Witam, można to zauważyć po regulacji luzu na zaworach,obracając silnik ręcznie bez założonej świecy zapłonowej, w suwie spreżania można zobaczyć sam moment uchylenia zaworu przed GMP w celu obniżenia kompresji ,pod warunkiem że jest on sprawny ,o ile dobrze sobie przypominam powinien on obniżyć kompresję z około145psi do 80psi, co pozwala na bezproblemowy...
Nie trzeba nowego zaworu, trzeba ten trzonek wyrównać i wyregulować na nowo luz zaworu, ale niestety trzeba go wyjąć
Czasami te zamienniki tak mają , lepiej zregenerować oryginał niż kupić zamiennik. Buczenie może być spowodowanie pracą wbudowanego w zaworze reduktora . Objawy które opisujesz mogą być spowodowane złym wyregulowaniem zaworu . Ciebie interesuje śruba regulacyjna układu 24, bo ona odpowiada za sprzęgło - fotel - kabine... Wykręcając tą regulacje zwiększysz...
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Wskazane byłoby zadzwonić do serwisanta. Może to być kwestia wyregulowania zaworu gazowego po czyszczeniu.
Problemem może być to, że podłogówką chcesz nagrzać taką kubaturę. Ustaw temperaturę na kotle 55-60 stopni. Grzejniki niech też w jakimś stopniu nagrzewają te pomieszczenia. Różnice w temperaturach pomieszczeń ogrzewanych podłogówką wyreguluj przepływem lub zaworem.
Witam.Do Roman.brzuchaty. Moim zdaniem takie połączenie szeregowe grzejniki a spinane równoległe było by lepsze. http://obrazki.elektroda.net/95_12308201... Przemawia za tym stratyfikacja odzyskiwanego ciepła z słońca ,a szybkość wymiany wyregulujesz zaworem na tłoczeniu za pompą. Pozdrawia Mirek.
Witam. Miałem podobny problem z rozruchem silnika za drugim razem, szczególnie po rozgrzaniu. Także zakupiłem nowy akumulator i to również nie przyniosło spodziewanych efektów. Zastanawiałem się również nad wymianą rozrusznika. Dopiero po wyregulowaniu zaworów motor zaczął dobrze rozpalać i nie mam już problemu z rozrusznikiem. Dla tych, co nie wiedzą,...
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
Górna śruba min. dolna max. tak jak w starym Eurostarze.
A nie trzeba zaworu przelewowego w rozdzielaczu wyregulować?
Tego typu wycie to przyczyna źle wyregulowanego zaworu gazowego. Ewentualnie mogło coś wpaść do komina.
Witam. Mam problem z wyregulowaniem zaworów w agregacie prądotwórczym z silnikiem 168F, zamiennik Hondy 160gx. Prosiłbym o pomoc i zamieszczenie fotek i opisu czynności obrazujących proces regulacji luzów zaworowych w tym silniku.
p-pa jest z zaworem. do tego wyregulowanym, żebyś znowu filtra nie wymieniał.
w jaki sposób, zaworem wyregulować ciśnienie oleju w silniku? Czy robi się to na "czuja" ? Pozdrawiam, i z góry dziękuję za sensowne odpowiedzi..
Nawet wystarczy wyregulować górnym zaworem (zasilanie) - nastawą wstępną. Należy wypróbować regulację i zrobić tak, by do tego nowego grzejnika ustawić nastawę wstępną (kryzowanie) tak, by zarówno grzał ten nowy grzejnik, jak i te na piętrze, a w razie kłopotów wyregulować kryzowanie tego grzejnika na max. wartość, przy której grzeją również wszystkie...
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
Nie było luzu na zaworze wydechowym ale ustawiłem oba zawory prawidłowo sprawdzałem również iskrę i jest ale skuterek dalej nie chce zapalić po wyregulowaniu zaworów przestal strzelać z wydechu ale dalej nie pali
Z tego co wiem czyści się w benzynie ekstrakcyjnej wypiąć przemyć i już – powody tych obrotów mogą być także z winy – zle wyregulowanych zaworów mimo że hyd i winy uszczelki pod głowicą. Powodzenia.
Witam ponownie Problem został chyba rozwiązany, okazało się, że po wyregulowaniu zaworu EBS i wymianie czujnika podciśnienia auto jak narazie sprawuje się bez zarzutu. Tak więc dziękuje wszystkim za zainteresowanie, a w szczególności "serwisantowiscani1" dzięki któremu udało się ukierunkować moje działania i zlokalizować problem.
