Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Witam! Jest to bardzo prawdopodobne.Pozdrawiam.Stefan.
Warto by przeczyścić i wyregulować gaźnik, sprawdzić pompkę paliwa, filtry oraz świece, na obu cylindrach. Sprawdź luz zaworów, na zimnym silniku, powinien wynosić: ssący 0,10-0,15 mm, wydechowy 0,18- 0,23 mm. Sprawdź też odległość cewki od koła zamachowego, powinna wynosić 0,20-0,30 mm. Regulacja gaźnika: http://obrazki.elektroda.net/14_12713967...
przy parowniku jest taka srubka do regulacji wolnych obrotow nia trzeba wyregulowac, podnies troche wolne obroty. gasnie bo zdmuchuje gaz (nadwyzka powietrza) nie wiem jak w escorcie jest dolot powietrza, ale w moim peugocie 405 trzeba bylo zdjac rure od wlotu powietrza i skierowac w dol.
Witam. Jak pilarka zaraz po zapaleniu łańcuch się przesuwa to jest wszystko w porządku bo chodzi na ssaniu i wtedy obroty silnika są wyższe :-) Trzeba silnik rozgrzać i powoli wyłączać ssanie. Na drugim zdjęciu koło czerwonego wyłącznika zapłonu jest dźwignia ssania. Według rysunku (druga fotka) powinna być przesunięta maksymalnie w stronę silnika przy...
w reduktorze tecno są dwie śruby regulacyjne,zgrubną regulację robi się za pomocą sruby na imbus 4 ,a póżniej pokrętłem wystającym dokładniejszą korektę
Witam, Mam problem z wolnymi obrotami w silniku lombardini 502 a dokładniej są one bardzo wysokie od samego odpalenia i podczas jazdy tak samo. Jak je samemu wyregulowac tak aby były "odpowiednie" dla tego silnika.
Ktoś "wyregulował" wolne obroty. :)
Gaźnik od cylindra oddziela plastikowa podstawka i od strony cylindra jest uszczelka a od strony gaźnika nigdy jej nie było a piła działała, co do simmeringów to raczej dobre. Nie mam jak zmierzyć kompresji. Dzisiaj udało mi się ustawić wolne obroty ale po 20 sek. piła gasła raz tylko udało mi się tak zrobić żeby nie gasła, ale po dodaniu gazu piła...
a jak sprawdzić czy lewe powietrze ciągnie? jest jakaś możliwość?
Z obrotami sobie poradziłem. (Zanieczyszczony przelot wolnych obrotów). Regulacji sie trochę słucha. Teraz sie dla odmiany czasem zalewa na niskich obrotach. Poza tym gaśnie jak sie ją przekręca. Wydaje mi sie, że jeszcze coś zostało w gaźniku śmieci. Co do stanu silnika to nic nadzwyczajnego. Wszystko w całości niby. Powiem tak - ja ją sie powiesi...
Przemyj gaźnik, szczególnie dysze, wyczyść, wydmuchaj. Wyreguluj wolne obroty
odgrzewam temat poszukuje login code do audi a5 1.8 TFSI 2011r. wersja silnika CDHB, prawdopodobnie kody są w Elsawin login code potrzebuje do Engine 01 aby wyregulować wolne obroty silnika proszę o pomoc
Witam, usterka mojego fiata wygląda następująco. Podczas zapalania auto nie posiada wolnych obrotów. Komputer sam nie reguluje ich i nie włącza ssania a potem go nie wyłącza. Mechanik stwierdził ze to wina silnika krokowego, lecz po wymianie dalej jest to samo. Inny mechanik stwierdził ze to wina komputera który żle tym silnikiem steruje, ponieważ powinien...
