ok przepraszam i dziękuje ,pozdrawiam wszystkich
Sam to raczej nie dasz rady tego wymienić.Możesz wciągnąć wtryski sam ale musisz je oddać do "pompiarza"aby sprawdzić ciśnienie na specjalnym urządzeniu i czy wtrysk nie leje tylko rozpyla i w razie potrzeby wymienić końcówki i wyregulować ciśnienie wtrysku.
zobacz jaka masz emulacje na sonde lambda, czas wtrysku wyregulujesz metoda doswiadczalna chyba ze juz zepsules potencjometr
Czy jest jakaś metoda - sposób, by na zwykłej maszynce do wtrysków wyregulować dwu sprężynowe jak zwykłe czopikowe?
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Acha, przy tej pompie jest taki kabelek. Nie wiem zabardzo do czego on służy? Może ta pompa jest regulowana elektronicznie? Może potrzeba do niej jakiś sterownik podłączyć by wyregulować kąt wtrysku. :)) CIAO!!
nie jest to moje piersze auto ten problem mam od lipca i niestety nikt nie potrafi mi pomóc wyregulowałem wtryski przepływka też była sprawdzana przez specjalistów i nic nadal kopci
To może znów trzeba wyregulować wtryski.
Może lewizna w dolocie,uszczelka pod obudową wtrysku?
Pompa wtryskowa słaba nie przebija ciśnienia na nowych wyregulowanych wtryskach.
Nie wiem, co tam masz wrzucone, ale wydaje mi się, że widzę listwę wtryskową. Przy sprawnym, i dobrze wyregulowanym wtrysku gazu kontrolka nie ma prawa się świecić. Mechanik ma jeszcze jakieś wiadomości z instalacji I i II generacji.
Blok 000 pozycja druga to będzie początek wtrysku, 45-55 to wartość prawidłowa. Ustaw spowrotem na znaki, poluzuj pasek na górnej rolce a dolną go naciągnij i automatycznie koło pompy ci przejdzie do przodu i masz przyśpieszony. Jak chcesz opóźnić to na odwrót. Można też regulowć kołem na wałku.
sprawdz czy Ci oleju nie bierze,moze masz zle wyregulowane wtryski paliwa?
Zostaly zregenerowane czyli wymieniona sekcja tloczaca ktora sie wykruszyla tlok sprawdzone nowe końcówki i wyregulowane wtryski to Siemens 03G130073T 03G130073M kod silnika BMN Dodano po 5 Ciśnienie na cylindrach wszystkich jest równe i wynosi 24,5-25 pompa tandem nowa jak również ta w zbiorniku nie wykluczam ze cos moglo pójśc nie tak z regeneracja...
Na twoim miejscu wyregulowałbym pompo-wtryski i sprawdził czy turbo nie puszcza w wydech... ale raczej stawiałbym na regulacje bo jak mówiłeś, że głośno chodzi itp to ktoś skopał regulację mogę podpowiedzieć równiez jak to się robi jak cos daj znać kolego :d
Więc jest problem z temperaturą musi iść pod 200 st C - wiesz raz w dół raz w górę ale 100 st C to stanowczo za mało, nie wyregulujesz wtrysku tego na rurze. pozdro.
3P dymi na czarno, pompa zrobiona i jeszcze raz sprawdzona (ale u tego samego), wtryski sprawdzone, zawory wyregulowane, początek wtrysku, próba bez filtra powietrza zrobiona, ładnie zapala, równo chodzi, oleju nie bierze, przedmuchów nie ma, siła jest, dawkę jak zmniejszę to słaby a też dymi... jakieś pomysły? Bo mnie już trafia coś!
Chciałem wyregulować kąt wtrysku i wg. wykresu TDI timing i "instrukcji z netu". Czyli pozycja 2 ma być równa 49-51 przy pozycji 9 równej 090 (i auto rozgrzane do 90*C). Problem w tym, że ja na zimnym silniku (rano) w pozycji 9 mam już wartość 090, a po rozgrzaniu silnika do 90*C wynosi ona już już 140-150. Więc jak to wyregulować?.
