Sam to raczej nie dasz rady tego wymienić.Możesz wciągnąć wtryski sam ale musisz je oddać do "pompiarza"aby sprawdzić ciśnienie na specjalnym urządzeniu i czy wtrysk nie leje tylko rozpyla i w razie potrzeby wymienić końcówki i wyregulować ciśnienie wtrysku.
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Te dwie "śrubki" o których mówisz są własnie do regulacji ilości gazu radzę spróbować z tą ze sprężynką wyregulować tylko stopniowo - cwierć obrotu zgodnie z ruchem wskaz zegara i wyjechać na próbę jeżeli auto nie straciło na mocy można jeszcze dokręcic ćwierć obrotu. Z drugą śrubą przy parowniku narazie nic nieruszaj jak nie uda się wyregulować tą...
jeśli dymi tylko na gazie to jest to spowodowane zbyt bogatą mieszanką biorąc pod uwagę wilgotność powietrza porównaj dymienie na obydwu paliwach po przejechaniu np 20 km (tak żeby wydech był nagrzany) jeśli różnica jest duża to bogato na gazie a jeśli na benie też dymi to możliwe że wełana w tłumikach jest bardzo nasączona wodą i musi się wyparować...
Ciężko powiedzieć bo poldka to z 20 lat nie robiłem. Ale ogólnie to ustaw najniżej jak się da, a jednocześnie by nie blokowało przepustnicy. Ople 8v maja widziałem około 0,58v https://www.youtube.com/watch?v=gqhXW34-... Jak przygazujesz i puścisz gaz to podczas schodzenia z obrotów wtrysk ma byc zamknięty. Jak tak będzie to ok.
Wtrysk KE Jetronic. Witam kolegów. Pacjent MB W 126 300SE, dostałem do reanimacji tego pacjenta, po wcześniejszych manewrach w tym wtrysku, gdzie poprzednik porozkręcał i "regulował" wszystkim, czym dało się kręcić. Stan aktualny jest taki: głowica wtryskowa zregenerowana profesjonalnie, pompa OK, paliwo jest w głowicy, natomiast potencjometr przepływomierza...
Właśnie szukam takiego ale sprzedawcom ciężko przepisać oznaczenia na aukcjach ;) Jak wyregulować taki wtrysk po wymianie ? Trzeba mieć jakiś sprzęt ?
Ja wiem, tylko że poprzedni właściciel mówił, że wtrysk lal i trzeba go wyregulować dlatego wzbudziło moją czujność :).
Blok 000 pozycja druga to będzie początek wtrysku, 45-55 to wartość prawidłowa. Ustaw spowrotem na znaki, poluzuj pasek na górnej rolce a dolną go naciągnij i automatycznie koło pompy ci przejdzie do przodu i masz przyśpieszony. Jak chcesz opóźnić to na odwrót. Można też regulowć kołem na wałku.
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Nie ma się co bać elektroniki w samochodzie z lat 80'tych, łatwiej jest podłączyć sterownik wtrysku niż poprawnie wyregulować gaźnik. Wtrysk mechaniczny to dopiero jest mina, bo ani LPG do tego nie założy ani praktycznie nikt tego nie potrafi dobrze wyregulować.
Czy jest sens regeneracji pompy (zestaw naprawczy) w razie przecieku czy lepiej kupić nową? Jak wymieniałeś uszczelniacze pompowtrysków to za pooą czego ustawiałeś silnik do regulacji poszczególnego pompowtrysku mam na mysli przyrząd (chodzi mi o momęt kidy należy wtrysk wyregulować to trzeba wał obrucić i ustawić w odpowiednim momęcie)?
U mnie na wtrysk rozruchowy idzie napięcie i auto odpala już bez problemu - jakby ktoś miał pomysł co z tym ssaniem to chętnie wysłucham. Będę również wdzięczny za namiary na speca który zna się na Ke-jetronicu z okolic Bydgoszczy. Może trzeba wyregulować coś...
Cześć, miałem podobny problem. Przyczyna to kawałek przewodu gumowego (z czasem butwieje i paliwo wraca do baku i spada ciśnienie) będącego elementem pompy paliwa, wymiana - 1 godzina. Jeśli pompa buczy to tylko dać nowy przewód (taki do paliwa, nie inny + na dole pompy wymienić uszczelkę izolacyjną i odwrócić po przepłukaniu woreczek o 180 stopni,...
max obciążenie- o co chodzi? mam jechać przykładowo na biegu drugim i wcisnąć pedał gazu do podłogi i patrzeć jaki jest wtrysk benzyny względem wtrysku gazu i spojrzeć jaka jest wartość na mapie? jak źle rozumiem proszę o poprawienie mnie. bo mi już ręce opadają obecnie mam dysze rozwiercone na 2,3 http://obrazki.elektroda.pl/9042428700_1...
