Wystarczy. Dodano po 2 Tyle żeby płyn nie poszedł do odczynnika bo test wyjdzie błędny.
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
Ta tuleja zacytowana przez "robokop" to akurat zastosowana w nadwymiarze do niefrezowanego gniazda i z racji tego, że wystawała zbyt wysoko, oberwał się kołnierz. Mam poważne wątpliwości czy to akurat tak było, jak tak patrzę na ten destrukt. Głowica powinna być zdrowo zgięta po takim zdarzeniu. I nie są ani z mosiądzu, ani miedzi tylko " tombak"-stop...
dany232 to jest właśnie sprawdzenie domowymi sposobami uszczelki pod głowicą skoro ci płyn wywala to znaczy że jest pęknięta i spaliny się przedostają do ukłądu chłodzenia i tu się zaczyna problem a termostat w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia bo silnik się rozgrzewa do granic możliwości i termostat i tak się otwiera nagrzany nie przez płyn...
Witam poczytaj tu . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/v...
Przepraszam, że po takim czasie ale całkowicie zapomniałem o temacie. Problemem była jednak uszczelka pod głowicą. Po wymianie wszystkie objawy zniknęły jak ręką odjął. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Termostat koniecznie trzeba sprawdzić, oraz wentylator jak wspomniane wcześniej
UPG.. Tak szybko by padła? Mój znajomy miał podobny problem i.. jego mechanik rozwiązał go za 200 zł - podobno wymienił jakąś uszczelkę - niestety taki z majstra przyjemniaczek, że nie chce podpowiedzieć co to było, a mam do niego ponad 300 km. Cd Chłodnicy EGR - może tam właśnie jest jakaś uszczelka? Niestety nie znam konstrukcji tego układu, połączeń...
Co koledze przeszkadza pomierzyć ciśnienia na cylindrach.
Witam. Posiadam Volvo V40 2014 r. 2.0 D 190 KM. Mam taką przypadłość przed wymianą i po wymianie uszczelki pod głowicą, ten sam problem, czyli wywala płyn ze zbiorniczka. Nie gotuje się, ogrzewanie. Jakieś podpowiedzi? Pozdrawiam.
Zadałeś pytanie i praktycznie sam sobie odpowiedziałeś. Znaleźć przyczynę zapowietrzenia, odpowietrzyć i będzie chodziło. Zawór dziwnie dźwięczy bo zapowietrzony, zbiornik wyrzuca płyn bo się piana w układzie nie mieści.
Witam. Mam ten sam problem z H1 2.5 z 2008r. Wyrzuca płyn przez zbiorniczek. Dolny przewód chłodnicy i chłodnicy są zimne. Auto nie grzeje się. Wymieniłam uszczelkę, termostat, pompę wody,głowica sprawdzona, blok silnika jest cały. Udało się ustalić przyczynę, bo ja nie wiem już gdzie szukać.
Robiłem test są spaliny w płynie podejrzenie padło na EGR. Dam znać czy pomogło :)
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
dzisiaj auto wraca 800km i nic się nie dzieje Spójrz na termometr za oknem.
Ja bym obstawiał sprężarkę powietrza.
Witam Kolego pawelek90 czy poradziłeś sobie jakoś z tym problemem bo mam to samo i ciekaw jestem co jest przyczyną? Za odpowiedż z góry dziękuję
Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
Więc trzeba byłoby zapytać czy pompa wody była sprawdzana, a korek w zbiorniku wyrównawczym zmieniony ?
temat rozwiązany wytwornica pryskała dlatego że odkręcił się element gdzie wytwornica puszczała dym
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
Witam. Czy udało ci się znaleźć przyczynę tej awarii w vw T5. Mam ten sam problem i nie moge znaleźć. Z góry dziękuje za odpowiedź
Dla innych z tym samym problemem-glowica kompresora lub jej uszczelka
Tam gdzie są "te dziurki" był zalany pierścień gumowy który uszczelniał termostat. Sprawdzenie dlaczego wyrzuca płyn to raptem 15 minut. Oddaj do normalnego mechanika.
temperatura dochodzi do 102c zaczyna gotować płyn wiskoza nie rusza Elektromagnes, po podpięciu potencjometru zamiast czujnika wisko, złącza się przy temperaturze 106c Wlej płyn zamiast wody, usuń dziurę w układzie chłodzenia (prawdopodobnie uszkodzony korek) i będzie działać. W układzie musi być ciśnienie.
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
A jak masz zgaszony silnik i w układzie powietrza masz stan czyli ok 12 bar. Włącz zapłon i spróbuj załączyć retarder na wyłączonym silniku i sprawdz czy masz powietrze w zbiorniczku
Mam podobny problem. Jestem na etapie diagnozy tego problemu. Wyrzuca płyn przez zbiornik wyrównawczy. Dodam jeszcze, że dzieje się to co jakiś czas — nie ma reguły. Moje podejrzenie: termostat, wieszająca się pompa wody lub czujnik temperatury. Ktoś miał taki problem i już się z nim uporał? Dodano po 45 Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM CRB
Układ został odpowietrzony?