Proponuję: 1. Sprawdzić reakcję z włożoną jakąś szmatą / gąbką do obudowy filtra powietrza - tam gdzie zasysa powietrze - aby wyeliminować zbyt źle dobraną mieszankę. 2. Może filterek gazu nadaje się do wymiany? - groszowe sprawy. 3. A może wystarczy wyregulować pokrętłami dopływ gazu w przewodach gumowych, lub wyregulować wolne obroty - pokrętłem przy...
zostaw matrix ,a przesunięcie zrób 0,7 będzie działać
Odpal go. Wyreguluj dyszę/iglice wolnych obrotów tak by osiągnąć jak najwyższe wolne obroty. Wyreguluj IDLE wolne obroty do zadowalającej prędkości. Otwórz maksymalnie przepustnice i wyreguluj dyszę/iglice wysokich obrotów by uzyskać jak najpłynniejszą prace.
http://obrazki.elektroda.pl/7201721200_1... Przykładowa regulacja. 850 +/-30 obr/min silnik ABL
Gaźniki firmy walbro występują w pilarkach spalinowych.Z tego co pamiętam,to najpierw trzeba wyregulować wolne obroty śrubą L,a następnie szybkie H. Sprawdź ustawienia zapłonu i świecę.
Sprawdź czy gaźnik ma poprawnie wyregulowane wolne obroty (znajdziesz w necie) i jeszcze: czy benzyna nie jest stara i czy nie masz wody w gaźniku?
Gaźnik trzeba wyregulować, wolne obroty. Sam lepiej do tego się nie dotykaj, bo popsujesz jeszcze bardziej. Do tego płynu nie ubywa?
Spróbuj wyregulować wolne obroty śrubką od składu mieszanki. Najpierw wkręć śrubkę od składu mieszanki do końca i wykręć na początek o 1.5 obrotu i zobacz co się stanie jak nie utrzyma obrotów to podnieś przepustnice drugą śrubką
Sprubuj wyregulowac gaznik
sprubój 4 jesli dasz 4 i 5 ma minimum ,przepustnice zamkniete powinien zgasnąc chyba ze masz jakies nieszczelnosci ,dobrze by było wyregulowac mieszanke 6 powodzenia pozdrawiam.
Wyreguluj wolne obroty, jeśli dobrze pamiętam to gaźnik tej pilarki ma tylko jedną śrubę regulacyjną.
Jeśli dodanie lekko gazu powoduje że dobrze chodzi to może wyreguluj wolne obroty na benzynie.
wypnij silnik wolnych obrotów i na próbę podłącz register i wyreguluj wolne obroty
silnik ma zbyt niskie wolne obroty na LPG , jak wyregulować wolne obroty ( instalacja Lovato ) ?
Proponuje sprawdzić filter gazu i wyregulować wolne obroty na parowniku .Oczywiście problem występuje tylko na gazie ?
jeśli chcesz przenosić odmę to nad filtr wyreguluj wolne obroty zanim przeniesiesz odmę
Na początku wymień filtry LPG oraz wyreguluj wolne obroty.
Witam, trzeba sprawdzic - czy w glowicy jest tzw. automatyczny 'odpreznik', czyli dzwigienka z linka - ktora powoduje uchylenie zaworu wydechowego przy 'kreceniu rozrusznikiem', w celu zmniejszenia kompresji silnika ? Jesli cos takiego jest tam zamontowane - to najprawdopodobniej poluzowala sie, naciagnela sie linka regulacyjna tej dzwigienki 'dekompresji'...
Witam. Mama problem z moim autkiem, na gazie chodzi bardzo ładnie, ale niestety po przejściu na benzynę gaśnie, nie dają sie wyregulować wolne obroty.
No wlasnie ja mam manuala i cos mi sie wydaje ze ma za duze. 900 to minimum co osiaga. A jak mozna wyregulowac obroty czy to jest moze przeplywomierz powietrza do wymiany ?
Niech ktoś ci wyreguluje wolne obroty i potem śrubą na wężu odcinkę przepływu gazu. Mniej jak 12l/100km nie ma co liczyć.
Wygląda na to że masz że musisz wyregulować wolne obroty na gazie. A czy na benzynie jest dobrze?
Zdejmij tą rurę od powietrza co idzie do zderzaka, do filtra pow.A po drugie to wyreguluj wolne obroty tą mosiężną śrubką na klucz 10. Trzeba ją tak ustawić ,aby samochód miał jak największe wolne obroty .
