Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Czy załącza się wentylator?
Wystarczy. Dodano po 2 Tyle żeby płyn nie poszedł do odczynnika bo test wyjdzie błędny.
Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
Ta tuleja zacytowana przez "robokop" to akurat zastosowana w nadwymiarze do niefrezowanego gniazda i z racji tego, że wystawała zbyt wysoko, oberwał się kołnierz. Mam poważne wątpliwości czy to akurat tak było, jak tak patrzę na ten destrukt. Głowica powinna być zdrowo zgięta po takim zdarzeniu. I nie są ani z mosiądzu, ani miedzi tylko " tombak"-stop...
dany232 to jest właśnie sprawdzenie domowymi sposobami uszczelki pod głowicą skoro ci płyn wywala to znaczy że jest pęknięta i spaliny się przedostają do ukłądu chłodzenia i tu się zaczyna problem a termostat w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia bo silnik się rozgrzewa do granic możliwości i termostat i tak się otwiera nagrzany nie przez płyn...
Witam poczytaj tu . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/v...
Trudno powiedzieć, jak głęboko sięgają pęknięcia. Konieczne jest oddanie głowicy na test szczelności płaszcza wodnego.
Witam, wyntylator chłodnicy w tych silnikach załancza na sie dopiero przy temp 100C a wyłancza przy 95C , w opelku mam ukł. cisnieniowy dlatego korek zakrecamy zacznij od odpowietrzenia ukł. chłodzacego, musisz poluzowac czujnik temperatury przed dolewka płynu dolewamy płyn, jak juz przez oplyn bedzie nam leciec bez powietrza przez odpowietznik zbiorniczka...
Czy to samo dzieje się jak włączysz na full ogrzewanie ?.
sam zauważyłeś ,że gdy masz otwarty zbiorniczek i gdy płyn się nagrzewa to płyn ci się będzie nawet wylewał z tego zbiorniczka jak jest otwarty Znowu się narażam z moimi wywodami. Tak duże podnoszenie się poziomu płynu w otwartym zbiorniku wyrównawczym świadczy ni mniej ni więcej, tylko o jednym - o obecności w objętości układu chłodzącego pęcherzy...
No to zostały te dwie gorsze opcje. Jak jeszcze ostrzejsza jazda powoduje narastania problemu to typowy objaw uszczelki lub głowicy.
Prawdopodobne poszła uszczelka pod głowicą Pozdrawiam daro To by wyszło na teście CO2.
po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka Może pompa padła
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
A powiedz mi pcha gazy to jak jest to możliwe że nie ma CO2 Bo w powietrzu doładowanym jest go na tyle mało,że test tego nie wykryje tak jak pisał kol. stanisławpiotr. Jeśli test jest marnej jakości to nawet nie wykryje nieszczelnej chłodnicy EGR a tam są spaliny chłodzone cieczą.
Masz na pokrywce termostatu termowłącznik wentylatora? Powinien być wkręcony od góry a do niego podłączona kostka z 2 przewodami. Jeśli masz to sprawdź przy jakiej temperaturze włącza Ci wentylator. Jeśli nie masz tego włącznika tzn. że wentylatorem steruje komputer silnika (włącza wentylator przy ok. 105 st C )a Escort będzie miał tendencję do przegrzewania...
Moim zdaniem elektryczny wentylator również pracuje. Miałem tak w swoim a4 gdy łapał powyżej 90° to wentylator się załączał gdy klima była wyłączona.
Przepraszam, że po takim czasie ale całkowicie zapomniałem o temacie. Problemem była jednak uszczelka pod głowicą. Po wymianie wszystkie objawy zniknęły jak ręką odjął. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Jest szansa że źle odpowietrzyłeś albo zatkany i lokalnie gotuje. Odpowietrzałem kilka razy, również korkiem pod klapą gaszącą co sprawia trochę trudności, żeby się tam dostać. Witam serdecznie ewentualnie korek do wymiany . Korek podmieniałem ze sprawnej BMW E39 z silnikiem M57, efekt ten sam. 1. Chłodnicza egr wykluczyles. 2.pompy wykluczyles? 3....
Witam wszystkich. Mam tą samą sytucję w GV 1.9. Wyrzuca płyn na zimnym silniku. Wymienione już w samochodzie prawie wszystko (rozrząd, pompa wody oryginalna, chłodnica, termostat, przewody wodne drożne aż w końcu drugi silnik po generalnym remoncie) sytuacja nadal bez zmian - pomocy bo ręce opadają walczę już pół roku z tą bestią. Pozdrawiam.
