Zazwyczaj od strony wałka to zasysa powietrze jak uszczelniacz stary i olej się pieni.
Więc coś masz zaślepione. Z wtrysków musi coś z pod igły polecić. Im bardziej zużyty tym więcej. Do tego z pierwszej pompki idzie przelew do góry na wtryski, a z tamtąd do zbiornika. Jak pompka siada to daje coraz mnie paliwa. Dla silnika starcza, a na przelew nic już nie idzie.
Witam jak w temacie podnośnik kanałowy iława. Mimo wymiany uszczelnień wyrzuca olej tak jakby śruba odpowietrzająca była nieszczelna i po przepompowaniu oleju i podniesieniu tłoka olej przelewa sie do wężyka przelewowego nadmiaru. Czy jest on od nadmiaru? Poza ty widać że sprężyna ciągnąca tłok spowrotem jest albo za krótka albo producent ma specjalny...
Witam, mam problem w silniku 1HC102. Silnik zamontowany jest w traktorku typu SAM i jadąc w dół olej mocno wylewa się przez korek wlewu. Ktoś wie, o co chodzi? Ciśnienie dmucha przez korek wlewu i bagnet oleju. Jadąc pod górę lub po równym nic takiego się nie dzieje. Silnik pali na moc, ale właśnie będąc przechylonym w stronę głowicy, wychlapuje olej....
Uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Koszt około 115,- za cały zestaw na zawór. Wymiana z kanału 30minut z zalaniem oleju.
Centymetr lekko za wysoko powinna być niżej gdzie idą te węże nie mam pojęcia myślisz że na tych lekko rozmazanych zdjęciach ja coś zobaczę. Na temat oleju też nic nie powiedziałaś.
Jest uszczelka. Mam ja założona nowa i dalej wyrzuca olej
Jeśli przy uruchomionym silniku to normalne. Jeśli przy zgaszonym to masz zatkane odpowietrzenie silnika.
Witam. Mam problem z odpalaniem C-330. Odpalam go zawsze przez odprężnik. Jak odpali to podczas pracy wyrzuca olej przez wlew oleju? Proszę o poradę. Pozdrawiam.
To zobaczcie do silnika czy już nie ma pelno w nim oleju,bo może tuleja zrobiła pyk,poszła woda do skrzyni korbowej i podniosło tak stan oleju ze wylewa się odmą.
Wlasnie chodzila mi kilka minut na odkreconym wlewie oleju i nic tam nie wyrzuciło oleju..
Witam. W drodze powrotnej z dalekiej trasy po sprawdzeniu poziomu oleju w silniku okazało się że jest go zbyt mało dolałem więc. Sprawdziłem na drugi dzień, okazało się , że wlałem zbyt dużo i jest ok 3 mm ponad max. Próbowałem za pomocą wężyka i strzykawki pozbyć się nadmiaru oleju trochę wyciągałem , ale nie da rady już więcej. Pomyślałem więc, że...
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
Kolego po zmianie aparatu należy ustawić zapłon.
Układ z serwosiłownikiem, pewnie nalane nie wiadomo czego zamiast "Boxolu". Dodatkowo układ może powietrza dostawać.
Jeśli chodzi o biegi to najprawdopodobniej masz za gęsty olej lub poprostu zóżyty i teraz przy mrozach tak będzie się dzialo. Proponuje zmienić na nowy może jakiś lepszy. A co do wycieku z silnika i oparów z korka wlewu oleju to niestety nieda się juz nic zrobic chyba że remont silnika. Silnik ma już przedmuchy pewnie już ma troszke przejechane, ale...
Jedź do mechanika, sama nic nie zdziałasz, a przez internet nie da się postawić wiążącej diagnozy.
usterka naprawiona winne byly uszczelki i jazda na wodzie kamien prawie calkowicie zatkal kanaliki miedzy glowica a blokiem.Lecz to nie koniec mojej udreki peugeot po odpaleniu pracowal okolo 30 min az skonczylo sie paliwo i zdechl zlanie 30l ropy nic nie dalo kreci i nie pali na plaku lapie ma ktos jakis pomysl z ktorej strony to teraz ugryzdz
Ocz0 ja miałem na myśli silniki ,,siłowe'' na jednofazowych się nie znam bo one mają uzwojenie rozruchowe i moment obrotowy przy starcie mają podobno niższy od trójfazowych .Wyjsciem jest redukcja obrotów wówczas silnik ma lżej startować ale na wydajności się traci . siwyalf obroty hs 11 mogą być różne nawet do 2800/min w zasadzie kwestia chłodzenia...
