Z tego co mi się wydaje to jest to ori moduł maty fotela pasażera, z tym że bez obudowy: https://obrazki.elektroda.pl/6387831600_... Jeśli był on podłączony i sprawny (najprostsze emulatory maty potrzebują go do działania) to wypięcie go powinno wywołać błąd układu airbag i najprawdopodobniej również kontrolkę niezapiętych pasów. Zastanawiające...
Witam was mam wielki dylemat z którym nie mogę sobie poradzić,mam Megane Scenic z 98r silnik 1.6e 90km 8v z gazem sekwencja,problem polega na tym że termostat za 1 razem późno otwiera bo na 4 kresce potem spada na 3,drugim problemem są wahania temperatury silnika między 2 a czasem dochodzi za 4 i tak cały czas,co więcej z nagrzewnicy nie wieje ciepłe...
Znajomy kupił właśnie taką Skodę i od razu po zakupie jak dojechał do miejsca zamieszkania auto padło.Od nagrzewnicy stopiło prawie całą puszkę bezpieczników tą po lewej stronie od strony kierowcy.Puszka jest kupiona ale problem jest w tym żeby ją wymienić tak jak była fabrycznie.Myślałem żeby polutować przewody ale kupiona puszka ma te przewody ucięte...
Kocioł buderusa ogrzewa dom o powierzchni 180m2 bez problemów. Nie wiem dokładnie ile ma mocy, dlatego chcę zrobić na zaworach możliwość "wypięcia" nagrzewnicy w dowolnym momencie, kiedy np. nie będę pracował. A na oryginalnych nagrzewnicach to na pewno kocioł nie pociągnie całości. Dlatego pomysł z tą chłodnica. Tylko jak ja się wepnę w instalację...
Rekuperator spalin to koszt ok 1500zł plus robota serwisanta. Naprawa trudna bo wszystki rurki trzeba wypiąć a nie zawsze łatwo wychodzą. Przy okazji warto umyć również nagrzewnicę, napompować naczynie wzbiorcze, oczyścić palnik i filtry. Ogólnie naprawa na poziomie 2000zł.... inna opcja wymienić na Junkersa GC2200 i mieć kocioł z innej bajki.
Jeżeli brak jest zapłonu i czujnik nie widzi płomienia to nagrzewnica się wyłącza.Jak zostaje włączona nagrzewnica to od razu występuje W/N na świecy za kilka sekund przekażnik uruchamia zawór i gaz zostaje zapalony .Nie orientuje się tylko bo w innych nagrzewnicach generator cały czas podczas pracy nagrzewnicy podaje W/N na świecę.jeżeli czujnik zapłonu...
Witam ponownie,antena jest bez wzmacniacza ale kabel ma złączkę umiejscowioną na obudowie nagrzewnicy w kabinie jak otworzysz schowek pasażera i wypniesz go z ograniczników będzie na wprost oczu z żołtą klamrą mocującą ,wystarczy tylko sprawdzić przejścia miernikiem.
dam ci radę jeśli nie wiadomo co to zaczynaj od tanich rzeczy ... to sa wlasnie te "tansze" rzeczy , coprawda mogloby to byc potwierdzone wczesniejsza drobazgiowa diagnoza ,ktorej raczej w tym przypadku widocznie nie mozna wykonac ....lecz nagrzewnica to ta tansza wersja usterki ;) . Co z zaworem "bypass" nagrzewnicy , znajduje sie na prawej ramie...
mam to samo w aucie żony. Węże do nagrzewnicy gorące. kokpit rozebrałem (dół) i sterowanie klapą przesuwa się do końca wraz z linką - czyli sie nie wypięła. Może nagrzewnica zawalona kamieniem? jeszcze będę jutro próbował ją przepłukać, jeśli bez skutku to wymiana :)
Dodano po 2 Dopiero jak chwile przytrzymałem na obrotach grzało cieplejsze. Jakas masakra. Na moje to wina termostatu, albo sie przyciął albo syfek blokuje całkowite zamknięcie No niekoniecznie, niech autor wypnie nagrzewnice z obiegu i spróbuje przepłacać wodą z kranu, w odwrotną stronę niż płyn krąży.Dwa węże, jeden do kranu, drugi w zasilanie nagrzewnicy...