Witam podobny problem miałem w innym bolidzie i pomgło wyregulowanie zaworów
1- kranik ( jeżeli podciśnieniowy to Srawdź sterowanie i czy jak Podasz sterowanie czy puszcza paliwo). 2- iglica czy nie spadło zabezpieczenie i iglica nie opadła na dół. 3- luzy zaworowe, po wymianie cylindra na pewno trzeba je wyregulować (przy niewłaściwych luzach zaworów może nie odpalać).
Przy silniku nie było nic więcej robione Stuki już minęły prawdopodobnie po wyregulowaniu zaworów Kąt wtrysku ustawiony Końcówki oryginał Zetor No muszę trochę mtg zrobić i zobaczymy A ile może trwać takie docieranie?
Na to wychodzi. Zawor w rozdzielaczu zle wyregulowany.
A możecie mi podrzucic sposob na wyregulowanie zaworów. Bo nie ukrywam ze jestem zielony w tym temacie 😄
hHdrauliki nie wyregulowały zaworów kilka razy odpalony i zgaszony dały rade!
witam i proponuje sprawdzic droznosc przewodu odpowietrzajacego chlodnice ,jesli jest niedrozny to w chlodnicy powstaje korek powietrzny ,ktory powoduje ze przy zimnym silniku podnosi ci sie poziom w zbiorniczku bo jest powietrze w chlodnicy,cisnienie w ukladzie chlodzenia jest 1at.na tyle jest wyregulowany zawor w korku wlewu plynu ,przy pracujacym...
Schemat wózka paletowego, ręcznego. http://obrazki.elektroda.pl/5382365500_1... Polecam na temat problemu z opuszczaniem/podnoszeniem wózka paletowego, poczytać artykuł tutaj: [url=https://www.spare.com.pl/wozek-pale... Możliwe powody problemów z podnoszeniem lub opuszczaniem wózka paletowego:...
Mam problem z wysoką kompresją, po wyregulowaniu zaworów były bardzo ciasne, ale rozrusznik kręcił normalnie, ale za to nie paliła na ciepłym. Po regulacji zaworów nawet ręczne odpalanie jest bardzo ciężkie, a rozrusznik wcale nie daje rady. Wiem, że jest na wałku rozrządu dekompresator. Jeszcze pytanko o olej do przekładni, jest tam hydromacic 705-004,...
Zbignieww z tych temperatur co podałes to coś nie tak bo jak masz glikol o temp 10 c to odparowanie powinieneś mieć większe niż -2 Wyreguluj ten zawor tak żebyś miał przegrzanie 5C Czyli jak masz odparowanie -2 to za wymiennikiem powinieneś mieć 3C(ale pewnie musisz odtworzyć wiecej zawor to pewnie temp odParowania skoczy ci do 3-4 pzzy glikolu10C to...
mankamentem E7J jest kłopot wyregulowania zaworów, tak aby pracowały cicho. Po regulacji jest cicho, ale nie na długo. Ustaw je tak: pierwszy na mijance- ustawiaj czwarty, drugi na mijance- ustawiaj trzeci, trzeci na mijance- ustawiaj drugi i czwarty na mijance- ustawiaj pierwszy. Chyba prościej nie da sie tego wytłumaczyć.
Dojrzałem do zakupu HD1090. Jak sprawdzić myjkę przy zakupie? Jakiego ciśnienia spodziewać się na jej manometrze? Masz szczęście, bo teraz na OLX jest ich mnóstwo! Ja bym kupił, po wytargowaniu, ten egzemplarz: https://www.olx.pl/oferta/myjka-karcher-... To jest chyba model hd1094 (Jacu - czy potwierdzisz?), więc...
Metodą prób i błędów, czyli tak, by instalacja prawidłowo działała. Jak nie trzeba, to nie kryzować (głowice termostatyczne też mogą wyregulować instalację).
Zmieniałeś/robiłeś coś przy silniku ? Myślę że to nie wina źle wyregulowanych zaworów lecz wina gaźnika lub rozrządu, bywał przypadki że rozrząd lubiał się sam przestawić ale skoro mówisz o jakiejś pianie to w pierwszej kolejności sprawdził bym gaźnik, musiałeś zatankować jakieś paliwo złej jakości i zapchało gaźnik...