Usterka naprawiona wadliwe okazały się wtryskiwacze ogólnie sprawdziłem 5 kompletów i wszystkie wadliwe, wtryski nie rozpylały paliwa tylko lały cienkimi strumieniami, Poskładałem z pięciu kompletów jeden i auto nie okopca świec i można precyzyjnie wyregulować wolne obroty
witam ponownie. wymiana alternatora pomogła jet ładowanie;] ale..... mam pytanie do znawcow czy moze mi ktos napisac jak wyregulowac gaznik 30N3 tak zeby były wolne obroty i motor działął oki. aktualnie nie mam wolnych obrotow bo go tak jak by muli na wysokich jest oki no i dodam jeszcze ze moto jest na dotarciu.
jeżeli po rozgrzaniu "zamula' to musi być zle wyregulowane cisnienie na reduktorze,jezeli masz dwie sruby regulacyjne musisz jedna od wzbogacenia na wolnych obrotach wkręcić do oporu a druga wyregulowac odpowiednią dawke-silnik musi optymaln ie pracowac na wolnych obrotach dopiero pożniej możesz regulować na górze-pamietaj najwazniejszy w tego typu...
Mam tą kosiarkę już ok 8 lat i ostatnio ciągłe problemy z gaźnikiem (bezpływakowy). Nie dają się wyregulować wolne obroty. Czasem jest dobrze, ładnie chodzi ,ale brak jej mocy. Gaźnik rozbierałem, czyściłem, ale wygląda na to że trzeba go zmienić. Myślałem nad założeniem od motoroweru lub jakiegoś prostego motocykla, założyć zbiornik opadowy, manetkę...
Przyczyna prozaiczna: zanieczyszczona dysza biegu jałowego (wolnych obrotów) Wykręcić dyszę przedmuchać (nie przepychać!) i wyregulować wolne obroty na gorącym silniku. Trenowałem ten temat wielokrotnie - ale takie mamy "czyste" paliwo!
Jeśli mimo regulacji gaźnika silnik gaśnie, ale tylko na wolnych obrotach, to wyreguluj luzy na lince od "gazu" ( na każdym końcu linka ma możliwość regulacji). Tym sposobem też możesz wyregulować wolne obroty silnika, ale uczyń to na ciepłym silniku.
wyregulowac zawory powino byc o.k
Dzięki masz rację tak przepuszczalem roskrecilem dzisiaj przud przestawilem wtrysk pomoglo lepiej pali cisnienie na wolnych obrotach ok nawet po zagrzaniu muszę wyregulowac sprzęgło bo słychać jak rzezi odnośnie tego odsprzeglania na pul biegach nie drży i nie wali na kolach ale na szosowych tragedia.
W moim NAC-u głowica przy odpalaniu się obraca, Być może masz ustawione, źle wyregulowane wolne obroty (są za wysoko ustawione) i dlatego głowica się obraca. Wolne obroty które masz ustawione "przekraczają" granicę zadziałania sprzęgła i dlatego głowica się kręci. Nie powinno tak być, to wszystko można wyregulować, dla bezpieczeństwa i dla wygody użytkowania.
No dokładnie, poprzedni wlasciciel silnika jezdzil na nim normalnie i silnik mi sie podoba bo jest caly oryginal w super stanie tylko go wyczyscilem i w srodku iskrownik kolo wal jest jak nowe nic nie ociera wszystko chodzi plynnie ani kropelki wycieku z niego nawet pali od kopa jak nie przeslizgnie kopka no ale coz nie umiem tego wyregulowac. Gaznik...
Pewnie elektrodysza ma wyciętą iglicę, sama dysza zaś jest zwyczajnie zapchana. Odkręcić zdjąć mosiężną końcówkę, przeczyścić, sprawdzić czy ssanie wyłącza się do końca, ustawić prawidłowo zapłon i skład mieszanki, wyregulować wolne obroty, cieszyć się jazdą.
Zrobiłem tego Hechta, znowu kosi. Jak kogo interesuje co mu było to piszę. Wymieniłem obydwa uszczelniacze na wale i wymieniłem gaźnik. Gaźnik za 23 zł kupiony przez Internet, uszczelniacze po 6 zł kupione w miejscowym sklepie. Oryginalny gaźnik nie miał regulacji wysokich obrotów - wstawiony ma. Po odpaleniu wyregulowałem wolne obroty na zbijaku przepustnicy...
w lovato sa dwie srubki,jedna mosiezna to obroty niezalezne,najpierw zakrec ta mosiezna do oporu,potem wyreguluj wolne obroty na plastikowym pokretle na parowniku,nastepnie odkrecaj ta mosiezna az zaczna zwalniac obroty silnika,wtedy dokrec ja az sie wyrownaja,i powinno ganiac
Reduktor Emmegas 94 problem z regulacją. Po wymianie wszystkich membran i oringów (cały zestaw naprawczy) auto po nagrzaniu tak do ok. 80 stopni nie trzyma wolnych obrotów tylko gaśnie na kazdej krzyżówce. Jak wyregulowac rprzepływ gazu w reduktorze. Prosze o pomoc??
