na reduktorze masz 2 śrruby regulacyjne: górna służy do regulacji stałej dawki gazu a dolna do dawki gazu na wolnych obrotach. Poza tym jeżeli twój wóz (napisz co to za wóz) ma sondę lambda to powinieneś mieć komputer sterujący dawką gazu za pomocą silnika krokowego znajdującego się na rurze łączącej reduktor z mikserem. Jeżeli nie ma tam silnika krokowego...
Wygląda na źle wyregulowany parownik, (albo zużyta membrana), czy ten sam efekt jest kiedy te 400m przejedziesz tylko na benzynie?
Przy dobrze wyregulowanym parowniku na wolnych obrotach również powinna pływać. Trudne do zgrania aby tak było na wysokich iiwolnych ale możliwe.
z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie autach z lpg wynika: -strzały na lpg-układ zapłonowy /świece, przewody cewka/ ew. reg. silnika zapłon zawory regulacja lpg wpływa w niewielkim stopniu, -spadanie wolnych odr. i gaśnięcie przy skrecaniu-żle wyregulowany parownik/ wolne obr, bypass/. Dodano po 39 z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie...
zauważyłem że parownik masz lovato lub lov tec , najpierw zmień filtr gazu pokazujesz go na 2 rysunku potem włóż filtr powietrza i rurę która wciąga powietrze do filtra skieruj na bok a potem wyreguluj parownik i dawkę gazu na wężu zdjęcie 3
Srubą na imbus raczej się nie kręci , ale jeśli juz jej pozycja została zmieniona i właściwie nie wiadomo jak ją ustawić to zrób tak : 1. w parowniku śrube do regulacji wolnych obrotów wkręć do końca 2. śrubę na imbus wkręć do końca 3. zdejmij silniczek krokowy lub reczny register z rury którą podawany jest gaz z parownika do mixera 4. podaj +12V na...
Jeśli na zimnym silniku jest ok to znaczy że gas do parownika dochodzi prawidłowo bo te elementy przed parownikiem się nie nagrzewają. Problem będzie po stronie parownika możesz spróbować spuścić osad(olej) z parownika na zagrzanym i zgaszonym silniku śrubą w dolnej części parownika, bo olej ten jak się zagrzeje od przepływającego płyny przez parownik...
po pierwsze sprawdz czy sonda dobrze dziala od tego trzeba zaczac pozniej skasuj dane z kompa i zaprogramuj od nowa ustawienia regulacyjne do nowego parownika i na koncu ustaw optymalny sklad mieszanki na wolnych obrotach
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Tu jest chyba wszystko na temat tego reduktora.
Czy w tym parowniku jet tylko jedna śrubka do regulacji a może jest jeszcze jakieś pokrętło do kręcenia. Gdyby ktoś miał jakieś sugestie to śmiało no i oczywiście namiary na dobrego gazownika w Łodzi. Dzięki
Po prostu masz za dużą dawkę gazu na biegu jałowym przez zbyt mocno rozkręcony kanał obejściowy. Delikatnie wkręcaj bypass (to ta wystająca śruba) do momentu aż silnik przestanie kuleć. Pozdrawiam. Jak ma za duzo dawke skoro przytykajac dolot jest ok? - przytykajac dolot zmniejsza ilosc powietrza i zwieksza wysysanie gazu .
Pod śrubką od wolnych obr. jest jeszcze taka na imbus. Spróbuj tą wyregulować
Wszystko się da naprawić czyli dodać parownik i wyregulować na nowo.
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie, Chciałbym się dowiedzieć jak wyregulować parownik firmy lovato pod Blosa i sam blos. Czytałem trochę na ten temat jednak wszędzie piszą jak wyregulować sam parownik lub sam blos. Byłbym bardzo wdzięczny jak ktoś mógł by napisać całą procedurę krok po kroku. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Podłącz tps bo w tedy lecho będzie widział bieg jałowy i nie uruchomi działania silnika krokowego.Potencjometrem w centralce wyreguluj próg zadziałania czyli wyjścia z wolnych obrotów.Lambda 1V jest ok! ale musisz ustawić emulacje lambdy jako fala prostokątna(switch w lecho ale nie pamiętam który).Podłączwoltomierz do lambdy i tak wyreguluj parownik...