Ja bym raczej szedł w stronę że padła uszczelka pod głowicą i dmucha spalinami do układu chłodzenia. Zapowietrza go i wyrzuca płyn do zbiornika. Są testery obecności spalin w zbiorniku płynu chłodzącego.
Witam wszystkich. Mam tą samą sytucję w GV 1.9. Wyrzuca płyn na zimnym silniku. Wymienione już w samochodzie prawie wszystko (rozrząd, pompa wody oryginalna, chłodnica, termostat, przewody wodne drożne aż w końcu drugi silnik po generalnym remoncie) sytuacja nadal bez zmian - pomocy bo ręce opadają walczę już pół roku z tą bestią. Pozdrawiam.
Witam. Mam taki problem z Golfem III. W zeszłym roku koledze wymieniałem uszczelkę pod głowicą i wszystko do tej pory było dobrze dopóki nie wymienił wody na płyn. Po kilku dniach po tej oto wymianie zaczął się gotować płyn i wywala go ze zbiorniczka wyrównawczego. Ogrzewanie działa ale znów nie robi się ciepła chłodnica na wolnych obrotach, ale gdy...
Do spraedzenia korek i sama szczelnosc ukladu chlodzenia. Wnioskując z tego co pisze autor, to układ jest szczelny, tylko robi się ciśnienie.
Ale chodzi mi że auto pracowało 3 godziny przed ściągnięciem głowicy i to jest zdjęcie zaraz po zdjęciu głowicy dlatego się pytam co to jwst
Sprawdź czy tym cienkim wezykiem co się odpowietrza silnik co idzie do zbiorniczka leci płyn. Musi dosyć mocno leciec. Jeśli nie to ten kruciec plastikowy co jest na bloku jest zapchany i tam zostaje powietrze. Zdejmij ten cienki wężyk i przepchaj drucikiem i będzie ok. Często wszyscy wymieniają głowice silniki i jest to samo bo ten plastik wykręcają...
kwantor a jak on się będzie wtedy zachowywał? w jakim wypadku wybadam że to akurat wina powietrza?
Brak obiegu za niska wydajność pompy wody. Zdarza się w starych autach.
Ostatecznie po zdjęciu i regeneracji głowicy, wymianie zaworów, uszczelniaczy, UPG problem ustał. Najdziwniejsze jest to, że nikt nie wie którędy puszczało spaliny do chłodzenia.
Kolego przerabiałem ten temat doskonale. po pierwsze zbiornik ma dwa korki przynajmniej mój maił odkręcasz mały korek i duży lejesz płyn do pełna przez duży aż przestaje lecieć powietrze z małego (korka) otworu zakręcasz mały korek , odciągasz płyn z dużego korka do odpowiedniego stanu. tak wygląda procedura odpowietrzania TOYOTY YARIS VERSO D4D 1.4...
Zatkane przewody, padnięty termostat, zrób test na obecność spalin w układzie chłodniczym.
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Jeśli w zbiorniczku nie robi się maź, a głowiczkę sprężarki masz nową to zostaję Ci zdjęcie głowicy. Olej czysty, płyn czysty, głowiczka nowa. Ale wydaje mi się że jak auto zjechało z trasy to była jakaś piana w układzie chłodzenia.
wyrzuca jak jest ciepły.
Witam mam problem w Fendt favorit 509 mianowicie wyrzuca mi płyn chłodniczy przy ciężkiej pracy w polu ale jest tak że w pracy jest wszystko dobrze ciągnik trzyma cały czas 86 stopni temperaturę ale jak skończę pracować i zatrzymam ciągnik to na postoju temperatura rośnie i wyrzuca korkiem płyn. Jaka to może być przyczyną ? Dodam że jeżdżąc normalnie...
Odłączałem przewód powietrzny od osuszacza i wtedy dalej płyn się przelewał, czy w ten sposób można wykluczyć sprężarkę? Zawór od ogrzewania mam zamknięty, ale mały obieg (na chłodnicę) nie jest zamknięty. A czy przypadkiem to właśnie ten przewód nie jest odpowietrzeniem chłodnicy i dlaczego akurat idzie tam gdzie korek, a nie np. bezpośrednio do zbiornika...
No właśnie nic nie pominąłem, starałem się wszystko w miarę dokładnie opisać. Wypluje wodę tylko po zgaszeniu silnika i w zimne dni, jeżeli jest na dworze ok. 10 stopni i wzwyż woda nie ucieka, i to jest bardzo ciekawe. Sam przypuszczam że to co najmniej uszczelka pod głowicą, ale zastanawiające jest również to że nie zapowietrza nagrzewnicy. Płynu...
wyrzuca płyn zbiorniczka wyrzuca płyn chłodniczy wyrzuca płyn chłodzący
wsady airbag panel fotowoltaiczny kalkulacja lodówka czujnik temperatura amica
interfejs diagbox bateria milwaukee
Płytka SWA 955 - 5EX Turbo Quatro: Czy ma wbudowany symetryzator? LGUP H736 – brak listy modeli, LG G4s nie wykrywany, UPPERCUT, LGUP_Common.dll, sterowniki