Zapoznałem się z instrukcją....jutro postaram się je na nowo osadzić i wyregulować zgodnie z instrukcją. Jednak mam pytanie w związku z tym.....czy wtrysk źle wyregulowany może źle pracować tylko w określonej temperaturze(zimny)?, bo skoro źle by wtryskiwał czy pod nie odpowiednim kątem to bez znaczenia czy zimny czy ciepły, jeśli się mylę to proszę...
Dwusuwy uczulone są na ubogą mieszankę paliwo powietrze. Można zatrzeć nawet silnik a na ubogiej bardzo się grzeje. Zauważ jak kończy się paliwo w zbiorniku to dostaje na moment mocy i dopiero gaśnie. Taka jazda w twoim przypadku może bardzo kosztować. Jak masz tam jeszcze gaźnik a nie wtrysk to trzeba wyregulować skład mieszanki (czysty ; gaźnik, poziom...
Te silniki generalnie pod obciążeniem dymią na czarno. Potwierdzam. U kolegi jednak coś ten wtrysk za dużo leje pewnie jest po pseudo regeneracji. Jeśli nie idzie wyregulować dawki na tej śrubie to coś nie tak z wtryskiem. Kolego napisz ile zapłaciłeś za ten ciągnik gdyż po cenie będzie można wywnioskować czy w silniku był jakikolwiek remont czy tylko...
W zasadzie to nic mu nie trzeba, możesz odpowiednio wyregulować ciśnienie gazu, dobrać średnicę dysz LPG i podłączyć wtryski LPG w miejsce benzynowych... Problem w tym, ze wtryski LPG nie są liniowe, a co gorsza są znacznie bardziej nieliniowe niż wtryskiwacze benzyny. Stąd konieczność generowania mapy korekcyjnej czasu wtrysku. Mnożnik czasu wtrysku...
Miałem to samo, jeśli nie elektryka, to trzeba sprawdzić silnik krokowy, albo wyregulować ciśnienie na wtryskach. Robi się to takim dużym imbusem, który wchodzi w filtr powietrza tam jest taki otwór odpowiedni. Ja mam pełny wtrysk paliwa K-Jetronic Bosch.
Witam. Mam koparke ATLAS 1004 z silnikiem deutz BF4L1011. Padła mi pierw pierwsza pompka paliwowa, ta wstępna co podaje na kolejne pompki (ropa poszła do oleju) więc ją wymieniłem, później zaczął chodzić na 3 tłoki, wyszło na to że pompka wtryskowa do wymiany, jako ze koparka ma już swoje lata a cena jaką usłyszałem za nówke to 1200zł szt, postanowiłem...
Hej nie miałem kompletnie czasu zająć się tematem ale ostatnio się przyłożyłem i.... okazuje się że sworznie są do wymiany bo koła maja luzy a co do ściągania to prawą końcówkę wkręciłem kilka gwintów i jest znaczna poprawa bo nie trzeba praktycznie kontrować w lewo żeby jechać prosto :)myślę ze po wymianie sworzni lepiej da się to wyregulować natomiast.......
BRC Sequent to wtrysk gazu nie ma mixera są wtryskiwacze .regulacja za pomocą komputera ,analizator do sprawdzenia .ta część na zdjęciu to raczej nie jest element instalacji lpg . przewód z reduktora Dodano po 9 http://www.accordklubpolska.pl/files/lpg...
Pozwolę dopiąć się i odświeżyć temat, możliwe że dorzucę niezbędne informację do konkretnego zdiagnozowania dręczącego tematu. W tym momencie mam na warsztacie Pandę II z 2004 1.1 cenna uwaga, sterownik IAW4 (Z tego co kojarzę wychodziło jeszcze tylko IAW5). Kieruję się do osób którzy mają problem z porannym odpalaniem, lub po godzinnym postoju autka....