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Elektrozawór i śruba regulacyjna na środku reduktora służą do podawania gazu niezależnie od pracy membran. Ze środka reduktora wyprowadzona jest taka cienka plastikowa rurka która wchodzi bezpośrednio do węża podciśnieniowego, kiedyś miałem ją zapchaną i były problemy.
Na tak postawione pytanie trudno mi odpowiedzieć ponieważ robię to metodą prób i błędów. Znajdź " krótki poemat na gazu temat". Jest to opis regulacji instalacji I generacji. Dobrze wyregulowany parownik bedzie wtedy gdy na biegu jałowym krokowy ustawi się mniej więcej w pozycji wpisanej w "ustawienia pozycji wyjściowej attuatora - min" a na wysokich...
a jak wyregulować parownik tomaseto 2 generacji dziś pokręciłem przy parowniku auto teraz łapie chce zapalić ale bez trzymania na gazie nie zapali moim zdaniem trzeba wyregulować ??? parownik
JeSli dobrze rozumiem to masz instalacje gazową z parownikiem (to taka okrągła puszka ) z doprowadzonum gazem z zaworka i dwoma węzami wodnymi oraz jednym grubymodpływowym gazowym który leci do zaworka proporcjonalnego sterowanego silnikiem krokowym(4 druty) i dalej wąż do palnika pomiędzy filtr powietrza a wlot kolektora ssącego. Całość jest sterowana...
Sory, że włażę z butami w nie swój dział, ale swoją pojemność to ten silnik ma... ogólna zasada, to taka, że silnik ma palić ok 20% więcej lpg niż benzyny - żeby nie skracać żywotności silnika. To nie Tico, że może przejechać 100 km na 5 litrach gazu... silnik 2 razy większy masz ;p
Byłem u gazownika , dokładnie wyregulował parownik i po przejechaniu 500km wszystko ustąpiło.Samochód chodzi jak rakieta.
jesli na zatkanym powietrzu pali lepiej a przyjmuje ze zapalasz na gazie to nic nieszukaj przy silniku tylko wyreguluj parownik,sprawdz czy nie mrozi go przy zapalaniu ,sprawdz stan plynu chlodzacego,musi byc full,filterek od gazu ?? nie wiem jak chcesz to zrobic bo w roverze przy zatkaniu wlotu powietrza nie powinnes wogole miec mozliwosci odpalenia...
W zakładce "opcje" masz ustawianie silnika krokowego - jego pozycję wyjściową. Wg mnie masz za bogato wyregulowany parownik. http://obrazki.elektroda.pl/9390414400_1... Silnik krokowy osiągnął poziom całkowitego zamknięcia a sonda nadal na bogato. Przed nauką wyreguluj parownik tak żeby kroki aktuatora ustawiły się na około 100
Jaki przebieg ma parownik ? Czasami ciężko jest wyregulować gaz na tylko czyszczonym parowniku. Pomaga wymiana parownika lub zestawu naprawczego- do tego proponuje wyregulować parownik pod obciążeniem aby pobudzić działanie sondy.
ewentualnie do wyregulowania parownik
Jeżeli strzela to trzeba teraz wyregulować parownik jeżeli kable i świece masz nowe.
Wygląda mi to na żle wyregulowany parownik lub też na padnientą membranę w parowniku, szczególnie jeśli instalacja ma sporo przejechane.Jeżeli auto też Ci gaśnie przy ostrym skręcaniu to na 100% membrana.
