Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. A może to żaden problem, tylko normalna rzecz, gdy temperatura silnika ma być powyżej 100°C. W peugeot 2008 córk,i temperatura silnika utrzymywana jest na poziomie 103°C i w tym przypadku, to normalna rzecz, że przy poluzowanym korku będzie wyrzucać...
Wziąłem się w końcu za to. Zrobiłem obejście- Połączyłem dwa węże dochodzące do chłodniczki EGR. Dodatkowo zaślepiłem przewód połączony z układem chłodzenia i samym EGR - o dużo mniejszym przekroju i.... Jak ręką odjął! Przestało dmuchać w zbiornik wyrównawczy, bulgotać, pienić, oraz wyrzucać płyn. Czyli najpewniej coś się rozszczelniło w tym zestawie...
Kolego ;ozzman; ja bym ci proponował wymienić chłodnicę o ile masz obawy że będą wycieki i tym bardziej że czas eksploatacji jest baaaardzo długi.Po takim czasie dolewanie wody w okresie zimowym zakamieniło ją na bank i zalanie płynem ją tylko rozszczelni a to dlatego że płyn poniżej zera st. ma tendencję do wyłażenia wszystkimi nieszczelnościami.Jeżeli...
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Zrobić test na CO(at) w zbiorniczku wyrównawczym a jeszcze można podłączyć manometr do ukł. chłodzenia. Nie powinno przekroczyć 1.3 pod obciążeniem. Trzeba też zwrócić uwagę, na włączonym ogrzewaniu, czy nie ma przerw w grzaniu i nie słychać bulgotania. Jak była wyjęta głowica to można było sprawdzić uszczelki głowicy i pomierzyć wystawanie kołnierzy...
Ta tuleja zacytowana przez "robokop" to akurat zastosowana w nadwymiarze do niefrezowanego gniazda i z racji tego, że wystawała zbyt wysoko, oberwał się kołnierz. Mam poważne wątpliwości czy to akurat tak było, jak tak patrzę na ten destrukt. Głowica powinna być zdrowo zgięta po takim zdarzeniu. I nie są ani z mosiądzu, ani miedzi tylko " tombak"-stop...
Wystarczy. Dodano po 2 Tyle żeby płyn nie poszedł do odczynnika bo test wyjdzie błędny.
Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
Czy załącza się wentylator?
Witam poczytaj tu . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/v...
Witam! Czy Koledzy mają jakieś propozycje wyjaśnienia tego problemu? Wymieniłem silnik i po wymianie 1,9 TDI zaczęło wyrzucać płyn chłodniczy, a pompa, termostat i głowica silnika są OK.
dany232 to jest właśnie sprawdzenie domowymi sposobami uszczelki pod głowicą skoro ci płyn wywala to znaczy że jest pęknięta i spaliny się przedostają do ukłądu chłodzenia i tu się zaczyna problem a termostat w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia bo silnik się rozgrzewa do granic możliwości i termostat i tak się otwiera nagrzany nie przez płyn...
Trudno powiedzieć, jak głęboko sięgają pęknięcia. Konieczne jest oddanie głowicy na test szczelności płaszcza wodnego.
Witam, wyntylator chłodnicy w tych silnikach załancza na sie dopiero przy temp 100C a wyłancza przy 95C , w opelku mam ukł. cisnieniowy dlatego korek zakrecamy zacznij od odpowietrzenia ukł. chłodzacego, musisz poluzowac czujnik temperatury przed dolewka płynu dolewamy płyn, jak juz przez oplyn bedzie nam leciec bez powietrza przez odpowietznik zbiorniczka...
Prawdopodobne poszła uszczelka pod głowicą Pozdrawiam daro To by wyszło na teście CO2.
No to zostały te dwie gorsze opcje. Jak jeszcze ostrzejsza jazda powoduje narastania problemu to typowy objaw uszczelki lub głowicy.
Czy to samo dzieje się jak włączysz na full ogrzewanie ?.
Trzy rzeczy ja znam przez które się woda gotuje . pompa wody (ale masz wymienioną ) termostat ( tez masz wymieniony ) i zapowietrzony układ. Jeżeli masz zapowietrzony układ to z ciąg jakiegoś węża który jest najwyżej (jeżeli na wężu nie ma oryginalnego odpowietrznika) i lej płyn aż zacznie wylatywać tym wężykiem, następnie załóż go z powrotem dolej...
Walczyłem raz z fordem,objawy identyczne a winny był korek zbiorniczka płynu. Po wymianie na nowy przestało wyrzucać płyn. W tym aucie korek jest bez zaworu. Ma być szczelny. :) Zobacz jak Ci zareaguje gdy przed postojem zrzucisz powietrze. Możesz wykrecić np. końcówkę do pompowania kół w osuszaczu. Albo zluzować filtr osuszacza po zaparkowaniu. Jeśli...