Nie wiem dokładnie bo nie ma wskaźnika tem oleju
Powrócę ponownie do tematu. Chciałem zapytać Was Panowie, jaka jest różnica między sprężarką HS 11 a HS 24 prócz tego że HS 24 ma smarowanie niezależne (swoje) a HS 11 z silnika. Dlaczego pytam? Otóż zakupiłem za 100zł używaną sprężarkę HS 24. Rozebrałem ją, łożyska na korbowodzie w stanie idealnym, zero luzów, cylinder również nie porysowany i bez...
Nieszczelna oś klap kolektora ssącego przy siłowniku pneumatycznym powoduje,, wyrzucanie " oleju z kolektora . Można z tym jeździć albo wymienić kolektor .
Stacja klimatyzacji Bosch Tronic 0128 Podczas pobierania czynnika z samochodu po chwili wywala czynnik przez pojemnik na pobrany olej. Rozebrany i wyczyszczony elektrozawór. Dalej to samo. Ma może ktoś jakieś doświadczenie z tym urządzeniem? Z góry dziękuję. AI: Czy problem pojawia się na każdym samochodzie, czy tylko na konkretnym pojeździe? Podpinane...
Z tych trzech rzeczy ; zawór zwrotny na odsysaniu - tak, może być powodem cofania się oleju do podstawy a co za tym idzie może puszczać olej na sterowanie, zawór zwrotny - tak i wtedy cały czas będziesz miał ciśnienie z baniaka cofające się do śruby i zbiornika oleju może powodować wyrzucanie oleju (słabe odciążanie) elektrozawór - stwierdziłeś że jest...
Czy w chłodnicy nie "zostawiłeś" czegoś - szmatka itp. Czy nie przybywa oleju w silniku, czy (w najgorszym przypadku) nie "pryska" z wydechu (uszkodzona uszczelka). Sprawdź też odpowietrzenie chłodnicy (rurka obok korka). Zmień korek chłodnicy.
To normalne przy nieszczelnym korku. Ewentualnie odme sprawdź
Napewno odma leci do klapy zaworów fabrycznie w zależnosci od modelu i warunek nie z plastikową odmą ,a metalową z pojedyńczym wyjściem do góry /sprawdzałem/. Napewno te wyrzucanie oleju jest też zwiazane z temperatura silnika /wyrzuca przy dużej temperaturze / moim zdaniem tak powinno sie zrobic wąż odpowietrzający idzie do klapy zaworów przy korku...
to zanaczy że przewody maja byc stalowe? Bo miedź to lutowanie twarde? Czy warto zawracać sobie głowę dla 2 m rurek? Oczywiście, że chodzi o lutowanie. Problem polega na takim sposobie połączenia elementów, aby uniknąć powstania zanieczyszczeń chemicznych i fizycznych, które po wymieszaniu z czynnikiem chłodniczym i olejem zabrudzą całą instalację...
Witam. Przyczyną białego dymu przeważnie jest ,,spalanie" płynu chłodniczego.Jesli chodzi o wyrzucanie oleju przez bagnet to jest za duże ciśnienie w komorze korbowej silnika.Sprawdź zawór odmy.
Co do lekkiego dmuchania, to chyba może być, ale sprawdź, czy tak samo dmucha na wysokich obrotach. Ja dzisiaj sprawdzałem w swoim Passacie no i na wolnych obrotach lekko dmucha przez otwór wlewu oleju, ale już na wysokich nie dmucha. Jeśli chodzi o wyrzucanie oleju, to przy dmuchaniu małe kropelki oleju napewno bedą porywane i wyrzucane na zewnątrz,...
Tak objawia się pęknięta głowica. Problem pewnie był wcześniej ale przy niższym ciśnieniu w cylindrze ilość gazów w płynie była na tyle mała że korek sobie z nimi radził. Teraz już jest ich za dużo i wyrzuca płyn. Jedyna szansa to chłodnica EGR jak jest że ona się gotuje (przy pchana) lub nieszczelna. Przy pękniętej/wadliwej głowicy nieraz widać takie...