Jeśli masz silnik z wielopunktem i emulator wtryskiwaczy to możliwe że nie trzeba przestawiać na komputerze. Wystarczy wyregulować PR-kiem w emulatorze (jak ma). Jeżeli jednopunktowy wtrysk to wtedy trzeba programować komputerem.
Tak jak pisali poprzednicy wyreguluj tak jak należy instalację. Przesiadka na 3 lub 4 generację to już dodatkowe i to całkiem spore koszty, a jeszcze jakby mieli ci ją zakładać ci sami gazownicy, którzy nie potrafią wyregulować obecnejinstalacji to juz tragedia. Zrób porządną diagnostykę silnika, może coś niedomaga. Potem pojedź do dobrych, sprawdzonych...
Witam , posiadam Aprillie SR 50 z 2003 roku , jest ona na silniku morini , obecnie została przeprowadzona przeróbka na gaźnik , wymieniona głowica , taka decyzja została podjęta ze względu na to iż po 4,5 tys przebiegu zatarł się kompresor powietrza i bałem się , że wał może również się uszkodzić oraz był uszkodzony wtrysk . Skuter chodzi i śmiga bardzo...
Sprawdziłem to wszystko i pasuje teraz wyregulować przepływomierz. Dziś ściągnąłem ten dolot, od filtra do kolektora i gdy lekko podniosę przepływomierz, do góry, to auto odpala na dotyk. Chciał bym teraz wyregulować dawkę paliwa, jak to zrobić?
Witaj! Jak kapie to znaczy, że za dużo dostaje paliwa. Nie wstawiłeś zdjęcia silnika z gaźnikiem. Trudno Ci podpowiedzieć nie widząc co masz. Jeśli masz gaźnik z pływakiem, który zamyka dopływ paliwa to wystarczy wyregulować iglicę zaworka. Jeśli w pływaku znajduje się iglica to przesuń zabezpieczenie iglicy o jedno wcięcie. Jeśli jest sam pływak to...
Może ktoś ma inne sugestie. Może silnik 1,9 tdi ma inne ciśnienie wtrysku niż 1,9 td i chodzi tylko o przestawienie ciśnienia na wtryskiwaczach Nie możesz zmiejszyć ciśnienia na wtryskach bo TDI to wtrysk bezpośredni a TD to pośredni chybaże TDI mówisz na auto TD z intercolerem A co do TDI na linkę chodzi to idealnie fakt czeba zrobić pompę do wtrysku...
Widzę że dalej wałkujecie ten temat szkoda czasu. 11111olo -masz cierpliwość no ale szkoda że nie szukasz tylko czekasz jak ktoś ci powie cały wykład na temat instalacji. No dobra w mieszalniku elektrozawory zostają włączone w momencie przejścia silnik na gaz. W sekwencji zostaną załączone do momentu uzyskania właściwego ciśnienia w magistrali gazowej...
NIe to napewno nie to ladowalem akumulator odlaczylem go od klem po kilku godz podlaczylem i nadal to samo hebla nie mam Jednak proponuje zobaczyć poziom elektrolitu w akumulatorze (jeśli akumulator posiada taką opcję). Może zajrzyj też do rozrusznika (stan wirnika, tulejek, szczotek). Nie zaszkodzi zmierzyć manometrem ciśnienie oleju w układzie smarowania...
Podkładki pod wtryskami przy remoncie wymienione na nowe? szczerze nie wiem czy te podkładki zostały wymienione nie moge znaleźć faktóry z częściami które zostały wymienione. Dodano po 4 daj do sprawdzenia wtryskiwacze. wtrysk też potrafi walić a jeżeli robiłeś remont to nowe końcówki wtrysków są wskazane i nie drogie czy rozrząd jest ok(wart sprawdzić)...
Witam. Przejdę od razu do rzeczy i opiszę problem. Pacjent to VW Bora, 1,9 TDI 90KM, kod silnika ALH. Problem tkwi w kącie wtrysku. Odczytując bloki pomiarowe w grupie 0 w Vagu kąt wynosi 83, przełączając w tryb Basic Setting wartość kąta nie zmienia się. Cały czas jest przyśpieszony i poza zakresem ( jeśli dobrze pamiętam to kąt powinien wynosić od...
Jak wyregulować czujnik położenia przpustnicy? VW Polo, silnik 1,042 l, czujnik dwuścieżkowy, wtrysk jednopunktowy-Bosch. Wymieniłem czujnik temperatury wody? Zrobiłem "doktorat" w regulacji w tym zakresie- jednak bez skutku? Pytanie: jakie winne być napięcia przy całkowicie zamkniętej przepustnicy i max otwartej dla tego silnika. Proszę o HELP !!!...