Skoro czuć gaz-dostaje za dużo>zamontować nowy filtr powietrza>wkręcić śrubkę iglice(wolnych obrotów) do oporu,śrubę która jest w miejscu silnika krokowego wykręcić max 2 obroty od zera.Odpalić na benzynie,przejść na gaz-wyregulować wolne obroty śrubką wolnych.Pozdrawiam.
Filtry ok, gaźnik wyregulowałem, wkręciłem mu dysze od mieszanki pewnie o 2 obroty, wyregulowałem wolne obroty, pali mniej. Czasem jednak przy gaszeniu strzeli w tłumik wiec spalanie nie jest w 100 % poprawne. Filtr powietrza wydaje się ok (czysty) świecę sprawdzę a najlepiej wymienię na dniach. Jaka ma być ciepłota świecy ?
To jest parownik EMME GAS,śrubka przy zielonej nalepce to regulacja wolnych obrotow,śruba czułości znajduje się z czoła parownika 4cm nad lewym kolankiem wody.Śrubę czułości wykręć aby wystawała około 1cm a wkręć całkowicie śrubkę minimum wolnych .Ustaw w programie aby biegał na wysokich obrotach a wolne obroty ustawiasz na końcu.
W tym modelu jest zawór obejściowy ale takie zachowanie silnika to moga być dwie przyczyny 1. Zapłon który ustawia sie specjalną procedurą opisywaną wielokrotnie 2. Nieszczelny przewód do przeplywomierza, wytarty potencjometr w przeplywomierzu,zacinający się przeplywomierz uszkodzony regulator cisnienia,źle wyregulowane wolne obroty
Jesli masz uszkodzony stabilizator obrotów mozesz go odłączyć i wyregulować wolne obroty. Będziesz miał natomiast problem gdy przełączysz go na bęzyne,rozwiązaniem tego jest montarz przekaznika który będzie odłączał to na gazie. Jest to troche partyzancki patent ale znam wiele warsztatów które stosuja to rozwiązanie gdy niemogą sobie poradzić z regulacją
1. olać czujnik temp. i go odpiąć. 2. wyluzować linkę gazu. 3. wyregulować wolne obroty według własnego uznania. 4. świece + kable= 30zł. 5. nic więcej nie da się z tym hooyostfem zrobić. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
wskazuje na filtr gazu,wymien go i przeczysc parownik-odkrec srube spustu syfu u dolu parownika,jezeli to nie pomoze to po wyczyszczeniu trzeba wyregulowac instalacje.tez tak kiedys mialem.ale w Poldkach czesto to sie rozregulowywalo
A jakie obroty silnika mam na zimnym silniku w momencie szarpania i tego pyrkanie, może wystarczy wyregulować wolne obroty na gazie. LPG jest wymagające co do świec i kabli WN. Ja mam BRC przy starej Vectrze A 1,6 rok 90 najechane grubo ponad 200 000 i SUPER się sprawuje, nie zrażaj się na instalacje tylko poszukaj przyczyny.
Zrob analize spalin na bezzynie i na gazie. I pewnie trzeba bedzie gaz wyregulowac. Pozdrawiam.
Mam najnowsze wieści na temat mojego golfa. Ciśnienie jest ok, uszelki pod gaźnikiem są ok, wszytkie przewody podciśnienia wymieniłem. Zapłon wyregulowałem, wolne obroty ustawiłem ... Wydawało się, że nagle wszystko jest w porządku... Jednak następnego dnia, jak tylko cały silnik ostygł, okazało się, że problem powrócił. Mam wrażenie jakby zapłon sam...
Źle wyregulowany gaźnik, lewe powietrze, czyli za uboga mieszanka.