Sprężarka od schładzarki nadaje się na pewno. O ile pamiętam ciśnienie to ok 15 bar. Niestety wydajność jest dość niska. problemem jest też wyrzucanie oleju (w oryginalnym układzie olej krąży w obiegu zamkniętym)
Tylko jak będziesz robił kompresor , to załóż jakiś zbiorniczek z filtrem ,bo w agregatach od lodówek normą jest wyrzucanie oleju a im starszy tym więcej ( w lodówce ten olej krąży w układzie i nie przeszkadza)oczywiście nie pluje nim jak motopompa strażacka wodą :D ale coś tam leci . Pozdrawiam
Z uwagi na pogodę jaką mamy za oknami polecam sprawdzić drożność odmy. Zatkana powoduje wzrost ciśnienia w skrzyni korbowej i wyrzucanie oleju gdzie sie da. Sam wymieniłem simering w araracie zapłonowym niepotrzebnie bo miałem zatkaną odmę. Simering był na pewno dobry a olej i tak wywalało. Przy robocie zdjełem dla zasady wąż odmy i okazało się, że...
Witam. Proszę o pomoc w naprawie kompresora tłokowego Magnum ZVA50. Po włączeniu kompresor kręci, coś tam pompuje i po chwili się wyłącza wyrzucając bezpiecznik (ten na urządzeniu). Myślałem na początku, że mu za zimno ale po wystawieniu na słońce i nagrzaniu problem nie znikł. Oleju jest wystarczająco i jest klarowny. Uszczelkę zaworu zwrotnego przeszlifowałem...
Dzięki serdeczne za podpowiedź, ale czy wyrzucanie oleju odmą tak naprawde jest normalną rzeczą ? , tym bardziej, że mój Caddy ma dziwny jak dla mnie objaw wyrzucania oleju po wyjęciu bagnetu na zapalonym silniku. Jak dla mnie jest to objaw zapchanej odmy i w związku z tym pytanie do was czy odme w tym silniku można jakoś przeczyścić i czy olej w układzie...
Witam. Szukałem na forum ale nie znalazłem niczego podobnego. Posiadam Seata Leona 1.8tsi 160km. Po przejechaniu około 300km jadąc z stała prędkością okolice 120km/h. Gdy zjechałem z trasy. Zauważyłem że coś jest nie tak auto zaczęło drżeć przy wchodzeniu na oboty (od 3tys obotow ) Przy przyspieszaniu. Błędy misfire 3cyl oraz 4 cyl. Dodam że był także...
Witam, Zrobiłem tuleje, które się obsunęły, nowe pierścienie,nowe uszczelki i płyn przestało wyrzucać, kompresji nie było już ale zauważyłem,że auto straciło na mocy, jest słabsze(było tak odrazu). Na przejechanych 4 tys km musiałem dolać 5 l płynu chłodniczego-niby mowili ze sie odpowietrza...Wczoraj na włączonym silniku otworzyłem wlew oleju i poszedł...
Wyrzucanie oleju tym odpowietrznikiem działo się na wyłączonym retarderze, wcześniej było dobrze więc za duży stan oleju odpada, retarder normalnie działał i działa. Problem raczej rozwiązany, zmieniony zawór bezpieczeństwa i pierścień z O-ringiem na tłoczku zaworu. W przewodzie którym dochodzi powietrze znajdował się olej z retardera. Po przejechaniu...
Wymieniłem chłodnice i termostat, po zalaniu płynem temp. wody dochodzi do 95 c a dolne węże są zimne. Kiedy naciskam te dole węże to wychodzi powietrze i na to miejsce dolewam płynu ale gdy temperatura rośnie to wyrzuca mi płyn do zbiorniczka. Dla przypomnienia, mam instalację gazową. Nagrzewnica nie doje ciepła. Wąż powrotny z nagrzewnicy zimny. Nie...
Zamoczony filtr dostarcza mniej powietrza, kosiarka może słabnąć lub nie odpalać, więcej palić i dymić na czarno. Ustaw obroty silnika w serwisie, problem ustanie, za wysokie obroty powodują wyrzucanie oleju do odmy.