Musisz wypiąć ten hydrogenerator z rurki pomiędzy zespołem wodnym a nagrzewnicą, będzie ci lepiej go wyczyścić i rozebrać. Hydrogenerator nie ma typowego zaworu zwrotnego lecz z tego co pamiętam jest tam taki dławik a pod nim sprężyna , powoduje on to że woda po odkręceniu kranu najpierw puszczana jest na wirnik aby wytworzyć iskrę a później aby woda...
Witam , trochę za mało napisałeś o pojeździe i usterce. Jednak jeśli to chińczyk i panel klimatyzacji jest ze sterowaniem elektronicznym , problem będzie w panelu sterowania . Ten elektrozawór o którym wspomniałeś działa właśnie tak , że po wypięciu wtyczki i braku zasilania +24v jest otwarty obieg na nagrzewnicę natomiast przy zasilaniu +24v jest zamknięty...
Na wejściu wody do GIWH jest filtr wewnętrzny tzw. kolektor przepływu z mini regulacją (czerwona łopatka+-). Wypiąć wyjąć, oczyścić od tyłu siatkę i wcisnąć na swoje miejsce. Uszczelki smarować a kolektora nie rozbierać. Czasami trzeba go wymienić...Dalej może być również blokada nagrzewnicy i trzeba ją odkamienić...Rozglądaj się powoli za junkersem...
Trzeba sprawdzić czy na ciepłym silniku wąż z nagrzewnicy który wychodzi jest ciepły. Proponuje wypiąć węże z nagrzewnicy i delikatnie w odwrotnym kierunku wężem z wodą próbować przelać. Tam są cienkie kanały i nawet jazda na wodzie daje im radę. Jeśli wąż do webasta nie był drożny to co dopiero taka nagrzewnica. od tego bym zaczął. Miałem parę piecy...
Witam da się wymienić nagrzewnice od środka trzeba odkrecić dmuchawę od zewnątrz 3 śruby nagrzewnice od zewnątrz 2sruby zdjąć rury od nawiewu od spodu zdemontować popielniczkę i pokrętła regulacji nawiewu . odczepiać 2 linki od nawiewu pod spodem pulpitu wypiąć rurę od nawiewu środkowego i próbować wyciągnąć cały plastik z nagrzewnicą i dmuchawą jest...
Jeśli jest to Caro Plus to produkcja już Daewoo więc nagrzewnica jest bez zaworu, wcześniejsze wersje miały zawór, który nie otwierany po jakimś czasie nie dawał się ruszyć. W wersji Caro Plus nadmuch na nagrzewnicę otwiera się za pomocą linki sterowanej prawym pokrętłem, aby sprawdzić delikatnie podważ wkrętakiem cały panel z pokrętłami na środkowej...
Sprawdź też czy wszystkie przewody idą tam gdzie trzeba, może czujnik krańcowy spalin się wypiął bądź termostat bezpieczeństwa na nagrzewnicy. Dlatego też kocioł może nie palić...
Ty i Bóg wiecie co to za kangoo... Wypnij linkę od klapy ciepło/zimne, ręcznie steruj klapką, jeśli nadal zimno to nagrzewnica do wymiany.
Można wyjąć fotorezystor z obudowy palnika i zaświecić w niego latarką i sprawdzić czy dmuchawa w tym przypadku się wyłącza - a nie powinna - bo układ nagrzewnicy "widzi płomień" z latarki. Po za tym należy przemyć fotorezystor benzyną ekstrakcyjną - jeśli będzie zabrudzony - to nie będzie widział płomienia. Można wypiąć z obwodu fotorezystor i zobaczyć...
Nie doczytam i glupoty pisze :( . Mialem na mysli nowy rodzaj zaworu z silniczkiem krokowym, a tutaj mowa o technicznym rozwiazaniu z poprzedniej generacji TGA . Przepraszam za gafe . Podlacz nagrzewnice na krotko , tzn wypnij z rurek zawor pod maska i podlacz bezposrednio nagrzewnice do przewodu zasilajacego i odplywu plynu. ( oczywiscie trzeba dobrac...