W Skodzie pływak jest pełny i nie idzie go przedziurawić czy zatopić. Stawiałbym raczej na dziurawą membranę w urządzeniu wzbogacającym. Zakleszczeniu przepustnicy rozruchowej. Poza tym w gażniku PIERBURG 2E3 (taki jest w Skodziankach) niewiele można wyregulować, tylko skład mieszanki i wolne obroty (więcej mieszać raczej nie polecam).
Wyregulować skład i dawkę paliwa, wolne obroty zgodnie z chińską instrukcją.
Do gaszenia wykorzystaj elektromagnes. Daj prąd pod zapłon i wyreguluj wolne obroty. Dawno temu coś takiego robiłem , ale nie pamiętam efektu. Do gaszenia podciśnieniem możesz wykorzystać zwykły elektrozawór normalnie zamknięty. Na jeden króciec elektrozaworu zakładasz trójnik np. gumowy , podłączasz jeden koniec do vacum drugi do gaszaka na pompie....
a druga to dysza bodaj od mieszanki paliwowo powietrznej. Ile obrotów wkręcić ,a ile wykręcić? Śruba ma być wykręcona ok 1,75 obrotu od wyczuwalnego oporu przy wkręcaniu (maksymalnie wkręcona)... Następnie wyreguluj wolne obroty drugą śrubą. Po 15km wykręć świecę i sprawdź jaki kolor ma elektroda... powinna być koloru kawy z mlekiem (prawie jasny brązowy)...
to ze przelacza na gaz to jest normalne przeciez po osiagnieciu okreslonych obrotów auto przecodzi na gaz...co do wolnych obrotów to spróbuj najpierw wyregulowac odkrecic sobbie lekko srube na parowniku/reduktorze a pó|niej sprawdz jak jest na benzynie i jesli bedzie podobnie spróbuj podniec obroty na przepustnicy...no i zciagnij kleme na 10 minut to...
Witam ! Po zregenerowaniu reduktora (BRC Tecno), oczywiście za pomocą fabrycznego zestawu, mam problem z jego wyregulowaniem. Wolne obroty są dobre, jak silnik wkręci się na wysokie jest też dobrze, problem pojawia się przy lekkim obciążeniu. Przy ruszaniu na półsprzęgle gaśnie, jak doda się więcej gazu to normalnie jedzie. Jak pojechałem na analizę...
Witam:) Doszedłem do tego co było przyczyną:) W centralce z przełącznikiem gaz benzyna jest regulacja czasu otwarcia elektrozaworu. potencjometr dosłownie tylko ruszyłem może o 1stopień. czas otwarcia zwiększył się do około 1,5s. Auto odpala za każdym razem. Następnie wyregulowałem wolne obroty, i tymi śrubami na wężach do gaźnika tak żeby na Analizatorze...
filtr jest nowy , nie wiem ile lat ma parownik. pokazuje że mieszanka jest bogata jak ja wyregulowac moja instalacja LPG nie posiada komputera,
Usterka zlokalizowana pęknięty był gumowy wężyk przy samym siłowniku przy okazji wyregulowałem sobie wolne obroty i znalazłem kilka zbędnych przewodów powietrznych pod maską wszystkie koloru czarnego bez żadnego paska także nie wiem od czego mogą być dziękuje za pomoc i schemat
wymienilem parownik na Lovato Elektronik. centralka to Autronic AL-700. w jaki sposob prawidlowo wyregulowac sklad mieszanki za pomoca duzego, plastikowego pokretla na reduktorze?? podczas autokalibracji programem A-Mon jest tylko moment podczas ktorego nalezy wyregulowac obroty na biegu jalowym za pomoca malej srubki a o regulacji napiecia membramy...
Regulacja gaznika pomogla ale pila pracuje na wolnych obrotach a jak dam jej gazu to zaraz ja muli.Czy ktos wie jak wyregulowac wysokie obroty
jeszcze zobacze wyregulowac parownik .ale juz sprawe mam nswietlana dzieki.
Mam problem z zapalaniem quada 150 1+1, w okresie teraźniejszym quad ma problem z odapaleniem na akumulatorze, przy odpalaniu chcę niby załapać ale nie, po minucie odpala. W okresie letnim nie bylo az takiego problemu ale troche krócej kręcił i odpalił. Mialem podobny problem w skuterze, jak wymienilem gaznik odpalał dobrze, pozniej znowu to samo. I...
witam!Mam 316 compact.przerobilem na gaz ,przed przerobieniem wszystko bylo w porzadku,Teraz na benzynie jest zamulony ,duzo pali.Na gazie po zalozeniu przez jakis czas bylo w porzadku,teraz wogole nie moge wyregulowac gazu,caly czas faluja obroty na luzie od 500-800 czasami nawet gasnie,jak jezdze wszystko jest w porzadku.tylko wolne obroty wariuja...