Zapewne tak, dla pewności sprawdziłbym jeszcze korek wlewu płynu, ale ten brak ogrzewania to bardziej mi na uszczelkę wróży. A że nie ma oleju w płynie, płynu w oleju... Bo uszczelka uszkodzona między komorą spalania a kanałami wodnymi, ciśnienie z cylindrów dostaje się do układu chłodzenia.
Witajcie. Proszę o pomoc w diagnozie. Seicento ojca ma wycieki oleju do filtra powietrza. Tak, że filtr trzeba wymieniać co 3 mies. Samochód ma 95 tyś. przebiegu. Mechanik powiedział ojcu, że to objaw zużycia tłoków i cylindrów. Nie wykonano pomiaru ciśnienia. Czy to możliwe przy takim przebiegu i spokojnej jeździe? Samochód był kupiony kilka lat temu...
No tak, to fakt. Siłownik ma niepełnego przesuwu tłoka ale takie siłowniki są standardowo montowane do C360 i u nikogo nie ma pełnego przesuwu tłoka ponieważ wtedy koła by się złożyły pod kątem niemal 90 stopi i nie muszę mówić czym by to skutkowało. I u innych problemu nie ma a tu jest. A czym może być spowodowany utrudniony przepływ oleju przez orbitrol?...
Perkins robi najgorsze tłoki, nie mają wkładek stalowych. Pękają przegrody pomiędzy pierścieniami nie tylko w czasie używania samostartu.
Powinien być tam gdzie jest śrubunek ale albo jest niesprawny albo go tam nie ma. Płytki w głowicy też do sprawdzenia. Na wylocie powinna być chłodnica sprężonego powietrza (rurka z żeberkami) z możliwością spuszczenia kondensatu (wody) w najniższym punkcie przed wejściem do zbiornika. Sama sprężarka powinna być chłodzona- wentylatorem z koła pasowego...
Uszczelniacze wymienialem nic to nie pomoglo. Glowica byla na regeneracji i powiedzieli mi ze jest szczelna. Remont robilem z uwagi na wyrzucanie plynu chlodniczego zbiormiczkiem. A co powiesz na podpieranie zaworow? Moze cisnienie oleju zbyt wysokie lub niskie.
Pudło nie jest niczym innym, jak łącznikiem kolejnych odcinków dolotu z filtra do turbiny. Dodatkowo zwiększenie objętości przewodu i jego przekroju zmniejsza prędkość przepływu i obniża hałas, być może pełni też rolę bufora powietrza przy szybkich zmianach ciśnienia w dolocie. W środku nic nie ma... W silniku 2,4 - ze względu na jego inne usytuowanie...
W tym silniku nie da się wymienić uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy Da się wałek w bok wyjąć. Jak poszukasz to w necie znajdziesz dokładny opis. Wymiana pierścieni może nic nie dać a nawet jeszcze pogorszyć sytuację, więc taki remont po łebkach to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Ciekaw jestem czy od 8mio zaworowca innego np monowtrysku...
Witam. Od dłuższego czasu mam problemy z automatyczną skrzynią w swoim Passacie (2E). Ostatni z nich to wyrzucanie oleju przez element z plastikowym kapturkiem (nie wiem jak on sie nazywa) który znajduje się po prawej stronie czujnika prędkościomierza. Dlaczego tak sie dzieje? Dodatkowo gdy mechanicy szukali wycieku wyszło na jaw że skrzynia mocno wyje....
Ogrzewanie działa. Dodam że temperatura podnosi się wywali wodę lub jej część i opada znów do poziomu. Czy może to być wina termostatu ze blokuję się i ciśnienie w układzie rośnie? Bo woda jest czysta bez oleju oraz olej jest bez wody gdy by była uszczelka pod głowica raczej coś by się działo z kompresja a silnik pracuje rowno nie ksztusi się nie dymi
wyrzucanie oleju bagnetem wyrzucanie oleju przez wydech wyrzucanie oleju przez skrzynie
tablet dodatkowy zasila volvo silnika przerywacz obwodu
volvo czujnik skrzyni volvo penta
Lokalizacja modułu BCM w Opel Astra K Wymiana dolnej uszczelki drzwi w zmywarce Samsung – instrukcja krok po kroku