Witam mam bardzo duzy problem z wtryskami w Skodzie Superb z silnikiem AWX 1,9TDI 130km. A mianowicie po wymianie wtrysków na regenerowane auto chodzi gorzej niz chodziło przed wymianą a dokładnie z samego rana po odpalaniu chodzi na 3 cylindry kopci na biało i tak dopóki dopóty sie nie nagrzeje lub nie przejade kilka metrów no i klekocze jak bocian......
Witam od jakiegoś czasu w moim polonezie 1.6 jednopunktowy wtrysk BOSCHA mam problem z gasnącym i przerywającym silnikiem. Ma instalację gazową I generacja jeździł na niej ok. 130000km bez większych problemów aż do teraz. Z paliwem już dość dawno temu pojawił się problem, gaz ostatnio zaczął strzelać i czasem nawet gasnąć, wymieniłem parownik i filtr...
Tak zgadzam się z przedmówcą. "Czujnik" ilości paliwa nie ma nic do wyższego spalania. Takie spalanie może być spowodowane np tym ,że jest zimno, silnik jest niedogrzany. Jeśli nagrzewanie się silnika jest ok powinieneś sprawdzić: 1. Gaźnik (o ile masz zasilanie gaźnikowe)- przeczyścić i wyregulować 2. A jeżeli masz wtrysk paliwa powinieneś przeczyścić...
Przez zła regulację i montaż masz błędy. Wychodzi na to, że jest za ubogo. Ja proponuję zdemontować to puki mozesz i żądać zwrotu kasy. Albo poprawic praktycznie całość tj kolektor, wymienic wtryski, odszukać przewód plusa po zapłonie w wiązce staga przy cewce lub wtrysku i przeciągnąć do stacyjki skoro jest problem. Całość wyregulować z AFR i spokoj...
Ja mam Atu + i powiem że wtrysk wielopunktowy jest dobry tylko gdy chcemy montować gaz - możemy zainstalować instalacje sekwencyjną. Spadek mocy na gazie jest znaczny Blacha siada gdzie tylko może, po jeździe po kałużach jest wszędzie mokro ....... gazownicy nie potrafią poprawnie zainstalować i wyregulować instalacji na mono wtrysku a co dopiero na...
Witam W VW Golf 3 1.8 mono wtrysk jest instalacja LPG z reduktorem BRC TECNO 70kW. chciałbym wymienić reduktor na inny (lepszy) gdyż zaczęło palić więcej gazu a kręcą śrubą wolnych obrotów w reduktorze nic sie nie zmienia. Jaki DOBRY reduktor polecacie? no i czy dam radę sam wymienić i wyregulować czy trzeba jechać do gazowca??...
Historia zakończona w tak, że wymieniłem pompę na mechaniczną. Boje się, że coś przeoczyłem. Jak ktoś robił przekładkę z elektronicznej na mechaniczną, to proszę o kontakt. Pozostała tylko regulacja. Jeżeli ktoś ma opis jak wyregulować pompę to bardzo bym prosił. Auto nie ma takiej mocy jak wcześniej i cały czas świeci albo miga "wtrysk" na desce. Tak...
Witam, mam dwa problemy z silnikiem 2.0 TDI CR CAGB, otóż wywala mi błąd: 5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 00 http://obrazki.elektroda.pl/9315336100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6406875100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5205720000_1... Zrobiłem też próbę przelewową wtrysków wyglądają tak:...
Witam, w jaki sposób można wyregulować ten silnik? Od roku walczę z pływającymi obrotami, przygasaniem itp. Odmę zrobiłem nową, przepustnica czyszczona, nowe przepływki, dolot szczelny, sonda ok, czujnik niebieski nowy po raz któryś, kable, świece, przyspieszacz zapłonu....; tyle już siedziałem nad tym że nie będe wymieniał wszystkiego. obroty pływają,...
Regulacja polega na tym, że po przez czujnik zegarowy ustawiasz silnik tak aby wciśnięty był pierwszy wtrysk na maxa w dół, następnie odkręcasz nakrętkę kontrującą, a śrubę imbusową popychacza pompowtrysku wkręcasz do oporu (nie mocniej jak 5 Nm) następnie cofasz o 180 stopni i kontrujesz wcześniej odkręconą nakrętką, następnie kręcisz wałem aby ustawić...