Chłodnica ma oddawać ciepło więc wpływa gorące a wypływa dołem zimne. Działa jak należy.
Dodano po 5 Witam, a czy układ chłodzenia jest na pewno dobrze odpowietrzony ? Czy ta awaria wystąpiła nagle czy wcześniej było wszystko dobrze z retarderem i ukł. chłodzenia ?
Zadałeś pytanie i praktycznie sam sobie odpowiedziałeś. Znaleźć przyczynę zapowietrzenia, odpowietrzyć i będzie chodziło. Zawór dziwnie dźwięczy bo zapowietrzony, zbiornik wyrzuca płyn bo się piana w układzie nie mieści.
W ten sposób że przed nagrzewnicą robiłoby ciśnienie, lecz też nie mogę w to dowierzyć. Jak myślisz chłodniczka egr mogła przepuścić płyn?
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
Auto sprzedane
Sprawdź, czy nie ma benzyny, płynu chłodzącego. I czy pompa wodna obraca się.
Tam gdzie są "te dziurki" był zalany pierścień gumowy który uszczelniał termostat. Sprawdzenie dlaczego wyrzuca płyn to raptem 15 minut. Oddaj do normalnego mechanika.
UPG.. Tak szybko by padła? Mój znajomy miał podobny problem i.. jego mechanik rozwiązał go za 200 zł - podobno wymienił jakąś uszczelkę - niestety taki z majstra przyjemniaczek, że nie chce podpowiedzieć co to było, a mam do niego ponad 300 km. Cd Chłodnicy EGR - może tam właśnie jest jakaś uszczelka? Niestety nie znam konstrukcji tego układu, połączeń...
dzisiaj auto wraca 800km i nic się nie dzieje Spójrz na termometr za oknem.
Witam. Mam ten sam problem z H1 2.5 z 2008r. Wyrzuca płyn przez zbiorniczek. Dolny przewód chłodnicy i chłodnicy są zimne. Auto nie grzeje się. Wymieniłam uszczelkę, termostat, pompę wody,głowica sprawdzona, blok silnika jest cały. Udało się ustalić przyczynę, bo ja nie wiem już gdzie szukać.
Witam Kolego pawelek90 czy poradziłeś sobie jakoś z tym problemem bo mam to samo i ciekaw jestem co jest przyczyną? Za odpowiedż z góry dziękuję
Ja bym obstawiał sprężarkę powietrza.
Tuleja na złom. Do tego jak dla mnie jest za nisko osadzona.
Parę razy wymieniłem termostat w swoich samochodach, ale jedyne objawy to: * przegrznie, wyrzucanie płynu, wskazówka na czerwonym * niedogrzania, duże spalanie (zima), wskazówka za nisko Falowania i gaśnięcia nie miałem.
Oddałem samochód do mechanika i stwierdza że może być to wina termostatu, dzięki za szybko Odpowiedź, dam znać co z tego wyniknie
Więc trzeba byłoby zapytać czy pompa wody była sprawdzana, a korek w zbiorniku wyrównawczym zmieniony ?
Ja bym raczej szedł w stronę że padła uszczelka pod głowicą i dmucha spalinami do układu chłodzenia. Zapowietrza go i wyrzuca płyn do zbiornika. Są testery obecności spalin w zbiorniku płynu chłodzącego.
Widocznie wyciek płynu następuje dopiero przy podwyższonym ciśnieniu w układzie sprawdź na nagrzanym silniku, sprawdź jeszcze przy włączone i wyłączonej nagrzewnicy czy są jakieś ubytki, Może pompa wody ma nieszczelność i wyrzuca płyn.
Masz rację, lecz Mercedes, DAF, MAN i inni też tego nie przewidywali, że kawitacja bloku powali im prognozy. Przewidują natomiast wymianę bloku, głowicy na nowe. Wyjmij z portfela kilkadziesiąt tysięcy, bo tak przewidział producent. DAF i MAN mają tuleje nadwymiarowe, w takich przypadkach opracowali procedurę naprawczą przez frezowanie gniazd bloku...
temperatura dochodzi do 102c zaczyna gotować płyn wiskoza nie rusza Elektromagnes, po podpięciu potencjometru zamiast czujnika wisko, złącza się przy temperaturze 106c Wlej płyn zamiast wody, usuń dziurę w układzie chłodzenia (prawdopodobnie uszkodzony korek) i będzie działać. W układzie musi być ciśnienie.
