w glowicy. Jak sie okazało zwarcie bylo na przepływomierzu powietrza i na cpu.sama podmianka przeplywki nic nie dawala.Zainwestowałem w oryginał Siemensa Vdo. Całośc to koszt przeplywki...
iskra jest jak sprawdzasz świece masz na wierzchu to nie znaczy że jak je wkręcisz też jest , uczepiłeś sie najpierw sondy teraz stera a nie sprawdzasz wszystkiego tak jak trzeba albo walnięta cewka albo zawór ssący minimalnie wypalony i wydmuchuje paliwo może też samoregulator się podpierać daj spokój kompowi i sondzie Sondzie dałem dawno spokój....
Może to być objaw braku spalania w którymś cylindrze ale wtedy grzała by się jedna rura.Taki sam objaw daje niedomykający się lub wypalony zawór wydechowy. Jeżeli grzeją się wszystkie rury to może być objaw niewłaściwie ustawionego zapłonu. Nie napisałeś czy jest to silnik MPI czy na gażnikach. w silniku wtryskowym mógłby to być np czujnik temperatury...
Po kilku miesiącach znajomy zdecydował się w końcu wziąć za auto. Po dość opornym ściąganiu głowicy wyszedł na jaw ogrom szkód:/ Na jednym cylindrze wypalony zawór i gniazdo, na 3 tłokach ślady długotrwałego zalewania olejem i co najgorsze jeden tłok ze sporymi luzami w cylindrze. Jednym słowem generalny remont. Jeśli chodzi o głowicę, to nie ma specjalnego...
Witam. Mam poważny problem a mianowicie: auto z 96 r vw sharan 2.0. zanim trafiło do mechanika troche szarpało , dało się jeździć, no ale ileż można sie męczyć. Gdy trafiło do mechanika stwierdził on iż jest jest wypalony zawór na 4 cylndze no więc trzeba było zrobic. przy okazji wymieniony został rozrząd , kopułka, przewody, sonda, , wywalony katalizator,...
Generalnie z tym autem jest taki problem, że był wypalony zawór na 4 cylindrze. Przyczyną była chyba całkowicie rozleciane popychacze zaworowe(4 na 8 można palcami do końca scisnąć). W każdym razie, wymieniłem oczywiście wszystkie 8 na nowe z INA i jest z 2-3razy ciszej jednak minimalnie to jeszcze słychać. Olej nowy oczywiście i docierałem je jak w...
jaką masz kompresję, mialem taki przypadek ale to zawór był wypalony
dzis zmiezyłem cisnienie i okazało sie ze na 3 cylindrach wynosi po około 10 atmosfer a na jednym 3 atmosfery :( znajomy mechanik powiedział ze moze to byc wypalony zawór lub moze byc to zapchany samo regulator zaworów wiec zalecił zmienic olej na początek no niewiem co to moze dac ale spróbuje a jak nie to bedzie trzeba troszke poszperac w nim z kolesiem...
A otwiera się przepustnica w nim? Bo skoro gaźnik ok i dostaje paliwo ale on już dalej go nie podaje (sucha świeca) no to może nie otwiera mu klapki otwiera się nawet zalozylem nową Dodano po 1 To że przedmuchał nie jest równoznaczne z drożnością kanałów paliwowych . Możesz spróbować pomoczyć gaźnik dobę w acetonie . Nie ma gdzieś jakiegoś wycieku...
wypalony wyświetlacz wypalony luminofor wypalony bezpiecznik
złacze odbiornika emulator renault płyta ceramiczna samsung
renault kontrolka zygzakiem momenty dokrecania
Nissan P12 - Brak Kontrolki Immobilisera i Problem z Odpaleniem Silnika Migające lampki w ekspresie KRUPS - przyczyny i rozwiązania