Sprawdź kranik ciśnieniowy oraz działanie ssania sterowanego elektrycznie. Gaźnik "czyści" się tak, aby wszystkie dysze były drożne i podlega on regulacjom w razie konieczności. Również sugeruję sprawdzenie wyregulowania zaworów, ale nie na "oko", lecz przy użyciu szczelinomierza i wg wymagań producenta (opis na forach internetowych).
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Co to za mechanik, bierze się za wymianę uszczelki pod głowicą a nie potrafi wyregulować zaworów. A to czy jest jedna, dwie, trzy, czy nawet sześć głowic nie ma żadnego znaczenia przy regulacji zaworów. Znaczenie ma to ile jest cylindrów, ewentualnie kolejność zapłonu.
czy auto chodzi na LPG? jeżeli tak to jakie auto ma przebieg? może już faktycznie spadła kompresja na cylindrze? zgadzam sie z moim przedmówcą ale nie zgadzam sie z jednym w tym silniku nie da rady wyregulować zaworów (hydraulika)
Pojechałem do polecanego elektromechanika. Okazało się, że elektronika w porządku, a problem był w braku luzów zaworowych. Nie były regulowane od kilkudziesięciu tysięcy. Po wyregulowaniu zaworów opisane problemy rozwiązane.
Miałem to samo i wszystko było wokół gaźnika ok jak i sam gaźnik czyściutki. Pomogło dopiero wyregulowanie zaworów, których nikt chyba od nowości nie regulował-jeszcze z miesiąc jeżdżenia i gniazda zaworowe byłby wypalone ;-) .
Tego momentu nie ma chyba nawet w książce podanego. Po prostu z umiarem. Uszczelkę powinno lekko wybulić na zewnątrz. To śruby szóstki wiec nie przekręć. Luz może być. Gorzej jak mniejszy bo wtedy występuje podpalanie gniazd ale jak masz ściągniętą osłonę to wyreguluj. Co rozumiesz przez kolejność zaworów?
bandi21 - popieram w 100%. Mam do Was pytanie, mam lagunke z takim silnikiem, powiedzcie czy wyregulowanie zaworów bądź naprawa głowicy może mieć wpływ na spalanie pb oraz oleju (mniejsze) i ewentualne dymienie.
Czy da się wykryzować taki zawór na głowicy termostatycznej (zdj)jeśli kręci się on bez końca?Wygląda,to tak,że wszystkie zawory na grzejnikach były ustawione na 5/6.Chciałem zwiększyć przepływ na 6/6,jednak zauważyłem,że kręcenie nie zatrzymuje się na skali 6/6 tylko można kręcić zaworem dalej.Czyli przechodzi kolejno przez wszystkie cyferki na zaworze.Tak...
Nie wyregulujesz dobrze albo będzie zimna podłoga albo za gorąca.
Dziękuję za informację .Wobec tego mam kolejne pytanie . Co ile km powinno się wyregulować luz zaworów i jakie są objawy luzu w tym dieslu
Trzeba rozebrać cały silnik .Wymienić należy uszkodzone tryby czasem wodziki.Tryby do niektórych skrzyń są do kupienia oddzielnie 50~70zł do innych tylko całe skrzynie biegów 120~270zł.Do tego należy doliczyć komplet uszczelek oraz olej.Będą też potrzebne narzędzia ,specjalny ściągacz sprzęgła.Mile widziane doświadczenia ze składania silników i ogólne...
Być może zawór w spłuczka nie jest wyregulowany
Tak jak kol. wal-ker prawi , prawdopodobnie coś nie tak z wałkiem rozrządu , może być zerwany wpust . Gdyby silnik klepał po regulacji zaworów na jednym z cylindrów wówczas , przyczyny szukałbym w wytartej krzywce wałka rozrządu . Niegdyś miałem taki przypadek , po wyregulowaniu zaworów silnik bardzo klepał . Pozdrawiam Zbyszek
Dobrze także powiedźcie mi w koncu czy ewentualne wyregulowanie zaworów coś pomoże? Skoro niedawno była robiona ta głowica to mechanik powinien to wyregulować. Zaobserwowałem jeszcze, gdy odłączę wtyczke od przepływomierza to pracuje troche rowniej bez roznicy czy na zimnym czy cieplym. mam jeszcze jedno pytanie, czy jak pojade na komputer to wykarze...