Wymieniłem zbiorniczek, korek, nagrzewnice i chłodnice zaworu EGR, dolegliwości minęły. Niech Ci mechanik zrobi obejście chłodnicy zaworu EGR i zobaczysz, czy dalej będzie wyrzucało płyn.
Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
podobno najlepszy planujący głowicę warsztat gdzie? korku wymieniony? głowicy przez fachowy warsztat test szczelności? 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk. . http://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytkow...
temat rozwiązany wytwornica pryskała dlatego że odkręcił się element gdzie wytwornica puszczała dym
Czyli jednak to pompa.....:[ chciałem nadmienic ze układ był zalany płynem boxol wczesniejszy własciciel spaprał robote!!!!! JAk odpale auto to jest ok płyn w zbiorniczku jest normalny czyli taki jak zawsze ale po chwili płyn który wraca do zbiorniczka jest tak jakby natleniony z bombelkami, i wtedy pompa zaczyna wyc i kierownica troszke ciezkawo czasem...
Witam. Mam taki problem z Golfem III. W zeszłym roku koledze wymieniałem uszczelkę pod głowicą i wszystko do tej pory było dobrze dopóki nie wymienił wody na płyn. Po kilku dniach po tej oto wymianie zaczął się gotować płyn i wywala go ze zbiorniczka wyrównawczego. Ogrzewanie działa ale znów nie robi się ciepła chłodnica na wolnych obrotach, ale gdy...
Ale chodzi mi że auto pracowało 3 godziny przed ściągnięciem głowicy i to jest zdjęcie zaraz po zdjęciu głowicy dlatego się pytam co to jwst
Możesz trzymać na 2000obr i obserwować. Na czas tego możesz wyłączyć ogrzewanie w kabinie wtedy układ zagrzeje się szybciej. Dodano po 2 Potrzymaj go na tych 2000obr i obserwuj co się dzieje z poziomem płynu , następnie zgaś silnik , zobacz ile jest płynu ew uzupełnij do połowy pomiędzy MIN a MAX i w trasę. Zrób jakieś 10km ale dając temu silnikowi...
kwantor a jak on się będzie wtedy zachowywał? w jakim wypadku wybadam że to akurat wina powietrza?
Witam, Zrobiłem tuleje, które się obsunęły, nowe pierścienie,nowe uszczelki i płyn przestało wyrzucać, kompresji nie było już ale zauważyłem,że auto straciło na mocy, jest słabsze(było tak odrazu). Na przejechanych 4 tys km musiałem dolać 5 l płynu chłodniczego-niby mowili ze sie odpowietrza...Wczoraj na włączonym silniku otworzyłem wlew oleju i poszedł...
Do spraedzenia korek i sama szczelnosc ukladu chlodzenia. Wnioskując z tego co pisze autor, to układ jest szczelny, tylko robi się ciśnienie.
Brak obiegu za niska wydajność pompy wody. Zdarza się w starych autach.
Robiłem dwa badania w dwóch różnych warsztatach? Skoro CO2 w układzie to czemu testy tego nie wykryły...jakieś inne sugestie?
A jak masz zgaszony silnik i w układzie powietrza masz stan czyli ok 12 bar. Włącz zapłon i spróbuj załączyć retarder na wyłączonym silniku i sprawdz czy masz powietrze w zbiorniczku
Miałem ten sam problem wyglądało to tak ; nie było ogrzewania auto się grzało, robiło się bardzo duże ciśnienie , wymieniłem termostat sprawdziłem układ wodny czy gdzieś nie jest zapchany niestety to nie pomogło, wymieniłem uszczelkę pod głowicą nadal to samo, okazało się ze to pompa wody, wymieniłem ją i teraz odpowietrzę układ i kiedy temperatura...
Dla innych z tym samym problemem-glowica kompresora lub jej uszczelka
Przepraszam że tak późno, ale po zdjęciu głowicy wszystko jasne. Pęknięcie na 2 cylindrze.
Ale po co? Generalnie: - jeśli silnik osiąga 90 stopni, - jeśli temperatura nie przekracza 90 stopni, lub przekracza nieznacznie, - jeśli silnik nie wyrzuca płynu, - jeśli włączają się wentylatory, to nie ma co doszukiwać się na siłę usterki. Zobacz jeszcze czy działają obydwa biegi wentylatora.