Zanim Zaczniesz dobierać się do nagrzewnicy (nie sądzę żeby to jej wina), Możesz wypiąć obieg płynu przez parownik (powrót do orginalnej instalacji chłodzenia) i Zobaczysz czy będzie lepiej, może parownik jest źle wpięty?
Witam. Z opisu wnika że jest to starszy pojazd. I jak to VW przepływ płynu przez nagrzewnicę jest sterowny mechanicznym zaworem który znajduje się w przedziale silnika. 1 nie otwiera się zawór (uszkodzenie cięgło lub wypięty jest pancerz) 2 zapowietrzona nagrzewnica (odpowietrzyć przez uchylenie węża powrotu płynu) na uchylonym wężu dodajesz gazu jak...
Sprawdź potencjometr regulator temperatury jest wlutowany w płytkę ( zimny lut) - ustaw go do oporu w prawo, musi być ustawiony na temperaturę wyższą niż pokazuje wyświetlacz. Po włączeniu napięcia sterownik podaje napięcie 230 V na silnik i transformator WN, sprawdź czy na tych wyjściach jest napięcie. Należy jeszcze sprawdzić termostat bezpieczeństwa...
Jeśli silnik również długo się nagrzewa to może termostat do wymiany.Ja tak miałem w swoim golfie 1,4. Objaw był identyczny przepłukałem również układ nie pomogło.Nagrzewnice na końcu bym wymieniał. Możesz spróbować ominąć nagrzewnice lub do wlotu podłączyć kawałek wężyka i dmuchnąć (oczywiście drugi koniec też wypięty z układu i opróżniony z płynu)...
dzięki za info ale jednak pójdę raczej na skróty wypnę kable z gniazda i dam prąd z akumulatora z bezpiecznikiem 40A
Witam.Sprawdz najpierw cięgła sterowania.Jak zajrzysz pod deskę od strony kierowcy to masz dzwignie od sterowania nawiewami i włączania ogrzewania z linką-drutem który lubi się wychaczyć.Ewentualnie pod maską zaraz przy grodzi jest zawór otwierający obieg płynu na nagrzewnice i też może się wypiąć to cięgło.Oczywiście za niski poziom płynu też tak się...
ArekAudiA4 miałem to samo, płukałem nagrzewnice odkamieniaczami, różnymi kwaskami nawet octem efekt chwilowy - w końcu wymieniłem nagrzewnice i teraz w aucie jak w saunie. Dasz rade sam to wymienić mi zajęło to 10 godzin ale teraz jak już wiem jak, to w 4 bym się uwinął. Ja miałem klime która musiałem jeszcze spuścić w zakładzie a później nabić. Wkleje...
Witam,szukam kilku informacji dotyczących montażu klimatyzacji w golfie 3 silnik 2E rocznik 97.Dawca klimy nie znany ale na pewno benzyna.Mechanicznie wszystko podeszło bez problemów natomiast mam kilka pytań co do elektryki. Mam dwa wolne kabelki do sterownika silnika(dawca pin 33 i 35 kable oznaczone)jak je wpiąć do 2E.Drugie pytanie -został mi wolny...
Mam problem z Audi a3 8P 2.0TDI quattro cały czas świeci kontrolka od świec żarowych po podpięciu kompa pokazuje błąd sterownik świec żarowych 1 kod błędu P0684 i jest jeszcze P3338. Myślałem że to wina sterownika wymieniłem dalej to samo sprawdzałem pobór prądu i napięcie na tych świecach i one działają grzeją się więc szukałem i w wiązce może gdzieś...
Webasto od początku tak samo wpięte, szeregowo. Jutro lub w poniedziałek spróbuję, aczkolwiek wątpię, że to ono nawala... Edit: Webasto wypięte, przywrócony oryginalny obieg. Teraz jest jeszcze gorzej, na wyjściu z nagrzewnicy praktycznie już nic nie leci. Czyli jednak jutro wytargam pompę wody na stół...