Wyreguluj luzy zaworów. https://www.motostforky.pl/2012/03/29/re...
Moze zle wyregulowany luz zaworów..?
https://www.youtube.com/watch?v=tBI5dw3V... Nic tam nie wyregulujesz bez remontu.
Moim zdaniem, problem tkwi w ustawieniu którejś z poniższych rzeczy: 1. napędu aparatu zapłonowego; 2. błędnie wyregulowanych zaworów (nie zamykają się); 3. nie podłączeniu czegoś z elektryki; Stawiam na 1. lub 2. Napisz, jak dojdziesz, co było. Usterki inne wykluczam, wyjątkowo dziwnie by się zbiegły z awarią rozrządu.
A od kiedy to pompa decyduje jakie ma ciśnienie?? O ile mnie dobrze uczono pompa zębata jest do 250bar... A ta pompa nie ma żadnych zaworów więc o ciśnieniu decyduje tylko orbitrol.... Zmieniłeś ten olej jak pisałem?? Szkoda ze nie ma danych o przekładni napędzania pompy to by więcej można by było powiedzieć.... 99% jest zacięty zawór przelewowy Jakby...
To jest następny temat - proponuję rozwiązać go po zrobieniu głowicy i wyregulowaniu zaworów warto to zrobić na "słuch " bo zwykle dźwigienki są wyklepane w miejscu styku z zaworami i po pomiarach szczelinomierzem rzeczywisty luz jest dość dużo większy (lub wąski szczelinomierz ) albo zrobiony , wyszlifowany ze starej żyletki po zmierzeniu suwmiarką...
Przy większych kotłowniach daje się pompę, która pompuje z zasilania na powrót, nie ma zaworów termostatycznych. Możesz zrobić by-pass który będzie przepuszczał część wody przez kocioł. Robi sie też tak, że na kotle jest główna pompa a na podłogówce pompa podbiera tej głównej, główna musi miec większą wydajność i to co nie podbierze pompa podłogówki...
Alternatywna kontrola: Weź wiadro 10l i lej przez minutę wodę powinno być ok 7l. wyreguluj zaworem +/- Sprawdź temp wody zimnej i ciepłej oblicz delt T przy przepływie 7l/min wtedy będziesz wiedział czy działa sprawnie. ps na wejściu powinien być filtr siatkowy np w śrubunku podłączenia (taki jak w pralkach), może jest i jest b brudny?
Nie sprawdzałem pompki na dłuższą metę podczas jazdy, dorobiłem sobie krótkie przewody bezpośrednio do akumulatora i tak ją sprawdziłem. Dodatkowo jeździłem parę dni bez wtyczki na elektrozaworach, ale nie poczułem różnicy pomiędzy zdjętą wtyczką a wyregulowaniem zaworów na max. Jak będę miał chwile to dorobię sobie bardziej profesjonalną wtyczkę z...
Co stuka zawory- prawdopodobnie one na wysokich obrotach, może być to winą zle wyregulowanych zaworów. Stuków może być dużo, wysokie cisnienie oleju może być spowodowane zbyt mocno dokreconymi panewkami lub zatkanymi kanałami olejowymi. dymi? Hm jak dymi to uszczelniacze zaworów/pierścienie tłokowe/uszkodzone tłoki. Remont nie remont, jak ktoś$#(at)$(at)#...
Witam, Posiadam Citroena C3 1.4i (tylko benzyna) z 2003 roku. Od Początku użytkowania (ponad rok) mam kłopoty z falującymi obrotami na biegu jałowym (nie ważne, czy silnik nagrzany, czy nie). Objawy nasiliły się po wyregulowaniu zaworów (regulacja przeprowadzona dobrze, sprawdzana 3 razy). Od tej pory zrobiłem i wymieniłem: 1.2 sondy lambda (przed i...
Jak bym wszystko wiedział nie pytał bym na forum To wszystko jest w internecie. Aby wyregulować zawory musisz zdjąć wałek. Jeżeli nie znasz zasady regulacji zaworów, to na pewno nie poradzisz sobie z rozrządem. Ja Ci życzę jak najlepiej, ale z Twoją wiedzą słabo to widzę.
gdzie masz ten luz jak ruszasz zaworem na boki czy luz ten masz między popychaczem a trzonkiem zaworu? jeśli to drugie to raczej masz źle wyregulowane luzy zaworowe,jeśli to pierwsze to masz wytarta prowadnicę
jeżeli strzela w gaznik i po zaskoczeniu na chwile nie daje sie go odpalić,to przyczyną jest nie domykanie sie zaworu ssącego.należy wyregulować luz zaworowy.
