Sądząc po nazwie to silnik dwufazowy poszukaj tu:http://www.silniki.pl/
Wyprowadzenia uzwojeń nie są orginalne. Silnik był przezwajany.
Uważam że wyprowadzenie z rysunku nr 2 jest poprawne .
a jaki to monitor
Jestem to w stanie zasilić z normalnego kabla sieciowego? Jesteś. Do którego przyłącza podłączyć +, a do którego -? Jeśli u ciebie w "normalnym kablu sieciowym" jest "+" i "-" to odpuść sobie ten transformator bo sobie krzywdę zrobisz. Przerób na początek teorię w zakresie prądu stałego i przemiennego ze szczególnym uwzględnieniem różnicy między nimi....
Przeczytaj oba tematy. Może uda Ci się rozdzielić wyprowadzenia uzwojeń. Wtedy jest szansa na sukces
Po pierwsze zmierz rezystancję byle jakiego wyprowadzenia uzwojeń do osi silnika. Jeśli będzie przejście to pozamiatane i możesz dalej nie mierzyć. Od razu szukaj drugiego silnika. Co do rezystancji samych uzwojeń będzie to około 0.2Ω między wyprowadzeniami.
Sugerowanie się kolorami do niczego dobrego nie prowadzi . Zwłaszcza że silnik był przezwajany . Potrzebny jest omomierz , a nie amperomierz ten ostatni przyda się na samym końcu . Link do schematu połączeń został podany . Teraz wystarczy ustalić tylko odpowiednie wyprowadzenia uzwojeń .
Dziękuję za wyjaśnienie. A ciekawi mnie czy jest możliwość takiego silnika podłączyć na 230 V? Owszem jest, poprzez zmianę połączeń w trójkąt, bo wszystkie wyprowadzenia uzwojeń są dostępne i albo zastosowanie kondensatora pracy (ok. 50 µF) licząc się ze zmniejszeniem mocy silnika o połowę, albo zastosowanie falownika.
Sprawdż w/g tego:
Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
Nowe koszulki na druty i wszystko działa jak dawniej. Same koszulki to tylko chwilowe maskowanie, te wyprowadzenia schodzą się w jednym miejscu na uzwojeniach, jak tam pójdzie łuk to po silniku. Zawsze te wyprowadzenia wymieniałem na nowe. Problem z rozpadaniem się tej izolacji był dość powszechny.
Generalnie silniki komutatorowe są budowane jako szeregowe lub równoległe. Szeregowy: Zasilanie podłącz pod jedną ze szczotek i jedno uzwojenie. Drugą szczotkę połącz z wyprowadzeniem drugiego uzwojenia. Drugie końce uzwojeń powinny być połączone razem i prawdopodobnie to połączenie jest wewnątrz silnika wykonane fabrycznie. Równoległy: Jedną szczotkę...
zero na obudowę Na obudowę PE, fazy podłączasz pod zaciski do których podłączone są wyprowadzenia uzwojeń. Na przełączniku obrotów L1,L2,L3 do zasilania( 3 fazy), a UVW do silnika.
Jeśli między tymi uzwojeniami jest rezystancja bliska zwarciu, to z pewnością nie jest to transformator sieciowy. Jak duży jest i jakiej grubości ma uzwojenia? W zależności od mocy, rezystancja pierwotna uzwojenia waha się od kilku Ω do kilkuset Ω.
Ten transformator powinien mieć fabryczne mostki na wewnętrznych wyprowadzeniach. W starych papierach znalazłem tylko informację o wejściu na końcówkach 1 i 4 (czyli skrajnych) i brak informacji na temat połączenia uzwojenia wtórnego - jedynie napięcie 10.8V i prąd 0.5A - co nie zgadza się z deklarowaną mocą.
Najpierw sprawdź, czy masz w puszce silnika wyprowadzone od uzwojeń 6 przewodów. jeżeli tak, to lepiej jest zastosować wyłącznik Y/D niż rozruch bezpośredni.
Tak właśnie te punkty trzeba rozlutować jest wyprowadzenie uzwojeń.
W to wyprowadzenie z uzwojeń stojana, w starszych autach było wykorzystywane do "napędu" obrotomierza (częstotliwość zmienna w zależności od obrotów). DFM wyprowadzenie szczotek, które nie pamiętam ale wydaje mi się że to które idzie do regulatora.
