Cóż przyjacielu, coś musiałeś źle złożyć albo czegoś nie wymieniłeś :/ 1. jeżeli jesteś w stanie na słuch zlokalizować stukot poniżej głowicy to możliwości są następujące: - obrócona panewka; - zły wymiar panewki - źle złożona stopa korowodu (dla hejterów - da się, już wiele w życiu widziałem, nawet odwrotnie założoną łamaną stopkę) - niewycentrowany...
Sprężarka zregenerowana i uszczelniona w warsztacie. Uszkodzone w środku wałki itp. wymienione z innej. Koszt naprawy i używanej sprężarki 700zł.
Witam Sprawa się rozwiązała. Nie wiem jak ale gościu (mechanik) stwierdził że obudowa tylna od rozrusznika była pęknięta i dlatego ciężko kręcił (nie wiem jak mogła pęknąć sprawdzałem rozrusznik niejednokrotnie i było wszystko ok). Mało tego stwierdził że winą jego gaśnięcia było to iż wałki rozrządu a dokładnie krzywki były tak wyrobione jakby ktoś...
Gruby druk to efekt najprawdopodobniej wyrobionych łożysk wałka dolnego a powielanie to zużyty wałek teflonowy. A więc wg mnie do wymiany wałek teflonowy i łożyska wałka dolnego plus ewentualnie odrywacze.
witam. moje obserwacje opisałem w poście do którego link podałem wyżej. takie trzeszczenie o którym piszesz rzeczywiscie zachodzi. tak jak wspomnialem podczas wsywania i wysuwania kasety (mniej wiecej w połowie odległości zależnie od tego czy wkładam czy wykładam kasetę, wkladajac nie zalapuje tak szybko jak powinna, wysuwajac wysuwa tylko do połowy...
Zajrzyj do pieca i zobacz w jakim stanie jest wałek teflonowy czy nie jest obklejony tonerem. Dodatkowo sprawdż czy nie wyrobione są łożyska wałka dolnego
Wysokość głowicy jest stała - nie ma możliwości jej regulacji. Ustawienie wysokości taśmy mają wykonać "pazurki" na bocznej części głowicy. Możliwe więc bardzo (a nawet bardziej), że problem tkwi w brudnej rolce dociskowej (jak słusznie zauważył Kol. wkj), wyrobionemu łożyskowaniu wałka napędowego itp. Brudna rolka gumowa, stwardniała guma na jej powierzchni,...
Powodem mogą być wyrobione gniazda, w kolach zębatych lub wałku i szarpanie podczas ruszania. Jeżeli biegi włączały się ciężko, to powinieneś sprawdzić jaka jest przyczyna. Teraz znowu wydatek na nowe klucze? W krótkim czasie będzie znowu to samo.
Prawdopodobnie masz wykruszony- uszkodzony tryb na wałku pośrednim który zazębia się z wałkiem zdawczym lub tulejki są mocno wyrobione na wałku pośrednim i są zgrzyty, pora rozbierać silnik.
na bank masz wyrobione panewki wałka dolnego.
Pewnie wyrobione tulejki ślizgowe, wałka, w rurce wysięgnika.
Koło zamachowe nie wymaga wymiany a jedynie wałek (był bodajże w 3 srednicach). Na szybko jeżeli ma bicie to zdemontuj koło zamachowe, wybij z niego wałek, wbij odwrotnie tj. przód/tył, wcześniej wyczyść. Jednak odchył 1,5 mm to dużo i być może zarówno wałek jak i panewki sa wyrobione. W ostateczności podaj średnicę wałka i jego długość bo może będę...
Pompa do wymiany Dodano po 1 Puścił uszczelniacz , wyrobiona ośka wałka.
Najczęstsza przyczyna to wyrobione panewki wałka dociskowego, jeżeli druk słabiej utrwalony
Jeśli jesteś pewien, że wszystko jest z urządzeniem ok. - to pozostaje fuser. Masz "wygrzany" wałek teflonowy lub wyrobione łożyska wałka. Może być też problem z wałkiem dociskowym.