Jest jeszcze jedna przypadłość tego modelu. Często stosowana jest zbyt bogata w olej mieszanka, lub co gorsza stosuje się olej podłej jakości co skutkuje osadzaniu się nagaru w komorze spalania i kanale wylotowym. Zmniejszenie objętości komory spalania oraz zdławienie wylotu spalin uniemożliwia rozwinięcie pełnej mocy silnika. Między innymi dlatego...
Ssanie można kupić osobno bez gaźnika bo w tym może być problem skoro wszystko wyregulowane i sprawdzone.
To jest elektronik z kom.na wtryskach Zawory nie mają regulacji są hydrauliczne Zawroy mają regulację, a hydrauliczne to są tylko samoregulatory luzu przy popychaczach zaworów. U mnie w CC 900 tez się tak działo, ale po zdemontowaniu samoregulatorów, przemyciu ich w benzynie, wyregulowaniu zaworów tak aby te samoregulatory nie były rozprężone na max...
Witam mechanik zmierzył w mojej obecności ciśnienie i było 22 22 23 22 coś w tym stylu myślałem że to troche za mało ale sprawdzał w katalogu że takie jest dobre po jakimś czasie postanowiłem dać do sprawdzenia pompę wysokociśnieniową i okazało się że jest sprawna , wtryski były regenerowane świece żarowe sprawdzone nawet już wymienił mi instalację...
Też się domyśliłem ale z tego co czytałem to trzeba wyregulować otwarcie zaworu gazu. Bo jeśli zawór jest otwarty do końca to też powinien odpalić lecz może się dławić i trzeba wyregulować tylko problem jest taki, że nie otwiera butli automat w ogóle.
Witam Mam pytanie czy poniżej 240 stopni piekarnik gaśnie całkowicie tzn. gaśnie również tzw. płomień oszczędnościowy czy się pali. Jeżeli się pali to musisz wyregulować ten płomień. Jeżeli nie to jest problem z zaworem bezpieczeństwa piekarnika.
Dlaczego to regulujesz? Nie pracują dysze płukania? Nie wiem jak tutaj, ale w podobnych konstrukcjach Bosch po prostu pękało mocowanie linki w panelu przednim i by coś z tym zrobić przeciąłem wąską nakrętkę, przykleiłem do pękniętego mocowania linki i wyregulowałem pracę zaworu dostarczającego wodę do danej sekcji dysz metodą prób po prostu nastawiając...
Na dole musisz wymienić zawory. Najlepiej dać takie które mają kryzowanie, wtedy będzie można bez problemu wyregulować cały układ. Nie dawaj wszędzie zaworów termostatycznych oraz rur PP, przy kotle na paliwo stałe tak się nie robi. Co do podłogówki to lepiej kupić gotowy zestaw (Prościej). Ale oczywiści jak Ci wyjdzie taniej i chce Ci sę bawić to możesz...
Witam regał jest wymyka parowniki czysciutki skraplacz też wymyty myjka ciśnieniowa. I teraz pytanie bo jest konkretną odpowiedź dla 4,8 niskie temp około 0 czyli rura sssąca przy spręźarce ma mieć od+ 5 do +10 C tak dobrze rozumiem?? I teraz jak odciągnąć czynnik do 3,5 bara na ssania temp odparowywanie była by -10 czyli rura sssąca przy spręźarce...
Witam. Zawory wyregulowane u mnie po jednej przedzałce do srodka kazdy i gitara zawory sie uspokoiiły najważniejsze ze juz rozrusznika nie mecze tylko jedno pykniecie i honda gada przy okazji proponuje gażnik wyczyscić honda odzyła. Postanowiłem sie podzelic jaką kolwiek informacją gdyż w internecie jest słabo z tym rodzajem ustawiania zaworów.