Parownik z linku to typowy , stosowany przez śp. POLAR w produkowanych lodówkach , kompletny z kapilarą i rurką powrotną, , tylko wywiercić 5 otworów w starym korpusie , powiesić w komorze, przewlec kapilarę termostatu do wnętrza, przyczepić ją spinką do blachy parownika, uszczelnić przepust dla rury powrotnej, wymienić osuszacz, polutować napełnić...
xle wyregulowany parownik podjedz na regulacje i wszystko bedzie ok
Witam "Można też regulować ten reduktor małą mosiężną śrubką obok krućca wody - dawka minimalna, mało kto zwraca na to uwagę a jest taka możliwość regulacji dawki min." - czy Ty wiesz po co jest ta mosiężna śrubka? Chyba jednak nie. Śrubkę mosiężną wkręć tak jak była i reguluj tylko szarym pokrętłem. Wykręcając je zwiększasz ciśniebuie gazu na biegu...
Też mam taki sterownik w jednym z aut. Jednakże to fiat ale wnioskuje z Twego problemu ze masz złą emulację sondy przez co mapy benzyny w sterowniku silnika dopasowują się do sygnału sondy lambda przy pracy na gazie . Efektem jest zła praca na benzynie. Są dwa wyjścia - wybrać odpowiednią emulację . Ja mam u siebie masa bo mój sterownik najlepiej pracuje...
Fabrycznego nie wyregulujesz bo jest zamontowany na parowniku a tam jest jakieś +4/ -12*C, musisz kupić termostat jakiś pokojowy do regulacji np. pieca CO i zamontować czujnik w komorze chłodziarki.
Wyregulować parownik u specjalisty, sprawdzić kiedy zmieniany filtr gazu, nie wiadomo - zmienić.
To zależy od parownika. Napisz jaki masz
Cześć Wiemy że co jakiś czas trzeba wyregulować parownik, a konkretnie napięcie membrany. Pytanie , czy podczas eksploatacji membrana się luzuje czy napina ? Trzeciej opcji nie ma.
Zacinający się silniczek krokowy sterujący gazem (jak jest) sonda lambda, utwardzona lub nieszczelna przepona w parowniku (reduktorze) źle wyregulowany parownik.
dzięki wszystkim już kupiłem cały parownik teraz tylko wystarczy zamontować Dodano po 58 i wyregulować
jeśli dymi tylko na gazie to jest to spowodowane zbyt bogatą mieszanką biorąc pod uwagę wilgotność powietrza porównaj dymienie na obydwu paliwach po przejechaniu np 20 km (tak żeby wydech był nagrzany) jeśli różnica jest duża to bogato na gazie a jeśli na benie też dymi to możliwe że wełana w tłumikach jest bardzo nasączona wodą i musi się wyparować...
Spróbuj wyregulować parownik i sterownik od nowa. Opisów jest multum. Ja preferuje wyjąc krokowca, wstawić śrubę i uzyskać najlepsze wyniki po czym wstawić krokowca i ustawić programem. Z racji ogromnych błędów konstrukcyjnych tej instalacji regulacja uczciwa jest niemal nie możliwa i to droga przez mękę by nie wybuchało itp.
czyszczony i regenerowany parownik Być może to jest przyczyna, a właściwie to nie/źle wyregulowany parownik Przydałaby się wizyta w warsztacie i prawidłowa regulacja całej instalacji.
Witam. Najpierw spróbuj spuścić "syf" z parownika,powoduje on blokowanie membrany. Powodzenia
Witam.Moje mitsubishi spala na trasie 10 l/100 km gazu, a w mieście do 15l/100km.Czy to jest normalne spalanie przy średniej jeździe tego typu auta (dodaję że jest to kombi), czy trzeba wyregulować parownik (firmy tomasetto model AT07). Jeśli tak to jak to zrobić? Dziękuje za jakiekolwiek podpowiedzi. Pozdrawiam:D
Jeżeli problem pojawił się po wymianie membran i filterka to wygląda na złe wyregulowanie parownika, w pierwszej generacji nie ma elektroniki (mającej wpływ na skład mieszanki) więc pozostaje "śróbkologia".