Do tych górnych zacisków dochodzą wyprowadzenia z uzwojeń, a do tych dolnych, połączonych mostkami, nic nie dochodzi. Przyjrzyj się dobrze, nawet na zdjęciu to widać.
sprawdziłem rezystancje między uzwojeniami 160 om Czy dokładnie kol. mierzył między każdym wyprowadzeniem uzwojenia na tabliczce? Do sprawdzenia rezystancja izolacji .
Witam. A jakaś tabliczka znamionowa to jest? Tak zewnętrznie to widać że wilgoć go jadła. Zanim go podłączysz to sprawdź omomierzem czy nie ma przebicia na obudowę. Na pierwszym zdjęciu widać wyprowadzenia uzwojeń podłączone pod zaciski. Rezystancje pomiędzy nimi powinny być takie same a względem obudowy brak przejścia. Wygląda to na silnik 3-fazowy...
Może inaczej, zależy od wyprowadzonych uzwojeń. Nie wiem, czy on ma tam środek, a z tego numerka na transformatorze nie umiem powiedzieć. Bo nie jestem pewien, skąd u Ciebie 0,6 ×.
Jakiś trójkąt, gwiazda jest? Pisze jak wół 220/380V a dalej Δ /Y co należy czyta 220VAC Δ i 380VAC Y Pozostaje sprawdzenie jak połączone są wyprowadzenia uzwojeń w puszce/skrzynce na obudowie silnika, jeżeli w gwiazdę to OK.
Poniżej zamieszczam opis wyprowadzeń oraz sposób podłaczenia obu silników.
Kolego, waldihero1 ! Ze tej strony transformatora gdzie znajdują się 4 wyprowadzenia - pierwotne uzwojenie . Przy czym 3 z ich to wlasnie uzwojenie z odczepem na 110V . 4 wyprowadzenie ( zazwyczaj skrajny z prawa ) to wyprowadzenie wmontowanego bezpiecznika, 2 koniec którego jest zjednoczony wewnątrz transformatora z wyprowadzeniem uzwojenia. Między...
Jak masz wyprowadzone wszystkie 6 końców uzwojeń to możesz.
Cała magia dzieje się w transformatorach. Po prostu strona pierwotna nie potrzebuje go a uzyskuje się go po stronie wtórnej na transformatorze poprzez odpowiednie połączenie uzwojeń i wyprowadzenie " neutralnego " Tu masz kilka schematów transformatora i opcji podłączeń. https://elhand.pl/poradnik-techniczny/in... temat Układy połączeń...
Zmiana kierunku obrotów w silnikach jednofazowych polega na zamianie wyprowadzeń uzwojenia rozruchowego połączonego z kondensatorem lub wyłącznikiem odśrodkowym
Witam, może to jest wyprowadzony punkt zerowy uzwojeń jeśli są połączone w gwiazdę (rezystancja o połowę mniejsza niż pomiędzy pozostałymi wyprowadzeniami).
Wrzuć zdjęcie tego transformatora, szczególnie zdjęcie wyprowadzeń uzwojenia wtórnego.
Jeszcze jedno, czy wyprowadzenia uzwojeń do tabliczki zaciskowej są właściwie podłączone? Było to sprawdzane?
W pierwszej kolejności sprawdź lub podmień kondensator. Możesz też zmierzyć rezystancję pomiędzy wyprowadzeniami uzwojeń, każde z każdym i podaj wyniki. Do pomiarów należy odłączyć przewody zasilające i kondensator od wyprowadzeń silnika.
Tak tylko zadbaj o czystość powierzchni styku końcówek przewodów z wyprowadzeniami uzwojenia i oczywiście zabezpiecz przed samoczynnym odkręcaniem.
Jeżeli stosujesz mostek to wyprowadzenie ze środka uzwojeń jest niepotrzebne. Tak, ale tą metodą dostaniesz prostownik do ładowania akumulatorów 24V.
Jeżeli taki bezpiecznik jest w tym transformatorze - jest on umieszczony przeważnie pod warstwą izolacji ochraniającej uzwojenia. Czasem spotyka się wyprowadzony koniec uzwojenia (pom9jający ten bezpiecznik) i jest on nie podłączony do układu : w takim wypadku można sprawdzić, czy pomiędzy końcówkami pierwotnego (bo zawsze jest ten bezpiecznik włączony...