Kolego przerabiałem ten temat doskonale. po pierwsze zbiornik ma dwa korki przynajmniej mój maił odkręcasz mały korek i duży lejesz płyn do pełna przez duży aż przestaje lecieć powietrze z małego (korka) otworu zakręcasz mały korek , odciągasz płyn z dużego korka do odpowiedniego stanu. tak wygląda procedura odpowietrzania TOYOTY YARIS VERSO D4D 1.4...
Jeśli w zbiorniczku nie robi się maź, a głowiczkę sprężarki masz nową to zostaję Ci zdjęcie głowicy. Olej czysty, płyn czysty, głowiczka nowa. Ale wydaje mi się że jak auto zjechało z trasy to była jakaś piana w układzie chłodzenia.
Wymieniłem chłodnice i termostat, po zalaniu płynem temp. wody dochodzi do 95 c a dolne węże są zimne. Kiedy naciskam te dole węże to wychodzi powietrze i na to miejsce dolewam płynu ale gdy temperatura rośnie to wyrzuca mi płyn do zbiorniczka. Dla przypomnienia, mam instalację gazową. Nagrzewnica nie doje ciepła. Wąż powrotny z nagrzewnicy zimny. Nie...
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Uszczelka - o'ring korka zbiorniczka wyrównawaczego się podwinął.
Odłączałem przewód powietrzny od osuszacza i wtedy dalej płyn się przelewał, czy w ten sposób można wykluczyć sprężarkę? Zawór od ogrzewania mam zamknięty, ale mały obieg (na chłodnicę) nie jest zamknięty. A czy przypadkiem to właśnie ten przewód nie jest odpowietrzeniem chłodnicy i dlaczego akurat idzie tam gdzie korek, a nie np. bezpośrednio do zbiornika...
Sprawdź czy tym cienkim wezykiem co się odpowietrza silnik co idzie do zbiorniczka leci płyn. Musi dosyć mocno leciec. Jeśli nie to ten kruciec plastikowy co jest na bloku jest zapchany i tam zostaje powietrze. Zdejmij ten cienki wężyk i przepchaj drucikiem i będzie ok. Często wszyscy wymieniają głowice silniki i jest to samo bo ten plastik wykręcają...
Wyrzuca płyn dopiero po osiągnięciu 90 stopni
Witam. Czy udało ci się znaleźć przyczynę tej awarii w vw T5. Mam ten sam problem i nie moge znaleźć. Z góry dziękuje za odpowiedź
Tak objawia się pęknięta głowica. Problem pewnie był wcześniej ale przy niższym ciśnieniu w cylindrze ilość gazów w płynie była na tyle mała że korek sobie z nimi radził. Teraz już jest ich za dużo i wyrzuca płyn. Jedyna szansa to chłodnica EGR jak jest że ona się gotuje (przy pchana) lub nieszczelna. Przy pękniętej/wadliwej głowicy nieraz widać takie...
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Głowica sprawdzona pod względem pęknięć na gorąco w zakładzie który robił jej remont. Wg mnie albo unosi się od nadmiaru ciśnienia w cylindrze albo lokalnie przegrzewa głowicę.
Układ został odpowietrzony?
Wg Twojego opisu to tak jakby zaworki w korku działały odwrotnie, jakieś to dziwne.
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
A moze to byc wina pompy wodnej? Zlozylem autko bez termostatu a ono i tak jesli nie jest wlaczone ogrzewanie trzyma 90 stopni??
wyciagnij termostat i bez niego odpal auto. zobaczysz co się będzie działo. Dodano po 4 z tego co piszesz to wygląda na uszczelkę pod głowicą miałem identyczny problem w seacie
Korki muszą być szczelne. Na popuszczonym korku bedzie wyrzucał płyn
usterka naprawiona winne byly uszczelki i jazda na wodzie kamien prawie calkowicie zatkal kanaliki miedzy glowica a blokiem.Lecz to nie koniec mojej udreki peugeot po odpaleniu pracowal okolo 30 min az skonczylo sie paliwo i zdechl zlanie 30l ropy nic nie dalo kreci i nie pali na plaku lapie ma ktos jakis pomysl z ktorej strony to teraz ugryzdz
a grzał się Panu ? Bo ja przejechałem 10 km i nie lało z korka ale po 10 km zaczęło lać i temperatura na 110 skoczyła wiec racje Pan może mieć , termostat działa w 100% sprawdzałem , a co do uszczelki to te auto nawet nie dymi na biało nie jest tak ze biała chmura od razu wiadomo jak każde auto kopci delikatnie , a w jakim aucie i silniku Panu sie tak...
tez myslałem o uszczele lub głowicy, ale co ma do tego ogrzewanie? płynu w oleju nie widac, ani na odwrót czyli oleju w płynie
Tego typu zabawka może pomóc w eliminacji lub potwierdzeniu obecności kompresji w układzie chłodzenia, kosztuje niewiele. https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln...