Od jak dawna jest instalacja? Był zmieniany może filter i parownik? Osobiście miałem kiedyś mondeo 1995 i występowały problemy z obrotami po zatrzymaniu się np. na skrzyżowaniu lub na zakrętach 90°. Regeneracja i dokładne wyregulowanie parownika pomogła.
no to być może znalazłem swoja usterke ponieważ u mnie jest odwrotnie i jest głównie problem z wolnymi obrotami dzieki . pozdro Dodano po 5 niestety jak narazie nie pomogło bede próbował jeszcze wyregulować parownik ale on raczej nie reaguje
co do sondy to nie mam pojecia i powiem szczerze ze coraz bardziej to urzadzenie mnie ciekawi. wracajac do temat to ta plastikowa sruba na parowniku to regulacja cisnienia gazu na wyjsciu z parownika a mosiezna sruba na srubokret to regulacja dyszy wolnych obrotow
Stan parownika nie ma tu nic do rzeczy - gaz w momencie naciśnięcia przycisku jest otwierany elektromagnesem, jakie by nie były membrany to i tak gaz poleci. Zresztą sprawdzałem, na wtrysku spora ilość go leci. Natomiast przytykanie wlotu powietrza to nieuczciwe działanie durnych gaziarzy którzy nie umieją dobrać miksera lub wyregulować parownika.
Czczxd: jak nie wiesz jaka instalacja, to chociaż wyraźne zdjęcie pod maską, bez tego nic się nie da powiedzieć poza tym, że gaz źle wyregulowany/zdechły parownik poza tym czy na benzynie jeździ prawidłowo?
Jak się okazało instalacja LPG BRC zamontowana w aucie nie współpracuje z sondą lambda. Zła praca na LPG zbiegła się w czasie z awarią sondy. Podczas krótkiej 5 minutowej wizyty u serwisanta LPG został wyregulowany parownik śrubą od strony przodu auta oraz zawór na wężu z parownika w stronę silnika. Auto odzyskało moc i dynamikę na LPG :)
Mam pytanie odnośnie tego parownika. Ponieważ mój się zużył, zrobiłem regenerację. Po regulacji autko chodzi ładnie i spadło zużycie gazu, jest tylko jeden problem. Jak auto jest zimne to przy pierwszym przełączeniu na gaz samochód gaśnie. Jak tylko przełączę na benzynę i drugi raz na gaz już jest OK. Na ciepłym silniku też nie ma tego problemu. Stawiam...
To jest kwestia wyregulowania parownika miałem tak samo w poldku , że odpalałem zawsze na gazie i w mrozy też nie było problemu.Wstrzykiwało się dwa razy dawkę gazu na przełączniku, pedał gazu i odpalał.Jedynie obroty mu zwiększyłem na śrubce regulacyjnej na 900- 1000 obr/min i jak się rozgrzał to obroty malały.
Proponuję: 1. Sprawdzić reakcję z włożoną jakąś szmatą / gąbką do obudowy filtra powietrza - tam gdzie zasysa powietrze - aby wyeliminować zbyt źle dobraną mieszankę. 2. Może filterek gazu nadaje się do wymiany? - groszowe sprawy. 3. A może wystarczy wyregulować pokrętłami dopływ gazu w przewodach gumowych, lub wyregulować wolne obroty - pokrętłem przy...
Poczytaj trochę o adaptacjach np. Skąd wziąłeś ten patent z odłączaniem klem? Dalej przy wymianie parownika, trzeba było zresetować centralkę LPG i wyregulować śrubką parownik - teraz to już nieco za późno.
Uszkodzony czujnik parownika.
Doprowadź ten silnik do ładu i dopiero zajmij się dużym spalaniem LPG. Mniej to będzie Cie kosztowało niż zwiększone wydatki na paliwo. Ewentualnie jak i tak silnik do wywalenia to na chybił trafił możesz co najwyżej spróbować wyregulować parownik (wkręcić śrubę) lub zamiast silnika krokowego od gazu wstawić zwykły zawór i ograniczyć przepływ gazu.