Te włoskie końcówki to pewnie fratelli bosio. Nie są złe a przynajmniej nie słyszałem o nich złych opinii. Myślę, że cały problem w regulacji. Są to nowe końcówki i prawie zawsze jest tak, że auto na nowych końcówkach jedzie lepiej i mniej pali. Oczywiście po dobrej regulacji. Nowa końcówka lepiej rozpyla paliwo, mniej go trzeba żeby osiągnąć zadaną...
żeby się jakoś odpychał ? . Każdą pompę można wyregulować. Jakoś to będzie jeździć. A kąt wtrysku był ustawiony na czujnik zegarowy ?
Spróbuję go jeszcze wymyć myjka a później taki środkiem płyn do czyszczenia filtrów DPF / FAP marki mobilmedic. Ale nie wiem czy to coś pomoże. W tym rzecz ze nie kopci za bardzo zawory wyregulowane wtryski po regeneracji. Siłę ma tylko ten dpf przeszkadza. A może ktoś poleci majstra z okolic Mazowsza co by to mi przerobił.
Tak apropo wody, to kiedyś (co prawda w samolotach) była stosowana mieszanka woda+metanol. Wydaje mi się lepsza niż wtryskanie samej wody. Chociaż wg mnie to zbędne komplikowanie konstrukcji silnika (przynajmniej samochodowego) i ważniejsze jest wyregulowanie.
Kontektorki dociśnięte. Wtryski wyregulowane. Zauważyłem teraz, że jeśli go odpalę i przytrzymam gaz na 2500 tys. obrotów, bo do tyłu tylko mogę przez około 10 s, to trochę nim telepie i wtedy już się wkręca, ale tak jakby bez turbo.
Właśnie szukam takiego ale sprzedawcom ciężko przepisać oznaczenia na aukcjach ;) Jak wyregulować taki wtrysk po wymianie ? Trzeba mieć jakiś sprzęt ?
Nie po prostu jak już zawza ma źle wyregulowany wtrysk paliwa i nastawnik ciśnienia nie odcina 100%paliwa.. A po drugie w tych silnikach nie ma możliwości odcięcia paliwa 100% tylko te nowsze co występowały w B4 miały bo po 92r ng przeszło modyfikacje że względu na ekonomię i dlatego uciekło parę koników...
Wyregulować moment wtrysku.
witam, interesuję mnie jakie ciśnienie podaje pompa wtryskowa w siniku vw silnik sb, wiem ,że wtryskiwacze ustawione są na ok. 150 atm, czy można uzyskać z pompy wtryskowej ciśnienie rzędu 200 atm. muszę wtedy podłożyć podkładki do wtryskiwaczy i wyregulować wtryski. według mnie na pewno będzie silnik ciszej pracował i może będzie trochę dynamiczniejszy...
Mój błąd, nie zauważyłem logów. Turbo wygląda ok. Całą resztę sprawdzałeś. Pozostaje szukać usterek mechanicznych, przedstawiony rozrząd, źle wyregulowane wtryski, dobrze by było wiedzieć jak wałek rozrządu. Grupa vag miała przygody z kiepskiej jakości materiałami.
wszystko wymieniłem tuleje,głowica,pompa po naprawie,nowe końcówki wtrysku wyregulowane,kąt wtrysku dobry.A czym się różni rozrząd c-4011 od c-355 Dodano po 4 wszystko ustawione
Nie ma się co bać elektroniki w samochodzie z lat 80'tych, łatwiej jest podłączyć sterownik wtrysku niż poprawnie wyregulować gaźnik. Wtrysk mechaniczny to dopiero jest mina, bo ani LPG do tego nie założy ani praktycznie nikt tego nie potrafi dobrze wyregulować.