Witam, Czy mogę liczyć na podpowiedź jak rozpoznać wyprowadzenia uzwojeń silnika? Objawy to ciche "buczenie" pompki po podaniu zasilania na każdym z trzech biegów. Zamówiłem już kondensator rozruchowy ale zanim ją zdemontuję chciałbym jeszcze pomierzyć czy nie ma przerwy w uzwojeniu.
Kolego k-sierra , przede wszystkim do pomiarów nie łącz uzwojeń między sobą, traktuj je jako dwa oddzielne uzwojenia. Na ich łączenie przyjdzie czas później. Aby ustalić rzeczywistą kolejność wyprowadzeń uzwojenia najlepiej mierzyć każde wyprowadzenie uzwojenia z każdym. Najpierw robisz to dla jednego uzwojenia, a później to samo dla drugiego. Tak jak...
Potrzebny falownik z 4A dla 3x230V jeżeli silnik ma wyprowadzone 6 końcówek uzwojeń albo 3x400V i prąd około 2.5A. Inna kwestia to rozpiętość prędkości i chłodzenie.
Wyprowadź przewód z punktu połączenia 3-ch uzwojeń, tzw. środek gwiazdy.
Odlutuj wyprowadzenia pierwotnego uzwojenia wyjściowego transformatora od punktów P1 - P2 - P3 i wyprowadzenia wtórnego uzwojenia od punktów P17 - P18. Na wtórne uzwojenie podaj napięcie zarzenia 6,3V. Wymierzyj przemienne napięcie na końcach pierwotnego uzwojenia stosunkowo średniego wyprowadzenia, Napięcia powinny być absolutnie jednakowe . Jeśli...
I jak się to ma do łączenia masy z plusem zasilania? Bo na mój prosty rozum to jest zwarcie. Na schemacie jest błąd, koniec uzwojenia zasilacza przedwzmacniacza powinien być podłaczony do wyprowadzenia środkowego uzwojenia symetrycznego zasilacza końcówki mocy. W takiej sytuacji oczywiście jest zwarcie. dlaczego uzwojenia do zasilania symetrycznego...
Możesz zastosować gotowy filtr 7*7 o nr 506. Ma idukcyjność 0,61uH. Filtr ten jak uzwojenie pierwotne nr wyprowadzeń 1,2 ma 8 zwojów a na wyprowadzeniach (uzwojenie wtórne ) 2 zwoje. Pozdrawiam
A ile końcówek ma ten silnik? Ma wyprowadzone tylko 3 końce uzwojeń, czy i środek?
Odłacz wyprowadzenia uzwojeń od tych zardzewiałych zacisków, pomiary zrób na samych wyprowadzeniach.
W miejscu które zaznaczyłeś mógł być przylutowany tranzystor. Trudno napisać coś więcej jaki to tranzystor. Zauważ, że masz częściowo przełamaną płytkę drukowaną, popękane ścieżki i uszkodzone niektóre pola lutownicze. Na płytce brakuje również kondensatorów C8 i C9. Ewentualnie jeden z nich jest poza płytką i widać go przez dziurę w uszkodzonej obudowie....
Koncówki widocznych na stojanie uzwojeń mają wyprowadzenia na te blaszki stykowe, które łączą się po wsunięciu stojana w odpowiednie styki w obudowie. Tak jak zaznaczyłeś ma tam być 4 Ω i drugie po przekątnej podobnie.
Witam! Sprawa jest wzięcia łatwo jeśli się nawija obydwie części tego uzwojenia np. 2T i 2T jednocześnie dwoma drutami tej samej średnicy. Po nawinięciu potrzebnej ilości zwojów mamy pewność , że obie części mają dokładnie te same parametry. Środkowy odczep uzyska się przez połączenie końca uzwojenia pierwszej części z początkiem drugiej części. Zob...
Kolego za dużo tu sprzecznych informacji. Ile tak naprawdę jest tych wyprowadzeń na uzwojeniu pierwotnym bo mam wrażenie że się dublują. Podeślij zdjęcia tego transformatora, szczególnie wyprowadzeń uzwojenia pierwotnego.
nie polecam testów o których była mowa wcześniej szkoda uszkodzenia sprzętu , najprostszym sposobem sterownia silnika BLDC jest zastosowanie specjalizowanego układu TDA 5140A http://boss.iele.polsl.gliwice.pl/pdf/Ph... lub podobnego na płytce z silnika masz 3 lub 4 wyprowadzenia z uzwojeń silnika , pozostałe to wyjścia sygnałów z halotronów...