To jest rozdzielacz podłogówki. Zrób zdjęcie rozdzielacza do grzejników. Ogólnie rzecz biorąc ten regulator to jest Ci potrzebny "jak umarłemu kadzidło" :) Wepnij zworkę w miejsce, gdzie jest podłączony ten Auraton (TA1). Kocioł należy przełączyć w tryb pracy z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Jeżeli nie ma tego czujnika to trzeba go zainstalować...
Brudny kocioł, przepalone rury palnika, żle wyregulowany zawór gazowy lub słaba iskra
Przydławienie zaworem też przeciąża silnik pompy. Zrób bypass z zaworem pomiedzy wejściem a wyjściem pompy i tym zaworem wyregulujesz dowolnie przepływ przez basen. Przy zaworze w pełni zamkniętym masz pełny przepływ i max. wydajność pompy, a przy otwartym zaworze pompa pracuje tylko na bypass i podawanie na basen będzie bliskie zeru.
Trzeba zobaczyć czy rozrząd jest dobrze ustawiony ( potrzebne blokady rozrządu ) i ew. wyregulować luz zaworów ( nie jestem pewien ale regulacja jest przez wymianę płytek). Jak zapali to samochód normalnie pracuje??? na jaki kolor puszcza dymka???
Twoja instalacja wymaga wyregulowania hydraulicznego. Nie ma sensu dokładać drugiej pompy obiegowej. Jeśli nie masz zaworów termoregulacyjnych, to mam dla ciebie propozycje jak to w miare łatwy sposób wyregulować. Mianowicie: Odtwórz wszystkie zawory przy grzenikach na full. Natepnie zlokalizuj grzejniki, które grzeją najmocniej i te które grzeją najsłabiej....
witam mam suzuki baleno z roku 2000 pojemność 1,3 chciałem zapytać czy zawory regulują się same hydraulicznie czy trzeba je wyregulować samemu
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Miałem podobny problem. U mnie chodził silnik na trzech cylindrach. Gdy sie zagrzał to na wolnych dalej chodził na 3 cylindrach a na wysokich obrotach na 4 cylindrach. Dzisiaj byłem na regulacji zaworów i na jednym z nich miałem zerowy luz. Po wyregulowaniu zaworów wszystko działa jak należy. Oczywiście wcześniej sprawdzone były cewki zapłonowe, świece...
Witam!!!!Mimo dobrze wyregulowanych zaworów,jest taka mozliwosc że w zaleznosci jak ułozy sie szklanka popychacza z płytka moze dochodzic do słyszalnych odgłosów pracy zaworów,inne rozwiazanie i praca jest przy samoregulatorach które ciagle stykaja sie z wałkiem rozrzadu.Prosze tez sprawdzic poziom oleju,nie patrzac na ten wskaznik elektroniczny na...
Witam Wszystkich ,posiadam skode favorit z silnikiem 1.3 gaznik ,skoda ma przejechane 23tys km od nowosci,nie byla jezdzona kilkanascie lat . Po uruchomieniu jej (wymianie aparatu zaplonowego ,przewodow ,swiec ,wyregulowaniu zawor )auto odpala ,na pierwszy rzut oka auto ladnie pracuje ,niestety po nagrzaniu sie i jezdzie probnej auto okropnie spala...
Jeśli dasz trójnik przed zaworem to wtedy przy drugim grzejniku możesz zastosować drugi i wtedy każdy grzejnik wyregulujesz osobno. Jeśli trójnik za zaworem to wtedy jednym zaworem obsługujesz dwa grzejniki
Trochę mało szczegółów. Jeśli był byś w stanie narysować schemat tej Swojej instalacji było by łatwiej. Tak na szybko masz tam przy rozdzielaczu zawór trójdrożny i poniżej niego zawór który jest pół otwarty. Kocioł węglowy daje większą temperaturę, skoro tak to czy nie powinieneś wyregulować zaworem trójdrożnym aby podnieść temperaturę na rozdzielaczu...
Luz zaworowy Kontrola i regulacja Sprawdź luz zaworowy. Luz zaworów ssących powinien wynosić 0,45 mm, natomiast luz zaworów wydechowych: 0,80 mm, przy zimnym silniku. Regulację można wykonać na jeden z dwóch sposobów: A. Wyreguluj oba zawory w każdym cylindrze, rozpoczynając od cylindra nr 1 w TDC po sprężaniu. Obróć wałem korbowym o 1/3 pełnego obrotu...