Witam. Mam problem z układem chłodzącym a mianowicie wywala mi płyn przez zbiornik wyrównawczy bo boku i przez korek jak by zwariował podczas jazdy :bomb: , wymieniłem pompę wody, 2x zbiorniczek wyrównawczy z korkiem nowe oryginalne z czujką :angry2: , samochód normalnie nagrzewa do 90stopni więc czujnik od temperatury odpada. Gdy włącze ogrzewanie...
Normalnie będzie chodził. Tylko płyn wyrzuca
ok ale te mrugnieciabeda pokazywane gdzie bo nie rozumiem
Termostat koniecznie trzeba sprawdzić, oraz wentylator jak wspomniane wcześniej
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
Kombinuje jakby Ci tu podpowiedzieć....Ta nagrzewnica może ma jakąś wadę ( gdzieś się po prostu zatkała) skoro na włączonym ogrzewaniu wraca tamp do normy. Nie wiem czy dobrze poradzę,więc: By nie demontować nagrzewnicy( bo jest sporo grzebania) ,to spróbuj podłączyć wodę pod ciśnieniem( wcześniej spuść płyn jak Ci go szkoda) i porządnie przepłukać...
ok sprawdze dzięki za podpowiedź.A innego sposobu nie ma jakiegoś?Dziś ewidentnie leci biały dym po zapaleniu czyli jak sie zrobi cisnienie to puszcza do cylindra.Czasem nic pewnie zalezy jak auto sie zatrzymie jak ten cylinder ma zamkniete zawory jest cisnienie w cylindrze to pewnie woda sie tak nie dostanie a jak nie ma ciśnienia to puszcza wode do...
Kiedy odpowietrzałem układ, na chwilę przed otwarciem termostatu (100C), płyn zagotował się Coś po objawach widzi mi się, że jest nie halo z odpowietrzeniem. Zajrzałem do dokumentacji, ale producent nie przewiduje jakichś specjalnych "knifów" przy odpowietrzaniu tego silnika. Płyn poniżej stu stopni się nie gotuje - tu jest błąd myślowy. Gdzieś jest...
Korek zbiorniczka wyrównawczego?
była uszkodzona uszczelka pod glowica, były to poczatki usterki, bylo sprawdzane plynem na wykrywanie CO2 w ukladzie chlodzenia, dopiero po osiagnieciu ok 3 tys. obrotow, plyn zmienil barwe temat do zamkniecia
Za dużo zmiennych/niewiadomych Wymieniłeś w końcu ten reduktor na nowy? Te objawy tylko na gazie występują czy zarówno na gazie jak i na benzynie? ps no jeśli masz wode na dywaniku to rozszczelniona nagrzewnica - oczywiście moze to być powód ( z tym że nie koniecznie jedyny - może to być również skutek wzrostu ciśnienia w układzie i przegrzewania układu)
Niestety pompa jest dobra, uszczelga glowcy też, glowica cała, a uklad odpowietrzony. Co tomoze byc ?
Kolego nie zapomnij prawidłowo odpowietrzyć układu .Passat nie odpowietrzy się sam.Na przewodzie zasilającym nagrzewnice od strony podszybia masz otwór wielkości 2mm.Musisz zdjąć opaskę z tego przewodu i go cofnąć jakieś 2cm wtedy przez ten otwór powinien wylecieć płyn.Jak tego nie zrobisz nie będziesz miał dobrego ogrzewania a w passacie to częsta...
wyrzucanie płynu chłodniczego wyrzucanie sterowników wyrzucanie aplikacji
alpine kostka prądu gniazdku zapalniczki miracast philips
Buczenie potencjometru przy podgłaszaniu głośności: przyczyny i rozwiązania Gdzie kupić ładowarkę do akumulatora 18V Niteo Tools?