Wyreguluj początek wtrysku , szarpnięcie przy odpalaniu jest typowym objawem.
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
na każdej końcówce jest numer jeżeli numery są takie same to można zamienić. Dodano po 11 według moich danych końcówki do twojego modelu to Bosch 0 432 193 838 lub 0 432 193 829 to numer kat.końcówki muszą być wszystkie tego samego typu.Potem trzeba jeszcze wyregulować ciśnienie otwarcia powinno być napisane na obudowie wtrysku. Pozdrawiam.
w tym silniku zazwyczaj jest pompa Lucasa.. co do nierównej pracy to podejrzewam: -wtryski sa zużyte i leją - zle wyregulowane wtryski, ciśnienie(wyjąc z silnika i sprawdzic na specjalnym uzadzeniu) - zle wyregulowany początek wtrysku, ustawia sie go statycznie przy pomocy prostych narzedzi (moge pomodz, robilem to sam) - sprobuj odlaczyc wezyk z zaworu...
Czyli należy wyregulować kąt wtrysku tak ? Można to zrobić samemu czy lepiej oddać do warsztatu ?
Ludzie pomyślcie jaki zapłon,........ A zapłon samoczynny - a chodziło Mu (zapewne) o kąt wyprzedzenia wtrysku co jast regulowane !!!!.I nie odsądzałbym "od czci i wiary" za takie pytanie,bo jeżdżę "ropniakami" ho ho ho ...a może i dłużej i wiem co to dobrze wyregulowany wtrysk ( nie mylić z wytryskiem) :D
Masz błędy i nie wiesz co masz robić ? - wyreguluj początek wtrysku - sprawdź okablowanie , ewentualnie wymień przepływomierz
panowie poleccie jakis serwis z łodzi lub okolic ktory wyreguluje mi wtryski w tym aucie
TEC 2000 - Inny stosowałem do wtrysków do diesla, a o nafcie zapomnij. Dawno dawno temu jak nie było nic to zwykłe wtryski moczyli w nafcie i czyścili pod ciśnieniem. Zwykłe wtryski trzeba było wyregulować "na mgiełkę" -samo czyszczenie nic nie da. Do samego czyszczenia zwykłych wtrysków są specjalne środki. Zwykłych wtrysków regulacja i czyszczenie...
Kąt wtrysku wyregulujesz kołem pośrednim, ale to cała obudowę rozrzadu musisz wywalić. Koła pompy inaczej nie przykręcisz, ale minimalnie możesz zmienić na nim kąt.
stawiam na zle wyregulowany kat wtrysku
Zobacz czy przygasa lampka np wnętrza, jak uruchamiasz świece cięgnem. Dymienie może brać się ze zużytych lub źle wyregulowanych wtrysków. Spalanie masz ...za małe. Możliwe, że pompa źle ustawiona na cięgnach. Powypalasz zawory. Ropa z pompy spuszczona, nowy olej zalany? O tym trzeba pamiętać. Nie zaszkodzi co trzecie tankowanie wlać pół litra oleju...
pompy nie reguluje sie na stole tylko na aucie. Oczywiście można na stole, ale zwykle z rzeczywistoscia w aucie sie nie pokrywa. Kąta wtrysku na stolenie wyregulujesz. Wyregulować jedynie mżesz dawkę wtrysku.
Luz zaworowy Kontrola i regulacja Sprawdź luz zaworowy. Luz zaworów ssących powinien wynosić 0,45 mm, natomiast luz zaworów wydechowych: 0,80 mm, przy zimnym silniku. Regulację można wykonać na jeden z dwóch sposobów: A. Wyreguluj oba zawory w każdym cylindrze, rozpoczynając od cylindra nr 1 w TDC po sprężaniu. Obróć wałem korbowym o 1/3 pełnego obrotu...