Pomyślisz o tym jak już uporasz się z zaworem zwrotnym. Za mało / za dużo powietrza zmniejsza ci tylko ilość wody jaka wchodzi na raz. Wyregulujesz to sobie z czasem.
W ASO był mieli problem z wyregulowaniem 1 zaworu wydechowego pierwszego cylindra. Jaki? Regulacja będzie dobra mimo wypalonego gniazda skoro zamontowałeś sobie gaz poza nami to wszystkie problemy zwalamy na gaz... Tak będzie
Śruba której miałeś nie ruszać to regulacja zaworu ciśnienia. Jak ruszyłeś to odkręcić wyczyść i skręć do końca. Zobacz wtedy. Potem trzeba go będzie wyregulować.
Witam, przykręcając termostat bolec wkładki zaworowej jest na tyle mocno dociskany przez termostat, ze od razu zawór jest zakmniety co powoduje brak przepływu wody i zimny kaloryfer. czy wkładkę zaworową mogę mocniej wkręcić? jak to zrobić? jak przykręcić termostat, zeby od razu nie zamykal zaworu? z gory dzięki dodam ze termostat i wkładka firmy oventrop....
to jak wyregulować ciśnienie , dlaczego nie wolno ???
1. 20 żeberek to obowiązkowo podłącza się krzyżowo. 2. Grzejnik musi być zamontowany poziomo może mieć co najwyżej kilka stopni (do 3 stopni) odchyłu na całości (inaczej będzie się zapowietrzać i źle grzać nierównomiernie). 3. Dolny zawór regulujesz tak żeby był słyszalny przepływ wody i tak wszystkie kaloryfery w domu wyregulować aż do skutku. ( regulujemy...
witam, popierwsze czy głowica była zplanowana, załozone nowe śruby(jezeli stare mają 124,5mm dł), wyregulowany luz zaworów 0,15 ssący i 0,3mm wydech , głowica dokrecona 1:20Nm-2:60(Nm) i 180°, gwinty lekko naoliwione, i musi zagadać, jak reszta dobrze, powodzenia
Część Podwójne się do tematu, moje grzejniki na piętrze są w 80% zimne pomimo odkręcenia regulatora na full, rurka przed termostatem jest gorąca, może ktoś ma pomysł jak wyregulować przepływ w takim termostacie ....
Cisnienie sprężania mierzy się na zimnym silniku.Zaniżone ciśnienie na jednym cylindrze może być spowodowane nieprawidłowo wyregulowanymi luzami zaworów ,podpalonymi zaworami,zapieczonymi pierscieniami.Najlepiej to sprawdzić przez próbę olejową.Przedostający się olej do układu chłodzenia może być spowodowany uszkodzoną uszczelką głowicy. Proponuję wymienić...
Co to za różnica? Dla wody żadna różnica. Po wykonaniu wstępnej nastawy zaworami znajdą się nadgorliwcy co wiedzą lepiej i zaczną nimi kręcić. W ten sposób rozjedzie się cały układ. Po wyregulowaniu dolnym zaworem i zdemontowaniu motylka można grzejnikiem sterować górnym zaworem bez szkody dla reszty odbiorników. Zwrócić uwagę trzeba na zastosowane...
Lantra 1,5 Jak wyregulować zawory?
Witam. Można wyregulować płomień: zapalić gaz, pokrętło przekręcić na najmniejszy płomień następnie zdjąć pokrętło, widać oś zaworu i otwór w który wkładamy cienki śrubokręt, należy wyczuć wkręt, kręcimy w prawo zmniejszając płomień do takiego aby nie gasł. Czynność należy powtórzyć na każdym palniku.
Witam posiadam quada Bashan 200cc blizzer i od paru miesięcy quad po parudziesięciu minutach jazdy (gdy się dobrze zagrzeje) nie trzyma obrotów oraz gaśnie. Jeśli chcę go odpalić muszę odczekać parę minut po czym z wielkim trudem oraz z mizerną mocą porusza się dalej. Po oddaniu do eksperta stwierdził iż przez filtr powietrza (stożkowy) dostają się...
wyregulować sprząc wyregulować powietrze wyregulować reduktor
bosch panel suszarka astra czyszczenie przepustnicy kamera unifi
wyświetlacz xperia5 słaby odbiór
Mikrofon nie działa po wymianie płyty głównej i mikrofonu - przyczyny Kod błędu P2127 - niski sygnał czujnika APP/TPS