Spróbuj najpierw wyregulować instalacje bo pali za dużo, jak nie pomoże to sprawdź czy nie ciągnie obcego powietrza. Jak nie pomoże to reduktor do regeneracji (pod warunkiem że na benzynie jest dobrze)
Cześć. To są dość wredne silniki. Najpierw to trzeba sprawdzić czy aby nie masz pęknietej rury dolotowej i czy odmy są oki bo to niemoże mieć żadnej nieszczelności między przepływomierzem a ssącym kolektorem. Jeśli niejesteś pewien jak masz ustawiony aparat to ustaw rozrzad na zero i aparat na kreskę (0). Po tym rozgrzej go do około 80 st. i dopiero...
Nie pomyliłeś z Valvetronikiem? Wtedy rzeczywiście jest trudniej bo nie ma regulacji z podciśnienia ale tu jest zwykły variator i to chyba tylko na jednym wałku rozrządu (nie jestem pewny czy oba wałki czy jeden miały zmienne fazy w m52) i sterowanie obrotami poprzez przepustnicę. Zasady są takie. Sterownik ma utrzymać odpowiedni skład spalin. Do tego...
i jeszcze musisz sobie zrobić trujeczke imbus długi żebyś mugł wyregulować skład mieszanki,śruba jest między głowicą rozdzielacza a gardzielą jak rozbierzesz to znajdziesz Dodano po 4 reguluj na pracującym silniku nie przyciskaj mocno.Pozdrawiam.
. Zakładam, że takie niechlujstwo językowe wynika z Twojej niechęci do angażowania się w temat (choć na początku wyglądało to inaczej) a nie z braku wiedzy i chęci jej pogłębiania. Rzeczywiście, zaniedbanie i pośpiech spowodowało kilka merytorycznych błędów. Chodziło mi o wtrysk MGŁY wodnej, czyli wysoko zatomizowaną ciecz. Kwestia dodatku pary wodnej...
O to mi właśnie chodziło co napisałeś. Autko jakie mam to VW Passat '92, silnik 1800/90KM. Ma wtrysk i komputer (silnik z motowtryskiem i sondą lambda) . Aututor faktycznie ma. Musze sprawdzić ustawienie śrub. Jedna chyba jest wkręcona, druga nie bardzo. Muszę dorwać jeszcze soft i interfejs do komputera gazowego. Zastanawiam się czy nie można takiego...
Chciałbym się spytać czy komuś udało się zrobić w końcu ten interfejs w oparciu o kabel z telefonu? Jeśli tak to prosiłbym o podanie jakiego kabla użył, i czy wystarczyło tylko zmienić końcówkę, czy trzeba jeszcze coś kombinować. Pilnie potrzebuje wyregulować swoją instalację, a na kabel z Allegro musiałbym czekać kilka dni. Chyba, że ktoś zna jakiś...
Mam pytanie do teges Mercedes 124 3 litrowy silnik wtrysk KE-Jetronic, pompa paliwowa odcinana zamontowany STOP KE-Jetronic Małe wolne obroty na gazie regulacją na parowniku da się wyregulować do 600-700 obr.instalacja gazowa 70000 km często zdarza się że gasie na świałach i przy przy gwałtownym zatrzymaniu najgorzej jest za nim silnik nie osiągnie...
rok 1990 1,6 i benzyna silnik c16nz wtrysk 1-punkt Dodano po 4 w aparacie siedzi czujnkik hala i jakis modul Dodano po 4 a moze ktos wie jak resetuje sie komputer w kadecie Dodano po 9 czy jest ktos kto ,i pomoze?
Jaką adaptację do mono i po co, po co poprawiać dolot Reset i samoadaptację wykonuje się w celu usunięcia błędów w ECU.Czy to mono czy pełny wtrysk sterowany jest komputerem ,który może nałapać błędów taka procedura je usuwa i przywraca prawidłowe parametry pracy silnika.Dolot należy poprawić dla tego,że producent samochodu tak go zaprojektował i tak...
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Witam ponownie!!! Skorzystałem z waszych rad i bez żadnego problemu znalazłem termowyłącznik. Oznaczenia sa takie: BOSCH 35stopni C 8 sek 12V 40W i jeszcze nr. 043906163a - może fabryczny a może katalogowy. Jest to bardzo sprytne urządzenie ten termowyłącznik czasowy. Dopiero jak to zobaczyłem to zrozumiałem, że jest to tak poste, że nie potrzeba żadnej...