Na parowniku mam dwie śrubki . Jak je prawidłowo wyregulować . Auto to megane 1,4 97r,
Hehe drogi kolego ;] Ja już ten problem rozwiązałem a mianowicie w moim przypadku wystarczyło zmienić filtr gazu, świece, kable, przewody od instalacji gazowej, iż miałem popękane i co najważniejsze wyczyszczenie i wyregulowanie parownika. Teraz silniczek chodzi bez zarzut nic sie nie pali na desce rozdzielczej nie stuka ani nie muli :) Moze u ciebie...
Jeśli oscyluje na jałowym bez przerwy, przy 900 1000 1100 tez ładnie oscyluje to nie ruszaj zakresu att. Regulacja att to prosta sprawa ale po poprawnym wyregulowaniu parownika. Cały dowcip w pierwszym przybliżeniu polega na uzyskaniu oscylacji w całym zakresie w możliwie małym zakresie pracy att - wtedy pracuje szybciej i mniejsza szansa na wybuchy......
Zwiększone spalanie LPG to faktycznie może być skutek uszkodzonej sondy lambda, ale.... Największy wpływ na spalanie ma, jak ktoś już zauważył, jakość i fachowość montażu i doboru elementów. Może nie będę odkrywczy, ale jednak proponuję podjechać do innego warsztatu (jakiegoś lepszego), bo powodów może być sporo, od sondy, przez złe ustaienia softu...
Dla spokoju odwiedzić gazownika który chyba powinien wyregulować ciśnienie na parowniku, koszt raczej nie powinien przekroczyć 150zł.
Nardis, jak masz tzr u góry to jeszcze gorzej (olej powraca bardzo dobrze ale co z ciekłym czynnikiem i to jeszcze w tak krótkim wymienniku), u Dkkdarch przelewało mu parownik i na pewno więcej oleju wyrzuciło mu wtedy ze sprężarki, ale ci powiem że jeśli by nie było powrotu oleju to sprężarka zatarła by się już po jednym dniu pracy pc, natomiast zastanawiam...
Mam instalac(i)e Elpigaz z komp Leonardo 01 w Oplu Astra 1,4( astra1) ( 1 pkt wtrysk) .Ch( )dził na gazie normalnie aż do wczoraj. Przestał chodzić na wolnych obrotach to znaczy gasnie.Jak przytrzymam pedał gazu to wchodzi na obroty i chodzi ale po zwolnieniu pedału gaśnie.Na B(ę)zynie dzieła poprawnie.Próbowałem wyregulować parownik ale to kompletnie...
witam mam problem z odpowiednim wyregulowaniem nowego parownika BRC tecno 100 problem dotyczy regulacji czułości membrany parownika (śruba na inbus ) Proszę o dokładna poradę jak to zrobić aby spalanie gazu nie było za duże. Instalacja gazowa II generacji, Bingo S,
Witaj. Zdjęcie słabe ale wygląda to na parownik tomasetto. Kup komplet membran i uszczelek(ok 50zł oryginał). Wyczyść dokładnie powstały nagar w parowniku (najlepiej będzie po piaskowaniu). Złóż i wyreguluj. Parownik będzie jak nowy. Gwarantuję. Śruba na wężu ustawia dawkę gazu na obciążeniu, Dwie śrubki na parowniku.Jedna -obroty biegu jałowego Druga...
Witam, wymieniłem membrany w parowniku w mojej a4 b5 1.8 adr 125km i ze spalania 13l gazu zrobiło mi się 17l. Parownik to Lovtec rg92 (elektronik) .Kompletnie nie wiem jak go teraz wyregulować, szukałem w internecie opisów ale nic sensownego nie ma. Umie ktoś to wytłumaczyć na chłospki rozum w jaki sposób to wyregulować?