Witam. To są transformatory impulsowe,elektroniczne i tutaj nie można ich zastosować. Musi być normalny transformator 230V/2x12V lub 230V/2x15V. Po wyprostowaniu tych napięć przez mostek prostowniczy, oznaczony na schemacie B1, uzyskujemy - w tym przypadku - dwa o przeciwnych polaryzacjach, które doprowadzone są do odpowiednich stabilizatorów: Napięcie...
Nie wiadomo jak połączył wewnątrz uzwojeń. Normalnie powinien wyprowadzić końcówki uzwojeń (6 przewodów).
Jeżeli dobrze rozumiem Twoje pomiary to jest tak: Rezystancja między uzwojeniem anodowym (pierwotnym) a rdzeniem jest ok. 150 omów, Rezystancja: środek uzwojenia pierwotnego - wyprowadzenie do anody = 18 omów. Drugia część uzwokenia - przerwa, Popatrz dokladnie, bo jak pisałem przerwy zwykle się robią przy wyprowadzeniach uzwojeń. Może da się go naprawić?...
Witam, emarcus dzięki za odpowiedź. Czyli z tego co piszesz to jest unipolarny (bo 5 przewodów) ale jak zrezygnuje z tego środkowego (bo to jest ten odczep??) to można go wysterować jak bipolarny??. Niezupenie tak!... Z obrazka wyglda że motor ten został zmodyfikowany do unipolarnego już podczas jego montażu do jakiegoś urządzenia (modyfikacja 'after...
No, to teraz widać: końce uzwojeń są wyprowadzone na wszystkie 4 końcówki (mają czerwoną izolację), i dwie środkowe końcówki są połączone, żeby połączyć dwa uzwojenia szeregowo; napięcie sieci ma być podłączone między żółte. To teraz oceń moc na podstawie rozmiarów, i podłącz szeregowo odpowiednią żarówkę.
Witam. Ładowarka (typ jak w temacie) nie działa. Sprawdziłem elementy smd wokół przetwornicy po stronie pierwotnej i w/g oznaczeń są ok. Strona wtórna pólprzewodniki również ok. przetwornica nie pracuje , nie grzeje się, napiecie zasilania ok.13v . Elko po mostku gretza jest naładowane i dosyć długo trzyma napięcie choć powinno po jakiś czasie się rozładować...
Witam Punkty A, B, to wyprowadzenia uzwojenia wysokiego napięcia. Na wyjściu jest napięcie ok. 2kV lub trochę mniejsze. A jaką ma moc, to mogę podać jak napiszesz jaki jest przekrój rdzenia. Pozdrawiam
No to kondensator albo ścieżka masy, wyprowadzenie środka uzwojenia transformatora, itp.
W tym silniku bez rozbierania go nie da się zmienić kierunku obrotów ponieważ do tego żółtego przewodu podłączone jest uzwojenie rozruchowe i uzwojenie główne(pracy)wewnątrz silnika i żeby zmienić kierunek obrotów trzeba te uzwojenia rozdzielić i wyprowadzić na zewnątrz silnika i dopiero wtedy będzie możliwość zmiany kierunku obrotów. Operacja rozdzielenia...
Możliwe, że w zaznaczonym miejscu spięta jest gwiazda. Po rozłączeniu musiałbyś wyprowadzić wszystkie 3 końce uzwojeń na listwę łączeniową.
Wcześniej mi to umknęło, trochę dziwnie masz wyprowadzenia uzwojeń rozmieszczone. Nie bardzo mam dziś siły to analizować, ale wrzucam Ci schemat tego uzwojenia. Być może błędne wyprowadzenia, spowodowały również błędne skojarzenie w trójkąt. Przy dwóch drutach równoległych 0,65 i jednym obwodzie, dane uzwojenia dla trójkąta powinny się zgadzać. https://obrazki.elektroda.pl/4636358900_...
Witam. Sprawdź miernikiem ustawionym na buzer ( transformator odłączony od sieci!) kolejność wyprowadzeń. Uzwojenia mogą być w ten sposób od lewej : 1->3 i 2->4 (piny). Jeśli ustalisz poszczególne uzwojenia, będziesz miał poprawne pomiary. Pzdr.
Masz dwa wyprowadzenia uzwojenia pracy,dwa uzwojenia rozruchowego i dwa wył.odśrodkowego.Nawijając na wałek kawałek taśmy i energicznie pociągając sprawdzisz,które przewody są od wył odśrodkowego(omomierz wykaże przerwę w obwodzie).Schemat podłączenia powinien być wytłoczony na deklu od tabliczki zaciskowej.