Pompę rozebrałem i uszczelniłem - ciekło delikatnie spod tłokorozdzielacza, oring zaworka ciśnienia też już nie mógł być szczelny więc zaaplikowany kompletny zestaw naprawczy, poprawione zaciski na wężach, wymienione powroty z wtryskiwaczy - to prawdopodobnie było przyczyną problemów z zapaleniem przed awarią wynikłą z odpalania samochodu na krawat...
No nic idę do garażu modzić coś dalej... Jeśli nic to nie da, to pewnie zrzucę rozrząd i zamontuję drugą pompę, tylko nie znam jej stanu. Ale co z tego wiem, że działała. Ale co za u ważyłem wtrysk na 3 garze jest mokry. Ale tak czy wsiak powinien silnik utrzymać obroty na wciśniętym lub wyciśniętym przyśpieszaczu. Założyłem drugą pompę i jest ok. Wina...
W sumie ciekawe, to co mówisz, bo te 3 propozycje otrzymałem od warsztatu: "WITAM instalacja gazowa ze względu na liczbę cylindrów i nasze doświadczenie możliwe instalacje z którymi można wyregulować i fizycznie zamontować to ,czwarta generacja easy fast firmy lovato technicznie najlepsze funkcje do wykorzystania regulacji ustawienia parametrów zbiornik...
Witam, czy da rade wyregulować te obroty, motocykl po rozgrzaniu ma za wysokie obroty, na biegu jałowym. Zauważyłem to pod koniec sezonu. Obroty potrafią utrzymać np przez minute 1500obr/min a później 1200obr/min, nie jest to falowanie, można powiedzieć ze stale trzyma sobie takie obroty. Jak go kopiłem to trzymał, po rozgrzaniu, 1000obr/min. Co może...
Witam, a wiec mam duży problem, a mianowicie miałem stłuczkę, uderzyłem centralnie przodem, zrobiłem przód ale uszkodziło mi wtrysk, przewody paliwowe, cięgło od gazu się urwało a dokładnie śruba która trzyma to cięgło i musiałem zdjąć górny dekiel przy pompie i wymienić i parę niepotrzebnych plastików przy pompie, wymieniłem wtrysk to cięgło, przewody...
Trzy tygodnie pobytu samochodu w autoryzowanym serwisie fiata skończył się tym, że po odebraniu jeszcze gorzej chodzi jak przed oddaniem, podłączyli zawór EGR (chodź mówilem, że jest uszkodzony). Po za tym wydaje mi się, że miałem drogi parking płatny. Okazało się, że jeden wtrysk leje więc został wymieniony. Pompę niby zawozili do fachowca, który stwierdził,...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
zobacz jaka masz emulacje na sonde lambda, czas wtrysku wyregulujesz metoda doswiadczalna chyba ze juz zepsules potencjometr
ok przepraszam i dziękuje ,pozdrawiam wszystkich
Mam audi 100 c4 2.3 1991 rok i mam problemy z wolnymi obrotami nie wiem jaki to wtrysk czy mechaniczny czy elektroniczny może ktoś podpowie czym to sie rożni to wtedy określę konkretnie mam instalacje gazowa i właśnie tu zaczyna sie problem po przełączeniu na gaz auto trzyma 900 obrotów potem spada do ok 300 podskakuje do 1000 i tak 3, 4 razy i gaśnie...
powiem Wam tak: żadna z Waszych hipotez niestety nie pomogła :/ kompresja : 11-12-12-11,5 ciśnienie paliwa- ok po wyciągnięciu listwy wtryskowej sprawdziłem wtryski, wszystkie chodzą prawidłowo. kliny nie są zerwane auto dalej nie pali podłączyłem mu dziś jego instalacje gazową (sekwencyjny wtrysk gazu STAG 4) i próbowałem odpalić go w trybie awaryjnym...
jak na moje ok (miałem w autach I gen, II gen i teraz ma IV gen.) to w mocy najmniej stracisz na sekwencji i chyba najmniej będzie paliła oraz niektóre można odpalać na gazie, poza tym musisz dbać o elementy od BP i LPG bo inaczej będzie palił więcej. Co do I i II to poza krokowcem który jest dla prawidłowej katalizatora to w spalaniu nie ma chyba różnic,...