No właśnie ciężko mi to określić jak widać na filmikach, sonda wskazuje 0V pod obciążeniem więc nic nie widzę na jej podstawie, dopiero jak silnik schodzi z obrotów coś tam pokazuje (chyba że na wysokich jest tak uboga mieszanka że sonda wskazuje 0). Spróbuje wyregulować parownik, na registrze, jak pisał wyżej kolega kwok. Co myślicie o takim montażu...
Zakładam,że na pb wszystko jest ok. Spróbuj wymontować silniczek krokowy lpg i sprawdż na krótko(nawet bez tz. śruby),w ten sposób wyeliminujesz kompa lpg.Dobrze by było sprawdzić czy w momencie gwałtownego dodania gazu masz mieszankę bogatą czy ubogą(np.pomiar napięcia na sądzie lambda).Przyczyną ubogiej mieszanki w tej sytuacji może być np.zbyt wolno...
To parownik trzeba wyregulować a nie tam sobie w programie klikać.
Witam:) Mam problem jak w temacie chyba kończy się smart bo auto chodzi troszke nie równo na wolnych obrotach tak jak by na jedną świeczke nie chodziło i go rzuca. Wymieniłem membrane w parowniku (BRC Genius) bo płyn mieszał się z gazem i wywalało w zbiorniczku wode. Myślałem że to pomoże także na to dławienie ale jest jak było. Membrana była już w...
Witam. Moim zdaniem masz problem z instalacją gazową. Albo jest uszkodzony reduktor-parownik, albo potrzebna jest regulacja gazu. Uszkodzenie parownika wyklucza poprawne wyregulowanie gazu. Zrób 100 km na samej benzynie, jeżeli nie będziesz miał problemów z odpalaniem to winny jest gaz. Auto jadąc na źle wyregulowanym gazie może błędnie adoptować sterownik...
witam odpięcie silnika krokowego nie powinno mieć wpływu na obroty..ręczna regulacja jest moim zdaniem pewniejsza i oszczędniejsza :) sprawdziłem osobiście..przyczyną spadku obrotów jest źle wyregulowany parownik..wkręć srubę regulacyjną w parowniku do oporu,następnie odkręć śrubę regulacyjna na tym gumowym przewodzie na 2/3 ,odpal silnik i tą śrubą...
Po takim przebiegu na gazie parownik pewnie do wymiany/regeneracji o nie będzie się dało wyregulować. Jeśli chcesz to zrobić dobrze to wymień rzeczy o których pisze zed71, a jeśli masz mały budżet to na razie się z tym wstrzymaj. Zregeneruj parownik i wymień filtr. Jak nie wiesz jak to Cie poinstruuje. Wpisz w profilu skąd jesteś.
Jeżeli twoja instalacja nie posiada komputera, czyli masz instalację I gen (zwykły przełącznik) to pomiędzy parownikiem, a mikserem masz śrubę do regulacji. Tam musisz wyregulować.
Cześć, koledzy mają rację. Źle zamontowany lub wyregulowany parownik. A więc: w parowniku jest membrana którą reguluję się za pomocą śruby (imbus, lub zwykła na śrubokręt). Tą właśnie śrubą regulujesz naciąg membrany tak aby na zakrętach siła odśrodkowa nie wpływała na elastyczność membrany. Według mnie masz ją za mało wkręconą i membrana jest zbyt...
Witam Napisz coś więcej. Ile przejechałeś na parowniku, kiedy wymieniane były świece, filtr gazu? Najprawdopodobniej tak jak napisał wcześniej Kolega, samochód jest źle wyregulowany albo parownik już szlag trafił i samochód jest zalewany gazem. Pozdrawiam Wojciech Bielenin
z zaworem na srube i silnikem krokowym na drugim wezu To znaczy ze jeden reduktor jest polaczony z komputerkiem i krokowym , a drugi z registrem?? Super, to chyba instalacja 1,5 generacji.. Proponuje zrobić porządnie i porządnie wyregulować.