Proponuję otworzyć obudowę tabliczki zaciskowej i obejżeć izolatory na wyprowadzeniach. Silnik 1000V powinien mieć izolatory niższe (mierząc od miejsca gdzie podpinany jest przewód a obudową silnika albo w ogóle nie mieć izolatorów tylko tabliczkę zaciskową) niż na 3300V (ten napewno ma izolatory). Druga różnica to pwadopodobnie silnik 1000V ma wyprowadzone...
Czyli płytka przyjmuje napięcie pojedyncze. W takim razie skrajne wyprowadzenia uzwojenia wtórnego podłączamy do mostka prostowniczego i kondensatorów filtrujących i podłączamy do płytki 26V. Środkowy odczep uzwojenia wtórnego zostaje niewykorzystany. Kolega popatrzy na prostowniki pełnookresowe z dwoma diodami, bo i taki wariant można wykorzystać do...
Zapewne jest to zwykły silnik 3-fazowy, lecz z wyprowadzonym punktem wspólnym uzwojeń co ułatwia detekcję bezsensorową. Zmierz opory pomiędzy wejściami - opór do punktu wspólnego powinien być o połowę mniejszy niż pomiędzy pozostałymi wejściami silnika.
Zdjęć całego urządzenia nie masz? Kondensator ze zdjęcia ma oznaczenia jakby był elektrolityczny. Czyli być może był w urządzeniu prostownik. Jeśli kondensator jest na 100V to element z pierwszego zdjęcia może być transformatorem obniżającym napięcie. Dławik najczęściej ma jedno uzwojenie. Transformator co najmniej dwa. Jak masz omomierz to możesz pomierzyć...
Jednocześnie silnik wolno się rozpędza, tak jakby nie miał kondensatora rozruchowego. Czy silnik może w ten sposób pracować? Wolny rozruch nie jest problemem. Silnik nie startuje pod obciążeniem. Czy przy takim podpięciu z silnikiem może coś się stać? Czy silnik nie traci mocy? Tym przełączeniem zamieniłeś role uzwojeń: główne > pomocnicze, a pomocnicze...
Szukaj małych wentylatorów trójfazowych. W domu mam dwa silniki za takich wentylatorów 3~ 230/400V. Mocy nie pamiętam. Gabaryty około 100mm średnicy i ~120mm długości. Wyprowadzone wszystkie końce uzwojeń. Produkcja DDR.
Sprawdź wyprowadzenia uzwojeń omomierzem.
Trzy wyprowadzenia, wiec uzwojenia skojarzone wewnątrz silnika i przystosowane do napięcia 400 V. Obecnie podłączenie tego silnika do jednej fazy, będzie skutkowało ułamkiem jego mocy znamionowej. Nie ma sensu tego robić.
Niestety, przy silniku jednofazowym, z wyprowadzonymi trzema przewodami nie ma możliwości zmiany kierunku wirowania wirnika. Aby tego dokonać potrzebne są cztery wyprowadzone końce uzwojeń.
Czyli masz 6 kabli czyli ten pierwszy przypadek który opisywałem. Znajdź miernikiem które kable są początkami i końcami poszczególnych uzwojeń i wyłącznika odśrodkowego i jak to zrobisz to połącz tak jak napisałem wyżej. Wyłącznik odśrodkowy (opór najmniejszy, bliski 0) szeregowo z uzwojeniem rozruchowym (największy opór) i ten zestaw równoregle z uzwojeniem...
Cienki drut - uzwojenie pierwotne 230V (wyprowadzenia 3-4) Gruby drut - uzwojenie wtórne 6V (wyprowadzenia 5-8) Pozdr!
Nie jest to czasem silnik dwubiegowy z dwoma osobnymi kompletami uzwojeń? Pokaż tabliczkę znamionową
mój był również robiony przez toroidy.pl, więc możliwe, że to oznaczenia kabla zielono-żółtego to właśnie 0V. Nie aż takich błędów nie robią. To pojedyncze wyprowadzenie to jest ekran bo to trafo dla audio. z drugiej strony, w jaki sposób podłączyć taki transformator do płytki z posta #1? Uruchamiasz trafo łączysz koniec jednego wtórnego z początkiem...