Paliwo mam nowe. Zapłon ustawiony jak ta lala. Problem jest na 99,9% w wyrobionej zębatce wałka napędu pompy oleju i aparatu zapłonu, która jest napędzana od ślimacznicy na wałku rozrządu. Mam nową taką ośkę i wkrótce ją wymienię. Pytanie tylko czy nie jest zjechany także ślimak na wałku rozrządu bo jeśli tak to umarł w butach. Nowy kosztuje fortunę.
Przyczyną nierównych obrotów były wyrobione uszczelniacze na wałku, po wymianie uszczelniaczy silnik pracuje prawidłowo
Cześć czy ktoś dostał ten wirnik ? Mam dokładnie ten sam problem z wyrobionymi frezami na wałku atakującym wirnika. Zjeczne w conajmnoej połowie. Przydałoby się również zmienić wałek przekładniowy. Rozwiązał może ktoś i znalazł coś podobnego bo szkoda na elektrośmieci trzeba ratować sprzęt. Pozdrawiam
Przypuszczam ze stosują standardowe uszczelniacze mechaniczne wiec coś można będzie dobrać w miarę tanio. Ważna jest średnica wałka. Dziwne ze na wale zostało wyrobione takie wgłębienie a nie powinno tego być bo uszczelniacz obraca się razem z wałkiem i jedynymi elementami gdzie występuje tarcie to grafit o ceramikę.
miałem podobne objawy jak właczalem do drukowania to sie wydruk nie utrwalil w piecu i mozna bylo go zmazac. sprawdz docisk ale nie sugeruj sie ze jest dobry, ja tak samo myslalem ze docisk jest prawidlowy a tu lipa. Uszkodzonymi elementami okazały sie łozyska slizgowe wałka silikonowego, byly wyrobione od wałka, po wymianie jak reka odjal. czesc
Przecież tam jest jeszcze licznik mechaniczny na linkę. Trzeba sprawdzić czy linka jest dobrze podpięta (mogła wyskoczyć z zatrzasków), a następnie czy końcówki wałka nie są wyrobione, czy wałek nie jest ukręcony, a na koniec sprawdzić ślimak na skrzyni biegów.
Krzywka na wałku nie jest wyrobiona,wytarta ?
Odepnij od wałka wieszaki łączące go z pancerzem i uruchom silnik z wałkiem w kierunku opuszczania. Jeżeli silnik się po kilunastu czy trochę więcej (max chyba ok 40) obrotów się wyłączy to krańcówka jest ok. Wtedy włącz silnik w kierunku podnoszenia, zatrzymaj i przekręcaj białą krańcówkę w kierunku "-". Sprawdź czy skok (liczba obrotów ) w kierunku...
Jeśli szanujesz swoją pracę i czas to wymieniaj wszystko podejrzane. Łożyska to w tej chwili groszowy wydatek, tylko nie kup najtańszego szmelcu. Elementy nowo zakupione porównaj dokładnie ze starymi, tzn nabite znaki i miejsce wpustu na klin na wałku itd. Potrafi nie pasować nawet skos zęba przy kołach różnych producentów. Oceń luz międzyzębny na reszcie...
Trzymać nie musi, wystarczy, że uszczelni wolne przestrzenie i zapobiegnie w ten sposób obracaniu się wałka w wyrobionym gnieździe, ale dorobić oczywiście też można.
Miękkie szklani do wymiany. Stuka jednakowo bez znaczenia czy wchodzi na obroty czy schodzi z obrotów? Czy przeg zdjęciem głowicy pokusił się o sprawdzenie luzów zaworowych? Mierzył krzywki na wałkach? Żadna nie jest zbyt wyrobiona? Jak coś stuka to bierze się stetoskop i się osłuchuje silnik, a nie go najpierw rozbiera.