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
sam zauważyłeś ,że gdy masz otwarty zbiorniczek i gdy płyn się nagrzewa to płyn ci się będzie nawet wylewał z tego zbiorniczka jak jest otwarty Znowu się narażam z moimi wywodami. Tak duże podnoszenie się poziomu płynu w otwartym zbiorniku wyrównawczym świadczy ni mniej ni więcej, tylko o jednym - o obecności w objętości układu chłodzącego pęcherzy...
Po zalaniu chłodnicy płynem i uruchomien samochodu zaczęło wyrzucać mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy.Czy przyczyną może być zapowietrzenie układu?Jeśli tak to jak mogę go najprościej odpowietrzyć?-dodam że przed spuszczeniem było wszystko ok.
po minucie leci sam wrzątek a po chwili jest wyrzucany płyn ze zbiorniczka Może pompa padła
Witam! W autobusie z silnikiem jak w temacie zaczęło wyrzucać płyn chłodzący przez korek wlewu tego płynu do zbiorniczka, po przejechaniu ok. 150 km ubyło ok 15l płynu. Dolałem płyny i sytuacja wygląda tak, że po nagrzaniu silnika przy obrotach ustawionych na ok. 700 w sposób ciągły leci płyn przez cienką rurkę, która odchodzi od rury podającej płyn...
Moim zdaniem elektryczny wentylator również pracuje. Miałem tak w swoim a4 gdy łapał powyżej 90° to wentylator się załączał gdy klima była wyłączona.
Termostat najczęściej ulega awariom jak nieszczelność,rozpada się mechanicznie albo się nie otwiera się.W pierwszych dwóch przypadkach silnik się nie dogrzewa,w trzecim mógł by zagotować motor i wyrzucać płyn.Skoro mu się nie nagrzewa do 90 i jeszcze pływa z temperaturą w zależności od obciążenia to.
A powiedz mi pcha gazy to jak jest to możliwe że nie ma CO2 Bo w powietrzu doładowanym jest go na tyle mało,że test tego nie wykryje tak jak pisał kol. stanisławpiotr. Jeśli test jest marnej jakości to nawet nie wykryje nieszczelnej chłodnicy EGR a tam są spaliny chłodzone cieczą.
Wymien termostat na początek ;)
Masz na pokrywce termostatu termowłącznik wentylatora? Powinien być wkręcony od góry a do niego podłączona kostka z 2 przewodami. Jeśli masz to sprawdź przy jakiej temperaturze włącza Ci wentylator. Jeśli nie masz tego włącznika tzn. że wentylatorem steruje komputer silnika (włącza wentylator przy ok. 105 st C )a Escort będzie miał tendencję do przegrzewania...
Koleżanko termostatu odwrotnie nie założysz. Na ciepłym silniku płynu nie musi wyrzucać bo otwiera się termostat i wtedy płyn jest chłodzony. A to że wyrzuca płyn na zimnym silniku oznacza że są przedmuchy na uszczlece pod głowicą.
Nawet jeśli kompresja by waliła do układu chłodzenia to i tak nagrzewnica powinna bez problemu grzać. Jeśli kompresja będzie biła do układu chłodzenia w wystarczającej ilości to go zapowietrzy , będzie wyrzucało płyn przez zbiorniczek i oczywiście jak naj bardziej może byc problem z prawidłowym obiegiem przez nagrzewnicę. Jakie działanie ma zwężka?...
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Bez korka ma prawo wyrzucać płyn. W końcu korek trzyma ciśnienie i dlatego płyn zacznie wrzeć dopiero przy jakiś 115-125°C bez korka tak będzie się działo.
95 a 120 robi się forscanem który kosztuje z kablem z 200 zeta. Z tymi tulejami to nie jest potwierdzone info. Spotkałem się z uszkodzonymi samochodami i w sumie przyczyny nikt nie znał. Jeździło zaczęło wyrzucać płyn i tyle. W ASO forda w przedliftowych też mieli silniki zagotowane jeszcze na gwarancji. A co panewek w 1.5 dCi to mój przypadek to była...
Przepraszam, że po takim czasie ale całkowicie zapomniałem o temacie. Problemem była jednak uszczelka pod głowicą. Po wymianie wszystkie objawy zniknęły jak ręką odjął. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
natomiast w zbiorniczku wyrównawczym wywaliło płyn. Jeżeli odkręciłeś korek zbiorniczka podczas pracy silnika i silnik pracował jeszcze jakiś czas przy otwartym zbiorniku wyrównawczym to mogło (choć nie musiało) się to zdarzyć. Układ chłodzenia jest tam ciśnieniowy i przy otwartym zbiorniku może dochodzić do takich "anomalii". Czasami takie zachowanie...
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Co koledze przeszkadza pomierzyć ciśnienia na cylindrach.