Prawdopodobnie masz uszkodzony obieg cieczy chłodzącej w silniku, po przejechaniu kilku kilometrów reduktor jest niedogrzany, a ponowny rozruch silnika odbywa się na benzynie i gazie zgromadzonym na ściankach przewodów gumowych (gaz niedostatecznie odparowany przylega do ścian przewodów). W twoim aucie powodem najczęściej są termostat (niedomyka się)...
(at)psooya: w jaki sposób można wyregulować ten parownik? Jest tylko jedna śruba od regulacji wolnych obrotów - ustawiałem ją i testowałem w różnych wariantach przez ok. 2 tygodnie i teraz jest najbardziej optymalnie ustawiona ale mimo wszystko są problemy o których pisałem w pierwszym poście. Ponadto o jakich otworach piszesz? Jak to sprawdzić?
Golf 90 pozwolę sobie powrócić do tematu parownika który wymieniałem jak wiesz, mimo że gazu spala teraz tyle co na starym parowniku, to czuję wyraźnie że cytryna jest trochę słabsza ciężko mi teraz ją rozpędzić do 140km/h ,a na starym parowniku póki działał dobrze to i 160 poszła i jeszcze trochę gazu pod nogą miałem ,czy to jest jeszcze efekt nie...
Na gazie przejechane jest ok 30 tyś opisz jak możesz jak wyregulować samodzielnie taki parownik
Witam a więc tak: Masa odpada bo podłączyłem dodatkowy przewód do masy i nadal miałem to samo ale po podmianie tego MAP-a zauważyłem zmniejszenie się obrotów jałowych zwykle podchodziło tak koło 900 a teraz po podmianie jest troszkę mniej. Wskazówka pokazuje tak idealnie między tą kreską od 1000 a 500 (czyli tak jak było na samym początku kiedy kupowałem...
Witam.Dopiero co kupiłem kadetta D 82r z silnikiem 1,3S . Problem jest następujący: Gdy silnik zimny samochód przy zakręceniu rozrusznikiem zapali,i gaśnie,zakręcę to znów zapali i gaśnie. Gdy ciepły pali od kopa. Próbowałem zmniejszyć obroty i od wtedy się zaczęło. Jak wyregulować?? Proszę o informacje co i jak. Dodano po 2 Aha jeszcze coś.Gdy teraz...
Mam opla astrę 1,4 z 93',na wtrysku jednopunktowym.W pewnym momencie samochód zaczął "palić" niesamowicie dużo ok 40 l LPG na 200 km.Co się okazało :"wina" częściowo była po mojej stronie: należało natychmiast/albo jeszcze szybciej/wymienić FILTR POWIETRZA.Drugą sprawą była sama regulacja przy parowniku/chodzi o śrubę/wkręt/patrząc od góry na parownik...
Gazownik mi powiedział że to normalne że tak siadają te krokowce i elektryka. Najlepiej bedzie tak jak zrobił . tak mi powiedział . Dodano po 6 Gazownik tylko wyregulował parownik , wkręcił śruby na maksa a potem coś miernikiem sprawdzil 3000 obrotów i ustawił i ok auto smiga tylko na wolnych obrotach jak jest zimny to falują obroty i pali mi teras...
Witam, mam taki problem od dłuższego czasu: przy dojeżdżaniu do świateł lub wyrzuceniu na luz auto gaśnie na gazie. na benzynie niema takie problemu. Czasem na benzynie auto samo wkręca sie na troche wyższe obroty ale to sporadycznie. próbowałem wielu rzeczy. nie wiem gdzie możne byc usterka, kiedyś jak tankowałem na jednej stacji w drodze do wawy auto...
Jak sp...li instalację to tak będzie, w końcu zaingerowali w czujniki ECU benzyny. Jeśli faluje na gazie to źle go wyregulowali i "aktuator" (silnik krokowy na wężu parownik kolektor) zuboża i wzbogaca za bardzo mieszankę. Prawie w każdym "zagazowanym" słychać to po pracy silnika ale nie powinno widać na obrotach. LPG do regulacji (zmiana granicznych...