To ten jeden wtrysk może mieć wpływ na takie spalanie? Raczej mam na mysli, to, że wygląda jakbyś w ogóle miał kiepsko/wcale wyregulowane wtryski po wymianie... a to już może być przyczyną większego spalania, a nawet awarii. No chyba, że nowe są jedynie z nazwy, albo coś poszło nie tak przy tej wymianie. Jak mówiłem nie jestem mechanikiem, ale skoro...
zawory ustawione wtryski również dwa założyłem nowe. Dodano po 36 wtryski były wyregulowane. Wtrysków nie wymienia się sztukami tylko wszystkie na raz tym bardziej że koszt nie jest jakiś ogromny. Pompa do sprawdzenia
Wg mnie to wina pompy albo źle wyregulowany zapłon.
Najlepiej było by gdyś widział regulację tak w praktyce na własne oczy na pewno było by ci łatwiej . Mierz uważnie i sprawdzaj choćby kilka razy tak dla pewności, jeśli zbyt mocno skręcisz ( wyregulujesz) pompo wtryski możesz je uszkodzić.Gratuluję odwagi i życzę powodzenia!
na warsztacie wymienli napedy wałków oraz wtryski wyregulowane
Wtryski wyregulowane na 180st, praca silnika bez zmian, zachowuje sie jakby na jednym nie pracował oraz strasznie kopci..
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Witam Mam pytanie odnośnie modyfikacji mapy do Passat b5 1.9 tdi AHU. Mianowicie zmieniłem oryginalne wtryski z ciśnieniem wtrysku 190/300 na wtryski 220/300 od ASV. Oczywiście także zwiększyłem napięcie na nastawniku jakieś 5% w zakresie dawki od 25/mg/suw, oraz ciśnienie turbo w boost na 1.1 bar. Czy powinienem zmienić mapę odpowiedzialną za kąt wtrysku...
Witam z reguły to silniki /1,8 2,0 2,3 itp w sumie nie opisałeś jaki silnik-wróżenie z fusów czy chodzi na wolnych obrotach itp. / występujące w 190 nie lubią gazu ,układ z klapą /wtrysk mechaniczny/ wymagający wiedzy przy regulacji ,a jak współpracuje z gazem to porażka ,każdy tzw. wystrzał gazu jest związany z rozregulowaniem /mechanicznym / układu...
a ty jesteś typowy klient "internetowy", jasne wsio do jednej beczki. Nie twierdze że sam nagle wszystko naprawię, ale chciałbym się rozeznać w temacie na tyle, żeby uniknąć takiej sytuacji, że odbieram auto od mechanika, który niby wymienił pompę, wyregulował wtryski, przeczyścił czujnik i zgarnął 1000 gdzie w rzeczywistości wystarczyło samo przeczyszczenie......
mechanik proradził mi że lepiej nie przestawiać obrotów na benzynie bo wtrysk mechaniczny (KE- Jetronic) jest trydny do bardzo dokładnego ustawienia i w późniejszym czasie mogą być problemy z dobrym wyregulowaniem tego wtrysku.
Ja wiem, tylko że poprzedni właściciel mówił, że wtrysk lal i trzeba go wyregulować dlatego wzbudziło moją czujność :).
NIE ma czegos takiego jak stan konfiguracyjny operujecie złym sprzetem do diagnostyki i tu jest pies pogrzebany . Wtryski prawidłowo wyregulowane objawy sa troche padnietych wtrysków ale mowisz ze sprawdzone . Niestety jest sporo rzeczy odpowiedzialne za takie objawy ale podstawa to VCDS lub VAS bo ci braknie piniedzy a samochod dalej nie bedzie jechał...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
otóż końcówki możesz wymienić najlepiej jest wymontować starą spisać numer bosch zamówić nowe(są drogie ale są) zamontować sprawdzić ciśnienie ewentualnie wyregulowaćNIE KUPUJ ZAMIENNIKÓW NIE DZIAŁAJĄ
Pytasz po wyglądzie??? :lol: Do sprawdzenia na próbniku wtrysków, ewentualnie wymienić/wyregulować, w zależności co się okaże.