Wydaje mi się, że są to pierścienie służące do sprawdzania średnicy i "okrągłości" wałków napędowych. Niestety nie wiem jak nazywają się one w języku "profesjonalnym". Pierścień taki po nasunięciu na wałek daje możliwość określenia tego czy jest idealnie okrągły bowiem w miejscach wyrobionych będzie widoczny prześwit. Proszę traktować to tylko jako...
Na pewno ma, każdy tak będzie miał bo w porównaniu ze starym wałkiem nowy ma niewyrobione krzywki a stare wałki mają krzywki już lekko wyrobione.
Co sądzicie o tym wałku? dodam ze krzywki nie są bardzo wyrobione tylko ta jedna... zmasakrowana.
Zobacz napędy Landmanna:http://grillcenter.pl/product-... Oczywiście całość można rozwiązać rewolucyjnie, jeden silnik z przekładnią poniżej komory rożna a napęd przenieść na wszystkie pręty łańcuhem Galla. Można zamowić tryby. Najpierw warto dociec czy to nie aby problem wyrobionego łożyskowania wałka...
jak wyrobione są łożyska wałka dolnego to słabo utrwala. Wówczas wydruk jest słabo utrwalony i wypukły i daje się łatwo ścierać. Oczywiście nie ma to nic wspólnego z wywaleniem dewelopera ale wydruki sprawiają wrażenie jakby były z developerem.
To nie jest kwestia zużytej głowicy,bo przecież w secamie jest wszystko OK. Ciekawa sprawa z tym dociskaniem. Może łożyska są wyrobione na wałku capstana ? I Sciąga taśmę ? A może ktoś rozregulował tor przesuwu taśmy ? Naciśnij delikatnie na prawy naciągacz lub wykręć go trochę,ale zapamiętaj w jakim był położeniu,żeby wrócić ewentualnie na początkową...
Naprawa przebiegła pomyślnie elementy wymienione. Wyrobione zęby na wałku oraz dźwigni oraz zerwana śruba. Elementy wymieniłem na Waryński. Podnośnik działa podnosi kosiarkę chociaż został jeden mankament który również był przed naprawą a mianowicie opada po czasie. Dziękuje za szybką pomoc- podpowiedź. https://obrazki.elektroda.pl/4678562600_...
teraz taką usterkę robiłem składa się na to kilka rzeczy Dodano po 4 może to być za duży luz między rybami na dolnym wałku albo wyrobione gniazda kulek
Mam też problem z wyrobionymi łożyskami ślizgowymi, jaki powinien być luz między wałkiem a ślizgiem łożyska, to działa na uszczelnieniu wodnym więc musi być szczelina - jaka. Dorobię takie łożyska tylko potrzebuję wiedzieć jaki zrobić wymiar w stosunku do wałka.
Walek mial wyrobione krzywki,ale i tak glowica byla sprzwdzona u slusarza i wszystko wporzadku.Dzis wymieniam czujnik i dam znac co jest 5.
Wymontowałam cały zespół napędowy tak jak tutaj na zdjęciu. Kupiłabym sobie całą tę część bo w starym mam połamane małe koło pasowe, rozsypane łożyska, wyrobione wpusty w wałku etc więc jakby te części wymieniał ze środka, to i tak by wyszło ze 20 zł mniej albo i tyle samo co za całość ze zdjęcia. No nieważne. Na tej części ze zdjęcia, która jest mi...
Blokadami niestety nie dysponuje, nie wiem też czy wszystko było ok przed naprawą - auto kupiłem z wyrobionymi krzywkami wałka rozrządu (zatkana magistrala olejowa), silnik czasami gasł na wolnych obrotach i miał problemy z rozruchem "na ciepłym" (które pozostały). Spróbuje jeszcze raz sprawdzić wężyki poodciśnień, jeśli to nie pomoże to przestawię...