Trochę sobie życie utrudniłeś odlutowując przełącznik napięć zasilania (110 - 127 - 220 - 240V), ale spokojnie - można jeszcze dojść do tego które uzwojenie jest które. Zacząć trzeba od zidentyfikowania uzwojeń żarzenia. To te uzwojenia na wierzchu nawinięte grubym drutem. Przelicz ile zwojów ma każde z nich - to które ma więcej daje 6,3V, a to drugie...
Witam. Zaznacz sobie jak są wpięte przewody w tabliczce zaciskowej, rozłącz ją i dokonaj pomiaru samych przewodów z wnętrza silnika (mierz tylko dwa przewody) Miernik przełącz na zakres omowy (podaj jednoznacznie na jakim zakresie dokonujesz pomiaru; jaki to multimetr ?). Powinieneś mieć 3 wyniki z pomiaru pomiędzy 3 parami przewodów; czyli pomiędzy...
Proponuję płaskownik miedziany w oplocie, bądź płaskownik i "oplot" kupiony jako "koszulka" z włókna szklanego o odpowiedniej średnicy (tak zrobiłem docelowo - zmiana zauważalna). Dobry pomysł z tym bakelitem i wyprowadzeniem uzwojeń. JA zrobiłem to z mocowaniem pośrednim (na fotce) i wyprowadzenia i podłączenia za pomocą kompletów wtyk/gniazdo do przewodów...
Połącz przewodem dolne wyprowadzenie nr 1 z pierwszej cewki z lewej strony do wyprowadzenia nr 9 z prawej strony drugiej cewki. Tak samo połącz wyprowadzenie nr 2 z pierwszej cewki z lewej strony do wyprowadzenia nr 10 z prawej strony drugiej cewki, ( połączenie na krzyż ). Takie połączenie równoległe uzwojeń daje takie same napięcie, ale większy prąd...
Podejrzewam, że przedstawione są wyprowadzenia z silnika do tabliczki zaciskowej. Dla gwiazdy nie ma to znaczenia ale w trójkącie jest to już ważne. Rozłącz mostki i kondensator, zmierz rezystancję uzwojeń i podaj jak wyprowadzenia są dołączone do zacisków.
Prosiłbym Jeszcze o informację jak podłączyć kondensator z silnikiem. Jaki przewód do przewodu. Trzeba znaleźć omomierzem wyprowadzenia uzwojeń - są dwa o jednym wyprowadzeniu wspólnym, pomocnicze (o większej rezystancji) łączysz co sieci przez kondensator w szereg, drugie uzwojenie - główne włączasz do sieci bezpośrednio.
Nie powinny być podłączone. Ponieważ silnik ma wyprowadzone wszystkie końce uzwojeń i pracuje w gwieździe więc na jedne końce przychodzi zasilanie a drugie są zwarte. Dla pewności sprawdź tabliczkę jeśli jest ale jak tak było podłączone to jest ok. Sprawdź rezystancję uzwojeń i rezystancję do obudowy jeśli ok podłącz zasilanie do wyłącznika i ochronę...
Wszystko wskazuje na to że jest to silnik trójfazowy. X, Y, Z i U, V, W to wyprowadzenia uzwojeń silnika trójfazowego. Wyłącznik ze zdjęcia też jest trójfazowy. Tabliczka znamionowa jest szlifierki. Nie ma tabliczki na silniku?
Bliżej sprężarki jest przekaźnik rozruchowy , zaraz obok niego kostka zaciskowa instalacji elektrycznej . Ale najpierw odkryj osłonkę plastykową na sprężarce i sprawdź czy istnieją jakieś oporności pomiędzy trzema bolcami - wyprowadzeniami uzwojeń silnika sprężarki oraz pomiędzy nimi i obudową sprężarki.
http://obrazki.elektroda.pl/5529935400_1... Tu są wyprowadzenia uzwojeń.
Miałeś chyba na myśli połączenie w trójkąt. Jeśli nie potrzebujesz przewodu zerowego po niskiej stronie i producent wyprowadził wszystkie końce uzwojeń to pewnie będzie działać. Możesz na wszelki wypadek włączyć żarówkę w szereg z jednym uzwojeniem trójkąta - uchronisz się przed zwarciem gdyby przypadkowo były zamienione końce z początkiem któregoś...