Acha, przy tej pompie jest taki kabelek. Nie wiem zabardzo do czego on służy? Może ta pompa jest regulowana elektronicznie? Może potrzeba do niej jakiś sterownik podłączyć by wyregulować kąt wtrysku. :)) CIAO!!
Witam Aby sprawdzić właściwy kąt wtrysku silnik należy zagrzać do temperatury pracy powyżej 80 stopni .Uruchomisz VAGa i postępujesz jak kolega wojtekryba napisał.Optymalna wartości kąta wtrysku wynosi druga od lewej 051 ale przy wartości temperatury paliwa z pozycji 9 druga od prawej dla 090. Czasem ta wartość kąta wtrysku dla tego silnika pływa w...
Podłącze się do postu Audi 80 b3 16V 2,0 silnik 6A (mechaniczny wtrysk) Kupiłem auto działające tylko na lpg przejeździłem całą zimę rok temu, nie paliło tylko kilka dni jak temp spadała poniżej -10°C Zima była ciepła. Auto paliło przez cały rok ok i jak by było inaczej to pewnie bym uruchomił i benzynę choć przy tym silniku z tego co czytałem gaz jest...
Hej. Przeczytałem mnóstwo postów i troche netu. Może ktoś z was jeszcze bedzie miał jakieś sugestie, sprawa następująca. Pojazd BMW 525i wtrysk wielopunktowy. Silnik 12V, rzędowa 6. Była instalacja gazowa całkiem prosta z regulacją śrubką. Zamontowałem odpowiedni reduktor bo poprzedni sie skonczył. Wymieniłem filterek gazu. Reduktor BIGAS do 150kW....
Oczywiście...w poprzednim temacie miałeś odpowiedź...ile razy musisz ją "usłyszeć"
Czy jest jakaś metoda - sposób, by na zwykłej maszynce do wtrysków wyregulować dwu sprężynowe jak zwykłe czopikowe?
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
na każdej końcówce jest numer jeżeli numery są takie same to można zamienić. Dodano po 11 według moich danych końcówki do twojego modelu to Bosch 0 432 193 838 lub 0 432 193 829 to numer kat.końcówki muszą być wszystkie tego samego typu.Potem trzeba jeszcze wyregulować ciśnienie otwarcia powinno być napisane na obudowie wtrysku. Pozdrawiam.
otóż końcówki możesz wymienić najlepiej jest wymontować starą spisać numer bosch zamówić nowe(są drogie ale są) zamontować sprawdzić ciśnienie ewentualnie wyregulowaćNIE KUPUJ ZAMIENNIKÓW NIE DZIAŁAJĄ
Te włoskie końcówki to pewnie fratelli bosio. Nie są złe a przynajmniej nie słyszałem o nich złych opinii. Myślę, że cały problem w regulacji. Są to nowe końcówki i prawie zawsze jest tak, że auto na nowych końcówkach jedzie lepiej i mniej pali. Oczywiście po dobrej regulacji. Nowa końcówka lepiej rozpyla paliwo, mniej go trzeba żeby osiągnąć zadaną...
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
Nie obraz się ale zbytnio nie wiesz co robisz, nie rozumiesz tego co ktoś ci mówi lub ktoś ci źle tłumaczy. Dokręcenie pompowtryskiwaczy nie ma nic do tego błędu. Siła i kąt z jakim mają być dokręcone nie mają nic do ich regulacji. Wedle dokumentacji pompowtryskiwacze dokręca się momentem 12Nm a potem jeszcze dokręcasz o kąt 270 stopni. Moim zdaniem...
nie jest to moje piersze auto ten problem mam od lipca i niestety nikt nie potrafi mi pomóc wyregulowałem wtryski przepływka też była sprawdzana przez specjalistów i nic nadal kopci
TEC 2000 - Inny stosowałem do wtrysków do diesla, a o nafcie zapomnij. Dawno dawno temu jak nie było nic to zwykłe wtryski moczyli w nafcie i czyścili pod ciśnieniem. Zwykłe wtryski trzeba było wyregulować "na mgiełkę" -samo czyszczenie nic nie da. Do samego czyszczenia zwykłych wtrysków są specjalne środki. Zwykłych wtrysków regulacja i czyszczenie...
To może znów trzeba wyregulować wtryski.