Udało się wyremontować silnik (mój post - 124 strona). Okazało się że śruba sprzęgła była zbyt mocno dokręcona (na zdjęciu jest już poluzowana) - http://obrazki.elektroda.pl/1608139600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2631819300_1... Delikatnie wykręciłem i dźwignia zaczęła stawiać opór. Później męczyłem się z pierścieniami,...
Jeśli chodzi o śrubke nr 2 (czarna szesciokątna) służy ona do regulacji składu mieszanki gazu na wolnych obrotach (moge sie mylić ;p) Mam natomiast inne pytanie dot. reduktora Tomasetto AT07, mianowicie czy parownik ten posiada śrubkę do spuszczania tzw mazutu (zanieczyszczeń i pozostałości po gazie)? Jeśli tak to gdzie??? mój angielski w wersji dla...
oco chodzi z tym podpięciem sondy wydaje mi się że jest podpięta bo w synchro sie zmienia ale naj częściej jest w okolicy 0.50 I jeszcze jedno tą śrubką na reduktoże nie trzeba coś wyregulować. Niby wolne obroty są i w miare stabilne choć sie zachwiewają tak mi się wydaje jak spadają obroty z 700 do 600
mam golfa II 1,8 gaźnik z parownikiem BRC tecno i podobne problemy : -zimny silnik = brak wolnych obrotow( i nie da sie tego wyregulowac mosiezna srubka sruba na wezu od parownika do miksera po wkreceniu zwiekszy troche obroty ale na czyms musze jezdzic:-) ) cieply silnik = stale obroty w okolicach 1000 nie pamietam juz dokladnie ale wydaje mi sie ze...
Ustaw L na jeden obrót a wolne wyreguluj T. Zaworek jest w gaźniku. Trzeba gaźnik rozebrać.
wstawiamy maxymalnie duzy mixer (maxymalnie nie znaczy taki jak nam sie uda kupic tylko taki na ktorym silnik bedzie w stanie chodzic na wolnych obrotach)... Taaa... Na wolnych obrotach to silnik może chodzić i bez miksera. Sprawę załatwia układ obejściowy gazu w parowniku, czyli tak zwany stały wydatek gazu. Sam próbowałem z mikserem 45mm i wolne...
Walczyłem kiedyś z tym samym przypadkiem i troszkę przerobiłem układ zmieniłem wartość jednego rezystora bo potencjometry miałem na maxa i nie było możliwości wyregulowania obrotów.
jest akumulator ale nie wiem co wytwarza prąd prawdopodobnie alternator.Jak jest na wolnych obrotach to śieci słabo ale jak zwiększam to coraz mocniej aż pali.JEśli to uszkodzony regulator napięcia to moża jakoś to napięcie opornikiem wyregulowac?
Przepraszam, chodzi mi o śrubki do regulacji czułości parownika i bypassu. Tu jest dosyć interesujący fragment: "mój angielski w wersji dla mechaników jest słaby ale zgodnie z instrukcja dołaczoną do reduktora jak w temacie "the adjusting screw" oznacza chyba srubę wolnych obrotów, natomiast "the sensitivity adjustment screw" oznacza srubę regulacji...
Philips AZ 1202 zbyt wolne obroty silnika. Chcę wyregulować ale na płytkach montażowych brak potencjometru do regulacji. Czy dobrze myślę że potencjometr jest w silniku? Jeżeli tak to w którą stronę kręcić? Pytam bo rozbiórka i dostęp do magnetofonu jest dość kłopotliwy u trzeba rozebrać całe radio
Witam Forumowiczów ! Mam Rometa z silnikiem 019 3-biegowym. Mianowicie mam problem z dużym spalaniem. Niedawno z powodu dużego progu w cylindrze wymieniłem go na nowy Almota 50cm3, przy okazji wymieniłem także pierścienie. Myślałem, że po takiej operacji pozbędę się problemu. Jednak to nic nie dało. Od kiedy mam ten motorek spalanie utrzymywało sie...
wyreguluj gaźnik. Wyczyść świece. Jaki kolor świecy?