Jeżeli nagrzewnica była przytkana to proszę sprawdzić pionową wiązkę przewodów z lewej strony. Szukamy zwarcia pomiędzy przewodami na skutek stopienia izolacji. Najlepiej wypiąć złącze z modułu elektroniki i powypinać czujniki na górze.
Witam W podgrzewaczach w.u. i piecach co zazwyczaj są dwa czujniki- jeden cofania spalin drugi temperatury wody umieszczony na nagrzewnicy. Połączone są szeregowo. Proponuję przewody wypiąć z jednego i drugiego i dopiero je zmostkować (na próbę!). Jeżeli ruszy to może być jeden z nich uszkodzony lub mogą być zatłuszczone i zaklejone kurzem (miałem takie...
Sprawdz oporność na silniku tak jak pisałem. Silniki od nawiewu są z tyłu nagrzewnicy w panelu przykręconym na dwa blachowkręty trzeba je wykręcić odpiąć dwa złącza niebieskie i czerwone pięciostykowe oraz wypiąć dwa cięgna
Nie mam nic tam za BSI. Jest totalnie pusto, po wypięciu BSI mam tylko kable i nic więcej żadnych innch bezpieczników, przekaźników nic. jedyne co to 3 Przekaźniki koło BSM pod maską odpowiedzialne za elektryczną nagrzewnicę
Tak czytam i wszystko się kręci wokół usuwania skutków a nie przyczyny. Skoro problemem zaistniałej sytuacji jest wysoka temperatura głowicy, to może warto się zastanowić dlaczego tak jest. W moim przypadku zaczęło się od nieszczelnego termostatu. Pęknięcie na zgrzewie. Wymiana, problem powrócił zimą. Brak ogrzewania, zapchana nagrzewnica. Czyszczenie...
Żarząca się dioda kierunku to normalna sprawa. Nie świadczy to o zwarciu lecz o braku zasilania włącznika (manetki) po stacyjce. Przyczyna, wypięta kostka, spalony bezpiecznik, uszkodzony włącznik awaryjnych. Skoro wypadł ci guzik awaryjnych stawiał bym że pewnie niechcący go uszkodziłeś.
Termostat otwiera się i zamyka tak jak powinien. Więc do czego Ci ten karton? Chyba na Twoją głowę tylko podziała, bo jeśli termostat sprawny to niepotrzebne są takie wspomagacze. Głowę masz włożyć tam gdzie zwyczajnie są nogi pasażera, linkę od sterowania ciepło/zimne wypnij przy klapie i ręcznie steruj klapą wtedy zaobserwuj czy ciepełko leci. Jeśli...
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
Witam. Samochód peugeot 407sw 2004 rok 1,6 hdi 9hz nie działa wentylator nadmuchu i klapy nagrzewnicy, zasilanie na wentylatorze sprawdzone silnik went sprawdzony w innym aucie panel sterowania sprawdzony i podmieniony, nie działa ani tryb auto ani reczne sterowanie obrotami( na wyswietlaczu widać zmiany obrotów w trybie ręcznym)przewody pomiędzy panelem...
Panowie, przecież Projektant instalacji musiał to liczyć. Pompa obiegowa nie jest zawsze potrzebna - często wystarczy pompa w kotłowni. Tak czy owak, jeżeli szafa była pod napięciem, to biorąc pod uwagę, że czynnik który dochodzi powinien mieć przynajmniej 75stopni, przy wyłączonej centrali (zadziałanie termostatu przeciwzamrożeniowego) i nawet pomimo...
Może wystąpić sytuacja w, której element wykonawczy jest uszkodzony mechanicznie a nie elektrycznie np. spadło cięgło lub wypięła się dźwignia. Wtedy nie zapisują się żadne błędy w module klimatyzacji. W twoim przypadku sprawdził bym silniczek od klapy centralnej i temperatury, znajdują się od spodu nagrzewnicy w tunelu środkowym. Czasami lubi zaciąć...