Może jeszcze distal albo klej do łożysk (uszczelni ale jak zacznie przeciekać to pralka na złom) Ej kolego, a co ten magiczny klej ma tam uszczelniać? Przed wodą uszczelniać ma powierzchnia tulei z brązu i warga simeringa, natomiast w kupie ma to wszystko trzymać dobre łożysko 6204 osadzone bez luzu wewnętrzną tuleją na wałku. I oczywiście nie zrobi...
sprawdź łożyska pod wałkiem dociskowym czy nie są wyrobione. Może byćz jednej strony słabszy docisk i folia się skręca.
Odkręć pokrywę od zaworów i sprawdź czy nie ma luzów pod wałkiem, możliwe też że krzywki są już wyrobione
101Km jest na pompowtryskach jak dobrze pamiętam. Jednostka może generować spore koszty (wymiana wałków, wyrobione gniazda głowicy, regeneracja pompek). Turbo jest tu najmniejszą skarbonką. Jeżeli silnik pracuje bardzo dobrze, to dobrze. Tak naprawdę nie zdiagnozujesz w pełni mechaniki, bez rozkręcenia. Można podpatrzeć parametry z interfejsem diagnostycznym,...
Stary wałek wymieniłem bo ścieło kliny i wyrobiło już rowki na wałku a po drugie to wałek miał bicie bo stare łożyska były wyrobione. A co się reguluje tymi podkładkami z boku wałka rewersu, pod obudową łożyska?
Dostaliśmy kopiarke Ricoh Aficio 250 ,która po wymianie butli z tonerem zaczeła robic bardzo jasne kopie i zgłaszała informacje dodaj toner. Znależliśmy przyczyne, była to zębatka(wyrobiona zębatka) od wałka magnetycznego. Po wymiania zebatki na nową ,zrobila kilka ładnych kopii i zaczełą brudzic karti. Proszę o pomoc.
Mam taki problem z kopiarka j.w. Robi przekos całego wydruku lub kopii. Nie jest on równy tzn. nie wszystkie marginesy są takie same. Czy kopiuje z szyby czy z ADF-u jest to samo. Najmniejszy skos robi podczas drukowania. Czy może to być spowodowane źle ustawionym laserem (nie był nigdy ruszany - jest ustawiony fabrycznie)? Czy może wałek registracji...
sprawdź tuleje wałka dociskowego, jak są nierówno wyrobione to tak bedzie
Wnoszę, że aparat zapłonowy starego typu, masz wyrobione krzywki, bądź luzy na wałku za duże. Podmień aparat. Będzie ok na 100%.
Dołożył bym do tego jeszcze stan pompy. Stara, wyrobiona z luzami wzdłużnymi zębatek na wałkach robi takie same jaja.
Dużo hanek tak stuka, moja pierwsza hondziura miała wyrobionych parę krzywek na wałku rozrządu plus zużyte łożysko tego wałka od aparatu zapłonowego i ponoć to stukało - z powodu wyjazdu sprzedałem zanim się za to wziąłem, wiec nie mam pewności. Proponuje użycie rurki takiej jak do spryskiwacza i osłuchanie przy jej pomocy z którego dokładnie miejsca...
Jeśli mogę dorzucić swoje trzy grosze to ja w takich przypadkach szukał bym problemu w delivery rolles ( rolki wyprowadzania ). Najprawdopodobniej sa wyrobione i trzeba by je zmienić. Ale ja mam tańszy i prostszy sposób i zawsze skuteczny. Rolki wyjściowe sa dociskane sprężynkami - blaszkami. Wystarczy " zmodernizować " ich kształt tak aby kartka mocniej...
wyrobione łożysko wyrobione śrubki pokrętło wyrobione
dystrybucja sprzedaży zabezpieczyc samochod rower przekładnia
domofony cyfrowe reason instrukcja
Pobór prądu immobilizera Toyota Camry 2000 Fiat Scudo 1.6 JTD 2007 - Ograniczenie obrotów do 2500 RPM