Witam posiadam kolejne pytanie a nie będę zaśmiecał i otwierał kolejnego tematu a więc. Problem z migiem wyglada tak: Trudno jest ustawić odpowiednie obroty posuwu drutu mianowicie ustawie posów wolny i po zajarzeniu łuku przyspiesza do praktycznie maxa, podczas spawania spowolnie do odpowiedniej prędkości i idzie elegancko. Po zakończeniu spawu i pozostawieniu...
Przerobiłeś maszynę prawie o 100%, ciężko będzie zbić temperaturę na chłodzeniu powietrznym Na wolnych obrotach nie powinien dać więcej ciepła niż przed przeróbką.Jeśli tak jest to albo paliwo jest dozowane źle,albo problem tkwi w złym punkcie zapłonu. Gaźnik jest od 125cm,ma więc większe dysze i może nie dać się wyregulować pod wolne obroty, bo tak...
Jak niskie próbujesz ustawić te wolne obroty? Skład mieszanki wyregulowany? Czy tylko kręciłeś śrubką od obrotów?
No i wymieniłem filterek od gazu, wyregulowałem wolne obroty, są OK. Ale dalej jak postoi przez noc to nie zapali na gazie. Jak użyje rano przycisku "TURBO" to tylko pstryknie 1 raz. A w poldku pstryka za każdym razem jak nacisnę. Wiem, ze teraz nie ma mrozu to powinien z nocy palić na gazie - Instalacja ma 2 lata, jeszcze ma gwarancję, ale jak pojade...
Wczoraj postanowiłem jeszcze poeksperymentować z zapłonem. Na platynkach powinno być 0,4 mm przerwy i tak samo na świecy, ale przy takim ustawieniu nie miałem iskry wcale(a próbowałem na 4 różnych świecach). Iskra pojawiła się na 2 mm przerwy na platynkach, a porządna biało-niebieska zrobiła się dopiero przy około 3 mm :?: Na świecy przerwa około 0,5mm....
Ten samochód MUSI mieć emulację sondy lambda, inaczej będzie się działo dokładnie to co piszesz. Wymiana nic tu nie da, najpierw zainstaluj emulator a później wyreguluj instalację i wolne obroty. Na gazie możesz ustawić troszkę wyższe niż na benzynie.
Chodzi mi o regulacje na biegu jalowym. Instalacja wyposazona w komputer, 2generacja. Ta sruba regulacyjna, ktora mozna krecic palcami. jest od stalego podawania gazu niezaleznie od cisnienia, czy tak? Pytanie moje brzmi: Czy na wskutek malego podcisnienia na wolnych obrotach, silnik zasilany jest tylko przez ten staly wyplyw gazu, czy tez podcisnienie...
tak jak rozum nakazuje wieksza na reduktorze ustawia główne cisnienie mniejsza wolne obroty
autoel - w pełni prawda, ostatnio poczytałem instrukcję do mojego parownika BRC 100KW i tam stoi jak byk, że jest fabrycznie ustawiany (regulowany) i podają również procedurę regulacji - niemal identyczną do tej którą cytowałeś. Ja musiałem z niej korzystać - trafiłem (człowiek jest naiwny...) do serwisu LPG i dałem sobie "wyregulować układ". Facet...
To jest model K65C średnica gardzieli 26mm, dysza główna 165, mój silnik z tym gaźnikiem nie pracował poprawnie - wymiana dyszy głównej na mniejszą nie pomagała, w starszych modelach K62C dysza główna była z oznaczeniem 175 ale otworki w rozpylaczu (boczne) były znacznie większe (mogę zrobić zdjęcie) w tym modelu są mniejsze i silnik nie wykazuje takiej...
Odkrec wiecej mala srobke na reduktorze, to wolne obroty.
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
wyregulowac gaznika romet wolne obroty berlingo wolne obroty
centralny zamek awaryjne laguna programator amica kuchenka amplituner instrukcja
Podnośnik szyby przedniej prawej nie działa - jak zamknąć okno? Radio Android wyłącza się po włączeniu zapłonu - przyczyny i rozwiązania