Witam wszystkich passat był u mechanika i problem rozwiązany . Wyregulował pompo wtryski wymienił jakieś gumki no i śruby dał nowe i teraz auto chodzi jak z fabryki. Koszt naprawy 1200zł. Jeszcze raz dzięki za podpowiedź
Zakładam, że mechanicznie wszystko ogarnięte. Najpierw autokonfiguracja. Potem potrzebujesz drugiej osoby do pomocy (jeden prowadzi, drugi zbiera dane) i w trasę - różne prędkości i różne obciążenia. Patrzysz jak się zchowuje na gazie i jak na benzynie. Korekty dla gazu poprawiasz tak, żeby sterownik nie musiał zbytnio wzbogacać lub zubażać mieszanki...
Witam, mam problem z silnikiem Andoria 1ca90. Po wymianie pierścieni, uszczelnieniu, regeneracji pompy i wtrysku, wszystko wyregulowane jak w instrukcji. Ale nie chce odpalić, dymi, ale nie łapie. Ma ktoś jakiś pomysł, co może być? Albo w jaki sposób go odpalić? AI: Czy używasz odpowiedniego paliwa do tego silnika? Czy sprawdzałeś jego jakość? Odpowiednie...
Dziki bardzo po miedzieli pojade sprawdze ciśnienie a i wtryski wyreguluje. Mam nadzieje ze pomoze.
A więc tak panowie, listwa przelewowa która nie trzymała cisnienia rozregulowała wtryski, aktualnie wtryski wyregulowane, nowa listwa przelewowa i laleczka pali od strzała.
Takie regulatory na 220V są na Allegro,bo kiedyś sam kupiłem.Ale teraz stosuję regulację nadmuchu przesuwaną klapką która dławi ssanie dmuchawy.Silnik na tym wcale nie cierpi i można precyzyjnie wyregulować nadmuch.A po co Tobie ten wtrysk?
dzięki wszystkim za rady wyreguluje kat wtrysku tak jak napisał Automen , bo tez mi sie wydaje ze to jest powód, odnosnie białego dymu to jest tak jak opisał Marek1. Dam znać czy pomogło pzdr. Tomek
Mimo wszystko to jest normalna wymiana rozrządu. Kolega nie wyreguluje tym kąta wtrysku. Kąt wtrysku dobierany jest w zależności od obciążenia z mapy zapisanej w sterowniku. Mam wrażenie, ze autor tematu nie do końca wie co robi.
wtryski zmienione Wyregulowane?
A regulacja na "fasolkach" jest na kole wałka rozrządu jak jest w 1.8D??? A właściwie pewnie to sprawa wyregulowania początku wtrysku, chyba jest przyśpieszony ze na ciepłym pali ( ale mogę się mylić bo nie mam już diesla ponad rok :)
Trzeba wyregulować statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku, zawsze po wymianie rozrządu powinno się go sprawdzić i w razie konieczności wyregulować. KTS ustawienia podstawowe, powinien wynosić na wolnych obrotach 3,2 - 6,2 w zależności od temperatury paliwa
Witam Problem Rozwiązał Się sam poprzez wizyte u mojego Kolegi Który wyregulował kąt wyprzedzenia wtrysku. był on Za późny. temat uważam za rozwiązany Dziekuję za szybką odpowiedź pozdrawiam.
Nie obraz się ale zbytnio nie wiesz co robisz, nie rozumiesz tego co ktoś ci mówi lub ktoś ci źle tłumaczy. Dokręcenie pompowtryskiwaczy nie ma nic do tego błędu. Siła i kąt z jakim mają być dokręcone nie mają nic do ich regulacji. Wedle dokumentacji pompowtryskiwacze dokręca się momentem 12Nm a potem jeszcze dokręcasz o kąt 270 stopni. Moim zdaniem...