Popieram propozycję Mieczysława Zbadaj dokładnie obieg cieczy w twoim samochodzie ten układ naprawdę nie jest taki prosty i zdaża się że ktoś zamienił układ przewodów Sam kiedyś przy temp. + 10 st C przez wiele dni jeżdziłem z wypiętą chłodnicą ( była w naprawie gwarancyjnej u sprzedawcy ) w miejsce której wstawiłem trójnik stalowy do rur hydraulicznych...
Przegrzewanie silnika wreszcie zrobione po tylu wymianach itp różne warsztaty problem rozwiązany. W moim przypadku poświęcone 2 dni po 5 godzin nie poszły nadaremnie okazało się że powodem tego był uszkodzony reduktor gazu doszłem do tego metodą prób eliminacji poszczególnych podzespołów próbowałem czy nagrzewnica nie zatkana było k potem reduktor gazu...
Witam Problemu ciąg dalszy, otóż silniczek od klapy zimnego/ciepłego dla nawiewu kierowcy i pasażera (ten po prawej stronie całego miksera, za panelem klimatyzacji) pracuje tak, że po wyłączeniu zapłonu po około minucie cofa się o jakieś 45deg i następnie po ponownym uruchomieniu nie ustawia się w poprzednim miescu ale wędruje około 45deg dalej. Wynikiem...
Co mierzy na pierwszym zdjęciu? https://obrazki.elektroda.pl/1976800800_... https://obrazki.elektroda.pl/9594326300_... To coś z tym J533? Dodano po 33 Ja miałem ten błąd J533, ale sam znikną po wymianie czujnika tego w okolicy pompy Vacum i naprawiałem też nagrzewnicę pomocniczą -było inaczej. Już przypomniałem sobie:wentylator...
Oba przewody wody wchodzące w nagrzewnice na grodzi za silnikiem są gorące ? Może grzejnik jest zabity i niedrożny i nie oddaje ciepła, a może układ sterowania gorącym i zimnym powietrzem. Dla Ciebie najlepszą opcją byłoby sterowanie klapami za pomocą linek, co chyba masz https://allegro.pl/listing?string=nagrze...
Przepraszam za te skróty w temacie, ale ciężko w dwóch słowach zasygnalizować problem. Sprowadziłem z Niemiec peugeota 406 2.2 hdi z 2003 r. Nie zauważyłem podczas oględzin, że nie działa dmuchawa. Dzisiaj okazało się, że ktoś wypiął i najprawdopodobniej bezczelnie ukradł cały moduł sterowania wentylatorem nagrzewnicy. No i d... zbita, bo jest to jakiś...
Myślę raczej o tym co będzie gdy ktoś z wypnie kabel od jednej grzałek bo np. ulegnie uszkodzeniu, spali się grzałka i zrobi doziemienie czy coś w tym rodzaju i centrala będzie pracować bez tego jednego kabla. Kolego, to już będzie błąd obsługi tej centrali a nie wada fabryczna urządzenia. Nikt, nie robi zabezpieczeń przeciw głupocie serwisu technicznego....
1) Termostat mozesz sprawdzic w garku z goraca woda ogrzewaj wode z termostatem ( tylko zeby termostat nie lezal na dnie zawies go np na kawalku druta i tzrymaj Jak sie otworzy to znaczy ze dziala jak nie to znaczy ze zepsuty Mozesz dokladniej okreslic temperature otwarcia wsadzajac termometr do wody i okreslajac temperature 2) Sprawdz czy ci dzila...
Więc tak: wymieniałem nagrzewnicę - wiadomo demontaż deski, rozłączanie komputera i sporej ilości złączek. Później po podłączeniu dopiero się zaczęło. Podłączam klemę - lewe lusterko skręca się bez kluczyka w prawo i tak non stop. Przekręcam kluczyk - prawe lusterko podnosi się do góry, lewe nadal swoje. Samochód odpala, nie działa ani jedna kontrolka...
wypięcie przepływomierza wypięcie przewodu neutralnego wypięcie wtyczki wtryskiwacza
saeco czyszczenie volatile static flashowanie samsung
termostat piekarnika samsung termostat piekarnika samsung
DirectX 12 nieobsługiwany na systemie - rozwiązania Błąd sporadyczny pasywny - co oznacza?