Bo parownik trzeba potem wyregulować.
Proponuje sprawdzić filter gazu i wyregulować wolne obroty na parowniku .Oczywiście problem występuje tylko na gazie ?
Podam trochę więcej szczegółów. Parownik BRC AT90E po regeneracji oryginalnym zestawem naprawczym BRC. Po złożeniu zrobiłem autokalibrację sterownika Just Junior. Następnie wyregulowałem parownik przy pomocy sterownika. Na sterowniku świecą się diody odpowiedzialne za stan mieszanki (czerwona, żółta, zielona). Regulacja parownika jest prosta, bo reguluje...
Te dwie "śrubki" o których mówisz są własnie do regulacji ilości gazu radzę spróbować z tą ze sprężynką wyregulować tylko stopniowo - cwierć obrotu zgodnie z ruchem wskaz zegara i wyjechać na próbę jeżeli auto nie straciło na mocy można jeszcze dokręcic ćwierć obrotu. Z drugą śrubą przy parowniku narazie nic nieruszaj jak nie uda się wyregulować tą...
A to wiem, że mam teraz na sztywno, ale regulowałem na podstawie napięcia z sody. Starałem się ustawić 0,4V na jałowych i 0,75V na gazowaniu. Zresztą to jeden czort, bo sonda 1V pracuje właściwie zero-jedynkowo. Nie wywaliłem korkowca, tylko mam centralkę w trybie strojenia parownika - mostek pomiędzy białym i czerwonym przewodem na złączu diagnostycznym....
witam. Jak dzieje się to panu na gazie, może to być filtr gazowy, albo należy na parowniku wyregulować dopływ powietrza (czyli regulacja obrotów silnika) Ja miałem coś podobnego.Czujnik położenia wału wymieniłem i pomogło.
Sprawdź czy końcówka czujki kapilarnej termostatu nie zsunęła się z mocowania do parownika.
Witam. Ewidentny problem z parownikiem gazu. Zużyty lub źle wyregulowany. Zakręć gaz na butli (to jest bardzo ważne) pojeździj z kilkadziesiąt km na samej benzynie i opisz czy dalej ten sam problem. Pozdrawiam.
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
zauwazylem ze jak chodzi silnik i wykrece srube na tyle zeby sie trzymala to samochod jezdzi ale jak zgasze silnik i odpale po ok minucie samochod nie ma sily ruszyc z miejsca...
No to napisz jeszcze proszę co było, bo ja mam to samo od przedwczoraj w Peugeocie 309. Nic nie strzela, ale przy rozgrzanym silniku na gazie traci moc. Benzyna super hula. Instalacja 6 lat - 200 tys. km. Dzisiaj kupiłam świece... Mechanik zmniejszył szczeliny między elektrodami w świecach i wyregulował na parowniku .
Dwie osoby ci piszą że masz zepsuty komp a ty swoje... Pamiętaj że samym parownikiem nie wyregulujesz dawki. W kompie ustawiasz wszystkie parametry, jak jest rozregulowany / zepsuty to będzie ci palił jak smok
Cześć - mam samochód w którym założyłem gaz 27 sie. 2001 r. od tej pory parę -około 7-9 razy zdażyło mi się tak że tez mi cos strzeliło w silniku ale przy końcówce gazu -ponieważ robię tak że za każdym razem wyjeżdżam gaz do końca i znów tankuję dlatego ze nie odbija mi zawór i nie wiedział bym ile go jaszcze można nalać. Nie robię z tego problemu i...
wyregulować parownik tomasetto wyregulować ciśnienie parownik wyregulować parownik lovato
pentium 2117u przewody turbo focus intel rapid start
zaryglowane drzwi skoda superb ustawienia amplitunera yamaha
Wentylator w spawarce DEDRA IGBT 140A - tryb pracy Zamiana tranzystora BD135 10gr na 16gr w WS432