Witam mam problem z Meriva na początku auto zaczęło mi się gotować i wyrzucać płyn zbiorniczkiem wymieniłem termostat i teraz trzyma temperaturę Ale na zimnych obrotach dmucha zimnym powietrzem A po dodaniu gazu 2500 obrotów dmucha ciepłem. I dalej robi się ciśnienie w zbiorniczku Ale nie wyrzuca płynu. Temperatura 90 stopni wentylatory chodzą sprawdzam...
Przy zaciętym termostacie powinno wyrzucać płyn i temperatura na wskaźniku wchodzić na czerwone pole. Jeśli tak się nie dzieje to może jest uszkodzona wiskoza i silnik nie może się dogrzać?
Witam Kupiłem VW t5 z przebiegiem 114tys sprawdzone w serwisie vw w Germanii w historii serwisowania robił 10 tys rocznie i jest z nim taki problem że wyrzuca płyn ze zbiorniczka .Wymieniłem wszystkie czujniki temperatury ,termostat i dalej to samo. W końcu całkiem wyrzuciłem termostat i przestało wyrzucać zbiorniczkiem a płyn znika. Robiłem test na...
Czy poprzez uszkodzone wisko może mi wyrzucać płyn i gotować się?
Witam wszystkich. Mam tą samą sytucję w GV 1.9. Wyrzuca płyn na zimnym silniku. Wymienione już w samochodzie prawie wszystko (rozrząd, pompa wody oryginalna, chłodnica, termostat, przewody wodne drożne aż w końcu drugi silnik po generalnym remoncie) sytuacja nadal bez zmian - pomocy bo ręce opadają walczę już pół roku z tą bestią. Pozdrawiam.
Witam, Mam problem z peugeotem 508 sw przed lift. Ogólnie problem dotyczy wyrzucania płynu chłodniczego ze zbiorniczka. Kupiony samochod z pęknięta chłodnica silnika, chłodnica wymieniona plus rozrząd. Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu pojawia sie takie cisnienie ze wyrzuca plyn. Test UPG płynem nie pokazał zmiany koloru ale tak mocno bąbluje ze...
De facto te auta sa za grosze i każdy sprzedający cieszy sie ja sprzeda to cudo.Tam pomaga raczej tylko kompleksowa naprawa głowicy(spawanie) ale to koszta nie do przełknięcia w stosunku do ceny zakupu całego auta. Ostatecznie sprawdź czy pompa wody w bloku podaje. Odłącz węże idące do nagrzewnicy i odpal silnik czy zacznie wyrzucać płyn (zalej wodą...
Układ odpowietrzałem przy otwartym zbiorniku, po nagrzaniu zaczął mi wyrzucać płyn przez otwór to szybko zakręciłem, oznacza to chyba, że termostat działa, termostat założyłem jakiejś niemieckiej firmy, kupiony w sklepie specjalistycznym Golfa i Audi. Trochę to dziwne, bo w zeszłym roku było wszystko ok, nawet w upale tak szybko mi się nie gotował....
Witam zakładam temat gdyż nie znalazłem szczegółowego opisu na forum , informacje są bardzo ogólne , a wiec mam kilka pytań dotyczących wymiany uszczelki głowicy w astrze g 98r 1.6 16v X16XEL. Sytuacja wygląda tak od pewnego czasu samochód brał płyn chłodniczy , mniej więcej 0,5 l w miesiącu przez okres 3 mies , ostatnio zaczął wyrzucać olej z pod korka...
Zadałeś pytanie i praktycznie sam sobie odpowiedziałeś. Znaleźć przyczynę zapowietrzenia, odpowietrzyć i będzie chodziło. Zawór dziwnie dźwięczy bo zapowietrzony, zbiornik wyrzuca płyn bo się piana w układzie nie mieści.
Tempertura do ilu stopni rośnie, słychać że się gotuje? Wzrost temperatury na wskaźniku jest normalnym zjawiskiem, po prostu ciepło zbiera się u góry a tam jest czujnik temperatury. Mimo to nie powinien wyrzucać płynu. Masz w nim pewnie kompresor powietrza. Możliwe że w nim głowica puszcza powietrza do układu chłodzenia, oczywiście jeśli jest chłodzona...
Gdy chciałem go zagrzać by sprawdzić stan płynu w chłodnicy doszedł do temperatury około 95 stopni i zaczęło wyrzucać z zbiorniczka wyrównawczego. Nic dziwnego, że wentylator się nie załączył w 95°C, bo temp. załączania pierwszego biegu to 97°C (drugiego 105°C). Szukaj lepiej dlaczego ci wyrzuca płyn w 95°C.
wyrzucać płyn chłodnica wyrzucać płyn chłodniczy wyrzucać płyn zbiorniczek
oporność głośnik centrala siłowników odzyskać zdjąć telefon samsung
electronics zasilacz tester diagnostyczny
Zmiana języka komunikatów w VIRONE VDP-67 Kod błędu T12 w Webasto VW T6 - przyczyny i rozwiązania