Poszedłem jeszcze raz sprawdzić wyprowadzenia i faktycznie tam nie ma trzech par ale wyprowadzenia to dwie grupy po trzy. Szacunek. Zasugerowałem się wyglądem. Pomyślałem, że to są wyprowadzenia z uzwojeń a tam muszą być jakieś połączenia wewnątrz. Wlutuję mostek jak przyjdzie i dam znać co i jak.
wiem, wiem, minęło sporo lat, ale szukając opisu wyprowadzeń tego trafa (co wcale nie jest proste) wyszukiwarka podała mi ten post. bez odpowiedzi. Dla tych czytających ten post na elektrodzie, których wyszukiwarka tu skieruje: z jednej strony trafa są tylko dwa wyprowadzenia- uzwojenie pierwotne. Z drugiej jest siedem. Jadąc od lewej - trzy wyprowadzenia...
Niekoniecznie , po prostu nie zostały końce uzwojeń wyprowadzone na zewnątrz tylko połączone wewnątrz silnika. Istnieje możliwość wyprowadzenia tych trzech końców uzwojeń ,trzeba rozebrać silnik i je znaleźć (trzy końcowe, ze sobą połączone przewody) ,rozpiąć wyprowadzić na zewnątrz (do odpowiedniej kostki dla silnika ) i z odpowiednią kolejnością podłączyć...
Nagminny taki problem miałem w Uazach przyczyną był wirnik alternatora w dwóch przypadkach był to zły lut wyprowadzeń uzwojenia na pierścienie ślizgowe a w trzech ;;coś'' z samym wirnikiem choć oględziny nie wykazywały żadnych uszkodzeń ,podejrzewam że to coś z magnetyzmem wirnika lub z samym uzwojeniem po wymianie na nowy usterka ustała
Wygląda na to że transformator nie ma wyprowadzonych 2 uzwojeń wtórnych, czasem się zdarzało że z transformatora wychodziły 3 kable z czego jeden nie był podłączony na płytce i producent urządzenia zmieniał tylko zworki by dostosować sprzęt do wybranego napięcia zasilania. Nie uda ci się znaleźć takiego transformatora, możesz szukać za granicą ale cena...
TS 160/1 220V 0,3A 2 x 11,5V 2 x 6,05A LL-75 149 x 82 x 56 Poza tym: SZUKAJ się kłania i Google.pl też http://www.google.pl/search?hl=pl&q=TS+1...
Skoro tak to może? Ale z tego co widzę to muszą być wyprowadzone końce obu uzwojeń z silnika. To silnik z kondensatorem?
sprawdzić trzeba komutator silnika. Przerwy między wyprowadzeniem uzwojeń. Mogło tam powstać zwarcie. Trzeba przeczyścić szczeliny
. Jeśli mógłbym prosić o sprecyzowanie gdzie to zmierzyć i jakie powinno być, to byłbym wdzięczny. Podłącza się miliamperomierz do zacisków uzwojenia anodowego transformatora głośnikowego, który znajduje sie po prawej stronie chassis. Wyprowadzenia uzwojenia łatwo zidentyfikować, gdyż jest do niego dołączony kondensator papierowy 1100pF. Prąd nie powinien...
Jeżeli ma takie same wyprowadzenia uzwojeń to wstaw i sam się przekonasz.
Kolego odwróć tą płytkę z diodami i zrób zdjęcie. Najprawdopodobniej wyprowadzenia uzwojeń trafa są łączone na płytce stąd te cztery przewody. Wtedy podpowiemy Ci jak podłączyć nowy mostek. Poza tym te 15A to bardzo optymistyczne założenie przy tych diodach...
Jakie oporności wychodzą po przyjęciu jako wspólnego wyprowadzenia przewodu czerwono-białego . Jeśli zmniejszy się oporność uzwojeń wolnoobrotowych i uzwojenia pomocniczego to właśnie on jest wyprowadzeniem wspólnym . Reszta połączeń pozostaje bez zmian . i wówczas podłączenie silnika przedstawia się tak jak w załczniku .
Jedno z wyprowadzeń wtórnego uzwojenia wyjściowego transformatora jest zjednoczone z masą radioodbiornika. Minus głośnika przylutuj do tego że punktu uziemienia.
wyprowadzenie uzwojeń silnika pralki wyprowadzenie spalin wyprowadzenie styków
bosch indego ue48h6400 audio zwarcie aparacie
latarka czołowa czyszczenie wymiennika brotje
Lokalizacja bezpiecznika sondy lambda w VW Jetta 2011 Kontrolka świec żarowych i nierówna praca silnika Diesla