Chciałem wyregulować kąt wtrysku i wg. wykresu TDI timing i "instrukcji z netu". Czyli pozycja 2 ma być równa 49-51 przy pozycji 9 równej 090 (i auto rozgrzane do 90*C). Problem w tym, że ja na zimnym silniku (rano) w pozycji 9 mam już wartość 090, a po rozgrzaniu silnika do 90*C wynosi ona już już 140-150. Więc jak to wyregulować?.
witam, interesuję mnie jakie ciśnienie podaje pompa wtryskowa w siniku vw silnik sb, wiem ,że wtryskiwacze ustawione są na ok. 150 atm, czy można uzyskać z pompy wtryskowej ciśnienie rzędu 200 atm. muszę wtedy podłożyć podkładki do wtryskiwaczy i wyregulować wtryski. według mnie na pewno będzie silnik ciszej pracował i może będzie trochę dynamiczniejszy...
Luz zaworowy Kontrola i regulacja Sprawdź luz zaworowy. Luz zaworów ssących powinien wynosić 0,45 mm, natomiast luz zaworów wydechowych: 0,80 mm, przy zimnym silniku. Regulację można wykonać na jeden z dwóch sposobów: A. Wyreguluj oba zawory w każdym cylindrze, rozpoczynając od cylindra nr 1 w TDC po sprężaniu. Obróć wałem korbowym o 1/3 pełnego obrotu...
Na twoim miejscu wyregulowałbym pompo-wtryski i sprawdził czy turbo nie puszcza w wydech... ale raczej stawiałbym na regulacje bo jak mówiłeś, że głośno chodzi itp to ktoś skopał regulację mogę podpowiedzieć równiez jak to się robi jak cos daj znać kolego :d
Pompa wtryskowa słaba nie przebija ciśnienia na nowych wyregulowanych wtryskach.
sprawdz czy Ci oleju nie bierze,moze masz zle wyregulowane wtryski paliwa?
JUŻ WIEM O CO BIEGA W DYSKUSJI! Jeden o gruszce, drugi o pietruszce... Teraz mój przykład: Jeśli list z Katowic do Gdańska "idzie" 1 dzień (trasa Katowice - Gdańsk dla pociągu = 8 godzin), to czy z jednej ulicy w Katowicach na sąsiednią będzie szedł 10 minut? NIE! Wynika to z tego, że oprócz samej drogi listu owy list bierze udział w kilku INNYCH PROCESACH....
Nie wiem, co tam masz wrzucone, ale wydaje mi się, że widzę listwę wtryskową. Przy sprawnym, i dobrze wyregulowanym wtrysku gazu kontrolka nie ma prawa się świecić. Mechanik ma jeszcze jakieś wiadomości z instalacji I i II generacji.
taka nowa listwa w02 to kosztuje połowę ceny całego silnika Ta jasne. zapewne lepiej było by te wydatki sprawdzić/wyregulować ale jak się nie wie jak to lepiej nie kręcić bo tylko gorzej można zrobić W taki właśnie sposób doprowadza się do remontu głowicy.
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
wtryski zmienione Wyregulowane?
3P dymi na czarno, pompa zrobiona i jeszcze raz sprawdzona (ale u tego samego), wtryski sprawdzone, zawory wyregulowane, początek wtrysku, próba bez filtra powietrza zrobiona, ładnie zapala, równo chodzi, oleju nie bierze, przedmuchów nie ma, siła jest, dawkę jak zmniejszę to słaby a też dymi... jakieś pomysły? Bo mnie już trafia coś!
Wg mnie to wina pompy albo źle wyregulowany zapłon.
Zostaly zregenerowane czyli wymieniona sekcja tloczaca ktora sie wykruszyla tlok sprawdzone nowe końcówki i wyregulowane wtryski to Siemens 03G130073T 03G130073M kod silnika BMN Dodano po 5 Ciśnienie na cylindrach wszystkich jest równe i wynosi 24,5-25 pompa tandem nowa jak również ta w zbiorniku nie wykluczam ze cos moglo pójśc nie tak z regeneracja...
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Więc jest problem z temperaturą musi iść pod 200 st C - wiesz raz w dół raz w górę ale 100 st C to stanowczo za mało, nie wyregulujesz wtrysku tego na rurze. pozdro.
wyregulować sprząc wyregulować powietrze wyregulować reduktor
zrozumieć elektronikę polski język telefon motorola wyciszyć silnik
Wzmocnienie sygnału wideo domofonu Smart Home Valtra 6850 - brak zasilania wyświetlacza licznika