Ja w podobnym temacie : silnik Deutz Lombardini F4M 1008, wymieniałem uszczelkę pod głowicą więc wyjąłem wtryski. Niestety wykręciłem te śrubki z kontrami w dźwigienkach pompek / wtrysków. Mam teraz problem - nie wiem jak je wyregulować. Proszę o pomoc. Alfred, tel 502 353 242.
Sterownika raczej nie uszkodziłeś , ale wydaje mi się że czujnik tak, ponieważ otrzymuje on sygnał masy z ecu i tym samym przesyła sygnał o temperaturze paliwa na odpowiedni styk w ecu. Teraz może być sytuacja że ecu nie dostanie sygnału zwrotnego z czujnika na railu aby wyregulować ciśnienie i czas wtrysku
Witam! Posiadam ciągnik ursus C360 po kapitalnym remoncie. Tj; Pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski wyregulowane, wał korbowy nowy, pierścienie. Mój problem polega na tym, że olej napędowy dostaje sie do oleju silnikowego. Zaobserwowałem również wyciek ropy z pod kolektora wydechowego. Którędy ropa dostaje sie do silnika ???
Dzięki.Silnik jest po szlifie cylindrów,zawory wyregulowałem,końcówki wtrysków nowe,ustawione na 135atm/więc mała różnica/.Pozostała jeszcze pompa wtryskowa do sprawdzenia.Już głupieję, "zawał" nastąpił podczas jazdy,nierówna praca,dymienie,brak wolnych obrotów,myślałem że wtryski. Pozdrawiam Jacek Rykała
Zasilanie na pompę jest, sterowanie pompą też jest dobre. Jak wtryskiwacze wyregulować?
To wyreguluj auto dla kazdego czasu wtrysku w CL na takie same korekty stft i ltft z kontrolnym porownaniem czasow wtrysku. Jest ogloszenie w tym dziale.
Zawory wyregulowane. Ciśnienie się poprawiło lecz z odpalaniem nic się nie zmieniło. Wtryski zrobione i wyregulowane. Teraz już sam nie wiem co robić i sprawdzać.
Sprawdz parametry kata wtrysku zadany otrzymywany wyregulować.
Przy silniku nie było nic więcej robione Stuki już minęły prawdopodobnie po wyregulowaniu zaworów Kąt wtrysku ustawiony Końcówki oryginał Zetor No muszę trochę mtg zrobić i zobaczymy A ile może trwać takie docieranie?
Witam wszystkich kupiłem skuter z 2018 roku kymco super 8 na wtrysku jest lipa stracił moc jest problem ruszyć z miejsca zawory wyregulowane ciśnienie w cylindze ok filtr powietrza nowy świecą nowa wymieniony olej proszę o pomoc
Witam. Mam pytanie do lepiej zorientowanych w temacie: w związku z tym, że samochód ten od jakiegos czasu zaczął przepalać i minimalnie stracił moc pojechałem na serwis. Okazało sie , że na wszystkich tłokach oprócz czwartego kompresja jest od 30 do 45 procent. Samochód ma przejechane 420 tys jeżdzi na polskim paliwie z Bliskiej i Luk oil i to w zasadzie...
mozesz zalozyc sekwencje czyli 4 gen. ale to nie ma sensu bo 4 wtryski beda klepaly naraz! najlepszym rozwiazaniem bylo by (jak juz ktos wyzej wspomnial) zamontowanie 3 gen. czyli grupowego wtrysku. musialbys wymienic reduktor dolozyc dozatory i elektronike ktora by tym sterowala czyli ogolnie zostal by sam tyl! a teraz kwestia mocy ! za wiele nie tracisz...
Żeby kolega dobrze zrozumiał - to mniej niż potrzebują wtryskiwacze. Jeżeli masz dobrze wyregulowane ciśnienie na wtryskach , to teoretycznie nie powinien zapalić.
Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum. Problem dotyczy Gazeli z silnikiem Steyr. Mianowicie silnik ciężko zapala jak jest zimny i ciepły. Zauważyłem też brak mocy podczas jazdy. Czy posiada ktoś dane do tego silnika (Steyr)? Chciałbym również zapytać, jak sprawdzić i wyregulować pompo-wtryski? Z góry dziękuję za pomoc.
Mam wrażenie że teraz to namieszałeś coś. Zrób wyraźne zdjęcie wtrysków i pompy, ponadto- jaki wtrysk założyłeś? Poprawnie wyregulowany?
Wstaw zwężkę w dolot (sposób dowolny). Mniej powietrza to mniej mocy, a ilość paliwa wyreguluje sobie komputer, żeby nie mieć paliwa w wydechu.
[url=https://www.researchgate.net/public... Na przykładzie dawki biegu jałowego LL (->wykres rys.4): wtryskiwacz może być sprawny (parametry mieszczą się w zadanym przedziale), ale przy porównaniu "każdego z każdym", różnice pomiędzy nimi są na...
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
A czemu mają być nieodpowiednie? A jakie masz wtryski? A nie dało się w głowicy wywiercić dysz? Akurat nie pamiętam, jak jest w 2.0. Ja osobiście, jeśli masz listwę wtryskową, to bym szedł w 5 mm krótszy i wężyki 4 mm, ale kto co lubi. A gdybym miał kasę, to bym dał pojedyncze wtryski. Co do twojego problemu, to masz źle wyregulowaną instalację lub...
Dzień dobry, Szukam dobrego mechanika do wyregulowania pompy i wtrysków w Ursusie C-328 w okolicach Lelów - Szczekociny. Z góry dziękuję za wszystkie oferty. Pozdrawiam serdecznie!
Witam mam utko z 2002 r 95km. w zakresie obrotów 1700-2500 na każdym biegu silnik wpada w wibracje przy znacznym dodaniu gazu. Najbardziej odczuwalene na 2,3 i 4 biegu. Drgania są o tej samej częstotliwości w tym zakresie obrotów na każdym biegu więc odpada problem kół, półosi, przegubów i innych elementów jezdnych ponieważ wraz ze wzrostem prędkości...
witam. Podobne miałem przeżycia. 1. Sprawdź kąt wtrysku czy dobrze masz wyregulowany początek wtrysku. 2. temperatura na skrzyni nie powinna przekraczać 110 stopni w innym przypadku z czasem przepala olej w skrzyni. Powodem jest brak wiatraka klimy (ktoś go zdemontował i nie założył), który chłodzi również olej chłodniczki od sktzyni w automacie. 3....
A nie prościej zdiagnozować usterkę na tej pompie? Wykręcałeś ją? Znasz jej parametry tłoczenia? Sprawdziłeś stan? Zamiast wydawać kasę w pierwszej kolejności wyjmij ją i jedź na test. Niech sprawdzą samą pompę. To nie kosztuje krocie. Jeśli wszystko będzie ok, zamontuj, wyreguluj. Wyczyść wtryski, odpowietrz układ i bedzie dobrze.
Witam ,jak na mechanicznym wtrysku to spróbuj wyregulować tarczę przepływomierza
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Witam! Mam problem z ustawieniem korekty temp reduktora i gazu. Jaka jest zasada tej regulacji? Czy jak temperatura jest niska to powinien dostać bogatszą mieszankę gazu czy odwrotnie. Standardowo było ustawione że im mniejsza temperatura tym bardziej uboga mieszanka. Ale przy takim ustawieniu silnik mi pływał na wolnych obrotach. Teraz jak pozmieniałem...
wyregulować sprząc wyregulować powietrze wyregulować reduktor
temperatura klimatyzatora biały ekran matrycy monitora wyznacza warto rezystor
Fotokomórka dwużyłowa vs trzyżyłowa: różnice i zastosowania Nowy hydrofor cieknie - przyczyny i rozwiązania